Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Bogusław Leśnodorski i Dariusz Mioduski podczas poniedziałkowej konferencji - fot. Mishka / Legionisci.com
Bogusław Leśnodorski i Dariusz Mioduski podczas poniedziałkowej konferencji - fot. Mishka / Legionisci.com
Poniedziałek, 3 marca 2014 r. godz. 13:30

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Konferencja właścicieli Legii: Wyeliminować jednostki. Dialog z kibicami nadal potrzebny

Mishka i Woytek, źródło: Legionisci.com

O godzinie 12:30 na Łazienkowskiej rozpoczęła się konferencja prasowa prezesa Legii Warszawa. Właściciele Legii: Dariusz Mioduski i Bogusław Leśnodorski zabrali głos w sprawie niedzielnych wydarzeń podczas meczu z Jagiellonią Białystok. Poniżej mogliście oglądać na żywo konferencję w formie video i przeczytać zapis konferencji.

Zapis konferencji prasowej

13:16 KONIEC KONFERENCJI.

13:16 Leśnodorski: "Jesteśmy bardzo niezadowoleni z pewnych rzeczy i działań, które miały wczoraj miejsce. Można powiedzieć, że zgadzamy się z wojewodą, że służby ochroniarskie nie pomagają jakoś specjalnie, jest z tym duży kłopot na polskich stadionach."

13:15 Leśnodorski: "Źle jest jeśli jest możliwość sforsowania bramy czy rzucania przedmiotami. Już po Śląsku trzeba było zamontować siatki, które uniemożliwią rzucanie przedmiotami na inne sektory."

13:14 Leśnodorski: "Zachowywanie się odpowiedzialnie i adekwatnie do sytuacji nie należy nazywać radykalnym i pójściem na zwarcie. Wierzę, że pomiędzy tym co było 1,5 roku temu i teraz jest taka różnica, że teraz wszyscy wierzą, że klub zrobi wszystko, żeby do takich sytuacji nie dochodziło."

Mioduski: "Jeśli jest grupa osób, która ma inny pomysł na życie, to jest ich problem. My nie chcemy ich na stadionie"

13:12 Leśnodorski: "Nie rozmawiałem jeszcze z przedstawicielami sponsorów klubu. Na pewno nie są oni zadowoleni, nikt by nie był. My zrobimy wszystko, aby takie sytuacje nie miały już miejsca, chcemy aby sponsorzy mieli do nas zaufanie."

13:11 Czy prezes zastanawiał się nad rezygnacją? Leśnodorski: "Wczoraj nie, takiej sytuacji nie było. Natomiast każdy człowiek ma takie przemyślenia, czy to co robi jest właściwe, czy spełnia oczekiwania. Mi też się takie momenty zdarzają."

13:10 Leśnodorski: "Na sektor rodzinny nie sprzedawaliśmy żadnych biletów. Zawsze staraliśmy się przestrzegać przepisów prawa. Dzisiaj taka formuła prawnego zabronienia kupowania biletów jest niemożliwa. Ale na przyszłość jest to rzecz, nad którą trzeba będzie się zastanowić. Trzeba ponosić odpowiedzialność za to co się robi. Będę musiał tę odpowiedzialność ponieść. Pomimo wszystko, moje odczucie jest takie, że policja, wojewoda, PZPN, że wszystkie te osoby chcą dobrze, żeby wszyscy czuli się bezpiecznie. Ciężko spekulować, ale wydaje mi się, że zamknięcie stadionu będzie porażką całego systemu. Wszyscy oczekują indywidualnego karania i taka sytuacja jak wczoraj pozwoli nam ukarać winnych."

13:06 Czy nie żałuje pan wyciągnięcia ręki do kibiców i porozumienia? Leśnodorski: "Powtórzę, że myśmy nie zawierali żadnych porozumień. My chcieliśmy stworzyć kibicom jak najbardziej komfortowe warunki. Dotyczy to wszystkich kibiców. Kwestie bezpieczeństwa nigdy nie były poruszane. To jest komunikacja w jedną stronę, tj. informowaliśmy co można, a czego nie. Wierzymy, że wszyscy kibice, ze wszystkich trybun staną murem za klubem."

13:03 Na pytanie o rozmowy z SKLW prezes Legii powiedział: "Rozmawiamy z całą masą kibiców, spotkałem się z tylko i wyłącznie przejawami potępienia tego co się stało, w naszym odczuciu jest jasne, że wszyscy potępiają to, co się stało."

13:01 Leśnodorski: "Kwestia spikera na Legii w najbliższym czasie zostanie rozwiązana. W ostatnim roku miałem okazję rozmawiać z kibicami różnych klubów i kwestia flag jest taką zabawą dużych chłopców w podchody. Może niesłusznie nie traktowałem tego nigdy poważnie. Nie zagłębialiśmy się w te kwestie. Sprawa wniesienia ich na stadion nas niepokoi. Badamy jak to się stało, bo to nie były małe flagi."

12:59 Leśnodorski: "Jasno nakreśliliśmy granicę tego co nie może się wydarzyć. Wczoraj ta granica została przekroczona. Dla nas najtrudniejsze jest to, jak cierpi wizerunek klubu i jaki jest odbiór społeczny tego co się wydarzyło."

12:58 Mioduski: "To jest jasne, że kary będą dotkliwe, ale mam nadzieję, że przez najbliższe dni zrobimy wszystko, żeby cały stadion nie był zamknięty. Tak może być, ale wierzę, że jeśli odpowiednio ukarzemy ludzi którzy są winni, uda się nie karać wszystkich, którzy przychodzą na stadion."

12:57 Leśnodorski: "Kary na pewno będą dotkliwe. Musimy je ponieść, wierzymy, że eliminując jednostki, które zagrażają bezpieczeństwu sprawimy, że inni poczują się komfortowo. Nie jest tak, że się spodziewamy czy spekulujemy. Na pewno kary będą dotkliwe, lekko nie będzie, ale przez ostatnie pół doby zastanawialiśmy się co zrobić, żeby takich sytuacji więcej nie doszło.

