Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Mishka / Legionisci.com
fot. Mishka / Legionisci.com
Poniedziałek, 11 sierpnia 2014 r. godz. 11:24

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Dzisiaj uzasadnienie, jutro odwołanie

Wiśnia, źródło: Twitter / Legionisci.com

Jak poinformował na Twitterze Bogusław Leśnodorski, UEFA dzisiaj ma przesłać Legii Warszawa uzasadnienie swojej decyzji dotyczącej ukarania mistrzów Polski walkowerem za rewanż z Celtikiem Glasgow. Oznacza to, że "Wojskowi" będą mogli już formalnie od nałożonej kary się odwołać. Stosowne pismo ma zostać wysłane jutro.

- Czasu na wszystko jest już bardzo mało. Musimy przede wszystkim otrzymać uzasadnienie tej decyzji. Nie wiem, kiedy się to stanie. Według regulaminu dopiero po jego otrzymaniu będziemy mogli składać odwołanie - mówił wczoraj na konferencji prasowej współwłaściciel Legii, Dariusz Mioduski.




przeczytaj więcej o: , , ,


Komentarze: (94)

koko, 11.08.2014 11:36:45 - *.99

Mam przeczucie, że ktoś nieźle na tym zarobił. Nie wierzę, że ot taka pomyłka. Podejrzane to wszystko...Może nawet sam Zdech Poznań maczał w tym palce.

M@c, 11.08.2014 11:42:14 - *.dynamic.chello.pl

Ciekawe co będzie w treści tego uzasadnienia.

Banan, 11.08.2014 11:49:39 - *.ideabank.pl

Nie wiem jak Wy, ale ja wierzę, że to się wszystko może jeszcze dobrze skończyć. Za dużo szumu wokół tego się zrobiło. Wierzę, że Leśny & Mioduski dadzą radę, mają głowy na karku także wiedzą z której strony ich zaatakować. Będzie git, zobaczycie. Wpadniemy na miejsce Celticu, pykniemy NK Maribor i Liga Mistrzów nasza :-)

oj, 11.08.2014 11:50:15 - *.dynamic.chello.pl

A gdyby tak spróbować aktywować w temacie kibiców Rangersów?? Oni mają chyba niezłą siłę przebicia na Wyspach. Mogli by ponagłaśniać sprawę w imię wspólnego wroga.

zz, 11.08.2014 11:56:17 - *.adsl.inetia.pl

Jak dla mnie po raz kolejny widać dobrą wolę UEFA... Nie przeciągają, a mogliby. Dalej jestem zdania, że wszystko rozbiło się o postawę Celticu - gdyby UEFA zadecydowała po myśli Legii, to Celtic by się odwoływał i przyznano by mu rację (co też wynikało z analizy dostępnej na LL). Gdyby zobowiązali się w duchu fair play nie odwoływać (na piśmie), to myślę, że skończyłoby się na karze finansowe, a tak... No i to ich wspaniałe ostatnie oświadczenie, gdzie "komentarz" zostawili sobie na czas po zakończeniu wszelkich procesów odwoławczych, czytaj - w niczym Legii pomagać nie zamierzają. Żenada i wstyd. Myślę, że Celtic zawsze była w Polsce z wielu powodów darzony sympatią, ale to się chyba właśnie skończyło.

pm, 11.08.2014 11:57:46 - *.dynamic.chello.pl

Walcz Leśny, walcz!

JL, 11.08.2014 12:00:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Pies ganiał tą mafię z uefy... smród w świat poszedł, płatni zrobił z siebie kłamcę a celtic potwierdził, że w szkocji mieszkają jednak cholerne sknerusy... "Róbmy swoje" cytując klasyka. PAMIETAJCIE --> Z gównem nie warto się bić bo się można tylko pobrudzić...

BURZA, 11.08.2014 12:02:48 - *.aon.com

Taka informację podał dzisiaj Stanowski.

Kuciakk do Bereszyńskiego: - Sprawdź czy na pewno możesz grać, bo mieliśmy taką sytuację w Vaslui. Bartosz Bereszyński do Ostrowskiej: - Czy z moimi kartkami wszystko jest w porządku? Ostrowska: - Niczym się nie przejmuj, tylko graj. Od tamtych spraw jestem ja.

rob, 11.08.2014 12:05:40 - *.dynamic.chello.pl

I tak szans nie mamy...

ba(L)cero, 11.08.2014 12:06:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A może warto odwołać się do sądu nie mającego powiązania ze sportem? Tak jak to uczynił w 1995r Jean-Marc Bosman, który zaskarżył belgijską federację piłki nożnej, swój klub oraz UEFE do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Oczywiście wygrał i stąd mamy słynne Prawo Bosmana (prawo zawodnika do wolnego transferu).

Danny, 11.08.2014 12:09:13 - *.dynamic.chello.pl

Żenada, profesjonalny klub podobno, tyle ludzi tam pracuje a nie potrafią przeczytać regulaminu

do M@c, 11.08.2014 12:09:51 - *.arch.pw.edu.pl

w treści uzasadnienia będzie punkt regulaminu, który Legia złamała, a który przystępując do rozgrywek zgodziła się respektować. Brutalne, ale nic więcej nie muszą pisać.

uiui, 11.08.2014 12:09:58 - *.play-internet.pl

A czy mógłby się ktoś zorientować z redakcji, czy obserwator tego meczu (szwajcar jakiś) nie wiedział, że Bereś nie może grać w tym meczu?
Cała LEGIA zawsze razem

Kes, 11.08.2014 12:11:13 - *.internetdsl.tpnet.pl

Wpisali wszytsko ołówkiem tylko ktoś to wytarł.
"zawodowcy"

lewy1916, 11.08.2014 12:13:20 - *.devs.futuro.pl

Wiara czyni cuda a jestem wierzący .

TYLKO zastanawiam się czy jeżeli Legia zostanie przywrocna do LM to przecież z Mariborem nie będziemy grac bo nie jestemy rozstawienie czyli musiałoby się odbyc nowe losowanie ?

ja, 11.08.2014 12:14:49 - *.dynamic.chello.pl

Jeżeli to co napisali na twitterze o kierowniczce to prawda to k***a ....

asad, 11.08.2014 12:18:41 - *.dynamic.chello.pl

uefa ośmieszyłaby się jeszcze bardziej najpierw wydając wyrok w jakieś sprawie a później kwestionując swoje zdanie i swój regulamin, dlatego niestety tego nie zrobią. Piszecie że Legia zagrałaby z Mariborem w miejsce celticu ? tylko że celtic był w losowaniu drużyną rozstawioną a Legia by była nie rozstawiona i nigdy nie wpadłaby na Maribor, więc sytuacja dodatkowo się komplikuje bo te losowanie byłoby zupełnie niezgodne i to kolejny powód dla którego uefa nie zmieni zdania - nawet gdyby bardzo chciała poprawić sobie wizyrunek i zachowac się fair - nie zrobią tego bo nie ma takiej możliwości już.

@koko , 11.08.2014 12:21:42 - *.centertel.pl

przestań pie***lić i snuć teorie spiskowe. Legia dała ciała, uefa klepnęła nam karę zgodną z regulaminem, a Celtic się cieszy, bo potrzebuje kasy z LM.

do asad, 11.08.2014 12:29:46 - *.dynamic.chello.pl

Chyba trafiła by na Maribor.Bo eliminując Celtic przejmują jego współczynnik.

Przemo, 11.08.2014 12:39:44 - *.doplaty.gov.pl

FINAŁ LIGI EUROPY JEST W WARSZAWIE NA NARODOWYM TO IDEALNA SYTUACJA ABY ODEGRAĆ SIE NA UEFIE......POMYSLCIE....

diego, 11.08.2014 12:46:27 - *.dynamic.chello.pl

Delegat uefa potwierdzil ze jak bedzie korzystna decyzja dla legi to zagra z mariborem

Zzz, 11.08.2014 12:46:55 - *.dynamic.chello.pl

Wiadomo, że uefa nie cofnie swojej decyzji, ale zaskarżyć należy, bo przy podejmowaniu i ogłaszaniu, że jest walkower, sama uefa naruszyła procedury. Czyli jest szansa na jakieś odszkodowanie. Po drugie cała sprawa przez rozgłos da Legii w przyszłości pewne korzyści, bo nazwa będzie jeszcze bardziej rozpoznawalna. Rzadko kiedy o takim wydarzeniu mówią media na całym świecie i to na pierwszych stronach.

Co do samego celticu to wiadomo, że nie zrzekną się gry w LM, ale ich postawa - władz klubu chowanie się, nie odbieranie tel, oraz kibiców którzy wręcz bluzgają na Legię, szydzą - pokazuje, że to szumowiny. Zresztą szmaty z che mówią same za siebie. I to jest też punkt, w który powinna Legia uderzyć.

Jeśli prawdą jest, że w protokole meczowym delegat nie uwzględnił trzech flag z antifą to jest dowód, że jego stronniczość nie istniała. Zaskarżyć dziada za uchybienia i ukrywanie dowodów. Również oskarżyć celtic o propagowanie treści politycznych. Niech im dadzą karę typu zamknięta trybuna na mecz z Mariborem.

Onys, 11.08.2014 12:49:03 - *.dynamic.chello.pl

Najpierw odwołanie do uefy czy od razu do Trybunału w Lozannie?jak to wygląda?

Kucharz, 11.08.2014 12:49:16 - *.231

Jak chyba każdy kibic (L) łudzę się, a przez to wierzę, że coś się zmieni, ale rozum podpowiada co innego. Zawsze tak jest w ciężkich przypadkach, które dotykały Legię i przeważnie to jednak rozum miał rację. Owszem, tutaj zrobił się medialny szum, ale co tak naprawdę ma zdziałać UEFA? Postąpić wbrew własnemu regulaminowi? Nawet jak jutro napisze nowy, w którym dookreśla ten bzdurny przepis, to prawo nie zadziała wstecz. To samo z CAS. Każe mafii zmienić regulamin? Najwyżej stwierdzi to, co wszyscy doskonale wiemy, że przepis w naszej sytuacji (to trzeba podkreślić) jest niezgodny z duchem sportu, ale trzeba go zaakceptować. Jedynie może jakaś gratyfikacja finansowa wpadnie za niewysłuchanie wyjaśnień Leśnego, ale nie wiem, czy CAS jest od tego. Jedyne, na czym Klub może opierać swoją linię obrony jest wykazanie, że Bereś odcierpiał karę, a jego wprowadzenie na boisko nie miało na celu oszukania przeciwnika i obejścia regulaminu. Ale tu tak samo - to cholerne brzmienie przepisu, który złamaliśmy. Mimo to nadzieja umiera ostatnia. Walczmy, zachowując się przy tym godnie.

mm, 11.08.2014 12:56:11 - *.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Bylaby duza szansa na odwrocenie wyroku gdyby mecze byly pozniej a tak niestety za malo czasu jest.
nie moga zrobic drugiego losowania z wiadomych przyczyn, druzyny juz sid przygotowuja pod danego rywala i nie moga nas zamienić z celtikiem bo w losowaniu mielismy byc nierozstawienici nie moglibyśmy trafić na maribor, niestety. .. nawet jak sa arbitrazowy zmieni decyzje (UEFA jeszcze nigdy do bledu sie nie przyznała wiec na nich nie ms co liczyc) to orzekna nam odszkodowanie finansowe a to beda ictak grosze.

Marcino do diego, 11.08.2014 13:22:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl

gdzie to czytałeś ?

Ania, 11.08.2014 13:25:00 - *.162

o ja je...ę.. właśnie przeczytalam: Zdaniem Stanowskiego przed walką o IV rundę eliminacji Ligi Mistrzów, Dusan Kuciak podszedł do Bereszyńskiego i poprosił go o dokładne sprawdzenie, czy na pewno może zagrać przeciwko Celticowi. Ten miał posłuchać Słowaka i spytać o sytuację Martę Ostrowską, kierowniczkę Legii, która z kolei kazała prawemu obrońcy skupić się tylko na graniu.

"Było tak. Vrdoljak (później Stanowski dopisał, że chodziło jednak o Kuciaka - przyp. red.) do Bereszyńskiego: - Sprawdź czy na pewno możesz grać, bo mieliśmy taką sytuację w Vaslui. BB do Ostrowskiej: - Czy z moimi kartkami wszystko jest w porządku? Ostrowska: - Niczym się nie przejmuj, tylko graj. Od tamtych spraw jestem ja" - pisze Stanowski na Twitterze.

xyz, 11.08.2014 13:29:01 - *.dynamic.chello.pl

http://sport.dziennik.pl/pilka-nozna/liga-mistrzow/artykuly/466656,nowe-fakty-w-sprawie-wykluczenia-legii-z-ligi-mistrzow-celtic-bez-honoru.html

W linku wyżej jest wszystko wyjaśnione. Mimo że Maribor i Legia ni byli rozstawieni to przypadku zaakceptowania naszego odwołania, zagramy z Mariborem. Natomiast Celtic z Aktobe. Takie rozwiązanie jest najmniej szkodliwe dla rozgrywek.

czytaliście?, 11.08.2014 13:30:39 - *.dynamic.chello.pl

Dziś na jednym z portali przedstawiono rozmowę która podobno miała miejsce między Beresiem a Ostrowską:

BB: - Czy z moimi kartkami wszystko jest w porządku? Ostrowska: - Niczym się nie przejmuj, tylko graj. Od tamtych spraw jestem ja

źródło Krzystzof Stanowski na Twitterze. Na 11.08.2014

Tuczneiro, 11.08.2014 13:34:54 - *.dynamic.chello.pl

Może by jakie gadżety np. koszulki z motywami odpowiednimi uefy.

majkel, 11.08.2014 13:45:00 - *.yolau.net

Jeśli to jeszcze jest sport, a decydenci w naszej sprawie kierują się duchem futbolu, to moglibyśmy być spokojni o pozytywny werdykt dla nas... 3 min Bereszyńskiego na boisku nie miały ŻADNEGO wpływu na wynik meczu, który w trakcie jego wejścia na boisko w końcówce meczu wynosił 6:1 dla Legii (i tak się skończyło). Jedyne co to (L) powinna dostać karę finansową, a Bereszyński ew dodatkowy mecz pauzy i tyle... Co innego gdyby wynik był remisowy lub dla nas korzystny jednym golem, wtedy można byłoby dywagować. Ale w takiej sytuacji to jest wypaczanie wyniku sportowej rywalizacji, karanie niczemu winnych zawodników, zabijanie marzeń i ogólnie wpychanie futbolu do grobu bo cała sytuacja pokazuje że postawa na boisku wcale nie decyduje o wyniku rywalizacji w tym sporcie pod przewodnictwem UEFA... Nie może błąd jednego, dwóch, trzech czy nawet 4 ludzi (nie piłkarzy) niszczyć tego co zawodnicy zrobili na boisku!!! To sprzeczne z ideą sportu.

paffcio, 11.08.2014 13:47:59 - *.97

Cel wczorajszej konferencji wlasciwie zostal juz osiagniety bo nie sadze zeby te odwolania cokolwiek przyniosly, choc oczywiscie odwolywac sie trzeba. W Europie (i nie tylko: NY Times) zrobila sie niezla burza medialna i to byl chyba najwazniejszy przekaz zeby pokazac jak te k..y postepuja. Najpierw jakies jaja z transmisja telewizyjna, strach przed polskimi streamami, potem olewka calej sytuacji i szykany na Legie.. Nikt nie mialby pretensji gdyby pokazali cojones, spotkali sie z Legia i powiedzieli wprost, jest tak i tak.

Kibic1987, 11.08.2014 13:53:03 - *.devs.futuro.pl

Droga Redakcjo,

wiem, że abstrakcyjne pytanie, ale czy wiecie czy w sytuacji w której Legię przywrócili by do LM, dostalibyśmy Maribor? Czy z racji, że Legia nie była rozstawiona jak Celtic całe losowanie musiało by zostać powtórzone?

A, 11.08.2014 13:53:10 - *.dg-net.pl

Jedyny plus tej niekompetencji dzialaczy to to ze nie bede musial ogladac podczas meczu tej marionetki robiacej z siebie idiotke jako kierownik druzyny . Tu prezes przesadzil . Mimo tego pechu i dziadostwa nie wiem czemu ale Lesnodorski wydaje mi sie byc sympatycznym czlowiekiem . Na skuteczne odwolanie bym nie liczyl , ale jest liga europy . Druzyne z takimi jajami jak z celtikiem stac na duzo. Wyluzujcie z tym honorem itd, bo to Legia jest sama sobie winna . Tu wchodza w gre miliony euro i zaden klub by tego nie odpuscil w imie honoru . Teraz przed pilkarzami udowodnic ze idiotyczne procedury uefy sa o d.. rozbic . To ich fair play to tylko slogan .

GNS, 11.08.2014 13:53:44 - *.centertel.pl

to jest teatr absurdów. uefa wyjątkowo nieadekwatnie do przewinienia ukarała nasze naruszenie procedur tylko przy ogłaszaniu werdyktu sami naruszyli własne procedury...
i bądź tu mądry. wiadomo, że to odwołanie to jak kopać się z koniem, ale odwołać się trzeba, po prostu trzeba!!!

cze, 11.08.2014 13:57:56 - *.dynamic.chello.pl

ciekawe czy jeszcze Kuciaka zobaczymy? chyba ktos za bardzo chce dbać o swoje interesy i jeszcze nie zorientował się ze w Polsce rządzi głupota z niekomeptencją?

MaćQ, 11.08.2014 13:58:10 - *.adsl.inetia.pl

Śmiem wątpić w pozytywne zakończenie tej sprawy. Kara została nałożona zgodnie z regulaminem, a UEFA ma za dużego fioła na punkcie swojego wizerunku, żeby teraz zbłaźnili się, zmieniając decyzję...

Cler, 11.08.2014 13:59:29 - *.dynamic.chello.pl

Może będę brutalny, ale o czym my właściwie mówimy. Regulamin jest jaki jest i mówi jasno co za takie coś grozi (w/o=3-0). A my z nim przegraliśmy i to w najgorszy, frajerski wręcz z możliwych do wyobrażenia sposobów bo wygraliśmy pierwszy mecz 4:1, a drugi 0:2 /i w tym drugim meczu daliśmy sobie wlepić walkower)... Gdybyśmy nie stracili tej bramki u siebie lub strzelili jedną więcej być może sytuacja byłaby inna (choć nie jestem do końca pewien jakby było bo nie wiem czy walkower w rozgrywkach UEFA = dyskwalifikacja niezależnie od wyniku dwumeczu czy nie, a niektórzy piszą że tak jest/. Klub na tym poziomie, walczący o awans do najbardziej elitarnych rozgrywek nie może popełniać dziecinnych błędów rodem z ligi przedszkolnej... Najgorzej szkoda jest niczemu winnych piłkarzy. Gdyby wiedzieli że grają nie tylko przeciwko Celticowi ale i przeciwko nieudolnym działaczom klubowym to może by dołożyli jeszcze tą jedną bramkę przy Łazienkowskiej - tak na wszelki wypadek...

Aha i jeszcze jedno; kierownictwo Legii powinno mieć 'w małym paluszku' regulaminy wszelkich rozgrywek w których Ten Klub bierze udział od poziomu Pucharu Polski na Lidze Mistrzów kończąc!

do mm, 11.08.2014 14:03:52 - *.37

Nie mozna zrobic drugiego losowanie, co jest prawda, jednak to pierwsze losowanie nie bylo prawidłowe, druzyny powinny rozstawione i nierozstawione powinny byc znane 12h przed losowaniem play-off, co oznacze ze losowanie powinno byc przesuniete UEFA tego nie zrobila zeby nie pokazac kto popelnil blad. Teraz wyszlo to najaw, jesli nie uda sie Legii zagrac w play-off to Legia napewno dostanie odszkodowanie, predzej czy pozniej w kwocie m.w. ~4mln$ jednak Legia musi o to zawziecie walczyc. To co napisales ze UEFA nie moze zmienic decyzji ze Maribor i Legia sa nie rozstawieni to nie jest prawda, z tych okolicznosci z plusem dla Legia jest takie ze Legia zajmie miejsce Celtiku mimo, że Celtic jest rozstawiony a Legia nie:) Ostatnio gdzies czytalem, jak ktos z UEFA powiedział,że jesli zostanie cofnieta decyzja walkowera to Legia zastąpi Celtic i zagra z Mariborem. Szanse sa i trzeba w to wierzyć (L)

Sieniu_Bielany, 11.08.2014 14:06:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie ma co liczyć na pozytywne załatwienie sprawy, bo losowanie się już odbyło i uefa go nie powtórzy. Nie ma takiej opcji, że My zagramy z Maribo-rem, a celtic z kazachami. Maribor był nie rozstawiony więc w praktyce by wygladało to tak, że jeszcze zostaliśmy za ten błąd nagrodzeni!!!! Trzeba szybko się z tym pogodzić i iść dalej. Zdobyć Mistrza i powalczyć o LM za rok !!!!i

@Tuczneiro, 11.08.2014 14:07:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

poszukaj, już są :-)

enigma, 11.08.2014 14:07:51 - *.dynamic.chello.pl

A tak w ogóle; Był w historii europejskich pucharów klub, który w dwumeczu dostał 6 gongów, a mimo to awansował dalej???

PRAGA (L), 11.08.2014 14:10:00 - *.11

KABARET

Krzeszczu, 11.08.2014 14:14:01 - *.cust.bredband2.com

co z ta Ostrowska na Tweeterze, i co z Kuciakiem w tym wszystkim, bo tego akurat nie znam?

kibic, 11.08.2014 14:15:00 - *.dynamic.chello.pl

Nawet jeśli jakimś cudem nam się uda to nie będzie drugiego losowania. Wiadomo już że w takiej sytuacji Legia zagra z Mariborem, a Celtic w LE z Aktobe. Mimo że Legia i Maribor nie byli rozstawieni to takie rozwiązanie jest najmniej uderzające w porządek. Nie wiadomo tylko jak zachowa się wtedy Ludogorec, który stracił przez naszą sytuacje rozstawienie na rzecz Celticu. Myślę że sam fakt do jakiego zamieszania by doszło gdyby nas jednak przywrócono do LM (UEFA mogłaby wpaść z deszczu pod rynnę) z góry nie mamy szans...

asad, 11.08.2014 14:17:13 - *.dynamic.chello.pl

CZYTAĆ WSZYSCY !!! WAŻNE !!!! Słuchajcie, może trzeba zorganizować na facebooku jakąś
strone z petycją skierowaną do uefa pod którą mogliby się podpisywać ludzie na całym świecie
facebook w dzisiejszych czasach to skuteczne i najlepsze narzędzie do nagłaśniania pewnych spraw
spraw. Myślę że jakby dobrze do rozreklamować ( najlepiej jakby wszystkie strony związane z
Legią wrzuciły takie podanie u siebie na tablice) dalej porozsyłać to po wszystkich klubach
na całym świecie, każdy kibic udostępniałby to na swojej tablicy i tak dalej, jakbyśmy zebrali kilkanaście
milionów podpisów pod tym to myślicie że uefa przeszłaby koło tego obojętnie ? Tylko ważne jest to aby zajął się tym klub
to musi być oficjalne i mądrze napisane pismo, przede wszystkim musi byc napisane po angielsku. Myślę że warto spróbować,
nic to nie kosztuje, a nawet jeśli się nie uda ludzie na całym świecie dowiedzą się że uefa
nie ma nic wspólnego z duchem sportu i niczym nie różni się od polityki, która twardo trzyma się tylko papierków.

Proszę również redakcje o przekazanie takiego pomysłu jak najszybciej do władz klubu, w jeden dzień można nawet nakręcić jakiś klip ukazujący całą sprawę
trzeba działać !!

Janek do "do mm", 11.08.2014 14:17:30 - *.nfosigw.gov.pl

Długo się nad tym zastanawiałem i wydaje mi się jednak że sprawa nie jest taka prosta. Zakładając że odwołanie się powiedzie, Legia ma grać z Mariborem mimo że oba kluby są nierozstawione. Wtedy do całej afery może włączyć się np..Łudogorec, który w przypadku awansu Legii miał być rozstawiony i trafić na teoretycznie łatwiejszego rywala, a wylosowali Steaue Bukareszt, czyli w sumie trudnego rywala i mogą złożyć skargę że mieli być rozstawieni i trafili na rozstawiony zespół. A to może destabilizować Ligę mistrzów a tego nikt "na górze" nie chce.

pozdro

191834, 11.08.2014 14:23:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Trybunał albitrażowy zweryfikujuje wynik z boiska. LM dla legi.

Svenson, 11.08.2014 14:23:41 - *.warszawa.vectranet.pl

Już po zawodach!

@do mm, 11.08.2014 14:27:48 - *.dynamic.chello.pl

Jeśli z tym przepisem o 12h przed losowaniem to prawda to wszystkie kluby biorące udział w losowaniu LM i LE (te które mogły trafić na Celtic/Legię) + sama Legia i Celtic o takie odszkodowanie mogą się starać. UEFA musiałaby wszystkim tym klubom wybulić kasę....

f3, 11.08.2014 14:46:43 - *.dynamic.chello.pl

http://ekstraklasa.tv/maciej-szczesny-ostro-o-decyzji-uefa-ws-legii/ns47yg

A Szczesny pier...li że to przez kibiców Legie wykluczyli . Co za typ...

kibic, 11.08.2014 14:48:48 - *.smtvsat.pl

Dla UEFY liczy się tylko ""finansowe fair-play"! O boiskowym możemy pomarzyć!

1956, 11.08.2014 14:57:36 - *.itsa.net.pl

Coś czuję że się uda i będziemy grać ze Steauą Bukareszt a Maribor z Łudogorcem.

do ba(L)cero, 11.08.2014 15:00:01 - *.rawamaz.mm.pl

A wiesz, że Bosman od tej pory nie zagrał w żadnym klubie? też chcesz żeby Legia skończyła jak Bosman co z tego że byśmy coś wywalczyli jak byśmy zostali wykluczeni ze struktur na wszeczasy

kle, 11.08.2014 15:01:50 - *.dynamic.chello.pl

Byly zrobione dwa losowania. W sytuacji kiedy Legia dostala by awans do 4 rundy zagralaby z Bate borysow czy jak oni tam maja. Maribur bodajze z steua

Legionista, 11.08.2014 15:02:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Barcelona też miała taka wpadkę i nie dostali takiej kary dokładnie z Wisła Kraków poszukajcie w archiwach

synant, 11.08.2014 15:21:34 - *.yolau.net

Teraz jakakolwiek decyzja przychylna Legii rozwaliłaby cały ład i porządek i tylko kolejne kluby skłoniła do tego żeby pisać odwołania. Wiadomo że kolejne losowanie nie odbędzie się i załóżmy że Legia zostaje przywrócona do LM i gra z Mariborem, a Celtic spada do LE i gra z Aktobe. Wtedy do akcji wkroczy Łudogorec, który odwoła się do UEFA że musi grać z rozstawioną Steaua, a powinien grać z klubem nierozstawionym... Wtedy UEFA możliwe że przeprowadzi dodatkowe losowanie dla Steay i Łudogorca dolosowując im Legię albo Maribor, ale i wtedy jest problem; Maribor, Steaua i Łudogorec mogą wystąpić o odszkodowania że musiały być losowane tak późno, że późno poznały swoich rywali. A to mogą być milionowe straty dla UEFA. Na przychylnej dla nas decyzji UEFA wpadnie z deszczu pod rynnę i będzie miała jeszcze więcej kłopotów i wrogów niż ma teraz... Wątpliwe żebyśmy cokolwiek ugrali. To samo tyczy się przywoływanego przez wielu przepisu o rzekomym warunku by na 12h przed losowaniem były znane nazwy wszystkich drużyn biorących udział w losowaniu - tu także jak Legia dostałaby odszkodowanie to zaraz wszystkie kluby które brały udział w ów losowaniu o takowe wystąpią (bo im także zmieniono potencjalnych rywali 'za 5 dwunasta' przed losowaniem). Wątpliwe jest byśmy cokolwiek byli w stanie ugrać. Ale odwoływać zawsze się warto...

@Legionista, 11.08.2014 15:21:59 - *.dynamic.chello.pl

Napisz więcej szczegółów?

xxx, 11.08.2014 15:23:25 - *.dynamic.chello.pl

Dajcie sobie siana! Jest po ptokach!
Nawet gdyby cofnięto decyzję, to komisja zbierze się ponownie w trójosobowym składzie i podejmie dokładnie taką samą decyzję!
Błąd jaki popełniła administracja Legii to czysta amatorka i chociażby dlatego nie zasługuje by grać w LM.
Zwalanie winy na zły Celtic i złą UEFĘ, jest po prostu nie fair i odwracaniem uwagi.
Prawo jakie ma uefa jest skostniałe i oczywiście do zmiany. To jedynie może się stać dzięki nagłośnieniiu sprawy Legii. Nic więcej.

Szkoda, bo ta dr€zyna miała perspektywy i spore szanse na awans do LM. Jak żadna w ostatnich latach....

legionista, 11.08.2014 15:29:44 - *.232.hispeed.pl

Głupota!!!
to tak samo jak by za przejście przez pasy nie po linii prostej była by kara śmierci

kublo, 11.08.2014 15:33:03 - *.dynamic.chello.pl

Nie wiem na ile to prawdziwe ale ponoć było przeprowadzone drugie, dodatkowe losowanie i jeśli uda nam się odwołać to gramy z BATE, Ludogorec z Slovanem, a Steaua z Mariborem. Takie pary krążą na twitterze. Może ktoś wie coświęcej w tej kwestii.

L, 11.08.2014 15:44:39 - *.internetdsl.tpnet.pl

Awans przy stole ja Celtic w d......

Obiektywny do wszystkich >nie znam się, ale wypowiem się<, 11.08.2014 15:50:02 - *.ibd.gtsenergis.pl

Jeśli uznać, że ci co się wypowiadają, to nie trole, to można dostać raka mózgu od teorii, zasłyszanych opinii, przemyśleń z koziej... Zdaję sobie sprawę, że środowisko kibicowskie jest w części mocno ograniczone intelektualnie. Serio zastanówcie się, zanim coś napiszecie. Swoje gdybania zostawcie dla siebie, bo wasze rozkminy czasem tak głupie, powielające jakąś plotkę (12h przed losowaniem...), że odechciewa się cokolwiek czytać. Odpuść swoje wypociny. Zajmij się czymś konstruktywnym, jeśli masz pisać o terminie 12-godzinnym przed losowaniem, odszkodowaniach itp.

do Legionista, 11.08.2014 15:50:29 - *.ntlworld.ie

to ja odnajdz i wrzuc Link bo to jakas wymyslona historia, niby kiedy mieli grac?

ron, 11.08.2014 15:55:17 - *.dynamic.chello.pl

Taki Suarez odwołał się do Lozanny i dopiero w połowie sierpnia będzie decyzja.Czekał bloisko poltora miesiaca.To samo bedzie z Legią.LM poszła się j....ć

Anty Tusk, 11.08.2014 15:55:56 - *.internetdsl.tpnet.pl

Ważna informacja ! ! !

Info dla Wszystkich co oglądali Celtic - Legia na celtic.tv:
Pamiętajcie, że trzeba wykasować polecenie zapłaty za tą telewizje internetową. W przeciwnym wypadku będą co miesiąc kasować po 13 funtów, bo jest to zlecenie stałe na karcie kredytowej.
Podawajcie dalej, żeby nikt się nie naciął !!!

kil, 11.08.2014 15:58:38 - *.107

czytaliście już to?
http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ekstraklasa,bartosz-bereszynski-pytal-czy-moze-grac-z-celtikiem-glasgow,artykul,491961,1,721.html

krzys, 11.08.2014 16:04:10 - *.internetdsl.tpnet.pl

wielki szacun dla Dariusza Mioduskiego! Woła o wartości w sporcie i w życiu. O honor!taka ma być Wielka Legia i Jej kibice!Brawo Miodziu! Brawo Legia!

daniel, 11.08.2014 16:14:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wisla Krakow -Fc Barcelona el . Ligi mistrzow 2008 /2009 wchodzi nieuprawniony Aleksander Chleb , nie ma dla Wisly walkowera. Byl 6 min na boisku tyle co Bereszynski.

janek, 11.08.2014 16:14:19 - *.dynamic.chello.pl

Co by nie mówić ta 4-listna koniczynka w herbie nie raz dała szczęście Celtikowi...

tylko Legia, 11.08.2014 16:16:00 - *.centertel.pl

W przypadku gdyby odwołanie przyniosło efekt Legii, to dobór drużyn mogłby wygladać nastepujaco: ludogorec w ramach rekompensaty gra z mariborem a my wskakujemy na miejsce ludogorca i gramy ze steua lub my gramy z ludogorcem a maribor ze steua. Ale jaki bedzie przypal jak bedziemy grac w eLM a i tak przegramy dwumecz i nie wejdziemy do grupy

xxx, 11.08.2014 16:19:55 - *.slupsk.vectranet.pl

nowy hymn celticu:
"We have no honour, we have no shame,
we lost 6-1 and still in the game!"

Muniain, 11.08.2014 16:26:33 - *.static.ip.netia.com.pl

Chciałbym tylko napisać, że całkowicie POPIERAM działania naszych Prezesów.
Nie wolno się poddawać, tak dla zasady. Trzeba walczyć!

Cieszę się, że sprawa została nagłośniona. Bardzo dobrze!

To czy się uda z tym odwołanie czy nie to inna sprawa, ale fakt, że walczymy jest bardzo ważny.
Szanują Cię wtedy gdy jesteś silny i walczysz o swoje.

Ty(L)ko Legia!

eldo, 11.08.2014 16:28:50 - *.137

Ludzie ,prose Was . nie piszcie juz tych farmazonów ze Bereszyński grał tylko 4 minuty bo to na prawde nie ma żadnego znaczenia. Czy 1 min czy 90 min to jest dokładnie to samo. Wystapił w tym meczu. Jesli interesujecie sie choć troche piłką nożną a nie tylko Legią i jej oprawami na Żylecie to na prawde powinniście to wiedzieć że to wogole nie ma znaczenia zewszedł przy stanie 2:0 i tylko na moment.. ręce mi opadają jak czytam te farmazony i jak nasi prezesi odwpłuja sie do jakis .. wartoścido fair play, do ducha sportu . Na prawde są tak naiwni czy tylko robia ferment żeby własnych kibiców podurzać ? sprawa jest przegrana a żadnych wartości w sporcie od wielu lat nie ma .

gumis1984, 11.08.2014 16:28:53 - *.dynamic.chello.pl

Jest już uzasadnienie

do do Legionista, 11.08.2014 16:34:56 - *.opera-mini.net

http://m.sportfan.pl/artykul/barcelonie-grozi-walkower-wisla-blizej-ligi-mistrzow-2899/2

Pewnie chodzi mu o sytuacje z Hlebem. To jest zupelnie co innego. Tam zawodnik zostal zgloszony do rozgrywek, ale nie zostal wpisany do protokolu meczowego. W 84 minucie pojawil sie na boisku.

maestro, 11.08.2014 16:40:46 - *.dynamic.chello.pl

DO ZZ : pewnie , a czy ktoś myśli inaczej ???

Eldo, 11.08.2014 16:44:27 - *.centertel.pl

A za rok pol skladu Legii bye bye. Niestety.. Uefa sie nigdy nie przyzna tak jak sady w naszym kraju

kris, 11.08.2014 16:47:06 - *.dynamic.chello.pl

Powinni Ostrowską ewakuować w trybie pilnym do Poznania i sprawdzic czy nie była agentką Celticu?

@tylko Legia, 11.08.2014 16:49:28 - *.dynamic.chello.pl

ale bedzie chociaz pewna grupa LE

Robert, 11.08.2014 16:56:29 - *.dynamic.chello.pl

Za 90 minut to Hleb wszedł w 66 minucie, więc grał 24 minut
Za historia Wisły to Hleb wszedł w 65 minucie, więc grał 25 minut, to więćej niż Bereszyński.i

laurent do Obiektywny do wszystkich, 11.08.2014 17:03:58 - *.dynamic.chello.pl

Cała treść twojego komentarza to "ja jedyny mam rację a wy wszyscy nie, bo tak", reszta to jakieś pseudointeligentne pojazdy, więc albo właśnie ty jesteś trolem, albo jedynie niezmiernie głupim człowiekiem

zryty beret, 11.08.2014 17:16:58 - *.static.ip.netia.com.pl

Nie ma znaczenia czy Bereś zagrał 3 minuty, 4 czy cały mecz. Oczywiście gdyby zagrał cały mecz i walnie przyczynił się do wygranej, sprawa wyglądałaby gorzej.

ALE tu chodzi o to, że klub został bardzo drastycznie ukarany za błąd formalny jednej osoby. Teraz należy dowieść, że:

- Legia nie chciała oszukać UEFA i nie złamała regulaminu celowo = zawodnik dostał czerwień i 3 mecze faktycznie nie grał; w klubie było przekonanie, że kara została odbyta - nie było przecież sytuacji takiej, że dostał czerwoną i zagrał już w kolejnym meczu - wówczas kara byłaby jak najbardziej zasadna

- w tym czasie zawodnik był zdrowy, nie leczył kontuzji, nie był wypożyczony itp. - mimo to nie grał w pucharach (a w lidze tak), a więc Legia de facto zastosowała się do kary - tylko błąd personalny spowodował niewpisanie Bartka na listę - ale powtarzam, nie było to celowe i w żaden sposób nie miało spowodować "obejścia" przepisów czy niewykonania kary - kara fizycznie została wykonana, a tylko papierkowo nie

- Legia na niezgłoszeniu zawodnika do II rundy nic nie zyskała - i tak by nie mógł grać w meczach z St.Patricks - w tym zakresie regulamin nie przewidujący innej kary niż walkower (przy wg mnie gorszym przewinieniu, czyli wystawieniu gracza w ogóle nie zgłoszonego, które MOŻE BYĆ ukarane walkowerem) jest po prostu krzywdzący i niesportowy w tej konkretnej sytuacji

Także ja uważam, że odwoływać się jak najbardziej należy.
I nie dlatego, że czujemy się niewinni - nie, popełniliśmy błąd i za niego powinniśmy ZAPŁACIĆ karę finansową za niezgłoszenie zawodnika - ale walkower jest zbyt daleko idącym środkiem w tej sytuacji.

Krótko mówiąc - w Legii sądzono, że kara została odbyta, zawodnik nie zagrał w trzech meczach, nikt od tej kary nie uciekał. A walkower za to, że zawodnik faktycznie trzech meczy nie grał, ale tylko nie został wpisany na jakąśtam listę (przy czym i tak nie mógłby nawet być na ławce!) w tej sytuacji jest w kompletnej sprzeczności z zasadami fair play i sportowej rywalizacji, którą Legia wygrała zdecydowanie.

deila, 11.08.2014 17:20:33 - *.ip.oxynet.pl

Mam przeczucie że za kilka dni zobaczymy nagłówki
"Niewiarygodny Zwrot Akcji Legia powalczy o LM"

Regulamin regulaminem, ale W Lozannie mogą wziąć pod uwagę że to wejście i tak nic nie zmieniło i po prostu potraktować jak drobne niedopatrzenie bo takie było.

Kolejna sprawa Celtic twierdzi że jest neutralny w tej sprawie a więc dobrze kolejny argument że nie domagali się tego walkowera.

UEFA postąpić inaczej nie mogła bo w przypadku nałożenia tylko kary finansowej wtedy dopiero by odpowiedzieli za złamanie regulaminu.

A więc Kibice bądźcie dobrej myśli, bo na tym świecie dzieją się rzeczy o których nawet się filozofom nie śniło.

legion, 11.08.2014 17:21:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Dziwię się prezesom, że tracą czas na jakieś śmieszne odwołania. Panowie chodzi o szmal i nikt wtedy nie pamięta o jakimś honorze czy fair play. Frajerzy jesteśmy to dostajemy w dupeczke, a cwaniaki tylko na takie okazje czekają. Ja bym raczej przeprowadził dokładne wewnętrzne śledztwo, bo coś mi tu śmierdzi. Jak to jest, że zawodnik zwraca się do Osrowskiej żeby się upewnić czy wszystko jest ok, a ta pani jeszcze go griluje mówiąc , że on jest od grania a nie od zastanawiania się.

Obiektywny do laurent, 11.08.2014 17:45:54 - *.ibd.gtsenergis.pl

"ja jedyny mam rację a wy wszyscy nie, bo tak". Nie, nie, nie. Odnośnie terminu 12h przed losowaniem mam rację, bo to sprawdziłem. Tak, przeczytałem regulacje UEFA. Teorie stawiane przez niektóre osoby odnośnie przyszłości wskazują, że dana osoba jest gimbusem albo ma iluzoryczne doświadczenie życiowe, wynikające jedynie z osiedlowych dyskusji z równie rozgarniętymi w tych tematach znajomymi.. Polecam myślenie po raz kolejny lub milczenie, gdy na dany temat pojęcia brak.

GNS, 11.08.2014 18:04:50 - *.centertel.pl

może powinien się pojawić stosowny artykuł, bo niektórzy jeszcze ślepo wierzą, że gdyby Ivica strzelił karne to byśmy awansowali. otóż nie! walkower 3:0 jest umowny, gdyby nie dawał awansu Celtikowi, wówczas walkower zostałby ogłoszony jako dyskwalifikacja, tak samo nie ma znaczenia czy Bereś zagrał minutę czy trzy, bo był na ławce rezerwowych i to już dawało pretekst do wszczęcia postępowania.
każdy wie, że wygraliśmy uczciwie 6:1 i jak ktoś uważa, że odwoływanie się jest głupotą to sam nie ma oleju w głowie.
otóż tak Legia jak i UEFA nie dopełniły formalności. Legia nie zgłosiła wcześniej Beresia, a UEFA swój absurdalny werdykt wydała godzinę, a nie 12 godzin przed losowaniem i to w dodatku nie poprzez komisję, która powinna to rozpatrywać, więc w zasadzie jest 2:1 dla Legii w tym momencie i nasza kara jest zupełnie nieadekwatna, bo jak widać każdy może popełnić błąd tylko nie my.
a co do wizerunku UEFA to mogą tylko zyskać wizerunkowo na cofnięciu tej decyzji. pytanie tylko czy im zwyczajnie się opłaca ocieplać swój wizerunek :)
osobiście nie wierzę w przypadki, a jeśli chodzi o Celtic to już kolejny taki "przypadek"...

Redakcja (LL!): taki artykuł się nie pojawi, bo nie masz racji. Gdyby w pierwszym meczu było 5-1 to byśmy awansowali. Tylko po co debatować nad 5-1 skoro w drugim było 2-0 dla Legii?:)

Mike, 11.08.2014 18:07:57 - *.static.ip.netia.com.pl

Sprawdzcie sprawę Vaselinovica z Vojdovina.W meczu z Trencin zagrał choć był zawieszony. I co z Tego ze Trencin wygrał 4:0. Jeżeli mamy trzymać sie formalności powinien byc walkover

Mike, 11.08.2014 18:09:47 - *.static.ip.netia.com.pl

W meczu Trencin- vojvodina zagrał vaselinovic zawodnik zawieszony. Trzymając sie formalności tez powinien byc walkower a nie zrobili nic z UEFA bo było 4:0? Bzduraaa

fix, 11.08.2014 18:20:35 - *.dynamic.chello.pl

Z tymi wymaganymi 12h przed losowaniem nie chce mi się wierzyć, niektóre mecze zaczynają się o 20:45/21:15 czasu polskiego, dodając do tego 1,5h meczu+15 min przerwy to już mamy 22:30/23:00 + ewentualna dogrywka w takim meczu to przynajmniej 23:05/23:35. Co jeśli w takim meczu przytrafi się jeszcze bardzo długa seria rzutów karnych, a do tego przerwy w grze np ze względu na złą pogodę i mecz skończy się po północy? Wtedy jak losowanie jest o 12:00 to nie ma 12h. UEFA na pewno by nie ryzykowała takiej późnej pory rozgrywania meczów, gdyby był taki przepis.

laurent, 11.08.2014 18:30:47 - *.dynamic.chello.pl

Tylko co w tym złego, że ludzie szukają różnych możliwości? Kto wcześniej znał choćby przypadki Debreczynu i Sion?

Kucik, 11.08.2014 19:08:13 - *.range81-129.btcentralplus.com

To znaczy ze mam Cweltic Glasgow nie nawidziec do konca zycia????

Poll, 11.08.2014 19:24:51 - *.86

Sprawa jest moim zdaniem nie do odkręcenia i żadne odwołania nic nie pomogą, w organach odwoławczych nikt nie będzie patrzył na racje moralne, czy sportowe, tylko na dokumenty, przepisy UEFA i to co Legia przesłała do UEFA, więc wynik będzie taki sam. Wnioski także personalne trzeba wyciągnąć tu na miejscu, co jednak nie oznacza, że należy przejść do porządku dziennego w kilku sprawach.

Po pierwsze skandaliczne zachowanie komisji dysc. UEFA w stosunku do przedstawicieli Legii, czyli fakt, że nie zostali oni dopuszczeni i wysłuchani podczas posiedzenia. W tym przypadku przepisy pozostawiają samej komisji decyzję czy pozwoli na uczestnictwo zainteresowanym, czy nie. Więc w tym przypadku poza zwykłym ludzkim chamstwem, bo jak inaczej nazwać fakt, że nie pozwolono choćby na początku obrad zabrać głosu człowiekowi, który specjalnie w tym celu przyleciał w nocy z obcego kraju. Czy choćby zaprosić do pokoju na koniec obrad i poinformować o decyzji. Po prostu gównojady i tyle, zrobili to dlatego, że gonił ich czas za chwilę miało być losowanie. Ale kwestia wysłuchania lub nie przedstawicieli Legii nie będzie miała znaczenia przy odwołaniu, ponieważ wg przepisów o uczestnictwie zainteresowanych decyduje sama komisja. Trzeba natomiast sprawdzić: czy komisja działała w prawidłowym składzie (pełnym itd...), czy zachowane zostały wszystkie terminy itd...

Po drugie trzeba wyjaśnić do końca zachowanie obserwatora UEFA na meczu w Edynburgu, jeśli dobrze zrozumiałem całą sytuację, to kwestia ilości minut spędzonych przez Beresia na boisku, nie miała najmniejszego znaczenia, skoro był zawieszony nie miał prawa znaleźć się nawet na ławce rezerwowych. Oznacza to, że Legia była już zdyskwalifikowana w momencie zgłaszania meczowej 18-tki. Trzeba sprawdzić, czy UEFA ma jakieś przepisy, ew. czy były jakieś precedensy jak w takiej sytuacji powinien zachować się obserwator, czy sędzia? To jest chyba jedyny i najmocniejszy punkt zaczepienia przy ewentualnym rozpatrywaniu odwołania.

No i sprawa ostatnia, tego akurat nie wiedziałem, że przepisy UEFA pozostawiają w tego typu sytuacjach furtkę, mianowicie mediacje między klubami. Nie mam pretensji do władz CG, że nie chcą oddać awansu, wiadomo nie te czasy, nie te pieniądze, ale w takiej sytuacji powinni powiedzieć krótko "nie zgadzamy się, to są ogromne pieniądze, których potrzebujemy, sorry". Tymczasem te zasrańce najpierw próbowały zasłaniać się UEFA, a potem pochowali się w mysie dziury, wyłączyli telefony, nie odpisują na maile, na dodatek blokuja dostęp do swoich stron klubowych, czy profilach społecznościowych.

I to trzeba maksymalnie nagłośnić i pokazać całemu światu, ile warte są wyspiarskie pierdolety o fair play, honorze i tradycji. I przypominać o tym na każdym kroku, tak żeby otoczenie zbyt szybko o sprawie nie zapomniało. No i ze wszystkich sił kibicować słoweńskiemu Mariborowi, bo wyeliminowanie CG z LM, byłoby czymś wspaniałym, pogrążyłoby gównojadów na dobre.



A, 11.08.2014 22:48:23 - *.dg-net.pl

Calym sercem jestem za Legia , ale sami dzialacze ktorzy sa przypadkowymi ludzmi nie mieli pojecia o swojej pracy . Lesnodorski tym razem nauczyl sie ze nie tylko picowanie sie liczy ale i doswiadczenie i praktyka

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!