Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
Warszawa - Środa, 29 października 2008, godz. 17:00
Puchar Polski - 1/8 finału
Herb Legia Warszawa Legia Warszawa
    0 (0)
    Herb Jagiellonia Białystok Jagiellonia Białystok
      0 (0)

      Sędzia: Jarosław Żyro
      Widzów: 1300
      Pełen raport
      Pustki na trybunach... - fot. Mishka

      Komentarze

      H., 29.10.2008 20:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Głowa do góry i jedziemy dalej! Dobrze, że wygrali choć faktycznie męczarnie miałem oglądając ten mecz niebywałe! Ważne, że kolejne zwycięstwo!

      r., 29.10.2008 20:46 - *.chello.pl

      witajcie koledzy kibice.wlasnie wrocilem z meczu z jagielonia jestem bardzo niezadowolony z naszych chlopakow.powiem tam: oni poprostu nie dali rady biegac i nic zrobic.zeby dopiero po jakis 20 minutach byl 1 strzal na bramke rywala? to chyba jakis szok.A ten rzezniczak wcale sie nie nadaje do legii poprostu nie dosc ze jest omysly na maxa to jeszcze wcale sie nie wlacza do akcji a juz jak sie wlaczy to dosrodkuje tak ze az rece opadaja,czy nie mozna kupic jakiegos lepszego obroncy i czy tylko jakis rzezniczak jest najlepszy .astis i choto sa ok natomiast druga flanka to kielbowicz i znowu jestem zawiedzony porazka na calej linii nie dosc ze stary to jeszcze wolny i ledwie dosrodkowuje az mi sie plakac chce.czyli srodek obrony ok a flanki na 0 punktow.a teraz co z ta taktyka??? z wisla gralismy 2 napastnikami i bylo duzo strzalow i sytuacji natomiast z jaga tylko kilka strzalow.czemu nie gramy caly czas 2 napastnikami kosztem jednego gizy???:( panie janku urban pomysl o tym bo mistrzostwo znowu zdobedzie wisla 14-oma punktami do przoduuuuu.co o tym myslicie panowie napiszcie? pozdro

      Z Legia w sercu, 29.10.2008 20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      oby nie trafic na Stal Sanok:)

      bardzo ciekawy, 29.10.2008 20:53 - *.acn.waw.pl

      ciekawe gdzie sie podziali zwolennicy iti gwizdzacy na ostatnim meczu na kibicow? czyzby tym razem nie bylo darmowych biletow na mecz w firmach nalezacych do iti?:) oj, taka szkoda, ze was nie bylo, jednomeczowcy...

      Legionista358, 29.10.2008 20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Dzisiaj było totalne dno. Pare akcji wyszło a tak totalnie nic nie grali. Po prostu szkoda tych zmarnowanych sił. Awans oczywiście cieszy, jednak jest spory niedosyt.

      ZKS STILON, 29.10.2008 20:58 - *.gorzow.mm.pl

      Strasznie krótki opis tego co działo się na boisku, faktycznie musiało być bardzo nudno na meczu, ale liczy się zwycięstwo. Legia!!!

      michool, 29.10.2008 20:58 - *.internetdsl.tpnet.pl

      łezka sie w oku kręci na widok pustej żylety...

      I., 29.10.2008 21:13 - *.adsl.inetia.pl

      wygraliśmy tak? więc o co chodzi :D

      maniek, 29.10.2008 21:13 - *.krawarkon.pl

      TAKIE NUMERY TO TYLKO NA LEGII... STANDARDOWO OLALI TEN MECZ, MYŚLELI ŻE REZERWY JAGIELLONI SIĘ PRZED NIMI POŁOŻĄ, A ONI NA STOJĄCO PUKNĄ IM 5 BRAMEK, NA SZCZĘŚCIE WYGRALI, W KARNYCH, BO W KARNYCH ALE WYGRALI... Z DWÓCH STRASZNIE SŁABYCH TEGO DNIA DRUŻYN BYLI JEDNAK LEPSI I ZASŁUŻENIE AWANSOWALI, CHOĆ JEŚLI POMYLILIBY SIĘ NA KONIEC W KARNYCH, TO CHYBA NASTĘPNEGO DNIA KIBICE POWIESILIBY ICH ZA JAJA NA PŁOCIE STADIONU... GORSZY MECZ TO BYŁABY CHYBA TYLKO LEGENDARNA JUŻ PORAŻKA ZE STALĄ SANOK, ALE LEGIA POTRAFI, OJ POTRAFI. ZAS... GROJKI, ZA OLEWANIE OBOWIĄZKÓW WYLATUJE SIĘ Z ROBOTY, ALE IM PRZECIEŻ WŁOS Z GŁOWY NIE SPADNIE. JA BYM WLEPIŁ KARY FINANSOWE ZA TAKIE GRANIE!

      sebek, 29.10.2008 21:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      wazny awans mistrz polski 2009 a wisla narazie za burta pucharu

      nor, 29.10.2008 21:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Mecz był tragiczny...dobrze ze udalo im sie awansowac

      sagan, 29.10.2008 21:31 - *.centertel.pl

      LEGIA!!!! LICZY SIĘ ZWYCIĘSTWO!!!! LEGIA MISTRZ!!!!
      DO PRAWDZIWEJ LEGI BRAKUJE TYLKO KIBICÓW I TYCH WSPANIAŁYCH OPRAW!!