12:54 Prezes zapytany o to czy jego polityka poniosła porażkę, powiedział, że długo się nad tym zastanawiał: "Jeśli chodzi o prowadzenie dialogu, uważam, że jest stanowczo potrzebny. Przez ostatni rok udało się zrobić bardzo dużo. Z naszej oceny sytuacji wynika, że poza kilkudziesięcioma osobami większość negatywnie ocenia to co się stało. Wszyscy oceniają, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Taka sytuacja cofa nas o kilka lat."

12:52 Leśnodorski: "Optowałem za tym, aby pierwsza połowa została dograna do końca, żeby ludzie mogli w spokoju opuścić stadion. Decyzja została podjęta w 43. minucie. W miarę szybko ustalaliśmy co jest możliwe. Okazało się, że nie było możliwości kontynuowania gdy. Piłkarze chcieli grać, nie może być tak, że przestępcy decydują o tym czy może się odbyć mecz, bo to jest porażka.
Kontrola kibiców przyjezdnych odbyła się tak jak powinna, ale po meczu ze Śląskiem to druga sytuacja, kiedy latają środki pirotechniczne po całym stadionie, a właśnie to rzucanie było głównym powodem późniejszych wydarzeń. Musimy zabezpieczyć odpowiednio sektor gości przed takimi wydarzeniami."

12:49 Leśnodorski: "Nie stać nas na kary, płacenie ich to głupota. Chcemy wydawać pieniądze na akademię, rozwój dzieci, a nie na kary. Dużo więcej kosztują nas straty na wizerunku czy utracone korzyści. Nie wiemy jak to się stało, że na stadionie znalazły się środki pirotechniczne. Zrobiliśmy wszystko co mogliśmy, podjęliśmy wszystkie możliwe środki bezpieczeństwa."

12:48 Leśnodorski: "Na dzień dzisiejszy praca agencji ochrony nie została wykonana należycie. Na dziś jest za wcześnie żeby powiedzieć kto personalnie jest za to odpowiedzialny, ale będzie czas i osoby odpowiedzialne za tę sytuację poniosą konsekwencje."

12:47 Leśnodorski: "Miałem złe przeczucia przed meczem, kiedy achtungi leciały na wszystkie trybuny. Około 30. minuty pojawiłem się w centrum dowodzenia. Sam w jakimś stopniu podąłem decyzję o poproszeniu policji o pomoc. Nie wiem nic na temat zamkniętej bramy i forsowania jej przez policję. Nie widziałem takiej sytuacji. Policja weszła na stadion ok. 2-3 minuty od wezwania.

12:44 Mioduski: "Chciałbym zaproponować wojewodzie, Ekstraklasie PZPN i Policji, żeby stworzyć zespół, który się tym zajmie. Rekomendacje wypracowane przez ten zespół będziemy wdrażać u siebie. Trzeci obszar istotny dla wszystkich jest taki, żeby nie było odpowiedzialności zbiorowej. Zamykanie stadionów i karanie wszystkich jest nieodpowiednie. Wykorzystajmy wszystkie narzędzia, żeby ukarać winnych. Wszystkie instrumenty, które idą w stronę odpowiedzialności zbiorowej są wynikiem bezsilności, a my nie jesteśmy bezsilni i władze również, więc razem możemy coś z tym zrobić."

12:42 Mioduski: "Nie wyobrażam sobie, żeby taka sytuacja miała miejsce na Legii kiedykolwiek w przyszłości. Budując wielką Legię, takie zachowania nie mogą i nie będą mieć miejsca. Są 3 obszary działania. Pierwszy obszar działania klubu, czyli zakazy, które w przeszłości nie były stosowane, teraz będą, bo nie ma miejsca dla bandytów. Przeprowadzimy wewnętrzny audyt bezpieczeństwa, bo kibice muszą czuć się bezpieczni. Drugi obszar to obszar współpracy z innymi podmiotami. Będziemy w pełni współpracować z wojewodą, policją, Ekstraklasą, PZPN-em, żeby wypracować wspólne stanowisko co zrobić, bo problem nie dotyczy tylko Legii, ale wszystkich klubów."

12:39 Leśnodorski: "Jeszcze dzisiaj będzie kilkanaście zakazów, a w sumie około 50. Chcemy wprowadzić precedens i ukarać winnych. Naszym obowiązkiem jest karać winnych i chronić niewinnych. Uważam, że zakazy powinny być dłuższe, nawet dożywotnie, gdyby prawo na to pozwalało. Musimy zrobić wszystko aby te osoby wyeliminować."

12:38 Leśnodorski: "To co się wydarzyło nie powinno nigdy mieć miejsca. Mam nadzieję, że nigdy już nie będzie miało. To dla mnie najtrudniejszy moment odkąd jestem w Legii. Jestem przekonany, że wszystkie winne osoby powinny ponieść konsekwencje. Prawo na to pozwala i mamy możliwość, żeby to zrobić. Wszystkie osoby, które naruszyły normy na stadionie otrzymają zakazy stadionowe."

12:34 Na salę weszli właściciele Dariusz Mioduski i Bogusław Leśnodorski.

12:30 Być może konferencja rozpocznie się dopiero o godzinie 13. Cały czas czekamy.

12:27 Wniosek o zamknięcie stadionu ma dotyczyć meczów rundy wiosennej - zasadniczej, a więc spotkań z Wisłą, Lechem i Zawiszą. (info MSW)

12:18 Konferencja jeszcze się nie rozpoczęła. Sala wypełniona do ostatniego miejsca.

12:08 Policja będzie wnioskować o zamknięcie stadionu Legii do końca rundy wiosennej (zasadniczej. Zostanie również złożone zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa przez organizatora w związku z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych. Komunikat MSW:

W ocenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych cała winę za zajścia podczas meczu Legii Warszawa z Jagiellonią Białystok ponosi organizator meczu, który zbyt późno wystąpił z wnioskiem o wprowadzenie sił policyjnych na teren imprezy masowej oraz popełnił rażące zaniedbania przy zabezpieczeniu widowiska.

Policja pojawiła się na trybunach około godziny 18:41 czyli 3 minuty po prośbie organizatora o interwencję. W trakcie wprowadzenia policjantów na trybunę południową nastąpiło opóźnienie spowodowane zamkniętą bramą i brakiem w tym miejscu pracowników ochrony. Po około 2 minutach w rejon bramy przybył pracownik ochrony, który na wezwanie do otwarcia bramy i wpuszczenie Policji oświadczył, że nie posiada kluczy do bramy wejściowej. W związku z powyższym, w celu wejścia na trybunę, gdzie doszło do zakłócenia porządku publicznego i zagrożenia życia ludzkiego, policjanci sforsowali bramę wejściową.

Przez błędy ze strony organizatora zostało narażone życie i zdrowie uczestników widowiska. Podkreślamy, że wczorajsze wydarzenia to konsekwencja zachowania władz klubu czyli tolerowania bandytów na stadionie pomimo sygnałów o narastającym zjawisku.

Mając powyższe na uwadze informujemy, że Policja wystąpi z wnioskiem do wojewody mazowieckiego o zamknięcie stadionu Legii Warszawa przy ul. Łazienkowskiej 3 do końca rundy wiosennej, skieruje prośbę do Ekstraklasy S.A o objęcie zakazem wyjazdowym kibiców Jagiellonii i Legii do końca sezonu 2013/14 oraz złoży zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa przez organizatora w związku z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych.


11:58 Konferencja najprawdopodobniej rozpocznie się z 15-minutowym opóźnieniem.

11:54 Sala konferencyjna Legii wypełniła się niemal do ostatniego miejsca.


Video z konferencji (od 28 minuty)


fot. Mishka / Legionisci.com
fot. Mishka / Legionisci.com



Komentarze: (99)

the_kike, 03.03.2014 12:01:09 - *.173

Lesny chce zrezygnowac z pezesury?

1916, 03.03.2014 12:14:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Leśny trzymaj się!

asd, 03.03.2014 12:15:20 - *.142

Zwieście także udział w rozgrywkach - głupota. Konsekwencje pewnie muszą być, ale nie popadajmy ze skrajności w skrajności. Praktycznie nikomu też nic wielkiego się nie stało.

do asd, 03.03.2014 12:18:49 - *.132

a jakby się stało ???
bezpieczenstwo na stadionach musi być.
Ja rozumiem że kto nie chciał ten się nie bił, ale skąd mają to wiedzieć urzędnicy dla nich sytuacja jest jasna. I trzeba niestety spodziewać się dotkliwych kar.

jerry, 03.03.2014 12:20:48 - *.ip.netia.com.pl

Będzie nie wesoło

Nick, 03.03.2014 12:21:58 - *.dynamic.chello.pl

ostro

zz, 03.03.2014 12:22:28 - *.opera-mini.net

tak jak policji nie trawie, to jezeli faktycznie nie mial ich kto wpuscic po wezwaniu, to jest niestety grubsze zaniedbanie

Leszek, 03.03.2014 12:23:08 - *.dynamic.chello.pl

Mam nadzieję że zwroty będą za bilety.

maniek, 03.03.2014 12:24:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Czyli sezon kibicowski zakończony w tym sezonie zarówno na meczach u siebie jak i na wyjazdach!!! Szkoda bo fajny wyjazd do Wrocławia się szykował

piknik, 03.03.2014 12:25:27 - *.toya.net.pl

Prezesie trzymaj się - jesteśmy z Tobą.
NIE MA LEGII BEZ ŻYLETY!!!

do Leszek, 03.03.2014 12:26:52 - *.internetdsl.tpnet.pl

W łeb się chłopie pie..olnij!!!!!
Ważą się losy Legii, a ty matole o 30 zł się martwisz?!?!?!?!?

do Leszek, 03.03.2014 12:27:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

ja mam zwrot treści żołądkowej jak czytam takie komentarze jak Twój

(L)Łomża(L), 03.03.2014 12:27:46 - *.p2p.business.static.vectranet.pl

Mam nadzieję, że stadion zostanie zamknięty najwyżej do końca rundy zasadniczej, a nie do końca rozgrywek. No i że Leśniodorski da radę i jakoś to przetrzyma.

bat, 03.03.2014 12:28:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Obiektywnie patrząc i czytając relacje (nie byłem na meczu)
Ktoś wiedział, co się będzie działo i dopuścił do tego, co się stało. Myślę, sądząc po szybkiej interwencji policji ex post, kiedy akcja kibiców Legii właściwie się zakończyła, że to była przygotowana akcja, aby skompromitować prezesa Legii.
Rewanż za negocjacje w sprawie przejęcia klubu, nastawienia do kibiców, sprzeciwianie się wojewodzie etc
Odpowiednie służby tuskowego państwa nie zaniechały wojny z kibicami, pamiętajcie o tym, wy którzy płytko oceniacie różne wydarzenia. Górą są ci, którzy czytają psychologię tłumu i umieją zaprojektować odpowiednie "wydarzenia". To skierowane do pseudo oburzonych tępaków.

..., 03.03.2014 12:28:57 - *.dernet.pl

3maj się Leśny
Szkoda że Legia dostanie po kieszeni, a potem będzie płacz dlaczego nie ma wzmocnień na Puchary...

marcin, 03.03.2014 12:30:14 - *.78

co z ta konferencja zacznie sie?

mat, 03.03.2014 12:30:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

brak biletów cateringu zwroty za karnety jakies 20 mln w dupe a później wyniki hu*** jak mają byc dobre jak kasy na dobrych grajków nie ma

do do Leszek, 03.03.2014 12:30:28 - *.tktelekom.pl

Szkoda że wczoraj nikt nie pomyślał że ważą się losy Legii

Marcin, 03.03.2014 12:31:08 - *.play-internet.pl

A może Legia, tęż jest odpowiedzialna, że Żyleta na której zasiadają najzagorzalsi kibice, była umieszczona koło sektora gości, a pomiędzy był sektor rodzinny. A miało być bezpieczniej, a nawet jakoś mało ogarnięta osoba, mogłaby się domyśleć, że tak to się mogło skończyć. A panowie policjanci, oczywiście nie poczuwają się do winny, bo oni tylko mają stać i drapać się po jajkach. Może jeszcze odpowiadamy za gradobicie i koklusz :)

szczepan, 03.03.2014 12:32:14 - *.dynamic.chello.pl

zwroty za bilety ? powinniscie sami zaplacic te kare co Legia dostanie

AS, 03.03.2014 12:35:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Wielkie zaniedbanie klubu z tą policją, amatorka. Zwrócą kasę za karnety ?

kibic, 03.03.2014 12:41:02 - *.dynamic.mm.pl

Prezes ma rację i koniec kropka !

Magda, 03.03.2014 12:43:31 - *.internetdsl.tpnet.pl

Mowa trawa, a kibole swoje

kaktus, 03.03.2014 12:45:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

najlepszy prezes w historii :)

Żyleta1916, 03.03.2014 12:56:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Teraz to już nie będzie tak wesoło...

Witek, 03.03.2014 12:59:29 - *.internetdsl.tpnet.pl

Słoiki mszczą się teraz na Legii...Niestety urzędasy muszą pokazać teraz jak bardzo są ważni...coż dzięki takim incydentom mają prace w urzędach i się nakręcają. 90% urzędników którzy się wypowiadają i podejmują decyzje to rezydenci nie mający nic wspólnego z Warszawa i Warszawiakami...Dobro klubu jest dla nich niczym..

Wesoły Romek, 03.03.2014 12:59:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

niech rozwieszą siatkę wokół sektora gości to piro nie będzie latało po stadionie ;)

-=(L)=-, 03.03.2014 13:11:03 - *.rakner.no

No i Hadajowi sie oberwie. Brawo.

zaza, 03.03.2014 13:14:02 - *.18

Leśny jesteśmy z Tobą, precz z paqtologią na Legii !!!!

legiatorun, 03.03.2014 13:15:19 - *.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Leśny-poparcie na 100%.

GNOM, 03.03.2014 13:17:58 - *.internetdsl.tpnet.pl

A ja jestem ciekaw kiedy cząstkę odpowiedzialności za to co się wydarzyło weźmie na siebie np. Komisja Ligi.

Gdyby nie zamknięcie Żylety do niczego by wczoraj nie doszło.

mp, 03.03.2014 13:19:43 - *.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Smutno patrzyć na tych ludzi którzy chcieli dobrze, jako jedyni chyba rozumieli jak ważny jest żywiołowy doping, a nagle dostają cios w plecy. Najgorsze, że na Legii nie ma wśród najradykalniejszych kibiców żadnych zdrowych na umyśle liderów.

Szpontek, 03.03.2014 13:20:10 - *.dynamic.chello.pl

100% poparcia dla Prezesa

jnq, 03.03.2014 13:24:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl

fiu fiu...
jestem z Lesnym, niestety czasy mamy jakie mamy i tutaj teraz kozlowski moze zagrac nam na nosie i powiedziec 'sorry taki mamy klimat, stadion zamkniety!" a ja tak nie chce, na stadionie awantury nie moga miec miejsca, koniec kropka. Race przy tym to pikus...
Hajs wydany na kary, mecze z wisla i leszkiem przy pustych trybunach w decydujacej fazie sezonu...
Jestem za zakazami i grubymi karami finansowymi dla tych co zostana zidentyfikowani, za debilizm trzeba placic !

Boateng, 03.03.2014 13:24:37 - *.230

Myślę, że race racami, ale teraz o ile Leśny starał się utrzymywać dobre kontakty z kibicami znowu będzie wojna, bo kolega od wina pisanego kreską dostanie zakaz i będzie protest. No, bo co za co ten zakaz? Za to, że klub poniesie wielomilionowe koszty? Przecież to dla nich zabawa, oni myślą, że FM jest? Głąby...

piknik, 03.03.2014 13:25:12 - *.toya.net.pl

Ja jestem z Panem Szanowny Panie Prezesie. Mam dużo szacunku do podejmowanych dotychczas przez Pana decyzji, szczególnie tych związanych z ŻYLETĄ, ale również i z klubem LEGIA WARSZAWA.
Problem we wszystkim taki, że jest Pan postacią nietuzinkową i robi to na co innym brakuje odwagi.
Czekali na taką chwilę i mają z tego pożywkę.
Zapewniam Pana o słuszności Jego poczynań.
Ma Pan jaja, czego nie można powiedzieć o wszystkich płaczkach, którzy teraz po Panu jadą, zarówno tutaj, jak i w całych mediach, które nie potrafiły nawet rzetelnie i obiektywnie przekazać opinii publicznej relacji z incydentalnego zajścia. Po raz kolejny eskalując mały problem do rangi zajść na majdanie.
Na początek tygodnia musieli mieć news i zrobią wszystko, żeby temat się utrzymał, nawet kosztem kłamania i oczerniania.
Niech Pan się nie ugnie przed nimi. Jesteśmy z Panem.
NIE MA LEGII BEZ ŻYLETY!!!

Leszek, 03.03.2014 13:25:14 - *.dynamic.chello.pl

Nie o 30 zł a o 110 zł

Wieli, 03.03.2014 13:26:32 - *.trzebinia.mm.pl

W 100% zgadzam się z tym co zostało powiedziane na konferencji. Trzeba karać zakazami i to jak najdłuższymi się tylko da. Prawo musi ulec zmianie w tej kwestii!!!

fan, 03.03.2014 13:27:26 - *.dynamic.chello.pl

100% lesny

bat, 03.03.2014 13:28:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

zasadne jest jedno z ostatnich pytań kionferencji o konsekwencje dla ochrony meczu. Czy ochraniała firma ZUBRZYCKI (milicja), ta sama co rozwalała kupców pod pałacem?
Dalej zbadać przepływy kadrowe ochroniarzy z firmą Consalnet (UOP) z Białegostoku. Ot i cała tajemnica wnoszenia piro. Na to pytanie nie umiał odpowiedzieć prezes

Pytanko, 03.03.2014 13:29:14 - *.toya.net.pl

a co Hadaj narozrabiał?

kibic Legii, 03.03.2014 13:36:29 - *.centertel.pl

Brawo Lesny. 100% poparcia !!!!

Muniain, 03.03.2014 13:37:30 - *.ip.netia.com.pl

Moim zdaniem jeśli zamkną stadion tylko na 3 najbliższe mecze to będzie to bardzo łagodna kara (co do zamknięcia Ł3).
Oczywiście posypią się finansowe jeszcze.

Legiatorun, 03.03.2014 13:41:00 - *.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Trzymam kciuki Panie Prezesie.

kwas70, 03.03.2014 13:45:52 - *.105

GOMO 100% racji

lll, 03.03.2014 13:49:14 - *.dynamic.chello.pl

Hadaj tez powinien dostac zakaz...a Legi powinna mu wytoczyc proces...tyle co wstydu przyniósł Legii to mało kto potrafi.

woltan, 03.03.2014 13:51:40 - *.3.static.rdi.pl

100 % poparcia dla Prezesa

prezes sie zdenerwowal, 03.03.2014 13:59:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl

a wrecz wku.....ł

Krytykant_Zawodowiec, 03.03.2014 14:08:58 - *.32

No i ch.. po mistrzostwie. Tak naprawdę całą sprawę załatwiło by 30 ogarnietych ochroniarzy. Za co oni boora kasę żeby tylko stac i się gapić?

rak, 03.03.2014 14:14:43 - *.176.static.rdi.pl

Szkoda, że we Wrocku się nie pojawicie.Ale konsekwencje pewnie będą znacznie większe. Trzymajcie się.

jklw23, 03.03.2014 14:20:32 - *.internetdsl.tpnet.pl

jak stadion bedzie zamkniety to zrobia razem z wisla awanture pod stadionem i na miescie tylko juz nie w 50eciu tylko w 500set. i tak to sie skonczy

JL, 03.03.2014 14:30:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

wpływy z dnia meczowego (dobrego dnia - Wisła i Lech), straty osób które pracują przy meczach - catering, okoliczne puby, sklepy... szkoda słów
a najbardziej szkoda braku wsparcia na dwa ostatnie mecze z silnymi przeciwnikami...

tomy, 03.03.2014 14:31:21 - *.net024-g2.isko.net.pl

Na moje primo będzie tak...
1.Stadion zamknięty na 3 mecze.
2.Żyleta do końca do końca rundy+play off.
3.Kara min 100000 pln.
4.Mecz rozegrany cały w innym terminie bez publiki.
5.Zakaz wyjazdów do końca rundy+play off dla Nas i śledzi.
6.Zmiana ochrony(będzie taka że jeżeli ktoś wstanie bez pytania,założy kaptur,szalik na twarz itp. to będzie wyprowadzony+zakaz).
7.Hadaj musi szukać pracy(powiedział to prezes na koferencji).
8.Klub zgodnie z moimi przypuszczeniami po zakupie ma działać jak dobra firma i przynosić zyski,więc szefostwo poświęci około 500 osób dla powiedzmy 3000 (rodzice z dziećmi-karnety dla firm) bo są z tego pieniądze i zerowe zagrożenie.

on, 03.03.2014 14:33:33 - *.cst.tpsa.pl

Szacun BL

ostatnie zdanie prezesa fajowe, 03.03.2014 14:35:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl

pomimo tych wszystkich negatywnych sytuacji ktore mialy miesjce uwazam ze nie powinno wczoraj dojsc do tych wydarzen ktore mialy miejsce xD

do GNOM, 03.03.2014 14:52:34 - *.50.coditel.net

Idąc dalej tym tropem, gdyby kibice nie odpalili rac to by nie zamknęli Żylety. A ciągnąc dalej Twoje absurdalne rozumowanie wyszłoby na to, że najbardziej winni są chińczycy na wynalezienie pirotechniki

janusz do GNOM,, 03.03.2014 14:57:35 - *.toya.net.pl

co za głupota ?! jak zasłuzyli to sie ukarało..to może teraz tez niech sie obejdzie bez kary bo moze jak bedzie kara to bedzie gorzej ?!

do pytanko , 03.03.2014 15:03:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl

i tak nigdy nie zdobędziecie mistrzostwa - te słowa wypowiedział tuż przed meczem oraz zagrzewał na początku do dopingu słowami na pełnej...... mocy a wiadomo ze chodziło mu o kur.... :)

do Leszek, 03.03.2014 15:05:54 - *.warszawa.vectranet.pl

Po co ci takie drobne?na popcorn

DO WSZYSTKICH CO LAMENTUJĄ, 03.03.2014 15:38:08 - *.dynamic.chello.pl

Będą surowe kary,stadion zamknięty na kilka meczy sezonu zasadniczego.Na mecze w grupie mistrzowskiej (od 1 do 8 zespołu),na mecze dycedujące stadion prawdopodobnie będzie otwarty.

Na stadionie jak mówi Leśnodorski na tej konferencji,zaczęły latać achtungi i petardy w stronę sektora rodzinnego.Jaga chciała wjechać w sektor rodzinny,wyobrażcie sobie co by się stało gdyby nie przyszli z pomocą z sekcji gimastycznej.

do tomy, 03.03.2014 15:40:29 - *.dynamic.chello.pl

Jeśli się stanie to co piszesz będzie protest grup kibicowskich i pusty stadion,na 100% pusta Żyleta.

BIELANY, 03.03.2014 15:57:06 - *.dynamic.chello.pl

WAWRZYNIAK ODSZEDŁ I JUŻ AWANTURY NA STADIONIE... :)

mj, 03.03.2014 16:14:13 - *.toya.net.pl

Hadaj ma nierówno pod kopułą to wiedziałem od dawna, ale wczoraj to już przeszedł sam siebie. Śmiem nawet twierdzić, że gdyby nie on to wczoraj do niczego by nie doszło, a tak Jaga musiała pokazać co "potrafi" i się zaczeło

skLep, 03.03.2014 16:29:28 - *.toya.net.pl

Szkoda mi Hadaja, fajnie z nim było xD

DAJCIE SPOKÓJ, 03.03.2014 16:37:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ludzie, z tego co czytam to wnioskuję, że większość z Was zainteresowało się kibicowaniem maksymalnie 2 lata temu i nie macie o niczym pojęcia. O co to całe zamieszanie? Tak naprawdę nic się wczoraj nie stało, a lament jakby pół miasta spłonęło. Ja wiem, że lamentować musi TVN, czy GW, ale żeby kibice? Dajcie spokój, chyba nie chcecie powiedzieć, że myśleliście, że polska piłka to coś jak współczesna piłka w Anglii czy Hiszpanii? Bo jeśli tak... to jedźcie do Anglii lub Hiszpanii i "kibicujcie" tam. Pozdro.

gierek, 03.03.2014 16:42:16 - *.55

Co takiego Hadaj zrobil????

BLNY, 03.03.2014 16:51:45 - *.dynamic.chello.pl

Trzeba przyznac ze ochrona spisala sie :D.Ale nie dziwie sie ochroniarzom za pare groszy tez bym nie chcial glowy nadstawiac.Ogrodzenie oddzielajace sektor gosci tez strasznie mocne.
Swoja droga prezes szedl na reke,to trzeba bylo to uszanowac.Mozna poza stadionem zalatwiac takie sprawy.

Legijna Łódź, 03.03.2014 17:09:35 - *.toya.net.pl

Cała Łódź jest pod wrażaniem brawo chłopaki oczy całej kibolskiej Polski są zwrócone w waszą stronę. Oby tak dalej! Trzymajcie się i do zobaczenia!

Z pierwszego rzędu, 03.03.2014 17:11:26 - *.dynamic.chello.pl

Do wszystkich narzekaczy:
1.Kibole Jagi rzucali achtungami i innymi świecidełkami w sektor rodzinny.
2.Ochrona stadionu nie potrafiła czy nie zrobiła nic by temu zapobiec.
3.Trzeba chronić naszych kibiców, w tym, a może przede wszystkim najmłodszych.
4.Na milicje dzwonić sie nie powinno, bo to niemoralne.
5.Trzeba było chronic kibiców, więc stąd reakcja grupy.
6.Co zrobił prezes, by ochronić naszych kibiców ? Napiszę co powinien - już dawno zmienić ochrone obiektu na profesjonalną, jesli piłka nożna bez policji.
7.Zapomnieliście podziękować sekcji za zdecydowaną odpowiedź na niemoralne ataki Jagi.
8.To my kibice jesteśmy Legia Warszawa i wspólnie musimy dbać o swoje dobro i sobie wzajemnie pomagać, kazdy w zakresie w którym cos potrafi, a pozostali nie powinni zapominać o ciężarze i konsekwencjach osobistych dla niektórych działań, które trzeba podjąć spontaniczne i trzeba się wykazac nie lada odwagą i poświęceniem.
9.Stań przed lustrem i zadaj sobie pytanie: Czy jestem aż tak gorliwym katolikiem że, jak mnie uderzą, to nadstawię drugi policzek ?
10.Wnioski do wiadomosci własnej, oby tylko któregos dnia nie przypomniał sie komus ten spis w niekorzystnych dla niego okolicznościach.

kosachicago, 03.03.2014 17:16:53 - *.hsd1.il.comcast.net

Dla mnie to jest proste skoro organizator wynajmuje firme ochroniarska do zabezpieczenia widowiska to tu odpowiedzialnosc organizatora sie konczy. Jesli ktos bierze kase za wykonywana robote to powinien to wykonac a teraz zwala sie wine na kiboli ,organizatora **** wie jeszcze kogo. CALA LEGIA ZAWSZE RAZEM> Pozdrowienia zza wody

Rrrrrrrrrrrrr, 03.03.2014 17:54:53 - *.stansat.pl

Prezesie 100% poparcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kosachciago, 03.03.2014 17:54:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl

masz racje.
Z tym ze jak ochrona sobie nie radzi to policja powinna caly czas byc w gotowosci. Ochrona daje sygnał policji i policha powinna wkroczyć. NIestety policja wkroczyła zbyt późno.

Ania, 03.03.2014 17:55:30 - *.162

trzymaj się Leśny!!

Sasza, 03.03.2014 18:02:48 - *.dynamic.chello.pl

Ja mam pytanie: ILE DO K... NĘDZY MA BYĆ TYCH KAR???

- walkower
- zamknięcie stadionu
- kara finansowa
- zakazy wyjazdowe

Może jeszcze kierwa gilotynę postawić i tak co dziesiątego... ciach?

Wtedy wszyscy będą wreszcie zadowoleni???

Leon, 03.03.2014 18:24:20 - *.dynamic.chello.pl

Cala Legia zawsze razem. Po to jest ekipa aby bronić słabszych. To co zrobili kibice powinna zrobić ochrona. Ale kto by karku nadstawiał za marne grosze.

Brawo i szacunek dla naszych hoolsow.

Jak czytam w gazetach o dantenskich scenach to mnie pusty śmiech ogarnia. A wszystkich placzkow upominam. Jakby jaga wjechała to gdzie byscie byli? Bo po niektórych komentarzach wnioskuje ze daleko za torwarem. Tak byscie uciekali.

Jeden za wszystkich wszyscy za jednego.

Do leon, 03.03.2014 18:39:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Byłem na rodzinnym i nie potrzebowałem żadnej pomocy!Ci goście z białegostoku jak zobaczyli swoje flagi to im się kozaczenie włączyło, ale nic by nie zrobili. A akcja z naszej strony to jest jakiś sabotaż wobec klubu. Mamy zarzad jakieego nie ma nikt inny, mamy zespół, mamy stadion i wszystko aby stać się klubem na europejskim poziomie,ale przy takim rozumieniu wsparcia i miłości do klubu to znów zostaniemy daleko z tyłu:(

do Leon, 03.03.2014 19:06:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

To ze zarabiaja marne grosze ok. albo godza sie na to dobrowolnie albo nie maja wyjscia bo nie moga dostac innej pracy.Problem jest gdzie indziej.Czy dyrektor do spraw bezpieczenstwa Legii chociaz raz sprawdzil ilu z tych ochroniazy posiada uprawnienia??Bo ja wiem ze moze zaledwie 20% tych ludzi posiada licencje ochroniarska ,reszta to sa pracownicy dozoru bez zadnych uprawnien,kilka osob ma jeszcze kurs stewarda.Ogolnie cala ta firma Zub.....jest tam na sztuke by pan Sylwester Z. zbijal spora kase.Czy ktos zwrocil uwage ze zubrzyk ma monopol na reprezentacje?od 15 lat tylko oni obstawiaja repre,no teraz jak graja na narodowym to jest konsalnet.

lk313, 03.03.2014 19:32:10 - *.ip.netia.com.pl

Ja może starej daty jestem i czegoś tu nie rozumiem... Jak sobie przypomnę np. finał pucharu z GKS Katowice na Łazienkowskiej i regularną wojnę trwającą ponad godzinę z armatkami wodnymi włącznie to ten wczorajszy "incydent" wyglądał jak głaskanie się po wąsach..

Flagi i walka o nie - to element tego sportu. Tak było od XX lat i nie zmieni tego żaden kot w postaci wojewody, ani nowoczesne media..

Cieszy mnie to że póki co to my jesteśmy górą i to zazwyczaj MY a nie NAM :) brakuje w magazynach flag :)

Brawo dla sportowców!

A Leśny?? no co ma mówić - jakoś musi ugłaskać tego KOTA bo ten z Rudym zapewne będą chcieli zamknąć stadion.. a to już koszta myly państwo...

P., 03.03.2014 19:36:18 - *.ip.netia.com.pl

Gimbusy,lamusy i tzw"normalni kibice"-porazka jak się czyta te rózowe komentarze..hipotetycznie założę taki scenariusz,Jaga wyłamuje bramę,wbija sie na sektor rodzinny i co wtedy?Nikogo nie usprawiedliwiam,ale ogarnijcie się płaczki,co się stało to się nie odstanie,po wszechobecnej napince Jagi,przed i w czasie meczu,kiedy rzucali czym sie dało w sektor rodzinny,nalezał im się ten karcący klaps w ucho,szkoda Leśnego,bo przy dzisiejszej koniunkturze kiedy i na Legii trafiaja sie co jak widac powyżej lamusy,co by z chęcia z dzielnicowym usiedli przy jednym stole,trudno mu będzie zrobic coś nie po mysli systemu,bo Legia była,jest i będzie na cenzurowanym,nie powinnismy miec do niego za dużo pretensji...plus dla chłopaków,Leśny trzymaj się.

pragne zauwazyc, 03.03.2014 19:36:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl

ze co jak co ale głupio wyszło w stosunku do prezeza.
Koles chodził na kosza nawet, solidaryzował sie z nami.
A tu taki przypał.
:/

swój, 03.03.2014 20:02:50 - *.64

a do kiepskich trzeba i tak jechać! tyLko LEGIA!!!!

Kipkorir, 03.03.2014 20:11:14 - *.dynamic.chello.pl

Poparcie dla Prezesa! Wyciągał kilka razy rękę w stronę kibiców a kilkudziesięciu (nie wiem jak ich nazwać) debili tak się odwdzięcza - Prezesowi, innym kibicow, drużynie. Dożywotnie zakazy i wysokie kary finansowe dla takich "kibiców" to jedyna droga. Kary będą - to nie uniknione.

sir Alex, 03.03.2014 21:13:16 - *.centertel.pl

Już pomijając temat samej bójki, bo różnie rzeczy się działy na Ł3, to jednak prezesa zwyczajnie... żal. Jako człowieka, jako właściciela naszej Legii i jako kibica... Broni kibiców jak może, Legia płaci potężnie kary, jednak tego co się teraz stało nie da się przeskoczyć. Presja rządzących, mediów i związku jest zbyt duża. Niestety zakazy będą grube i Leśny już nie ma żadnych argumentów na naszą obronę...

radko, 03.03.2014 21:19:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Leśny na pierwszym zdjęciu ma oczka jak kotek ze Shreka;-)

Terete, 03.03.2014 21:34:34 - *.23

Leśny 100% poparcia!

Jack103, 03.03.2014 21:58:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

100% poparcia dla prezesa

pdg, 03.03.2014 23:31:32 - *.internetdsl.tpnet.pl

w tej wojnie nie ma wygranych, wszyscy przegralismy

olo, 03.03.2014 23:42:19 - *.bb.sky.com

CALY CZAS SIE MYLI I ZA KAŻDYM RAZEM MOWI KORONA KIELCE NIE JAGA

do P, 03.03.2014 23:50:29 - *.aster.pl

100% poparcia
od wczoraj wieczora we wszystkich rozmowach używam zwrotu karcący klaps:) -pierwsze skojarzenie które mi się nasunęło po wczorajszej awanturze
fajnie że są jeszcze ludzie którzy mają takie myślenie
nie ma co patrzeć na te komentarze tylko robić swoje
tyle ich co się tutaj wypłaczą
trzymajcie się Bracia!

Rafał, 04.03.2014 00:36:09 - *.dynamic.chello.pl

Bo ochrona to ciecie pracujące na zlecenie i co im zależy? Oni chcą zarobić swoje i do domu. Tu trzeba profesjonalistów.

lucasino, 04.03.2014 02:22:42 - *.2-1.cable.virginm.net

100% poparcia dla slow Prezesa

Kris, 04.03.2014 07:41:22 - *.centertel.pl

Z tego co czytałem oświadczenie policji to ponoć przedmeczem jeszcze bialostoccy idioci rzucali ccoś do sektora buforowego. Dziwi mnie to że nikt z ochrony tym się nie zajął. Następnie można przeczytać że przyjezdni idioci zachowywali się prowokujaco wchodząc na ogrodzenie. Teraz co było później. Nasi pokazali do gory nogami flagę Jagielloni a tamci dostali jeszcze większej piany na gębie i próbowali forsowac bramkę plus zaczęły się rzuty racami w sektor rodzinny.
Nasi odpowiedzieli i zaczęła się regularna przerzutka pomiędzy dwoma stronami. Później nasi widząc ze kibole Jagi nie radzą sobie z bramką poszli do nich i spuscili im lanie. Generalnie uważam pierwsze primo ochrona powinna zapłacić odszkodowanie za to ze wniesiono na stadion race itd. Drugie primo znów ochrona powinna odpowiadać za nie podjecie działań kiedy nasi próbowali forsowac bramkę. Trzecie primo jest monitoring i można każdego wyłapać. Czwarte primo to że mamy na swoim koncie przewinienie ale jak widać to Jagiellonia szukała konfrontacji. Niestety do niej doszło na stadionie a nie poza nim.
Zatem uważam że psioczenie tylko w naszą stronę jest mocno nie na miejscu. Mamy niestety tutaj swoje przewinienia ale to goście przyjechali z nastawieniem bojowym. Więc pomimo iż gardze tym co się stało stanę w obronie naszych kibiców.

@Kris, 04.03.2014 08:51:30 - *.adsl.inetia.pl

Weź się człowieku ogarnij bo nie da się tego bełkotu czytać... Jak ochrona ci odszkodowanie zapłaci? Pójdziesz z nimi do sądu, to już ŻADNEJ firmy ochroniarskiej nie znajdziesz, bo chyba nie sądzisz, że się w kolejsce ustawiają do imprezy podwyższonego ryzyka, która raz, może wykazać ich nieprofesjonalizm, a dwa - wisiałaby nad nimi jakaś kara. Wtedy Legia musiałaby znacząco przepłacać za ochronę. Dalej też bredzisz. Ptysiu, to co JAgiellonia robiła na sektorze nie ma specjalnego znaczenia, bo gdyby do tego się ograniczyło i nie było głąbów biegnących przez bufor do nich i wbijający im na sektor, to może sektro gości na Łazienkowskiej byłby zamknięty, a Legia jakies tam symboliczne kary finansowe dostała. Wbij sobie do głowy, że na stadionie kibic nie jest od wymierzania sprawiedliwości. Poszarpaliby trochę ogrodzenie, byłby wjazd policji, trochę gazu i nie ma tematu. Przecież te "kozaki" zBiałegostoku uciekały przed kilkoma Legionistami, którzy się fo niech przedsttawli, więc nawet jakby jakimś cudem zwalili ogrodzenie, to by raczej z sektora nie wyszli, tylko stali zdziwieni. Ponadto można by choć trochę próbować się tak bronić, gdyby nie wywieszeni flag Jagielloni na sektorze Legii, które przecież ktoś (oficjalnie lub nie) pozwolił wnieść. Dodaj do tego też prowokowanie przez Hadaja i masz komplet.
Ponadto NAJWIĘKSZYM zarzutem dla Legii jest to, że nie wpuściła policji po wezwaniu. Zamknięta brama i pracownik, który nie miał do niej klucza. To jest rzeczywisty skandal, bo równie dobrze mogła to być straż, czy służby medyczne. Zupełnie nie do pomyślenia i to jest nawet większa kompromitacja niż te wydarzenia.
Myśl człowieku.

@Rafał, 04.03.2014 08:53:38 - *.adsl.inetia.pl

Czyli co, chcesz "profesjonalistów", czyli policjantów na stadionie? Ja nie chcę. Gdyby nam wszystkim zależało na dobru klubu, to bez problemu sami moglibyśmy się pilnować. Nawet gdyby ktoś pajacował i narobił szkód (jak teraz), to spotkałyby go konsekwencje. Bezpośrednio na meczu, po nim i na kolejnych (jeżeli by jeszcze chodził na nie).

Snah, 04.03.2014 08:56:57 - *.254

Ja mam zajebisty pomysl, niech legia nie przyjmuje kibicow gosci i koniec. 0 burd.

kuraq(L), 04.03.2014 09:42:20 - *.241

Co za czasy!! Policja musi czekać na wezwanie jakiegoś typka żeby wejść na stadion. Zamiast stać pod sektorem. Nie było by problemu, weszli by zamietli i mecz by się skończył itd itp...

Kris, 04.03.2014 10:09:36 - *.20

@Kris to ty się ogarnij człowieku. Jak rozumiem ochrona w twoim mniemaniu jest tylko od stania na stadionie i przyglądania się jak dochodzi do dewastacji obiektu i ogólnej zadymy?
Ochrona ma obowiązek pierwsza zareagować i jeśli nie daje rady to powinna wezwać pomoc - policje. Koniec kropka.
Ochrona która defacto nie chroni jest na stadionie niepotrzebna poprostu zbędny koszt.
Odszkodowanie jak najbardziej zasadne. Bierne przyglądanie się tego typu wyskokom to jest największa żenada. Jezeli prowadzisz firmę ochroniarską i zbezpieczasz tego typu obiekt to musisz się odpowiednio zorganizować żeby w razie takich akcji szybko przegrupowac ludzi i zadbać o porządek(stłumić w zarodku napiętą sytuację).

Owszem kibic nie jest od wymierzania sprawiedliwości głabie ale dalej ci powtarzam że ochrona sobie nie radziła w sytuacji w której się znalazła i nic nie zrobiła. Bierność ich była porażająca.

I teraz Tobie coś powiem to ty myśl człowieku bo z jednej strony bronisz ochrony a z drugiej piszesz ze pozwoliła wnieść flagę Jagielloni. Poza tym ochrona nie poradziła sobie w kolejnej kwestii - race i inne środki pirotechniczne... latały sobie w jedną i drugą stronę. Goście włazili na płot. Wywarzali bramkę...
Po takim incydencie osobiście wyrzuciłbym ich ze stadionu za brak profesjonalizmu domagając sie własnie zwrotu kosztów za kary które będą Legii wymierzone.
Policja wbrew temu co napisałeś znalazła się bardzo szybko na trybunach a to o czym napisałeś brak kluczy to kolejny przykład braku profesjonalizmu za który ochrona powinna odpowiadać.
Poza tym lepiej przepłacać za ochronę ale mieć bezpieczny stadion aniżeli płacić miniej a mieć tego typu statystów i dawać powód wojewodzie i innym organom jak np policja aby zamknąć stadion i wymierzyć klubowi dotkliwe kary finansowe.Zatem człowieku pomysl trochę zanim coś napiszesz.

do snah, 04.03.2014 10:46:55 - *.warszawa.vectranet.pl

Ja mam lepszy-Nie pisz!Jesli musisz to pisz LEGIA z wielkiej litery!

1916 /1977, 04.03.2014 14:28:01 - *.play-internet.pl

witam
zgodze sie ze to co sie stalo bylo nieodpowiednie ,ale wiekszym skandalem bylo zachowanie ochrony niz naszych kibicow,czemu nie bylo reakciji na rzucane petardy i race,przesadzli kibicow z sektora 123 na gore zeby nikt nie zarobil petarda lub czyms innym,pozniej rzucali w strone rodzinnnego a pseudo ochrona stoi i sie patrzy,moze jeszcze nasi kibice powinni patrzec jak goscie wchodza na rodzinny i leja kogos jak popadnie,po co placic takim ludziom za bezpieczenstwo ,przeciez jak ja wchodzilem na mecz moglem wniesc wiadro granatow a dziadkowie z ochrony by mnie wpuscili,panstwo tworzy jakies przepisy o ochronie ludzi zatrudniaja tam za 5,6 zlotych i sie dziwia ze to jest lipa ,wszystko to jedna wielka sciema.kary nas nie omina ale problem nie jest w 100,200 kibicach ktorzy maja za duzo adrenaliny.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!