Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Ultra Extreme Fanatical Atmosphere - fot. Mishka / Legionisci.com
Ultra Extreme Fanatical Atmosphere - fot. Mishka / Legionisci.com
Wtorek, 2 grudnia 2014 r. godz. 15:44

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Decyzja UEFA: Dwa mecze bez kibiców!

Redakcja

Na wtorkowym nadzwyczajnym posiedzeniu Komisja Dyscyplinarna UEFA podjęła decyzję o zamknięciu stadionu Legii Warszawa na dwa najbliższe mecze pucharowe. Ponadto klub z Łazienkowskiej musi zapłacić 105 tysięcy euro europejskiej federacji. Ponadto kibice Legii otrzymali zakaz wyjazdowy do końca sezonu pucharowego. Kary te są efektem rasistowskich zachowań, których dopuściła się niewielka grupa kibiców, podczas wyjazdowego meczu stołecznego klubu w Lokeren.

Na Legii ciążyła już kara jednego meczu przy zamkniętych trybunach w zawieszeniu z ubiegłego sezonu.

Co oznaczają kary?
- ostatnie spotkanie grupowe Ligi Europy z Trabzonsporem Kulubu zaplanowane na 11 grudnia zostanie rozegrane bez kibiców
- mecz 1/16 finału Ligi Europy zaplanowany na 19 lub 26 lutego 2015 zostanie rozegrany zostanie rozegrane bez kibiców
- wszystkie mecze wyjazdowe w tej edycji Ligi Europy odbędą się bez udziału kibiców Legii

KOMUNIKAT LEGII WARSZAWA

Zgodnie z ww. decyzją Legia Warszawa została ukarana;

- Za zachowania rasistowskie nakazem rozegrania dwóch kolejnych meczów w rozgrywkach UEFA bez udziału publiczności.
- Karą 80.000 EUR za zamieszki na stadionie.
- Karą 20.000 EUR za użycie pirotechniki.
- Karą 5.000 EUR za inne akty wandalizmu.
- Zakazem dystrybuowania wśród kibiców Legii Warszawa biletów na mecze wyjazdowe Ligi Europy UEFA.
- Nakazem rozliczenia się z KSC Lokeren OV ze wszystkich strat spowodowanych przez kibiców Legii Warszawa.
- Zapłaty wszystkich ww. kar w ciągu 90 dni od wydania decyzji.

Legia Warszawa informuje, że w przedmiotowej sprawie Klub będzie wnosił o szczegółowe uzasadnienie ww. decyzji i po jego otrzymaniu rozważy skorzystanie z możliwości odwoławczych. Do czasu zamknięcia odpowiedniego procesu Klub wstrzymuje się z ewentualnymi zwrotami należności za bilety na mecze bez udziału publiczności.


* * *

O co oskarżona była Legia?
Przedmiotem postępowania Komisji Dyscyplinarnej UEFA wobec warszawskiego klubu było zachowanie rasistowskie (art. 14 Regulaminu Dyscyplinarnego UEFA), zakłócenie porządku (art. 16, 2 h), niesportowe zachowanie (art. 16, 2 f) oraz odpalenie / rzucanie środków pirotechnicznych i przedmiotów (art. 16, 2 b i c).
Sędzia meczu wdrożył pierwszy krok z wytycznych UEFA dotyczących rasizmu. Przerwał na chwilę spotkanie, a następnie spiker poinformował kibiców, by natychmiast zaprzestali zachowań rasistowskich. Po tym komunikacie kolejnych tego typu zachowań nie odnotowano.


Zgodnie z regulaminem postępowanie dotyczyło:

Art. 14
(...)
W przypadku recydywy mają zastosowanie następujące środki:

a) w przypadku drugiego przewinienia karą jeden mecz przy zamkniętych trybunach i grzywna w wysokości 50 000 euro
b) każde kolejne przewinienie jest karane więcej niż jednym meczem przy zamkniętych trybunach, walkowerem, odjęciem punktów lub wykluczeniem z rozgrywek
(...)

Art. 16 h:
Każde inne zakłócenie porządku lub dyscypliny wewnątrz lub wokół stadionu.

Art. 16 f:
spowodowanie zniszczeń

Art. 16 b i c:
Odpalenie środków pirotechnicznych i rzucanie przedmiotów.



Komentarze: (226)

LEGIUNIA, 02.12.2014 15:49:12 - *.static.ip.netia.com.pl

I tak dobrze ze to się tak skończyło, sialallalala FUUUCK UEEFA

zbyszekm, 02.12.2014 15:50:25 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

a finał - czy to się liczy jako wyjazd?

Brawdo, 02.12.2014 15:50:28 - *.static.ip.netia.com.pl

Brawo! Jak ma być nas dobrze? Jak patologia niszczy ten klub....

wkurzony, 02.12.2014 15:50:40 - *.unknown.vectranet.pl

No to macie coście chcieli, zadowoleni?

Legionista, 02.12.2014 15:50:48 - *.dynamic.chello.pl

może da się jeszcze udowodnić, że okrzyki rasistowskie nie padły z sektora, gdzie siedzieli kibice którzy kupili bilety w Warszawie, a ci którym sprzedało je Lokeren na miejscu?
ale co do rac, to w 100% je popieram, ale odpalanie ich na belgijskiej wsi jest jak dla mnie bez sensu. nie można było poczekać na wyjazd w 1/16 przykładowo na Olympiakos czy Besiktas i tam zrobić sajgon?

arczi, 02.12.2014 15:50:49 - *.cm-5-8d.dynamic.ziggo.nl

Brawo bando oszołomów pogrążacie nas wszystkich!!! ;]

cezary_1958, 02.12.2014 15:51:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No i co Intelektualiści szczęśliwi jesteście???? Bo ja nie.

ee, 02.12.2014 15:51:50 - *.chomiczowka.waw.pl

Nastepny wystepek bedzie juz z przerwa na lata w pucharach , wiec lepiej sie zastanowic ...

fan, 02.12.2014 15:52:21 - *.internetdsl.tpnet.pl

Brawo brawo dziękujemy idiotom

TMS, 02.12.2014 15:52:34 - *.torun.mm.pl

Teraz Ci co krzyczeli niech płacą karę i pokrywaja straty wynikajace z gry przy pustych tybunach.

Krzysiek, 02.12.2014 15:52:54 - *.ssp.dialog.net.pl

Dziękuje tym co byli w Lokeren.

jlb, 02.12.2014 15:53:28 - *.dynamic.chello.pl

Szkoda, ze nie podaja konkretow i nie opisuja tych ,,wybrykow" tylko sypia art...

Danie(L), 02.12.2014 15:53:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

pięknie urządziliście klub!!!

Oj tam oj tam , 02.12.2014 15:54:05 - *.adsl.inetia.pl

Jak się swastyki lub morda che guevary pojawia na innych meczach to wszystko spoko. Je**ć EUFA, Wyjdźmy z ich struktur i będzie dobrze.

jony, 02.12.2014 15:54:31 - *.165.wireless.dyn.drei.com

przez parę pajaców !

Sputnik 44, 02.12.2014 15:54:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Wszystkim którzy dali uefa pretekst badzo dziękujemy...
Taka kara to kilka milionów strat...
Zapewne zimą bedą mega transfery...
Dobrze tylko, że w tym sezonie już nie będziecie pajacować w Europie!

No to teraz wszyscy razem..., 02.12.2014 15:55:21 - *.static.ip.netia.com.pl

... BRAWO "kibice"! Z radości zatańczmy labada. Do Dossy też macie problem? Kenneth Zeigbo też wam przeszkadzał jak bramki sypał Widzewowi? Szkoda więcej słów... Z życzeniami WYTRWAŁOŚCI dla BL, DM i MW

extramocny, 02.12.2014 15:55:25 - *.unknown.vectranet.pl

Dzięki chłopaki! Spisaliście się na medal w Lokern...

Kipkorir, 02.12.2014 15:56:01 - *.dynamic.chello.pl

"Brawo" dla tych "kibiców". Dopięli swego i przy okazji nabijają kieszeń UEFA.

legioniusz, 02.12.2014 15:56:53 - *.play-internet.pl

Tak sie niweczy wysilek

Rebus, 02.12.2014 15:56:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

F..k UEFA!

der, 02.12.2014 15:57:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

nawet jeśli krzyczy tylko garstka, trzeba się zastanowić, jak ich powstrzymać. kupić bilet na mecz może każdy

luk, 02.12.2014 15:57:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No to kur..a dzieki panowie piękną robotę w Lokeren zrobiliście ... 1/16 bez kibiców.

1916, 02.12.2014 15:57:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

kozacko!

kosma, 02.12.2014 15:57:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Zajebiście. ..i kto tu wyszedł na małpę. ..:(

..., 02.12.2014 15:57:51 - *.dynamic.chello.pl

Zostaje nam wyjeżdzac na krajowe podwórko.

(L), 02.12.2014 15:57:53 - *.73

Aaaaaaaaaaaaaaa...!!!!!!!!!!

Nobady22, 02.12.2014 15:58:13 - *.242

I co teraz pewnie wielka radość panuje u tych którzy "wspierają" nasz klub?
Pozwolę sobie na sarkastyczną parafrazę cytatu: "Jeszcze nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym"
Po prostu smutne to ...brak słów.

Arek, 02.12.2014 15:58:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ech miałem nadzieję, że na 1 zamkną a tu 1/16 też stypa. Bez nadziejnie!

Kibic, 02.12.2014 15:58:20 - *.internetdsl.tpnet.pl

Następny krok wyrzucenie z pucharów,no cóż sami sobie ten los zgotowaliśmy

Borek, 02.12.2014 15:58:38 - *.dab.02.net

A bilety lotnicze do Wawy kupione :-( .
A może jakiś telebim przed stadionen ??

aroooooooooooooo, 02.12.2014 15:59:34 - *.nat.student.pw.edu.pl

Na lajcie. Znowu sławni jesteśmy. W 1/16 na 100% Cweltik, żeby nie było spin kibicowskich

Tomak , 02.12.2014 15:59:47 - *.23.edial.pl

Ja pier..... Kiedy to się skończy!

Czak, 02.12.2014 15:59:49 - *.226

I o to właśnie Uefa chodziło. Nie udało się wyeliminować Legii w eliminacjach do LM, to teraz zrobi wszystko żeby nie awansowała do 1/8 rozgrywek. Ciekawe, że na Realu Madryt swastyki pojawiają się cały czas i nikt ich nie kara. Lazio w swoim czasie też nie ukrywało swoich rasistowskich i faszystowskich upodobań i co, też nic. Tu nie chodzi o rasizm tylko o pieniądze.

Czarny, 02.12.2014 15:59:49 - *.warszawa.vectranet.pl

Czy ktoś mógłby tych 'rasistów' wywalić z Ł3, gdyż inni kibice, ultrasi, krawaciarze, janusze, kibole oraz pozostali mogli ogladać mecze na Ł3 i na wyjazdach?

Matt, 02.12.2014 15:59:51 - *.internetdsl.tpnet.pl

Pewnie teraz spadnie na mnie fala krytyki ze strony PRAWDZIWYCH kibiców Legii, którzy nazwą mnie Januszem, ale mam to gdzieś.

Pięknie narobili. Wojownicy za dychę. Co to za kibice, którzy działają na szkodę drużyny? Trzeba z tym wreszcie zrobić porządek. Najbardziej szkoda mi osób, dla których Legia jest największą częścią ich życia, poświęcają jej cały wolny czas, udzielają się w różnych inicjatywach, a przez półgłówków są ściągani do poziomu chuliganów.

Szkoda straconych wpływów z dni meczowych, a to że nie jedziemy na wyjazdy, to nawet lepiej. Nie dostaniemy kolejnych 50 tys. euro kary ani dyskwalifikacji.

magi800v, 02.12.2014 15:59:56 - *.centertel.pl

Szkoda tego lutowego meczu. jeszcze się okaże że wylosujemy jakiś zespół marketingowo mocny i forsa klubowi przeleci przed nosem a i kibice obejdą się smakiem

Warszawiak, 02.12.2014 15:59:57 - *.play-internet.pl

Przez grupe debili same straty.

Fred, 02.12.2014 16:00:07 - *.polkomtel.com.pl

mogło być gorzej ale i tak jest grubo

Brawo , 02.12.2014 16:00:12 - *.static.ip.netia.com.pl

Brawo. Teraz wszyscy pod stadion jak będzie mecz . Zanim się coś zrobi to warto o konsekwencjach pomyśleć.

oko, 02.12.2014 16:00:42 - *.dynamic.chello.pl

przeczułem ten ruch i oddałem wcześniej w kasie bilet na Trabzon :-)

Czak, 02.12.2014 16:00:51 - *.226

I o to właśnie Uefa chodziło. Nie udało się wyeliminować Legii w eliminacjach do LM, to teraz zrobi wszystko żeby nie awansowała do 1/8 rozgrywek. Ciekawe, że na Realu Madryt swastyki pojawiają się cały czas i nikt ich nie kara. Lazio w swoim czasie też nie ukrywało swoich rasistowskich i faszystowskich upodobań i co, też nic. Tu nie chodzi o rasizm tylko o pieniądze.

xnyz, 02.12.2014 16:02:27 - *.18.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Przez grupę, którzy zechcieli "zabłysnąć" na wyjeździe..dzięki chłopaki.

Pixel, 02.12.2014 16:02:42 - *.ssp.dialog.net.pl

Dziękuje wszystkim po***om udającym małpę, to dzieki wam ja i tysiące innych zajebistych ludzi kochających ten klub nie beda mogli obejrzeć meczu na żywo. Ponad 90% ludzi jeżdżących na wyjazdy to mega zakręceni pozytywnie na punkcie Legii kibice, nie pozwalajcie pajacom niszczyć naszej wspólnej pasji. Wywalcie kretynow którym zależy jedynie na rozbojach ze stadionów, nie dajcie niszczyć wspólnego dobra. Pozdro!

Brawo, 02.12.2014 16:02:51 - *.static.ip.netia.com.pl

Ci co "małpowali" teraz do sklepu klubowego robić zakupy!!!

kibic L, 02.12.2014 16:02:55 - *.psd.vodafone.ie

Jak kierowniczka zawinila z meczem Celticem to kazdy ja chcial zlinczowac.A teraz jest kara PRZEZ DEBILI (PARU) to jest wszystko ok.Klub stracil pare milionow zlotych.A za pare tygodni kazdy bedzie pisal komentarze GDZIE SA TRANSERY.A ja sie pytam co robili niektorzy kibice LEGII w lokeren.I tym paru panom chce Podziekowac za glupote.DZIEKI

murarz, 02.12.2014 16:02:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Brawo. proponuję wszystkich którzy małpowali na wyjeździe posadzić na drzewach wokół stadionu. Jestem kibicem i ,,CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM'' straciła sens . Do zobaczenia w normalnych czasach -bramę wyłamać, race,bluzgi to się wybacza ale nie małpowanie. Proponuję zbiórkę kasy od kolegów z belgijskiego wyjazdu. PZDR (L)

Bibendum , 02.12.2014 16:03:14 - *.dynamic.chello.pl

Nauczka na przyszłość.Zamiast odpalać race na jakimś kurniku jak w Lokeren lepiej poczekać na dalszą fazę rozgrywek i atrakcyjniejszego rywala.J...ć eufe!!!!!

meksyk, 02.12.2014 16:03:22 - *.play-internet.pl

teraz szybkie odwołanie, może chociaż ograniczą karę do 1 meczu bez kibiców na Ł3. ale z tymi 100.000 kary to też grubo pojechali. no i będzie d..a z transferami zimą...

zz, 02.12.2014 16:04:01 - *.adsl.inetia.pl

A tak z ciekawości redakcjo LEgionisći.com, nadal będziecie uprawiać propagandę sukcesu i nie wspominać o "niepopularnych" ruchach Prezesa? Gdzie informacja o współpracy z Nigdy Więcej? Nie ma, no, ale to przecież nie cenzura :-). Co do kary - była nieunikniona, bonus za recydywę i koniec tematu.

marcelinho , 02.12.2014 16:04:16 - *.centertel.pl

Dzięki paru idiotom musi cierpieć reszta.i co mi po tym zwrocie za bilet. Nawet w tv kibel oglądać. No i faza pucharowa która mogła być pięknym wstępem do wiosny.kto ma pretensje do UEFA? Że nie lubią rasistow?nie widać na koszulkach zawodników ,w kampaniach reklamowych czołowych piłkarzy tego swiata? W życiu bym nie wpadł ze i tym można zabłysnąć. NOWOSC. BRAWO.co na to np.Dossa?

LEGIA, 02.12.2014 16:04:47 - *.warszawa.mm.pl

Bardzo dziękuję małpiarzom z Lokeren , że przez nich nie będę mógł kibicować na stadionie. Wspaniale wspieracie klub. Prawdziwi z was kibice.

g., 02.12.2014 16:05:07 - *.play-internet.pl

Ostrowska maczala w tym palce ...

Rafał , 02.12.2014 16:05:11 - *.play-internet.pl

Poj...ało......?

pablox30, 02.12.2014 16:05:34 - *.play-internet.pl

Debile, którzy nazywają się kibicami Legii niszczą ten klub od środka. Nie rozumiem dlaczego kilkuset (może nawet kilkudziesięciu) idiotów od lat unicestwia i paraliżuje działalność tak wielkiego klubu z taką rzeszą oddanych, wiernych fanów.

Boniek, 02.12.2014 16:05:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl

wyj...ne mam na te puchary

legionista , 02.12.2014 16:06:23 - *.play-internet.pl

jestem kibicem z małej miejscowości i mecz z Trabzonsporem miał być jako 2 mecz w tym roku ( na więcej niestety nie mogę sobie pozwolić) wiec dzięki wszystkim kibolom bo kibicami ich nie nazywajmy za to że nawet no to nie mogę sobie pozwolić . Taki akcje zupełnie nie są zgodne z "cała Legia zawsze razem" .

A tak btw. po co dawać uefie pretekst do zamykania stadionu?

ss, 02.12.2014 16:06:27 - *.static.chello.pl

Czyli na finał w Warszawie nas nie wpuszczą ;) hehe Fuck UEFA!

oko, 02.12.2014 16:06:30 - *.dynamic.chello.pl

redakcjo czy też zakaz dotyczy lóż biznesowych silver?

kiwi, 02.12.2014 16:07:07 - *.centertel.pl

Potem nie płakać że żadnego piłkarza nie kupią bo wszystkie pieniądze pójdą na kary,acha i jeszcze jedno złamanego grosza nie dam na żadne oprawy.

Oko, 02.12.2014 16:07:37 - *.dynamic.chello.pl

I cały trud poszedł w pi...u ,sorry ale jako kibic Legii jestem za ukaraniem tych którzy się tego dopuścili.Jak tak dalej pójdzie to po co starać się o mistrza skoro trafią się ci co wszystko spier...ą na co piłkarze zapracowali przez cały sezon.

ziomek , 02.12.2014 16:08:27 - *.play-internet.pl

Przez tych imbecyli klub traci kupę kasy, a potem są wymagania na transfery. Dwa mecze pełne trybuny plus 100 tys euro. Jak można być tak głupim. Ich nic nie nauczy na meczu z Ajaxem tez wyzywali Milika....

janda, 02.12.2014 16:09:02 - *.26

Fakt, że ci kibice zachowali się jak debile. Jestem za legią ale wstyd mi za takich baranów. Jednak odpowiedzialność zbiorowa to wynalazek Hitlera i hańbą dla UEFA jest jej stosowanie. Dlaczego tysiące mają odpowiadać za głupotę jednostek? Jakim prawem?

Poza tym każdy założyć szalik Legii. Gdzie dowody, że to kibice Legii udawali małpę? Może to ktoś kto chce jej zaszkodzić? Nie twierdzę, że nie ma takich debili na naszym podwórku. Ale bez dowodów nie można nikogo skazać. A już na pewno nie mogą cierpieć setki tysięcy osób.

kuba83, 02.12.2014 16:09:13 - *.unknown.vectranet.pl

Sorry ale najpierw idiotów trzeba wytępić wśród nas, żeby budować drużynę na miarę Europy!!

~ Czak - nie pierd..l

q7, 02.12.2014 16:10:08 - *.lomianki.armasan.eu

bandycka organizacja-zrezygnować z dalszych gier, bo okradną NAS ze wszyskiego.

tomo2, 02.12.2014 16:10:35 - *.dynamic.chello.pl

Nie płakać potem, że bilety za drogie. Klub traci kupę kasy przez debili....Transferów niech nie robią, bilety niech podrożeją. Specjalnie żebyście odczuli na własnej dupie własną głupotę. Nie płaczccie potem jak Legia odpadnie z 1/16 nawet po tragicznym meczu..

Rado, 02.12.2014 16:11:28 - *.dynamic.chello.pl

Brawo dla tych debili, którzy doprowadzili do takiego finału. Bardzo wam dziękuję! Człowiek chodzi na wszystkie mecze i ma taką nagrodę... wyeliminować ich z Ł3 na zawsze!

W-wa, 02.12.2014 16:11:42 - *.jmdi.pl

Dobrze, że tylko tyle. Lalala lalalala Orlando Sa!
LTM

muco, 02.12.2014 16:12:23 - *.cebit.com.pl

ale jedno się sprawdza:
Jaka gra - takie kibicowanie.

krycho, 02.12.2014 16:12:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

"V kolumna won z Legii"

Arinho1996, 02.12.2014 16:12:37 - *.dynamic.chello.pl

Mafia z UEFA cały czas się nas czepia..no cóż,stadionów nie zmienią w teatry.. czy to oznacza że pieniądze za Trabzonspor będą zwracane kibicom czy nie?

(L)-(L), 02.12.2014 16:14:17 - *.warszawa.vectranet.pl

jlb, 02.12.2014 15:53 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda, ze nie podaja konkretow i nie opisuja tych ,,wybrykow" tylko sypia art...

Otóż to!

ja, 02.12.2014 16:15:15 - *.netia.pl

Ciekawie będzie jak wygramy z Turkami i wylosujemy cweltic

wyjazd SKŁAD, 02.12.2014 16:15:24 - *.play-internet.pl

nie jest zle :) Panowie damy radę jedziemy za Legią wszędzie!!! PS a wy pikniki lepiej się nie wypowiadajcie, przynajmniej nie będziemy musieli was oglądać przez 2 mecze na Legii !!!

Bart S(L)użew, 02.12.2014 16:17:13 - *.changeintegrated.com

Dzięki! Święty nie jestem no ale ewidentnie przegięliśmy i piszcie co chcecie ale niestety, jak chcemy coś znaczyć piłkarsko a nie kibicowsko w Europie to "jakieś" zasady musimy przestrzegać! I tak już długo naciągaliśmy jak można strunę aż wreszcie pier ... lnęła!

Tylko pogratulować, 02.12.2014 16:19:29 - *.20

Ci co jadą teraz po UEFA stulcie pyski, daliście im pretekst i macie co chcieliście i zastanówcie się w ogóle co wam to dało. W głowie macie samo gówno a ukochaną LEGIĘ jak widać W DUPIE - oto wasz żałosny obraz

Cynik, 02.12.2014 16:20:31 - *.dynamic.chello.pl

To może SKLW wyda oświadczenie, że buczenie na czarnego piłkarza było skandaliczne i, że takie rzeczy nie powinny mieć miejsca?

Albo niech wyda oświadczenie, że nie widzi żadnego problemu i w Lokeren było ok.

Uważam, że to byłoby uczciwe: Albo wspieramy jako SKLW klub, albo mamy na to wyj... i klub swoje, a my swoje.

KIBIC , 02.12.2014 16:22:06 - *.56

I teraz jesteście z siebie dumni?

acmp, 02.12.2014 16:22:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

1. Bez kibiców turcy którzy są na fali nas dojadą!
2. Wyjscie zgrupy z 2, a nie z 1 miejsca!
3. W losowaniu trafimy na mega przeciwnika (a jak byłby cweltik?) i nie będzie na nim kibiców tych NORMALNYCH by się pokazać w europie
4. MEGA strata wizerunkowa dla klubu nie wspomnę o finansach, 100 tysi + dwa przychody meczowe, wiec niech nikt na poczatku przyszłego sezonu nie piska GDZIE SĄ TRANSFERY bo właśnie kasa na nie uleciała.

Mam nadzieje, że tzw KUMACI zrobią coś z tymi mongołami co klub doprowadzają do ruiny bo za chwile bedziemy grali w składzie ogórków na Polskich klepiskach bo rozgrywki europejskie czy ktoś kocha mafię z uefa czy nie bedą NIE DLA NAS!!!!

dens, 02.12.2014 16:23:10 - *.195.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

no to skoro sprawa została załatwiona przez uefę, bo odwołania zarządu Legii nic nie dadzą, może pora zadać pytanie, które w końcu zostanie opublikowane. czy ci mający Legię w sercu aby przypadkiem nie mają jej gdzie indziej ? czy naprawdę zależy im na naszej Legii ?

bia(L)y, 02.12.2014 16:24:17 - *.internetdsl.tpnet.pl

A UEFA się tylko cieszy. Problem z Legią zażegnany na kilka miesięcy. Zapłacą 100tys EUR. kary, nie będą mieli przychodu z 2 kolejnych meczów LE, ich obecni sponsorzy też nie będą zadowoleni nie mówiąc o potencjalnych nowych, kasa za prawa do transmisji do renegocjacji a i sędziowie + obserwatorzy będą już do końca rozgrywek "szukać dziury w całym". Piłkarsko mówiąc, strzeliliśmy sobie samobója, kibicowsko - jesteśmy frajerami. Prawda jest smutna.

do TMS, 02.12.2014 16:24:19 - *.rev.snt.net.pl

Jak Ci się wydaje, jakim cudem kilku idiotów, którzy zapewne nie należą do top 10 najbogatszych ludzi w PL i zrobili ten dym w Lokeren zapłaci 100 tyś. euro kary i pokryje straty idące w miliony z kilku dni meczowych? Ogarnij się.

@, 02.12.2014 16:24:22 - *.play-internet.pl

ale kozaczenie płaczki i pier........nie LEGIA !!!!!!!!!!!

Iza, 02.12.2014 16:24:23 - *.psat.pl

dziękuję tym "małpom" z Lokeren, miałam z mężem spędzić miły wieczór na Łazienkowskiej a tak szkoda słów. Na pewno wzrośnie frekwencja...

Patryk, 02.12.2014 16:24:24 - *.202

Wstyd dla klubu, dla wizerunku Polaków w Europie. Wszyscy są winni, bo jeżeli kilkanaście "osób" małpuje, to pozostali powinni ich spacyfikować. Tylko tak to widzę bo w innym wypadku nic sie nie zmieni. Won z lamusami, bo przecież nie kibicami Legii.

DO TYCH CO TERAZ OPLUWAJĄ w KOMENTARZACH, 02.12.2014 16:25:37 - *.dynamic.chello.pl

Z tego co słyszałem w Lokeren nic drastycznego się nie działo,wystarczyła kara finansowa,ale UEFA jak zawsze przywaliła z grubej rury.Oni nas poprostu nie znoszą i każdy drobny incydent karają jak by doszło do krwawej jatki i demolki połowy stadionu.

Ci co teraz w komentarzach opluwają Legionistów którzy byli w Lokeren jesteście bezmyślną masą która jest urabiana tak samo jak wyborcy pewnej partii która od lat rządzi Polską.Jesteście jak te przysłowiowe lemingi.

mac GK, 02.12.2014 16:31:02 - *.ip.mgk.pl

jakie odwołanie przecież to recydywa !!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki Wszystkim co przyłożyli do tego palec ŻENADA
Jesteście najlepśi brawo będziecie mieli czym się chwalić swoim dzieciom Brak słów

Obi, 02.12.2014 16:31:24 - *.178

Ręce opadają. Jak można działać na szkodę klubu i całej legijnej społeczności??? Zadowoleni?

L, 02.12.2014 16:32:32 - *.dynamic.chello.pl

do "LEGIUNIA", "oj tam oj tam", "REBUS" i innym podobnym - won z LEGII
takim jak wY mówimy NIE!!! i tym co syfu narobili. Bez wAS może być tylko lepiej. gonić oszołomów którzy niszczą ten WIELKI KLUB!!!

Piotr, 02.12.2014 16:32:46 - *.unknown.vectranet.pl

No i co teaz powiecie ?
,,Fuck Uefa " ,,Uefa mafia " ? Macie racje, ja tez tak uwazam ale co z tego ?
Oni maja to gdzies. Wygrac mozna jesli juz z pzpn ale nie z uefa.
I w ten sposob strzelilismy sobie w kolano. Nigdzie juz nie pojedziemy w tym sezonie w europie, na dodatek mecz 1/16 finalu bez kibicow. Do tego wysoka kara finansowa.
Tylko pogratulowac... Zacznijcie myslec ludzie. A jak nie myslicie to placcie z wlasnej kieszeni

@Boniek, 02.12.2014 16:33:45 - *.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

widać na wszystko masz w..ne. na myślenie także.

AndyL, 02.12.2014 16:34:57 - *.bauer.pl

Ja tego nie rozumiem!
Niszczyć własny klub karami jakie nakłada UEFA!
Zapomnijcie o dobrych transferach do klubu
i o niższych cenach za bilety! Kolejny wygłup naszych
i daje MAFII z UEFY kolejną amunicję
żeby Legie zniszczyć! BRAWO!
MOŻE trzeba coś gorszego wymyślić to może nas wykluczą z rozgrywek jeśli tego chcecie!
TO SE TERAZ NIE ZAŚPIEWACIE
gdy LEGIA będzie grała bo was tam nie będzie!
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTÓRZY załatwili
mi oglądanie meczu przed telewizorem!

zenek, 02.12.2014 16:36:54 - *.ssp.dialog.net.pl

a co z tymi co maja juz bilet na trabzonspor ?

obserwator obwe, 02.12.2014 16:37:17 - *.uoks.uj.edu.pl

Stanowski będę okolicznościowe koszulki ????

kostek44, 02.12.2014 16:38:38 - *.adsl.inetia.pl

Szkoda, miałem nadzieję obejrzeć fajny mecz z Turkami.
Dla mnie rasiści to ograniczeni umysłowo ludzie, a patrząc na to co zrobili w Lokeren to ich działanie tylko potwierdza ich ułomność umysłową.

and, 02.12.2014 16:39:41 - *.cws.sco.cisco.com

Kur... potem płacz że nie ma transferów. Chcą coś zrobić to walka z wiatrakami. UEFA płaci to wymaga. Możemy nie grać jak nam się nie podoba że dają nam dużo kasy za mizerne granie.

Już pomijam że 1/16 raz na 20 lat i w TV.

Można tylko powiedzieć... DZIĘKI!

L, 02.12.2014 16:40:14 - *.free.aero2.net.pl

brawo dla tych co byli w Lokeren!!!!

Kibic, 02.12.2014 16:44:20 - *.4-2.cable.virginm.net

Jak masz wyj na puchary to się hokejem zajmij!!Leszczu

Porter, 02.12.2014 16:45:11 - *.play-internet.pl

A chciałem zabrać dziewczynę, jej brata i jego dziewczynę na mecz z Trabzonsporem... Dzięki kumaci! Pomogliście zaoszczędzić mi ponad 200 zł!;D <sarkazm>

mat, 02.12.2014 16:46:28 - *.249

Dzieki dla idiotow od normalnych kibicow z Zylety!!!!

doKiwi, 02.12.2014 16:49:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Dokładnie tak jest jak piszesz , bojkot uszek na oprawy tak dla puszek które wesprą finansowo klub .

123s, 02.12.2014 16:50:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

do "oj tam oj tam" To wyjdź.

pawik, 02.12.2014 16:54:19 - *.dynamic.chello.pl

czy bedzie mozna nabyć bilety silver na Trabzona?

acmp, 02.12.2014 16:55:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

@wyjazd skład. Fajnie by było jak byś Ty wyjechał na magadaskar by tacy piknicy nie musieli Ciebie już oglądać oraz czytać Twoich 6 klasowych wypocin!!

Gorek, 02.12.2014 16:57:29 - *.cpe.webspeed.dk

Ciekawe jakie kary sa za łapówki. Platini dostał obraz Picassa od Putina. Moze by zaczą rozliczać działaczy UEFA.

jacek, 02.12.2014 16:58:04 - *.204

no i co prawdziwi kibice? Tak to wam przeszkadzają janusze i pazie na trybunach, no to pokazaliscie na co was stac i jak to klub moze zawsze na was liczyć. BRAWO!! Teraz mecz z rywalem z wyższej półki bedziemy oglądać na tvn turbo. Dobrze by było gdyby los przydzielił nam celtic czy np. liverpool, wtedy kara byłaby jeszcze surowsza i na drug raz byscie 100 razy pomyśleli zanim cos zrobicie. POZDRO

Jabol, 02.12.2014 16:58:16 - *.dynamic.chello.pl

Nie "FUCK UEFA" a "FUCK DEBILE", którzy działają na szkodę naszego klubu. Jakim trzeba być głąbem, debilem, idiotą aby w imię wykrzyczenia kilku naprawdę żałosnych hasełek narażać klub na ogromne straty finansowe (te kary to pewnie ~2 mln zł kary tak naprawdę - niespełna 500 tys. zł do UEFA i brak przychodów z dwóch super dochodowych dla klubu spotkań) i odbierać dziesiątkom tysięcy innych kibiców możliwość wspierania swojego klubu. Jesteście zerami, po prostu. I wiem że zaraz jakiś mądrala napisze do mnie "jak jesteś taki kozak to podejdź pod gniazdo na Żylecie i to powiedz komuś". Nie, nie podejdę bo jedyny kontrargument jaki bym otrzymał to strzał w ryj. W taki sposób właśnie funkcjonują te osoby, które Legię tak naprawdę mają w dupie a nie w sercu i działają w skrajnie egoistyczny sposób.

Kumaty dziadek, 02.12.2014 16:58:55 - *.tmodns.net

Janusze, wy nie macie nic do gadania. STOP KONFIDENTOM!

Tomidlo, 02.12.2014 17:01:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

NIE śpiewajmy piosenek obrażających nasz klub i żadnych pozdrowień do Więzienia. NIE popierajmy bandytyzmu. Inaczej to sie nigdy nie skończy. SAMI JESTESMY SOBIE WINNI pomagając im w tym śpiewaniu. Tylko LEGIA nic więcej.

RafałW, 02.12.2014 17:01:08 - *.dynamic.chello.pl

Jeśli sami nie wyplenimy tych chwastów to bedzie tylko gorzej. Ręce mi opadaja. jestem wiernym kibicem od 20 lat Legiuni. Stały bywalec żylety. Ale to co się wyprawia to przechodzi w najgorszą z możliwych paranoii. Należy przępedzić raz na zawsze tych oszołomów z naszego Legijnego środowiska. Zwalanie winy na UEFA jest żenujące. Z Cweltikiem to wiadomo, zawsze i wszędzie UEFA ...

Bibendum , 02.12.2014 17:02:04 - *.dynamic.chello.pl

Teraz będziecie jęczeć jak baby?To tylko dwa mecze przy pustych trybunach.Po tym czasie wracamy na trybuny.A najwięcej krzyczą tu ci co nie jeżdżą na wyjazdy.Wyzywacie tych co byli od debili i najgorszych a prawda jest taka że to oni sławią Legie wszędzie za nią jeżdżąc czy to w Polsce czy poza jej granicami.A nie tak jak wy tylko w internecie i w ciepłych kapciach.Klub przez swoje gapiostwo i wykluczenie nas z ligi mistrzów(4 rundy a być może i fazy grupowej) stracił około 8 milionów euro to w porównaniu z tymi 105 tysiącami euro to mały pikuś.
Dzięki temu frekwencja w dupoklasie będzie większa.Pozbyć się Piecha i Ronana dwóch bezużytecznych grajków i spokojnie wyjdziemy na zero.

r, 02.12.2014 17:09:26 - *.warszawa.mm.pl

Zaklinacie samych siebie. Duży procent z was jak zobaczył bramkarza Lokeren to pewnie szepnął sobie w duchu ('o kurcze cz..uch na bramce!)'

zły krasnolud, 02.12.2014 17:09:51 - *.centertel.pl

O jak się nagle wszyscy tutaj stali "nierasistami" - Hipokryci nie jeden nie raz udawał małpę na stadionie a teraz będą innym wypominać. Kibice Legii zostali pomówieni przez czarnoskórego gracza, widzieliście dowody, bądź słyszeliście? Dajecie się na siebie na wzajem napuszczać. Nie dajmy się zwariować. Od teraz każdy zawodnik któremu ubliżają kibice ma iść skarżyć sędziemu a ten przerywać mecz? Bo tego memyję dotknęły obelgi? Dlaczego? Bo jest głupi to go dotknęły. Nie ma tu różnicy czy na tle rasistowskim czy po prostu wyzwali by go od kur.., dla mądrego człowieka to nie ma znaczenia, po prostu jeśli ktoś chce ci ubliżyć to nie ma to znaczenia w jaki sposób to robi. Równie mocno albo i mocniej można by mu ubliżyć bez używania słów wulgarnych i co wtedy by go to nie ruszyło? Jego akurat nie bo jest głupi. uefa robi swoje., a ja się pytam gdzie odszkodowanie za usunięcie Legii z rozgrywek LM? Decyzja miał być w ciągu 3 miesięcy i gdzie jest? Pozdro dla myślących.

Amator, 02.12.2014 17:11:45 - *.226

Jestem z Legią od 1979 roku, trenowałem u ś.p. Jurka Woźniaka oraz Władka Stachurskiego, na kibicowskim szlaku i melanżu dobre 32 lata....Powiem krótko, wstyd i żenada za tych kilku paparuchów. Pierwszy raz daliście du...y w Lokeren, drugi wasz wyczyn to bluzgi na Milika.
Zadam jedno pytanie: dlaczego w trakcie żadnego meczu nie ma w młynie kilku ogarniętych chłopaków którzy wyłapywaliby takie mendy i krótko, bez słowa wypłacali liścia?
Spróbujesz ponownie to Staruch przedstawi ogółowi twoją facjatę na podeście i sprawa załatwiona.

do Czak, 02.12.2014 17:15:17 - *.dynamic.chello.pl

Ultras Sur, czyli grupa która pokazywała swastyki, została pogoniona z Santiago Bernabeu i mają klubowe zakazy. Z tego co pamiętam Real dostawał kary zamkniętych sektorów za te swastyki itd. Ale to nie było tak dużo recedyw jak przypadku Legii...

tomiacab, 02.12.2014 17:15:40 - *.centertel.pl

Ktoś widział jakieś dowody na rasistowskie zachowanie, ktoś słyszał coś? Bo Ja widze tu tylko pomówienie przez czarnego bramkarza lokeren oraz artykuły i paragrafu z kodeksu uefa. Żadnych konkretów. To ma być proces? Ktoś coś powiedział że ktoś coś krzyknał, ktoś inny przerwał mecz żeby mafia miała pretekst. A ja bym chciał zobaczyć zapis monitoringu potwierdzający winę, wtedy można osądzać.

murzyn, 02.12.2014 17:18:06 - *.centertel.pl

Kara musi byc..ale sprawiedliwa.karac za malpowanie jak za zbrodnie wojenne to lekkie przegiecie.rozumiem zeby tam poleciala kisc bananow.ale nawet komentatorzy nie wiedzieli o co chodzi bo nic nie bylo slychac.

adi, 02.12.2014 17:18:39 - *.6-2.cable.virginm.net

dziekujemy wyjazdowiczom i naszym przyjacielom z holandii !!!

Bolo, 02.12.2014 17:21:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

95% komentarzy krytykujacych tych co udawali malpy 5% krytykujacych uefe... oj cos czuje ze gdyby teraz byl konflikt na linii kibice-klub raczej nie byloby tak kolorowo jak np. teraz na zawiszy czy nawet kiedys u nas...

NaSa, 02.12.2014 17:22:02 - *.adsl.inetia.pl

Czy ktokolwiek z was tkzw. "Januszy".byl badz posiwecil kiedys czesc swojej gotowki niejednokrotnie po wyjezdzie za "900-1700" pln przykladowo musialem biedowac "do wyplaty" kto z was spedzil chodz czesc swojego zycia na robienie opraw,transparentow ktore wymagaja sporo czasu nie raz kosztem pracy,rodziny... oczywiscie jest czym sie chwalic na smiesznych portalach typu facebook twitter itp. ze jest sie kibicem LEGII jesli wszyscy cala prace odwala za was rozumiem ze pomagacie w robieniu oprwa wrzucajac jakas kwote (kazdy na kogo stac) na oprawy ALE LUDZIE ZROZUMCIE MY JESTEMY LEGIA WARSZAWA !! JESLI KOMUS NIE PASUJE PROSZE WYBRAC KLUB ZA MIEDZY TAM Z PEWNOSCIA ZAWSZE BEDZIECIE MIEC BILETY NA WYJAZDY ! NIE BEDZIE PLACZU ZE NIE MA BILETOW NA "SZLAGIERY" DO POZNANIA ITP postarajcie sie najpierw pojechac na kilkanascie wyjazdow na lige badz pp do Nowego Sacza badz innego pierdziszewa potem placzcie dopiero ze bilety sa juz "rozdysponowane" AVE LEGIA !

mario, 02.12.2014 17:23:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

z finansowego punktu widzenia jekieeś 2-3 miliony w dupe czyli jeden sensowny transfer. kibicowsko poziom zerowy bo nas nie będzie dzięki patologii. wizerunkowo znowu wyszliśmy na bandę jełopów i bez mózgów.

m57, 02.12.2014 17:24:38 - *.dynamic.chello.pl

Wszyscy piszą jak to zaszkodziło Legii. A nikt nie pisze, że rasizm jest po prostu wredny.

DO AMATOR !!, 02.12.2014 17:25:17 - *.adsl.inetia.pl

Podobno pan Arek.M w wyiadzie mowil ze nie slyszal zadnych obelg ze bylismy za cicho ;) pozdrawiam

Kretynom dziękujemy, 02.12.2014 17:27:24 - *.subscribers.sferia.net

100 tys euro i dwa mecze bez publiczności ,to łącznie około 1 milion zł w plecy. Dziękuje kretynom. Leśny znowu pewnie załamany musi jeździć i się odwoływać,zamiast zająć się pożytecznymi sprawami dla klubu. Mam nadzieję że konsekwencje będą wyciągnięte !
Leśny zrób coś,życzę więcej konsekwencji w działaniu.
Pozdro dla normalnych ,którzy mają Legie w sercu

warsaw_fans, 02.12.2014 17:36:28 - *.dynamic.chello.pl

Na myśl mi się podsunęła stara przyśpiewka: "Co Was Tak Boli, Że Legia To Klub Jest Kiboli" !!!!

lukasz2634, 02.12.2014 17:36:29 - *.play-internet.pl

UEFA dziękuję za taką karę. Teraz mamy przynajmniej pewność że do 1/8 finału nie wykluczą nas z rozgrywek.

mały szary człowiek, 02.12.2014 17:38:00 - *.dynamic.chello.pl

To nie uefa jest problemem tylko idotyczne zachowania.
Chcemy grać w grę pt. europejskie puchary to trzeba się pogodzić z zasadami tam obowiązującymi.
A nie napinać że są takie a nie inne - to ich gra i ich zasady..
ręce opadają. Jaram się ultras ale robić z premedytacją coś co szkodzi ukochanemu klubowi to moim zdaniem po prostu głupota.

danije(L), 02.12.2014 17:39:26 - *.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Jak to jest ze kibice zamiast wspierac swoja druzyne..oslabiaja ja narazajac na olbrzymie straty..z takimi kibicami to ten klub nigdy nie wskoczy na wyzszy pulap I nie bedzie miazdzyl sredniakow europejskich..a pozniej lament..ze malo kibicow na meczach..dodatkowe mobilizacje...zbiorki na kary finansowe ktore klub ponosi..hipokryzja!!!

Dickson Choto, 02.12.2014 17:40:34 - *.elartnet.pl

Komuś coś nie pasi?

r, 02.12.2014 17:47:05 - *.warszawa.mm.pl

Mam pytanie. Czy kiedykolwiek jakiś klub dostał zakaz wyjazdowy do końca sezonu rozgrywek uefa? To są jaja. To jest absurd rodem z Polski więc się przyzwyczailiście i was nie rusza ale powinno.

W-L, 02.12.2014 17:48:25 - *.dynamic.chello.pl

na FINAŁ na Narodowym kara zostanie nam anulowana.

i co kumaci ?, 02.12.2014 17:50:12 - *.jmdi.pl

wspomożecie teraz klub zakupami w sklepie klubowym ? Taaaki ch... ! Rozumiem race, ale po co te małpowanie. Dwa mecze bez publiczności, wstyd na Europę. Jak dla mnie to możemy odpaść już z LE, w TV oglądać nienawidzę.

jim, 02.12.2014 17:51:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

UEFA ma swoje przepisy i czy one się podobają czy nie będzie karac za ich naruszanie a już tym bardziej tych którzy robią to nagminnie. Jak chodzi o Legie to myśle, że kolejny jakikolwiek wybryk skończy się nie karą finansową czy zamknięciem stadionu a wykluczeniem klubu z europejskich pucharów.

Fred, 02.12.2014 17:51:36 - *.polkomtel.com.pl

Po prostu pare osób nie przemyślało, że to co sie robi na swoim podwórku nie jest tolerowane na innym.

starszy, 02.12.2014 17:55:09 - *.dynamic.chello.pl

Czytając powyższe komentarze stawiam sobie pytanie : jak to możliwe ze przez te kilkadziesiąt lat na naszym stadionie pojawiło się tylu lamusów i płaczków. Nie podoba wam się Legia ? Zapiszcie się do tańca z gwiazdami. Kiedyś takie mongoły były gonione bez litości. A jak tak lubicie uefe to kupcie sobie grę na komputer i siedźcie w domu.
Bez pozdrowień.

do NaSa, 02.12.2014 17:56:23 - *.dynamic.chello.pl

POSTAW SE CZŁOWIEKU POMNIK - JESTEŚ WSPANIAŁY, jak rozumiem nikt cię do tego nie zmusza . Każdy wydaje swoją kasę na co chce i spędza wolny czas jak chce .

@Dickson Choto, 02.12.2014 17:59:42 - *.play-internet.pl

wszystko dobrze przecież ty biały byłeś:)

Kola, 02.12.2014 18:00:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

2 mecze to jakies 45 tys kibicow. Przy sredniej cenie 60 zl daje to 2 700 000 pln. ponadto przychody z dnia meczowego I kasa od sponsorow. Lekko liczac minimum 1 mln euro strat. Kiedys myslalem ze nowy stadion I gra w pucharach oznaca lepsza atmosfere na trybunach I wzrozst znaczenia kibicow. Teraz wiem ze czeka nas albo teatr albo slaby klub.

19(L)16, 02.12.2014 18:01:36 - *.tktelekom.pl

I mamy już puchary z głowy!!!
Podziękowania dla tych którzy się do tego przyczynili!
Róbcie tak dalej a zniszczycie własny klub! Wtedy cała Polska będzie się z nas śmiała!

xyz, 02.12.2014 18:01:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wiecie co? Niedługo włodarze klubu dojdą do wniosku, że nie ma co inwestować własnych pieniędzy w klub, pieniędzy które za friko trzeba wyrzucać w błoto przez bandę idiotów i po prostu wycofają się, a nam pozostanie może IV liga!!! Brawo kibice Legii!!!

katar, 02.12.2014 18:01:40 - *.dynamic.chello.pl

Tusk nauczył europę że można z Polakami robić co się chce , to robią. LEGIA TO MY !!!!

m2, 02.12.2014 18:05:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Starszy Legia nam się podoba. Małpy na trybunach nie.

wo(L)a, 02.12.2014 18:05:25 - *.207

pamiętam taki mecz Legia - Hajduk , będąc na "starej" Żylecie
i kibicując mojemu ukochanemu klubowi byłem świadkiem o to takiego zdarzenia , przegrywaliśmy i do końca meczu zostało bodajże 5 min., piłka trafiła na trybunę i zgarnął ją koleś i rzucił dalej w tłum i wiecie co się stało ....
dopadło go dwóch prawdziwych kibiców i otłukło ryj i dostali za to brawa. dla klubu wszytko , wyciągnijcie z tego odpowiednie wnioski, za takie zachowanie traci klub i kibice

profesor, 02.12.2014 18:07:11 - *.89

Legia, razem z Dinamem Zagrzeb, zapłaciła najwięcej z tytułu kar do Uefy. Tu stówka, tam stówka, łącznie to będzie już z 800 tys euro w tym sezonie. Tyle na przykład kosztował Miroslav Radovic... Dlaczego ci, którzy jadą na wyjazd nie mogą ogarnąć innych?

sTOLEK, 02.12.2014 18:08:33 - *.jjs.pl

dziękuje....do widzenia...jak tak mamy wspierac nasz klub ze nam stadion zamykają to lepiej na wyjazdy nie wyjeżdzajcie WSTYD miała być atmosfera na 1/16 a bedzię gówno DZIĘKUJE

do katar, 02.12.2014 18:12:30 - *.6-2.cable.virginm.net

nie tuskuj .tusk co was nauczyl to to ze wszystkie wasze niepowodzenia zyciowe mogliscie zwalac na niego.tutaj polityka jest nie na miejscu.

rudy do NaSa, 02.12.2014 18:12:41 - *.204

widocznie nie masz na co wydawać lub wolisz biedować. Nikt cie do tego nie zmusza. Twoj wybor

(L)odz, 02.12.2014 18:22:52 - *.toya.net.pl

Trzeba byc nie lada negatywnie nastawionym do wszystkich i wszystkiego,do L chyba też, by grac mecz na wyjeżdzie i zarobić karę dwóch spotkań u siebie.Gratulacje "belgowie"

kibic, 02.12.2014 18:24:23 - *.konin.mm.pl

Debilizm "ludzi", którzy uważają, że są kibicami Legii a robią wszystko żeby Legia nigdy nie grała w LM i zdobywała mistrzostw w Polsce!!! I jeszcze czytam ilu ich broni to nie ma szans na lepsze jutro Kocham Legie ale kibole Legii to idi....

Tom, 02.12.2014 18:33:00 - *.warszawa.mm.pl

FUCK UEFA!!!

fadsfa, 02.12.2014 18:35:40 - *.static.ip.netia.com.pl

Może popłaczcie się tu wszyscy. Po pierwsze 99% tu piszących nawet nie było w Lokeren, po drugie żal, patrzeć na te wypowiedzi , szkoda że tyle lemingów wśród kibiców Legii, może jeszcze Was wezmą w szeregi nigdy więcej.

cezary_1958, 02.12.2014 18:38:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Niektórzy pisza, ze w zasadzie nic sie nie wydarzyło. To jest Wasz punkt widzenia. Bardzo głupi. Czy kibic angielski jest mądrzejszy od polskiego? Niestety tak. On na stadionie nie rozrabia, nie sra we własne gniazdo. On wszystko załatwia poza stadionem. Jak ktoś tego nie zrozumie to jest kryształowym debilem. Niestety dla każdego Belga jesteśmy agresywnymi brudasami ze Wschodu. Byc moze bramkarz Lokeren chciał doprowadzić do przerwania meczu. Potem walkower i wyrzucenie z Pucharów. Przesadzam tu, ale prowokacje są i będą zawsze. Dlatego potrzeba opanowania i dystansu. Siłą nikt nic nie wygrał. Można napisac skargę do UEFA na zła organizacje meczu, a przez to stworzenie zagrozenia dla przyjezdnych kibicow. Papier wszystko przyjmie.

Ser, 02.12.2014 18:38:32 - *.194

A ja sobie tak myśle że to wszystko co się wydarzyło i pokłosie tych wydarzeń to po trosze wina Leśniodorskiego.
Chwała człowiekowi że zainwestował swoje pieniądze w klub, że go kocha i jak na obecną chwilę stworzył stosunkowo silną drużynę, nie wyprzedał zawodników tylko konsekwentnie buduje to co sobie założył.
Natomiast poniósł sromotną kleskę we współpracy z kibicami a raczej pewnym odłamem tego ruchu kibicowskiego.
Nie ma się co oszukiwać, od samego początku wspierał kibiców ( chwała mu) i zezwalał im na coraz więcej, a oni jak zobaczyli że dostają palec to zapragneli wziąć całą rękę.
Piłka to pasja, ale i biznes, nie można jednocześnie być dobrym wujkiem i biznesmenem bo te dwie rzeczy nie idą w parze, nie można po krórymś z kolei wybryków znowu powtarzać że rozpatrujw się kwestię pociągnięcia do odpowiedzialności itd, itp
Trzeba sobie jasno powiedzieć czas najwyższy skończyć z pewnymi ludźmi, jeśli się ich nie nauczy rozumu, nie wykluczy, nie wyeliminuje to takie kary będą spotykać Legię w dalszym ciągu, aż pewnego dnia kara będzie tak drastyczna, że klub się po niej już niepodźwignie, zawodnicy zostaną rozsprzedani a Legunia zacznie się pałętać w ogonie ekstraklasy, bo i na co inwestować w coś co nie bedzie przynosiło zysków.
Panie Leśniodorski, nei róbmy z siebei wariatów - i pan i wszyscy inni doskonale wiedzą kto pojechał na mecz i kto jest odpowiedzialny za tą cała sytuację, dość oszukiwania siebie i innych ludzi, zrób pan wreszcie porządek.
Wywal na zbity pysk tych co przynoszą szkodę klubowi - obawia się pan bojkotu - proszę to olać, Legia to druyżyna na którą przyjdzie każdy kibic z przyjemnością by zobaczyć jak walczy ze znaczącym przeciwnikiem i zaręczam panu, nie bedzie kłopotów z zapełnieneim stadionu.

kkk, 02.12.2014 18:51:54 - *.starachowice.vectranet.pl

nie jestem kibicem legii ale wcale mi was nie szkoda bo sami na siebie kręcicie ten bat a potem wielki płacz ze was uefa je...ie !!!

bie(L)sko, 02.12.2014 18:52:31 - *.pl

...czytałem po kolei Wasze wpisy. Podpisuję się pod większości z nich. uefa oczywiście KO. Ale moim zdaniem dużą rolę w tej karze mają nasze media. Swą jadowitą nagonką sterowaną by z dnia na dzień bardziej podjudzać. Dały zielone światło maksymalnej karze, że nie spotka się to ich krytyką, a więcej aprobatą. TRZYMAJMY SIĘ LEGIA MISTRZ HEJ

L, 02.12.2014 18:54:04 - *.static.enta.net

Za chwile buczenia tak surowa kara??????????? W d... sie tej uefie poprzewracalo. Kilkadziesiat osob chwile pobuczalo z ponad 1000 Legii na stadionie!!! FUCK UEFA!!!!!!!! Co za scierwo!! TYLKO LEGIA!!!

meksyk, 02.12.2014 18:57:18 - *.play-internet.pl

do wszystkich którzy piszą że nie było słychać odgłosów małpowania- BYŁO SŁYCHAĆ!!! udajecie czy naprawdę nie słyszeliście??? "kumaci"- dajcie spokój z wpisami: "zmieńcie sobie klub jak nie pasuje", "bo my jeździmy wszędzie za Legią a wy nie". i co z tego??!!! jak mają być takie efekty waszego dopingowania to siedźcie na dupach w Warszawie. akurat zakaz wyjazdowy wyjdzie klubowi na plus, może powinni wogóle w pucharach zrezygnować z organizacji wyjazdów.

NaSa do do nas i rudy do NaSa, 02.12.2014 19:00:33 - *.adsl.inetia.pl

dlatego pajacyki jesli,wolicie wydawac kase na cos innego to po prostu uciszcie sie panowie ;) ciekawe ile razy byliscie na Legii dla opraw dla atmosfery pewnie chodziliscie za czasow bojkotu iti prawdaa ? ale wspaniali jestescie

kkk, 02.12.2014 19:03:37 - *.5

tak jaK niektórzy pisali................. kazdy fuc...k uefa a macie klub gdzieś!!!! ja maM prawicowe poglądy rozumiem wiele rzeczy z klimatu ale działać jako V KOLUMNA....NADSZEDŁ DZIEŃ ŻEBY DEBILI WYWALIĆ ZE STADIONU!!!!!!!!!

@NaSa, 02.12.2014 19:04:11 - *.play-internet.pl

Nikt Cię chłopaku nie prosi o to żebyś wydawał prywatna kasę na oprawy, a później nie miał co jeść.

Poza tym co twoja samojebka ma wspólnego z udawanie małpy i zamieszkami w Lokeren?

Murzyn, 02.12.2014 19:06:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Ja po tym meczu czułem sie bardzo złe , znaczy głowa mnie bolała i brzuch tez mnie bolał .. Nie wiem dlaczego niektórzy ludzie nazywają żeczy po imieniu zamiast udawać ze czarne jest biale lub odwrotnie

radzisz, 02.12.2014 19:11:25 - *.dynamic.mm.pl

Wszyscy małpujący debile na tym meczu niech się pukną w puste łby! Legia nigdy nie będzie wielka jak będziecie sypać piach w tryby...

@Bibendum, 02.12.2014 19:11:56 - *.adsl.inetia.pl

Te, wielki kibic, chciałem ci przypomnieć, że klub owszem został wykluczony przez swoje gapiostwo (czy raczej głupotę i chęć bycia nowoczesnym za wszelką cenę...) z ELIMINACJI LM. Jedyna pewna strata finansowa była za ten ostatni mecz eliminacji. Legia nie miała jeszcze pewnego wejścia do grupy LM, równie dobrze mogła odpaść z tych rozgrywek (choć szło jej znakomicie).

Wrath, 02.12.2014 19:15:53 - *.adsl.inetia.pl

@starszy
Czytając komentarze jak twoje stawiam sobie pytanie : jak to możliwe, że przez te kilkadziesiąt lat gdzie cywilizacja poszła tyle do przodu na naszym stadionie wciąż uchowali się ludzie pierwotni którzy komunikują się między sobą buczeniem. Nie podoba wam się Legia? Bo wasze zachowanie na to wskazuje.
Powiedzenie "tylko szmata bije brata" nabiera nowego znaczenia. Bo skoro mianem "Brata" określa się innego kibica ukochanej drużyny to klub można określić jako "Matkę". A wy tą "Matkę" "bijecie" finansowo i wizerunkowo.
A jak tak nie lubicie uefy to nie przychodźcie na mecze pod jej egidą i siedźcie w domu.
Bez pozdrowień.

lolo, 02.12.2014 19:20:16 - *.as13285.net

do wyjazd sklad
widac ze jestes bardzo bystry dzieciaku...
oby takich jak ty NIE pikniku juz wiecej na Legii nie bylo

@NaSa, 02.12.2014 19:20:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

idac Twoim tokiem myslenia to w skrocie nic innego jak WYDAM 100 zl na oprawe to klub musi pozniej zaplacic 100tys kary... bravo bravo !!! rozumiem ze chciales wyjsc na kumatego a na kogo wyszedles kazdy widzi...

pawełek, 02.12.2014 19:23:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Gdzie jest SKLW? Czy łaskawie doczekamy się jakiegoś stanowiska w tej sprawie?

wasyl, 02.12.2014 19:38:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Bylem na meczu szczerze mowiac ciezko bylo nie zauwazyc ze czesc bratnich dusz nie szukalo zaczepki szkoda mi klubu bo w lm mogli byc bylo naprawde blisko a teraz poprzez glupote tego z czego legia zyje czyli z nas kibicow niestety musi zaplacic kare z czego mozna bylo lepiej spozytkowac te pieniazki nie jestem warszawiakiem lecz kibicem legii od malego jest mi przykro ze nie mozna uszanowac tego co mamy i zbudowac czegos lepszego Ps. Dziekuje tym co wyszli i pokazali ze byli tu dla legii.

cezary_1958, 02.12.2014 19:40:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Podobno L ma się odwoływać i walczyć by mecz 1/16 w W-wie był z udziałem publiczności. Żeby złożyć odwołanie należy czymś się wykazać. Tu wg mnie będą to zakazy stadionowe. Być może UEFA to zadowoli i zamknie tylko żyletę. Choć w to wątpię. Legia jest cały czas jest w sporze sądowym z UEFA. Tego sporu nie wolno L odpuścić, ale to komplikuje sytuacje L. Ogólnie sytuacje jest nieciekawa. więc nie dokładajcie więcej kłopotów Leśnemu i spółce. Oni naprawdę są fanami Legii i nie są wg mnie wrogami nawet zabłąkanych duszek.

nie kumaty, 02.12.2014 19:54:20 - *.static.ip.netia.com.pl

mam pytanie jeżeli biały zawodnik zostanie obrzucony bananai to bedzie rasizm? bo jak czarny to rasizm? to białego gdy obrzucimy jabłkami to rasizm???

clms, 02.12.2014 20:08:08 - *.101

Wstyd. Mamy zespół gra w europie. piszecie na UEFA a sami nie umiecie się zachować. pojedzie kilku baranów na wyjazd i już wielcy. a potem chodzą i gadają na UEFA że nas niszczy. a prawda taka ze kibice sami są winni. nic tylko po gratulować tym idiotom i pseudo kibicom Legii. zamiast być najlepszymi kibicami w Polsce to jesteśmy co raz gorsi. tylko po gratulować i po dziękować ty wybitnym kibiicm

AGAINST MODERN FOOTBALL, 02.12.2014 20:10:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Leśny nie bądź cyniczny.Chcesz wyciągnąć konsekwencje wobec kibiców za straty finansowe a to przez Waszą nieudolność i brak wiedzy nie ma Legii w Lidze Mistrzów i kto za to zapłaci? Wyciągnąłeś kosekwencje? Z LM jest dużo większa kasa niż ze śmiesznej LE.PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!

nk, 02.12.2014 20:11:17 - *.dynamic.chello.pl

No i już wiemy czyja to wina - no przecież Tuska. Uważam, że dalsze komentarze są zbędne.

