Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Sektor gości na stadionie Legii - fot. Legionisci.com
Sektor gości na stadionie Legii - fot. Legionisci.com
Czwartek, 6 marca 2014 r. godz. 09:49

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Sektor gości na stadionie Legii zamknięty

źródło: Legia Warszawa

Dziś rano Legia Warszawa poinformowała w komunikacie, że "decyzją Klubu, trybuna gości na stadionie Legii zostaje zamknięta do odwołania."



przeczytaj więcej o: , ,


Komentarze: (82)

ole, 06.03.2014 09:55:21 - *.dynamic.chello.pl

I bardzo dobrze...Szkoda tylko, że tak późno...

eLeg, 06.03.2014 09:55:38 - *.dynamic.chello.pl

PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW! MECZ BEZ GOŚCI W D... MAM

szybko otworzycie, 06.03.2014 10:02:09 - *.internetdsl.tpnet.pl

jak wam frekwencja spadnie do 3000... Kto normalny bedzie chciał płacic za takie widowisko. Bojkot!!!

creator, 06.03.2014 10:02:41 - *.59

nie ma gosci - nie przychodze!

Do ole, 06.03.2014 10:07:00 - *.internetdsl.tpnet.pl

I z czego się cieszysz gamoniu? Znasz takie powiedzenie: "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie"?
Za chwile nikt nigdzie nie będzie mógł pojechać, a co to za mecz bez kibiców gości.

Pajace, 06.03.2014 10:08:56 - *.189

Piłka nożna dla kibiców !!!

Macio69, 06.03.2014 10:09:52 - *.play-internet.pl

Do eLeg: konsekwencje byc musza, czy Ci sie podoba czy nie. To nie lata 90te... Ja tez uwazam, ze bez gosci nie ma atmosfery, ale niestety na razie musi tak byc. Uwazam, ze atmosfera na L3 juz nigdy nie bedzie taka jak kiedys i musimy to zaakceptowac. Znak czasow...

ole, 06.03.2014 10:12:12 - *.dynamic.chello.pl

Wolę punkty dla Legii, jak takich " gości " na stadionie.
Jak komuś nie pasuję to niech sobie zaprosi tych "gości" do domu...

NAJMĄDRZEJSZY_Z_CAŁEJ_WSI, 06.03.2014 10:14:06 - *.100

Decyzja słuszna na ten moment. W przyszłości oczywiście należy trybunę ponownie otworzyć. Obecnie dla uspokojenia całej sytuacji należy tę decyzję uszanować .

Benek, 06.03.2014 10:14:45 - *.1

Czyli to ma być rozwiązanie ? Jak na Widzewie ? Może ktoś zdrowo myślący sprawdzi najpierw jaka jest na Widzewie atmosfera i jak tracą kibicowsko na meczach bez kibiców gości ?
Ja osobiście mecze bez przyjezdnych mam w dupie !!
Leśny nie tędy droga, ale jak Ci frekwencja spadnie poniżej 10 tysi, to szybko zmienisz zdanie.
Żenada

yt, 06.03.2014 10:16:06 - *.dynamic.chello.pl

PIŁKA NOŻNA NIE DLA IDIOTÓW :)

Kris, 06.03.2014 10:18:01 - *.20

Z drugiej strony chcielibyście powtórki z Jagiellonią ? przeciwnik nie dostaje żadnej kary a dostaje bonus w postaci walkowera. Wcale się nie dziwie Leśnemu że zamknął trybunę gości. Jest to lepsze aniżeli miałyby być wprowadzone na stadion jakieś drakońskie utrudnienia dla kibiców. Poza tym istniałoby ryzyko że kolejna ekipa sprowokuje zadymę i znów mamy - 3 pkt i 100 tyś w plecy plus 2 mecze bez publiki a to kolejne pieniądze w plecy. Więc działanie rozaważne. W zasadzie do takiego działania doprowadziła ta skorumpowana Komisja Ligi która wczoraj nam nałozyła te kary warto dodać jednostronne.