      ismael, 29.10.2008 21:41 - *.24

      Kto najwięcej skandował itit sp......, no kto kibice rywali.A jeżeli chodzi o gre naszych zawodników to totalna klapa.
      Całym sercem z Legią Warszawa

      dsc0 do r., 29.10.2008 21:50 - *.devs.futuro.pl

      Nie czepiaj się Rzeźniczaka, bo też właśnie wróciłem do domu z meczu na Ł3 i uważam, że może nie był dobry ale na tle całego zespołu grał w porządku. Zgadzam się co do Gizy - tragedia, Kiełbowicz - niech zajmie się szkoleniem młodzieży, Roger - jak długo można odczuwać zmęczenie meczami kadry panie trenerze JU? Co do taktyki absolutnie się zgadzam. Wystarczy wspomnieć jedną akcję kiedy Aru pojechał prawą stroną i bił piłkę w pole karne, TYLKO DO KOGO??? DO NIKOGO!!! BO NIE MIAŁ PARTNERA W NAPADZIE. W polu karnym byli jedynie tacy rasowi napastnicy jak Giza i Roger. Myślałem, że JU pójdzie po rozum do głowy i wpuści Grzelaka za Gizę. ALE NIE!!! JAKIEŻ BYŁO MOJE ZDZIWIENIE KIEDY TO DOBRZE GRAJĄCY ARU MUSIAŁ OPUŚCIĆ BOISKO!!!

      trsl, 29.10.2008 21:52 - *.cust.tele2.pl

      torcida górnik zabrze i gks katowice anty ruch

      mix83, 29.10.2008 22:04 - *.acn.waw.pl

      Mi z calego meczu to chyba najbardziej podobaly sie cheerledearki...Caly stadion gwizdze z nami :P Pozdro z gornego B

      Andże L a, 29.10.2008 22:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Poziom meczu rzeczywiście mierny, ale najważniejsze, że jesteśmy w ćwierćfinale.

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 29.10.2008 22:13 - *.gprs.plus.pl

      zostało napisane

      bardzo ciekawy, 29.10.2008 20:53 - *.acn.waw.pl
      ===============================

      ciekawe gdzie sie podziali zwolennicy iti gwizdzacy na ostatnim meczu na kibicow? czyzby tym razem nie bylo darmowych biletow na mecz w firmach nalezacych do iti?:) oj, taka szkoda, ze was nie bylo, jednomeczowcy...
      ==================================

      Powiedz no misiu, a ile Ty masz meczy na swoim koncie..O ilości kibiców zadecydowała godzina meczu.
      Więc przestań pieprzyć te dyrdymały, bo wielu z mojego rocznika, mających karnety nie przyszła bo się już nie uczy tylko pracuje.
      Do zobaczenia na Lechii.....................a szkoda to czeski samochód !! Kumasz, chociaż po wypowiedzi patrząc.............................................................

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 29.10.2008 22:20 - *.gprs.plus.pl

      Jeszcze jedno, jeżeli na Wiśle było 10 000 widzów, a na Jadze 1 500 to w/g jednego misiaczka Walter rozdał 8 500 darmowych wejściówek...........a swoja drogą dzisiaj z tego 1 500 widzów, odliczając trybune honorową, z a p r o s z o n y c h i białostocką część widowni tych śpiewających Waszą kultową pieśń, ten Wasz hymn pt. ITI itd., została naprawdę garstka...........jeszcze raz, szkoda godziny meczu......

      grchw, 29.10.2008 22:25 - *.range86-151.btcentralplus.com

      do rocznik 1960....a ty ile masz wyjazdow na koncie????

      dsc0 do grchw, 29.10.2008 22:30 - *.devs.futuro.pl

      A ile Ty masz latek na koncie? Szanuj ludzi kolego, a tym bardziej osoby, które dłużej chodzą na Legię niż mają lat Twoi rodzice.

      L87, 29.10.2008 22:55 - *.eranet.pl

      Byłem na meczu i widziałem, mało brakował a Słomy karny by został, obroniony, Roger nie ten co w zeszłym sezonie, Giza bez komentarze, dobrze ze awansowali.

      kibic, 29.10.2008 22:57 - *.69

      pisalem ostatnio ze ta wygrana z wisla to byl tylko wypadek przy pracy i sie wiele nie pomylilem a teraz wszystko wocilo do normalnosci jak mozna sie tak meczyc z rezerwami jagielonii, strzalow bylo jak na lekarstwo o celnosci nie wspominajac ogladalem dzisiaj mecze legii i wisly, miedzy tymi spotkaniami to byla przepasc co do atrakcyjnosci, mam takie wrazenie ze to byl cud zesmy z wisla wygrali a teraz jestem pelen obaw co do meczu z lechia o kibicach nie pisze bo to zenada

      grchw, 29.10.2008 23:01 - *.range86-151.btcentralplus.com

      czyli chodzi 110 lat.

      grchw, 29.10.2008 23:06 - *.range86-151.btcentralplus.com

      33

      do ROCZNIK 1960... i dsc0 do grchw, 29.10.2008 23:30 - *.aster.pl

      Dlaczego gwizdy były tylko na meczu z Wisłą? Nie było ich przez wszystkie mecze tego sezonu, nie wspominając o poprzednim? Z Piastem nie było itp. Nie były zresztą tak głośnie żeby zagłuszyć żyletę. Druga sprawa, to jest taka, że gwizdały osoby głównie siedzące na sektorach obok trybuny honorowej, czyli tam gdzie bilety są najdroższe. Wniosek: Przyszli biznesmeni i Ci, którzy dużo zarabiają, a tylko dlatego, że Wisła zjechała.

