Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
Warszawa - Sobota, 31 października 2009, godz. 18:30
Ekstraklasa - 12. kolejka
Herb Legia Warszawa Legia Warszawa
  • 8' Mięciel
  • 41' Mięciel
2 (2)
Herb Ruch Chorzów Ruch Chorzów
    0 (0)

    Sędzia: Paweł Gil
    Widzów: 2996
    Pełen raport
    fot. Mishka

    Komentarze

    Marek, 31.10.2009 20:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BRAVO 3 PUNKTY MIĘCIEL BARDZO DOBRA GRA GRATULUJE

    anty iti, 31.10.2009 20:28 - *.acn.waw.pl

    TO JUŻ CHYBA NIE BĘDZIE DOPINGU DO KOŃCA RZĄDÓW ITI

    emiLka, 31.10.2009 20:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bravo LEGIA, cieszy wynik i to bardzo, nie wolno nam teraz tracic punktów

    MarekPiastów!, 31.10.2009 20:36 - *.chello.pl

    W pierwszej połowie bardzo fajny meczyk.Ale za tydzień w Sosnowcu będzie bardzo ciężko nawet z Szałachowskim i Mięcielem w składzie.Nawet nie chcę myśleć co będzie gdy powtórzy się sytuacja z dzisiejszego meczu,że po godzinie nie mamy trzech graczy na boisku z powodu kontuzji.

    Ps.Zauważyliście,że im bliżej podpisania nowej umowy przez Muchę,gra on coraz słabiej?


    Ps.Ps.Ktoś się orientuje co się stało na początku meczu? Najpierw fajny doping,później "zostaw kibica",później "gestapo",później wyzywanie ITI(fajnie,że uszanowaliśmy pamięć po Wejchercie) a na końcu już cisza...

    !!!, 31.10.2009 20:39 - *.lcs.net.pl

    Powród dawnego Miętowego

    jaq, 31.10.2009 20:44 - *.acn.waw.pl

    wyszedłem zaraz to bramce żenada i "s" i iti
    poraszka po całości

    Natalia, 31.10.2009 20:44 - *.111

    Piękny mecz brawo brawo a te dwie bramki godne mistrza jestem szczęśliwa gratuluje jestem dumna z Legi.

    wiLi, 31.10.2009 20:44 - *.65

    brawo brawo brawo mam nadzieje ze powtorzymy wynik na wyjezdzie szczerze niewierzeylem przez dlugi czas w marcina ale...przyznaje sie do bledu oby dalej tak gral pozdrowienia ze szczecina dla wszystkich kibicow z L w serce.

    Jano, 31.10.2009 20:45 - *.62

    Pilkarze niezle gratulacje!

    Staruch i czesc kibicow z tym idiotycznym"jeszcze jeden" nigdy juz na stadion nie powinni byc wpuszczeni,Boze jak trzeba byc ograniczonym umyslowo zeby cos takiego spiewac !

    bbej, 31.10.2009 20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wszyscy którzy śpiewali "jeszcze jeden" to prostaki, mam nadzieję że kiedyś zrozumieją jakie to było głupie i chamskie

    (L), 31.10.2009 20:51 - *.6

    Brawo oby tak do końca.Mam nadzieje że to jest ta forma na którą Marcin tak pracował odkąd do nas wrócił ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Czekam na dalszy rozwój akcji w wykonaniu Mięciela. Jeśli nie Grzelak,Chinyama ani Szałachowski to może właśnie Mięciel bo Palucha to raczej nie zobaczymy...

    rafx, 31.10.2009 20:51 - *.130

    Byłem na tym meczu.
    To co zrobili ze Staruchem, to tak jakby nas wszystkich spoliczkowali patrząc w oczy.
    Nie mogę dojść do siebie.
    Myślę tylko o tym jak dać do zrozumienia ITI, że nie można tak robić.
    Przychodzi mi do głowy tylko jedno. Pieniądze. Tylko na tym im zależy.
    Dramat.
    raf

    romaus, 31.10.2009 20:51 - *.acn.waw.pl

    WIELKA ŻENADA CO POKAZALI KIBICE - WIELKA ŻENADA !!!!!!!!!!!

    jaca, 31.10.2009 20:56 - *.48

    No tylko szałach wypadł na wisłę i ciekawe czego mieciela tak wczesnie zdjał moze tez jakieś nadciagniecie a aztiz kartka . Ciekawe czy na wisłę wrócą

    legionista od lat, 31.10.2009 20:58 - *.11

    cieszy wynik bo gra była taka sobie za czasów Leszka Pisza widywałem Legiunię 100 razy lepszą!!!A co do ochrony to typowo komunistyczne zachowanie1 ITIspier...!!!

    (L)egion, 31.10.2009 21:02 - *.chello.pl

    wszyscy którzy zostali na trybunach niech sami przemyślą swoje zachowanie ... TERAZ NIE JEST MI GŁUPIO CHOCIAŻ POCZĄTKOWO BYŁO , ŻE KRZYCZAŁEM TO CO KRZYCZAŁEM

    Legionista358, 31.10.2009 21:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przed przerwą - ujdzie. Po przerwie - dno i wodorosty.

    White Power, 31.10.2009 21:02 - *.86

    podobno Starucha sciagneli ochroniarze z gniazda?!? byla jakas proba odbicia? wie ktos co tam sie stalo?

    XXXX(L), 31.10.2009 21:03 - *.23

    KIBICE JA JUŻ NAPISAŁEM CO SĄDZĘ O WŁAŚCICIELACH W LEGIA LIVE MAM PROPOZYCJĘ ABY PROTEST BYŁ W KOMENTARZACH - POLAK TO TAKIE STWORZENIE ŻE NIE DA SIĘ WSZYSTKICH NAMÓWIĆ NA WYJŚCIE ZE STADIONU ILU MAMY PRAWDZIWYCH KIBICÓW , PRAWDZIWYCH WARSZAWIAKÓW - STARUCH WYKONAŁ KU......STWO ROZPOCZYNAJĄC DOPING KTO CHCIAŁ TO ODKRZYKNĄŁ ALE TAKIE TRAKTOWANIE MOŻE SPOTKAĆ KAŻDEGO Z NAS ONI TZN.CZERWONE PAJĄKI TAK ROBILI KIEDYŚ I MYŚLĄ ŻE MOŻNA I DZIŚ JA NIE BYŁEM ZA SKLW I NIE BYŁEM ZA ITI ALE CO ZOBACZYŁEM DZISIAJ TO LEGIĘ MAM W SERCU A ITI W DUPIE - KARNET MAM WYKUPIONY DO KOŃCA SEZONU ALE MECZE BĘDĘ OD DZISIAJ OGLĄDAŁ W DOMU DO PUKI W......R KRAKUS BĘDZIE W KLUBIE TO JA Z NIM NA JEDNYM STADIONIE NIE USIĄDĘ

    zet, 31.10.2009 21:06 - *.aster.pl

    "jeszcze jeden" - to było naprawdę głupie.

    do bbej, 31.10.2009 21:07 - *.adsl.inetia.pl

    Zrozumieją. Obawiam się tylko, że nastąpi to dopiero po śmierci... Wtedy nie będą już tacy twardzi. Tylko będzie już dla nich za późno...

    Tom(L), 31.10.2009 21:09 - *.bialapodlaska.vectranet.pl

    To co dzisiaj śpiewali niby kibice na czele z gniazdowym to żenada. Zakaz stadionowy do końca życia dla tych ........ Wyśmiewanie się ze śmierci człowieka WSTYD. Zero negocjacji ze strony klubu z tą bandą oszołomów. To taka mała prośba. Pozdro dla prawdziwych Braci.

    pogonszczecin, 31.10.2009 21:10 - *.dip.t-dialin.net

    brawo legia, dlaczego tak malo kibicow bylo na tym meczu ?

    (L)eon38, 31.10.2009 21:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wszystko wyjdzie w Sosnowcu w meczu z Wisłą. Poczekajmy do tego meczu. Pozdrawiam ko(L)egów po szalu.

    @, 31.10.2009 21:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moglby ktos wyjasnic o co chodzilo z tym jeszcze jeden ? bo akurat wchodzilem na stadion (dlugie kolejki byly)...

    ssss, 31.10.2009 21:20 - *.ptim.net.pl

    PYTANIE DO KIBICÓW> JAK KOGOŚ ZAPRASZACIE NA NIEDZIELNY OBIAD A ON WAM OBRAŻA MATKĘ I DOPIERO CO ZMARŁEGO OJCA TO DALEJ SIEDZICIE Z NIM PRZY STOLE CZY NA KOPACH WYWALACIE Z DOMU??? proste pytanie prosta odpowiedz!

    Tomek, 31.10.2009 21:20 - *.cdma.centertel.pl

    Kurcze, powiedzmy, ze rozumiem przesylanki, jakie nimi kierowaly, zeby sie go pozbyc ze stadionu, ale mogli to zrobic w przerwie, albo po meczu i byloby spokojnie. Zastanawiam sie, czy nie zalezalo tu komus na sensacji

    (L)egionistka, 31.10.2009 21:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    brawo:) wynik cieszy oby tak dalej:) i żeby z wisełką tak wygrać:)

    bia(L)y, 31.10.2009 21:21 - *.chello.pl

    dopoki ITI robi z siebie blaznow ja juz na Ł3 sie nie pojawie, i z tego co slyszalem to jestem za Staruchem i zaluje ze mnie nie byllo, bo ma racje... ITI sie nie nadaje do rzadzenia klubem pilkarskim... i spiewanie "jeszcze jeden" bylo chamskie ale juz standardowe ITI spie... nei bylo bo to normalka

    do (L)egion, 31.10.2009 21:21 - *.chello.pl

    a wiesz po co to krzyczałeś chociaż? Czy tylko dlatego, że Staruch to zaintonował? myślenie nie boli, spróbuj

    macieik, 31.10.2009 21:23 - *.chello.pl

    brawo mientowy

    ....., 31.10.2009 21:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    100% poparcia dla S. kierowal sie miloscia do LEGII.
    On moze powiedzie "MOJA JEDYNA MILOSC TO JEST LEGIA"
    Wstyd za tych ktorzy zostali na trybunach.

    marcin, 31.10.2009 21:23 - *.cdma.centertel.pl

    WSTYDZE sie za kibiców legii jesteście żałośni

    do (L)egion, 31.10.2009 21:24 - *.86

    lamistrajki niestety zawsze beda...

    werty, 31.10.2009 21:28 - *.adsl.inetia.pl

    Ci gnoje, którzy krzyczeli"jeszcze jeden" to najwieksze bydło jakie sobie można wyobrazić.

    kirk, 31.10.2009 21:30 - *.aster.pl

    Śpiewanie "jeszcze jeden" było dla mnie osobiście żenujące bez względu na to czy J.W. był komunistą. O jego zażyłości ze "służbami" nic nie wiem, więc sądzę że elementarny szacunek dla zamarłego się należy. Staruch zresztą zaznaczył że niech śpiewa TEN KTO CHCE. Ja nie chciałem. To "zdjecie" Starucha było k.... mega prowokacją i sk....syństwem. Wyszedłem po tym fakcie i wypadałoby nie wracać. Jeden fakt: czas płynie, 2-3 lata temu coś takiego zakończyłoby się bitwą z ochroną i ogólnym "wyjazdem" kibiców ze stadionu. Niestety widelcem i gestapowskimi zachowaniami ITI sobie nas ustawiło.