gość, 06.03.2014 10:18:46 - *.internetdsl.tpnet.pl

A ja na mecze chodzę dla Legii a nie dla kibiców gości

gosc, 06.03.2014 10:20:15 - *.dynamic.chello.pl

rozwiązanie bardzo dobre dla zawiasów:)

kendrick, 06.03.2014 10:20:42 - *.play-internet.pl

w dupie mam ze cos traci "kibicowsko"
jak zabraknie tych 3 punktów to będziecie skomleć jak kundle

syrenka, 06.03.2014 10:21:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Najważniejsza jest Legia!!!! Zbudujmy silny klub w Europie!!!!
Nasz doping nawet bez gości będzie słychać w całej Polsce!
Czy musimy "zajmować" się ....Białymstokiem, Zamościem, Bydgoszczą..... odpocznijmy od nich trochę myśląc o Madrycie, Londynie czy Rzymie.....Wam to dobrze, natomiast pomyślcie o wszystkich kibicach Legii poza Warszawą, którzy w takich chwilach, są daleko od Łazienkowskiej!
Pozdrowienia z Konina!!! Oby zdobyć mistrzostwo w tyn roku! Wtedy wszyscy kibice Legii z Warszawy mogą trochę pozazdrościć tym, którzy mieszkają daleko od Ł3. Większej satysfakcji kibicowskiej nie ma jak cieszyć się z mistrzostwa na obcym "piłkarsko" terenie!
Pozdrowienia z Konina!!

Pku, 06.03.2014 10:21:47 - *.dynamic.chello.pl

wyczuwam BOJKOT :-D

leśny był dobry dopóki nie stał się właścicielem teraz wszystkie kary po jego kieszeni walą, a wcześniej ITI dostawało, patrzcie jak człowiek się zmienia dla pieniądza?
a szkoda...

P(L), 06.03.2014 10:21:57 - *.unregistered.net.exatel.pl

Bardzo dobrze !!! W końcu!!! Po co gościć bydło z reszty Polski, które nas nienawidzi, a tylko bluzga i powoduje kary dla Naszej Legii.

moje zdanie, 06.03.2014 10:21:58 - *.ntlworld.ie

Najlepsze jest to ze szczekaja ci co na mecze nie chodza albo tylko na Amikorza albo Skisla. Lepiej jest grac bez kibicow gosci niz wogole bez kibicow. Chcecie bojkotojcie ale jak Lesny zostawi Legie to wtedy bedziecie lamentowac.

ja, 06.03.2014 10:23:06 - *.internetdsl.tpnet.pl

Cyrk jakich mało. Zwołują spotkania, wystąpienia przed kamerami. Pamiętacie mecz z Widzewem i bójkę na murawie? Policja zaprowadziła porządek i mecz trwał dalej. Na Jadze nikt nie zbliżył się do murawy a robią z tego kabaret. Jaga może w końcu przestanie pajacować. Siedziałem na 224 i kozaczyli strasznie, latały petardy co jakiś czas, pokazywali żebyśmy przyszli do nich. Skoro sami zapraszali więc delegacja się wybrała i niestety już nie byli takimi kozakami. Brawo chłopaki za akcje i wracajcie do nas szybko. A Jaga niech znajdzie sobie wroga któremu może sprostać, np. Olimpia Zambrów.

Fico, 06.03.2014 10:24:19 - *.ip.netia.com.pl

bardzo dobrze ze zamyka, z drugiej strony ja na mecze chodzę obejrzeć mecz i dopingować Legie, a nie dla kibiców gości. Ktoś napisał chcesz gości zaproś do domu, ma rację.

Staff, 06.03.2014 10:24:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jak Leśnemu frekwencja spadnie poniżej 10 000, ale nie będzie płacił kar i nie będzie miał zamykanego co chwilę stadionu, to i tak wyjdzie na swoje.
Więc pieniacze morda w kubeł i bałagan robić w mieszkaniu rodziców.

MM, 06.03.2014 10:24:52 - *.internetdsl.tpnet.pl

do Benek? Tak? A droga właściwa to "wjazd" z bramą na trybunę gości w czasie meczu? Zasadnicza kwestia: Czy walkower dla Jagiellonii, zamknięcie stadionu czy zamknięcie trybuny gości miały by miejsce, gdyby nie zachowanie grupki osób (mniej niż 1% obecnych na Ł3)? Odpowiedź jest jasna. Nabroiło się, to trzeba ponieść konsekwencję. Człowiek inteligentny powinien wiedzieć, że na akcję musi być reakcja i taki stan rzeczy było do przewidzenia. Płaczą tylko gówniarze, a My/Wy jako dorośli ludzie musimy wziąć to na przysłowiową "klatę". Bo co ma zrobić Leśnodorski, skoro cała otoczka medialno-społeczna wymaga "krwii" za to co się stało? Napewno On sam stracił dużo zaufania do kibiców, ale również ma głowę na karku i wie, że gdyby w tym momencie stanął po stronie kibiców, to skończyłoby to się baaardzo źle. Włączcie myślenie ludzie.

mLody, 06.03.2014 10:26:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Co Wy gadacie? Dokąd nas nie wpuszcza? I tak mamy zakaz wyjazdowy do końca rundy, a teraz dla uspokojenia chcą załagodzić sytuacje... ciekaw jestem jak wy byście łagodzili spór na ich miejscu... bo na klawiaturze każdy może objeżdżać innych ;) ciekawe tylko co z kasa za wyjazd na sląsk. ..

do ole, 06.03.2014 10:27:15 - *.centertel.pl

cale szczescie nie masz nic do powiezenia odnosnie struktur kibicowskich na Legii i ich decyzji oraz postanowien!

Arek Natolin, 06.03.2014 10:27:19 - *.dynamic.chello.pl

Bardzo dobra decyzja...!!! Piłkarzom innych drużyn powinny od teraz drżeć łydki ze strachu przed naszym fanatycznym głośnym dopingiem... Brak ich kibiców będzie ich paraliżować i deprymować... My przychodzimy na stadion dla NASZYCH PIŁKARZY, a nie dla ekip innych klubów...!!! (L)

kolo, 06.03.2014 10:27:22 - *.icpnet.pl

Przecież to proste. Znowu chcą wyprzedzić ruch wojewody i zamykając sektor gości, mają nadzieję, ze nie zamkną im stadionu na mecze z lechem i zawiszą. Nie zapominajmy, że jeszcze chyba dziś swoje decyzje ma ogłosić właśnie wojewoda. Pan prezes przeliczył sianko jakie straci na 3 meczach i w pośpiechu poszedł zamykać sektor.

robson, 06.03.2014 10:28:31 - *.centertel.pl

nie srajcie sie o te pkt tak to tylko Polska liga...mecz bez gosci to dla fanatyka zadene widowisko .
Pilka nozna dla kibicow !

beck, 06.03.2014 10:30:09 - *.dynamic.chello.pl

co z biletami do malinowych nosów?

der, 06.03.2014 10:30:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

bardzo dobrze. niech przyjeżdżają, kiedy nauczą się kultury. niech zamknięcie zostanie odwieszone na przyjazd Pogoni, gości w eliminacjach LM i tak dalej.

ja, 06.03.2014 10:34:17 - *.226

Coś mi się wydaje, że zakaz dla gości będzie trwał 2 lata...

eLeg, 06.03.2014 10:34:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

trudno będzie jedno miejsce więcej...

n, 06.03.2014 10:36:28 - *.70

Mecz bez gości to nie mecz. Banda frajerów się tu wypowiada. Jakby o tobie frajerze ktoś powiedział, ze nie wejdziesz na stadion bo jesteś z Warszawy to tez byś twierdził, że to dobra decyzja?

PAG, 06.03.2014 10:37:36 - *.static.chello.pl

Dobra decyzja. Ten sektor trzeba przystosować do użytkowania. Gamonie z Wisły, Lecha czy Zawiszy mogliby w łatwy sposób zainkasować trzy punkty robiąc bardachę na stadionie. Za tydzień strata Wisły do Legii łatwo mogłaby zmaleć do 2 punktów. Wystarczy raca w dzieciaki i mamy powtórkę z Jagi. Prezesie popieram w 100%. Póki nie będzie pewności, że sektor gości jest zabezpieczony, nie ma co ich wpuszczać. Myślę, że rozciągną siatki dookoła sektora, żeby niczym rzucać nie było można. I pewnie zrobią bramy i ogrodzenia pancerne na 5 metrów, że ich niczym nie ruszysz. Nic nie będą goście widzieli, ale ma być spokój. Działaj Leśny.