      W sprawie waszych nawoływań(mowa o zwolennikach polityki ITI) o doping i oprawy. Powiedzcie, dlaczego NS mają zakazy? Za co? Oni robili oprawy, poświęcali swój czas i nie raz pewnie dopłacali pieniędzy na oprawy, ponieważ ze zbiórek nie starczyło. Powiecie, że może to robić ktoś inny, ale dlaczego mamy o nich zapomnieć? Przez szacunek dla nich tego nie robimy. dsc0 mówisz o szacunku do ludzi, a do NS nie masz, więc Twoje słowa są puste. Sprawa starucha jest podobna. Zakaz ma za odpalenie racy, ale wcześniej uzgodnił to z władzami Legii. Oni umowę zerwali a Wy ich popieracie?

      Chcecie dopingować to proszę, róbcie to ku CHWALE Legii, ale każdy ma swoją słuszność i nie czepiajcie się strajkujących. Jak ktoś was spróbuje uciszyć to nie przypisujcie od razu tego SKLW. Postawili byście swoje pensje, że ta osoba do nich należy? Tak samo ja mogę oskarżyć ITI, że przekupiło kilkanaście osób w Wilnie, aby podjudziło część kibiców do burd.

      Pozdrawiam

      DUCH, 29.10.2008 23:54 - *.chello.pl

      Dwie sprawy.
      Pierwsza to trzeba grać dwoma napastnikami bo jak gramy jednym to wychodzi dupa.
      Druga sprawa.
      JEDNOMECZOWCY GDZIE JESTEŚCIE!!!!!!!

      tomaszkpl, 30.10.2008 00:01 - *.cable.ubr01.hali.blueyonder.co.uk

      zrzuci sie ktos ze mna dla GIZY zeby mu kontrakt rozwiazli!!!!!!!!!!!!!!!!przeciez ten chlop jest zenujacY ON NAWET DOBRZE PILKI STRACIC NIE UMIAL jak atkich grajkow bedzie miala Legia to..................

      Ronve, 30.10.2008 00:48 - *.eranet.pl

      Chciałem byc dzisiaj na meczu ale Pani poinformowała mnie ze nie ma biletów na przedkryta za 35 zł i ze zostały tylko za 50 zł, jak widac jest pełno wolnych miejsc na przedkrytej, ściema i próba wydojenia wieksej sumy?wielkie fuck off dla organizatorów!

      wcks, 30.10.2008 01:09 - *.adsl.inetia.pl

      nowy sennik egipski:

      Gizę w pierwszym składzie wychodzącego widzieć - będą problemy z wygraniem meczu

      kali, 30.10.2008 01:33 - *.ski.vectranet.pl

      a mnie to wszystko je... czy ma w tym polityke bosman i sklw dla mnie najwazniejsze jest ze Legia byla jest i bedzie!!
      bede chodził na mecze bo nie wazny wynik, nie wazne jaka gara!!
      a reszte niech dospiewaja sobie Ci co znają mysle ze nie bedzie ich za duzo!!
      ale wasza sprawa gówniarze!!
      legia mistrz
      nie da ci tego wojsko. nie da ci tez dziewica!!
      hahaha niech dawne czasy powrócą!!

      hexplor, 30.10.2008 01:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Wiecie co jest najzabawniejsze. Najzabawniejsze jest to ze na Onecie pojawiły się relacje z pp. Przy każdym meczu jest liczba widzów. Nawet przy Kmicie na którą przyszło 130 osób. Natomiast przy Legii, tylko na chwile pojawiła się informacja o 1 000 osób po czym została zdjęta jak wszyscy zaczeli sie z tego zbijac w komentarzach - teraz nie ma jej wogóle !! Przecież to jest żałosne..

      bb, 30.10.2008 07:27 - *.telmark.waw.pl

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH,
      żałosny jesteś :) szkoda to czeski samochód, my pracujemy a nie uczymy się , Boże czytasz i nie grzmisz !!
      a my nie pracujemy tylko kradniemy i mamy czas żeby chodzić na mecze , nie uczymy się także bo wtedy mamy czas żeby kraść i robić bydło
      a szkoda to mi ciebie !!
      nie do zobaczenia w Bytomiu !

      do redakcji, 30.10.2008 08:07 - *.eranet.pl

      Wczoraj siedząc na meczu zastanawiałem się z kumplami kiedy były karne na (L) w ramach PP, i nic nie wymyślaliśmy może ktoś wie kiedy był na (L) poprzednio karne?

      Adam, 30.10.2008 09:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Gdzie byli Ci gwizdzacy ???!!! tak ??

      A gdzie spiewajacy ?? to wasze słynne ITI...

      Robert_bielany - fan ITI, 30.10.2008 09:39 - *.internetdsl.tpnet.pl

      Ja proponuje na nastepnym meczu zarzucić piosenkę !

      Pepsi Cola, Cola Pepsi nasi chłopcy są najlepsi !
      Skończmy z tym protestem ! Niech nam Wa ter na łeb nasra będzie wtedy fajnie ! GG et.

      camorra, 30.10.2008 09:39 - *.internetdsl.tpnet.pl

      Do rocznik 1960 - nie pie...ol farmazonów o godzinie meczu bo w srody mecze prawie zawsze były o takiej porze i cieszyły sie duzym zainteresowaniem wiec ten Twój argument jest do d.powinienes to wiedzieć skoro pytasz innych ile maja meczy na koncie..Nazywajmy sprawy po imieniu.Wiekszość olała ten mecz bez wzgledu na to czy jest za iti czy przeciw nim.A te Twoje przechwałki ile to juz chodzisz na mecze to totalna tragedia. Masz sie za lepszego od młodszych czy jak.Ja tez pracuje i jakoś potrafiłem na mecz dotrzeć.
      No i jeśli tych którzy spiewaja swój hymn na iti była garstka to dlaczego Wy nie prowadziliscie dopngu? Kogo sie baliście? a moze nie umiecie i do tej pory mieniliście sie zawsze najlepszymi kibicami w kraju jadąc na opini tych których krytykujecie. Bo po strzelonych bramkach to i moja sędziwa juz mama by przez 5 min. dopingowała.