    (L)ewy do (L)egion, 31.10.2009 21:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    DLACZEGO MAM PRZEMYŚLEĆ SWOJE ZACHOWANIE???? pOWIEDZ DLACZEGO??!!! BYŁEM NA MECZU I NIE WYSZEDŁEM, PONIEWAŻ NA MECZU LEGIA- RUCH ZALEŻAŁO MI NA ZOABCZENIU CIEKAWEGO I WYGRANEGO PRZEZ LEGIĘ WIDOWISKA. PO CO WYSZEDŁEŚ??? POWIEDZ PO CO?
    BO MECZ BYŁ SŁABY? cZY MOŻE STARUCH CI KAZAŁ? TY PEWNIE WYSZEDŁEŚ, BO MYSLAŁEŚ, ŻE JAK SOBIE PÓJDZIESZ, TO WALTER I CAŁE ITI BĘDZIE WŚCIEKŁE, ŻE NIE MA PIENIĘDZY (ALE CHYBA AŻ TAK NAIWNĄ OSOBĄ NIE JESTEŚ) WIĘC ODPOWIEDZ MI NA JEDNO ZASADNICZE PYTANIE: DLACZEGO WYSZEDŁEŚ ZE sTADIONU???

    ...
    'TERAZ NIE JEST MI GŁUPIO CHOCIAŻ POCZĄTKOWO BYŁO , ŻE KRZYCZAŁEM TO CO KRZYCZAŁEM'

    TY WIESZ CO TY NAPISAŁEŚ?? CZY MAM CI WYTŁUMACZYĆ? sKANDUJĄC SŁOWA' JESZCZE JEDEN' POKAZAŁEŚ, ŻE JESTEŚ iDIOTĄ, BURAKIEM, A TAKŻE CZŁOWIEKIEM, KTÓRY NIE WIE, CZYM JEST LUDZKIE ŻYCIE. KIEDY p. WLATER ODEJDZIE Z TEGO ŚWIATA (JAK KAŻDY Z NAS), BĘDZIESZ SIĘ CIESZYĆ? BĘDZIESZ ŚWIĘTOWAĆ?! CZY MOŻE UKRYJESZ SIĘ POD NOWYM LOGINEM NA OWEJ STRONIE I ZAPALISZ INTERNETOWĄ ŚWIECZKĘ.
    JEŚLI TEN CZŁOWIEK ODEJDZIE (CZEGO MU OCZYWIŚCIE NIE ŻYCZĘ!) TO PRZYPOMNIJ SOBIE MOJE SŁOWA I ZASTÓW SIĘ JESZCZE RAZ, CZY NAPRAWDE 'NIE BYŁO CI GŁUPIO' KIEDY TO ŚPIEWAŁEŚ...

    Bravo Legia za 3 punkty, druga połowa kiepka, ale ważne bramiki Miętowego! Do boju Legio!

    GoLdi, 31.10.2009 21:37 - *.wroclaw.vectranet.pl

    iti spie...... !!!
    Jak ktoś nie szanuje NaS nie szanujemy WAS !

    Pusty stadion

    kibic(L), 31.10.2009 21:43 - *.netia.com.pl

    do 5 kropek, mylisz sie i to bardzo, milosc to nie zaslepienie i chec zemsty za wszelka cene, milosc to cos zupelnie innego, moze kiedys zrozumiesz.

    do kirk, 31.10.2009 21:45 - *.adsl.inetia.pl

    Zgadzam się z tobą. Zachowanie Starucha i zachowanie ochrony było bardzo żałosne.

    WP, 31.10.2009 21:46 - *.86

    kirk, tez sie dziwie, ze zadnego wjazdu na ochrone nie bylo. nie chodze u nas na mecze, ale nie spodziewalem sie, ze nikt nie bedzie chcial odbic naszego wodzireja... Staruch, trzymsie i szacunek za odwage! Precz z komuna

    CWKS, 31.10.2009 21:47 - *.3.pl

    Orientuje sie ktos moze kto sciągnoł Starucha z gniazda, z której firmy???

    człowiek ktory kocha Legia, 31.10.2009 21:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak można się tak zachować jak zachowała się ta garstka kibiców!!! jest zero szacuku dla zmarłego. tak nie powinno byc. czyli co teraz 2 lata protestujemy?????????? prosze o odp.

    (L)egion, 31.10.2009 21:54 - *.chello.pl

    nie bede sie cieszył i nie bede smucił wystarczy?? jako człowieka jako tako będzie mi mu go szkoda , lecz nie za to co zrobił jasne?

    przemek, 31.10.2009 21:55 - *.plock.mm.pl

    to co widzieliśmy to istny powrót komuny, gdzie wolność słowa ?? Ci ktorzy popieraja ITI i wypisuja takie głupoty niszczą klub i kibicow na łazienkowskiej

    (L)egion, 31.10.2009 21:58 - *.chello.pl

    nie bede sie cieszył i nie bede smucił wystarczy?? jako człowieka jako tako będzie mi mu go szkoda , lecz nie za to co zrobił jasne?

    Enough4me, 31.10.2009 22:01 - *.chello.pl

    lepiej niż to (L)ewy nie powiedział nikt już tego nie ujmie. Wstyd za takich ,,kibiców" Legii. Może i dobrze że wyszli.

    Krystian (L), 31.10.2009 22:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie pochwalam tego co śpiewali niektórzy kibice ale zdjęcie Starucha to była przesada po tej sytuacjii odrazu każdy prawdziwy kibic który szanuje siebie i Legie powinien wyjść ze stadionu
    POZDRO!!Legia albo Śmierć!!

    has, 31.10.2009 22:03 - *.chello.pl

    Staruch strzelił sobie w stopę, już SKLW zjednnało sobie kibiców a tu takie coś. Przynaj,mniej zobaczyli ile osób ich popiera, ile osób wyszło 200-300? A potem jeszcze część wróciła... Reszta kibiców się dobrze bawiła.

    jacek, 31.10.2009 22:05 - *.chello.pl

    Słuchając "jeszcze jeden" ciężko nie godzić się polityką ITI. Kolejny argument do wylewania "dziecka z kąpielą" przez Miklasa i spółkę....

    adam81w, 31.10.2009 22:06 - *.skynet.net.pl

    Kibice Górnika Zabrze dziękują Legii Warszawa za wynik :D

    seboLL, 31.10.2009 22:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co by sie nie stało, co by staruch nie zrobił to nie można kogoś wyprowadzać z meczu jeżeli nie stwarza zagrożenia dla innych.Zwolenicy ochrony POMYŚLCIE troche bo może na następnym meczu Legia bedzie grała fatalnie a TY krzykniesz K....A Mać a ochrona poprosi cie o opuszczenie stadionu i jak sie bedziesz czuł??POMYŚL zanim sie wypowiesz

    Biedronka., 31.10.2009 22:09 - *.46

    A dla mnie obie strony dziś odj****ły . To co pokazał nasz gniazdowy to przechodzi ludzkie pojęcie , ale ochrona też pokazała klasę , i to że zawieźli Go na Wilczą ;/ . 0 szacunki dla tych którzy śpiewali " jeszcze jeden ". Jak byście się czuli jak by ktoś z Waszej rodziny zmarł i ktoś by śpiewał jeszcze jeden ?? " O zmarłych źle się nie mówi , a jak się chce mówić to niech się nie mówi " . Proste i logiczne .

    Pozdrawiam tych , którzy nie skandowali tego durnego hasła . (Nie) Pozdrawiam tych którzy to skandowali .

    Ps. mecz bardzo dobry jak na ostateczne mecze Legii , Legia nareszcie przebudziła się z wakacyjnego snu w którym była i zaczęli grać nasi kochani Piłkarze , pierwsza połowa nawet dobra , chodź druga pod względem rywalizacji o wiele lepsza . Miętowy , znów pokazał swą piękną formę . Marcin , chodź ma już swoje lata , dla mnie jest jednym z najlepszych piłkarzy Legii ( a jest ich wg mnie 3. mam na myśli Muchę , Choto i Mięciela) .

    Legio , oby tak dalej ....
    Kibice.... mam nadzieję że żałujecie tego co dziś zrobiliście , i że razem będziemy się bawić w spaniałej atmosferze na Warszawskiej starówce w Maju :)

    Legion, 31.10.2009 22:10 - *.chello.pl

    do "człowiek ktory kocha Legia":
    O czym ty gościu mówisz?! Jaki "brak szacunku do zmarłego"?? Czy ktoś wyzywał zmarłego? NIE. Oberwało się tylko żyjącemu - łolterowi. Więc czego bredzisz i konfabulujesz!? Pozatym dwóch panów W. poprzez swoje działania od dawna okazywali całkowity brak szacunku do ŻYWYCH kibiców.
    I ty mi lepiej odpowiedz jak można się tak zachować, żeby nie bronić swojego brata po szalu a potem jeszcze siedzieć dalej do końca meczu i udawać że nic się nie stało!!!!???
    I odpowiem tobie w moim imieniu wyłącznie: ja będę protestował aż do dnia gdy czerwony okupant odejdzie z Legii. I ani dnia krócej.

    praga, 31.10.2009 22:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o co chodzi z tym jeszcze jeden, co zaintonował staruch..? dlaczego ochrona go sciagneła??

    ar, 31.10.2009 22:14 - *.chello.pl

    mam w dupie ten stadion i to co się na nim dzieje po dzisiejszym meczu juz wiecej moja noga tam nie stanie do momentu kiedy wróci normaność
    wiekszośc tryuny to kmotki
    to nie jest juz LEGIA
    ITI spier.......................

    L fan, 31.10.2009 22:15 - *.acn.waw.pl

    Wynik lepszy niż gra.W drugiej połowie padaka na maksa!!!!
    Niedługo na Ł3 będzie tylko ochrona na trybunach.Powoli zbliża nas "sponsor" do Białorusi, ale cóż jak sponsor taka gra
    Precz z komuną!!!!

    kondziu, 31.10.2009 22:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja krzyczałem "jeszcze jeden" i bardzo żałuję mam mniej niż 15 lat i nie wiedziałem o co tu chodzi a jak chodzi o starucha to źle się zachował ale ochrona wygoniła go za stadionu jak psa

    Ble, 31.10.2009 22:15 - *.adsl.inetia.pl

    DObrze staruch powiedzial !

    R do lewy, 31.10.2009 22:15 - *.26

    dlaczego wyszedl a moze dlatego ze kazdy charakterny chlopak by tak postapil ja jak bym byl na meczu zrobil bym to samo jak kolege wyprowadzaja np z imprezy badz ktorys z Nas nie wchodzi zawsze wychodzimy badz nie wchodzimy Wszyscy w tym wypadku wyprowadzili jednego z Naszych wiec Ci co wyszli postapili bardzo honorowo widocznie Ty nie wiesz co to honor i braterstwo krwi bez odbioru

    dominik75, 31.10.2009 22:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak nie chcial wyjsc po dobroci to go sila wyciagneli i uwazam ze dobrze zrobili, rozumiem ze protest itp ale to co zrobil gniazdowy bylo przekroczeniem dobrego smaku i wszystkich norm moralnych, cieszyc sie po czyjejs smierci i zyczyc jej kolejnemu czlowiekowi to juz spora przesada

    Olo, 31.10.2009 22:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pseudokibice ŻENADA TRWA!!!

    ady, 31.10.2009 22:20 - *.adsl.inetia.pl

    kazdy prawdziwy kibic wyszedl ! Naszczescie niedlugo bedziemy mieli swoja trybune i nie bedzie trzeba znosic tych dziadow ! iti sp...

    bleble, 31.10.2009 22:21 - *.krawarkon.pl

    STARUCHOWICZ ZBŁAŹNIŁ SIĘ MAKSYMALNIE I SPORA CZĘŚC WIDOWNI GO WYGWIZDAŁA, POTEM ZAINTONOWAŁ DOPING I MYŚLAŁ ŻE WSZYSTKO ROZEJDZIE SIĘ PO KOŚCIACH, A TU ZDZIWKO... TAK SOBIE MYŚLĘ, ŻE PO PROSTU WŁAŚCICIEL POKAZAŁ OSTENTACYJNIE WSZYSTKIM, ŻE TAKICH LUDZI NIE BĘDZIE TOLEROWAŁ NA SWOIM STADIONIE... MOŻNA DYSKUTOWAĆ, CZY AKCJA OCHRONY BYŁA POTRZEBNA W TAKIEJ FORMIE, OSOBIŚCIE UWAŻAM ŻE NIE, ALE... NO WŁAŚNIE ALE... ZAPEWNE CHODZIŁO O TO, ABY W ATMOSFERZE SKANDALU WYWALIĆ PANA PIOTRUSIA Z TRYBUN I ŻEBY JUŻ NIGDY SIĘ NA NICH NIE POKAZAŁ... KONSEKWENCJE WIADOME - WSZYSCY OBURZENI, BO PROWOKACYJNA AKCJA OCHRONIARZY, "ZOSTAW KIBICA", ITI S... ITD. ITP... A JA SIĘ PYTAM, JAK JUŻ KTOŚ TUTAJ SŁUSZNIE ZAUWAŻYŁ, CZY JEŚLI KTOŚ W WASZYM DOMU NAGLE ZACZNIE NA CAŁY GŁOS OBRAŻAĆ KOGOŚ ZMARŁEGO Z WASZEJ RODZINY TO NIE WYP... GO NA ZBITY PYSK? ODPOWIEDZCIE SOBIE SZCZERZE. WYGŁUPIŁ SIĘ, POKAZAŁ NA CO NAPRAWDĘ GO STAĆ. I KIM ON DLA WAS JEST, ŻE GO TAK WSZYSCY BRONICIE? GURU JAKIŚ, WÓDZ? BO WSKAKUJE NA AMBONĘ OD KILKU LAT I DYRYGUJE? OD DAWNA CHODZĘ NA LEGIĘ I W PRZESZŁOŚCI NIKT NIE POTRZEBOWAŁ PAJACÓW STOJĄCYCH NA PŁOCIE DO DOBREGO ŚPIEWANIA. TAK, PAJACÓW. BO DZISIAJ WASZ UKOCHANY STARUCH OKAZAŁ SIĘ BYĆ ZWYKŁYM PAJACEM.
    I TERAZ JUŻ KUMAM DLACZEGO SWEGO CZASU PEWIEN DZIENNIKARZ Z WYBORCZEJ NAPISAŁ O JEGO WYPOWIEDZI NA UROCZYSTOŚCI ZAKOŃCZENIA LIGI PARĘ SEZONÓW TEMU:
    "KIBOL BEZNADZIEJNIE GŁUPI JEST". CAŁA PRAWDA, NIESTETY...
    ŻAL JAK PATRZĘ NA TO CO SIĘ WYPRAWIA NA STADIONIE MOJEGO UKOCHANEGO KLUBU, PROTESTY, SPORY WEWNĘTRZNE KIBICÓW, PARANOJA...
    A JA SIĘ ZASTANAWIAM, CZY PRZYPROWADZIĆ NA JAKIŚ MECZ SWOJEGO KILKULETNIEGO DZIECIAKA... I CO JA MU POWIEM JAK ZNOWU BĘDZIE TAKA AKCJA JAK DZIŚ, ŻENADA...

    gazza, 31.10.2009 22:22 - *.adsl.inetia.pl

    Na wojnie nie ma sentymentów , jest wróg którego należy zniszczyć !
    ITI sp....j !
    Jeszcze jeden a nawet dwa !!!
    Kto niszczy nas musi się liczyć z odwetem .
    Brawo dla Starucha za doping.

    Dormibar, 31.10.2009 22:22 - *.adsl.inetia.pl

    Nie potrafię wyrazić swojej pogardy dla tych,którzy zostali na trybunach. Nic mnie z wami już nie łączy. Moja noga nie postanie na stadionie iti.

    aaaaa, 31.10.2009 22:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    opiszcie tą sytuacje jak było z tym intonowaniem przez starucha tego...?

    KIBIC, 31.10.2009 22:24 - *.smrw.lodz.pl

    Kibice warci swych działaczy... Kiedyś byliście czołówka pod każdym względem. dziś wręcz przeciwnie !! działacze nie potrafiący rozmawiac z kibicami i kibice którzy walcząc z ITI zapomnieli co jest najważniejsze w kibicowaniu i ...w zyciu.

    Zal. Nie jestem kibicem Legii ale staram sie pisać obiektywnie.
    Jestem dumny ze moim klubie licza sie z nami, a my z działaczami i szanujemy sie nawzajem.

    KIBIC

    Kami(L), 31.10.2009 22:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przez takie zachowanie jak dzisiaj nawet nie mozna powiedziec o kibicach.
    I trzeba oddac Ruchowi to, ze walczyl bez wsparcia kibicow, a z tego co widze kibice Ruchu sa nie tylko 12 zawodnikiem. Sa narazie na wyjazdach 13, 14, 15...!
    Mam nadzieje dalej,ze jakos dojdzie do dogadania sie. Moze bez Starucha ale tez bez Miklasa ale dojdzie bo nie moge patrzec jak taki Ruch czy Polonia Bytom robia lepsze rzeczy niz Legia Warszawa!!!
    Z kibicowskim pozdrowieniem!

    Do ady, 31.10.2009 22:27 - *.centertel.pl

    Chyba trybune Torwar, bo na nowym stadionie dla Was miejsca nie będzie.

    do dormibar, 31.10.2009 22:29 - *.30

    wszyscy tak gadacie a jak postawia nowy stadion to bedziecie leciec na lazienkowska jak szczerbaty po suchary.

    Zaxi, 31.10.2009 22:30 - *.acn.waw.pl

    A ja krzyczałem "jeszcze jeden!" Dlaczego?? Bo kim jest dla mnie Wejchert?? NIKIM! ZEREM! Z jakiej paki mam się przejmować jego śmiercią? On miał nas, szarych ludzi, gdzieś. Dlaczego mamy upamiętniać jego śmierć? Niech sobie ITIoci robią minutę ciszy.

    Do tych co zostali* - życzę wam wszystkim, aby was też potraktowali parę razy gazem i jak śmiecia wywlekli ze stadionu. Moze wtedy coś zaświeci w waszych pustych łepetynach, w których tylko wiart i propaganda ITI.

    * oczywiście nie mówię o inwalidach, dla których wyjście jest problemem.

    123, 31.10.2009 22:31 - *.v35.interkam.pl

    iti spier... Moja noga nie stanie na iti stadionie !!

    Legion, 31.10.2009 22:35 - *.chello.pl

    Co ja tu czytam za bzdury!!!!!!!!!!!????? Że walter nie będzie "NA SWOIM STADIONIE" czegoś tolerował, albo gadka "co gdyby u was w domu ktoś obrażał zmarłego"!!?? Czy niektórym klakierom to już kompletnie w dekiel od włażenienia w d.... iti odbiło!!!!??? To nie jest ICH STADION, ani ICH DOM. To jest NASZ STADION I NASZ DOM. Oni są tu okupantami. Oni wleźli w zabłoconych buciorach z brudnymi nogami do NASZEGO DOMU!!!! A nie na odwrót. I wbijcie to sobie do łbów. I nowy stadion też nie będzie ich ponieważ iti nie zapłaciło za niego ani zlotówki. Stadion powstaje z pieniędzy budżety m. st. Warszawy czyli naszych podatków. To jest NASZ STADION.

    M, 31.10.2009 22:36 - *.subscribers.sferia.net

    Ciężko jest mi wytłumaczyc to co się stało...sercem jestem z prawdziwymi kibicami...nie piknikami, ale tymi którzy za Legię oddali trochę zdrówka...jedno jest pewne Staruch dokonał olbrzymiego rozłamu wśród kibiców...już nie chodzi o ITI...poczytajcie posty, ten baran niepowinien byc pognany za taki numer...kim on jest żeby coś takiego zarzucac z gniazda???

    dominik75, 31.10.2009 22:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gazza i inni jego pokroju to czego potem psioczycie ze ochrona zla? bija i pedza ze stadionu
    skoro na wojnie nie ma sentymentów

    R, 31.10.2009 22:37 - *.26

    jak Wy idioci z iti chcecie zapelnic nowy stadion ponad 30 tys miejsc jak dzisiaj nawet nie potraficie zapelnic jednej trybuny

    FL, 31.10.2009 22:38 - *.adsl.inetia.pl

    Do Dormibar,
    No i super....

    Pab(L)o, 31.10.2009 22:38 - *.204

    ..... To co się dziś wydarzyło na stadionie powinno spowodować poważną dyskusję wśród kibiców Legii......
    Dla mnie - Staruch już nigdy nie powinien wejść na stadion !!! Nie popieram iti ale zaintonowanie "jeszcze jeden" było poniżej jakiegokolwiek poziomu..... Najśmieszniejsze jest to że większość "wyznawców" Starucha nie wiedziało co krzyczy.... Akcja ochrony - nie przemyślana bo powinni go zdjąć w przerwie ale z drugiej strony..... Jak ktokolwiek by mnie tak obraził - chyba zareagowałbym od razu !!!!
    I jeśli część ludzi tego nie rozumie - a widzę że niestety ale nie rozumie - to dwa słowa wyjaśnienia......
    Pan Wejchert to czyjś ojciec, mąż, dziadek - ten człowiek zmarł i należy mu się szacunek - bez względu na to jaki kto ma do niego stosunek. Jeśli ktoś tego nie rozumie to naprawdę szkoda słów.....
    !!!!!!!!!

    ryniek, 31.10.2009 22:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech ci co dzisiaj wyszli już nigdy nie wracają na stadion. Jest dostatecznie wielu normalnych kibiców, którzy na nowym stadionie zrobią super doping. Bez starucha i jego wyznawców. Brawo dla piłkarzy za dobrą pierwszą połowę i 3 pkt.

    Andrzej, 31.10.2009 22:40 - *.aster.pl

    Winny tej dzisiejszej całej akcji jest cały staruch ;/;/ jak mozna spiewac jeszcze jeden i zyczyc komus smierci co jak co ale tu pokazał jakim jest paja*** a do tych co pisza ze czemu nie wyszlismy ze stadionu . ja moge powiedziec za siebie bo nie przyznaje sie do was ... dzis krzyczeliscie cała legia zawsze razem to jestescie smiezni czemu nie było takiego hasła jak ktoś chciał jechac do gliwic ;/ pojechali kumaci a kto sie nie zapisał dostał "po japie" to dzis dostaliscie "kumaci " inaczej wy w jape jak my nie wyszlismy z trybun !! mam nadzieje ze na nastepnym meczu nie bedzie tej grupy 300-400 kumatych inaczej i ze ludzie zaczna śpiewac a zaczna bez was ZOBACZYCIE TO TYLKO KWESTIA CZASU JAK KAZDY POŁOZY NA WAS LAS"";/ WOLE Legie bez opraw i śpiewy ludzi niz was i ciesze ! Pewnie ktos odpisze to wejdz na gniazdo ! gniazowy do dopingu nie jest wcale potrzebny !!

    do Legion, 31.10.2009 22:35 - *.chello.pl, 123, 31.10.2009 22:31 - *.v35.interkam.pl, Zaxi, 31.10.2009 22:30 - *.acn.waw.pl, 31.10.2009 22:41 - *.204

    jesteście żałośni - zmarłemu należy okazać szacunek......
    Pab(L)o kryta dolna C

    walcząca legia, 31.10.2009 22:42 - *.skynet.net.pl

    Żeby pobić kibica i potraktować gazem za to że chce żeby jego druzyna strzeliła jeszcze jednego gola?! Toż to gorzej niz na Białorusi!!!

    do bleble, 31.10.2009 22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jakim "SWOIM STADIONIE"?! człowieku, ty myślisz w ogóle?!
    druga sprawa, to co już ktoś napisał. w którym miejscu obraził zmarłego?
    trzecia sprawa:
    ""KIBOL BEZNADZIEJNIE GŁUPI JEST". CAŁA PRAWDA, NIESTETY..."
    tylko pokazujesz kim jesteś i co osiągnąłęś, że bez żenady powtarzasz słowa pseudodziennikarzyny steca

    CZYTAC, 31.10.2009 22:44 - *.ostrowmaz.mm.pl

    Do tych ktorzy ida obejrzec TYLKO mecz..popularni "niedzielni kibice " niech nie pisza durnych komentarzy ze "To co zrobił S. to bylo załaosne " porzba ogladajcie sobie w porzadku mecz i tylko tyle. SZACUN DLA TYCH KTORZY WYSZLI ZE STADIONU..STARUCH TRZYMAJ SIE !!!!!
    ITI SPIER*** !

    heniek, 31.10.2009 22:45 - *.centertel.pl

    wstyd!!! wstyd!!! i za kibiców i za tzw. działaczy o ochronie nie wspominając... tragedia! ale lepiej nie będzie bo niestety ale w tej"wojnie" to tylko iti ma plan i władze.

    zagubiony, 31.10.2009 22:45 - *.xdsl.centertel.pl

    A ja nie wiem co mam myslec o spiewaniu "JESZCZE JEDEN". Czekam na oficjalne ustosunkowanie sie do sprawy przez SKLW. Najlepiej jakies pismo w sprawie intonowania okrzyku...

    (L)ewy do R, 31.10.2009 22:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HONOR I BRATERSTWO KRWI? MOŻE I NIE WIEM CO TO JEST. A CZY WIE CO OZNACZAJĄ TE TERMINY (L)EGION, KTÓRY MA NA TYLE WIELKI HONOR, ŻE ŻYCZY BLIŹNIEMU ŚMIERCI?
    NAJZWYCZAJNIEJ W SWIECIE NIE ROZUMIEM TAKICH OSÓB JAK (L)EGION, KTÓRZY STARUCHA ZNALI TYLKO Z WIDZENIA, A POSZLI ZA NIM POZA STADION...
    TAK JAK TY POSTAWIĘ INACZEJ SPRAWĘ: A GDYBY MI COŚ TAKIEGO SIĘ PRZYTRAFIŁO? JAK MYŚLISZ, CO BY SIĘ WYDARZYŁO? PRAWDOPODOBNIE MOI KUMPLE POSZLIBY SPRAWDZIĆ CZY WSZYSTKO OK, A RESZTA 'TYLKO' KIBICÓW POKRZYCZAŁABY (ZA CO MIAŁBYM DO NICH SZACUNEK). NIE ZDZIWIŁBYM SIĘ JAKBY NIEKTÓRE OSOBY Z E LUB F DOLNEJ ZACHOWAŁY SIĘ INACZEJ WOBEC MNIE. WIĘC ZADAJE PYTANIE, MIMO TEGO ŻE NAPISAŁEŚ ' bez odbioru' : CZY NIE UWAŻASZ ŻE ZACHOWANIE OSÓB, KTÓRE WYSZŁY ZE STADIONU BYŁOBY TAKIE SAME, GDYBY WYDARZYŁOBY SIĘ TO INNEMU 'PRZCIĘTNEMU' KIBCIOWI LEGII WARSZAWA?

    Maciek, 31.10.2009 22:46 - *.subscribers.sferia.net

    Do blabla...Pajaców z ambony nikt nie potrzebował od kiedy Ty chodzisz na Legię??? A od kiedy chodzisz pajacu???!!! Na Legii zawsze byli gniazdowi np. Alchim, Maniana, Śpiewak, potem Różyk no i teraz staruch...ten ostatni to może i masz rację że po tym co zaśpiewał to może nosi zaszczytne imię pajaca razem z Tobą, bo doprowadził do rozłamu w Legii!!!

    do Zaxi, 31.10.2009 22:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co bys zrobil jakby ktos tak samo powiedzial o twojej matce czy ojcu? niech umieraja i to jak najszybciej bo niby kim oni sa, co takiego zrobili i co mnie oni obchodza?
    poprostu jest to nie na mniejscu aby cieszyc sie z czyjejs smierci i komus jej zyczyc i jeszcze okazywac to publicznie

    (L)FAN, 31.10.2009 22:50 - *.chello.pl

    BEDE PISAŁ DRUKOWANYMI LITERAMI CZY KTOŚ OBRAZIŁ WEJCHERTA?!?!? CZY KTOŚ OBRAŻAŁ WEJCHERTA ??? NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!!! NIKT NIE OBRAŻAŁ Ś.P. WEJCHERTA WIĘC O CO WAM CHODZI?!?!? WALTER PRZECIEŻ ŻYJE ...... NAUCZCIE SIĘ CZYTAĆ

    Kuman(L), 31.10.2009 22:50 - *.28

    Tylko Legia!!!! Miętowy powrócił!!!

    Boniek, 31.10.2009 22:50 - *.chello.pl

    W 100 % poparcie dla Starucha przed tym wszystkim uprzedził że jest to jego prywatny pogląd i kto nie chce niech nie śpiewa. Jak widać takie same poglądy ma wielu kibiców.

    85, 31.10.2009 22:52 - *.242

    jestem z mazur i ogladalem mecz na necie. i to co zrobil staruch to swinstwo. pokazal jaki jest plytki. kiedys nienawidzilem iti ale teraz chyba ich rozumiem,kazdy ma prawo do wlasnej opini, przeklenstwa na trybunach bo to jest normalne.ale zyczyc smierci innej osobie to juz przegiecie. brakuje mi opraw i dopingu taki jak byl jeszcze kilka lat temu. i mam nadzieje ze to wroci.tak jak frekwencja.

    walcząca legia, 31.10.2009 22:54 - *.skynet.net.pl

    Staruch - trzyzmaj się! Za komuny też niewinnych ludzi ubecy pałowali i gazowali, ale to niewinni ludzie wreszcie wygrali a ubecy przegrali! A to co robi ITI - to tylko postkomunistyczny i ubecki łąbędzi śpiew...coraz cieńszy...

    elo;, 31.10.2009 22:55 - *.unused.derbynet.waw.pl

    jezeli ktos dokonal prowokacji to byl to gniazdowy a nie ochrona, ludzie którzy krzyczeli "jeszcze jeden" to kompletne dno

    Boniek, 31.10.2009 22:57 - *.chello.pl

    fakt jest faktem iti rozwaliło Legię

    kapsel, 31.10.2009 23:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niesmak i żenada.

    3/4 matołów pewnie już nawet nie wie o co walczy- o ile kiedykolwiek wiedziało.

    Każdy kręci swoje lody a traci na tym najbardziej wizerunek kibiców Legii którzy kiedyś w Polsce należeli do czołówki, teraz są dnem.

    Zaxi, do do Zaxi, 31.10.2009 23:01 - *.acn.waw.pl

    Czy tobie to się czasem sufit na łeb nie spadł??
    Ja nie wymuszam na nikim żałoby po kimkolwiek z moich bliskich, mój stary, moja żałoba, nie będę zmuszał kilku tysięcy ludzi do tego by opłakiwali. To odin.
    Dwa. Co ty sobie myślisz? Że mam mu cześć oddawać? Za to, że jego firemka niszczy mój klub?
    Tri. Ty chyba dalej w komunie żyjesz mentalnie

    (L)ewy do (L)FAN, 31.10.2009 23:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TO JA TEŻ NAPISZĘ DRUKOWANYMI LITERAMI...
    'WALTER PRZECIEŻ ŻYJE'...
    OCZYWIŚCIE WLATER ŻYJE! CZYLI WEDŁUG CIEBIE MOŻEMY ŚMIAŁO ŻYCZYĆ MU ŚMIERCI! TAK?! OCZYWISĆIE; SKORO KTOŚ ŻYJE TO MOŻEMY PO NIM JECHAĆ ŻYCZYĆ MU WSZYSTKIEGO CO NAJOGRSZE!!! O TO CI CHODZIŁO PISZĄC ŻE 'WALTER PRZECIEŻ ŻYJE', CZY MOŻE CHCIAŁEŚ UŚWAIDOMIĆ NIEROZUMNYM (PRZEPRASZAM NIE CHCĘ NIKOGO OBRAZIĆ!) KIBICOM LEGII WARSZAWA, ŻE PAN MARIUSZ JESZCZE JEST NA TYM ŚWIECIE?! PROSZĘ ODPOWIEDZ BO JESTEM BARDZO, NAWET BARDZO CIEKAWY...

    aciek, 31.10.2009 23:03 - *.subscribers.sferia.net

    Staruch strzelił samobója!!!Ci którzy nie zajmowali strony w konflikcie teraz napewno za SKLW nie pójdą...chyba że odetną się od Starucha i zostanie pognany z Legii...

    Wawa Śródmieście 100%LEGIA, 31.10.2009 23:04 - *.home.aster.pl

    Nie no śmiech na sali po prostu jak czytam te Komenty:D.Ci którzy zostali na Stadionie mienią się prawdziwymi kibicami (L)EGII????Przecież to nie wy a ci któzy wyszli ze Stadionu to prawdziwi Kibice.Wy jesteście Klakierami ITI i wbijcie to sobie w czerepy,żadni z was kibice.I ta gadka że ci co wyszli to Garstka Chuliganów:D.Wam naprawdę rozum odjęło ja osobiście nigdy się nie biłem,nie brałem udziału w żadnej ustawce bo nie lubię się bić,jestem normalnym kibicem i jakoś wyszedłem ze Stadionu a dlaczego??A dlatego że nie toleruje polityki ITI i Panów Waltera i Św.P Pana Wejcherta.I ja mam jeszcze uczcić Pamięc Pana Wejcherta???a to dlaczego??A on jak traktował nas kibiców,jak gówno w przeręblu jak nic nie wartych ludzi i jak mam jeszcze czcić jego pamięc?.No Śmiechu Warte po prostu.Jak tacy Kibice jak wy będą na nowym stadionie to aż strach bo się okaże że Legia w ogóle nie ma Kibiców tylko Pikników którzy siedzą i mecz oglądają zamiast Dopingować i wy się mienicie Kibicami dobre dobre no po Prostu Totalna Komedia:D:D:D.Pozdrawiam tych co wyszli a tym co nie wyszli no cóż ŻAL MI WAS:D

    Ibor, 31.10.2009 23:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do Starucha ................... człowieku zapamiętaj dzisiejszą datą dokonałeś to czego nie udało się ITI przez ostatnie 4 lata--- rozbiłeś jedność kibiców.
    Do zobaczenia na stadionie ... za 3 lata.

    BIE(L)ANY do Wawa Śródmieście 100%LEGIA, 31.10.2009 23:14 - *.chello.pl

    Ze stadionu wyszli kibice i fanatycy, zostali widzowie oni są poza wszystkim nie interesuje ich SKLW, Żyleta, doping, oprawy ani ITI, miklas, walter, ostrowski czy błędowski. Oni przychodzą popatrzeć sobie na grajków przywdziewając raz na dwa tygodnie szalik Legii i tyle co ich łączy z tym klubem. Gdyby Legia była by w I lidze a polonia walczyła o czołowe lokaty w ekstraklasie to wtedy nie widziałbyś ich na Łazienkowskiej tylko na ulicy K.......

    bleble, 31.10.2009 23:16 - *.krawarkon.pl

    do wszystkich, których tak uraziło stwierdzenie SWÓJ STADION:
    proszę bardzo, idźcie i współfinansujcie jego funkcjonowanie i nie zapomnijcie dorzucić co nieco na pensje wszystkich pracowników klubu i piłkarzy, zrzutka po dychu...

    i do pana "do bleble, 31.10.2009 22:43 -.neoplus.adsl.tpnet.pl":
    ciekawe czy Ty byłeś zażenowany powtarzając za Staruchowiczem "jeszcze jeden"? co potrafi napisać Stec wiem doskonale i niezbyt często się znim zgadzam, ale tutaj miał pełną rację...

    i jeszcze do p. Maćka:
    pajac bleble chodzi od dawna, doskonale zna wszystkie przytoczone ksywy jak również czasy gdy doping na Legii toczył się mocno do przodu bez udziału "aktorów" pokroju p. Piotra S.

    (L), 31.10.2009 23:16 - *.jmdi.pl

    Wynik dobry ale to co się stało na trybunach to żenada na dawnej żylecie nikt by nie pozwolił na wyniesienie starucha ze stadionu.ITI przemijaj po co ten stadion budować?piłka nożna dla kibiców!!!!!!

    (L)fan, 31.10.2009 23:17 - *.chello.pl

    CHCIAŁEM UŚWIADOMIĆ TO TYM PISZĄCYM O OBRAŻANIU ZMARŁEGO , ŻEBY NAUCZYLI SIĘ PISAĆ PO POLSKU. A CZY PAN WALTER MOZE NAZYWAĆ MNIE CHULIGANEM?

    (L)uki, 31.10.2009 23:18 - *.adsl.inetia.pl

    DO OBURZONYCH:

    WASZE KOMENTARZE PRZYPRAWIAJĄ MNIE O BÓL GŁOWY I NASUWAJĄ PYTANIE O SENS ISTNIENIA TAK GŁUPIEGO, TĘPEGO I NIE MAJĄCEGO WŁASNEGO ZDANIA SPOŁECZEŃSTWA.

    CIESZY MNIE, ŻE JEST JESZCZE MAŁY (JAK ZWYKLE) PROCENT LUDZI, KTÓRZY MYŚLĄ.

    DO bleble: jak nie potrafisz wytłumaczyć dziecku pewnych rzeczy to lepiej nie przyprowadzaj - jednego ciamajdy mniej.
    Pzdr (L)

    pablo, 31.10.2009 23:21 - *.centertel.pl

    Dziś mija 18 lat od moejgo pierwszego meczu na trybunach Legii.Po raz pierwszy wstydzę się że jestem kibicem Legii... Skandowanie "jeszcze jeden???". brak szacunku dla zmarłych!!! To w tradycji polskiej jest nie do przyjęcia! Ci co spiewali może kiedys jak zmądrzeja to sobie uświadomią! Jest mi po ludzko przykro! Wyrazy szacunku dla Zmarłego i kondolencje dla rodziny.
    PS
    miałem kiedyś okazje spotkac JW. Nietuzinkowy czlowiek. Szacunek.

    Danielllll, 31.10.2009 23:23 - *.acn.waw.pl

    Witam,

    Staruch za to co powiedział na początku i za to co zaintonował stracił u mnie cały szacunek, który wyrobił prowadząc doping. To wstyd, że nie szanuje się zmarłych, bez względu na to kim on jest. A myślę, że Pan Wejchert ani jego rodzina nic osobiście Staruchowi nie zrobił. Zero szacunku dla mam nadzieję - byłego - gniazdowego. Totalny brak klasy i godności. A i pewnie KP tylko na coś takiego czekała. Zakaz na wiele, wiele... dni? mięsięcy? lat? Wstyd

    Druga sprawa, to jak Staruch został potraktowany przez ochronę! Masakra i szok jak w cywilizowanym kraju można traktować kibica. Prawdziwa komuna i właściciele klubu nią przesiąknięci. Ochrona jak by na głodzie była i musiała się wyżyć!!! Za co go zgarnęli? Czekam na komentarze SKLW i KP.

    Domyślam się, że normalność nie powróci. Żegnaj ruchu Ultras, żegnaj fanatyczny dopingu, żegnaj wspaniałą atmosfero... Amen... [*]

    Na meczu byłem, w trakcie wyszedłem, po przerwie wróciłem (jak większość).

    Pozdrawiam

    wupe, 31.10.2009 23:28 - *.adsl.inetia.pl

    Obrażanie dopiero co zmarłego człowieka jest poniżej wszelkiej krytyki, więc faktycznie to co zrobił Staruch było karygodne,
    ALE
    tak się składa że mam licencję pracownika ochrony. Nie byłem na meczu, ale po przejrzeniu zdjęć widzę, że pracownicy ochrony przekroczyli swoje uprawnienia, Staruch powinien wytoczyć im proces i ten proces wg mnie wygra

    czapa, 31.10.2009 23:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gdzie byliscie kozaczki jak zawijali starucha nikt z was mu nie pomogl zdjeli go z gniazda a wy tylko potraficie rzucic pare krzeselek i spiewac zalosne przyspiewki zenada....

    ktos, 31.10.2009 23:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedy kibic krzyczy po zdobytej bramce "jeszcze jeden" to cieszy się ze zdobytego gola. I to chyba coś czego niektórzy nie mogą zrozumieć - wyszło na to że ktoś cieszy się ze śmierci Wejcherta.
    Dla mnie było to zachowanie poniżej jakiegokolwiek poziomu.

    walcząca legia, 31.10.2009 23:32 - *.skynet.net.pl

    Staruch - zanim Ciebie wyniesiono ze stadionu, samo wyszło xo najmniej 40 000 prawdziwych kibicóow Legii - takich Staruchów, którzy śledzą mecze w Sopcaście; wrócą jak zakończy się terror ubecki ITI. Podziwijają tych nielicznych, którzy mają odwagę jeszcze chodzić na stadion i narażać się na represje postubeckie i posesbeckie. Przy okazji - towarzyszu walter - co tam słychać u - d.wdowczyka ?

    ....., 31.10.2009 23:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To co zrobila ochorna - zenada, prowokacja na max.
    To co zrobil S. - nie powinien prowokowac przeciez ma na pienku z dzialaczami i powinien sie pilnowac...
    Chociaz wszedlem na przedkryta D dopiero na kilka chwil przed rozpoczeciem sciagania go z gniazda to nie bylo mnie w chwili gdy spiewano :jeszcze jeden: wiec nie moge nic oceniac.
    Dla S. skonczy sie zakazem klubowym a on sam bedzie sie procesowal kilka lat o swoje...
    Czekam na Relacje Z Trybun.

    do Zaxii, 31.10.2009 23:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po pierwsze przeciez nikt cie nie zmusza do noszenia zaloby czy oddawania czci, poprostu trzeba umiec sie zachowac i nie zyczyc nikomu smierci, po drugie to nie jest twoj klub bo nie jestes jego wlascicielem i nie lozysz na jego utrzymanie po trzecie ze mna wszystko wporzadku to raczej z toba jest cos nie tak skoro cieszy cie czyjakolwiek smierc i zyczysz jej innym

    do zaxii, 31.10.2009 23:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ze mna wszystko wporzadku to z toba jest cos nie tak skoro cieszy cie czyjas smierc i zyczysz jej innym, a tak pozatym to nie jest twoj klub

    kac..., 01.11.2009 00:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to co Staruch powiedzial w tym slynnym przemowiniu wyznawcy Waltera? nie slyszeliscie a pier...cie!

    Do do zaxii, 01.11.2009 00:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KLUB TO KIBICE !!! TO MY TWORZYMY LEGIE !!! UWAŻAM ŻE WŚRÓD KIBICÓW POWINNA PANOWAĆ SOLIDARNOŚĆ STARUCH TAK NA PRAWDĘ NIC NIE ZROBIŁ BO W KOŃCU ŚPIEWANIE "JESZCZE JEDEN" BARDZIEJ ODNOSIŁO SIĘ DO WALTERA. ITI NIGDY NIE SZANOWAŁO KIBICÓW A TO ZACHOWANIE TO KOMUNIZM, A KIBICE POWINNI OPUŚCIĆ STADION BO CAŁA LEGIA (POWINNA BYĆ) ZAWSZE RAZEM

    mp, 01.11.2009 00:42 - *.ostrowmaz.mm.pl

    Staruch szacun za to ze sztywno sie trzymales na tym gniezdzie! Precz z komuna!

    qqlesko, 01.11.2009 00:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nikt nie obraził Wejcherta, tekst "jeszcze jeden" nic nie znaczył, a na pewno nie był powodem do agresywnej reakcji bandytów z ochrony, dziś ITI pokazało jak nas traktuje.

    Dżihad Legia

    franc, 01.11.2009 01:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do tych co mówią że im wstyd:"nikt Staruchopwi nie pomógł" i bardzo dobrze bo by zrobili z tego medialną burdę co się równa wina kibiców czyli przegrana sprawa. Do tego zakazy dla wszystkich.

    ajs, 01.11.2009 01:18 - *.aster.pl

    To jak staruchowi umrze ktoś z rodziny, a ja przyjdę na pogrzeb i będę krzyczał jeszcze jeden, a potem się idiotycznie wytłumaczę, że np. chodziło mi o to, żeby zapalili jeszcze jeden znicz, to będzie git, tak?
    staruch - 0 szacunku...

    goc(L)awek, 01.11.2009 01:26 - *.cebit.com.pl

    Co do meczu to wielkie rozczarowanie wszak grały drużyny z góry tabeli a poziom meczu taki jak ligi słaby. Natomiast co do sprawy Starucha nie popieram jego pomysłu wręcz uważam go za Głupotę i kolejny argument do wykorzystania przez ITI. Ale zastrzegam nie jestem fanem ITI na mecze legii przestałem chodzić właśnie przez nich. A wprowadzenie przez nich ich zasad stadionowych oraz cenzury spowodowały ze każdy z nas może być na miejscu Starucha w przyszłości. W myśl zasady towarzysza Waltera Dajcie mi człowieka a znajdzie się paragraf który pozwoli pozbyć się go ze stadionu

    Mały Psem - do "mądrych inaczej", 01.11.2009 01:37 - *.4

    Najważniejszych kibiców Legii? Mówisz o panu S. ? Myślałem, ze kibic Legii posiada jakąś dumę i honor, pezy okazji rozum i kulturę, a to co pokazał okrzykiem "jeszcze jeden" to brak jakiejkolwiek pokory do życia (nieważne czyjego), brak myślenia, brak sumienia i honoru. Nie muszę czcic pamięci zmarłego, nie muszę nosic żałoby. Ale zachowuje ciszę gdy ktoś mnie o to prosi,bo jego bliski zmarł. Czemu? Bo jestem i kulturalny i chce sam móc w ciszy i spokoju uczic pamięc o moim zmarłym. Jutro, a raczej już dziś jest Dzień Zmarłych. Czy nie mogliśmy uczcic minutą ciszy tego dnia, dnia pamięci o wszystkich Naszych bliskich których już nie ma wśród nas? Czy S. ma jakąś bliską osobę zmarłą (i osoby które krzyczały wiadome słowa?), jak tak? to ja chętnie 1 listopada gdy będą na grobach zaintonuje im tę "śpiewkę" którą tak intonowali na stadionie a później powiem, że chodziło mi o to by odpalic jeszcze jeden znicz na grobie. Ciekaw jestem czy będą szczęśliwi czy mi wpie...lą?
    Protest protestem, ale takie zachowanie to sk......ństwo! Nie muszę czcic czyjeś pamięci, ale gdy jestem proszony o minutę ciszy za kgoś to czynię to, bo tak nakazuje moje sumienie. Nie chce by mnie to spotkało coś podobnego gdy będę tego potrzebował. Nie musialiśmy siedziec cicho, mogliśmy zaśpiewac chocby coś o Legii. Ale gniazdowy zrobił chamski ruch i ch.j.
    Jak ktoś mi próbuje wmówic, że ta wasza (bo nie moja) śpiewka miała inny cel, to tylko się pogrąża. Ok, ochrona zareagowała zbyt impulsywnie, po prostu źle. S. zrobił to samo. Obie strony po prostu są siebie w tej sytuacji warci.
    Nie popieram akcji ochrony i powinna ona poniesc konsekwencje jak i osoba która to rozkazała - by taka forma działania była zastosowana.
    Byłem za protestem, ale teraz mam tylko takie marzenie, by móc dopingowac piłkarzy, jakkolwiek grają, jakkolwiek - wiesz czemu? Bo Kocham Legię! Nie interesuje mnie spór, niech on będzie rozwiązywany przy stole, na stadionie w kulturalny i mądry sposób (akcjami wyjścia na 15 minut, albo "pusty stadion" czy podobnymi), a nie w sposób chamski i bezmyślny, bo sami się pogrążamy.
    Napiszcie mi proszę o co wam chodzi w proteście, jakie są wasze żądania?
    To od dziś już nie mój protest. S. pokazał mi, że nie o mnie kibica Legii chodzi.
    Dziś wstydzę się za niego i mam nadzieję, że ta jego akcja dziś pokaże coś konstruktywnego jednak. Wyciągnijmy wnioski.

    Wilqu, 01.11.2009 01:37 - *.skynet.net.pl

    Nie nie byłem na tym meczu. Czytam tylko relację na LL. Ale powiem Wam tyle:

    - S. przesadził i to mocno. Owszem, miał rację mówiąc, że dlaczego my mamy czcić pamięć Wejcherta skoro oni nie chcieli uczcić pamięci kibica. Ale z tym "Jeszcze jeden" przegiął totalnie
    - Ochrona zareagowała nieadekwatnie do winy S. Miklas i Błędowski dali czadu, chcieli medialną jatkę to mieli, tylko po to by mieć argument w ręku. Ja się pytam, dlaczego sprawy nie zostawili kibicom, którzy na obiekcie byli ? Każdy swoje zdanie miał i mógł je wyrazić gwizdami bądź skandowaniem okrzyków.

    Zachowanie ochrony było poniżej krytyki, bo potraktowali S. tak, jakby ten conajmniej kałacha wyjął i groził że wszystkich powystrzela. Tekst S. również poniżej wszelkiej krytyki, miałem do tego człowieka szacunek za jego dotychczasową działalność, w tym momencie straciłem go całkowicie.

    Szczerze ? Zarówno gniazdowy jak i ITI jesteście siebie warci. Jeden nie ma kompletnie wyczucia smaku (mimo słusznych intencji, jego wystąpienie to totalna żenada) a drugi ma kibiców w poważaniu.

    Mam gdzieś to czy mnie tu zaraz zjadą fani SKLW i gniazdowego, parokrotnie podkreślałem że z idiotami z zarządu nie mam nic wspólnego i ich nie popieram. Ale metod stosowanych przez SKLW do obrony swoich interesów mam już również dość. Skleciłem całkiem fajne pismo do Miklasa, z zapytaniami i szeregiem wytkniętych mu błędów, które nagminnie robi by nie poprawić relacji z kibicami. Teraz taki "list szarego kibica" do zarządu błąka się w odmętach poczty polskiej. A drugi napisze się niedługo i powędruje do SKLW - ciekaw jestem czy Wy, mieniący się obrońcami "piłki nożnej dla kibiców" potraktujecie zwykłego kibica tak, jak to kreujecie na codzień.

    Adam81w, 01.11.2009 01:55 - *.skynet.net.pl

    W tv nie było widać co się dzieje na trybunach. Komentatorzy też nic nie powiedzieli o tym. Dla mnie jest to smutne, że w moim mieście ludzie nie moga się dogadać i robią takie rzeczy. Pisać, że chce się porozumienia a potem intonować "jeszcze jeden". Choć ta reakcja ochrony niewłaściwa. Nie można było po meczu?

    a co z ochronerami?, 01.11.2009 02:24 - *.86

    ma im to plazem ujsc?? jakas banda burakow bedzie nam kibicow lac, i to na oczach wszystkich???

    Wstyd, 01.11.2009 02:30 - *.86

    wstyd, ze nikt nie pomogl Staruchowi, bratu po szalu. tylko stali z rekami w kieszeniach. to ma byc kibicowska solidarnosc??? naszego lali, a wy sie patrzeliscie ze spokojem! hanba i tyle

    WWY, 01.11.2009 03:35 - *.bb.sky.com

    kocham Legie i jej kibicow od malolata, nienawidze ITI ale ch... w d.... tym ktorzy dzis jechali na ITI wlasnie

    mAX, 01.11.2009 05:08 - *.aster.pl

    samobójstwo LTMów :)

    Nitek, 01.11.2009 06:37 - *.6

    Jeszcze jeden przy minucie ciszy to nie na poziomie Panowie. Pewne sprawy trzeba uszanować tak uważam. Śmierć jest instytucją która wszystkich nas odwiedzi i wobec niej jesteśmy równi... Protest spór oczywiście ale szanujmy innych nawet jak ich nie lubimy no i wymaga tego zwykłe ludzkie zachowanie.

    gazza, 01.11.2009 08:14 - *.adsl.inetia.pl

    Staruch - trzymaj sie !
    A obrońcy ITI to dla mnie nie kibice Legii a zwykłe kmioty z elektoratu PO.
    Być na stadionie i nie pomóc Staruchowi to zwykłe draństwo.
    Dzisiejszy mecz był przełomowy , pokazał gdzie są prawdziwi kibice a gdzie pachołki żydokomuny...

    gazza2, 01.11.2009 08:35 - *.adsl.inetia.pl

    ITI kilka miesięcy temu zabroniła minuty ciszy po śmierci jednego z kibiców Legii śp."Kotka"
    I to jest skandal a nie to co się wczoraj stało.
    Pan Wejchert był takim samym człowiekiem jak ten zmarły kibic więc szacunek należy się każdemu a nie tylko tym z narodu "wybranego"...

    przemo, 01.11.2009 09:01 - *.plock.mm.pl

    100% poparcia dla Starucha !!!

    Xizor, 01.11.2009 09:18 - *.aster.pl

    Staruch i wspierający go:

    ZERO SZACUNKU

    pezet, 01.11.2009 09:37 - *.94.artcom.pl

    cipki nie kibice jesteście taka jest prawda ... pozdrovienia z Jaworzna

    Daniel, 01.11.2009 09:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie dla komentujących tutaj madrali;
    - skoro piszecie ze ci co zostali na trybunach to nie sa prawdziwi kibice , rozumiem że Wy jestescie takimi kibicami więc dlaczego nikt z was nie zareagował jak wam gniazdowego za łepetyne pusta wyciagali z młyna ??
    śmieje sie z was cała polska, słyszałem że na nastepnym meczu bedzie delegacja z Widzewa i sobie tak z flaga jakąs pójda skoro i tak nikt oporu nie stawia :D
    Krzykacze i napinacze , nic więcej :P

    ps: od rzucenia krzesełkiem jeszcze nikt nigdy odbity nie został. a jak patrze na te grubasy spasione z ochrony to az żal że takie smalce dały wam rade.

    odnosnie tych co zostali na trybunach to zapewne byli to ci sami ludzie którzy zostali przez tych co wyszli z trybun wygonieni z sektora w Gliwicach, więc "kumaci" ( dziwne ze ktos sie tak nazywac lubi) sami doprowadzili do takiej sytuacji robiąc podziały na tzw. grupy.
    Grupy sa ok ale powinny obejmowac cały ruch kibicowski , ewentualnie byc otwartymi na niezrzeszonych. Wtedy byłoby to unormowane i bez niespodzianek.

    Amen

    Przemek, 01.11.2009 09:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wierzę, w relacji z trybun napisano że kibice Legii nie jadą do sosnowca ze względu na to że wislacy używają sprzętu.To nie może być prawda- myslałem że bedzie najzd na Sosnowiec. Boimy się wislaków i to na terenie naszych przyjaciół? Jeżeli to nie żart to nisko upadliśmy jako ruch kibicowski.

    GoLdi, 01.11.2009 09:50 - *.wroclaw.vectranet.pl

    Hej Walter zwolnij Miklasa , zwolnij miklasa a będzie nas cała MASA ! :))

    Przelicz to sobie :D 1< 6000 osób a pozniej 30.000 osób. ! ! !

    GoLdi, 01.11.2009 09:52 - *.wroclaw.vectranet.pl

    do Daniel - co ty za bzdury szerzysz ?? jaki widzew ??
    Choć z 2 strony teraz to jak by ktoś odwalił taki numer byłoby to lepsze niz FAlubaz :D
    a dla nas cios ze ohhO ....
    Ale ekipy wiedzą że na krytej same pikinik jak ty siedzą wiec niko nie bedzie sie fatygował ....

    do_rafx, 01.11.2009 09:53 - *.tepsalan.pl

    buahaha człowieku pomysł zanim coś napiszesz...
    jak starucha ściągneli to źle a jak nie uszanowali pamięci zmarłego człowieka na dodatek krzycząc taki prostacki tekst to wtedy jest ok ? zapewne myślał że mu ktoś pomoże a tu wszyscy się patrzyli hehe ;]

    hajfest, 01.11.2009 10:04 - *.chello.pl

    oglądanie tych patałachów to była zwykła strata czasu

    konrad RR, 01.11.2009 10:55 - *.internetdsl.tpnet.pl

    Kiedyś wielka Legia a dzisiaj wielka komedia.

    Portowiec, 01.11.2009 11:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    STARUCH SZCZECIN Z TOBĄ !! 3-MAJ SIĘ BRACIE !!

    LELO, 01.11.2009 11:19 - *.aster.pl

    A ja powiem tak ... to już nie jest ta Legia co kiedyś ... zarówno pod wzgledem kibicowskim jak i piłkarskim. Gniazdowy ściagany silą z płotu a większość stoi i sie patrzy. Dlatego wielu kiboli a nie zwykłych ogladaczy meczów juz od dawna nie przychodzi na Ł3, a jedynie zalicza wyjazdy

    peper, 01.11.2009 12:18 - *.chello.pl

    Brawo dla was szczegolnie dla Mięciela nie wiecie czasami czy bedzie mozna wejsc na mecz z wisla jako kibic zaglebia i na jaki sektor????

    Terror, 01.11.2009 12:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żal patrzeć co się z Legią stało. Pikniki buczą i buczą bo mecz chcieli dobry obejrzeć. "Walter nie pozwoli na SWOIM stadionie" ;"Co byście zrobili jakby wam ktoś z rodziny zmarł" . To wy jestescie z ITI rodzina? "Jeszcze jeden" to nie obrazanie zmarlego,tylko odnoszenie sie do Waltera, a to jest ta roznica. Nie jestem kibicem Legii, ale żal na to patrzec co sie tam dzieje. Prawdziwi kibice juz dawno zakazy maja, a pikniki rzadza widze ;/

    Martin77, 01.11.2009 12:55 - *.dolsat.pl

    Mecz za wynik na boisku,bardzo fajny:)
    Ale żenujący,za to co działo się na trybunach:(

    JWP, 01.11.2009 12:59 - *.chello.pl

    Staruch krzyczac "jeszcze jeden: mial na mysli jeszcze jedna minute ciszy za jednego z Daynowcow , ot cala prawda ...

    (L)egia, 01.11.2009 13:05 - *.xdsl.centertel.pl

    to co robili Staruchowi to przesada co to wg mialo byc
    CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM pozdro bracia

    coelho, 01.11.2009 13:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a wszystko zaczeło sie od Wilna...

    popieram BIE(L)any, 01.11.2009 13:36 - *.adsl.inetia.pl

    Ze stadionu wyszli kibice i fanatycy, zostali widzowie oni są poza wszystkim nie interesuje ich SKLW, Żyleta, doping, oprawy ani ITI, miklas, walter, ostrowski czy błędowski. Oni przychodzą popatrzeć sobie na grajków przywdziewając raz na dwa tygodnie szalik Legii i tyle co ich łączy z tym klubem. Gdyby Legia była by w I lidze a polonia walczyła o czołowe lokaty w ekstraklasie to wtedy nie widziałbyś ich na Łazienkowskiej tylko na ulicy K.......

    Sadyba (L), 01.11.2009 13:41 - *.elartnet.pl

    STARUCH TRZYMAJ SIĘ !!!!!
    PRECZ Z KOMUNĄ !!!!!!!!!!! JESZCZE LEGIA NIE ZGINĘŁA....

    PS forever, 01.11.2009 13:52 - *.chello.pl

    Jak mozna takie cos zrobic to ja nie rozumiem na waszych oczach bili waszego gniazdowego a wy sie patrzeliscie to jest nie wyobrazalne a najgorsze jest to ZE DALISCIE WYGRAC ITI!!!!!!!! Poddaliscie sie gdybyscie sie nie poddali to ci ochroniarze by w pyl zostali rogromieni. Jak to czytam to nie moge uwierzyc ze jest to Legia, widac ze prawdziwi kibice dostali zakazy.

    iti sp...!!, 01.11.2009 13:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i brawo dla prawdziwych kibiców ze zostali.juz wkrotce bedziecie mogli w spokoju wpieprzac popcorn a dopingiem bedzie szelest wyjmowanego żarcia,frekfencja okolo2000 kibicow jak polonii no i herbatki w dziendobry tvn w towarzystwie pana waltera-tacy jestescie

    PS forever, 01.11.2009 13:57 - *.chello.pl

    STARUCH JESTESMY Z TOBA 100% POPARCIA POKAZALISCIE KIM JESTESCIE. Wiecie co on musial czuc jak cala zyleta patrzala sie jak oni go skladaja i tylko garstka ludzi mu pomogla. Pokazaliscie ze nie jestescie prawdziwymi kibicami Legii. Bo prawdziwi kibice nie dopuscili by ochrony na 1m.

    e(L)unio, 01.11.2009 14:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co z wyjazdem do Sosnowca??

    Andże L a, 01.11.2009 14:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po tym meczu już nic nie będzie takie samo. Zbawiennym dla Legii rządom ITI cały czas rzucane kłody pod nogi... Taka gra, nawet z Miętowym w doskonałej formie, nie wystarczy by wygrać z Wisłą.

    Ostry, 01.11.2009 15:12 - *.subscribers.sferia.net

    jak mozna byc tak glupim jak staruch...jeszcze jeden jeszcze jeden to nie wymaga komentarza... powinien miec zakaz i to przez kibicow a nie zarzad !!!

    LEGIA WALCZĄCA, 01.11.2009 15:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Drodzy kibice Legii Warszawa nie przychodźcie na stadion! Nie kupujcie biletów! Tylko żenująco niska frekwencja (żenująca dla iti oczywiście) i brak atmosfery na meczach może być skuteczną bronią w walce z okupantem. Innych rozwiązań nie ma bo odpowiedz okupanta na nasze działania jest zawsze taka sama: siła!

    nr, 01.11.2009 15:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pierwsza połowa była dobra , druga to zupełne przeciwieństwo

    ebue, 01.11.2009 15:40 - *.cable.ubr05.cast.blueyonder.co.uk

    Jak czytam opinie niektorych IDIOTOW typu ''(L)ewy do (L)egion'' to nic dziwnego ze ITI robi co chce wejz sie placku nawet nie utorzsamiaj z NAMI (L) __W JEDNOSCI SILA__e(L)o
    Moja propozycja po prostu NIE CHODZIC NA MECZE LEGII !!! Nie bedzie sprzedanych bilecikow nie bedzie mamonki bedzie rozkminka za to u pana prezesa dla czego na 32tysieczny stadion przychodzi 2tysiace osob. Pozdro dla wszystkich wariatow!!!

    SEBU, 01.11.2009 15:41 - *.kajetany.net

    JA NIE POJDE JUZ WIĘCEJ NA MECZ.

    www.youtube.com/watch?v=DKoMKpP7L_8, 01.11.2009 16:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    www.youtube.com/watch?v=DKoMKpP7L_8

    ...., 01.11.2009 16:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl

    brak słów na to co sie stało ciekawe czy kieys z pod zylety odwazyli by sie zdjac gniazdoweo.... a ci kibice pluja nam w twarz a wy zostajecie na tych trubunach ile osób krzyczało a ile wyszło porazka... jak dla mnie tylko wyjazdy teraz!!! słyszałem ze do sosnowca zbyt wiele osób sie niewybiera ale jak tos cos organizuje to prosze o kontakt;

    gg12089984

    co zwyjazdem?, 01.11.2009 16:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl

    ktos sie wybiera do sosnowca??? w sumie tylko wyjazdy pozostały w tej sytułacjii

    tifo, 01.11.2009 16:49 - *.cable.ubr11.haye.blueyonder.co.uk

    Nie ma co cala legia wstawila sie za swoim gniazdowym,dobrze to widac na zdjeciach.

    Fran, 01.11.2009 17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To, co zrobili ze staruchem to parodia, ale to, co on zrobil wczesniej skandujac "Jeszcze jeden..." - zalosne.

    konstancin, 01.11.2009 18:32 - *.adsl.inetia.pl

    nie przyjde na tej stadiaon iti szacunek ci co opuscili stadion (jeszcze jeden ) wolnosc słowa ostatnio za kopnieta piłke była awantura a niedługo za papierosa na wilcza zjedziesz !!!!!!!!! wszyscy na cwks liga okregowa i wszystko jasne

    ....., 01.11.2009 18:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.youtube.com/watch?v=nGETblfZfps

    L, 01.11.2009 18:58 - *.118

    To co zrobili ze Staruchem to skandal a nie parodia,ale jak w klubie rzadza współpracownicy WSI i SB a pracuja ZOMO-wcy to nic dziwnego,bez niedomówień wejcherta też to dotyczyło

    przykre, 01.11.2009 19:47 - *.internetdsl.tpnet.pl

    Jak oglądam zdjęcia gdy staruch walczy z ochroną a w tle stojących frajerów co biernie sobie patrzą na to co się dzieje.Kto teraz chodzi na tą Krytą. Żal mi was ludzie. iti spier...

    witekBMW, 01.11.2009 19:55 - *.184

    kto ze mną przybije ???? że Miętowy będzie walczył o króla :)

    przybijam o symboliczną złotówe

    123, 01.11.2009 20:06 - *.net.pbthawe.eu

    Do sosnowca nie ma wyjazdu. Juz było powiedziane w piatek na Pogonii !!

    Buzz, 01.11.2009 20:20 - *.aster.pl

    Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Mam nadzieję, że Staruch i jemu podobni już na Legii się nie pojawią. A wy wszyscy, co opowiadacie o komunie, nic o niej nie wiecie. W tamtych czasach jeszcze się wasi starzy nie znali, a wy tu bojowników odstawiacie. Atmosfery na Legii nie ma od dawna i pies z nią tańcował. Nie będzie was będą inni, na początku będzie cicho jak teraz, ale potem coś się ruszy i zorganizowany doping wróci, a wy wszystkie Legie walczące, dżihady i inne przygłupy zostanie wam mecze w pubach oglądać. I bardzo dobrze.

    kibic, 01.11.2009 20:25 - *.bb.sky.com

    po zdjeciach wnosze ze nikt nie stanal w obronie Starucha kiedys by to bylo nie do pomyslenia
    to chyba sraczka przed 'zakazami'

    VITO L, 01.11.2009 20:28 - *.241.c83.petrotel.pl

    Zaxi masz rację. Ale będzie jeszcze normalnie bez iti.
    My mamy prawdę i serca oni przemoc i ajwajowe srebrniki.
    iti sp...aj!!!

    nastepny, 01.11.2009 20:32 - *.internetdsl.tpnet.pl

    inaczej tego ująć się nie da żenuła... staruch tym zachowaniem sie skreslil. no ale poparcie mial... ze 200 osob wyszlo... nie no mistrz...

    zly, 01.11.2009 21:05 - *.212

    Fotka nr 24 z fotorelacji jest wstrzasajaca... Dla mnie S. jest jak Rejtan na obrazie Matejki. Ostatni bohater, ktory nigdy nie sprzeda swojej Legii.

    Przykro na to patrzec ale za moment na Ł3 ekipy beda jezdzic jak kiedys, za przeproszeniem do Wronek czy na Dyskobolie.

    DO zly, 01.11.2009 21:05 - *.212, 01.11.2009 21:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dokladnie, obraz pelen dramaturgii...

    tom z NH HKS, 01.11.2009 21:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Legio popieram prawdziwych kibiców którzy nie sprzedają się za srebrniki iti!!! Oni nie rozumieją że mogą być następnymi których banda waltera wyrzuci ze stadionu np. za kichanie lub szeleszczenie podczas meczu? Popieram olanie wyjazdu do nożowników! Pozdro z ..."ostatniego bastionu honoru w Krakowie".. HUTNIK NOWA HUTA!!!

    Mariusz, 01.11.2009 22:56 - *.poczesna.netcominternet.pl

    Piszecie, że czujecie sie tak jakby was spoliczkowano. Rozumiem to. Ale już nie pomyśleliście co poczuła np w tym momecie rodzina zmarłego?

    tomek, 01.11.2009 23:24 - *.chello.pl

    Uważam że całe to zachowanie nie tylko gniazdowego ale i innych kibiców podczas meczu z Ruchem doprowadziło do(delikatnie mówiąc) nieodpowiedniego zajścia.Dzis po prostu nastapiło apogeum protestu przeciw iti,co kolwiek on znaczy.Wielu kibiców pewnie juz zapomniało przeciw czemu jest ten protest,a wielu po prostu sie nie orientuje,a mimo to pisza iti sp...
    Kiedys gdy przychodziłem na Legię,była fantastyczna atmosfera,pirotechnika pełna gebą,przerózne choergografie kartonowe na każdym meczu ligowym,mnóstwo serpentyn konfetti,baloniki,ogniebengalskie.I nikomu to nie przeszkadzało.Gdy piłkarze strzelali gole podbiegali do kibiców ciesząc sie razem z nami.Dzis tego nie ma.i tej radości wsród pilkarzy po strzelonym golu oraz dopingu popartym oprawą pirotechniczną.
    Natomiast co do zachowania kibica który narzucił,,to skandowanie,,to jego sprawa.Po kilku meczach i tak wszyscy o nim zapomna.Znajdzie sie inny gniazdowy który będzie prowadził doping...az do momentu w którym ochrona nie zawinie go za obrazliwe teksty np. w stosunku do PZPn czy kibiców przyjezdnych czy samego iti.
    Natoniast co do Wejcherta to szkoda chłopa... zaś ze zniczami odpalanymi na Legia live,to troche przesada,generalnie sprawa obojętna...i tak niedugo ucichnie.

    ---Jano, 02.11.2009 00:05 - *.acn.waw.pl

    Wa ter, Mik as - tym panom brakuje (L) w sercu! W tym momencie powiem tak: i jedni i drudzy sp...
    Ja chce doping, oprawy, race, wrzawę, flagi, atmosferę, radość. I jedni i drudzy mi to zabierają...

    Gość, 02.11.2009 11:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ściągają wam ziomka z młyna... dla mnie nie do pomyślenie, tym bardziej u siebie...

    wachteL, 02.11.2009 11:08 - *.pzlow.pl

    Z tym ,,jeszcze jeden..." sięgneliście dna. Szkoda słów...

    karczewiak, 02.11.2009 12:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OD PRAWIE 2 LAT NIE JEZDZE NA LEGIE TO JEST MOJ PROTEST!!! a wszyscy ci co stali i biernie patrzyli co robia ze staruchem ...he he he wojownicy od siedmiu bolesci, TCHORZE!!!!!!!! ........ szczegolne ,,pozdro,, do wszystkich jezdzacych z Otwocka iKarczewa .... ITI SPIE... a potem po bileciki i karneciki he he he ANTY ITIowcy PRECZ Z KOMUNA ZAWSZE I WSZEDZIE!!! Lechia Gdansk SZACUNEK wiadomo za co !!!

    !Warszawa 1944!, 03.11.2009 14:42 - *.chello.pl

    Żal mi się robi jak patrze na "wielkich kibiców" którzy stoją w tle i patrzą jak silą wynoszą Naszego Gniazdowego!Popieram w 100% to co napisał koleżka 'Karczewiak' bo to się nazywa protest. NIE PRZYCHODZIĆ NA STADION bo ja tez tak robię! A nie przyjść, pokrzyczeć a jak przychodzi co do czego to stać i się patrzeć :///// pozdro. (L)

    DO WSZYSTKICH, 03.11.2009 16:53 - *.129

    na łazienkowska chodza same pikniki pacholki czerwonego towarzysza z iti ,LEGIA PRAWDZIWA TYLKO NA WYJAZDACH

    prawdziwy legionista, 03.11.2009 17:15 - *.skynet.net.pl

    Prawdziwy kibic LEGII przez duże (L) nigdy nie obraziłby ZMARŁEGO nawet gdy był wrogiem. ci ludzie zachowywali się jak ludzie z epoki lodowcowej
    Apeluje do porządnych kibiców LEGII WARSZAWA aby rozpuścić tą epokę lodowcową .

    prawdziwy legnionista, 03.11.2009 17:25 - *.skynet.net.pl

    Proszę WAS wszystkich prawdziwych kibiców LEGII nie pozwólcie na takie zachowania bo po prostu to jest TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!
    W KOŃCU zróbmy z tym coś jest nasz wiekszość i nie dajmy sie zastraszyć oszołomą

    kucharz(L), 04.11.2009 11:59 - *.internetdsl.tpnet.pl

    LUDZIE PIŁUJECIE MORDY ITI SPIE...... POKAZCIE MI LEPSZEGO WŁAŚCICIELA (SPONSORA) KTÓREGO BY BYŁO STAĆ WYŁOŻYĆ TYLE KASY ????? JA NIE CHCE ŻEBY MÓJ KLUB GRAŁ W I LIDZE !!!!!!!!!gówno mnie obchodzi skąd są na czym sie dorobili!!! dziwi mnie zachowanie tych którzy "niby"kochają naszą (L) a to co pokazali z ruchem to jest DNO!!! żal patrzeć co sie dzieje na Ł3.

    L, 04.11.2009 13:50 - *.warszawa.mm.pl

    ty kucharz(L) byłeś na meczu bo to co wygadujesz to brednie ja bylem i wiem co sie stalo

    kuraq(L), 04.11.2009 20:31 - *.adsl.inetia.pl

    Staruch dałeś marny popis...Wiadomo można jechać na zarząd i na całą resztę.Ale można było uszanować to że UMARŁ CZŁOWIEK!!!Już bez tej minuty ciszy ,myślę że można było pokazać trochę "inteligencji" zacząć ostrym dopingiem a tak to mają kibiców(L) za błaznów!! Ochrona dała jeszcze lepszy teatrzyk... Zdziwiłem się że jakoś nikt nie ruszył w obronie gniazdowego(zawsze całe towarzystwo mocne,ale chyba tylko w gębie),tylko:"ITI spier.....","Staruch jesteśmy z tobą..." A część mord,która wyszła z trybun w następnej połowie była już z powrotem... Powiem twardo że Ja osobiście zostałem i nie uważam sie za klakiera ITI.Aż dziw bierze że nie było zadymy?? Czyżbyście się bali zakazów??W każdym razie będzie wesoło na przyszłe sezony... Brawo piłkarze!! Chociaż wy pokazaliście klasę!!!!!!!!

    Pogon, 10.11.2009 08:49 - *.sta.asta-net.com.pl

    Brawo Legia Pogon zawsze z wami

    Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy nie związanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie.

    Dodaj swój komentarz:

    autor:

    e-mail:

    treść: