Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Dariusz Mioduski - fot. Mishka / Legionisci.com
Dariusz Mioduski - fot. Mishka / Legionisci.com
Piątek, 15 sierpnia 2014 r. godz. 12:52

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Nie będzie szybkiej rozprawy przed CAS. UEFA zmieniła zdanie

Woytek, źródło: BBC

Rozwiały się nadzieje Legii na szybkie rozpatrzenie odwołania od kary nałożonej przez UEFA przez Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu (CAS). Jak informuje BBC, UEFA odrzuciła propozycję szybkiego rozpatrzenia sprawy przed trybunałem. Oznacza to, że szanse na ostateczną decyzję w przyszłym tygodniu są naprawdę minimalne. Jest jednak nadzieja, że CAS tymczasowo na wniosek Legii zawiesi decyzję UEFA.

Jeszcze w piątek na Łazienkowskiej liczono na współpracę ze strony UEFA, ale europejska centrala zmieniła zdanie.

- Kilka dni temu, gdy prosiliśmy UEFA o szybkie rozpatrzenie apelacji w Komisji Odwoławczej dyskutowaliśmy także o tym co będzie gdy decyzja nie będzie po naszej myśli. Wówczas otrzymaliśmy deklarację od UEFA, że poprą nas w przeprowadzeniu szybkiego trybu przed CAS. Próbowaliśmy skontaktować się z UEFA, ale po kilku godzinach otrzymaliśmy informację, że UEFA nas nie wesprze. To oznacza, że UEFA chce abyśmy zaakceptowali ich decyzję. Jesteśmy bardzo zaskoczeni tą zmianą stanowiska - powiedział Dariusz Mioduski.



Komentarze: (75)

aaa, 15.08.2014 12:54:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ktoś tu się lekko posrał chyba ze strachu.

aias, 15.08.2014 12:56:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

uefa = celtic = zero 0000000000000

Sputnik 44, 15.08.2014 12:58:29 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Po prostu w uEFA wiedzą, ze mogliby przegrać stąd gra na czas...
Pytanie tylko co bedzie gdy TAS uwzględni nasze racje? Satysfakcja / odszkodowanie / inne?

legia mistrz na zawsze, 15.08.2014 12:58:32 - *.warszawa.vectranet.pl

Trybunał może także zastosować tymczasowe zawieszenie kary (jeżeli będzie o nie wnioskowała Legia), jeżeli strony nie zgodzą się na przyspieszoną procedurę. Może się zdarzyć tak, że TAS zawiesi walkower i wówczas UEFA będzie musiała przywrócić Legię do Ligi Mistrzów.

Jak to co widać powyżej, ma się do tej decyzji o braku zgody na przyspieszony tryb?

Asda, 15.08.2014 13:01:11 - *.jmdi.pl

To bylo do przewidzenia :/

WALKA DO KOŃCA!, 15.08.2014 13:02:25 - *.20-2.cable.virginm.net

WALCZYĆ!DO!KOŃCA!

M@c, 15.08.2014 13:02:37 - *.dynamic.chello.pl

O co Legia może wystąpić w takim wypadku, skoro UEFA ją dyma? Da się wystąpić o zawieszenie tych dwóch meczy?

jacoo, 15.08.2014 13:02:52 - *.214.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

W takim razie należy złożyć wniosek o zawieszenie kary. Podobno jest taka możliwość.

zz, 15.08.2014 13:03:30 - *.adsl.inetia.pl

Powiem coś niepopularnego. Tak, to prawda, LM była blisko jak nigdy i zawiodły kwestie organizacyjne (za które jeszcze nikt nie beknął, Leśnodorski naprawdę mysli, że sprawa się rozmyje i ludzie zapomną? Oni naprawdę nie chcą nikogo ukarać?), ale pamiętajcie, że to NADAL BYŁY ELIMINACJE. Tak, szkoda braku pieniędzy za awans do ostatniego meczu eliminacji, szkoda, że nadal są nerwy w meczu z Kazachami, bo bez walkowera grupa LE byłaby pewna, ale nie ma się co łamać. To równie dobrze mogło się skończyć grupą LE po np. wylosowaniu Salzburga. Naprawdę, wiele się tak naprawdę nie zmieniło. UEFA oczywiście podjęła złą decyzję, wbrew duchowi fair play, a Celtic to jakaś żenada, ale nie można podchodzić do sprawy jako koniec świata... Awansować do LE, zebrać ile się da punktów w rankingu, wyjść z grupy i dojść tak daleko jak się da.

kostek44, 15.08.2014 13:03:32 - *.adsl.inetia.pl

I tak uważałem, że są bardzo małe szanse, ale mimo wszystko dziwi takie postępowanie. C(w)eltic widzę jak przegra w europejskich pucharach biegnie z płaczem do UEFA, uczciwie wygrać nie potrafią.

M@c, 15.08.2014 13:07:26 - *.dynamic.chello.pl

Skoro taki jest przepis to niech wnioskują o zawieszenie kary....

pancio, 15.08.2014 13:10:58 - *.centertel.pl

a moze to krok w naszą strone ?:D Legii pozostanie wniosek o zawieszenie walkowera, zostanie uznany, Legia wróci do LM. Cas sprawe jednak rozpatrzy na korzysc celticu, aczkolwiek bedzie juz za pozno, celtic otrzyma odszkodowanie, Legia zagra w IV r. eliminacja i wszyscy będa zadowoleni :D Sprawa ucichnie.. wszędzie rządzą układy.

dony, 15.08.2014 13:11:55 - *.ip.oxynet.pl

Ale wy jesiteście durnie

Ludzie tak cały czas szczekacie że jeszcze nikt nie bekną?
Gówno wiecie praktycznie wszyscy odpowiedzialni za ten błąd złożyli SAMI wymówienia. Dodatkowo co to da że wywali kilka osób? Czasu już nikt nie cofnie, na przyszłość bez takich błędów i wystarczy.

A UEFA to już są bardziej bezczelni niż Celtic.

A tak ogólnie widać jakim Przyjacielem jest Platini dla Bońka brawo.

BELZEBUB, 15.08.2014 13:14:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Moze i Legia była sama sobie winna ale zobaczcie jak nas potraktowali. Jak śmiecia! Do końca oszukiwali, żebyśmy mieli nadzieje i w ostatniej chwili perfidnie zablokowali możliwość odwołania. Trzeba walczyć mimo wszystko o to zawieszenie kary. Najgorzej, że nawet nie ma jak sie tym dziadom do dupy dobrać, żeby ich ukarać.

Muniain, 15.08.2014 13:16:13 - *.centertel.pl

Kij im w oko i na pohybel!!!

Przez ostatni tydzien to byla Legia Walczaca, Walczaca do konca.

Brawo i szacunek. Nawet jesli to nic nie przyniesie to dzieki temu mozemy byc silniejsi.

Teraz skupmy sie w LE i lapmy punkty w rankingu, bo w przyszlym roku moga sie przydac.

kafarek, 15.08.2014 13:16:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie ma juz szans panowie i panie na LM. Jezeli juz teraz uefa tak leci w h.ja to i tak nas nie dopuszcza! :( A wojowac z nimi nam sie nie oplaca. Poczytajcie sobie na necie uefa kontra FC Sion i jak to sie zakonczylo... Mafia

swk, 15.08.2014 13:16:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

nie płaszczmy sie przed nimi !!! je...ć mafie !!! srać na wszystko !!!

1313, 15.08.2014 13:19:38 - *.dynamic.chello.pl

I wszystko jasne nie chcą Legii w LM i musimy się z tym pogodzić. Teraz nawet jak CAS nam przyzna rację,a będzie po 1 meczach to jest po zawodach i jedynie kasę możemy wygrać ,ale w LM już nie zagramy.

TML, 15.08.2014 13:20:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Dajmy juz temu spokój,z nimi sie nie wygra,trzeba pilnować i wycignąć wnioski. Nie właźmy im juz w cztery litery i zajmijmy sie juz LE.

Do TML, 15.08.2014 13:25:44 - *.dynamic.chello.pl

Idź spać. LEGIO, WALCZYĆ DO KOŃCA!

kibic L, 15.08.2014 13:30:17 - *.dynamic.chello.pl

REDAKCJO!!!
Jak to się ma do Waszego artykułu z 15.08/00:15
BBC: Rozprawa w Trybunale możliwa w poniedziałek
"TAS może na wniosek Legii wydać decyzję o zawieszeniu decyzji UEFA lub zorganizować rozprawę przyspieszoną już w poniedziałek i tego samego dnia wydać decyzję. Przebieg takiego odwołania musi być ustalony i zaakceptowany między Legią i UEFA" - mówi rzecznik prasowy Trybunału dla BBC.
Trybunał może także zastosować tymczasowe zawieszenie kary (jeżeli będzie o nie wnioskowała Legia), jeżeli strony nie zgodzą się na przyspieszoną procedurę. Może się zdarzyć tak, że TAS zawiesi walkower i wówczas UEFA będzie musiała przywrócić Legię do Ligi Mistrzów.
PROSZĘ O ZADANIE KILKU PYTAŃ Panom: Mioduskiemu i Leśnodorskiemu
1. Czy wystąpili do TAS o tymczasowe zawieszenie kary?
2. W przypadku gdy LEGII nie przywrócą do gry w IV rundzie eliminacji LM, czy wystąpili o odszkodowanie finansowe za poniesione straty związane z grą w fazie grupowej LE (bo jeszcze LEGIA nie wywalczyła awansu w dwumeczu z Aktobe)?
3. Jeżeli mamy już przesrane w tym roku w rozgrywkach LM, a przed TAS kara byłaby złagodzona lub anulowana (niestety po rozegraniu już meczów IV rundy eliminacji LM i LE) to warto by było w ramach rekompensaty ŻĄDAĆ od uefy aby w przyszłym roku rozstawili NAS w IV rundzie eliminacji LM i żeby te eliminacje zacząć od IV rundy.

Real, 15.08.2014 13:35:23 - *.125

Niektorzy chyba nie kumaja ze tu nie chodzi o LM a o kase, grajac w LM mozna zgarnac miliony.. Niech , nam odszkodowanie dadza, lepsze to niz nic.

elfik2802, 15.08.2014 13:41:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl

jak ta pseudo porzadna organizacja woli bogatszy Cweltic i utrudnia dzialania naszej Leguni to nie wiem czy nie powinnismy sie wycofac z rozgrywek choc wiem ze to strata pieniedzy dla nas. oszusci i frajerzy

edson_zmm, 15.08.2014 13:46:55 - *.adsl.inetia.pl

Walczymy do końca! Mam nadzieję, że prędzej czy później ręka sprawiedliwości dotknie tą j***ną mafię i ten żałosny cWeltic!

http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ekstraklasa,legia-warszawa-walczy-z-uefa,artykul,492928,1,721.html

Jest nadzieja! Trzeba wierzyć do końca!

Legia albo śmierć!

Lukas, 15.08.2014 13:48:32 - *.dynamic.chello.pl

A na stronie Celticu jak gdyby nigdy nic tylko informacje typu : Celtowie wracaja do gry w LM ze trzeba sie przygotowac przeciez ta druzyna traci honor na oczach calego swiata...

e(L)o, 15.08.2014 13:51:56 - *.sieradz.vectranet.pl

Zarząd sam sobie jest winny. Dał ciała, a teraz szuka pudru w d***e !

sraczyk, 15.08.2014 13:53:09 - *.242

W tej sytuacji jedyne co mozemy ugrac to odszkodowanie przed CAS. Tyle, ze w CAS siedzi ta sama mafia, wiec przysadza nam z 15 tysi CHF a UEmaFiA za chwile za fuckowanie na nia na meczach da kara na 100 tysi CHF

Sven665, 15.08.2014 14:03:39 - *.100

Na PS piszą że jest jeszcze szansa na zawieszenie kary i wtedy muszą nas przywrócić do czasu rozpatrzenia ... naiwnie ale ciągle wierzę że się uda

ech, 15.08.2014 14:04:55 - *.free.aero2.net.pl

Legia idzie na batalię z UEFA (wojna to za duże słowo).

sokrates99, 15.08.2014 14:05:41 - *.193

do zz
Zgadzam sie w 100%.
Mam nadzieje ze ta sytuacja podziala jak frajersko przegrane mistrzostwo w 2012. Zmobilizujemy sie I w przyszlym sezonie bedzie LM!

@dony , 15.08.2014 14:22:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Platini przyjacielem Bońka jest, kiedy chodzi o wspólne interesy. A od kiedy to niby Boniek jest przyjacielem Legii i co zrobił w tej sprawie?

dadi82, 15.08.2014 14:25:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Co to znaczy dajmy sobie spokój. NIGDY, nie wygramy to nie wygramy ale walczmy dalej. Widać ze UEFA boi się wyroku CAS inaczej zakonczyli by sprawe szybko

ciajek, 15.08.2014 14:26:38 - *.157.wlantech.pl

trzeba walczyć do końca .To leży w charakterze LEGII i LEGIONISTÓW.NIE można odpuścić tym z uefa i tego zasranego cwelticu.Poza tym to wszystko wygląda na jeden wielki wałek.

cyniek, 15.08.2014 14:26:58 - *.play-internet.pl

a ja troszke z innej beczki czy jest juz moze wiadomo jakie konsekwecje poniosly osoby winne za to co sie stalo bo decyzja miala byc we wtorek i jakos cisza w eterze

Krzeszczu, 15.08.2014 14:28:27 - *.cust.bredband2.com

Moze tu juz nie chodzi o LM w tym sezonie. wszystko wskazuje na to ze zostalo nam to bezczelnie odebrane.

Ale popieram stanowczo walke Prezesow i Klubu. Bo tu juz chodzi o to jak UEFA (tfu) traktuja "mniejsze" kluby, i jak bydlacko potraktowali nas. Tego nie wolno odpuscic.
Pluja nam szyderczo w twarz a my mamy udawac ze pada deszcz?

Jaknajbardziej uwazam ze walke nalezy prowadzic do konca, bo i tak juz wiecej na tym nie stracimy. A zyskaliismy sporo. Bo na calym swiecie pisza o tej sprawie i Legii Warszawa.

Czytam codziennie Teamtalk. na poczatku pisalem tam sam przeciwko paru palantom z cweltika. A teraz sa tam kibice chavski, QPR, Rangers, Man Utd, Spurs, Everton i wielu wielu innych ktorzy komentuja i dziela bol Legii.

Wiec jest o co walczyc. O honor, o uznanie, o to zeby o nas bylo i glosno i mowiono pozytywnie.

Popieram prezesow. Nie odpuszczajcie panowie!

ciajek, 15.08.2014 14:31:40 - *.157.wlantech.pl

do swk
nie płaszczymy się przed nikim.Nie można odpuszczać chamom bo rozbisurmanią się jeszcze bardziej.LEGIA walczy o swoje,tak ma być bo taki jest charakter LEGII i JEJ Kibiców

Lolek, 15.08.2014 14:35:30 - *.pools.vodafone-ip.de

JA TYLKO CHCĘ WIDZIEC JAK OSOBA ODPOWIEDZIALNA W KLUBIE ZA TEN CYRK PONIESIE KONAEKWENCJE. WYWALIC NA ZBITY PYSK!!! TYLE W TEMACIE! !!

do swk, 15.08.2014 14:39:00 - *.dynamic.chello.pl

nikt tu się nie płaszczy, walczymy o sprawiedliwosć, nie nie myślą sobie złodzieje, że pódzie im tak łatwo

grzesiu1916, 15.08.2014 14:43:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl

sokrates.
Wtedy pilkarze mogli miec pretensje tylko i wylacznie do siebie.
Niestety ogromny trud jaki wlozyli w tym sezonie i jaki zniweczyła jakaś głupia pindra może zadziałać blokująco.
Miejmy nadzieje jednak ze wszystko bedzie dobrze.

I skonczcie juz wreszcie z tą uefą. Sami sobie jestesmy winni. Skoro bereś sam dopytywał czy moze zagrac a głupiej blondi nie chciało sie sprawdzić to sorry .

Hassan Abu Ma, 15.08.2014 14:50:44 - *.adsl.inetia.pl

Legia ukarana, Ruch ukarany po co nasze zespoły tam mają grać skoro nie jesteśmy (my jako Polska) mile widziani? Nie należałoby rozważyć opcji wycofania się?

KONIECZNIE CZYTAC!!, 15.08.2014 14:58:06 - *.internetdsl.tpnet.pl

KONIECZNIE!!!!! CZYTAC!!!!!! BEDZIE DOOOOOBRZE!!!!!
- Nie mogę przewidzieć co się stanie, bo w tej kwestii decydują inni. Ale rozumiem sprawę i głównym pytaniem jest czy pojawienie się na boisku zawieszonego zawodnika doprowadziło do wypaczenia wyniku czy też nie - powiedział na konferencji prasowej sekretarz generalny CAS, Matthieu Reeb.

grchw, 15.08.2014 15:08:59 - *.free.aero2.net.pl

Przypomina mi się rok 93 i cała Polska widziała
teraz cały swiat zobaczyl i co
mam nadzieję ze skonczy sie, a w zasadzie zacznie jak wtedy tylko rozsprzedazy na koniec nie będzie
mnie martwi tylko rusek na środku.

jnq, 15.08.2014 15:09:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl

dajcie juz spokoj, lachy bez !!!
jak w 93 cala Polska widziala tak jak teraz cala europa widziala !!!
Celtic na kolanach przechodzi dalej przy stoliku...
a my tak jak w 94 poprosimy Mistrza, Puchar oraz awans w LM golac frajerow i nie pozostawiajac zludzen !
wywalic darmozjadow (bebebenge i ostrowska razem z mazurkiem) i zastapic slabe ogniwa lepszymi, zasowac jak obecnie i za rok pokazemy pazernym lachom z uefy gdzie jest nasze miejsce !!!

LEGIA WARSZAWA !!!

LeChiffre, 15.08.2014 15:14:10 - *.dynamic.chello.pl

UEFA nie zesrała się ze strachu, po prostu stara się uniknąć destabilizacji rozgrywek LM.
Nie ma 100% pewności, że Trybunał w Lozannie podejmie tą samą decyzję, jaką podjęła UEFA.
Zrobiliśmy koszmarny błąd, wyrok trzeba przyjąć teraz na klatę i wynieść z tego lekcję na przyszłość.
Takie błędy mogą się zdarzyć amatorom w Lidze Szóstek, a nie w profesjonalnym futbolu, tu nie ma miejsca na takie elementarne błędy.
Trzeba przełknąć gorzką pigułkę i kropka.
Werdykt został wydany w oparciu o regulamin rozgrywek, nie było to żadne widzimisię działaczy.
Przyjmijmy tą haniebną porażkę naszej administracji honorowo i zacznijmy grać po prostu w piłkę.
Przejdźmy Aktobe, zagrajmy parę fajnych meczów w grupie, wyjdźmy z niej i zdobądźmy przede wszystkim Mistrzostwo Ekstraklapy. bo bez tego nie zagramy w przyszłorocznej edycji LM.
Z mojej perspektywy trąci to już powoli żebractwem (bez urazy).

Arek, 15.08.2014 15:14:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

i niech ktoś teraz powie, że to nie jest mafia. Przecież to jest w ch..a cięcie w biały dzień. Obsrali się, bo myśleli, że nie ma na nich żadnych argumentów a tu zdziwienie. Zostali zagięci i dlatego tak to przeciągali. Myśleli, że posiedzą sobię godzinkę i przyklepią ten walkower. A ta zmiana zdania - wszystko składa się w jedną całość. Zobaczyli, że mielibyśmy szanse w tym Cas czy jak to tam i szybkiej procedury nie będzie.

Ruuud, 15.08.2014 15:18:30 - *.play-internet.pl

Jest nadzieja!- "...Nie mogę przewidzieć co się stanie, bo w tej kwestii decydują inni. Ale rozumiem sprawę i głównym pytaniem jest czy pojawienie się na boisku zawieszonego zawodnika doprowadziło do wypaczenia wyniku czy też nie - powiedział na konferencji prasowej sekretarz generalny CAS, Matthieu Reeb."

Kifer, 15.08.2014 15:21:23 - *.free.aero2.net.pl

CAS MOŻE ZASTOSOWAĆ WSTRZYMANIE ROZEGRANIA MECZU CELTICU I LEGII DO CZASU WYDANIA DECYZJI. LEGIA MOŻE WNIOSKOWAĆ O ZASTOSOWANIE TAKIEGO ŚRODKA TYMCZASOWEGO.

damdol5, 15.08.2014 15:23:30 - *.56

"Nie mogę przewidzieć co się stanie, bo w tej kwestii decydują inni. Ale rozumiem sprawę i głównym pytaniem jest czy pojawienie się na boisku zawieszonego zawodnika doprowadziło do wypaczenia wyniku czy też nie - powiedział na konferencji prasowej sekretarz generalny CAS, Matthieu Reeb."

Źródło: http://sport.wp.pl/kat,32284,title,UEFA-utrudnia-Legii-walke-w-Lozannie,wid,16819038,wiadomosc.html

GDZIE TE DYMISJE, 15.08.2014 15:24:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

GDZIE K**************AAAAAAAAAAA DYMISJE????????????BO KOMUŚ NORMALNIE W PALNIK WYJ*** ZARA!!!!

phaeton, 15.08.2014 15:31:07 - *.centertel.pl

panie prezesie czy wyciagnieto konsekwencje wobec osob odpowiedzialnych za cala ta szopke i kiedy pan przestanie mydlic kibicom oczy ?

do redakcji, 15.08.2014 15:32:56 - *.play-internet.pl

Mam prosbe o opinie na temat decyzji uefa. Czy to ze nie zgodzili sie na tryb przyspieszony paradoksalnie moze byc dla nas korzystne? Wobec takiej decyzji CAS moze tymczasowo zawiesic walkowera do czasu rozpatrzenia sprawy a tym samym przywrocic Legie do eliminacji LM.

Druga opcja ta niekorzystna zaklada ze uefa bojac sie pozytywnej dla nas decycji CAS chce uniemozliwic wystapienie Legii w eliminacjach wiedzac ze nie wyrobimy sie czasowo (dlatego ten jeden dzien zwloki przez ktory rozpatrywali nasze odwolanie zawazyl na wszystim co uefa dobrze przemyslala)

Redakcja (LL!): tak. CAS może zawiesić walkower do czasu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli tego nie zrobi, to będzie po LM... Jeden dzień zwłoki UEFA nie ma tu znaczenia, bo rozprawa może potrwać kilka miesięcy. Liczy się to, że UEFA nie chciała trybu przyspieszonego.

(L)odz, 15.08.2014 15:45:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Widać jak na dłoni czym jest UEFA i kim jest zarządzana i sterowana.Niech nie pieprzą w reklamch przed meczem o fair play i przestrzeganiu ich zasad.Mafia syf z gilem i kilo mułu.Przestępcza organizacja i kropa.LEGIA zawsze będzie dumnym i zwycięskim KLUBEM ,dla mnie jest moralnym zwycięscą LM.Olać pólgłupków z UEFA i robić swoje dalej.A cweltic do taki szkocki śmieszny klubik bez honoru ,ambicji i jaj.Pamietajmy, finał LE mamy w WARSZAWIE , a wtedy bedzie się działo!!!!

Do Redakcji, 15.08.2014 15:54:42 - *.play-internet.pl

Czy w zwiazku z odpowiedzia na poprzednie pytania mozemy mniemac iz uefa chciala nam pojsc na reke nie godzac sie na tryb przyspieszony?

1) gdyby sie zogdzila a CAS by naszego odwolania nie uznal bylo by po zawodach.

2) A tak nie godza sie wiedza ze CAS niezaleznie od decyzji ktora bedzie podjeta dopiero po kilku miesiacach umozliwia w ten sposob zawieszenie walkowera umywajac rece od sprawy.

hawryl74, 15.08.2014 15:57:17 - *.perr.cable.virginm.net

Może to będzie tak.
TAS zawiesi karę i przywróci nas do LM.
Celtic wyskoczy z ryjem do uefa co qrwa jest a oni to nie my to TAS zawiesił karę my zrobiliśmy wszystko żeby Legie powstrzymać.
Walczyć do końca bez zmiłuj i przebacz !!!!
Po trupach do celu... jak to śpiewali w radio redaktorzy jakiś czas temu.
Pozdrowienia dla wszystkich optymistów (L).

piknik, 15.08.2014 16:02:35 - *.adsl.inetia.pl

Tu jest lista spraw ropatrywanych
http://www.tas-cas.org/en/infogenerales.asp/4-3-544-1092-4-1-1/5-0-1092-15-1-1/

piknik, 15.08.2014 16:05:37 - *.adsl.inetia.pl

a to jeden z arbitrów
http://www.tas-cas.org/fr/getPDF.asp?IdPersonne=496

zwiesti, 15.08.2014 16:14:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A tymczasem w Szkocji festyn. Ciesza sie te pipy jakby wygrali na boisku... w ogole nie maja wstydu i honoru. To sie w glowie nie miesci.

Waldek022, 15.08.2014 16:18:57 - *.100

Bracia!

Nie upadajmy na duchu. Walczymy do końca.
Tacy jesteśmy. Wierzymy do końca w cud. Tak jak Powstańcy i inni Bojownicy o nasze Miasto w historii. Tak nas wychowano na podwórkach i nie zmienimy siebie, bo stracilibyśmy rację bytu.
Walczymy do końca oczywiście o zawieszenie walkowera, a jak nie to o odszkodowanie od mafii, a jak nie to o jak największy smród za mafią i szkotami. My nie wybaczamy i nie zapominamy.
Każdy mem, każdy komentarz na forach zagranicznych, każdy głupi wpis na FB ma znaczenie.
I zgadzam się w 100%, że dymisje w Legii dawno już powinny być. Tym bardziej po informacjach o tym, że Bereś dopytywał Ostrowską o to, czy może grać. Kuciak po tej akcji zrobił chyba takiego facepalma, że nie mógł zagrać z Łęczną po szoku.
3mamy się razem i walczymy do końca!

Pozdrawiam,
Ursynowiak.

do redakcji2, 15.08.2014 16:26:18 - *.play-internet.pl

Kiedy najwcześniej mogą karę zawiesic? Już na weekendzie, czy dopiero w poniedziałek?
Na ile przed meczami IV rundy muszą tę karę zawiesic, abyśmy w niej zagrali?

daves, 15.08.2014 16:29:01 - *.LAN4.mega-net.pl

Pytanie do redakcji.
Co mamy rozumieć w zawieszeniu kary? Nie bardzo rozumiem, jak można zawiesić walkowera...

dyzio, 15.08.2014 16:39:09 - *.eaw.com.pl

uefa się boi poniewazż wlozanie beda ropztrywać czy wejscie bereszyńskiego miał wływ na wynika nie czy był zawieszony poniewaz faktycznie bez formalnosci odbył kare nie grajać 3 meczy itu sie boi uefa ze ich decyzja bedzie cofnieta oi zacznie się bałagan ktorą sobie zawinili

Do Redakcji!, 15.08.2014 16:57:55 - *.static.chello.pl

Redakcjo, dlaczego nie wstawicie treści wypowiedzi sekretarza generalnego CAS? Przecież to kluczowa informacja dla kibiców. Ta wypowiedz oznacza bardzo wiele w kontekście stanowiska CAS w sprawie Legii! W zasadzie mozna powiedziec ze jest wręcz w kluczowa w myśleniu o procesie odwoławczym CAS!!! Tchnijcje nadzieje w serca tych ktorzy wchodzą na wasza strone po to zeby znaleźć cos co pozwoli im jeszcze wierzyc.

WALEK, 15.08.2014 17:01:45 - *.127

FUCK UEFA !!!
UEFA MAFIA !!!

maik, 15.08.2014 17:12:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Tyle mowa o tym Delegacie UEFA. Co to za jeden? Jakoś jego nazwisko się nie pojawiało w mediach.
Warto wiedzieć kto to i podziękować mu osobiście.

M@c, 15.08.2014 18:01:35 - *.dynamic.chello.pl

Niech CAS zawiesza karę i gramy w LM! Kit z mafią!

..., 15.08.2014 18:04:38 - *.static.chello.pl

CAS nie zawiesi walkowera, co za tym idzie nie przywróci Legii do LM, a sprawa będzie trwała spory czas. Przed trybunałem pewnie wygramy ale że będzie już po czasie to UEFA zmuszona będzie do wypłacenia odszkodowania i na tym się zakończy. Opcja druga jeżeli w ogóle możliwa to w przypadku mistrzostwa start od 4 rundy w przyszłym sezonie. Ale to takie gdybanie.

max, 15.08.2014 18:09:00 - *.internetdsl.tpnet.pl

To w końcu złożyli do do CAS to odwołanie z wnioskiem o zabezpieczenie powództwa czy nie?

robert_g, 15.08.2014 18:19:46 - *.vline.pl

Jeżeli CAS zawiesi walkower to będzie to oznaczało, że powinny zostać zawieszone mecze :

Celtic - Maribor
Legia - Aktobe

Odwieszenie tych meczów powinno nastąpić po wydaniu wyroku przez CAS czyli później.

M@c, 15.08.2014 18:19:56 - *.dynamic.chello.pl

Czy to przypadkiem nie jest tak, że po tej pierwszej decyzji UEFA jest w czarnej dupie i chce się wybielić? Podjęli decyzje na szybko bez możliwości wyjaśnienia błędu przez Legię. Podczas Komisji odwoławczej zostali zbombardowani argumentami przemawiającymi za Legią, ale nie mogli już zmienić decyzji i umyli od tego ręce, podtrzymując wyrok pierwszej instancji. Czy nie uważacie też, że zmiana decyzji o wspieraniu Legii przez UEFE w sprawie przyspieszonego procesu, to też jest taki element umywania rąk? Jeżeli zawieszą wykonywanie kary i przywrócą Legię do LM, to kto będzie winny, UEFA? Nie, winny będzie CAS. UEFA będzie miała czyste papiery mimo że zawaliła. Taka jest moja osobista opinia. Nie trzeba się ze mną zgadzać:)

michal kulik, 15.08.2014 19:04:25 - *.cust.tele2.se

WALCZYĆ!!! LEGIO!!!!! WALCZYĆ!!!!!

JESTEŚMY Z WAMI!!! HEJ LEGIO!!! JESTEŚMY Z WAMI!!!

do redakcji, 15.08.2014 19:16:28 - *.play-internet.pl

A kiedy CAS może zawiesić walkower? wiadomo kiedy będzie to posiedzenie na którym może to się stać?

daniel , 15.08.2014 19:31:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

UEFA działa jak Putin! Absolutne dno! Niech UEFA powie po męsku:nie chcemy Legii! bo jej nie lubimy! i chcemy Celtic!

do robert_g, 15.08.2014 19:55:21 - *.dynamic.chello.pl

Jak sobie wyobrażasz zawieszenie meczy na np. 3 miesiące?

PFC, 15.08.2014 20:14:27 - *.91.static.bait.pl

Tutaj chyba bardziej chodziło o chęć uratowania Ceticu który ma dlugi i jest w czarnej dupie niż załatwienie Legii nie zmienia to faktu że czeka nas dosyć nerwowy weekend:) z niecierpliwością czekam na pon

astor, 15.08.2014 23:05:57 - *.hsd1.wa.comcast.net

co wy się martwicie co będzie jak CAS zawiesi karę? To jest akurat bolączka uefa i innych bałwanów którzy mają idiotyczne przepisy. Kto mieczem wojuje, od miecza ginie. My już więcej w tej lidze poza-boiskowej nie stracimy.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!