      Pasierb Waltera, 30.10.2008 10:08 - *.centertel.pl

      Gdzie byly klakiery Sklw spiewajace ITI s..... ?????
      Badzmy obiektywni . Kibicow wogole bylo malutko .

      Ja tam wole 1lige , puchar uefa , nowy stadion i fajne laski na trybunach . Wymienic pol zylety i pol krytej na kobitki .

      Budujmy stadion jak najszybciej . Bedzie dobra zabawa .


      Pasierb Waltera, 30.10.2008 10:23 - *.centertel.pl

      Moglby byc jakis spoko ogromny pubik zeby po meczu mozna bylo sie upoic i poogladac inne mecze i kobitki by pewnie tez przychodzily .

      am(L)ik, 30.10.2008 10:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      Fajnie że wygrali... ja lubie oglądać zuty karne... szkoda że kosztują tyle sił naszysz...

      maniek, 30.10.2008 10:32 - *.16

      popatrzcie na serie karnych
      http://pl.youtube.com/watch?v=wum0hVaD2AU

      przeciez Skaba mogl wyjac chyba ze trzy, wystarczyloby zeby stal na linii, zaoszczedzilby wszystkim nerwow...

      Pasierb waltera, 30.10.2008 10:45 - *.centertel.pl

      Do camorra :

      Po wilnie , po starowce , po belchatowie , po lechu u siebie takze ci kibice o ktorych piszesz musieli wstydzic sie za tych wspanialych ktorzy kiedys byli najlepszymi w polsce .

      Poki co 1:1.

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 30.10.2008 11:09 - *.gprs.plus.pl

      WIELCE SZANOWNI MOI OPONENCI.
      w kolejności wpisów odpowiadam
      =========================
      1. grchw, 29.10.2008 22:25 - *.range86-151.btcentralplus.com

      zdziwisz się Koluniu siedem lat wyjazdów i to w zasadzie wszędzie, łącznie z pucharami w Eurpie, Liga Mistrzów i te sprawy, Sampdoria wcześniej, taka mała ciekawostka, a policje wtedy były jeszcze bardziej agresywne jak teraz....
      =============================

      2. do ROCZNIK 1960... i dsc0 do grchw, 29.10.2008 23:30 - *.aster.pl

      jeżeli uważasz, że gwizdała tylko honorowa to jesteś w błędzie, bo gwizdały również takie staruchy jak ja , ba nawet usiłowali dopingować Nasz ukochany klub, bo jego sukcesy zależą od Naszego wsparcia. Tak.
      Dlaczego, gwizdy i próby dopingu pojawiły się na Wiśle, ano dlatego , że dla nas starych Wisła to odwieczny wróg, a i calego tego protestu mamy dosyć.
      Staruch jest niewinną ofiarą - i to piszę za każdym razem - pewnych działań sprowokowanych w Wilnie. Fakt odpowiedzialność zbiorowa jest najpodlejszą formą karania, ale brak reakcji ze strony SKLW i samych zadymiarzy tez nie jest w porządku, a wydawanie nieustannych oświadczeń dobra jest w Sejmie, a i tam g....to daje.

      ===========================
      3. bb, 30.10.2008 07:27 - *.telmark.waw.pl
      Każda praca jest dobra, dobrze, że Twoje zajęcia nie kolidują z godzinami meczy.
      Za moich czasów - kiedy jeżdziłem, a Polonia B. grała w I - ej lidze byla fajna piosenka, coś o Bytomiu, coś o wsi i braku jedzenia i picia. Wyjazdy były może mniej liczne, ale wtedy wymagało to dużej odwagi. Teraz faktycznie nie do zobaczenia w Bytomomiu, a swją drogą sam zobaczysz za parę latek jak Ci włos posiwieje ile wyjazdów będziesz zaliczał.....
      ==================================

      4 .camorra, 30.10.2008 09:39 - *.internetdsl.tpnet.pl

      Jak pi........to tyłkiem ruszam, chyba , ze na leniucha.
      Widzisz Twoja Mama jest lepszym kibicem niż wielu innych.
      Co do godziny meczu, o 17 - tej to fule byly za komuny, a wtedy gralo się i o 12 -tej. Pojechanych od godzin meczy nigdy nie brakowało, ale każdy może mieć swoje zdanie, również i Ty.
      Co do strachu, kolego grozisz.......urki to dobre były przed wojną, a bić się skoro jest równy silowo przeciwnik proszę bardzo, jeden lubi rybki drugi akwarium. Przypomnę Ci tylko, że ostatnio rozwiązania siłowe stosowali ZOMOWCY i USTRÓJ KOMUNISTYCZNY.
      Swoją drogą git masz ksywe, ciekawe jak reszta......
      =================================

      Teraz na zakończenie, jako tapetę na ekranie, na wszystkich kompach ustawione jako tapetę mam zdjęcie z meczu z Widzewem 2002 rok Witamy w piekle.
      Myślę, ze są to slowa piękne, a jednoczesnie prorocze. Piekło dla przeciwników, ale dlaczego dla nas samych, ale to niestety to złe piekło, to typowe Polskie piekło.
      Myślę, że najwyższy czas coś z tym zrobić.........
      Pozdrawiam Wszystkich, bo Wszyscy jesteśmy kibicami Naszej Kochanej Legiuni. Bo Legia jest Naswza.......
      I zgodnym rytmem biją Nam, Nasze serca które My.
      Za Legię damy w każdy czas, czy czas dobry czy czas zły...
      Panowie Szlachta najwyższy czas, aby zabiły razeem.
      Bo jak nie to utopimy się we własnej ......flegmie.....

      plaermo, 30.10.2008 12:10 - *.internetdsl.tpnet.pl

      nie każdy meczu musi być piękny ale każdy musi byc wygrany wiec liczy sie efekt bo potem nikt nie będzie pamietał jak wywalczyliśmy awans

      elwood, 30.10.2008 12:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

      ten mecz to kolejny bezprecedensowy sukces wlascicieli klubu spod znaku ITI. zeby zamykac pol stadionu z powodu braku zainteresowania to tego jeszcze nie grali. tlumaczenie ze pora meczu nie ta ze sroda itd. sa o dupe potluc. wiele spotkan w calej europie rozrywanych bylo jest i zapewne bedzie o takiej porze takze na Legii i jakos nigdy nie bylo to powodem tak niskiego zainteresowania. obiektywnie patrzac na to z boku widac jak wspaniala robote zrobili wlasciciele klubu przez te ostatnie kilka lat. wyniki sportowe sa porownywalne z tymi ktore druzyna osiagala za poprzedniego wlasciciela natomiast publike rozj...li doszczetnie. i nigdy w zyciu nie uwieze ze na Legie jeszcze cztery lata temu chodzilo regularnie dziesiec tysiecy bandytow mafiozow nazistow i dilerow. nikt normalny w to nie wierzy. a walter z miklasem siedza teraz przy herbacie i kombinuja co by tu jeszcze spier...ic w imie walki o normalnosc. zapomnieli tylko ze klubu pilkarskiego nie organizuje sie wbrew kibicom tylko dla nich a szkoda...

      Wa(L)uś, 30.10.2008 14:31 - *.chello.pl

      DO ROCZNIK 1960...
      NIE NAZYWAJ MNIE SWOIM KOLEGĄ!!!!!! Tak jak i bratem moim nigdy nie będziesz!
      JEŻELI TY MASZ TYLE WYJAZDÓW (wątpię) TO TYM BARDZIEJ UWAŻAM CIE ZA ZDRAJCĘ - ale nie że zdradziłeś NaS Kibiców TYLKO KIBICOWSKIE IDEAŁY!
      PEWNIE WIESZ ILE WYSIŁKU WYMAGA ORGANIZACJA OPRAW ITP.
      JA MAM 39 lat. Więc dużo młodszy nie jestem od ciebie- I TO JA NIE MOGĘ POJĄĆ JAK MOŻNA PISAĆ TAKIE TEKSTY

      DLA TEGO SZCZEŻE WĄTPIĘ W TWOJĄ WYJAZDOWĄ PRZESZŁOŚĆ! BO WYJAZDOWCY DOBRZE WIEDZĄ CO TO ZNACZY WSZYSCY ZA JEDNEGO JEDEN ZA WSZYSTKICH CO TO ZAKAZY REPRESJE I ILE TO KOSZTUJE NAWET ZDROWIA
      WIĘC ORGANIZUJ OPRAWY DOPING I CAŁĄ RESZTĘ TYLKO PAMIĘTAJ MUSISZ MIEĆ ZGODE KACYKÓW Z KP!
      NO I JESZCZE JEDNO MY JESTEŚMY BYLIŚMY I BĘDZIEMY NAJ LEPSI W POLSCE POD TYM WZGLĘDEM (pokazał to nawet ostatni mecz w Poznaniu) A WY ZACZNIECIE OD ZERA I INNI WAS OCENIĄ

      do rocznik 1960, 30.10.2008 14:37 - *.internetdsl.tpnet.pl

      urzekła mnie twoja historia:)
      napisz jeszcze coś mądrego... no nie daj się prosić.

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 30.10.2008 15:01 - *.gprs.plus.pl

      Do Wielce Szanownego
      ===============================
      do rocznik 1960, 30.10.2008 14:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
      urzekła mnie twoja historia:)
      napisz jeszcze coś mądrego... no nie daj się prosić.
      ===============================

      Najgorsze w tym Naszym pisaniu jest to, że nie potrafimy w cywilizowany sposób się dogadać.
      Wpisy, nawet te smieszne czy wulgarne są tylko odzwierciedleniem Naszych emocji i w zasadzie nic więcej............Przykre, że mówiąc jednym językim, kibicując jednej drużynie daliśmy się wciągnąc w tę bezsensowną wojenkę. Jeżeli osiągnęliśmy już dno, to dobrze, bo jest szansa na odbicie...............ale w innym wypadku. strach się bać.

      Do do do rocznik 1960, 30.10.2008 15:02 - *.acn.waw.pl

      A co nie kumasz???Jak nie skumałeś to choć by ci i jeszcze 100 mądrych postów napisał to ty i tak nie skumasz...odpowiedz sobie sam na pytanie " dlaczego "???

      sad, 30.10.2008 15:16 - *.70

      a Walter który rocznik jest ? :P :) albo syn jego... :) hm.. albo ten baran z kamerą z ochrony na jednym ze zdjęć Wielki Kibic nie mający pojęcia co to znaczy życie kibicowskie... do zobaczenia na szlaku !

      Legia Fan, 30.10.2008 15:37 - *.acn.waw.pl

      Ja tylko nie rozumiem tego braku zaangażowania i tego, że PP wciąż nie jest zbyt "szanowanym" turniejem. Przecież PP to przepustka do Pucharu UEFA. Wygranie PP gwarantuje miejsce w el. do P. UEFA, warto więc grać. Ja wiem, że każdy klub celuje w LM, ale nie ukrywajmy obecnie P.UEFA to maksimum co może osiągnąć nasza rodzima piłka...Warto, więc walczyć o końcowy triumf w PP, a nóż widelec poślizgnie się jakiemuś klubowi noga w lidze i nie zajmie żadnego miejsca promującego do gry w europejskich pucharach, pozostanie więc PP...

      +, 30.10.2008 15:51 - *.pg.com.pl

      do ROCZNIK 1960 i DO WSZYSTKICH
      tymi argumentami iti ani żadnego następnego sponsora do siebie nie przekonasz. a dla Legi oprócz wsparcia kibiców potrzebna jest kasa. (Na razie bez wsparcia kibiców sobie radzi)
      a po za tym, legia jest dla wszystkich a nie tylko dla jej bohaterów. i to co wymieniłeś nie czyni cię jej jedynym mającym do niej prawo, a zachowujecie się jak by tak było. śpiewacie że Legia to wy a nie Walterowskie psy, a tak nazywacie wszystkich którzy się z wami nie zgadzają. zastaniawim się kto tu jest okupantem.

      a na tapecie mam żyletę za drutami kolczastymi z podpisem "skazani na... i tu namalowane logo KP Legia"
      nie żyje przeszłością

      Pasierb Waltera, 30.10.2008 15:51 - *.centertel.pl

      Co do Prlu to fakt mecze byly rozgrywane o tej godzinie stary jak mieszkal kolo Legii mowil matce ze idzie do kosciola i zasuwal na mecz opowiadal mi .

      Ty naprawde musisz miec 5dych

      ja, 30.10.2008 16:09 - *.acn.waw.pl

      niestety młodzież też trzeba szanować , bo roczniki 60te też niedługo umrą a zostaniemy My :)

      GROCHÓW, 30.10.2008 16:52 - *.chello.pl

      A JA MAM TAKIE PYTANKO, GDZIE BYŁY TE RURKI GWIZDZĄCE Z KRYTEJ? BO COS MI SIE POTWIERDZA ZE TO SĄ WŁASNIE SEZONOWCY KTORZY GWIZDZA A NIE MAJA POJECIA O CO WALCZYMY Z WA.TEREM! DZIHAD LEGIA CWKS!!!

      OLIMPIA ELBLąG, 30.10.2008 17:58 - *.8.26.14

      pozdro od olimpii

      camorra, 30.10.2008 18:05 - *.acn.waw.pl

      Do rocznik 1960-
      sympatyczny prawie 60 latku tylko pozazdrościć energii życiowej. Mam nadzieje że w Twoim wieku tez będe jeszcze taki jurny, ale samo Twoje odniesienie do tej kwestii jest nie na miejscu biorąc pod uwagę sformułowanie którego sam użyłeś we wcześniejszej wypowiedzi. Ale z moją mamą masz racje. Nie jest kibicem ale zawsze po powrocie z meczu nie omieszka mnie wybadać co się działo i jaki wynik wiec jest na bieżąco.
      Co do godziny meczu to Twoje argumenty mnie nie przekonują. Jak się chce to można. Jeśli ten mecz Legia grałaby z kimś z zagranicy lub nawet Wisłą albo Lechem to Twoi znajomi by na głowie staneli ale by cos wymyślili i by przyszli tak samo jak inni. Dlatego pustki na trybunach to tylko i wyłącznie skutek lenistwa i wybierania sobie meczy na które warto iść.
      I sprawa ostatnia. Chyba źle mnie zrozumiałeś ,nikogo nie strasze i daleko mi do tego. Jestem zwolennikiem hasła tylko szmata bije brata. Ale jak dotąd ciągle słyszę że sporo osób chce dopingować tylko się boi protestujących.
      Więc dlaczego kiedy jak sam piszesz protestujących była garstka jakoś nie słyszałem wczoraj dopingu. Spytam jeszcze raz baliście się kogoś ,nie umiecie, czy zwyczajnie się Wam nie chciało bo jesteście przyzwyczajeni że kiedyś robili to za Was inni. Zawsze myślałem że jak są chęci i jest szansa to trzeba to wykorzystać i się pokazać , a tu cisza. Bandytów nie ma na stadionie a i tak słychać pogaduchy na ławce rezerwowych. Proszę powiedz mi dlaczego tak jest bo może jestem zbyt ograniczony umysłowo by to zrozumieć.
      Pozdrawiam bo jak piszesz pomimo róznicy poglądów każdy z nas chce jak najlepiej dla wspólnej miłości czyli dumy stolicy.

      Czarny Elkowiec(do ROCZNIK 1960, itp.), 30.10.2008 18:09 - *.aster.pl

      Jeszcze nie uzyskałem odpowiedzi, dlaczego NS dostali zakazy. "do ROCZNIK 1960... i dsc0 do grchw" to mój poprzedni nick.
      "Co do strachu, kolego grozisz.......urki to dobre były przed wojną, a bić się skoro jest równy silowo przeciwnik proszę bardzo, jeden lubi rybki drugi akwarium. Przypomnę Ci tylko, że ostatnio rozwiązania siłowe stosowali ZOMOWCY i USTRÓJ KOMUNISTYCZNY." - napisałeś ROCZNIK 1960. Przecież byłym zomowcem jest słynny Pan Stefan. Nowo zatrudniony zaś na jego stanowisko zdążył popracować w aparacie bezpieczeństwa przed rokiem 1989. Dlaczego ITI zatrudnia takich ludzi?
      W sprawie rozwiązania konfliktu, to SKLW cały czas chciało się porozumieć. Nawet zaraz po zadymie w Wilnie. Jak wiadomo kompromis udaje się uzyskać najczęściej we wczesnej fazie konfliktu. Były władze PZPN, Panowie posłowie, SKLW, tylko władz Legii zabrakło. Przed meczem z Piastem miało być porozumienie, to coś się nie spodobało Panu Leszkowi. Teraz nagle, przed mecze sezonu, który był transmitowany w tvp, czyli poszło na całą Polskę, to Pan Walter i KP chciało porozumienia Potem oczywiście było by zerwanie umowy jak ze Staruchem, ale doping był i Panowie prezesi z innych klubów byli by pełni zachwytu.
      Apropos Pana Leszka. Przecież nie kto inny jak on, narobił Legii trochę długów przed wejściem ITI. Teraz jest prezesem. Dlaczego Pan Walter zatrudnia takich ludzi, którzy nie potrafią zarządzać klubem i robią wysokie długi?
      Z poprzednimi właścicielami jakoś kibice mogli się dogadać, dlaczego tylko z ITI nie mogą? Wina kibiców, że jest odpowiedzialność zbiorowa i nie umiejętność wyłapania sprawców, a co za tym idzie, zakazy dla kogo popadnie? Czy temu kibice są winni, że Legia do przerwy przegrywa z Vetrą, która ma 10 lat, 2-0, czy przegrywają cały mecz z Austrią Wiedeń, która we własnej lidze jest ostatnia? Wina kibiców, że są tak drogie bilety? Jak bilet na PE kosztuje tyle co bilet na mecz LM na San Siro.
      P.S. Ile było takich meczów, że sama Żyleta dopingowała. Ostatni mecz PE z Górnikiem Łęczna w 2006/2007, w tym też sezonie mecz z Pogonią Szczecin. Co Włodar strzelił dziwnego karnego. Historia jest najlepszą nauczycielką. Jednak kto ma rację, pokaże czas.

      KIBIC LEGI, 30.10.2008 18:39 - *.chello.pl

      MECZ BYŁ NUDNY ALE NAJWAZNIEJSZE ZE WYGRALI

      camorra, 30.10.2008 23:02 - *.acn.waw.pl

      Do pasierba watera.
      Kolego mylisz kibiców.Wszystkie przytoczone przez Ciebie przykłady może z wyjatkiem starówki choc tez nie do końca dotycza garstki oszołomów i jesli orientujesz sie choć troche to wiesz że to akurat grupa która z dopingiem i oprawami zawsze miała mało lub wcale do czynienia. najczesciej siedziała na jednym z sektorów krytej i poza stadionem zajmowała sie czymś innym, do czego ja ani Ty sie nie nadawaliśmy. Dlatego nie stosuj odpowiedzialności zbiorowej dla wszystkich bywalców zylety

      Miluś73, 30.10.2008 23:21 - *.chello.pl

      Do comorra:
      Nic dodać, nic ująć.

      camorra, 31.10.2008 08:15 - *.internetdsl.tpnet.pl

      Do Rocznik 1960.
      Sorki za postarzenie, ale zbyt szybko klepałem w klawiaturke.

      Pasierb waltera, 31.10.2008 09:38 - *.centertel.pl

      Do camorra :
      Wiec i Ty szanowny kibicu oraz wszyscy protestanci nie nazywajcie kazdego kto was nie popiera walterowcami nie uogolniajcie wszystkich osob bo sa tacy ktorzy nie popieraja was ale takze nie popieraja wszystkich dzialan zarzadu . .
      Kazesz mi nie czynic tego co sami robicie .

      Nie koniecznie do ciebie teraz ale do tych co cwaniakuja o wyjazdach ile to oni zaliczyli i czemu ludzie nie jezdza na wyjazdy
      Podalem pare przykladow a kradzierze na stacjach , rozpierduchy stoisk z kielbaskami to praktyka kibicow wyjazdowych tak samo jak belchatow . Apogeum bylo na wyjezdzie do Plocka gdzie dostalismy baty 1:2 jak Boruc jeszcze Bronil.
      Spojrz w lustro i powiedz sobie ze to nie prawda ?
      A poziom rozmowy w pociagach i zachowania na wiekszosci wyjazdow przyznasz ze nie jest zbyt wysoki .
      Sam zrezygnowalem z wyjazdow bo to poprostu wstyd jechac z ludzmi ktorzy nie potrafia choc w jednym zdaniu pominac slowa na k.....

      Jestescie podobni do PIS-u . troche .

      Jeb.... zarzad jeb....Sklw bo obie strony to uparte barany . Ze wskazaniem na Iti bo przynajmniej ma pieniadze i wiekszosc normalnych kulturalnych kibicow .

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 31.10.2008 12:10 - *.gprs.plus.pl

      Do

      Pasierb waltera, 31.10.2008 09:38 - *.centertel.pl

      Wszystko cacy, wstydzisz się słów na k...., a kończysz nie wiele lepiej.
      Jeszcze jedno głosowałem na PO, ALE TA STRONA TO NIE MIEJSCE NA POLITYKĘ, Wybacz, ale wszelkiego rodzaju upodobania polityczne nie powinny być brane pod uwagę.....

      ismael, 31.10.2008 12:46 - *.zaba-gw.waw.supermedia.pl

      A ja jestem tylko za dopingiem dla Legii Warszawa mojego klubu, i staram się zaszczepić u dziecka tą miłość.
      I proszę nie nazywajcie ludżmi sezonowcami ze względu na to że rzadko bywają na meczach , ja mam karnet i nie zawsze udaje mi sie przyjść i obejrzeć mecz na Łazienkowskiej ze względu na prace.
      Pozdrawiam kibiców Legii Warszawa

      camorra, 31.10.2008 15:25 - *.internetdsl.tpnet.pl

      Do watera.
      Akurat staram sie unikac okresleń w stylu walterowcy, chyba ze w stosunku do osób które slepo i całkowicie poieraja to co głosi propaganda klubu.Kazdy normalny kibic widzi że i SKLW i iti kłamie w pewnych kwestiach.A jesli tego nie widzi to jest dla mnie własnie typowym waterowcem albo LTMowcem. Osobiscie blizej mi do SKLW bo to w końcu przynajmniej teoretycznie moi przedstawiciele. mam jednak swoje zdanie na pewne sprawy i nie popieram wszystkich ich działań. Jestem zwolennikiem protestu choc wolałbym go w jakiejs innej formie.Niestety takiej nie ma. Licze ze juz wkrótce nie bede miał przeciw czemu protestować bo mój główny powód czyli herb powinien zniknąc.Nie ukrywam też że solidaryzuje sie z NS bo wykonywali dla nas wszystkich kawał dobrej roboty i w klopotach zostawicich ich nie mozna. Natomiast co do protestu przeciw budowie stadionu i zastraszania lub przeszkadzania innym w dopingu jestem całkowicie na nie. Każdy powinien miec prawo wyboru. Niestety tylko dlatego że bywam na zylecie i protestuje jestem uwazany przez druga strone za potencjalnego bandyte itp. i słysze że najlepiej jak dla takich jak ja zabraknie miejsca na nowym stadionie bo jestesmy zbedni. i jak widzisz niestety podziały robia sie ze stereotypów. Mam jednak nadzieje ze wkrótce przy dobrych chęciach obu stron wróci normalność.

      Pozdro

      kibic legi, 31.10.2008 20:23 - *.chello.pl

      mecz był nudny ale najwazniejsze że wygrali

      ROCZNIK 1960 DO WSZYSTKICH, 31.10.2008 21:10 - *.gprs.plus.pl

      Do

      camorra, 31.10.2008 15:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
      =================================
      Jak to pozory czasem mylą, ale tylko jedno stworzenie nie zmienia zdania tzn. krowa bywa niezmienna..........
      Bardzo trafna i normalna opinia. Duże brawa.
      Herb wraca na swoje miejsce, a czy wróci normalność.....
      muszą chcieć obydwie strony, mało tego wreszcie każda ze stron musi zrozumieć jakie jest jej miejsce w szyku. Tak ITI , że bez kibiców, to najwyżej .....taniec z gwiazdami, tak kibice, że bez silnego finansowo właściciela też będzie jedno wielkie nic....
      Każde ocenianie będące równaniem do jednostek jest szkodliwe i naganne.
      Narkomani, pijacy czy drobni przestępcy to ni tylko domena trybun Naszego stadionu czyt. Żylety, z pewnością podobnych osobników można poszukać na Wiertniczej........
      Jednak jest jeden pewnik, że forma protestu w postaci nieustannego bluzgania do niczego nie prowadzi.
      Być może już nie długo zmieni się prezes na Ł3 i zniknie druga przeszkoda.......ale wróćmy do Nas.
      Wiadomo, że pewnych form zachowań nikt nie jest w stanie zmienić, okrzyki pod adresem malo lubianych drużyn były, są i będą, piłka to nie teatr.......ale z całą resztą trzeba przybastować.
      Jak Cię widzą, tak Cię piszą.......Jeżeli czujemy się Legionistami i tak bardzo kochamy Nasze barwy, to dlaczego jest ich tak mało na mieście....Ja - jak napisałeś " staruszek " cały rok ganiam z szalikiem , nie patrząc czy akurat pasuje do ubioru, w klapie marynarki cały czas jest Nasz herb.....Więcej takich znak umilowania Legiuni, niech Nas widzą, niech Nas nie uważają tylko za troglodytów itp.
      Budować wizerunek jest bardzo trudno, a zepsuć go łatwo.
      Dla NS zawsze mam duży szacunek, ale zawsze popierałem wrzutami do puszek przy okazji zbiórek, Starucha chociaż nie znam osobiście też cenię, chociaż niektórym jego język przeszkadza, ale bez przesady, ja też sobie nie odmawiam - oglądając meczyk....wszak to nie teatr..
      Więc darujmy sobie brednie o wymianie widowni bo wymienić to można uszczelkę w kranie........Na nowym stadionie - jak dożyjemy - to będzie miejsce dla każdego.
      Pozdrawiam

      Czarny Elkowiec do ROCZNIK 1960, 31.10.2008 22:59 - *.aster.pl

      Dobrze napisałeś i zgadzam się z Tobą, zwłaszcza z tą uszczelką ;). Jednak w sprawie chęci porozumienia to ja nie widzę jej jedynie u ITI. Ile było prób porozumienia? Prób mediacji? SKLW zawsze się zgadzało, tylko problem był z zarządem. Były odmowy albo w ogóle nie było odpowiedzi.

      P.S. Do camorra, popieram.

      Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy nie związanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie.

      Dodaj swój komentarz:

      autor:

      e-mail:

      treść: