Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Mishka / Legionisci.com
fot. Mishka / Legionisci.com
Środa, 5 marca 2014 r. godz. 17:52

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Decyzje Komisji Ligi: Walkower na korzyść Jagiellonii, stadion zamknięty na mecz z Wisłą

Woytek i Mishka, źródło: Legionisci.com

W środę Komisja Ligi Ekstraklasy SA ogłosiła decyzje dotyczące meczu Legii z Jagiellonią Białystok. Legia została ukarana walkowerem. Klub z Łazienkowskiej otrzymał także inne kary - 6 miesięcy zakazu wyjazdowego dla kibiców, stadion zamknięty na 3 mecze, z czego 2 w zawiasach na okres jednego roku. Ponadto Legia musi zapłacić 100 tys. zł kary finansowej. Jagiellonia nie otrzymała kary finansowej. Poniżej zapis przebiegu konferencji:

19:06 - Pytanie: na jakiej podstawie podjęta decyzja o walkowerze i czy nie tworzycie precedensu, że drużyna będzie przegrywała, kibice zaczną rozrabiać i drudzy do nich dołączą, i będzie walkower dla gości?

Jakubicz: Takich obaw nie ma, nie sądzę aby zachowanie kibiców było intencjonalne. Po prostu skorzystaliśmy z zapisów regulaminu. Według regulaminu powtórzenie meczu jest tylko w sytuacjach losowych, nadzwyczajnych. KL nie znalazła podstaw regulaminowych do dokończenia meczu.

18:59 - Jakubicz: Zachowanie kibiców Jagiellonii nie było sytuacją łagodzącą. Nasza kara jest najbardziej surową z wydanych przez Komisję Ligi w ostatnich latach.

18:58 - Animucki: Deklaracje zarządu Legii pokazują, że jesteśmy w stanie rozwiązywać problemy wewnątrz. Będę rozmawiał z wojewodą i będę apelował, aby nie podejmował decyzji administracyjnej w ramach swoich kompetencji

18:47 - Animucki: Legia do końca sezonu ma wprowadzić zapisy w regulaminie uniemożliwiające używanie sektorówek i wprowadzić liczne zmiany związane z organizacją meczów.

18:45 - - Na zawieszenie kary pozwoliła nam deklaracja, działanie Legii i nastawienie do organizacji imprez, a także działanie mające na celu identyfikację i ukaranie sprawców tych zdarzeń

18:44 - - Uważamy, że zakaz wyjazdów jest karą surową. Ma to związek bezpośredni z zachowaniem klubu, które spowodowało tak naprawdę zaognienie sytuacji na stadionie. Chodzi o wywieszenie skradzionych wcześniej flag Jagiellonii. Jest to zachowanie niedopuszczalne w naszym przekonaniu, co prowadzi do zaognienia sytuacji. Były poważne niedociągnięcia organizacyjne klubu w zakresie bezpieczeństwa. Przede wszystkim dotyczy to zachowania ochrony i dopuszczenie do przemieszczania się grup kibiców

18:43 - Piotr Jakubicz (przewodniczący Komisji Ligi): Naszym zdaniem wdarcie się kibiców Legii na sektor gości miało decydujące znaczenie dla uzasadnienia tej decyzji

18:42 - do tego 100 000 zł kary finansowej dla Legii

18:41 - 6 miesięcy zakazu wyjazdowego dla kibiców Legii, stadion Legii zamknięty na 3 mecze, z czego 2 w zawiasach na okres jednego roku

18:40 - Oficjalnie - walkower na korzyść Jagiellonii, ponadto 6 miesięcy zakazu wyjazdowego dla kibiców Jagiellonii

18:39 - MA: Dziś podjęliśmy decyzje, które mam nadzieję w przyszłości pozwolą poprawić bezpieczeństwo. Przerwanie meczu to świętokradztwo

18:37 - Marcin Animucki (wiceprezes zarządu Ekstraklasy SA): To co się wydarzyło podczas ostatniego meczu Legii z Jagiellonią nie powinno mieć miejsca, ale na problem należy spojrzeć szerzej. Dziś najważniejsze jest to, żebyśmy zrozumieli, że kwestie związane z bezpieczeństwem to problem nas wszystkich. Potrzeba ścisłej współpracy klubów z PZPN, policją, Ekstraklasą i administracją rządową.

18:34 - Rozpoczyna się konferencja

18:28 - "Kary bardzo bolesne...ciężko będzie się podnieść..." - napisał przed chwilą prezes Leśnodorski

18:22 - Jagiellonia Białystok na swoim FB poinformowała: "Decyzją komisji ligi wynik niedzielnego meczu Legia - Jagiellonia został zweryfikowany jako walkower dla naszego zespołu na 0-3. Tak więc trzy punkty nasze!"

18:20 - Konferencja jeszcze się nie rozpoczęła. Trwają spekulacje, czy informacja prezesa "walkower" dotyczy walkowera dla Jagiellonii, czy obustronnego...

18:17 - Konferencja jeszcze się nie zaczęła - czekamy

18:15 - Bogusław Leśnodorski podał na Twitterze, że będzie walkower

18:00 - Konferencja opóźni się o ok. 15 minut

17:55 - W Centrum Olimpijskim gdzie odbędzie się konferencja jest prezes Legii.

17:52 - Dziennikarze czekają już na przybycie przedstawicieli Ekstraklasy.

fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com



Komentarze: (200)

Legia, 05.03.2014 17:54:43 - *.centertel.pl

Przedstawiciele ekstraklasy - Legia rządzi, sorry taki mamy klimat :)

Paweł, 05.03.2014 17:58:20 - *.play-internet.pl

Można gdzieś obejrzeć live?
Ma ktoś link?

mex, 05.03.2014 17:58:48 - *.play-internet.pl

Oby nie walkower... bede sie cieszyl jak po zdobytym golu.

Pawel, 05.03.2014 17:59:30 - *.gemini.net.pl

Będzie dobrze! MUSI

L, 05.03.2014 18:00:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

można to gdzieś obejrzeć?

Stave, 05.03.2014 18:04:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Nie ma live na YT?

-=JaMiRo=-, 05.03.2014 18:04:31 - *.bb.online.no

Na weeb.tv na kanale Orange Sport Info

L, 05.03.2014 18:05:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

na Orange Sport chyba będzie

Zigi 2, 05.03.2014 18:05:41 - *.dynamic.chello.pl

Co by nie bylo Legia i tak przetrwa. Pozdro mordy i mordeczki

DO LEGIA, 05.03.2014 18:06:39 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Bardzo śmieszne po ostatnim meczu jeszcze ci mało,ale widzę że humor dopisuje.Załosny typ z ciebie

R, 05.03.2014 18:06:57 - *.dynamic.chello.pl

Transmisja w ORANGE SPORT......ma być

mex , 05.03.2014 18:07:09 - *.play-internet.pl

Ja juz od rana chodze jak nakrecony i zdazylem sie ze wszytkimi poklocic :) Ten klub jest dla mnie wazniejszy niz rodzina a jego krzywdy spedzaja mi sen z powiek. Te gnidy skislackie musze zacierac raczki i te kartofle kuchenkowe... ehh. Musi byc dobrze!

Krzysiek, 05.03.2014 18:07:28 - *.play-internet.pl

Na Orange Sport zaraz sie zacznie transmisja

R, 05.03.2014 18:07:32 - *.dynamic.chello.pl

Opóźni się?! Kara dla komisji ligi po 100 pompek za spóźnienie i 200zł na WOŚP

Breyu, 05.03.2014 18:07:40 - *.196

gdzie relacja Live ??
ktora tv to transmituje Orage

żenada, 05.03.2014 18:08:00 - *.adsl.inetia.pl

Czy tak trudno zaczynać konferencje o czasie? Ciągle opóźnienia... Zero szacunku.

ricco (L), 05.03.2014 18:08:59 - *.186

mozna to gdzies na zywo zobaczyc?

krokodyl, 05.03.2014 18:09:09 - *.play-internet.pl




Oby 3-0 dla Legii... :)
Będzie dobrze...




asd, 05.03.2014 18:09:34 - *.gdansk.vectranet.pl

Transmisja w Orange Sport.

Kostek (L), 05.03.2014 18:09:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

ORANGE SPORT

L, 05.03.2014 18:09:55 - *.dynamic.mm.pl

Pawel na orange sport zacznie sie za chwile.

Ludo, 05.03.2014 18:10:24 - *.dynamic.chello.pl

tutaj można obejrzeć tylko trzeba się zarejestrować:
http://www.orange.pl/telewizja-tu-i-tam-telewizja-i-seriale-orangesportfree.phtml?_DARGS=/ocp/gear/vod-webtv/check-term.jsp

krokodyl, 05.03.2014 18:10:56 - *.play-internet.pl



Bedzie 3-0 dla Legii...



Motyl, 05.03.2014 18:11:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Można obejrzeć na Orange Sport

mroziu, 05.03.2014 18:12:56 - *.play-internet.pl

musi sie udac nie ma idnej opcjii!!

siemak, 05.03.2014 18:14:59 - *.adsl.inetia.pl

Prezes na TT: Walkower
:((

mroziu, 05.03.2014 18:15:17 - *.play-internet.pl

motyl skod wiesz

lala, 05.03.2014 18:15:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl

po 1 punkcie dostaniemy

archii79, 05.03.2014 18:15:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

opóźnienie bo jeszcze połówki nie dokończyli

asd, 05.03.2014 18:16:00 - *.adsl.inetia.pl

Walkower

grandmasterRob, 05.03.2014 18:17:19 - *.adsl.highway.telekom.at

Pacze na ten weeb.tv, ale nie maja oranga :/

raf, 05.03.2014 18:17:39 - *.dk.customer.tdc.net

n sport Bedzie transmisja

legionista97, 05.03.2014 18:17:56 - *.dynamic.chello.pl

Leśny podobno napisal na twitterze, ze walkower..

sobo(L)ew, 05.03.2014 18:18:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Podobno walkower na korzyść Jagii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

raf, 05.03.2014 18:18:09 - *.dk.customer.tdc.net

n sport Bedzie transmisja

grandmasterRob, 05.03.2014 18:18:15 - *.adsl.highway.telekom.at

Pacze na ten weeb.tv, ale nie maja oranga :/

kst, 05.03.2014 18:18:30 - *.dynamic.chello.pl

Walkower -- tak napisał Leśny na twiterku

Pawel, 05.03.2014 18:19:24 - *.gemini.net.pl

Niech firma ochroniarska pokryje przynajmniej czesc kosztów, bo to ich pracownicy dali tez ciała stojąc i obserwując zamiast podjąć działania

archii79, 05.03.2014 18:23:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

przy stoliku załatwią punkty dla jagi bo w meczu nie dają rady a media piszą że ze na stadionie są łobuzy

aj, 05.03.2014 18:25:19 - *.uni.lodz.pl

ŻENADA

ALE NUMER WALKOWER DLA NAS!!!!!!, 05.03.2014 18:26:43 - *.play-internet.pl

LEGIAAAAAAAAAAAAAAAA LEGIA WARSZAWAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maniuś, 05.03.2014 18:28:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

I co z tego,że walkower. Przecież Legia i tak rządzi a mistrza zdobędziemy w cuglach...

Radek, 05.03.2014 18:28:52 - *.dynamic.chello.pl

Jak dadzą jadze walkowera to będzie dla nich nagroda za zachowanie ich kibiców. Kibice jagielloni wygraliby wtedy mecz. Czyli opłaca się rzucać petardy i prowokować gospodarzy

torcida, 05.03.2014 18:29:13 - *.ip.netia.com.pl

na 90 minut juz tabela z walkowerem buhahahah

Komar, 05.03.2014 18:29:13 - *.dynamic.chello.pl

zapis (§ 7 ust. 1): "jeżeli spotkanie nie odbędzie się lub zostanie przerwane przez sędziego przed upływem regulaminowego czasu gry i niedokończone z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od organizatora zawodów, obu klubów, ich piłkarzy oraz kibiców – wówczas spotkanie to należy dokończyć (gdy zostało już rozpoczęte) lub rozegrać od początku (gdy nie zostało rozpoczęte) w najbliższym możliwym terminie, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy przyczyną nie rozegrania lub przerwania spotkania są niekorzystne zjawiska atmosferyczne lub inne okoliczności siły wyższej (awaria światła, zalanie boiska, opady śniegu, itp.) należy, gdy pozwalają na to warunki, spotkanie dokończyć (rozegrać) w dniu następnym przy świetle dziennym." i mecz dokończyć. Komisja Ligi może podjąć taką decyzję, tym bardziej, że w żadnym momencie rozgrywanie meczu spotkania było zagrożone, a mecz nie był przerwany ani na chwilę. Co więcej, policja zaprowadziła porządek na obiekcie i nie było przeciwwskazań do rozpoczęcia drugiej części gry.

Jednak Regulamin dyscyplinarny PZPN (art. 64 § 1) dopuszcza nałożenie walkowera za brak zapewnienia należytego porządku lub bezpieczeństwa na stadionie, ale może to dotyczyć każdego z klubów osobno. W tej sytuacji istotny będzie raport delegata PZPN z tego meczu. Według naszej wiedzy, delegat uwzględnił, że prowodyrem zdarzeń byli kibice Jagiellonii, którzy jeszcze przed rozpoczęciem meczu rzucali achtungami w sektory zajmowane przez fanów gospodarzy. Również białostoczanie jako pierwsi przedarli się na sektory legionistów. Formalnie może mieć to znaczenie, bo art. 68 § 2 tego samego regulaminu stanowi, że: "w przypadku, jeżeli naruszenie jest wynikiem zachowania osób fizycznych, za które odpowiedzialność ponosi klub przyjezdny, karom podlega klub przyjezdny".

mati, 05.03.2014 18:29:22 - *.dynamic.chello.pl

na Orange Sport nic nie ma .... walkower dla jagi bedzie na 100%

Bartek, 05.03.2014 18:29:50 - *.dynamic.chello.pl

Oni powinni dostać Walkowera, ponieważ rzucali petardami w sektor rodzinny!!!!!!!!!!! Od tego się zaczęło !!!

gnzo, 05.03.2014 18:30:16 - *.adsl.inetia.pl

ehhhhhhhhhh... szkoda 3 ptk ale i tak zostaniemy mistrzem !!! tylko legia !! ciekawe teraz jak ze stadionem na ile zamkną !

Kiler, 05.03.2014 18:31:26 - *.play-internet.pl

DZiady bialostockie ciesza sie jakby mistrza zdobyli, no to inni walczacy o utrzymanie powinni sie poburzyc ze jaga sie utrzymac moze przy stoliku.

diego, 05.03.2014 18:35:31 - *.adsl.inetia.pl

wstyd !! to jagielonia zaczeła, dla nas powinien byc walkower !!! jagielonia zamiast dostac kare dostał 3 ptk !! teraz co wyjazd bedą robic burdy i mistza bedą mieli !! wstyd !!!!

anty ekstraklapa, 05.03.2014 18:35:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie pierwszy raz nas przy zielonym stoliku wydymali,93r.-PAMIĘTAMY,mistrza przy stole!

bbc, 05.03.2014 18:38:21 - *.16-1.cable.virginm.net

no to dziewczyny z Bialego maja piewszy historyczny sukcej z konfrontacji z L ale jak sie ma Piotra Konfidenta Stokowca za trenera to takie sprawy sie zalatwia na telefon ....

sir Alex, 05.03.2014 18:42:18 - *.centertel.pl

Obawiałem się że będzie gorzej...

Ja, 05.03.2014 18:43:28 - *.centertel.pl

0:3 :( ale z Wisła i Lechem otwarte trybuny ;D

Malec, 05.03.2014 18:43:57 - *.sm-rozstaje.pl

Bez sensu ten walkower, kary dla kibiców jeszcze rozumiem, ale po co ingerować w sport..

qwe, 05.03.2014 18:45:43 - *.internetdsl.tpnet.pl

Ja pi@rdole, komuna wraca. Dobrze że nie kazali stadionu wysadzić a kibiców powywozić na pustynię Gobi.

jan, 05.03.2014 18:45:44 - *.satfilm.net.pl

co ma piernik d wiatraka . kara stadionowa oki ale wyjazdy to juz zmartienie tych z kim gramy

L jak Legia, 05.03.2014 18:45:47 - *.109

Widać w Polsce wystarczy porzucać petardami, poszarpać płot i poprowokować gospodarzy potem dostać wpierd...l i zwycięstwo murowane. Od lat w tym kraju promuje się dziadostwo

Stave, 05.03.2014 18:46:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl

To co? Kiedy zwrot za bilety?

moryc, 05.03.2014 18:46:25 - *.dynamic.chello.pl

do bbc - 10 lis 2012 Legia - Jagiellonia 1:2

C(L)A, 05.03.2014 18:48:32 - *.warszawa.vectranet.pl

Damy radę ;))

szmal, 05.03.2014 18:48:38 - *.dynamic.chello.pl

Czyli na zamknietym stadionie, przy zwrocie kasy za karnety i braku wpływów z biletów jakiś 1mln Euro lekka reką.

Do tego 3 punkty jada do Białegostoku.

Asda, 05.03.2014 18:48:46 - *.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Proponuje robić zrzutke na kare, 100 tys szybko damy rade uzbierac. CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM

Legionista, 05.03.2014 18:49:01 - *.toya.net.pl

Co za szmacianka! Na swiecie nie ma sprawiedliwosci, przepisy mowia jedno a wielka Komisja Ligi wydaje wlasna decyzje! W takim razie wystarczy wszczac zadyme na kazdym stadionie rywala, doprowadzic do zamieszek, przerwania meczu i mozna zostac mistrzem Polski! Po co robic transfery, trenowac, lepiej zrobic jak kibice Jagielloni! Jak juz panowie to walkower obustronny, bo kibice Jagielloni nie byli bierni swoja postawa w tym co sie stalo podczas meczu, co ma wdarcie sie porytych kiboli na trybune przeciwnika?! Ale w tym kraju wszyscy sa przeciwko Legii i coz poczac, trzeba grac dalej, zdobyc mistrzostwo i zagrac wszystkim na nosie!!! Pozdrawiam wszystkich panow i panie z kazdej Komisji, Zarzadow itp

Squaq, 05.03.2014 18:50:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

To kary od Ekstraklasy. Zostały jeszcze Wojewoda i policja.

Kowarski , 05.03.2014 18:51:02 - *.dynamic.chello.pl

wstyd
to jest Polska
srać na to

moryc, 05.03.2014 18:51:27 - *.dynamic.chello.pl

Z Jagiellonii Białystok nikt się specjalnie nie cieszy z tych punktów. W pierwszej połowie niedzielnego meczu przewaga Jagi i 100 procentowa sytuacja. Będzie szansa na rewanż na boisku jeszcze tej wiosny a teraz przygotowania do meczu z Zagłębiem Lubin.

Adi, 05.03.2014 18:51:59 - *.play-internet.pl

Czyli mecze 3 u siebie bez kibiców w tym Wisła i Lech

Kowarski , 05.03.2014 18:52:44 - *.dynamic.chello.pl

za co walkower kary dal kibiców
a kibice nie wtargneli na murawe nie przerwali meczy

Ace, 05.03.2014 18:52:48 - *.dynamic.chello.pl

Hańba i złodziejstwo i tyle w temacie KL ośmieszyła się na całego łamiąc przy tym prawo nie mieli prawa dawać przeciw nam walkowera.
Jedyny wyrok to powinno się dokończyć ten mecz, ale wiadomo kompleksy wobec Legii są ogromne i zrobią wszystko, abyśmy nie zdobyli teraz MP.
Leśny odwołuj się.

kiko, 05.03.2014 18:53:12 - *.itsa.net.pl

I tak Wojewoda zamknie do końca sezonu.

kiki, 05.03.2014 18:53:18 - *.12-2.cable.virginm.net

Wina po stronie organizatora czyli dyrektora do spraw bezpieczenstwa za pozno wezwal policje ktora powinna byc wezwana tak szybko jak tylko kibice jagi zaczeli prowokacje proste co wcale nie usprawiedzliwia tzw kibicow legii. Dzieki za pomoc dla naszego klubu mam nadzieje ze te 3 punkty zabrakna nam do mistrzostwa

do szmal, 05.03.2014 18:53:35 - *.rydy.eu

1 mln euro za jeden mecz? Gdzieś Ty to wyliczył?

Radek, 05.03.2014 18:55:54 - *.dynamic.chello.pl

No to brawo jagiellonia, 3 punkty w nagrode. Jeśli decydujący o mistrzostwie mecz będzie na wyjeździe to WALIMY PETARD ILE WLEZIE, jest szansa że to my-kibice go wygramy.

beny82, 05.03.2014 18:55:58 - *.dynamic.chello.pl

dobra, dobra...poki co to jest kara od ekstraklasy... do tego dochodzi jeszcze kara od miasta

B(L), 05.03.2014 18:56:01 - *.250

1993=2014? :(

on, 05.03.2014 18:57:00 - *.gemini.net.pl

CORAZ DALEJ MISTRZA!!!!

moryc, 05.03.2014 18:58:28 - *.dynamic.chello.pl

Jeden mecz bez kibiców, a kara dwóch pozostałych w zawieszeniu na 1 rok, czyli z możliwością odwieszenia zakazu w tym okresie.

beny82, 05.03.2014 18:58:39 - *.dynamic.chello.pl

dobra, dobra...poki co to jest kara od ekstraklasy... do tego dochodzi jeszcze kara od miasta

do ja , 05.03.2014 18:59:24 - *.adsl.inetia.pl

na wisłe bedzie zamknięty stadion !

Darce(L)i, 05.03.2014 18:59:34 - *.warszawa.vectranet.pl

kolejni przyjadą zaczną dymić by dostać walkower dla siebie PARANOJA CO ZA DEBILE!!!!!!

ADI, 05.03.2014 19:00:13 - *.pools.arcor-ip.net

No to super :(.Teraz jesli bedzie np. ostatnia koejka sezonu i mecz decydujacy o mistrzostwo, np. oczywiscie w przyszlosci nie w tym sezonie( nie dopuszczam mysli zeby nasza (L)EGIUNIA nie zdobyla majstra) to jakas duzyna ktora walczy o majstra i musi wygrac z jakas inna druzyna gra to teraz wystarczy zaplacic kibicom przeciwnej dryzyny zeby zrobili zadymke i bedzie walkower i wiadomo kto zdobywa majstra.3:0 na korzysc i 3 pkt dopisane i mistrzostwo.Kpina.Zenada.ten mecz powinno sie dokonczyc w innym terminie.tym bardziej za zawodnicy chcieliby dograc ten mecz.Wstyd na cala Europe.

TomTom, 05.03.2014 19:01:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

do moryc...oj tak jesteście skompromitowani w oczach całego światka...a w ogóle to masz swoją stronę..

ba, 05.03.2014 19:08:16 - *.centertel.pl

no tak ci co zaczeli wojenkę mają walkower jaja niezłe. Wiadomo nie powinno mieć miejsca, ale to że lagi jagi są wszystkiemu winne to bzdura. Piro latało już wcześniej chociaż komisja była może na innym meczu. Wyrok jest ale z sprawiedliwością ma mało wspólnego. Jeszcze to że sektorówek zabraniają co zawsze było solą naszych trybun. Jakiś koszmar i jaja. Trochę rozumu komisjo, ale oto trudno szkoda. pozdrowienia dla wszystkich

siemaneczko, 05.03.2014 19:08:38 - *.dynamic.vectranet.pl

Akcja bedzie opowiadana przez lata a kary szybko miną!!! Warsaw Fans...!!!

legia, 05.03.2014 19:11:04 - *.dynamic.chello.pl

a mam pytanie jaka kara dla jagielonii przepraszam a oni nic nie zrobili

zajac, 05.03.2014 19:14:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A co z Wrockiem w niedziele?

lk313, 05.03.2014 19:23:00 - *.ip.netia.com.pl

Pokazówka zakończona. Ależ te nasze władze pięknie walczą z tym... "chulygaństwem" myly państwo..

Wyrok surowy - ale trzeba to przyjąć..
Kupujemy bilety na Wisłe! oddamy chociaż połowę z tej "stówki"

kora(L), 05.03.2014 19:25:25 - *.play-internet.pl

"zapraszamy inne ekipy na Nasz stadion i niech kręcą zadymy, mają zagwarantowane...trzy punkty" przypomina się 93 rok, znowu wszystko przy zielonym stoliku ustalają. Masakra :(

Aletsch, 05.03.2014 19:28:50 - *.66.dsl.dynamic.t-mobile.pl

Co po niektórzy piszą totalne brednie. ZA ORGANIZACJĘ MECZU ODPOWIADA GOSPODARZ SPOTKANIA !!!
Wszystkie ew. kary ponosi gospodarz!!!
O jakim Wy walkowerze obustronnym pisaliście? Widać, że co po niektórzy nie mają pojęcia o piłce.

kr, 05.03.2014 19:30:00 - *.devs.futuro.pl

po takim wyroku, kolejne ekipy przyjezdzające na Ł3 już wiedzą co mają robić, żeby ich zespół zdobył 3 punkty :(
teraz Prezes powinien rozpocząć 'remont' sektora gości i nie wpuszczać już żadnej ekipy, póki nie zmądrzeje komisja ligi oraz bandyci robiący bardache na stadionie.

pilnik, 05.03.2014 19:31:33 - *.dynamic.chello.pl

To nie kara tylko kpina!!!

do zajac, 05.03.2014 19:32:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

nie ma wyjazdu do Wrocka!!! Pierwszy wyjazd wypadnie dopiero na poczatku nowego sezonu

glupki_z_komisji, 05.03.2014 19:32:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Czyli co rozumiem że na wyjezdzie przerywamy mecz i mamy walkower 3-0 dla nas bo organizator sie nie wywiazal? paranoja!!!

Arek Ursus, 05.03.2014 19:33:02 - *.netfala.pl

@beny82.....wez sie ogarnij ile razy beda karac za to samo

do Asda, 05.03.2014 19:33:36 - *.devs.futuro.pl

dobry pomysł. Myślę, że osoby biorące udział w tej zadymie, zostaną zidentyfikowane i nie będą miały wyjścia, będą musiały zrobić zrzutke :D

Piter, 05.03.2014 19:34:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Może pamiętacie rok 2004 i to co zrobiliście na stadionie w Białymstoku otrzymując w nagrodę walkower i zwycięstwo 3:0 ? Sytuacja jest analogiczna więc decyzja zrozumiała i w końcu sprawiedliwa !!!

sprawiedliwosc, 05.03.2014 19:34:47 - *.play-internet.pl

Co to za sprawiedliwość karać piłkarzy?!!!! Druga polowa powinna sie odbyć ...co maja piłkarze do sytuacji na trybunach? Beznadziejna decyzja ludzi którzy ją podjęli.
LEGIA MISTRZ!!!!

buba, 05.03.2014 19:36:05 - *.centertel.pl

I byla szansa odskoczyc Wisle a jeszcze przez debili odrobila jeden punkt, a jak tego zabraknie do mistrza? Nie moge sie z tym pogodzic ze sami niszczymy ten Klub, przykra sprawa, ech

michal_jerzy, 05.03.2014 19:39:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Panowie, jeśli dobrze czytam, to nie poruszamy jednej WAŻNEJ sprawy, tylko się cieszymy, że mała kara. CYtuję za redakcją
" 18:47 - Animucki: Legia ma wprowadzić zapisy w regulaminie uniemożliwiające używanie sektorówek i wprowadzić liczne zmiany związane z organizacją meczów."

CZYLI ZAKAZ SEKTORÓWEK ZAPISANE W REGULAMINIE??

bilettt, 05.03.2014 19:39:42 - *.3

20 tysięcy po 5 zl i kara splacona. Udostepnijcie bilety pamiątkowe kibicom. Splacimy kare

Pandoraaa, 05.03.2014 19:39:50 - *.dynamic.chello.pl

Przypomne tez ze na woodstoku Miecógov tez zostal pobity na oczach milionow owsiak zle zabezpieczyl impreze masowa a kary finansowej nie dostal do tej pory jako organizator !!
To jak to jest z naszym prawem są równi i równiejsi ?

kibic, 05.03.2014 19:42:14 - *.246.metrointernet.pl

Nie jest źle. Wyjazdów szkoda. A Gliwice można zaliczyć. Walkower to maksymalnie strata 1.5 punktu jeśli byśmy wygrali. Większa kara nas czeka po sezonie zasadniczym nam jako liderowi ukradna najwięcej punktów. I NIE OSZUKUJMY SIE NIKOMU W KRĘGACH " wladzy" Bogusław jako Prezes Legii jest wyjątkowo nie na rękę. A tak w ogóle to ch..j z wynikami hej LEGIO jazda z .....!!!!!!!!

(L)Łomża(L), 05.03.2014 19:42:23 - *.lomza.vectranet.pl

Skandalem dla mnie są dwie rzeczy: walkower i brak kary finansowej dla Jagiellonii. Rozegranie meczu w żaden sposób nie było zagrożone, jedynie bzdurna decyzja urzędników go przerwała. Mecz powinien być powtórzony. Z kolei Jagiellonia petardami rzucała nim jeszcze zawisły ich skrojone flagi, później dążyła do walki, więc jeżeli Legia została ukarana finansowo, to i Jagę powinni trzepnąć po kieszeni. Dziwne te decyzje KL.

Sirium, 05.03.2014 19:46:36 - *.dynamic.vectranet.pl

Kora(L) - ty chyba nawet nie wiesz co piszesz. Po prostu nie można dawać się prowokować. Od przeciwdziałania są służby a nie samozwańczy obrońcy, gdzie ty żyjesz chłopcze?

Kibic z Piaseczna , 05.03.2014 19:47:16 - *.dynamic.chello.pl

ale o co kaman była awantura pobiliśmy kibiców gości to nie mamy co się dziwić że dostaliśmy 0-3
trzeba było nic nie robić to by przerwali mecz i to jaga by dostała walkowera na korzyść Legii

krokodyl, 05.03.2014 19:49:10 - *.play-internet.pl




Co sadzicie by w finale PP na narodowym zagrała jagiellonka?:))



(L), 05.03.2014 19:56:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl

zakaz wyjazdowy dla nas???? to czemu jadze nie zamkneli stadionu idac tą drogą????????????????? co za barany!!!!!!!!

kibic, 05.03.2014 19:57:05 - *.dynamic.chello.pl

Nie mogę pojąć dlaczego wszelkie instytucje wciąż stosują odpowiedzialność zbiorową. Dlaczego karze się jednych, a tych którzy sprowokowali zajścia już nie? Dlaczego w końcu karze się piłkarzy (za co?) i przyznaje punkty przy zielonym stoliku.
Skoro klub i PO-licja wyłapuje tych, którzy dymili i daje zakazy, to dlaczego pozostali nie mogą obejrzeć meczu. Klub i tak dostał karę finansową, ech pytań jeszcze więcej?
Co dalej z karnetowiczami? Ja na kolejny sezon kupię, ale znajdzie się wielu którzy dadzą sobie spokój, bo jak policzą sobie, że meczu z Ruchem nie obejrzeli, z Jagą do końca też, z Wisłą na pewno nie, a z Lechem i Zawiszą jak wojewoda zamknie do końca rundy stadion (co jest wielce prawdopodobne) też. To jaki ma to sens?

tomy, 05.03.2014 19:57:49 - *.56.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kwas straszny z tym walkowerem dla śledzi.Niestety to była pokazówka.Szkoda punktów , aczkolwiek niewydaje mi się że zabraknie Nam tych punktów Na moje primo będziemy mieli majsterka.

@ADI, 05.03.2014 19:58:29 - *.adsl.inetia.pl

Następny. Po pierwsze - majstra to masz na budowie gamoniu, wyjazd z tymi niewarszawskimi określeniami. Po drugie - walkower był przez kibiców Legii (niestety). "Kozaki" z Białegostoku poszarpałyby ogrodzenie i policja by ich uspokoiła. Naszym zamarzyła się bójka, no to mają, a twoje porównanie jest z tyłka wzięte, chyba, że w swojej pokrętnej logice założysz, że ktoś miałby kibiców Legii przekupywać :-).

niecierpliwy Andrzej , 05.03.2014 20:00:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

co z hajsem za wrocław?

maniek, 05.03.2014 20:09:49 - *.81

Kary z kosmosu, paranoja. Wszystko pod publiczkę

do glupki_z_komisji, 05.03.2014 20:11:21 - *.devs.futuro.pl

nie takie głupki, bo właśnie dlatego dali nam półroczny zakaz wyjazdów, żebyśmy tak nie robili ;)

jacyckov, 05.03.2014 20:13:29 - *.bb.sky.com

Podoba mi sie zdjęcie dołączone do tego newsa. Tak prawdę mówiąc to na te ilość kibiców co przyjechała z Białegostoku cały sektor to zdecydowanie za dużo. Przecież im wystarczy 1/3 tego. Trochę ciaśniej ale cieplej za to...

krokodyl, 05.03.2014 20:14:40 - *.play-internet.pl




Finał pucharu polski na narodowym a wnim jagiellonka. Co wy na to?:-)



orbi, 05.03.2014 20:15:53 - *.cdma.centertel.pl

Walkower? Absurd.nie rozumiem.mistrzostwo polski znowu przy zielomym stoliku.mam pytanie czy przypadliem w zeszlym sezonie na zawiszy nie bylo wiekszych burd.zero kar dla jagielloni? Kabaret.pzpn zenada wraz z ekstraklasa.zenujaca decyzja.ale coz.od

Bielanek, 05.03.2014 20:15:55 - *.free.aero2.net.pl

Kupujemy bilety na Wisłę! A potem pełny stadion na Lechu i jazda po Mistrza :)!!! Nie ma tego złego

zorientowany, 05.03.2014 20:16:38 - *.play-internet.pl

Wszystko zakończyło się jak sobie wymyślili.
15 minut szturmu, zero reakcji służb,
Z Wisłą bez kibiców.
Cavaliada(13 -16, 03) bez zbędnego balastu w postaci Legionistów!
Parkować będą nawet na Czerniakowskiej, oni mogą.
Równi i równiejsi.
I wszystko się zgadza, spokój na zawodach!

abruzzo, 05.03.2014 20:19:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Prosta sprawa jak zdobyć 3 punkty na wyjeździe, porzucać petardami w sektor rodzinny, potem zesrać się w gacie i jest Ok.
A miało być normalnie panie Boniek.
Nadchodzi era nowego Fryzjera !!! ???

do tych co płaczą,jaka strata 3 punktów?, 05.03.2014 20:19:48 - *.dynamic.chello.pl

Po 30 kolejkach punkty się dzieli,a więc za zwycięstwo 1,5 pkt.

Ale w tym mweczu Legia grała gorzej niż z Koroną,bardzo możliwe że byłby remis,czyli po podziale 0,5 pkt.

Jose, 05.03.2014 20:20:26 - *.dynamic.chello.pl

Ten walkower przekonuje mnie do tego aby jeździć na wyjazdy i dym robić można byłoby wtedy nieźle punktów na pykać.

Kipkorir, 05.03.2014 20:21:25 - *.dynamic.chello.pl

I mi również przypomina sie rok 93... Zakazy wyjazdowe...a co w przypadku jak przyjedzie na wyjazd grupa "niezidentyfikowanych" i zrobia dym? Walkower dla gości (w tym wypadku Legii)?

do bilettt, 05.03.2014 20:22:12 - *.devs.futuro.pl

takie bilety były już na Apollon sprzedawane.
Pamiętasz ile ich się sprzedało, 2-3 tysiace?
także nie licz, że 20 tysięcy kupio teraz bilet pamiątkowy na Wisłę.
Proponuję, aby zrobić pamiątkowe bilety na Wisłę w cenie 667pln i niech te 150 osób biorących udział w zadymie obowiązkowo je wykupi :]

Kc, 05.03.2014 20:24:26 - *.dynamic.chello.pl

Konkluzja- jeździć na wyjazdy, umiejętnie prowokować zadymy i wygrywać wszystko walkowerem!

Arek, 05.03.2014 20:24:46 - *.dynamic.chello.pl

Skandal, leśne dziady jak zawsze pokazały
co potrafią. Mecz powinien być dokończ
ony a tak frajerstwo z Białego się jara, że ma 3 punkty. I tak nic im to nie da, legia i tak będzie mistrzem. Mało poprawna ta końcówka, ale wk****iłem się trochę.

jnq, 05.03.2014 20:27:07 - *.merinet.pl

niektorzy placza, niektorzy sie ciesza, niektorzy jak widac po komentarzach nic nie kumaja, niektorzy uwazaja ze nic sie nie stalo, niektorzy widza taki sam skandal jak obecnie na ukraJnie...brakuje jeszcze tylko kozłowskiego do kompletu, opinii jak i samej jego decyzji...

Ankieta
Co zrobi Kozłowski???
a) powie, sorry taki mamy klimat a ja nim struje, 3 mecze susza !!!
b) uzna ze choc klimat jest u nas ciezki, to nie ma co robic ze zwyklego deszczu, burze z piorunami, 1 mecz wystarczy!!!

a od siebie powiem ze wiele osob niedługo zmieni zdanie o Lesnym, i juz nie bedzie dla nich taki super cacy, zacznie od sektorowek:)

LEGIA WARSZAWA !!!

PARANOJA,ZA CO CZĘŚĆ KAR?, 05.03.2014 20:31:10 - *.dynamic.chello.pl

Za co zakaz wyjazdowy dla kibiców Legii,co ma wspólnego mecz u siebie i awantura z wyjazdami Legii?

W regulaminie Legii ma być zakaz używania sektotówek,z jakiej racji tylko kibice Legii mają nie używać sektorówek,bo tak sobie ktoś to wymyślił?

Za co przyznano walkower Jadze? trzeba było dokończyć mecz za 2 tygodnie to jest dograć 45 minut,albo całkowicie mecz powtórzyć przy pustych trybunach.


Powyższe 3 kary są nieuzasadnione,nie mają żadnych podstaw i argumentów by Legie nimi karać.
Legia i SKLW powinny się odwołać od kar.Zwłaszcza SKLW powinno wysłać pismo i zapytać się za co są 3 kary które wymieniłem.

KURINHOOO, 05.03.2014 20:33:10 - *.12

mam starą karte kibica założyłem w tamtym roku czy kupie bilet on-line na LEGIA vs LECH 29marca ????

Cała Polska widziała Warszawa NIE ZAPOMNIAŁA, 05.03.2014 20:34:10 - *.dynamic.chello.pl

Walkower?

Komuś nie pasuje że Legia ma duże szanse na kolejne Mistrzostwo.Legia powinna się odwołać i to koniecznie.

j23, 05.03.2014 20:34:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Zrobią co chcą,i jak chcą. Teraz póżniej-nieważne. Jeszcze pseudowojewoda dołoży. Piłka, ruch kibicowski,atmosfera,oprawy,zabawa,wszystko w pi..u.Straty w miliony. uefa już się szykuje.Chciałbym się mylić, ale mistrz jest już wybrany, przy zielonym stoliku.Dla kogo te piękne stadiony?, istniejące, budowane?

marcwoj, 05.03.2014 20:34:48 - *.dynamic.chello.pl

Pytanie do Redakcji: czy za przerwany w przerwie mecz też przysługuje jakiś zwrot, np. w wysokości 1/30 karnetu?

SEBO(L), 05.03.2014 20:35:56 - *.bredband.comhem.se

Jesli chodzi o zamkniecie stadionu - sprawa do "przelkniecia" . Kara finansowa - wydarzenie grube , kara spora . Zakaz wyjazdow - to...karanie kolejny raz za to samo wydarzenie na wlasnym stadionie , a kara trwajaca DLUZEJ ! niz okres kary odbywanej bezwzglednie na wlasnym obiekcie :D Dalej tez kabaret - jakie skradzione flagi ? Sa zgloszenia , dowody ? Czy komisja ma jakies na to materialy ? To mogla byc rowniez pozyczka... nisko oprocentowana , niezwrocona . 6 miesiecy zakazu dla jagi - OK , chamstwo nie umie sie zachowac w cudzym domu . Ale trzy punkty , to juz szczyt goscinnosci typow z komisji orzekajacej . A tym , ktorzy czekaja na kare od miasta odpowiadam - za kare bedziemy grac na NARODOWYM PRZY ZAMKNIETYM DACHU .

Grzesiek do redakcji, 05.03.2014 20:36:14 - *.14.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Jak odzyskać kasę za bilet do Wroclawia

Dziadek, 05.03.2014 20:40:08 - *.warszawa.vectranet.pl

Mecz przerwano nie za mordobicie ,,śledzi'',ale za oprawę POlityczną.oj kogoś mocno zabolało, że taka decyzja zapadła.Oby tylko na tych karach się skończyło.

L, 05.03.2014 20:45:25 - *.dynamic.mm.pl

Przepraszam, ale albo jestem łupi albo jest coś nie tak. Ok, zgadzam się ze jednak ta kara nie jest Mega ogromna ale....
dlaczego jagiellonia nie została ukarana ??
Ile przypadków było nie tylko kibiców Legii ale i chociażby śląska jak rzucali racami i mieli kary finansowe a te nic nie dostali???????????? Widać właśnie jaka jest napinka na Legię, jak nie kluby przygowania mają pół roku do meczu z Legią to teraz napina się pzpn ekstraklasa i władze miasta. Władze miasta jak tak super działają w piłce to powinni zakończyć mecz polonii przed czasem jak się lali na trybunach miedzy sobą albo pomóc polonii żeby nie spadła do 4 ligi. Jednym słowem cała polska jest przeciwko Nam. Dobrze że My się nie poddamy i będziemy nadal z Legią. Teraz tylko musimy ich wesprzeć.Wszyscy! to co się dzieje ze strony władz i innych klubów na Legię to nic innego jak napinanie się i zazdrość.

do Sirium, 05.03.2014 20:49:50 - *.play-internet.pl

Ja nie piszę że to było dobre ale...na trybunie południowej siedzą same dzieciaki z rodzicami i "CHŁOPCZE" nie masz pojęcia jaka panika się zrobiła wśród rodzin jak zauważyli że jadźka próbuje przeskoczyć przez ogrodzenie!!!! (wcześniej rzucali petardami w Naszą stronę). Wyobrażasz sobie co by się w tedy działo? Nasi kibice tak naprawdę uratowali te dzieciaki od niezłych batów, więc nie mów mi że nie mam racji bo ja tam byłem i wszystko widziałem w przeciwieństwie do Ciebie (przed telewizorem tego na pewno nie widziałeś a piszesz głupoty po przeczytaniu GW)
Pozdrawiam

wgggg, 05.03.2014 20:54:10 - *.30-citimedia.pl

chociaż ciężki jest czas, PZPN gnębi nas...
Po prostu wszyscy z wejścia B1 niech kupią bilet normalny na następne 3 mecze. Damy radę!

Piter, 05.03.2014 20:56:34 - *.dynamic.chello.pl

"Zakaz używania sektorówek" - wiedziałem, że piro przy okazji też podepną pod tę akcję. Jednym słowem - dzisiejsze decyzje nie wróżą nic dobrego.

bondos, 05.03.2014 21:05:15 - *.warszawa.vectranet.pl

to co widzimy sie pod stadionem chłopaki

Ewelina, 05.03.2014 21:07:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl

PZPN skompromitował się. Czasy przyznawania punktów przy stoliku juz minęły. Jedyna, uczciwa możliwość zdobycia punktów to boisko piłkarskie. Druga rzecz: zamknięty stadion. Łobuzy i tak nie wejdą z powodu nałożonych zakazów, część jest w areszcie. Stadion zamknęli kibicom pozostałym, czyli tym którzy nic nie rozbili złego.

(L)eon38, 05.03.2014 21:12:45 - *.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kary są drakońskie i przy moim krytycznym nastawieniu do Leśnego, to muszę tym razem przyznać, że jako człowieka żal mi go. Bo o ile politykę personalną, zakupy piłkarzy i ogólnie strategię ma moim skromnym zdaniem fatalną i Legia sportowo cofa się, to jedną rzecz trzeba mu przyznać i oddać honor: starał się, aby relacje z kibicami były normalne. A wyszło jak wyszło. Nie myślałem, że to napiszę, ale tak po ludzku żal mi go, bo teraz różni Sienkiewicze z MSW czy pseudodziennikarze z GazWyb wożą się po nim jak po łysej kobyle, że protektor chuliganów itd. Akurat na tej płaszczyźnie Leśny nie zasłużył na takie potraktowanie.

Aczkolwiek nawet przy kuriozalnym walkowerze nie wyobrażam sobie, żeby Legia nie obroniła mistrza Polski. Nawet grając przy pustych trybunach moim skromnym zdaniem sztuką, naprawdę wielką sztuką byłoby przerżnąć mistrza uwzględniając fakt, że praktycznie nie ma godnego rywala. No bo kto? Lech z Rumakiem? Koń - nomen omen - by się uśmiał. Wisła z zebranym na ostatnią chwilę szrotem i tak wyśmiewanym przez Leśnego Smudą na ławce trenerskiej? Górnik, który robi wszystko, żeby nie załapać się na miejsce premiowane pucharami? Jeśli nie będzie mistrza moim skromnym zdaniem nie będzie usprawiedliwienia dla Leśnego i Berga. Nie wyobrażam sobie, aby w tak słabiutkiej lidze nie obronić mistrza Polski.

KW, 05.03.2014 21:18:37 - *.dynamic.chello.pl

Ewelino, Komisja Ligi Ekstraklasy SA jest organem niezależnym od PZPN i z nim w ogóle niezwiązanym - pisał o tym, broniąc się przed podobnymi do Twoich oskarżeniami, Boniek

radko, 05.03.2014 21:22:10 - *.64.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Ik313

Nie składajmy już takich deklaracji. Wystarczy, że za niedziele sie z nas śmieją. Drugi raz nie zdzierżę ośmieszenie jak za mecz z Apollonem. Wielka akcja i 3k biletów kupione.

Nie widzisz, że tu co drugi sie pyta o zwrot pieniędzy za odwołany mecz!? Nawet o tym nie wspominamy.

LEGIA , 05.03.2014 21:23:29 - *.dynamic.chello.pl

Bardzo proszę o wypowiedz legii z Warszawy reszta to jest właśnie ten grymas braku mieszkania w Warszawie wszystko wiecie lecz Warszawiakiem nigdy nie będzieci my robimy to bo mamy taki Warszawski styl i myślę że należy zakończyć ten temat.

L, 05.03.2014 21:27:31 - *.dynamic.mm.pl

teraz kluby będą miały mistrza po rzucaniu petard przez swoich kibiców w kibiców przeciwnej drużyny

77/82, 05.03.2014 21:30:34 - *.aonet.pl

Liczyłem na obustronny walkower bo to jednak jakaś żenada. Tak jak ktoś wyżej napisał: JEŹDZIĆ NA WYJAZDY, PROWOKOWAĆ AWANTI I WYGRYWAĆ MECZE WALKOWEREM! Tego uczy ta kara.

spuavick , 05.03.2014 21:32:25 - *.dynamic.chello.pl

Parę osób dało sobie po ryju a afera jak na Ukrainie.

Zastanawia mnie walkower dla Legii. Dlaczego za Wilno to my go dostaliśmy od UEFA a nie Vetra wg logiki KL??
Wszak winę za organizację ponosi gospodarz...

halas, 05.03.2014 21:35:32 - *.cable.net-inotel.pl

To jest kpina! Taka decyzją komisja tylko zacheca do robienia dymów na wyjazdach.

(L), 05.03.2014 21:36:24 - *.dynamic.chello.pl

Nie rozumiem zakazu wyjazdowego...SKLW niech wnosi wniosek odwoławczy od tej kary...i jedziemy do wrocławia...taki piekny wyjazd 2,5 tyś to mogłby być najlepszy wyjazd w sezonie...

rozbawiony, 05.03.2014 21:39:02 - *.jmdi.pl

"...Takich obaw nie ma, nie sądzę aby zachowanie kibiców było intencjonalne." - śmiech na sali. Z tego co pamiętam to już kiedyś były takie akcje, że specjalnie przerywało się mecz dla walkowera, polecam lekturę Romka Zielińskiego, on opisywał takie akcje. Jednak debili w tym kraju nie brakuje. Pozdro.

L biało, 05.03.2014 21:44:56 - *.dynamic.mm.pl

Panie Leśnodorski, z całym szacunkiem do Pana ale myślę że to wszystko chyba przez te Pana wywiady, media władze może nawet z tytułu że to Pan wykupił Legię stało się co się stało. Każdy Nam zazdrości. I tyle w temacie. Nigdzie jagiellonia nie rzuca petard tylko im się zachciało u Nas? Normalne , prowokowali. Kary są a to że dostali od Legii to było słuszne, szkoda tylko że na stadionie. Panie Leśnodorski, koniec z wywiadami , chwaleniem sie co Legia ma w planach do osiągnięcia a będzie lepiej. po co te wywiady w jakimś internetowym programie sportfan itp.
Koniec z wychwalaniem się !
Jak ktoś z czytających nie zgadza się to proszę pisac smiało do mnie i wieszać psy ale do tej pory żaden prezes tak często nie występował w wywiadach. Tyle w temacie

zosi3k, 05.03.2014 21:45:35 - *.centertel.pl

MOgli nie prowokowac tymi petardami w sektor rodzinny nie bylo by tematu..szacun dla tych co podjeli walke.

jagiellonia.rar, 05.03.2014 21:52:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

czyli kibice jagielloni naprawdę byli dwunastym zawodnikiem swojego zespołu! szacunek!

piecia73, 05.03.2014 21:53:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

komisja ukarała: Zawiszę, Lechię i Cracovię, dając Jadźce punkty z kapelusza... szkoda wyjazdu do wrocka... a poza tym damy radę... tyle miesięcy dali nam bez wyjazdów, żeby nie można było nadrobić walkowerami;)

edson_zmm, 05.03.2014 21:55:01 - *.adsl.inetia.pl

Dużo ludzi patrzy teraz na robienie awantur na wyjazdach przez pryzmat tego walkowera. Faktycznie, to może zachęcać, tylko nie bierzecie pod uwagę jednej rzeczy. Taka akcja w przyszłości będzie tylko "na raz". Jedziesz na wyjazd, robisz zadymę - masz walkowera, ale potem masz zakaz wyjazdowy na kilka miesięcy. Wiadomo. Wszystko zależy też od rangi przewinień, ale wydaje mi się, że teraz prawo się zaostrzy po tej awanturze na Legii. Zakazy wyjazdowe po ewentualnych burdach nie będą dotyczyły 2-3 meczów, a 2-3 miesięcy, albo i lepiej. Tak więc to wcale nie jest taka kolorowa sprawa.

Wi(L)ko(L)ak, 05.03.2014 22:02:08 - *.adsl.inetia.pl

Nic się nie zmienia w pzpn i nie zmieni , to wielka kupa gówna , jak można stosować odpowiedzialność zbiorowa!!!!
800 śledzików uciekających przed 40 Naszymi , widok bezcenny , tak jak na cypryjczykow tak i na skisłą kupie bilet pamiątkowy jak będzie w sprzedaży, oczywiście zwrotu za karnet nie wezmę :)

błąd komisji ligi , 05.03.2014 22:11:49 - *.175.dsl.dynamic.t-mobile.pl

Wszystko rozumiem ale walkowera nie rozumiem. Kibice obydwu drużyn zachowali się nieodpowiednio ale w żaden sposób nie wpłyneli na gre a nawet jeżeli to chyba bardziej kibice jagi bo rzucali petardy. Więc po mojemu mecz powinien być dokończony lub powtórzony bo obydwie drużyny tego chciały.

oldboy, 05.03.2014 22:17:59 - *.piaseczno.vectranet.pl

Wstyd...."kibice"
te pkt. mogą być naprawdę ważne

KL to jedno, Wojewoda drugie, 05.03.2014 22:25:15 - *.42

Wojewoda zobaczy w terminarz i zamknie i tak na pozostałe mecze. Tak się ułożyło, że każdy kolejny mecz będzie "podwyższonego ryzyka".

ASD, 05.03.2014 22:54:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

1. Legia została ukarana walkowerem
2. Na stołeczny klub nałożono 100 tys. złotych kary
3. Kibice obu klubów dostali zakaz wyjazdów na 6 miesięcy

4. Stadion przy ulicy Łazienkowskiej został zamknięty na mecz z Wisłą Kraków. Na Legii ciąży również kara w zawieszeniu na dwa spotkania. Jeżeli w ciągu roku dojdzie do naruszenia regulaminu na obiekcie "Wojskowych", to kara zostanie odwieszona.

Wsciekły, 05.03.2014 23:06:29 - *.kwidzyn.mm.pl

Brawo!!!!! k...a 3 punkty poszły się j...ć

Rafa(L), 05.03.2014 23:23:34 - *.dynamic.chello.pl

no to mamy powrót do 93' i drukowanie wyników meczy przy zielonym stoliku. Piłkarski poker w czystym wydaniu! Jakim prawem Jaga dostaje od panów prezesów 3 pkt? Czy ona prowadziła do przerwy? Czy ona strzeliła chociaż gola? Co stało na przeszkodzie dokończyć spotkanie? Decyzja nie sędziego ale władz miasta.. tego regulamin rozgrywek nie przewiduje... Dlaczego nie można dokończyć spotkania w innym terminie, choćby nawet bez publiczności? Dlaczego nie można rozstrzygnąć tego jako po zero pkt dla każdej z drużyn lub uznać, że był wynik spotkania taki jak do przerwy (czyli 0:0)? O ile, jako kibic Legii, potrafię zrozumieć i nawet popieram kary finansowe dla Legii jako organizatora za niedopełnienie obowiązków i zaniedbania w kwestii zapewnienia bezpieczeństwa (bo tu wina jest niezaprzeczalna) to zupełnie bezpodstawne jest karanie walkowerem zawodników Legii i jednocześnie nagradzanie tego bydła z sektora gości, które rzucając race i petardy w kierunku rodzin z dziećmi stwarza realne zagrożenie dla życia kibiców !!!!!! Dlaczego zespoły ze środka tabeli, które walczą o to żeby zmieścić się na koniec rundy zasadniczej w czołowej ósemce są wydymane przez władze ekstraklasy, które dają w prezencie zawodnikom Jagi nagrodę w postaci 3 pkt? Co mają czuć kibice i zawodnicy zespołów takich jak Zawisza, Lechia, Cracovia? A jeśli te 3 pkt zadecydują o tym, że to właśnie Jaga te zespoły wyprzedzi, mimo, że bez tego drukowanego wyniku to te zespoły na boisku były lepsze od Jagi i zdobyły NA BOISKU więcej od niej pkt, np. o 1 czy 2 pkt ? Jeżeli potraficie odstawić na chwilę na bok niechęć i animozje do Legii to zastanówcie się nad tym czy Legia, mając sporą przewagę nad resztą, mając obecnie najsilniejszy zespół, rzeczywiście aż tak bardzo ucierpi odjęciem tych 3 pkt? Czy może jednak większe znaczenie ta kara będzie miała dla takich zespołów, jak wyżej wymienione??? Ekstraklasa strzela sobie w kolano bo takim działaniem zniechęci do siebie w/w kluby, a być może i pozostałe też (za wyjątkiem oczywiście Jagi) bo takie działania po prostu wypaczają sportowe osiągnięcia. Pytanie czy nie mamy do czynienia z lobbingiem lub korupcją? Może prokurator powinien się zainteresować, dlaczego wiceprezes jeszcze przed spotkaniem i rozstrzygnięciami w tej sprawie oznajmia mediom, że będzie walkower dla Jagi?Może warto wyjaśnić czy ktoś wziął od Jagi pieniądze za właśnie takie, jakże korzystne (i niezasłużone) dla Jagi rozstrzygnięcie????

Dlaczego nie można zrobić tak, że skoro ultrasi spowodowali rozróbę to oni ponoszą karę a nie wszyscy kibice? Dlaczego kary zakazów stadionowych są na tylko 2 lata a nie dożywotnie (lub chociaż na 10 lat)? Dlaczego prawo przewiduje śmiesznie niskie kary finansowe dla łobuzów zagrażających zdrowiu i życiu innych? Dlaczego te kary są na poziomie mandatu za przejście w miejscu niedozwolonym lub opłaty za przejazd autobusem bez ważnego biletu????? Co stoi na przeszkodzie aby zmienić prawo tak, żeby wykroczenia bandytów stadionowych naprawdę ich bolały i ciągnęły się za nimi całe życie tak jak zrobiono w Anglii?? dlaczego mimo niby rewolucyjnych zmian w PZPN, o wyniku meczu już nie decyduje postawa zawodników obu drużyn (obie drużyny chciały grać dalej) tylko banda łobuzów na trybunach i kilka krawatów za biurkiem???? Przecież te rozgrywki przekształcają się w farsę jakąś i rozgrywki salonowe... bo ze sportem to już przesłało mieć cokolwiek wspólnego

Gruby, 05.03.2014 23:23:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl

To Jagiellonia bedzie mistrzem Polski. To proste, trzeba teraz wysyłać tę samą ekipę na inne stadiony, przed meczem rzucać petardy hukowe w sektory rodzinne, potem prowokować awanturę poprzez szarpanie się z ogrodzeniem i 3 punkty gotowe - przyznane przez PZPN. Temat przećwiczony na Legii - to działa.

edson_zmm, 05.03.2014 23:25:43 - *.adsl.inetia.pl

Do ASD:

Czytanie ze zrozumieniem się kłania :) Zamknęli nam stadion na 3 mecze, z czego 2 w zawieszeniu na rok. Jeżeli na meczu z Lechem albo Zawiszą dojdzie do jakichś awantur, wówczas kara zostanie odwieszona i stadion będzie zamknięty na rok czasu. Pozdro!

eL, 05.03.2014 23:36:58 - *.adsl.inetia.pl

JAK MOZNA PODJAC DECYZJE O WALKOWERZE???

TO TERAZ JAK BEDZIEMY GRAC O MISTRZOSTWO NA WYJEZDZIE TO WYSTARCZY , ZE POJEDZIEMY I SPROWOKUJEMY AWANTURE.. BEZSENS KOMPLETNY Z TA DECYZJA!

CarLos, 05.03.2014 23:43:52 - *.play-internet.pl

Możemy tu utyskiwać i lamentować, ale prawda jest taka, że nie po naszej stronie otwiera się szuflada. Nie dość że straciliśmy punkty, kase, to jeszcze zamknięty został stadion na mecz z Wisła. Brawo. Myślicie o Mistrzu? To zapomnijcie o takich akcjach. A jak się Wam nie podoba to wy..... Chcecie sie naparzać to poza stadionem? Nie sra sie do własnego gniazda.

A swoją drogą: Leśny wprowadź zakaz przyjazdu kibiców gości do odwolania i jeden problem rozwiązany.

eletryk, 05.03.2014 23:46:10 - *.centertel.pl

Nic się nie stało, hej Legio nic się nie stało:) panowie trochę więcej uśmiechu. Przecie to nie pierwsza i nie ostatnia kara w życiu. Pozdro dla kumatych i januszy. Łączy nas Legia dzieli wojewoda.

legion63, 05.03.2014 23:47:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

i komu zrobiliście kuku sobie zrobiliście a to nie koniec tych kar

do oldboy, 05.03.2014 23:57:16 - *.dynamic.chello.pl

Jakie punkty? po 30 kolejkach dzieli się punkty,za zwycięstwo jest 1,5 pkt. o ile Legia wygrałaby a na to się nie zanosiło,grali gorzej niż z Koroną.

kibic, 06.03.2014 00:13:20 - *.bb.sky.com

ostatnia kolejka ligowa.Legia ma 2 punkty przewagi nad Wisłą
na Łazienkowską przyjeżdża Wisła.Legia po pierwszej połowie prowadzi,kibice Wisły wszczynają awantury,Legioniści nie pozostają dłużni .....
Nowy sposób na ustawianie meczy

RF, 06.03.2014 00:35:21 - *.dynamic.chello.pl

Zamknąć stadion dla przyjezdnych na tak dlugo jak sie uda i będzie spokój. Inaczej wszyscy przyjezdni bedą prowokować aby zyskać

szkoła, praca... , 06.03.2014 00:39:04 - *.free.aero2.net.pl

tyle jeszcze wyjazdów z zakazami ;-]

bat, 06.03.2014 02:00:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ale kumulacja głupoty. Zielony stoliczek, a na nim pokerek, kto dupę umoczy wychodzi na skwerek".
Walkower, ja świadczy końcówka, to jakiś robak, może zeżre do reszty tę upadającą polską piłkę i będzie spokój. A na stadionie jak na cmentarzu, piłka w milczeniu toczy się ku śmierci, i tylko łza się w oku kręci. I tylko słyszę ober trenera:
"czas umierać, gdy piłka umiera.
Nikt nie wygrał tej potyczki poza Jagiellonią. Ale to pyrrusowe zwycięstwo ludzi bez honoru. Najbardziej mnie martwi tylu chorych z nienawiści w internecie. To jest dopiero bandytyzm, do których należy niewątpliwie zaliczyć samosądy!
I jeszcze Panie Boniek: Czy było sprawiedliwie, czy to coś zmieni? Chowajcie grabarze, to ciało już się rozkłada!

Olo, 06.03.2014 06:06:19 - *.play-internet.pl

Kara na szczęście leciutka...

@edson_zmm,, 06.03.2014 06:08:39 - *.adsl.inetia.pl

Sam się naucz czytać. Stadion zamknięty jest na jeden mecz. Kara dodatkowych dwóch jest w zawieszeniu na rok, czyli jak będzie incydent - odwieszą, w ciągu roku. Wojewoda jeszcze może coś od siebie dorzucić.

kiki, 06.03.2014 06:40:00 - *.internetdsl.tpnet.pl

@edson_zmm

Właśnie czytanie ze zrozumieniem się kłania. Ty niestety nie zrozumiałeś. Kara zamknięcia stadionu na 2 mecze w zawieszeniu na rok oznacza, że jeśli w ciągu roku dojdzie do naruszenia przepisów na stadionie, to kara zostanie odwieszona i stadion zostanie zamknięty na 2 mecze.

naprawdę, 06.03.2014 07:11:15 - *.p2p.business.static.vectranet.pl

wy tak myśliciel jak tu piszecie?
nie mogę uwierzyć?

Duarte, 06.03.2014 07:48:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Okazało się, że w Polsce obowiązuje odpowiedzialność zbiorowa. 1% kibiców zawinił to odpowie za to pozostałe 99% i zamknie się stadion dla wszystkich. PZPN zatrudnia ok 100 osób. Rozumiem, że jeśli jeden z pracowników PZPN czyli też 1% popełni przestepstwo to także na jakiś czas zamkniemy cały PZPN, na cały związek nałożymy karę finansową i jeszcze zabronimy wyjazdów pracownikom do innych miast. Nigdy nie zrozumiem dlaczego kibic spokojny który nic złego nie zrobił ma ponosić jakąkolwiek karę. Takie standardy to Białoruś.

L do właścicieli Legi, 06.03.2014 08:54:33 - *.internetdsl.tpnet.pl

do właścicieli:
Sami dopuściliście do tego, wystarczyło jak Hadaj od 12 minuty prosił o uspokojenie się kibiców jagielloni za rzucanie petardami poprosić policję o wyprowadzenie ich po za sektor to wtedy Nasze chłopaki by tam nie biegli ich lać. Jak można dopuszczać że ktoś przez pół godziny rzuca petardami w sektory tym bardziej rodzinne i nie ma reakcji ???
Nie ma się co dziwić że i tatusiowie polecieli im wpierd... spuścić.
a teraz jest płacz że były burdy.
NAJWAŻNIEJSZE JEST IM ZAPOBIEGANIE A NIE SZUKANIE PÓŹNIEJ WINNYCH

steffel, 06.03.2014 09:21:27 - *.mf.gov.pl

witajcie bracia. ja bym chciał tylko zauważyć jedną rzecz. nie chcioałbym żebyście nazwali mnie obrońcą huliganki, ale w tym przypadku, de facto nasze chłopaki najprawdopodobniej uratowali trochę dzieciaków przed zadeptaniem. przez nieudolność ochrony, jaga mogła pierwsza wyjechać z bramką. i weźcie sobie teraz wyobraźcie, zgraję w kolorowych pelerynach biegnących w naszą stronę, po drodze tratując rodzinny. powtarzam, byłaby masakra.
no a co do kar, to nie mogę przeboleć żadnej kary finansowej dla jagi.

Marek, 06.03.2014 09:22:21 - *.ups.com

ALF i tak dzisiaj zarządzi! :-)!

WojtekTSW, 06.03.2014 09:29:32 - *.51

Do Duarte: Odpowwiedzianość zbiorowa? To co powiedzieć w takim razie o wykuczeniu Wisły na rok z pucharów po pamiętnym meczu z Parmą? JEDEN czowiek rzuci tam nożem w kierunku Dino Baggio. Zatem nie 1 procent, a ułamek PROMILA widowni zdecydował o bardzo poważnych konsekwencjach....Niestety, burdy były i karę zatem ponieść musicie....

Rychu, 06.03.2014 09:37:22 - *.polkomtel.com.pl

Mam nadzieję, że dzisiaj wojewoda nie dołoży swoich 3 groszy i nie zamknie stadionu do końca sezonu. Nie jest źle - mecze z Lechem i Zawiszą będą przy pełnych trybunach :)

Ste(L)mach, 06.03.2014 09:38:44 - *.25.beskidmedia.pl

skoro zamknięto Pepsi Arenę, to moze zagrajmy z Wisłą na Narodowym????

steffel, 06.03.2014 09:40:23 - *.mf.gov.pl

ostatnia wiadomość : trybuna gości zamknięta do odwołania

Kris, 06.03.2014 09:42:58 - *.20

Żenujący jest walkower dla Jagielloni.
Przecież oni naparzali racami w nasz sektor rodzinny...
Przecież ta kara to jawna ustawka. Pomijam fakt zakazu wyjazdów i tych 100 tyś PLN. Nie mniej walkower na rzecz prowokujących to już jest jawny przekręt. Nie można zdobyć mistrza grając to można go inaczej zdobyć.
Niestety KL to korupcjogenni ludzie.
Mam nadzieje że Legia choć trochę odbierze sobie od firmy ochroniarskiej.

(L), 06.03.2014 09:43:37 - *.ip.netia.com.pl

Kary są, ale przeminą, a pamięć przyjezdnych o tym, jak oklepani zostali ciecie z białegostoku będzie żyła długo w świadomości tych, którzy odwiedzą Ł3 i będą chcieli kozaczyć. Ave Legia !!!

Sven, 06.03.2014 09:54:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Taki walkower to jest "nagroda" dla Jagi za to, że jej kibice narozrabiali na wyjazdowym meczu! W ten sposób można spokojnie utrzymać się w lidze, pomimo niskiego poziomu piłkarskiej gry, np. kibice Widzewa (który w tym sezonie, delikatnie mówiąc, gra słabo) mogliby dzięki takim burdom zdobywać punkty na trybunach dla drużyny...

Radomiak Radom, 06.03.2014 10:26:26 - *.radom.vectranet.pl

Krokodyl !!! Finał pucharu polski na narodowym a wnim jagiellonka. Co wy na to?:-) Dobry jesteś polać Ci ha ha jestem za pozdro z Radomiaka !

Kris, 06.03.2014 10:37:09 - *.20

@SVEN fakt masz rację i wystarczy puścic teraz nieoznakowaną ekipę na stadion przeciwnika który jest naszym najgorźniejszym rywalem . Ekipa robi burdy, zostaje przerwany mecz i np Wisła w tym momencie traci pieniądze i punkty i gra bez kibiców.
Niestety ale ta KL jeszcze ostro się natnie za swoją stronniczość.

Kris, 06.03.2014 11:23:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Kiedy zrozumiecie że nas też obowiązują zasady ? Podymiliśmy w 2004 w Białymstoku, walkower dla nas. Podymili goście u nas, walkower dla nich. Wyrok był oczywisty. To że jesteśmy z Warszawy nie oznacza że jesteśmy ponad prawem. Pozdro dla tych, co rozumieją zależność.

Łukasik, 06.03.2014 12:06:45 - *.rev.snt.net.pl

WSTYD NA CAŁĄ POLSKE!!

L, 06.03.2014 12:17:07 - *.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Mnie decyzja nie dziwi w ścisłym zarządzie pzpn jest pewna osoba która przez lata była w zarządzie jagiellonki więc teraz trzeba jak tylko się da pomóc,, swoim"tym bardziej że ma się tam jeszcze chałupkę

AndyL, 06.03.2014 13:13:47 - *.bauer.pl

Dobrze ze tylko 3 pkt stracilismy! Kara mogla byc dotkliwsza ale jagilonki tez powinni stracic 3 pkt! Sprawiedliwie byloby dac obustronny walkower a tak tworzy sie precedens ktory kazdy moze na swoja korzysc wykorzystac!

zapytanie, 06.03.2014 16:10:38 - *.dynamic.chello.pl

Co ze zwrotami za wroclaw?

Roba(L), 06.03.2014 19:01:08 - *.dynamic.chello.pl

Wracają stare demony ( rok 93 ) :(
A białoruchy cieszą się z punktów darowanych przy zielonym stoliku.
Żenada.

do redakcji, 06.03.2014 20:57:11 - *.dynamic.chello.pl

Byscie mogli napisac oficjalny post co z kibicami ktorzy zaplacili 110zl za wyjazd do wroclawia? Kiedy beda zwroty np?

steffan1916, 06.03.2014 23:37:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ja myślę, że jak samochody przejeżdżające obok stadionu robią deprymujący hałas też trzeba dawać walkowera... w końcu zawodnicy też nie mogli grać w skupieniu.

A na śląsku za zbyt zanieczyszczone powietrze to powinien być podwójny walkower, albo i potrójny bo raz że płuca naszych piłkarzy "siadają" za brudny tlen, dwa hałas i deprymacja wyrządzona przez kibiców oponenta i to, że na śląsku.

Może czas zmienić nazwę na WalkOver Extraklasa?

ostry, 09.03.2014 22:39:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl

mam nadzieję, że na tym samym posiedzeniu Komisji Ligi i przy tym samym zielonym stoliczku podjęto już decyzję kto będzie w tym roku Mistrzem Polski.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!