Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Bogusław Leśnodorski - fot. Mishka / Legionisci.com
Bogusław Leśnodorski - fot. Mishka / Legionisci.com
Czwartek, 9 stycznia 2014 r. godz. 19:18

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Legia chce zwolnienia z czynszu za stadion

Mishka, źródło: Legionisci.com / Warszawa.sport.pl

Podczas konferencji prasowej prezes Legii zdradził, że klub liczy na to, że miasto zrezygnuje z pobierania opłat z tytułu użytkowania stadionu. - Wierzymy, że miasto odpuści nam czynsz, że będzie tak, jak w innych klubach w Polsce. Utrzymujemy ten stadion, więc ponosimy koszty. Wnosimy bardzo dużo wartości dodanej w wiele aspektów życia społeczności lokalnej na wielu płaszczyznach. Zarówno chodzi jeżeli chodzi o małe dzieci, dzieci i młodzież z różnymi problemami życiowymi. Kosztuje nas to dużo wysiłku i pieniędzy - powiedział Leśnodorski.

- Ja mogę tylko dodać, że jeżeli tak się stanie - co by było super - to mogę przyrzec, że każda jedna złotówka tego czynszu będzie przeznaczona na akademię - dodał Dariusz Mioduski.




Zwolenienie z czynszu w stu procentach nie wchodzi w grę

- To dość poważne wystąpienie. Ja jestem legionistą, nigdy nie ukrywałem tego, że zależy mi na dobru tego klubu, i to nie tylko drużyny piłkarskiej, ale takiej deklaracji, zwolnienia z czynszu, złożyć nie mogę. Cieszymy się, że Legia funkcjonuje na ładnym, nowoczesnym obiekcie, ale klub musi ponosić tego koszty. Tym bardziej że miasto poniosło ogromne podczas budowy stadionu - stwierdził dla Warszawa.sport.pl wiceprezydent Warszawy Jarosław Dąbrowski.

Legia płaci za dzierżawę i utrzymanie stadionu około 12 mln zł rocznie. Wiceprezydent dodał, że zwolnienie w stu procentach z czynszu w grę nie wchodzi.

- Chciałbym, żeby Legia się rozwijała, żeby odnosiła coraz lepsze wyniki sportowe. My, jako miasto, stworzyliśmy może nie idealne, ale jednak bardzo dobre warunki ku temu, by Legia grała na nowoczesnym obiekcie o europejskich standardach - kończy wiceprezydent.



Komentarze: (56)

tyle w temacie, 09.01.2014 19:22:01 - *.adsl.inetia.pl

Szczyt bezczelności.

ja, 09.01.2014 19:25:52 - *.warszawa.vectranet.pl

Hanka nie da,plcz i plac!

Urzędasy - precz!, 09.01.2014 19:28:25 - *.dynamic.chello.pl

Może gdyby urzędas posłuchał, co mówi właściciel, dowiedziałby się, że zaoszczędzone w ten sposób pieniądze Legia przeznaczy na Akademię, czyli cel bardzo ważny, także dla miasta.

ToHo, 09.01.2014 19:33:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

hehehe iti obieca ze nie bedzie zle mowic o pelo przed wyborami i stadion pewnie zwolnia z czynszu:PPP masakra Ja osobiscie wole dobro kraju... - no ale to tylko Moje domysly trolla i janusza jak niejeden zaslepiony zaraz napisze;)

cwks, 09.01.2014 19:39:05 - *.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

jeszcze z podatkow bede placil na stadion,juz raz zaplacilem jak budowali-teraz place drogo za bilet, za chwile zechca zebym sie dolozyl na wyplate dla kopaczy.

lolo, 09.01.2014 19:44:01 - *.warszawa.mm.pl

takie rzeczy to trzeba było załatwiać jak jeszcze był ITI właścicielem

(L)ena, 09.01.2014 19:44:28 - *.23

a to przypadkiem właścicielem stadionu nie jest ITI? Tak przynajmniej twierdzili "kumaci" w czasie protestów przeciwko budowie nowego stadionu Legii. Z perspektywy czasu wygląda na to że ITI może sukcesów nie miało ale zrobiło kawał dobrej czarnej roboty która nigdy przez kibiców nie zostanie doceniona. Dzięki za wszystko ITI i powodzenia. Teraz czas na dalszy krok ku europejskiej elicie bo w kraju pod względem organizacyjnym nie mamy sobie równych.

gazza, 09.01.2014 19:51:44 - *.adsl.inetia.pl

Ja remontuje i utrzymuje swoje mieszkanie więć jutro ide do spółdzielni by zwolnili mnie z płacenia czynszu...hahahaha
Pan Leśnodorski już na starcie się kompromituje !
Byłoby fajnie jakby ten nieudacznik odszedł z naszego klubu.

Panicz, 09.01.2014 19:54:29 - *.dynamic.chello.pl

450 milionów stadion, Legia płaci 12 rocznie czyli mniej niż odsetki kapitałowe, do tego 6 milionów od Pepsi za nazwę stadionu który jest własnością miasta! Tak to można klub kupować będąc gołodupcem. Oj żeby się sytuacja z Królem z K6 nie powtórzyła, bo na nic innego to nie wygląda.

tum, 09.01.2014 19:56:41 - *.warszawa.mm.pl

Stadion miał być obiektem, na którym odbywałyby się imprezy organizowane przez państwo, niestety Polska napaliła się bodajże dwa lata później (od decyzji budowy stadionu) na Euro2012 i funkcję tego stadionu miejskiego przejął narodowy. Trochę szkod, bo gdyby tak się nie stało, to na pewno miasto nie pobierałoby takiej opłaty.

@Urzędasy - precz!, 09.01.2014 20:05:19 - *.adsl.inetia.pl

Na to, że pójdzie na Akademię masz tylko słowo nowych właścicieli. Równie dobrze miliony mogłyby pójść na część rocznej spłaty zadłużenia względem ITI (które przecież nie wyparowało...). Klub dostał prezent od miasta w postaci stadionu, dzięki swojej obrotności i gapiostwu urzędasów od samej Pepsi dostaje więcej niż wynosi czynsz, zatem o czym my tu w ogóle mówimy. Nawet pół dnia nie są właścicielem, a już zaczyna się dziadowanie.

kielbasa, 09.01.2014 20:06:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

no już nie przesadzajmy, miasto wydało ogrom na budowę stadionu. trzeba spłacać.

miasto jednak może pomóc jeszcze inaczej, przeznaczyć tereny pod akademie, na super warunkach.

tyle że te warunki muszą być dobre dla obu stron, gwarantujące że 1 strona nie wycofa się inkasując mega zysk ^^,

warsaw_patriot, 09.01.2014 20:08:25 - *.dynamic.chello.pl

hehehe...NIGDY ...nasze / moje podatki...pomimo ze kocham Legie...Lesnodorski korzenioplastyka trzeba bylo sie zajac jak nie stac Cie....

:), 09.01.2014 20:12:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

dogadaja sie i kilka milionow zejda :)

asd, 09.01.2014 20:31:13 - *.dynamic.chello.pl

Wierzysz w cuda..??? Niestety ale zaczyna się z grubej rury, i ci co świętowali odejście ITI mogą się srodze rozczarować....
Panowie na "dzień dobry" walneli z grubej rury... BTW koszą za nazwę, dostali stadion wybudowany za publiczną kasę, a mają czelność wnioskować o umorzenie czynszu...

maciek, 09.01.2014 20:38:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

powiem szczerze, że nie jestem kibicem Legii, ale mam ogromny szacunek dla Leśnodorskiego i dla jego pomysłów, gdyby w Polsce było chociaż kilku takich gości nasza piłka byłaby w znacznie lepszej kondycji, szczerze życzę powodzenia

SEBO(L), 09.01.2014 20:52:45 - *.048-303-73746f28.cust.bredbandsbolaget.se

Brzmi pieknie - 12 000 000 zl. przeznaczonych na Akademie dla mlodych ( PRZYSZLYCH ) pilkarzy !!! Ale spojrzmy prawdzie w oczy . Nawet 50 mln rocznie nic nie da , jesli jedynym kontaktem chlopakow z pilka nozna beda treningi w klubie . Dodatkiem do tych treningow powinna byc codzienna rywalizacja , na podworkach , szkolnych boiskach , skwerach z rowiesnikami , a nawet starszymi od siebie . Ta codzinna gra , chocby i na jedna , krzywa bramke , w deszczu , blocie , a nawet sniegu pozwoli tym chlopakom nabrac niezbednych cech charakteru , potrzebnych wiekszosci dzisiejszych pilkarzy , szkolonych w cieplarnianych warunkach . W przeciwnym wypadku dalej bedziemy fabryka defensywnych pomocnikow ( nie tylko my , cala Polska ) z tym , ze ladniej uczesanych niz kilkadziesiat lat temu .

alberto, 09.01.2014 21:03:27 - *.play-internet.pl

Ci Panowie wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu sportem. Myślę że się dogadają w sprawie wynajmu i przeznaczyć rozsądnie te pieniądze na rozwój szkółek piłkarskich i nie tylko.
Przecież wszystkim w Warszawie zależy by odciągnąć młodzież od budek z piwem i dilerów. Najlepiej to się sprawdza poprzez sport. To sprawdzony model na całym świecie więc dlaczego by nie u nas

t, 09.01.2014 21:04:59 - *.6

a mi sie wydaje ze ci panowie bedą prać b. pieniądze....

Legionista80, 09.01.2014 21:06:38 - *.centertel.pl

Zwalniac Legiunie z czynszu i kasa na Akademie....swietny pomysl...

ja, 09.01.2014 21:07:25 - *.euro-net.pl

jak spuszcza kilka Milionów głosuje na HANIE :)

GCW, 09.01.2014 21:26:08 - *.dynamic.chello.pl

ABSOLUTNIE NIE ! ! !

Giel, 09.01.2014 21:48:04 - *.dynamic.chello.pl

Czyli zaczynają swoje rządy od dogadywania się POprańcami.
Słabo to wygląda, chyba sie porwali Ci panowie z motyką na słońce.

s, 09.01.2014 22:16:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

żadnych zwolnień , nie po to walczyliśmy o wysoki czynsz!

coach, 09.01.2014 22:21:03 - *.chomiczowka.waw.pl

Może spotkają sie w połowie drogi i dzięki temu do Akademii wpłyną dodatkowe 6mln.

fvfzdfba, 09.01.2014 22:25:32 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl

Legia to my... znacie to? Otóż właśnie dziś, czarno na białym nastały czasy kiedy faktycznie i prawdziwie może potwierdzić się te hasło. W Legii nie ma już jakiejkolwiek korporacji czy osoby (ITI, Cupiał, JW, Drzymała, Klicki czy choćby Kulczyk), która to w razie jakiegokolwiek kryzysu wyciągnęła by z konta kilka groszy (w milionach) i dołożyła. Te czasy DZIŚ się skończyły.
Klub przejmują dwie prywatne osoby, ani to właściciele świetnych firm, renomowanych korporacji, ani to też chociażby milionerzy, którzy nie wiedzą co robić z gotówką. Fakt, cośtam w życiu zarobili, ale to raczej na domy, dzieci i godne utrzymanie a nie na klub rok rocznie wydający 100 mln zł.
Jedyna różnica między Panami a nami to fakt, iż mają niezaprzeczalnie wielkie, cholerne i dobre wykształcenie, renomę i doświadczenie w operowaniu i kręceniu się świata biznesu.
Nie oszukujmy się - wracając do hasła "Legia to my" - klub, powinien, musi (to już sztuka menadzerska oczywiście, i dziś udaje się to w Polsce tylko Legii) zarabiać sam na siebie. Otóż mając budżet 100 mln zł i chcąc je wydać (wynagrodzenia, czynsze, gazy, prądy, zgrupowania, transfery, akademia, kary i inne akcje) należy mieć przynajmniej 100 mln zł przychodu. Dziś Legia je ma. ITI dokładało, ale owi Panowie takich milionów w razie czego nie mają.
Wnioski nasuwają się same. Legia, jako jedyna w Polsce bilansuje budzet. Nie ma się też tym co podniecać bo z tego co wiem z prasy Legia na płace rocznie przeznacza 50 mln zł (połowa budżetu). A czym dziś jest kontrakt w Legii? Konkurencją są Victoria Pilzno? Bo cała Bundesliga i inne płacą conajmniej po 6 razy tyle.
Tak czy siak (czy to ITI, czy nasz nowy duet) Legia na dzień dzisiejszy finansuje się sama (co jest dopiero podstawą, podwaliną pod budowę profesjonalnego klubu).
Jedyna zmiana na plus to sposób zarządzania. U owych Panów widać, że potrafią wykręcić maks z tego co mają - czego w ITI, dotychczas najlepszym właścicieli w historii brakowało.
Podsumowując LEGIA TO MY, czyli kibice, gwarntujący sposnorów. Jak ich będzie więcej, coraz więcej (+coraz lepsze prawa marketingowe, wizerunek Ekstraklasy) klub będzie się rozwijał, nawet jeśli z własnej kieszeni ani grosika nie dołożą nowi właściciele. Grunt to dobra ogranizacja i solidna praca (płaca tyż).
Widząć CV obu Panów i dotychczasową prace Leśnego jestem pełen nadziei, że wzniosą ten Klub na wyżyny.
Osobną kwestią pozostaje niewiadoma dlaczego ITI, teraz właśnie odpaliło klub? Były takie nakłady, pompowanie... Jak Leśny z Mioduskim to spłacą? Na raty wzieli? Przecież to nie są milionerzy, nie mają żadnych firm. Zawsze robili dla kogoś.. ?!
Może wierzą, że spłacą dług ratalnie? Że Legia będzie się rozwijać? Że stadion będzie co kolejke pełen (nieważne czy z Realem czy z Podbeskidziem - ważne, że gra LEGIA)? Może będą nowi sponsorzy widząc te rzesze fanów i profesjonalnie zarządzany klub? Chyba w tym tkwi kapitał nowych właścicieli. A więc....
Chodzmy na mecze, kupujmy koszulki, szaliki i inne.. Wszystko w oficjalnym sklepie itd.Wtedy właściwe będzie hasło LEGIA TO MY - bo to my wszyscy musimy utrzymywać ten ukochany Klub! Dzięki frekfensji będzie atmosfera, dzięki atmosferze sponsorzy, dzięki sponsorom pieniądze. Dzięki zapełnieniu stadionu - kasa dla Klubu. Dzięki odzieży i szalikom z oficjalnego sklepu - kasa dla Klubu. LEGIA TO MY, ale z Legią!

mietek, 09.01.2014 22:29:52 - *.warszawa.vectranet.pl

no nie! nie dość, że miasto dało im 450 melonów na stadion, to teraz ma nie pobierac czynszu? jestem Legionistą Ever, ale jeśli inne warszawskie kluby wspierają miasto w ten sposób, to dlaczego najbogatszy z nich - nasza Legia - miałby być z tego zwolniony? A może potem jeszcze pan prezes wystąpi z propozycją, że skoro klub już nie płaci to może najlepiej będzie przepisać działkę na której stoi stadio na jego spółkę? Na a później będzie już mógł z nią zrobić co chce np. sprzedać jakiemuś developerowi hehehe

aqws, 09.01.2014 22:35:27 - *.dynamic.chello.pl

precz z komuną. uspołecznienie kosztów i prywatyzacja zysków. brawo. to już przerabialiśmy i przerabiamy nadal. NIE!!!!!!

B(L)OO, 09.01.2014 22:54:15 - *.netonsky.eu

Też tak chcę! Niech mi miasto da za free jakiś lokal w dobrej lokalizacji a ja w to miejsce utworzę miejsce pracy, wtedy będzie mnie stać!
Prezesie, gadacie o wielkiej (L) a zaczynacie od żebrania. Niezły pomysł na biznes ;)). Miasto Was zwolni z czynszu, wy za te pieniądze będziecie trenować młodych a potem ich sprzedawać. Rozumiem że miasto będzie partycypować w zyskach?! Skończcie z tym PR i pokażcie realną robotę.
Póki co; "zmiany zmiany zmiany" ... jedna mega pozytywna - nasi kopacze zobaczą jak się trenuje zawodowo, co im na zdrowie wyjdzie.

Pytaon, 09.01.2014 22:59:22 - *.174.8.156

Panowie może ktoś z was się orientuje jakim majątkiem dysponuja Panowie Leśniodorski i Mioduski?

(L), 09.01.2014 23:24:45 - *.aster.pl

co z Was za kibice że negujecie prośbę prezesa swojego ? klubu o niepłacenie czynszu
poczytajcie jak to jest w innych klubach w Polsce
ostatnio lechowi obniżyli bardzo czynsz za stadion
i tak to powinno wyglądać
Legia jest wizytówką Warszawy dlatego powinna płacić symboliczną cenę czynszu za korzystanie z obiektu

s, 09.01.2014 23:34:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

iti pewnie wcale sie nie wycofalo, to sa figuranci ktorzy pieknie odpicuja Legie, pokaza ze nie ma niby iti i bałaganu a potem klub pójdzie do ruska.

Panicz do Pytaon, 10.01.2014 00:01:42 - *.dynamic.chello.pl

Lesny to mój sąsiad. Mieszka w Multico Residence, mieszkanie takie jak moje, zaleznie od standardu wykończenia 2,7 do max 3 milionów. Ma Porsche Panamera. Jakoś wybitnie się nie ubiera ani nie obnosi, zero prywatnej ochrony czy kierowcy. Miły facet, ze dwa razy luźno pogadaliśmy. Nie jestem pewny czy mieszkanie jest jego czy firmowe. Generalnie nie jest to biedny facet ale bez przesady, w tym budynku to raczej plebs.

Warsaw4Ever, 10.01.2014 00:09:17 - *.dynamic.chello.pl

Drodzy Legionisci,

Wybaczcie, ale żyjemy w wolnym kraju i każdego obowiązują takie same zasady. Wybudowano już nam stadion. Nie ma co patrzeć na innych. Patologia panuje w innych klubach, to nie znaczy że u nas ma być podobnie. Prosta zasada, korzystasz z usług, towarów to za to płacisz. Kreowanie ulg prowadzi do patologii.

., 10.01.2014 00:51:18 - *.dynamic.chello.pl

prosze o zwolnienie z czynszu i podatkow vat... wszystko przeznacze na marihuanen

Janek, 10.01.2014 01:07:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Sorry, ale argumentacja Leśnego jest lekko niepoważna. Kina, teatry, muzea, galerie itd. też się przysłużyły lokalnej społeczności i też dają dużo Warszawie. Nie wyobrażam sobie jednak, że nikt nie będzie płacił. Nie można stważać precedensu, że "jak oni nie płacą, to my też nie chcemy". No sorry. Legia powinna płacić mniejszy czynsz (jak Polonia, która teraz płaci jakiś 1000 zł), ale coś do miejskiej kabzy musi wrzucać.

Bielany, 10.01.2014 07:27:32 - *.dynamic.chello.pl

no tak, na akademię żeby później było kim handlować... abyśmy tylko nie zatęsknili za ITI z ostatnich miesiecy...

movit, 10.01.2014 07:41:33 - *.biznes.mm.pl

Każdy z Nas chce zwolnienia z czynszu np.za mieszkanie,lokal.Co na to Hanka:):):)

dd, 10.01.2014 08:12:47 - *.adsl.inetia.pl

Lesny musisz ułozyć się z PO aby tak sie stało , zaraz i tak wojewoda Kozioł zamknie Ci stadion

komitet, 10.01.2014 08:37:14 - *.satfilm.net.pl

Ha juz to widze jak Hanka zchodzi z czynszu :):) No ale w Polsce juz rozne sie działy cyrki wiec pozyjemy zobaczymy pozdro :)

19(L)16, 10.01.2014 09:19:50 - *.dynamic.chello.pl

Kto by nie chciał nie płacić czynszu?

Trochę się jednak Leśny zagalopował - niby prawnik z wykształcenia, a o niedozwolonej pomocy państwa nie słyszał? Przecież już na początku po wybudowaniu stadionu, kiedy Warszawa ustaliła dość niską dzierżawę, PiS storpedował pomysł grożąc, czy nawet donosząc do UE, ale tego pewien nie jestem, o niedozwolonej pomocy publicznej dla przedsiębiorców. Raczej nic się w tej kwestii nie zmieniło...

daro, 10.01.2014 09:46:06 - *.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Hanka musi mieć przecież pieniadze na nagrody

kaktus, 10.01.2014 09:55:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

chciałbym tylko przypomnieć wszystkim krzykaczom, że taki duży czynsz zawdzięczamy.... kibicom Legii którzy wsparci przez polityków robili kuku ITI...

SZkoda że nikt wtedy nie chciał słuchać, że ITI wkrótce może odejść a Legia zostanie z takim kotletem...

A teraz gdzie są ci krzykacze co to nawoływali do jak najwyższego czynszu?????
UJAWNIAĆ SIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gery, 10.01.2014 10:26:54 - *.tauron-dystrybucja.pl

Bardzo dobry pomysł właścicieli Legii !!! przecież tu nie chodzi o jakiś prywatny biznes tylko rozwój młodych piłkarzy z Warszawy i okolic !!! 100 % popieram !!! Są na świecie miasta, które sponsorują kluby i się tym szczycą !! to Warszawa nie może potraktować tego jako współsponsoring ?!

J, 10.01.2014 11:25:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Real gra za darmo, a Legia musi płacić. Różnica między Warszawą z Madrytem.

K,, 10.01.2014 11:56:42 - *.170

do J - porownujesz Legie do Realu ??? zejdz na ziemie i przypomnij sobie jak wypadlismy w rozgrywkach europejskich !!! tyle wlasnie znaczymy w europie na chwile obecna.

Klon, 10.01.2014 12:32:58 - *.dynamic.chello.pl

Dlaczego miasto Wrocław cały czas daje pieniądze podatników na klub piłkarki Śląsk a Warszawa nie daje na Legię.Śląsk dostał teraz kolejne 16 milionów zł z pieniędzy podatnika.Dlaczego Legia nie może dostać takiej samej kwoty.Jedne kluby dostają od państwa kasę a drugie nie.To niesprawiedliwe jest.Albo dostają wszyscy publiczne pieniądze albo nikt.Nie powinno się tu faworyzować jednych kosztem drugich.

daro , 10.01.2014 13:21:57 - *.centertel.pl

Hance podziekujmy przy urnie w tym roku

Tomek, 10.01.2014 13:44:23 - *.internetdsl.tpnet.pl

Zgadzam się z większością piszących.

Też jestem Legionistą, chodzę na mecze, ale nie zgadzam się z Prezesem. To już przesada i drwina ze zwykłych ludzi, którzy są kibicami tego klubu w ogromnym %, a jakoś muszą żyć i płacić czynsz. Pytam: Jak żyć?! :)

Tomek, 10.01.2014 14:02:19 - *.dynamic.chello.pl

Legia sfinansowała projekt i wyposażyła stadion, pokrywa koszty jego utrzymania i płaci wysoki czynsz. W innych miastach kluby nie dość, że również dostały nowe stadiony często znacznie droższe od naszego to nie płacą czynszu wcale to jeszcze miasta muszą pokrywać koszty funkcjonowania obiektów, a nierzadko przyznają klubą też sowite dotacje z budżetów. Na tym tle Legia jest wyjątkiem i widać, że nasze władze przeliczyły się co do rozwoju piłki w Polsce budując tyle drogich i nowoczesnych stadionów. Nie chcą słyszeć tych pseudo liberałów co krzyczą jak to miasto wybudowało stadion z publicznych pieniędzy, niech idą do swoich babć i dziadków i zaczną im urągać, że jako prywatne osoby pobierają co miesiąc od państwa publiczne pieniądze. Też mi się nie podoba wspieranie pod przymusem z podatków jednych kosztem drugich, nie podobają mi się przywileje emerytalne,przerost administracji, scentralizowana chora państwowa służba zdrowia, regulacje, dotacje i państwowe przedsiębiorstwa oraz monopole, ale liberalizm oznacza też równe szanse a w piłce Legia równych szans nie ma, bo za stadion płaci i pokrywa ogromne koszty a inni nie.

Tomek, 10.01.2014 14:22:22 - *.dynamic.chello.pl

Legia sfinansowała projekt i wyposażyła stadion, pokrywa koszty jego utrzymania i płaci wysoki czynsz. W innych miastach kluby nie dość, że również dostały nowe stadiony często znacznie droższe od naszego to nie płacą czynszu wcale to jeszcze miasta muszą pokrywać koszty funkcjonowania obiektów, a nierzadko przyznają klubą też sowite dotacje z budżetów. Na tym tle Legia jest wyjątkiem i widać, że nasze władze przeliczyły się co do rozwoju piłki w Polsce budując tyle drogich i nowoczesnych stadionów. Nie chcą słyszeć tych pseudo liberałów co krzyczą jak to miasto wybudowało stadion z publicznych pieniędzy, niech idą do swoich babć i dziadków i zaczną im urągać, że jako prywatne osoby pobierają co miesiąc od państwa publiczne pieniądze. Też mi się nie podoba wspieranie pod przymusem z podatków jednych kosztem drugich, nie podobają mi się przywileje emerytalne,przerost administracji, scentralizowana chora państwowa służba zdrowia, regulacje, dotacje i państwowe przedsiębiorstwa oraz monopole, ale liberalizm oznacza też równe szanse a w piłce Legia równych szans nie ma, bo za stadion płaci i pokrywa ogromne koszty a inni nie.

Olaf, 10.01.2014 21:15:11 - *.warszawa.vectranet.pl

już nie róbmy z siebie nędzarzy.... stadion nam zbudowali - tak??? No to płaćmy za dzierżawę jak faceci a nie płaczmy jak panienki!!!!

J do K, 10.01.2014 22:37:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

sportowo to nawet nie ma co przyrównywać, ja tylko przypominam jak to funkcjonuje na zachodzie. Madryt nie ściąga kasy z Realu, mimo że klub dużo bardziej zamożny od nas. Co do Polskiego podwórka to Wrocław do Śląska cały czas dokłada żeby nie spadli z ekstraklasy za długi (Solorz-żak niewypłacalny "sponsor").

do ToHo, 11.01.2014 00:43:02 - *.dynamic.chello.pl

Kolego, chyba nie zarejestrowałeś, że ITI nie ma już w Legii :-)

Bosman na Tytanicu (sekcja LGBT), 12.01.2014 03:11:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

I piętro niech nad do stadionu dobudują!

kot pali, 12.01.2014 11:04:15 - *.dynamic.chello.pl

argumentacja większości jest na poziomie : wszyscy kradną to ja też. sory, ale to jednak trochę bezczelne w stosunku do warszawiaków Legią niezainteresowanych, żeby za za darmo płacony stadion Legia czynszu nie płaciła. Jeszcze na początek, na rozkręcenie biznesu to rozumiem, bo to inwestycja swojego rodzaju, ale bufetowa jak nie ściągnie z Legii, to z mieszkańców.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!