L, 06.03.2014 10:37:44 - *.internetdsl.tpnet.pl

No i git !

Ania, 06.03.2014 10:42:34 - *.162

Dziwią mnie postawy niektórych z Was i odwoływanie się do lat 90-tych. Te już minęły.Dobrze wiedzieliście, że klub jest na cenzurowanym i ciekawi mnie jaką decyzję każdy z Was- osadzonych w latach 90-tych- podjąłby teraz na miejscu Leśnego? No, co byście zrobili? Czasy się zmieniają i trzeba się z tym pogodzić zamiast prowadzić nic nie wnoszące sentymentalno-napastliwe dyskusje na forach.

stary trener, 06.03.2014 10:43:59 - *.dynamic.chello.pl

jestem za tym by takich gosci trzymac od stadionu daleko czytam te hasla -nie przyjde jak nie bedzie gosci -to nie przychodz zapros sobie ich do siebie - zbluzgaja Ci rodzine/Legia to rodzina/nas....ja na dywan a Ty sie ciesz -zawsze Legia placila kary za "gosci" takich gosci nalezy trzymac za plotem zapomnieliscie lechitow jak swoimi haslami i pseudodowcipem obrazali nie tylko Legie ale rowniez Warszawe??57 lat chodze na Legie i uwazam ze decyzja sluszna!!

piker, 06.03.2014 10:48:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Co Wy macie za jazdy, że przez kibiców gości dostajemy kary??? Gdyby nie reakcja naszych "kibiców", to walkower byłby dla nas zapewne.

Szamo, 06.03.2014 10:51:53 - *.centertel.pl

Bardzo dobrze!!!

Ameba, 06.03.2014 10:52:32 - *.adsl.inetia.pl

Normalnie będzie dopiero wtedy gdy na jakiejkolwiek trybunie, na zwykłym miejscu obok siebie bez strachu będą mogli stać/siedzieć kibice Legii,Lecha,Widzewa itd. Bez zgód, ustawek czy innych gimbazowych bzdur. Czyli w naszym kraju, za jakieś 30-40 lat

Onys, 06.03.2014 10:54:23 - *.dynamic.chello.pl

Jedyna słuszna decyzja w tym momencie,chyba że chcecie powtórkę z jagiellonii i kolejny walkower.W tym czasie gdy trybuna gości będzie zamknięta można wstawić 10 razy mocniejsze kraty,żeby nie można ich wyłamać,siatkę aż do dachu,żeby żadne petardy i inne rzeczy nie przelatywały,zatrudnić ochronę taką która nie będzie się niczego bała,najlepiej niech to będą ludzie zbliżeni wyglądem do Pudzianowskiego lub jacyś byli antyterroryści bo ta ochrona która teraz jest to równie dobrze można by postawić manekiny zamiast nich i nie będzie wielkiej różnicy.

Oko, 06.03.2014 10:57:24 - *.dynamic.chello.pl

Z jednej strony rozumiem decyzję klubu(strach przed powtórką),ale zauważcie,że ten mecz był w pewnym sensie wyjątkowy ze względu na sytuacje z flagami jak miała miejsce,jak do tej pory po za meczem ze Śląskiem gdy rzucali na murawę różne przedmioty zawsze był spokój na sektorze gości i wydaje mi się że gdyby teraz przyjechał Lech czy Wisła to raczej by skończyło się na wzajemnych pozdrowieniach i dobrym dopingu z jednej i drugiej strony.
Myślę że musimy wszyscy tą sytuacje zaakceptować,nic nie bojkotować i czekać na rundę finałową gdzie będziemy mogli pokazać że mimo incydentu z Jagą wciąż jesteśmy najlepszą ekipą kibicowską w Polce :)!

Gore, 06.03.2014 10:57:46 - *.adsl.inetia.pl

Zamkniecie sektora gosci to z pozycji klubu dobre zagranie. Policja postulowala zakaz wyjazdow do konca rundy, wiec zaplusuja u psów, drugi plus to pokazowka przed Alfem, ze wspolpracuja. Nie ma sensu w takim układzie zamykania stadionu na 3 mecze, bo minimalizuja ryzyko burd. I najwazniejszy - pstryk w nos ekstraklasie za walkower. Argument zasadny, ze teraz kazda ekipa wyjazdowa bedzie prowokowac i robic burdy, by urzednik przerwal mecz, wiec dmuchaja na zimne.

erer, 06.03.2014 11:12:36 - *.polkomtel.com.pl

Ruch wyprzedzający decyzję wojewody.

tyka, 06.03.2014 11:19:46 - *.centertel.pl

decyzja jak najbardziej słuszna choćby dla mediów które powinny zwrócić uwagę na karę która jest zbyt surowa a dla jagiellonii jest nagrodą i daje przyzwolenie i pokazuje że warto rozrabiać, prowokować na wyjazdach.
Trybuna jest zamknięta do odwołania więc szybciej niż myślicie będzie otwarta.
Ta decyzja jest dla mediów nie przeciwko kibicom.

landi, 06.03.2014 11:31:48 - *.jaroslaw.zicom.pl

Bardzo dobra decyzja na chwile obecną !!!

gniot, 06.03.2014 11:32:55 - *.eurocash.pl

zrobią klatkę jak na PSG i otworzą

cagee, 06.03.2014 11:37:05 - *.warszawa.vectranet.pl

ale to nie jest widzimisie prezesa.. na konferencji mowil o audycie wewnetrznym i o tym ze trzeb zweryfikowac standardy na trybunie. Czyli, że sprawdzą co i jak, zamontuja mocniejsza siatke, moze wyszsza, nie wiadomo co jeszcze i otworzą.. i tyle.

pawelm, 06.03.2014 11:44:18 - *.97

Zupelnie spodziewana reakcja. To co sie stalo zmusza Lesnego do takich dzialan i jest argumentem dla alfa zeby nie rozszerzac zamkniecia stadionu do konca rundy. Pewnie ustalili to wczoraj na spotkaniu w ratuszu. Ci ktorzy nie zgadzaja sie z Lesnym powinni sobie przypomniec, ze to jedyny prezes ktory dba o uch kibicowski na Legii, walczy o normalnosc

massacra, 06.03.2014 11:46:27 - *.ip.netia.com.pl

ludzie, chodzi o to, że trzeba naprawić/umocnić bramy dzielące sektory i zawiesić siatki wysokie, aż po dach!!

sikordas, 06.03.2014 11:50:27 - *.internetdsl.tpnet.pl

Ameba, święte słowa!

ole, 06.03.2014 11:54:48 - *.dynamic.chello.pl

do *.centertel.pl
to nie tylko moje zdanie...poczytaj sobie wszystkie wpisy i ile jest za, a ile przeciw...dość płacenia wysokich kar przez Legię za wygłupy paru kibiców...te pieniądzę powinny pójść na rozwój i zakup dobrych piłkarzy.......

exter, 06.03.2014 12:22:59 - *.satfilm.net.pl

na ten moment dobra decyzja, jak juz zaczyna sie wszystko ukladac i widac swiatelko w tunelu ktos pobuje udowodnic swoja wyzszosc . w panstwie prawie takie bezprawie by garstka ludzi byla bezkarna i mogla wplywac na wysilki wielu ludzi w tym kibicow

dzidek, 06.03.2014 12:23:13 - *.bb.sky.com

Jak na moje oko to komus z rzadu ( tzn rudemu) potrzebna byla ta zadymka..Awantura trwala jakie 10-15min Gdzie byla milicja , gdzie byla ochrona? przez ten czas? Ten wasz Lesny powinien z gory wymienic firme ochroniarska! Mysleli ze uda sie wrzucic temat zastepczy ( tym bardziej ze na boiski nic sie nei dzialo) a tu lipa..

do PANA PREZESA, 06.03.2014 12:26:48 - *.dynamic.chello.pl

KP Legia zamyka sektor gości do odwołania?

To ja nie idę na mecze Legii do odwołania.

I gimbaza nie pisać mi tu że chodzi się na mecze dla Legii.Jeśli interesuje was tylko i wyłącznie gra to tak macie racje,a jeśli dla kogoś liczy się aspekt kibicowski to podzieli moje stanowisko.Myślałem że Leśny wie iż nasza Ekstraklapa piłkarsko to dno i że wielu kibiców przychodzi dla widowiska na trybunach,dla zabawy,gdzie będą też przyjezdni w sektorze gości.

lagor, 06.03.2014 12:27:25 - *.internetdsl.tpnet.pl

piłkarze ch...ja grają, zęby bołą patrzeć, liga słaba i w dodatku jeszcze klimatu nie będzie....

do kendrick,3 punktów zabraknie? jesteś pewien?, 06.03.2014 12:33:17 - *.dynamic.chello.pl

Jakich 3 punktów zabraknie? Ile razy trzeba powtarzać że punkty po 30 kolejkach są dzielone,a więc każde zwycięstwo do 30 kolejki to tylko 1,5 pkt.
Kto ci powiedział że Legia wygrałaby z Jagiellonią,graliśmy bardzo słaby mecz,pierwsze 45 minut to było żenada,gorzej niż z Koroną.W meczu z Jagiellonią remis to wszystko co by wyciągneli piłkarze Berga.Remis po podziale to 0,5 punkta.

ib, 06.03.2014 12:36:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl

i to jest bardzo dobra decyzja. przyjeżdżają do nas różne obszczymurki, narozrabiają, a my i klub mamy za to płacić. dość tego!

osłabiacie mnie ludzie..., 06.03.2014 12:37:10 - *.adsl.inetia.pl

Jeden z drugim gimbus (mentalny, bo wiek tu ma znaczenie drugorzędne) coś tam bełkocze, że to dobra decyzja. ZŁA! Kibice gości musza być zawsze, to element spotkania dwóch drużyn. Tak samo bełkoczecie jakby to zachowanie przyjezdnych stadion nam zamknęło... Zachowanie tych, którzy DALI SIĘ SPROWOKOWAĆ zamknęło stadion. Zrozumieli?

do lagor, 06.03.2014 12:43:06 - *.dynamic.chello.pl

Dlatego na meczu z Lechem nie będzie kompletu.Leśny myśli że będzie i się przeliczy.Oglądac ekstraKLAPE to może tylko desperat,wielu ludzi przychodzi na mecze dla zabawy i klimatu.A na meczu z Lechem nie będzie ani sektorówki,ani przyjezdnych to co będzie?
Będzie tylko kopanina na boisku,wyczyny pseudogwiazd.

TBG, 06.03.2014 13:05:27 - *.dynamic.chello.pl

się będzie działo na trybunach, zostaną tylko nieliczne grupki porozrzucane gdzies po czterech trybunach. Widzę to, zero zorganizowanego dopingu, każdy w innych kolorach - jak tęcza, i z pewnością poza buczeniem przy wybijaniu stałych fragmentów przez ekipę przyjezdną jedynymi hasłami bedą:defence, defence.... Ale będzie git, Legia będzie wielka i w końcu każdy będzie sie czuł bezpiecznie, każdy z środka Deyny będzie mógł nosić dumnie na czapce sierp i młot i nie wyłapie za to w polik (jak niektórzy obecnie), będzie fantastycznie. Jest tylko jedno małe ale, nie będzie to juz Legia Warszawa, co najwyżej KS Tęcza Warszawa i na pewno nie tak zacna jak Tęcza Tyma.

ellllo, 06.03.2014 13:08:20 - *.play-internet.pl

Polowa ekip w e_klasie nie ma sektora gosci a nie przeszkadza im to w dopingu, więc w czym problem?

kibol, 06.03.2014 13:16:57 - *.dynamic.chello.pl

Zaczynaja sie akcje ala ITI. Zakazy klubowe, zakaz sektorówek, zakaz dla gości. Mam nadzieję że to ostatnie złe wiadomości i że Klub zawróci z tej chorej drogi. Od czasu początku prezesury Leśnego było fajnie i normalnie. W niedzielę zawiniła Komisja Ligi - zamykając Żyletę i tym samym niejako przenosząc chuliganów bliżej gości, a także zawiniła ochrona - wpuszczając Legię na sektor buforowy. Nie zawinił ani za niski płot, ani sektorówka, ani goście, ani flagi, ani race tylko Komisja Ligi i ochrona.

Myśląca Żyleta, 06.03.2014 13:59:40 - *.195.static.bait.pl

Dobra decyzja w tym momencie. Po pierwsze uspokoi trochę sytuację i zapobiegnie prowokacjom przyjezdnych, po drugie naturalna selekcja - "geniusze", którzy się obrażą i przestaną chodzić na Legię może już nigdy nie wrócą (oby). Ponadto Leśny wspomniał o tym, iż być może trzeba pomyśleć o założeniu wyższego płotu czy siatki w sektorze gości i to jest własnie najlepszy moment na taki remoncik. Ci, którzy piszą, że całe zajście to wina wyłącznie komisji ligi i ochrony zapewne nawet nie zdają sobie sprawy, że tym samym porównują kibiców do bezrozumnych zwierząt, których nie można posadzić obok siebie w odległości mniejszej niż trybuna odległości.

kowal wola , 06.03.2014 14:09:11 - *.dynamic.chello.pl

Ty ole skąd ty się urwales

mk, 06.03.2014 14:19:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

denerwuje mnie nienawiść i brak szacunku którą niektórzy z Nas przejawiają .....

do kibol, 06.03.2014 15:05:58 - *.satfilm.net.pl

"Zawinila komisja ligi ,przenoszac chuliganow ..." slyszysz sam siebie.

GrochMCL, 06.03.2014 15:19:52 - *.124

jeszcze meczu nie było a tu już Bojkot :]Wiadome że piłka nożna dla kibiców...tylko ostatnio po pierwszej połowie nie było piłki :]Ale walić te 3 punkty które nam ukradli,Dla Mistrza nie ma więcej miejsca na porażki ! Pewnie po meczu z zawiszą otworzą sektor dla gości zresztą Pożyjemy zobaczymy...

lsr, 06.03.2014 15:35:34 - *.dynamic.chello.pl

Słuszna decyzja - trzeba naprawić ogrodzenia, przeprowadzić audyt bezpieczeństwa i ulepszyć zabezpieczenia.

ektar, 06.03.2014 15:44:00 - *.adsl.inetia.pl

zlikwidować ją i rozszerzyć sektory dla swoich, zysków z gości nie ma (a wręcz przeciwnie) a rozproszeni wśród normalnych kibiców będą anonimowi

WAWA, 06.03.2014 15:48:43 - *.dynamic.chello.pl

KIEDY ZWROTY ZA ŚLĄSK???

junak, 06.03.2014 16:32:30 - *.icpnet.pl

Jak widzę co tu wypisujecie to się nóż w kieszeni otwiera. Miały przyjechać ekipy Wisły, Lecha i na koniec Zawiszy - sektory gości na Ł3 w tej formie działają już od paru lat - czy chociaż raz doszło do przerwania meczu i jakiegoś walkowera? Jest tak tylko tym razem i tylko dlatego, że wjechaliście na sektor gości a'la lata 90.
Może by nie doszło do tego gdyby psy mogły wejść przez bramę jak ich o to organizator prosił, ale nie mogły bo klub czegoś tam nie dopilnował i sobie stali pod nią aż nie wyważyli.

I jeszcze boicie się że wiślacy, lechici albo zawiszacy będą specjalnie robić zadymę żeby dostać łatwego walkowera? No litości, ktoś tu chyba nie kojarzy co to honor.

Ładną frajerską bandę wyhodowaliście skoro aż tyle osób woli jeszcze więcej pustych i niemych krzesełek niż zdrowa rywalizacja na trybunach z topowymi przecież ekipami. Naprawdę przychodzicie żeby we własnym sosie przyglądać się jak jakiś Furman czy ktoś tam pudłuje albo i nie z 5 metrów? Śmiać się czy płakać z waszej postawy, naprawdę nie wiem. Frajerstwo czyste.

Kris, 06.03.2014 16:45:42 - *.20

@junak nie wszyscy są honorwi a kary przyznawane trafiają tylko w Legie.
Więc osobiscie ja nie chciałbym żeby ktoś wyłamał się z Lecha czy Wisły i wszczął burdy które później zakonczyłyby się kolejnym walkowerem albo walkowerami.
Zrozum że KL dało niezłą oręż dla kiboli żeby ich klub zdobywał punkty w poza sportowej rywalizacji.

@kibol, 06.03.2014 16:55:46 - *.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

przeczytaj powoli co napisałeś. jeśli nie rozumiesz sam siebie to poproś o wytłumaczenie. wszyscy zawinili, kibole nie.

do Ameba, 06.03.2014 17:03:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

jak zes to obliczył??

Padroni, 06.03.2014 17:31:30 - *.dynamic.chello.pl

I bardzo dobrze, nie mogę Legioniści jeździć na wyjazdy to i na Legii nie potrzeba gości

Radek, 06.03.2014 18:36:00 - *.dynamic.chello.pl

I dobrze, przynajmniej żadni inni goście nie wygrają meczu rzucając petardami. Taka gra na nosie komisji ligi:
- walkower za obustronną awanturę
-ok to już nie wpuścimy więcej gości, mamy nauczkę, będzie bezpiecznie

kris, 06.03.2014 19:04:31 - *.dynamic.chello.pl

ludzie powiem wam jedno...ida zmiany..nie ma jz stadionu 9 tys... i tak jest w całej lidze. Obiekty 30 tysieczne trzeba zapelnic..chamstwem sie tego nie zrobi..pikniki ,rodziny...zwał jak zwał...na takich duzych obiektach fanatyków jest góra 4-5 tys...idzie nowe i tyle...ogladnijcie inne ligi zachodnie, nas ciagnie na zachod, emigrujemy tam, i tu chcemy tego samego...ludzi ultras nie bardzo interesuje....chca dobrej pily , ligi mistrzow... a nie rac, opraw i bluzgow.

@Kris, 06.03.2014 20:22:40 - *.adsl.inetia.pl

Głupiś. Walkower przyznany tylko wtedy, jeżeli gospodarze dadzą się sprowokować przyjezdnym. Rozwiązanie? NIE DAWAĆ SIĘ PROWOKOWAĆ, to takie trudne? Druga sprawa, po takim wybryku jest wielomiesięczny zakaz wyjazdowy, a jeżeli byłby on częstszy - kto wie, czy nie kolejne kary. Tak ciężko to zrozumieć? Ośmieszacie się tylko swoimi teoriami... Nie lać się z przyjezdnymi na stadionie, to nie będzie walkowera, proste.

@PAG, 06.03.2014 20:40:30 - *.adsl.inetia.pl

Zdobyliby w "łatwy sposób 3 punkty", gdyby jak zawsze niewinni Legioniści dali się sprowokować i znów podbiegli się bić... Wy udajecie, czy naprawdę jesteście tacy tępi, żeby tego nie zrozumieć?

Gówno prawda, 06.03.2014 23:12:14 - *.42

a kto powiedział, że "odwołanie zakazu" nie nastąpi za 2 tygodnie? Do meczu z Lechem jeszcze trochę czasu. Zakaz odwieszą, a teraz przynajmniej "plusują". Lech wpuszczał Legię na swoje sektory to i Legia może zrobić to samo, a po meczu wspólny przemarsz do Centrum Kopernika na zwiedzanie i kur... kopary opadną nawet kasjerce w Koperniku :D:D:D

maniek, 07.03.2014 09:32:55 - *.142

Jezusicku ile tu zakutych pał. I co gorsza niec się w tym temacie nie zmieni jeszcze przez parę lat. Cejrowski ma rację. Pomijając fakt, że nie zawsze zgadzam sie z jego innymi poglądami, to faktycznie nasz kraj to Ciemnogród. A w temacie, to przynajmniej juz walkowerów nie będzie. Miłośnicy gości zaśpiewają baranim głosem, jak zabraknie tego słynnego 1,5 punktu na koniec. A jak słusznie ktoś wyżej napisał, jak ich tak kochacie, to idźcie z nimi na browar do Źródła, a potem kontynuujcie u siebie w domu.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!