Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Wielka Flaga na meczu z Celtikiem - fot. Mishka / Legionisci.com
Wielka Flaga na meczu z Celtikiem - fot. Mishka / Legionisci.com
Wtorek, 4 listopada 2014 r. godz. 14:00

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Jak nie teraz, to kiedy? Wszyscy na Metalist!

Woytek

"Zaledwie 500 biletów pozostało na czwartkowy mecz Ligi Europy pomiędzy Legią Warszawa i Rapidem Bukareszt" - taką informację podaliśmy dokładnie 3 lata temu. Było to dwa dni przed meczem, w którym Legia Warszawa wywalczyła awans do 1/16 finału Ligi Europy. Wówczas pojedynek z Rapidem obejrzało 30786 fanów. Jak wygląda to dziś? Napiszemy wprost: Beznadziejnie!

Do meczu z Metalistem Charków, w którym drużyna Henninga Berga może powtórzyć sukces z 2011 roku, pozostały tylko 2 dni, a liczba zajętych miejsc na stadionie to około 18 tysięcy. Gdzie się podziało 12 tysięcy kibiców? Meczów za dużo? Bilety za drogie? Pogoda nie rozpieszcza? A może wyniki za słabe? W przypadku takiego spotkania nie trafiają do nas w zasadzie żadne argumenty, by nie stawić się w czwartkowy wieczór na Łazienkowskiej.

1. Drogo? Nieprawda!

Bilety są tańsze (lub zdecydowanie tańsze) niż 3 lata temu.
Żyleta:
Na mecz z Rapidem wejściówki kosztowały 58 zł i 50 zł (dla odpowiednio nieposiadających i posiadających karnet).
Na mecz z Metalistem wejściówki kosztują odpowiednio 54 zł i 40 zł.
Trybuna Deyny:
Na mecz z Rapidem wejściówki kosztowały 75-150 zł i 65-130 zł (dla odpowiednio nieposiadających i posiadających karnet).
Na mecz z Metalistem wejściówki kosztują odpowiednio 65-95 zł i 50-65 zł.

2. Wyniki Legii są lepsze niż 3 lata temu!

- Od tamtej pory stołeczny klub zdobył dwa razy mistrzostwo Polski
- Aktualnie Legia prowadzi w tabeli Ekstraklasy (i taki stan utrzymywał się w 50 z 65 ostatnich kolejek)
- Zespół awansował do ćwierćfinału Pucharu Polski
- I przede wszystkim... w tym sezonie Legia ma imponujący bilans w europejskich pucharach: 8 zwycięstw, 1 remis, bilans goli: 18-2

3. Atmosfera i relacje kibiców z klubem są lepsze niż 3 lata temu.

To "oczywista oczywistość"... chyba nie trzeba niczego dodawać.

4. Za dużo meczów, późna godzina, zła pogoda itp.?

Wszystkie te argumenty brzmią jak mało śmieszny żart. Jeżeli w Ekstraklasie frekwencja delikatnie mówiąc nie jest imponująca, to oznacza przecież, że wielu z nas nie chodzi na mecze. Jeśli odpuszczamy ligę czy PP, to przecież mecz z Metalistem powinien być (i jest) idealną okazją, by wybrać się na Łazienkowską!

Na co czekacie? Na finał na Narodowym?! Najpierw wspomóżcie piłkarzy w walce o ten finał!

Tylko trzy mecze

W tym roku na stadionie Legii zostaną rozegrane jeszcze tylko 3 mecze:
06.11.2014 godz. 21:05 METALIST CHARKÓW
01.12.2014 godz. 18:00 CRACOVIA KRAKÓW
11.12.2014 godz. 21:05 TRABZONSPOR KULUBU

Oznacza to, że po Metaliście na Ł3 widzimy się dopiero w grudniu! Odpowiedzcie sobie zatem na pytanie Wy, którzy w tym sezonie zawodzicie na całej linii: kiedy zamierzacie dopingować Legię Warszawa?

WSZYSCY
NA
METALIST!

Nakręćcie się na ten mecz, nakręćcie znajomych - lepszej okazji w tym roku już nie będzie!

KUP TERAZ BILET!





Komentarze: (193)

Pio, 04.11.2014 13:29:53 - *.static.ip.netia.com.pl

Ten news mobilizujący powinien być na stronie tydzień temu a nie dwa dni przed meczem

Redakcja (LL!): Tydzień temu to na Ł3 mieliśmy jeszcze mecze z Pogonią i Ruchem. Termin meczu jest znany od 2 miesięcy, a w dwa najbliższe dni, to można na kolanach dojść do kas na Łazienkowskiej, a co dopiero... kliknąć w system i kupić bilet! :) Zapraszamy!

Fred, 04.11.2014 14:10:03 - *.polkomtel.com.pl

Bilet juz dawno przytulony, a kto nie idzie ten z polonii.

mikor, 04.11.2014 14:14:06 - *.free.aero2.net.pl

Tez mnie to dziwi, na puchary bilety cenowo ok. Na lige za to ceny kosmiczne I kibice odpuszczaja temat..

dyrektor barczak, 04.11.2014 14:14:11 - *.torun.mm.pl

Ja wam powiem,że jestem z miasta w którym piłkę nożną ma się w dupie,a pomarzyć mogę jak narazie nawet o 3 ligowej piłce,nie mówiąc tu nawet o pięknym stadionie itp. Doceniajcie to co macie,szczególnie Ci kibice którzy kalkulują sobie mecze albo przyzwyczaili się do sukcesów i przestali się pojawiać na stadionie. Są w tym kraju ludzie,którzy dali by wiele,żeby móc obejrzeć u siebie taki mecz,i dopingować drużynę w takim meczu jaki u Was zdarza się praktycznie co 2 tygodnie. (liga,puchary europejskie,puchar polski)

KAMI(L), 04.11.2014 14:14:50 - *.dynamic.chello.pl

WSZYSCY NA MECZ!!!
PEŁNY STADION!!!!!

ja, 04.11.2014 14:14:51 - *.adsl.inetia.pl

no tylko, ze na dobra gre w pucharach dlugo sie wtedy czekalo i ludzie byli spragnieni tego. teraz to, jakby, nic nowego (chodzi mi o sukcesy ogolnie - mistrzostwa, puchary polski). poza tym chodzilo sie tez wtedy na takiego magika - jak Ljuboja, teraz, mimo wszystko, brak takiej gwiazdy. nastepna rzecz - awans nie byl taki pewny, doza niepewnosci. teraz 3 mecze, 9 punktow - inna nieco sytuacja. generalnie wynik w okolicach 22 tys bedzie przyzwoity, wszystko powyzej sukces.

Kibic, 04.11.2014 14:16:36 - *.internetia.net.pl

Brawo , za ten news !!! Szczery do bólu , Mam nadzieję , że jeszcze Braciaki z pod szala się pobudzą i będzie Komplet w czwartkowy Wieczór na Lazienkowskiej .

JESZCZE RAZ BRAWO ZA ARTYKUŁ .

Może co nie których ten news , trochę potrząśnie ... !!!


DO Czwartku na L3

adal, 04.11.2014 14:19:56 - *.dynamic.voo.be

zarobki tez sa gorsze niz 3 lata temu

kibic na zasiłku , 04.11.2014 14:21:48 - *.adsl.inetia.pl

gdybym tylko mógł to byłbym na Ł3 ale na moje możliwości to jestem sobie w stanie pozwolić na około 4 mecze w sezonie , życie a raczej wegetacja na kredycie

@Redakcja (LL!), 04.11.2014 14:22:17 - *.static.ip.netia.com.pl

Dziękuję za zaproszenie :), jestem na wszystkich meczach i oczywiście we czwartek też będę. Chodziło mi o to, że gdyby wcześniej pojawił się ten news to prawdopodobnie dotarłby do większej ilości niezdecydowanych ;)

Pan Andrzej, 04.11.2014 14:26:01 - *.static.ip.netia.com.pl

Zajebiste te zapowiedzi przedmeczowe były w pamiętnym sezonie 12/13. Więcej tego i najlepiej przed każdym meczem w LE ;). Jak się obejrzy teraz np. zapowiedź przed Rapidem to aż ciary przechodzą :D

malin, 04.11.2014 14:28:45 - *.opera-mini.net

z Cracovią mecz jest w poniedzialek o 18? ktoś w canale bądź ekstraklasie na głowe upadł?

AWANS JUŻ PEWNY NA 99%, 04.11.2014 14:29:21 - *.pl

TO TEŻ ZMIENIA OPTYKĘ ! AWANS MAMY JUŻ W ZASADZIE W KIESZENI ! finansowo więc niektórzy będą wolelli złapać oddech

czarek32, 04.11.2014 14:29:25 - *.unknown.vectranet.pl

30 tys będzie za rok na każdym meczu LM :)
A wtedy będziemy oklaskiwać Boruca a nie Kuciaka !!!
Czekam w styczniu na wiadomość o sprzedaży Kuciaka. Pewnie 2 liga angielska.

Pozdrawiam(L)

Legionista, 04.11.2014 14:31:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Ja mam na Ł3 koło 60-70 km a jestem na każdym meczu czy to PP czy Liga czy LE. Wszyscy na Metalist, nie opier...ać się.

Sputnik 44, 04.11.2014 14:32:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl

@pio: i do innych malkontentów - czy wam ku..wa zawsze coś nie pasuje?!?! Nie chcesz chodzić na mecze to nie chodź! Tylko nie nazywaj się na wyrost kibicem i nie wylewaj tu swoich żali bo od permanentnego lamentu tobie podobnych aż źle się robi.....
Pozdrowienia dla wszystkich z (L) w sercu - widzimy się pojutrze!

miecik83, 04.11.2014 14:33:56 - *.131.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Czwartek 06.11.2014. program dnia
6:00 - 14:00 - w pracy
17:00 - ? - wywiadówka
18:15 - 19:15 - trening syna
19:15 - 20:55 - dojazd do Wa-wy ( 65 km) wraz z 6-tkim
21:05 -23:00 mecz
23:00 -01:00 powrót do domu
06:00 - już w pracy.

Nie marudzić że późno, daleko itd. Obecność obowiązkowa.

MarcoPo(L)o, 04.11.2014 14:37:31 - *.play-internet.pl

Brawo redakcjo !!!!
Artykul prosto od serca bez owijania.
Wiec kto jeszcze nie ma biletu zapier.... i kupowac.
WSZYSCY NA STADION BEZ WYMOWEK!!!!
Ceeeee!!!

., 04.11.2014 14:40:48 - *.warszawa.mm.pl

Nie idę bo musiałbym znowu kartę wyrabiać.

!, 04.11.2014 14:42:35 - *.dynamic.chello.pl

wszyscy na mecz!

szpadel, 04.11.2014 14:48:59 - *.tktelekom.pl

my jedziemy az z gdanska, wszyscy na mecz, nie pier...ic smutów !

konsul, 04.11.2014 14:49:06 - *.polkomtel.com.pl

Ja ja gute inicjatywa. Ja chwalić taka postawa. Gut pomysł. Będzie ponad zwanzig tausend leute na stadion.

ostry, 04.11.2014 14:50:00 - *.grojec.vectranet.pl

ogarniajcie się! w tym momencie mamy na Legii wszystko to o czym marzyliśmy!!! wstyd

Micha(L), 04.11.2014 14:50:56 - *.warszawa.vectranet.pl

ad 1) - pieniądz (PLN) stracił na wartości, a ludzie......po prostu nie mają kasy
ad 2) - pełna zgoda
ad 3) - relacje części kibiców są lepsze, co dla pozostałej części nie oznacza zbyt dużo, tj. nie ma to dla nich znaczenia.
ad 4) - pełna zgoda

Ponadto:
- zamulający doping - bez "wyczucia" tego co dzieje się na boisku - brak spontanu (za dużo "kumaterii" na trybunach)
- komunikaty z głośników o kulturalnym dopingu - zamulanie atmosfery (np. ostatni mecz z Ruchem i non-stop głośniki.....)
- mecz stał się komercyjnym wydarzeniem, a Wasze (droga Redakcjo) apele tylko to potwierdzają - kiedyś każdy wiedział, że ma być i dawać z siebie 101%...smutne, ale prawdziwe.......taki znak czasu...niestety

pablo, 04.11.2014 14:51:53 - *.dynamic.chello.pl

A ja wam powiem,że to nie jest problem ani kibiców ani Legii.Patrzę na siebie i moich kumpli i dochodzę do wniosku ,że nas po prostu nie stać na bilety chodź zle nie zarabiam 200 pare pln to dużo np miesieczna oplata za przedszkole mojej mlodszej córki.Dodam , miedzy 88' a2002 nie opuscilem żadnego meczu na Legii plus kilkadziesiąt wyjazdów.

k., 04.11.2014 15:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

poszedłbym ale nockę od 18 mam

WSZYSCY NA Ł3 , 04.11.2014 15:06:01 - *.ap-media.pl

WSZYSCY NA Ł3 DAWAĆ BEZ WYJĄTKU NIE MA ŻE BOLI JAZDA WSZYSCY PO AWANS RAZEM POKONAMY I FINAŁ BĘDZIE NASZ!!!!!!!!!!!!! WSZYSCY!!!!!!!!!!!!!NA Ł3!!!!!!!!!

mlody1916, 04.11.2014 15:06:20 - *.play-internet.pl

jak pytanie do redakcji LL czy jesli LEGIA wygra w czwartek ma 100 procentowy awans

RR, 04.11.2014 15:08:32 - *.static.ip.netia.com.pl

Mówicie że taniej że to i tamto ale atmosfera na stadionie 3 lata temu a teraz to też jest różnica i nie powiedziałbym że zmieniła się na lepsze. 3 lata temu byłem i dopingowałem skakałem itp. Zabrałem ze sobą klika osób nowych i każdemu się podobało. Ostatnio jak byłem to każdy do kogoś tylko pretensje że nie śpiewa, że za cicho, że to i tamto. (głównie przeszkadzają w oglądaniu i złapaniu chwili oddechu dzieciaki w wieku 15-17 a jak im się odpowie zamknij mordę farjerze lub coś podobnego to szukają kogoś innego komu poprzeszkadzać bądź co bądź w obejrzeniu meczu. Jeżeli mam iść na mecz i nie oglądać meczu a tylko śpiewać to w spokoju wolę obejrzeć meczyk z piwkiem w pubie lub domu. Pozdrawiam kibiców i napinaczy

kibic 78, 04.11.2014 15:08:38 - *.centertel.pl

Chętnie bym się wybrał na ( L) egię w czwartkowy wieczór lecz jestem przed wypłatą. A bardzo bym chciał pójść.

Sebb do redakcji, 04.11.2014 15:09:34 - *.adsl.inetia.pl

Do redakcji: Naprawde myslicie, ze odpowiednio 4 i 10 zl od biletu to taka duza roznica? Przy zalozeniu, ze ktos musi dojechac na mecz, zjesc cos po drodze, czegos sie napic ta roznica nie robi zadnej roznicy. Co wiecej, zycie jest coraz drozsze, wiec akurat mnie nie dziwi to co dzieje sie obecnie na Legii...taka rzecz mozna zaobserwowac na KAZDYM stadionie w Polsce. Drogie zycie, niskie place, coraz wieksze represje - to wszystko ma wplyw na caloksztalt.
Tym bardziej, jezeli ktos stara sie pojawiac na stadionie regularnie. Uwierzcie 3 mecze w praktycznie tydzien to naprawde duzy wydatek. Pozdrawiam.

Redakcja (LL!): ależ my się z Tobą zgadzamy! Rzecz w tym, że... skoro na Pogoni było ok 8 tys. osób, na Ruchu 13 tys.... to liczymy, że duża część oszczędzała na Metalist! :)

dario, 04.11.2014 15:10:40 - *.dynamic.chello.pl

Do tych co nie ida: Bedzie oprawa na tym meczu- moze to Was zmotywuje !!!

bartoszyczanin, 04.11.2014 15:10:54 - *.148

Dziwię się kibicom, którzy tłumaczą się późną godziną. W obie strony z Bartoszyc mam 600 km i jedziemy w 7 osób. Na drugi dzień do pracy.

Gizmo, 04.11.2014 15:16:50 - *.dynamic.chello.pl

Moim zdaniem problemem jest to co dzieje sie na trybunach Wieje nuda .......atmosfera uleciala Nie znam powodow ale tak jest

Paweł, 04.11.2014 15:18:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Nie napisaliście tylko jednego .Ilu legionistów wyjechało na zachód za chlebem i ilu w tym czasie straciło robotę i nie mają tych 50 zł na mecz!!! Jeszcze następne 5 lat rządów PO to i na Legie po max 8 tyś. będzie przychodzić. Społeczenstwo niestety nam biednieje wbrew statystykom które napędzają zarobki prezesów i ich popleczników.Smutne to ale prawdziwe.

BoHen, 04.11.2014 15:19:02 - *.dynamic.chello.pl

JazdA NA LEGIUNIE BEDZIE ZEYCIESTWO!!

powiślak, 04.11.2014 15:25:46 - *.centertel.pl

czarek 32 mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia.przemianuj sie z czarek 32 na antyKuciak i kazdy bedzie wiedzial na dzień dobry ze go nienawidzisz i juz nie bedziesz mógł w końcu napisac cos nowego czyli nic nie bedziesz pisał ;)

Legionista, 04.11.2014 15:26:23 - *.internetia.net.pl

GODZ TEMU BYŁO 17 TYSIĘCY TERAZ JEST JUŻ 19 ... DAWAĆ PANY DAWAĆ DO CZWARTKU JESZCZE PONAD 11 I JESTEŚMY NA LEGII W KOMPLECIE .. MAM NADZIEJĘ ŚWIĘTUJĄC AWANS DO KOLEJNEJ CZĘŚCI ROZGRYWEK LE.

Kacper, 04.11.2014 15:30:53 - *.pl

DWA POWODY:
1. godzina meczu. z Rapidem była 19. Każdy po robocie się pokręcił, zjadł wypił i poszedł na mecz. Teraz po meczu niektórzy wrócą do domu po północy. Będą wcześniej mecze- będzie więcej ludzi chodzić.
2. Apetyty urosły. Ludzie czekają na lepsze kluby z Ligi Mistrzów, a nie jakieś metalisty, czy Lokareny.

@mlody1916, 04.11.2014 15:31:47 - *.centertel.pl

Legia musi wygrac a Lokeren nie wygrać

slabo kumata kumateria, 04.11.2014 15:33:30 - *.127.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

A czy ktos co do cen biletow zastanowil sie nad poziimem życia typowego kowalskiego...koszty ponoszone przez przecietnego obywatela tj.oplaty,jedzenie,inne potrzeby codziennefo uzytku...sa duzo wieksze niz te 3 lata temu...?!??! Tyle w tamcie...!

miki mouse, 04.11.2014 15:34:21 - *.dynamic.chello.pl

Prawda jest taka że moda na Legię mineła i gimby już tak się nie garną na trybuny!Pazie pazie narazie!!!

zainteresowany, 04.11.2014 15:38:33 - *.static.chello.pl

Pytanie do redakcji
Mam kumpla z Wrocławia, co chętnie by poszedł na mecz, czy musi wyrabiać kartę, czy wystarczy że okaże dowód przy zakupie? Dużo osób niestety jak słyszy że ma wyrobić kartę rezygnuje, ponieważ nieraz są przejazdem, a chętnie by przyszli na mecz bez zbędnych formalności.

Redakcja (LL!): Tak, musi.

CENNIK, 04.11.2014 15:44:41 - *.warszawa.vectranet.pl

NIESTETY CHCIELIBYSMY Z ZONA ISC ALE K... ZA DROGO. OSTATNIO BYLISMY NA RUCHU I TROCHE SIĘ TEN BUDŻET USZCZUPLA. RADZE ZWERYFIKOWAC CENY BILETÓW W INNYCH KLUBACH I WYRÓWNAĆ POZIOM DO NICH!

POPATRZYŁEM NA KONKURENCJĘ (trybuny dla kiboli):
Na bilet Lecha z Podbeskidziem - 20zł/35zł (od kategorii)
Na Śląsk Wrocław - 21/26zł (od kategorii)
Na Lechię Gdańsk - 20zł/30zł (od kategorii)
Na Jagiellonię - wszystkie mecze 15zł
Na Wisłę - na wszystkie mecze 25zł (na mecz z Legią i Lechem 35zł)

LEGIA:
40zł/54zł - DLATEGO UWAŻAM ŻE TO PRZESADA

MAMY DWA RAZY WYŻSZE CENY A ZAROBKI TAKIE SAME - PRÓCZ PREZESÓW SPÓŁEK

Rado, 04.11.2014 15:47:06 - *.222

22-23 tys. i wszystko, tak to widzę. Reszta w kapciach przed TVN Turbo...

oka, 04.11.2014 15:48:14 - *.core.ynet.pl

Za ddużo wydatków mam zima idzie.

mlody1916, 04.11.2014 15:48:50 - *.play-internet.pl


pytanie do redakcji czy przy wygranej mamy 100 procentowy awans?

adam, 04.11.2014 15:52:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl

nie ma kasy... to prawda, dla mnie droga 600 km w dwie strony z kolega to 200 zł na glowe minimum, a poza tym trzeba brac urlop i na drugi dzien do robooty... niestety nie wszysycy zyja za takie stawnki jak w warszawie 1700 zł...nie daje mozliwosci zaszalenia

xxx, 04.11.2014 15:55:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

śmieciowy catering zmieńcie , żarcie to hańba nie dość że drogie bilety to jeszcze drogi i śmieciowy catering .
Ile mozna kibiców doić z kasy ????

aa, 04.11.2014 15:59:37 - *.devs.futuro.pl

ja ide, pelna mobilizacja!!

edek bachleda, 04.11.2014 16:00:18 - *.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

jak to jest ?
miasto 2 mln. mieszkańców (wliczam słojów),
zajebisty stadion, a my nie możemy zebrać 30 tys. ludzi ?
a na drugiej szali
beznadziejna reprezentacja
to samo miasto , i 60 tys. januszy na trybunach.
czegoś tu nie ogarniam.

Rafa(L), 04.11.2014 16:03:37 - *.36.tedata.net

Sorry Bracia ale grzeje jajca w egipcie. Z ruskimi mecz tylko w ch.....m necie. Zazdroszczę tym co będą na Łazienkowskiej. Po powrocie z wakacji pierwsze kroki oczywiście na Legię!

WAF, 04.11.2014 16:04:51 - *.dynamic.chello.pl

Płaczki i narzekacze - recepta jest prosta: mniej na piwo, a będzie więcej na bilety na mecz. Drużyna gra na wszystkich frontach i wygrywa - to jeszcze mało?! Wszyscy na Metalista!

1313, 04.11.2014 16:06:57 - *.dynamic.chello.pl

do mlody1916
Odpowiem za redakcję NIE!!!
Aby Legia miała zapewniony awans w 100% to oprócz pokonania Metalista w drugim równolegle rozgrywanym spotkaniu Lokeren nie może wygrać z Trabzonsporem inaczej nadal będzie istniała możliwość zajęcia przez Legię 3 miejsca w grupie i braku awansu.

212, 04.11.2014 16:08:53 - *.92

nikt już nie śpiewa na 212, co się dzieje? Siedzą smutni dookoła....

Arek, 04.11.2014 16:09:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ale tą kartę to teraz przez neta można sobie wyrobić, kupić na nią bilet i odebrać przed meczem, jakoś tak chyba to jest.

(L), 04.11.2014 16:10:06 - *.static.ip.netia.com.pl

Żałość i wstyd dupę człowiekowi ściska, że doczekał takich czasów, aby na stronach kibicowskich musiały pojawiać się tego typu artykuły, zachęcające do przyjścia na mecz Legii...

bober22, 04.11.2014 16:15:43 - *.28

Szacunek dla redakcji za ten tekst. Cała Legia zawsze razem. Mamy prezesa marzenie, bardzo mocną drużyne, rozwijamy się, kibice trzymają razem z Klubem.....
Tym bardziej dziwi słaba frekwencja ale moim zdaniem jednak głównym powodem jest spadek mody na Legię.... niestety.

fan, 04.11.2014 16:34:20 - *.euro.com.pl

Artykuł Sponsorowany !!!!!! , kibicuje Legi od 1993 roku i ten tekst mi się nie podoba !!

Brylu, 04.11.2014 16:35:44 - *.plastcom.pl

Jam jest kibic Legii z Sopotu..z deczka daleko na kazdy mecz ale melduje sie na Trabzonie w grudniu..pozdro!

do tych co narzekają na atmosferę, 04.11.2014 16:35:53 - *.grojec.vectranet.pl

co Wy chcecie aby baby na golasa po trubunach biegały?przyjdźcie dajcie coś od siebie a nie tylko narzekacie na wszystko. kiedyś się jechało na Tłoki Gorzyce to miejscowi klatkę smarem smarowali. a w tych czasach wszystko pod gęby macie podstawione a 20tyś ludzi nie można zebrać.

Dlaczego jest mniej kibiców?, 04.11.2014 16:43:10 - *.202

1. Nowa karta kibica - skutecznie odstrasza okazjonalnych kibiców, którzy mieli stare karty i im się nie chce ogarniać nowej

2. Karta kibica w ogóle - odstrasza takich co nie chcą wyrabiać karty bo są np gościem z zagranicy lub innego miasta (ale to jest głębszy problem)

3. Mecze ekstraklasy i ich znaczenie należy podzielić na pół. Po co więc chodzić jak będzie runda mistrzowska, która dopiero będzie mieć znaczenie. A teraz to takie przygotowanie do sezonu. Pod tym względem reforma jest nietrafiona - lepiej dorzucić 2 drużyny więcej i każdy mecz ma znaczenie w rozrachunku końcowym.

4. Ze względu na małą ważność niektórych meczów, dla niektórych niezrozumiałe roszady Berga. Nie są zbyt popularne, bo skoro okazjonalny kibic może przyjść na mecz z drużyną X to chciałby zobaczyć w akcji mocny skład prezentujący widowiskową piłkę. Teraz z tym to rożnie bywa, ale przeważnie wynik jest - widocznie to mało.

5. Tak jak wspomniałem wyżej - za mało widowiskowa gra. Wynik wynikiem. Ale czasem nie da się nie ziewać.

6. Każdy się nastawił na LM, trochę przedwcześnie. Ale tak jest i z tym się nic nie zrobi.

7. Przeciwnicy z LE też nie są zbyt atrakcyjni mimo dobrych wyników. Już wszyscy zakładają, że będzie awans - to się przejdą na LE w nowym roku...

8. Ostatnio bardzo monotonny doping - podziela to praktycznie każdy (może oprócz "kumatych"). Taki doping jaka ranga spotkania, chociaż ostatnio nawet ranga nie wiele pomaga...

9. Ceny wg mnie znośne. Ale pt widzenia zależy od punktu siedzenia. Mam karnet + karnet na LE, więc i tak chodzę na wszystko. Nie pale, piję racjonalnie, do kina nie chodzę więc zamiast używek lub innych wydatków mam na Legię.

Misza_Praga, 04.11.2014 16:46:01 - *.play-internet.pl

Tam trzeba być!!!każdy ma jakieś problemy,ale z każdej pułapki jest jakieś wyjście!Do zobaczenia na meczu,LEGIA MISTRZ!

lim, 04.11.2014 16:51:11 - *.play-internet.pl

a ja poprosze jeszcze jedna wymiane kart kibica

Piotrek, 04.11.2014 16:55:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Patrząc to jaki poziom prezentuje Legia i z kim grają,to bilety są za drogie i tyle.
Przecież to co grają kopacze to kompletna porażka.
Wystarczyło obejrzeć ostatni mecz w LE, a za godzinę mecz w LM. Inny poziom, inne tempo gry.
Powiecie, że nie ważne z kim gra Legia, ważne jest, żeby przyjść i dopingować Swój zespół.
Jasne, ale dla Mnie to nie dopingowanie, tylko śpiewanie. Nasi kopacze się już do tego przyzwyczaili, grają dobrze na trybunach jest lalala, grają źle dalej jest lalala.
To tak pośpiewać to mogę sobie pod stadionem

(L), 04.11.2014 17:03:41 - *.centertel.pl

To proste,albo się jest Legionistą,albo nie. Lamusy,którzy narzekali ciągle i czekali latami na mistrzostwo,teraz czekają na ostatni decydujący mecz,czy to o awans czy o mistrzostwo. Fakt jest jeden,są lamusami. Cała Legia zawsze razem.

Karmi, 04.11.2014 17:04:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ile Metalista będzie?Z 500-600 chociaż przyjedzie?Pewnie CSKA też ich wesprze.Może być ciekawie:)

.,., 04.11.2014 17:07:02 - *.dynamic.chello.pl

@ja Ljuboja magikiem? był dobry ale bez przesady. Właśnie ludzie wolą jak jest już coś pewnego, zobacz sobie ile ludzi przychodziło w trakcie dwóch ostatnich mistrzowskich sezonów, ile z nich nagle się budziło na dwa/trzy ostatnie mecze, zdradzę Ci tylko że różnica jest spora.

do bober22, 04.11.2014 17:14:05 - *.adsl.inetia.pl

Bardzo mocną drużynę to mieliśmy za Janasa, kiedy ograliśmy w lm mistrza Anglii. Wyobraźcie sobie, że dzisiaj jesteśmy w lm( a nie jesteśmy) i ogrywamy MC, dziś to nawet marzyć w ten sposób nie możemy :)

ch.. z frekwencja, 04.11.2014 17:19:14 - *.centertel.pl

Im mniej pazi tym lepiej.jak ktoś szuka wymowek to zawsze znajdzie.jednemu przeszkadza cena drugiemu poziom trzeciemu mala kielbasa.nie podoba sie to wypad.ja za wami plakac nie bede a tylko bede sie czuł lepiej.doping bedzie lepszy

zbok, 04.11.2014 17:23:53 - *.centertel.pl

A ja mysle ze to przez to ze nie ma Hasao w przerwie :)

Do redakcji , 04.11.2014 17:25:17 - *.dynamic.mm.pl

Mieszkam sam z mama, jestem jeszcze nieletni. Ojca nie mam. Z jednej pensji ciezko zyc. Dawno nie bylem na Legii, a chcialbym, ale brak kasy, niestety. I tak polowa nazwie mnie paziem, ale to wasze zdanie. Redakcjo nie kazdy moze sobie pozwolic na takie rzeczy. Bede dopingowal Legie sprzed TV. Pozdrawiam.

s, 04.11.2014 17:25:31 - *.72

Faktycznie wstyd trochę z tą frekwencją, ale ie ma co siać paniki - w 2011 Legia miała za sobą raptem 9 meczy u siebie, 6 w lidze i 3 w pucharach. Na 3 pucharowych frekwencja też nie powalała: Gazientep 20 tys, Spartak - 23 tys, Hapoel - 21 tys. Dopiero na meczu o awans był komplet, co zrozumiałe.

W tym sezonie mamy za sobą już 14 meczy, a więc o 5 więcej, niż w sezonie na który powołuje się redakcja. 14 zamiast 9 - więcej o 55%. Ponadto w międzyczasie w Warszawie były dwa mecze kadry z Niemcami i Szkotami, na których za grubą kasę poszło całkiem sporo Legionistów, lub "zwykłych warszawskich kibiców piłki".

do Cennik, 04.11.2014 17:26:44 - *.nat.student.pw.edu.pl

Nie raz już to pisałem i uważaj , bo zaraz napiszą, ze Warszawa to Stolica i wszystko jest droższe, a Legia to MP i za dwa lat będzie finansowym Bayernem.

HAJTO, 04.11.2014 17:38:00 - *.41.wlantech.pl

Dla tych co nie mają biletu. Macie dwa dni do NA KUPNO ,
jak nie my to kto im pomoże

hugon, 04.11.2014 17:42:17 - *.free.aero2.net.pl

edek bachleda,wytęż zwoje,na narodowy nie trzeba karty kibica.Dlatego 60 tyś.

do karmi, 04.11.2014 17:47:27 - *.opera-mini.net

500-600? jak 50-60 ich będzie to będzie sukces

robson, 04.11.2014 17:52:28 - *.play-internet.pl

WSZYSCY NA METALIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LUDZIE KUPIŁEM KARNECIK NA TEN MARATON NA TE TRZY MECZE ZA 115 ZŁ - TO ZA JEDEN MECZ WYCHODZI MNIEJ NIŻ 40 ZŁ. NO KUR... NIE PRZESADZAJCIE ŻE TO DROGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WSZYSCY NA METSLIST!!!!!!!!!!!!

Myś(L), 04.11.2014 17:58:13 - *.dynamic.chello.pl

Abstrakcja, ale dajcie glośniki na wschodnią, chociaż do połowy ;-)
Piortek powinien odpocząć, niech Szczęsny poprowadzi "MIAZGE" na Metaliscie, ma inny styl i moc. Zauważyłem to już dawno na wschodniej. Bez urazy Piotrek ;-)

Luknijcie i przypomnijcie sobie:

http://m.youtube.com/watch?v=JH2ddcwnEDo

LEGIA WARSZAWA!!!

Osiem, 04.11.2014 18:12:00 - *.opera-mini.net

Nie wiem jak można być kibicem Legii i mieszkając w Warszawie (bądź w jej okolicach) nie chodzić na mecze???
Mając 400km do sto(L)icy nie mam takiego komfortu i jak jestem 3 razy w sezonie na meczu, to jestem szczęśliwy.

do hugon, 04.11.2014 18:21:21 - *.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

wnioskuję że na finale PP, z pyrą , w przyszłym roku na narodowym, będzie nas 60 tys.
jeżeli tak, to twoja diagnoza jest słuszna.
precz z kartą kibica.

Kuba, 04.11.2014 18:24:49 - *.dynamic.chello.pl

Ja tam idę :) Puchar jest nasz !!!! (L)

legionista, 04.11.2014 18:25:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl

ile sprzedanych jest

do Osiem, 04.11.2014 18:27:58 - *.warszawa.vectranet.pl

Nie martw się jakbyś tu mieszkał to po zakupie karnetu plus takich pakietów i dodatkowo paru wyjazdów zrobiłbyś remanent w portfelu i też byś przyfolgował. Zarobisz troche więcej tutaj ale i sporo więcej wydasz.

kurek, 04.11.2014 18:32:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Coś siadło po tym walkowerze. Tu trzeba nowego impulsu.

Krzeszczu, 04.11.2014 18:35:03 - *.cust.bredband2.com

Super klip. Szacun!!!

(ile bym dal zebym kiedys mogl obejzec Legie live na stadionie. Ale bez pesela to nigdy nie bede mogl nawet biletu kupic. Ani koszulki meczowej w sklepie internetowym....)

niam, 04.11.2014 18:37:34 - *.dynamic.chello.pl

1. Nowa karta kibica (dlaczego nie ma systemu, w ktorym mozna byloby sobie robic fotke do "karty"/biletu z kompa, drukowac w domu i z tym +dokument przyjsc na mecz?
2. Wydarzenia na meczu z Jagiellonia

kibicodzawsze, 04.11.2014 18:42:25 - *.251

Na tę chwilę jest 19 459 sprzedanych. Dziś rano było jakieś 17 200. Pewnie dziś dobije do 20 000. To daje prawie 3 tysiące przez dzień.

Mam nadzieję że w środę i czwartek pójdzie w sumie z 6 000 i na meczu będzie te 25-26 tysiaków.

Zachęcajcie rodzinę, znajomych. Wspomóżmy Legię dopingiem.

e(L)o, 04.11.2014 18:42:45 - *.sieradz.vectranet.pl

Żałosne to nawoływanie na mecz. W ten sposób namówi sie tylko Januszów

ma (L) y, 04.11.2014 18:53:40 - *.dynamic.chello.pl

Ja tam tęsknie za starym stadionem tam to był klimat hehe latające buty różyka ,nieodsnieżane i oblodzone schody na Żylecie gdzie niejeden się na nich przejechał z góry na dół oprawy nie raz po dwie na mecz, race, herbata za 3 zeta co smakowała jak woda z kurzem, kiełbaska z grilla, toi toje w których sie jarało gibony i wiele innych akcji o których nie napisze pozdrawiam was serdecznie (L)

M, 04.11.2014 18:56:40 - *.warszawa.vectranet.pl

atmosfera się wam nie podoba ?
ATMOSFERĘ NA LEGII TWORZĄ KIBICE!!!!
więc żeby ona była odpowiednia to trzeba na stadion przyjść. Oprawa pomaga w jej nakręceniu ? to super, ale żeby ją zaprezentować to Żyleta musi być pełna.

robson, 04.11.2014 19:07:18 - *.play-internet.pl

Panowie Wszyscy na Legię w czwartek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SamWieszKTO!, 04.11.2014 19:08:39 - *.pl

Obawiam sie ze włoże kij w morowisko ale uwazam ze to jest po czesci wina samych kibicow. Z czasem mysle ze slogan "tu nie ma rownych i rowniejszych" ma tyle zastosowania co nic... Niestety... nie chce mi sie przytaczac jakis poszczegolnych sytuacji ale no pod tym wzgledem jest kulawo... Czasami tez pojawiaja sie jakies glupie spiny na trybunie wiadomo co oczy widzialy morda nie powie ale uwazam ze powinny byc jakies osoby co by ewentualnie zazegnaly dany spor.

Do zobaczenia w CZWARTEK!!

Trener , 04.11.2014 19:09:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Tylko Zwyciestwo i zdzieranie gradla na maksa

kibic, 04.11.2014 19:18:22 - *.bb.sky.com

prawda jest taka że Ci co chodzą na wszystkie mecze to pójdą i na ten
Klub powinien coś wymyślić żeby ściągnąć na stadion tych którzy wolą oglądać mecze w TV
A jak to zrobić jak drużyna gra beznadziejnie .Najczęściej tak żeby sie nie zmęczyć
Sam argument że Legia wygrywa to za mało. W Polskiej Lidze nawet ''Drugim składem'' . Ludzie maja telewizory oglądają LM czy Ligę Angielską i chcą czegoś więcej niż oprawy i śpiewanie cały mecz
poza tym cena do prezentowanych umiejętności na boisku jest po prostu nie współmierna
w lidze Polskiej frekwencji nie pomaga też Canal+ w którym można obejrzeć wszystkie mecze bez ruszania się z domu
Ludzie na stadionach chcą oglądać ''gwiazdy''. Piłkarzy z wyższej półki,a niestety takich u nas brak

DAWAĆ WSZYSCY NA Ł3 , 04.11.2014 19:18:35 - *.ap-media.pl

WSZYSCY BEZ WYJĄTKU NA Ł3 MIAZGA I ROBIMY PIEKŁO CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM !!!!!!!!!!!!!!!! DAWAĆ NAKRĘCAĆ SIĘ WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!(L)

puki, 04.11.2014 19:25:21 - *.71

Staruch- pełen szacun ale może tak by kolege Różyka odświerzyć na jeden mecz

do, 04.11.2014 19:28:20 - *.bb.sky.com

e(L)o, 04.11.2014 18:42 - *.sieradz.vectranet.pl
Żałosne to nawoływanie na mecz. W ten sposób namówi sie tylko Januszów

bez tych jak to ich nazywasz ''Januszy'' na stadionie zostanie ok 6tyś kibiców.jeśli tech chcesz to sam/a jesteś Janusz
na stadionie jest miejsce dla każdego

Legionista80 do do redakcji, 04.11.2014 19:29:26 - *.centertel.pl

Dla mnie jestes prawdziwym Legionista, gdybym lepiej stal finansowo to sam bym Ci ten bilet kupil. Moze sie ktos znajdzie, przy kasie, kto chlopakowi podaruje ten wspanialy wieczor naL3...? Z Legijnym pozdrowieniem.
Wymiany kart to strzal w stope...dla najwierniejszych to nie problem ale czesc chodzi na najwazniejsze mecze i oni robia frekwencje, po co dodatkowo im utrudniac? A inna rzecz, ze okradziono Nas z LM i tam teraz powinnismy byc...
Kto zyw na Metalist....

HAJTO, 04.11.2014 19:29:38 - *.41.wlantech.pl

Do prawdziwych kibiców LEGII. Kur.....a kilka piw, alpag czy kiepów mniej w tym tygodniu a 50 zł dacie rade uzbierać. Widzimy was o 21:05 i jedziemy z mega dopingiem

oLaf, 04.11.2014 19:36:12 - *.warszawa.vectranet.pl

Dobry artykuł !!!!

Sama prawda!!!

Ja byłem na Pogoni 20zł i Ruchu 45zł i ... po prostu nie ma mam w jednym tygodniu więcej kasy na wydanie... : ((

Także frekfencja 20 000 osób na Legii w 2,5 mln mieście to SIARA STRASZNA !!!!

Ale co zrobić - nie nazywajcie ludzi 'paziami' czy 'januszami' bo to oni dają ponad 50% zysków Legii z biletów!!! (płacą dużo więcej niż ci z Żylety).

Faktycznie jest problem mentalny dla 'przypadkowych kibiców' żeby kupić kartę - to powinno być nagłośnione, że trwa to tylko 4 minuty etc. (oczywiście ''zdzieranie' za kartę 15zł to kolejna przesada - taka karta kosztuje 1 zł ...)

A do ''dyrektor barczak''' - zapraszamy na Legię !!!! Z Torunia nie jest tak daleko! ; )

(L)egijny, 04.11.2014 19:57:11 - *.centertel.pl

Pora się przeprosić ze starymi fanatykami, którzy podczas konfliktu z ITI oraz przy okazji innych akcji typu widelec i nagonki w mediach powiedzieli dość...:( sam znak kilkunastu takich...
ceny to żaden argument, poszukajcie głębiej.

pewne pokolenie wymienia się, na ich miejsce nie ma innych bo medialne pierd.... zrobiło swoje:(

jak wejdzie ustawa to zobaczycie ilu jeszcze powie pa...

heh, 04.11.2014 19:58:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl

policzmy 25 tyś kibiców bilet średnio 60 zł sum 1, 5 mln zł za jeden mecz - niezły zysk . Bilety na Legię nie powinny kosztować więcej jak 25 zł liga i 35 zł puchary . Każdy doskonale wie dlaczego na meczach Mistrza Polski jest mała frekwencja - ceny , ceny raz jeszcze ceny . Do włodarzy klubu - nasz stadion nie ma pojemności 10 tyś tylko 31 tyś miejscówek aby zapewnić komplet trzeba zjechać z cen potraktujcie nas jako Hurt a Hurt oznacza taniej . Wysokie ceny zabiją frekwencję ale atrakcyjna cena przyciąga , każdy sobie uciuła te 25 zł na mecz . Mam wrażenie że zarząd jednak woli te 15 tyś kibiców którzy kupią drogi bilet niż te 31 tyś które zakupiło by tanie bilety i zapełniło stadion , widzicie różnicę ? bo ja tak aby zorganizować mecz na 31 tyś kibiców potrzeba większych nakładów finansowych na ochronę i resztę kosztów które ponosi klub ale w przypadku 15 tyś wygląda to już inaczej mniejsze koszta a droższe bilety oznaczają zwielokrotniony zysk niskimi nakładami ze strony klubu . Legia staje się maszynką do zarabiania pieniędzy , szkoda bo niektórzy kibice na prawdę nie mają pieniędzy . Syty głodnego nie zrozumie . Ci kibice co są bliżej zarządu ujmijcie się za resztą kibiców których nie stać na mecze , poruszcie ten temat , nie wszyscy Legioniści są bogaci a nie tylko bogaci kochają Legie . Pozdr .

web...., 04.11.2014 20:02:42 - *.dynamic.chello.pl

panowie od kibicowania to jest stadion a nie autobusy jak czlowiek odda caly swoj glos na stadionie po meczu marzy tylko o je...ciu browara albo wody bo mowic nie moze . mniej lansu wiecej halasu, mam wrazenie ze na stadionie panuje jakas moda ludziska poubierani od stop do glow w barwy legi ,niekiedy zrzeszeni z dana dzielnica a jakos dopingu z ich strony fatalna,pozniej wracajac do domu pelen lansik co to nie on a tak naprawde gowno z siebie dali oprocz stroju wypitej setki i zjaraniu szluga . Dlatego jak kto juz sie pojawi na tej zylecie niech da z siebie wszystko bo nie szata a doping jest najwazniejszy Cale bielany na mecz. do '' uslyszenia w czwartek''.

galileo, 04.11.2014 20:05:00 - *.235

duzo ludzi nie chodzi bo sie nie chce uzerac z ochrona I policja... nie dosc ze trzeba sie wykosztowac na bilety to policja I ochrona jeszcze lache robi ze wpusci, do tego sie przyczepiaja o byle co. malo tych pseudo interwencji I mandatow? media non stop donosza o takich dzialaniach. gosc dostal 2 lata zakazu stadionowego I 500 zl mandatu za wniesienie malpki 5cl o ktorej zapomnial. rzad od lat probuje niszczyc ruch kibicowski I zniechecac ludzi do pojscia na stadion I mu sie udaje. zreszta ja chodze na mecze tylko z oprawa. na innego szkoda mi kasy bo poklaskac to moge przed tv a przezyc atmosfere meczu z oprawa to jedyna motywacja w sumie by isc...

max, 04.11.2014 20:06:25 - *.cdma.centertel.pl

A może zamiast jezdzić po Warszawie warszawą trzeba pojechać do innych miast??? Wiadomo przecież że pół Warszawy to przyjezdni? Kibice LEGIII są wszedzie a nie tylko w stolicy!!

Legionista80, 04.11.2014 20:09:52 - *.centertel.pl

Od 25 lat chodze na Legie, mam z 50 wyjazdow na karku-conajmniej,z czasow kiedy nie jezdzily specjalne.... I nie miesci mi sie w glowie by nie szanowac innego Legionisty....nawet jak kur.. przyjdzie na mecz w garniturze po spotkaniu biznesowym! Tym swoim wywyzszaniem sie odrzucacie ludzi od Klubu, uswiadomcie to sobie ... Legia to Nasze dobro Wspolne... Nie musimy sie uwielbiac wszyscy ale.....szanujmy sie. Pozdrawiam

Rocco, 04.11.2014 20:14:26 - *.dynamic.chello.pl

Redakcjo: tak jak napisał CENNIK różnica 4 zł to nie jest poważny magnes świadczący o taniości biletów.
Słynna promocja 3 biletów w cenie 2 ładnie brzmiała na stronie klubowej, ale praktycznie było akcją o kant dupy potłuc. Chciałem kupić kilkanaście biletów w tym systemie dla ludzi z pracy i okazało się, że...muszą przyjść i kupić osobiście.
Poza tym trochę słabo reaguje zarząd na zaistniałą sytuację. Skoro nie ma chętnych to dlaczego nie zrobić biletów -50% ? Tymczasem mamy już kolejny mecz ze słabą frekwencją i co zrobił zarząd ???
Druga sprawa to mega chory pomysł z powiększeniem strefy rodzinnej na trybunie południowej. Niestety spora część tych nowych rodzinnych kibiców wykupiła karnety, ale... jak chodzą (a w zasadzie nie chodzą) to widać na meczach.

Muniain, 04.11.2014 20:15:20 - *.warszawa.vectranet.pl

Do tych co narzekają na poziom ekstraklasy, gry Legii (ze niby mało widowiskowo itd).

Ja chodzę dla ATMOSFERY. Nigdzie takiej nie zaznam. Tych kilka meczów w miesiącu pozwala mi odreagować prace i mieć w sercu WSPOMNIENIA.

A wyniki w tym sezonie tylko podwajaja emocje i radość.

ANDLUKAS, 04.11.2014 20:15:40 - *.dynamic.chello.pl

A KIEDY WRESZCIE BĘDZIEMY MOGLI NAPIĆ SIĘ PIWA NA STADIONIE ???
NA NARODOWYM BYŁO I NIE BYŁO ŻADNEJ ZADYMY !!!
ZARZĄD LEGII NIE ODPOWIADA NA MOJE ZAPYTANIA.

LLL, 04.11.2014 20:16:13 - *.adsl.online.nl

https://www.youtube.com/watch?v=YCE2EX_Ah3Y

eloelo 520, 04.11.2014 20:17:37 - *.play-internet.pl

Tak sobie czytam komentarze I ilosc teori spiskowych czemu frekwencja nie dopisuje mozna w dziesiatkach policzyc, sam nie bylem na meczu ponad rok za to 99% ogladam w tv z chlopakami z ktorymi latalem 10 lat na mecze zdzierac gardlo bylo fajnie ale standardy zycia sie zmienily do przodu a stanie w uliczkach z browarem I lojenie na czas ile mozna :)
Dla mnie najlepsze czasy to kiedy w srode kupowalo sie "nasza legia" I szukalo sie siebie na zdjeciach a egzemplarz latal po calej klasie a na mecze odliczalo sie dni:)
Pozdrawiam wszystkich

Tomi1916, 04.11.2014 20:35:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gdybym tak jak wiekszosc osob ktore tu komentuja mieszkal w Warszawie bylbym na kazdym meczu, ale niestety mieszkam w dabrowie gorniczej, mam prace jaka mam i nie stac mnie czasami na przyjazd do warszawy na mecz szczegolnie w tygodniu samemu i wrocic w nocy, a rano o 6 musze byc w pracy. wiec niestety nie moge byc na meczach na ktore mieszkajac w okolicy bym zawsze byl. pomyslcie tez o takich kibicach ktorych nie stac z przyczyn finansowych lub poprostu logistycznych byc na takich meczach. pozdrawiam

czarest, 04.11.2014 20:47:40 - *.warszawa.vectranet.pl

Zaczynajcie mecze o 22:30 to kibiców będzie jeszcze więcej zwłaszcza w listopadzie a w grudniu o godzinę później i będzie full pustych krzesełek

powiślak , 04.11.2014 20:54:45 - *.centertel.pl

Co to sa za argumenty???? ze kiedys bylo lepiej bo byla stara Zyleta Rozyk klimaty bilety za 5 zeta..ludzie posluchajcie samych siebie!!!! To jest Nasz ukochany klub.ktory ma szanse zdobyc komplet punktow w zasranych rozgrywkach znienawidzonej uefy.powinnismy zapelnic stadion do ostatniego miejsca i zgotowac ukraincom pieklo.zeby trzesly im sie nogi! Sam nie chodzilem za iti ale teraz Legii nie zostawie mimo ze sie nie przelewa

Legionista80, 04.11.2014 20:57:28 - *.centertel.pl

A glowna przyczyna to blad pani Marty O... Wszyscy byli gotowi na LM, od pilkarzy po kibicow, balon pekl...ja podziwiam Druzyne, ze jada tak ze wszystkimi-pokazuja charakter i zdobywaja wazne punkty rankingowe... Mamy Druzyne. Dajmy Im w czwartek moc

pavulon, 04.11.2014 21:06:24 - *.play-internet.pl

Liga- mało kibiców rozumiem a liga europejska tam nie dzielą pkt. na pół odpowiedź jest prosta czar stadionu prysł ci co chcieli go zobaczyć zobaczyli.
To wstyd że pół frekwencji to dzieci(w nich nadzieja za 10 lat)

żyleta hit, 04.11.2014 21:07:42 - *.adsl.inetia.pl

Gdy był stary stadion to mogłem na rowerze przyjechać i oglądać trening siedząc na żylecie z rowerem obok.
Można było wejść i oglądać , ochrony albo nie było wcale na bramamch albo była ale wpuszcała bez problemu.
Dziś o oglądaniu treningu nie ma mowy.
Stary stadion miał jakąś magie , nie był luksusowy ale atmosfera była na nim sto razy lepsza niż na dzisiejszym luksusowym stadionie.
Przychodząc na mecze na starym , marzyłem o nowym stadionie.
Teraz przychodząc na nowy , myślami jestem przy starym.
Dlaczego mniej ludzi przychodzi ?
Po pierwsze cena - za drogie bilety !
Po drugie - piłkarze grają słabą dla oka piłkę, wygrywają ale przeważnie jedną bramką , jakoś nie widać po nich woli walki do końcowych minut.
Po trzecie - atmosfera na stadionie...doping całkiem niezły ale kamery i ochrona robią ze stadionu fortece.

(L), 04.11.2014 21:08:37 - *.dynamic.chello.pl

Za dobrze jest specyficznej publice stołecznej. Było oglądanie pleców Wisły, ciągła napinka, wisząca w powietrzu nadzieja na tytuł po latach, później nowy stadion, pierwsze udane kroki w LE - to nakręcało frekwencję. Myślę, że niestety teraz magnesem mogą być tylko nazwiska (czyt. no more Piech itp. superstars) a w Europie krok wyżej czyli LM lub np. ciekawi rywale w LE. Pytanie tylko co fajniejsze - gładkie eurowp..dole z fajnymi drużynami czy prowadzenie w grupie i zbieranie punktów w rankingu, zarabianie kasy za zwycięstwa itd? Nie takie to wszystko proste bo publika tu wybredna, atrakcji na mieście sporo a poziom sportowy niestety nadal marny (piszę to oglądając sobie LM bo czasami miło tak popatrzeć jak powinna ta dyscyplina wyglądać;). Ale nie płaczmy, gwiazd i LM nie będzie bez kolejnych małych kroków. Szejk raczej nam nie grozi więc doceniajmy to co mamy bo mamy naprawdę bardzo dużo. Wszyscy na mecz i ogień! Awans w naszych rękach!

PATO BIELANY, 04.11.2014 21:16:32 - *.warszawa.mm.pl

Redakcjo kochana!
sprawdźcie proszę najpierw referencyjne warunki zarobków w 2011 i aktualnie. Po prostu, przeciętni ludzie w chwili obecnej ludzie OGRANICZAJĄ WYDATKI na takie dobra luksusowe - jak właśnie WYDARZENIA SPORTOWE (ale także kina, teatry itp.).

Weźmy proszę pod uwagę frekwencje w w/w i zobaczmy ile statystyczny polak ma "ekstra kasy" na wydatki...

po prostu - jest w kraju dupnie, to i widać to po takich "dobrach luksusowych".

Ibor, 04.11.2014 21:20:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

mam na mecz 160 km w jedną stronę i jadę - można ?

Pravvda, 04.11.2014 21:20:41 - *.dynamic.chello.pl

Pewnie będziecie mnie jechać po tym co napisze. Ale wyraźnie widać że stało się coś od czasów konfliktu z Zygo, ITI, Widelca itd, a nawet jeszcze wcześniej tak od lat 90-2003 - że około połowa mord które były wtedy na starej Żylecie i na wyjazdach po prostu zniknęła, nie przychodzi na Ł3, nie jeździ na wyjazdy, nie chodzą odkąd jest nowy stadion. Zastąpiło ich wielu paziów zgrywających teraz wielkich fanatyków na facebooku (z całym szacunkiem dla nowych, młodych którzy dołączają do Naszego Grona, nie mówię tu o takich), a wtedy - za tych pięknych, a także trudnych czasów ich z nami nie było. Nie chce mówić że góra coś źle zrobiła, ale może warto by się zastanowić dlaczego ich już nie ma - przecież to byli naprawdę konkretni ludzie,wyjazdowicze, nie jacyś pazie. Znam takich i teraz oglądają mecze w knajpach, w domach, albo jak już to chodzą na trybuny pikników... Mam wrażenie że niektórzy po prostu poczuli się trochę oszukani, że niektórym nie przypasowała nowa atmosfera nowej Żylety z nowymi "fanatykami". Dla niektórych chyba klimat został lekko podniszczony. Kto był wtedy na meczach będzie mógł to ocenić obiektywnie.
Patrząc na to jak jest teraz i jak było to można wywnioskować że kto przeszedł przez tamte czasy i kto już nigdy przez nie nie przejdzie nigdy nie będzie takim samym fanatykiem...; TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ...

Wjp, 04.11.2014 21:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ja na Legię chodze od wielu wielu lat i zawsze już dzień przed meczem żyłem nim, nie mogłem się doczekać a nie wiem czemu w tym roku tak nie ma. Mam karnet i chodze na każdy ale nie ma tego ciśnienia i nie umiem tego wytłumaczyć. A wymowki w stylu ze musze wymienić karte a mi się nie chce czy bilet za 40 zl jest za drogi to co mają powiedzieć ludzie co chodzą do teatru i płacą po srednio 80 zł i teatr zawsze jest pełny. Wiem że wchodzi tam dużo mniej ludzi ale sztuka jest codziennie czasem 2 razy dziennie i zawsze jest pełno na kilka tyg do przodu.

MOBILIZACJA TRWA!!!!!, 04.11.2014 21:25:57 - *.ap-media.pl

Wszyscy na Ł3 KAŻDEGO NAMAWIAĆ INFORMOWAĆ JAK TRZEBA KASE DAĆ NA BILET BILET ZAŁATWIĆ ITD... BRACIA I SIOSTRY CAŁA LEGIJNA MOC MUSI BYĆ NA Ł3 POKAŻEMY JAK SIĘ BAWI STO(L)ICA

heh, 04.11.2014 21:31:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl

pavulon@ człowieku poczytaj komentarze , ludzie nie mają pieniędzy na drogie bilety to główny powód słabej frekwencji .

Matigol, 04.11.2014 21:40:16 - *.adsl.inetia.pl

Do "do redakcji" : Podaj jakis namiar do siebie chłopaku - chętnie Ci się dorzucę (lub jeśli nie będzie chętnych) sam kupię bilet. Mimo że jesteś nieletni to wypowiedziałeś się tutaj bardziej sensownie niż większość dorosłych. Dla mnie również (tak jak i dla poprzednika) jesteś prawdziwym legionistą i mimo że też mi sałata nie szeleści w kielni to pomogę na tyle na ile mnie stać. Trzymaj się i najlepszego.

Real, 04.11.2014 21:42:33 - *.nyc.res.rr.com

Wstyd że Warszawa ma tyle mieszkańców, a na mecze trzeba zachęcać ludzi. O gólnie to w Polsce meirnots z tym. Niby wszyscy kochają piłkę nożną, a średnia krajowa to 10,000 ludzi na mecz...

Rychu, 04.11.2014 21:45:44 - *.warszawa.vectranet.pl

Sprzedaż dzisiaj przyspieszyła. 25 tys. powinno przyjść, ale kompletu to raczej nie będzie.

gaza, 04.11.2014 21:50:52 - *.127.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

sytuacja w kraju ciężka to fakt,ludzie nie mają kasy,więcej meczów,itd.ale na mecz dający wyjście z grupy trzeba iść ! Można było odpuścić Pogoń lub Ruch ale nie Metalist.Ja akurat mam karnet i pakiet ale za to pracuje po 12,14,a czasami i 16 godzin dziennie przez 6 dni w tygodniu.W ten weekend miałem wolną sobotę przez wś przespałem do wieczora i nie byłem nawet na grobie rodziców którzy parę lat temu zmarli,nie miałem po prostu siły.Poszedłem w niedzielę na groby, ale pózniej na mecz chociaż byłem zmęczony . Tak samo będzie w czwartek na 5 do pracy (dojazd z pod warszawy 40 km) do 18,19 wypad i na mecz.Wdomu będę po 1-szej i znowu do pracy i tak na około tak że ci których stać na bilet nie marudzić tylko kupować bilety

do żyleta hit, 04.11.2014 21:52:18 - *.centertel.pl

No brawo.wzruszyla mnie Twoja historia.i pewnie juz nigdy nie przyjdziesz na mecz przez sentyment.ja tez sie wychowalem na starym.ale nie moglem na niego juz patrzec.kamery tez byly..dorosnijcie w koncu!!

Pomózmy awansować , 04.11.2014 22:03:46 - *.ap-media.pl

Każdy chce żeby Legia była wielka Dlatego w czwartek wszyscy na Ł3 bez wyjątku Razem tworzymy historie CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM

moze to jest powod, 04.11.2014 22:20:12 - *.centertel.pl

wtedy byla transmisja? Duzo osob majac do wyboru mecz za darmola i za 5 dych wezmie to pierwsze

TomTom, 04.11.2014 22:20:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

do @Matigol.......o tym samym pomyślałem Ziomek...bardziej konkretnie niż większość "dorosłych"

do edek, 04.11.2014 22:37:30 - *.nat.student.pw.edu.pl

Na repre przyjeżdżają Janusze z całej Polski.

terrorrer, 04.11.2014 22:42:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Ja mam do stolicy 312 km i jestem na KAŻDYM meczu na Łazienkowskiej. Więc nie ma wymówek, jak się kocha Legię to szkoła, praca, rodzina, dziewczyna i inne rzeczy tj. pieniądze czy wolny czas są na dalszym planie. Nie ma wymówek WSZYSCY NA METALIST

Legionista80 do Matigol, 04.11.2014 22:48:49 - *.centertel.pl

Szacunek za postawe. To jest Legijna Brac!

do dlaczego jest mniej kibicow, 04.11.2014 22:49:44 - *.perr.cable.virginm.net

karta nie odstrasza gosci zagranicznych,bo w regulaminie jak wol jest ze obcokrajowiec moze kupic w kasie bilet na paszport,bez karty...jesli owe bilety jeszcze sa, a ostatnioi nie ma raczej z tym problemu....

Michaello84, 04.11.2014 22:55:49 - *.centertel.pl

Dla wszystkich płaczków i wiecznie narzekających, że kiedyś się chodziło dla Ljuboji, że Berg robi roszady, że reforma ligi nietrafiona... No k**wa... Gdybym ja chodził na Legię dla piłkarzy, to przestałbym chodzić 10 lat temu... Na Legię się idzie z jednego podstawowego powodu - BO TO LEGIA!!! A szereg innych powodów, to emocje, chęć pomocy ukochanemu K(L)ubowi, chęć spotkania się z takimi samymi wariatami Legijnymi, jak sami jesteśmy... I wiele wiele innych, ale piłkarze i wyniki - na samym końcu... "Czy wygrywasz, czy nie, ja i tak kocham Cię, w moim sercu LEGIA i na dobre i na złe" !!
Chodzę na Legię od 17 lat, mając ledwie 30 lat na karku. Przez ostatnie 14 lat opuściłem może z 10-15 meczów... Wychodzi mniej więcej jeden mecz na sezon... A z wynikami bywało różnie, z sytuacją na trybunach (konflikt z władzami to był jedyny moment gdy chodziłem na mecz dla piłkarzy), z sytuacją klubu... ale chodziłem!! I wierzcie mi, że gdyby nie fakt, że pracuję obecnie ponad 300km od Warszawy, to w czwartek też bym się pojawił... WSZYSCY NA METALIST!!!

DO Do redakcji , 04.11.2014 17:25 - *.dynamic.mm.p, 04.11.2014 22:56:30 - *.perr.cable.virginm.net

podaj swoj email,to sie jutro skontaktujemy, fundne ci bilet na ten mecz. jesli masz karte kibica to nie problem przez internet kupic mimo ze mieszkam zagranica.pozdr

Hugon, 04.11.2014 23:07:41 - *.free.aero2.net.pl

Ja LEGII kibicuję od 1970r.wtedy nikt kibiców nie dzielił na januszy nikt nie wyzywał od pazi .Wiecie dlaczego ,przykro mi powiedzieć,nie było słoików,ale oni też kibice LEGII

Thekristo, 04.11.2014 23:16:44 - *.jmdi.pl

Bardzo sensownie kolega to wszystko opisał .Co się dzieje z kibicami Legii?. W Warszawie mieszka dużo ponad milion ludzi. A na najlepszy klub w Polsce (i co za tym idzie w Warszawie) przychodzi 20 000 kibiców.W innym miastach mieszka 100 000 ludzi , a na trybunach jest niewiele mniej. O co tu chodzi? za Dwa dni gramy mecz o awans w Lidze Europy- następny stopień naszych marzeń, a na trybunach jak na Koronie. Zrobiło mi się glupio.

Wi(L)ko(L)ak, 04.11.2014 23:21:39 - *.adsl.inetia.pl

21,05 później nie można było ?
Mój kolega przez późną godzinę rozgrywania PP z Pogonią musiał odpuścić mecz , aż się boję pomyśleć co będzie z Ukraińcami :)

wxp, 04.11.2014 23:25:41 - *.play-internet.pl

sorki, ale mnie nie stać obecnie. W poprzednich latach chodziłem na większość meczów, obecnie sporadycznie. Moja pensja nie zmieniła się w ciągu tych 3 lat, ale wartość nabywcza pieniądza spadła i kiedyś mnie było stać na mecze. Obecnie nie. Niestety Warszawa to nie tylko prezesi i szczury korporacyjne zarabiające kupę forsy :(

boro, 04.11.2014 23:32:38 - *.internetia.net.pl

chyba trzeba znów zacząć plakatować Warszawę

(L), 05.11.2014 00:15:39 - *.centertel.pl

Zresztą,ludziska czym się przejmujecie? Tyle,że nasz klub nie zarobi,bo te nawet kilka tysi zrobi lepszy doping niż te 30 tys. Wiadomo,że jak będziemy MY to ch... z resztą,damy sobie radę,a jak nie jak tak. Gapić to się mogą w TV i niech ak zostanie. Cała Legia zawsze razem,a reszta niech przestanie skamleć,nie podoba się to wypier...

kiszka, 05.11.2014 01:01:17 - *.adsl.inetia.pl

20900 zajętych :)

elo, 05.11.2014 01:07:42 - *.ingram.com.pl

Czytam od jakiegoś czasu komentarze, ze za drogo, ze za drogo ze za drogo!!! Ile osób które pisze, ze za drogo jest z Warszawy? Bo ja widze na Żylecie zimków w bluzach Legia Częstochowa, jakaś miejscowość spod mazur! czyli chłopaki pokonują średnio około 500 w dwie strony!!! i nie piszą ze nie przyjadą!! Jesteśmy STOLICĄ!!!
P.s
nie wiem czy faktycznie ziomki przyjeżdzają z Częstochowy takie bluzy widziałem.

alfonsBronek, 05.11.2014 01:09:20 - *.dynamic.vectranet.pl

Slaba gra, wieje nudą na boisku. Jedynie wyniki ok ale co z tego jak na ta padake to szkoda iść i marznąć. Mydlenie oczu ze Legia wymiata jest żenujące. Dwa dobre mecze z Celticiem który dziaduje w lidze szkockiej i to wszystko. Slaby Metalist, Trabzon nas przygniotl i byliśmy o 2 klasy gorsi i fartem 3 pkt. A poza tym ... Kiedy my ostatnio wygraliśmy z 5,6,7-0 w lidze skoro tak ja zdominowalismy? :) te mydlenie oczu ludziom jest męczące juz (i do tego robienie z piłkarzy gwiazd światowego formatu) i ja i moi znajomi nie chodzimy dlatego. Pooglądamy w tv owszem. Niech Legia wreszcie zagra 1 dobry mecz, pokaze szybka kombinacyjna grę a nie to zolwie tempo.

Rafał, 05.11.2014 01:50:28 - *.dynamic.chello.pl

Śmieszą mnie opinie twardogłowych prawdziwych kibiców, którzy na szkołę, pracę, dziewczynę czy rodzinę mogą nie mieć pieniędzy, ale na mecz, kumpli i piwo to zawsze znajdą.
Dla mnie na pierwszym miejscu zawsze była jest i będzie moja córcia - jedyne szczęście jakie mam. Na drugim miejscu jest praca, bez której o bilecie mógłbym tylko pomarzyć, zbierając drobne pod stadionem. Do szkoły nie chodzę od kilku lat, ale szkoła również jest istotna - bez niej jesteśmy głąbami. Co do dziewczyny, to każdy ma prawo mieć swoje zdanie - tu mogę się zgodzić że Legia jest ważniejsza.
Ceny biletów mimo wszystko są spore. I nie ma co porównywać tego do stawek za ITI bo to byli złodzieje. Porównujmy to do koszyka możliwości konsumpcyjnych przeciętnego Polaka. Jak komuś ledwo starcza do wypłaty, a takich jest wśród nas sporo, to mając wybierać między dentystą dla dziecka, butami na zimę, biletem na autobus a biletem na Legię (która gra mecze co kilka dni), będzie musiał poważnie się zastanowić. Wcale nie jest takie pewne jak piszą LTMy, że jak kocha Legię, to oleje wszystko inne. Dorosłość to nie tylko klub - to umiejętność godzenia wszystkiego razem.

Swoją drogą decyzja o zwiększeniu wymiaru meczy w sezonie, z powodu reformy ligowej, odbija się czkawką. Ludzie nie będą chodzić co 4 dni i płacić 50 zł za sam bilet. Pomijam pamiątki, żarcie i inne duperele, które i tak się zawsze kupuje. Dlatego reforma ligi jest do kitu.

r, 05.11.2014 02:01:03 - *.dynamic.mm.pl

aby podgrzać temperaturę. Oto jak ważna jest wygrana z Metalistem:
http://www.90minut.pl/news/242/news2421909-Legia-po-awans-i-po-ranking.html

Tomek Mokotów , 05.11.2014 02:46:53 - *.dynamic.mm.pl

WYLUZUJCIE bo wam gumka w majtkach pęknie, to także do Redakcji... Dwa dni przed meczem i prawie 20 tys.to sporo, przeciwnik kibicowsko beznadziejny, sportowo również. Wam się wydaje, że Liga Europejska to coś znaczy? Mecz z Rapidem to była nowa nowość, dziś miernoty z LE spowszedniały, ile było kibiców na meczu z Lazio, przy Ukraincach wręcz potentacie? Fanatycy przyjdą a kibice okazyjni lub wybierający sobie mecze nie. 25 tys.na LE to i tak dużo, znam ludzi, którzy na meczu z takimi Bełchatowami czy Pogonią byli ale Metalista nawet w telewizji nie chce się im specjalnie oglądać.

pavulon, 05.11.2014 04:31:24 - *.play-internet.pl

raz w miesiącu wydać 54zł to nie majątek wystarczy rzucić nałogi i inne niepotrzebne wydatki ten który kocha Legię zawsze u zbiera jakiś grosz byle być na meczu.
jedynym plusem małego zainteresowania jest że nawet tuż przed meczem można kupić bilet.jeszcze pare lat temu było to nie do pomyślenia

geneza, 05.11.2014 04:42:09 - *.4

kiedy wychodzę na parking w dni pracujące to mijam mnóstwo zaparkowanych samochodów ale kiedy przychodzi weekend to praktycznie nie ma nikogo nie oszukujmy się Warszawa to miasto zarobkowe i ci wszyscy ludzie chodzą na mecze ale w swoich rodzinnych miastach bo tam spędzają weekendy a nasz klub nie podejmuje praktycznie żadnych inicjatyw aby zapełnić trybuny droga redakcja przywołuje mecze sprzed trzech lat proszę sprawdzić w tym dniu kurs franka to otrzymacie odpowiedź czy mamy kasę.

gurciu, 05.11.2014 05:24:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

niektórzy mają rodziny i ledwie co koniec z końcem wiążą... sory taki mamy klimat w naszym pięknym kraju

L, 05.11.2014 06:19:06 - *.dynamic.mm.pl

BILETY MOŻE TAŃSZE NIŻ TRZY LATA TEMU TYLKO DROGA REDAKCJO , ZARZĄDZIE LEGII - TYLKO NAPISZCIE TEŻ ILE 3 LATA TEMU KOSZTOWAŁ CHLEB MĄKA JAJKA , OPŁATA ENERGII , WODY , CZYNSZ W WARSZAWIE ITP.

Matigol, 05.11.2014 06:31:00 - *.adsl.inetia.pl

Do "Tom Tom" i "Legionista80" i do wszystkich którzy chcą pomóc nieletniemu - wiem że pewnie takich osób jest mnóstwo którym fajnie by było pomóc ale akurat nieletni się wypowiedział i chciałbym mu umożliwić pójście na Ł3. Nie odezwał się od tamtej chwili, podrzucajcie temat dalej bo mogę mieć dziś w ciągu dnia problem z wejściem tutaj. Jeśli nawet nas trzech się złoży na ten bilet to umówmy się - to będą grosze. Pytanie z innej beczki - czy będą jeszcze bilety na Żylete, jeśli nie - to jaki sektor byście zaproponowali, może rodzinny? Młody - jeśli to przeczytasz to daj jakiś namiar, wszystko jest do zrobienia. Pozdrawiam normalnych i takich którzy nie patrzą tylko na koniec własnego nosa. Cała Legia zawsze razem - niech to hasło nie będzie pustym sloganem przynajmniej w tej konkretnej kwestii.

pavulon, 05.11.2014 07:11:19 - *.play-internet.pl

prawdziwego Legionisty nie trzeba namawiać!
Zawsze i wszędzie na każdym meczu będzie!

DO Pravvda,, 05.11.2014 07:21:31 - *.35

MASZ RACJE KOLEGO

info, 05.11.2014 07:53:48 - *.2

Ludzie pękło już 20 tysi..a do meczu prawie całe dwa dni, spokojnie możecie jeszcze kupić 3-4 tysie biletów, niech będzie Nas jak najwięcej i wgniatamy ruskich w ziemie!
Za kibicowski trud...!!! Niepokonane miasto...!!!
WSZYSCY NA METALIST!!!

pavulon, 05.11.2014 08:06:09 - *.play-internet.pl

jak w czwartek na meczu się nie pojawisz to się nie wzruszę ważne że ja na Legii być muszę!

robert, 05.11.2014 08:35:57 - *.free.aero2.net.pl

Paradoksalnie frekwencja kuleje nie dlatego że janusze i pazie przestały chodzić. Wręcz przeciwnie. To Żyleta zaczęła zawodzić na całej linii. Oto dowód. Na tą chwile jest jeszcze 1596 biletów na Żylete:
106 - 230
109 - 78
110 - 282
203 - 539
204 - 36
208 - 83
209 - 348

Żyleta powinna być na takim meczu pełna już parę dni przed spotkaniem a idzie to jak krew z nosa. Gdyby była pełna to na tą chwile było by już ponad 22 tysięcy sprzedanych biletów. Czasy z rapidu nigdy już nie wrócą gdy serwery były po blokowane przez kilka godzin bo tyle ludzi chciało bilet kupić już pierwszego dnia sprzedaży

Dons, 05.11.2014 08:38:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

W Polsce niestety wszystko rozbija się o KASĘ.Gdyby ceny były normalne to każdy by śmigał na mecz.Wyobrażacie sobie sytuację w której przeciętny Niemiec czy Angol płaci za najtańszy bilet na mecz po 50 euro czy funtów?
W życiu by tyle nie dał i wolał obejrzeć w telewizji.Z naszymi marnymi zarobkami i cenami zachodnimi to o pełnych stadionach co mecz można zapomnieć.Niech dają bilety po 2 czy 3 dyszki i zapełni się stadion,klub zarobi więcej i każdy będzie zadowolony.

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE ROKU , 05.11.2014 08:43:10 - *.ap-media.pl

Najważniejszy mecz najważniejsze wydarzenie tego roku MUSISZ TAM BYĆ ŁAZIENKOWSKA 3 Razem po zwycięstwo RAZEM PO PUCHAR RAZEM NA NARODOWY !!!!!!!!!!! WSZYSCY NA Ł3

Miras, 05.11.2014 09:07:42 - *.154

Wystarczy napisać że WFS przygotują mega oprawę..... zaraz ludzi przybędzie:)

Fred, 05.11.2014 09:17:10 - *.polkomtel.com.pl

nieważne czy będzie 15 tys kibiców czy 23 tys, liczy sie jakość i żeby każdy zdzierał gardło na maxa, bo to co było ostatnio na ruchu to jakaś padaka z dopingiem

Lukasyno, 05.11.2014 10:21:31 - *.internetdsl.tpnet.pl

-do Miras:
hehe dokladnie !!!

Kibic z Brychczego, 05.11.2014 10:33:48 - *.centertel.pl

Zauważyłem że problem to sie zaczyna niestety od Żylety. Trybuna przestała się zapełniać. Na meczu z Pogonią byłem blisko Żylety popatrzyłem troche i połowie to się nawet szalików nie chciało do góry podnieść. Te wszystkie janusze z których się nabijacie bardziej się angażują niż połowa ludzi na Żylecie.

PRZYJEZDNY, 05.11.2014 10:34:12 - *.net03-g2.isko.net.pl

Mam pytanie, wybiera się mój znajomy ze mną na mecz ze Szwajcarii, nie zdążymy zameldować się u żadnego ze znajomych przed meczem, czy na Ł3 są jakieś depozyty by zostawić w nich torbę/plecak? jeśli tak to gdzie i czy płatne? dziękuję za odp

Bolo, 05.11.2014 10:38:31 - *.centertel.pl

To jest głębszy problem a winę ponosi w dużej mierze Żyleta, przez to jak zachowywała sie wobec reszty kibiców w czasie konfliku i długo po nim. Wielu moich znajomych zniechęciło sie ciągłymi fochami "kumatych". Kto mieczem wojuje od miecza ginie...

abc, 05.11.2014 10:39:50 - *.2

Ludzie nakręcajcie się..już prawie 21 tysi poszło :)
Na Żyletę zostało niewiele.

do robert, 05.11.2014 10:52:14 - *.polkomtel.com.pl

No właśnie Żyleta nie wiem czy się chociaż raz zapełniła w tym sezonie... Słabo to wygląda, a tam bilety są najtańsze. Pamiętam 2-3 lata temu derby z konfidentami, wtedy serwery się blokowały, a Żyleta była pełna kilka dni przed meczem.

@przyjezdny, 05.11.2014 10:58:15 - *.centertel.pl

Jest depozyt miedzy sklepikiem klubowym i wjazdem na parking.nie wiem czy platny.ale znajac życie tak.lepiej sie nastawic na zaplacenie i potem mile sie zaskoczyć niz na odwrót ;)

Szyraf, 05.11.2014 12:00:01 - *.64

Da się jakoś podejrzeć ile jeszcze jest miejsc na trybunach ? bo jak już kupiłem bilet to system krzyczy, żebym spadał na szczaw.

Zmiany pokoleniowe, 05.11.2014 12:00:24 - *.54

Moim zdaniem zmiany pokoleniowe na Legii trwają.
Skończyła się "moda na Legię", skończyły się "wzorce" dużo ludzi, którzy stanowili trzon kibiców pozakładało rodziny i mecz i piwko w bramie/źródełku już nie jest priorytetem.
Ot co.
Musimy nakręcić młodzież na Legię, a nie wyzywać od januszy i tworzyć podziały.
Sam pamiętam jak zaczynałem jako małolat i tych podziałów nie czułem za to czułem respekt i silne przywództwo całej braci kibicowskiej.

1916, 05.11.2014 12:11:53 - *.dynamic.mm.pl

No sorry ale ciezko jest w tym kraju zyc, zarobki marne, a bilety mamy najdrozsze w Polsce . Podzielam zdanie młodego. Gdybym mial wiecej kasy, to kupilbym Ci chłopaku. Z legijnymi pozdrowieniami. A Jak redakcja taka madra to moze niech kupi nam bilety? Wtedy na pewno bede :))

@Dons, 05.11.2014 12:53:35 - *.natpool.mwn.de

Akurat na Budeslige po tyle sa. A na karnet mozna nawet czekac latami...

do Bolo, 05.11.2014 13:17:59 - *.dynamic.chello.pl

gdyby nie ,,fochy kumatych" w ogóle by nie było dyskusji o przyciąganiu ludzi na mecze, bo nadal byśmy mieli okupanta

NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE , 05.11.2014 13:18:43 - *.ap-media.pl

Zróbmy to pokażmy że damy rade i w ciągu 24h zapełnijmy cały stadion niech każdy bez żadnych wymówek meldujemy się na Ł3 PUCHAR JEST NASZ !!!!!!!!!WSZYSCY NA Ł3

ja, 05.11.2014 13:35:15 - *.dynamic.chello.pl


Po pierwsze to kryzys gospodarczy. Dużo ludzi wyjechało, a dużo nie ma kasy.
Po drugie wtedy był głód sukcesu.
A teraz do sukcesu jesteśmy przyzwyczajeni. Przed mistrzostwem w 2013 ludzie się zapożyczali za wszelką cenę, aby tylko przyjść. Dzisiaj to spłacają.
Po trzecie reforma ekstraklasy okazała się kompletnym dnem. Tylko spadło zainteresowanie zamiast go podnieść.
Po czwarte jak widać to jednak "pazie" przyciągnięci przez patataja czy truskawkową kampanię czy piłkarzy pokroju Ljuboji jednak trochę frekwencji robili.
Po piąte jak grał Widzew, Polonia to ludzie się na te mecze nakręcali.
Po szóste ludzie marzyli o LM, a LE to jednak 2 liga i ludzie to już nawet w Polsce olewają.

Kryzys frekwencji trwa w najlepsze. Główną tego oznaką była frekwencja na celtiku.
3 lata temu to by więcej ludzi przyszło na sparing z celtikiem.

eLeLeL, 05.11.2014 13:40:38 - *.centertel.pl

Jestem fanatykiem, na LEGIE chodzedosyc regularnie, na stara ZYLETE tez chodzilem, ale Panowie ile mozna chodzic i wkolko to samo... szale w gore(tradycja), pozniej jest moc ( tyLko LEGIA...), nastepnie troche tanczymy i dalej hitem z ....
KU.WA ja tez to KOCHAM, ale ile mozna to samo...
Moze jakis squad muzyczny przed meczem i w przerwie( napalm grupa, dixony...) jakies duze transparenty trzymane przez Kibicow( na wschodzie takie maja).

!!!POMYSLMY NAD TYM BRACIA !!!

do s, 05.11.2014 13:42:35 - *.nat.student.pw.edu.pl

hahahahahah Gaziantenspor to była 2 runda eliminacji,a mecz z Hapoelem był po porażce z PSV, więc 20 i 21 tysi wtedy to bardzo dobry wynik, w okolicznościach takich jak wtedy dzisiaj przyszłoby max 15 tys., a jeśli chodzi o ligę to frekwencja z przed 3 lat była o niebo lepsza!

@ Przyjezdny, 05.11.2014 14:31:52 - *.183

Depozyt nie jest płatny, ale trzeba nastawić się na spore kolejki po meczu :/

do Matigol, 05.11.2014 15:30:27 - *.dynamic.mm.pl

Napisalem na maila.

Zyleta pełna , 05.11.2014 15:31:25 - *.ap-media.pl

Bracia mobilizujmy się na maksa dawać wszystko i wszystkich od dzieciaków po emerytów dajmy 110% z siebie HISTORIA RODZI SIĘ NA NASZYCH OCZACH ..... Wszyscy na Ł3

(L), 05.11.2014 15:39:47 - *.tktelekom.pl

może jednak Żyleta będzie pełna:) bilety zostały na skrajne sektory-110, 203 , 209

@ Zmiany pokoleniowe, 05.11.2014 17:47:35 - *.centertel.pl

A pamietasz jak na starej sie spiewalo pazie na razie jak 1/3 krytej spi... bo wynik nie taki???

Do wszystkich płaczków, 05.11.2014 17:55:22 - *.dynamic.chello.pl

Jeśli jeszcze raz usłyszę, że bilety za drogie i że za zimno i że ....eh... Od 27 lat chodzę na Legię i będe chodził, póki będę mógł. Jak byłem 14-latkiem i nie miałem na bilet, to zbierałem po Mokotowie butelki cały tydzień, żeby sprzedać w sklepie społem i przytulić parę groszy. Nie kupuj jeden z drugim 3 paczek fajek, 4 piw i już na bilet masz.
NIE DZIADOWAĆ I NIE ROBIĆ MI ZE STOLICY LUMPIARSTWA

Do CENNIK, 05.11.2014 18:07:21 - *.dynamic.chello.pl

Człowieku, co Ty porównujesz?? Bielsko_Białą, Białystok, Poznań?? Nie jestem megalomanem, ale to jest stolica, to jest Warszawa i to jest LEGIA, to jest do ch...ry LUKSUS, a za luksus się płaci.

Viva Revo(L)cion, 05.11.2014 18:13:04 - *.23

Popieram rewolucje w dopingu. Niech będzie coś żywiołowego, najlepiej wzorować się na kibicach greckich, irlandzkich a póki co to wzorujemy się na rosyjskich. Wczoraj oglądałem mecz Zenitu i jakbym Legie słyszał, tyle że po rusku. W kółko te same przyśpiewki, zupełnie niezrozumiałe dla kogoś z zewnątrz. Doping ma nieść naszych piłkarzy, zagrzewać ich do walki, być dostosowany do sytuacji na boisku ale skąd kierujący dopingiem może wiedzieć co się dzieje jak większość czasu stoi tyłem do piłkarzy. Pomyślcie o tym panowie "kumaci" bo kiedyś na mecze chodziło się żeby Was posłuchać i pooglądać a teraz ludzie chodzą tylko dla piłkarzy.

Do krytyków płaczków, 05.11.2014 18:32:33 - *.adsl.inetia.pl

Skoro dla was bilety są tanie to dlaczego nie kupicie biletu tym których nie stać ???
Nie zauważyliście jak wysokie jest bezrobocie ???
Umiecie tylko krytykować "płaczków" a nie widzicie co sie dzieje w kraju i w stolicy ?
Co za imbecyle widzący tylko własne cztery litery.
Piszą mi tu farmazony że "czy jest dobrze czy żle..."
Dyskredytujecie kibiców tylko dlatego że ich nie stać na bilet ?
Oni tak samo kochają ten klub a może nawet i bardzie od was , buraki !

heh, 05.11.2014 20:47:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Do CENNIK@ o czym Ty piszesz ? aby zebrać 54 zł potrzebujesz 154 butelek po Kró(L)ewskim 35gr sztuka jednak miej na uwadze konkurencję ludzi którzy nie mają na chleb lub lekarstwa i szperają po śmietnikach to nie te czasy , jesteś oderwany od rzeczywistości ludziom zyje się gorzej a frekwencja na Legii dobitnie to pokazuje . Przykład mecz Wisła - Śląsk bilety od 15 zł a u nas ?! 54 najtańsze na Metalist ? to jakieś żarty a Ty jesteś wyjątkowo perfidny . Włodarze bilety nie drożej niż 25 zł liga i 35 zł puchary , to co robicie teraz to zabiję frekwencję co z tego że na Meltalist będzie ok 30 tyś jak na następnym meczu ligowym u siebie będzie 10 tyś . Niestety ja z przyczyn finansowych mecz ukochanej Legii oglądam oglądam w telewizji bo kraść nie zamierzam ! .

Ddd, 05.11.2014 23:50:12 - *.centertel.pl

Jak zniosa KK to przybedzie 10 % co najmniej

Muraś, 07.11.2014 16:47:10 - *.cebit.com.pl

Taka UWAGA!!!

Frekwencja na meczach srednia bo ......liga średnia . Oprocz LEcha Wisły i może Śląska reszta to amatorzy i oldboje a i kibicowsko tez na przyjednych nie ma co liczyc...No chyba że Jagiellonia ;-) szybko ucieka....

Liga Europy : losowanie byl łaskawe pod wzdlędem sportowym dla piłkarzy ale dla kibiców miernota ......

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!