AGAINST MODERN FOOTBALL, 02.12.2014 20:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

I jeszcze jedno płaczki i jednomeczowcy. Tak płaczecie że nie pójdziecie na mecz z turkami i następny a ja się pytam gdzie żeście byli na cracovii, ruchu itp?Odp. nie było was bo jesteście pazie i dupy wam się nie chciało ruszyć...

borek, 02.12.2014 20:23:47 - *.warszawa.vectranet.pl

ja tylko jedno mam do powiedzenia : trenerze Bergu i piłkarze Legii : dopierniczcie Trabzonsporowi ze 3-4 do zera, prośba taka !!! a co nie zabije to wzmocni !!! TYLKO LEGIA !!!

tyle, 02.12.2014 20:26:50 - *.dynamic.chello.pl

jak zwykle u ty starych dziadów odpowiedzialność zbiorowa.. jest monitoring, ochrona można ukarać odpowiedzialnych tylko trzeba chcieć. Najłatwiej przywalić wszystkim nawet dzieciakom,sami sobie robią antyreklamę i nie ma to nic wspólnego z walką z rasizmem. Z resztą jakie moralne prawo ma tak skorumpowany związek jak UEFA ..

Legionista-od-zawsze, 02.12.2014 20:41:16 - *.adsl.inetia.pl

Co za wstyd ! To teraz jesteście zadowoleni, ze was klub i kibice ucierpia

sympatyczny, 02.12.2014 20:52:35 - *.lukman.pl

z tej decyzji wynika że jeśli Legia dotrze do finału UEFA, to kibicie Legii nie będą mogli kibicować na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Nic dodać, nic ująć

Janusz, 02.12.2014 21:11:49 - *.dynamic.chello.pl

boli !

Raff, 02.12.2014 21:27:54 - *.dynamic.chello.pl

W takim razie jak by Polska grała u siebie np z Kenią, w której by grali sami murzyni, a kibice by gwizdali na nich jako na drużynę przeciwną to FIFA by zamknęła Stadion Narodowy za rasizm? a jak sie gwiżdże na drużynę przeciwną w której grają biali to nie ma problemu chyba ze na trybunach by siedzieli sami murzyni?

,,,, 02.12.2014 21:31:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wiecie co, patrzcie na siebie, potem na innych. Jak zawsze wielki raban bo....

- Większość śpiewa każde wynalazki bez zastanowienia.
- 90% zamiast zareagować, to głowę w duł i podśmiewanie pod nosem.
- Ujmę to prosto, wymagać od kleptomana by nie kradł bez leczenia etc. coś daje ? Tak samo wymagać by czegoś nie było na stadionie, ale nie reagować. Bo to nie dzieje się sporadycznie, czy tylko na wyjazdach.
- Do nich pretensje "zadowoleni jesteście ?" itd., a wy z siebie jesteście ? Wymagać od tego co nie myśli, by myślał. Skoro tacy rozgadani jesteście, to zwracajcie uwagę i tyle.
- Nie przypisuje małpoludom i niereagującym takiej samej miary, że przez jednych i drugich w równym stopniu ta kara, ale 5% się wydurnia, 90 nie reaguje to są efekty.

Fajny ostatni mecz w roku - dz.

Od każdego, nie od siebie. Fanem klubu, ale nic nie robić. W przedszkolu się pod nos podaje, nie pod stadionem.
Była akcja teraz na Ł3 z myciem rąk - umywać każdy potrafi.


Swoją drogą dojdzie do tego, że slogany "bialy ś....., ku..." itd będą tłumaczone, to normalne. Gestykulowanie rękami z czarnymi rękawiczkami traktowane jako największy akt rasizmu na ziemi. 10 lat będą bronić murzynów*, a następne 10 białych*

Elwi, 02.12.2014 21:32:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

To już jest śmiesznosc.Nie wstydzmy sie powiedzieć tego wprost,klub wchodzi do Europy powolutku,jest progres,wygląda to nieźle.Jednak kultura kibicowska to trzeci świat i wieś kompletna.Co wy myślicie,ze uefa bedzie sie z nami jako klubem bawić ? To jest recydywa i Legia będzie traktowana jako recydywista.Mogli dać karę tylko na mecz z Trabzonem,ale jasne,że nie dali i dobrze,bo pokazali,że nie będą się z wami bawić w piaskownicy.Wiedzieli,że zawieszenie na 1 mecz to nic,niech odczują,niech graja przy pustych trybunach oba mecze 1/16(czyli praktycznie 100% odpadniecie) i każdy wyjazd,w razie jakby cudem się udało :D Wywieście teraz sztandary F.... uefa matołki.Walczcie z wiatrakami.Uefa to nas załatwi paluszkiem kretyni a kary będą tylko coraz większe as całkiem nas wykluczą bo jakaś mega afera wisi w powietrzu przy tej buraczanej kulturze kibicowania.Szkoda klubu,widać ze to idzie w dobrym kierunku wszystko,szkoda,ze tak naprawdę własni pseudokibice niszczą najbardziej własny klub i najbardziej blokują progres.Walnijcie sie ludzie w czoło i zrobcie cos z tym,chyba ze chcecie widziec swoj klub jak zostaje rozwalany od srodka przez paru matołów.Dialog jest świetny,widać,żę sie polepszyło,ale to już nie przelewki,dla dobra klubu trzeba tych ludzi wyeliminowac z trybun bo są mentalnie sto lat za tymi murzynami których naśladują a klub będzie przez to wiecznie cierpiał,i za rok i za dwa i za 5.Z jednej strony super kibice,najlepsi a zdrugiej paru sabotażystów i debili i nikt nic z tym nie robi,WSTYD ludzie.

jkjj, 02.12.2014 21:34:42 - *.static.ip.netia.com.pl

ojejku ojejku dać Wam chusteczki?? powielam pytanie kolegi wyżej, gdzie byliście jak był mecz z Cracovią?? Czyż to nie cechy kibiców sukcesu? Może Legii przydałby się spadek na rok do drugiej ligi, by na trybuny nie przychodziły płaczki.

NaSa wielki kibicu, 02.12.2014 21:36:23 - *.204

Wydawaj ile chcesz na oprawy itp. to twoja sprawa, ze wolisz popatrzeć sie na oprawę, a pozniej biedowac. Ja na przykład wole jeść niz oglądać oprawę. A swoja droga chyba za duzo czasu spedzałes na stadionie, a za mało na języku polskim w szkole. Pozdro Ziom

ronald, 02.12.2014 21:38:38 - *.static.ip.netia.com.pl

i to ma być CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM ??? Po co to śpiewacie na meczach skoro piszecie: karać jednostki, dowalić karę, złapać winnych?

(L)unatyk, 02.12.2014 21:53:43 - *.dynamic.chello.pl

szkoda tej kasy i strat z powodu pustych krzesełek ale może i dobrze że dostali wolne na dłuższy czas, bez dopingu, ale za to bez konsekwencji za zachowanie i bez ryzyka wykluczenia. dzięki temu szansa na dotarcie do 1/4

?????, 02.12.2014 21:57:08 - *.91.static.bait.pl

Decyzja była logiczna i było do przewidzenia że to się tak skończy najgorsze w tym wszystkim jest to że obrywa klub co do pism stowarzyszenia podobnie zresztą jak i tego co miało miejsce odnosić się nie zamierzam bo w zasadzie nie ma do czego. UEFA walczy z rasizmem a to co sie przydarzyło było niczym innym jak konsekwencja tego co ma aktualnie miejsce na Żylecie. Kiedys to był marginalny nurt teraz niestety zrobił się dominujący i mam nadzieję że to długo juz nie potrwa. Dziwię się tylko stowarzyszeniu że zamiast wziąć to na klatę i powiedziec to byli nasi ludzie odbijają piłeczkę i zwalają wine na Hagę. Po raz kolejny wychodzi brak jaj i nic innego. Do tych co ara będą do mnie pisać e mnie tam nie było odniose się w ten sposób zawse ktos nas prowokuje: policja wojsko płyty chodnikowe właściciele ludie inni ludie i awse jest be i awsze jesteśmy ofiarami. Ddla mnie jesteście ofiarami ale losu i mam nadieję że odcepicie się w końcu od tego klubu...

Raff, 02.12.2014 21:57:57 - *.dynamic.chello.pl

W takim razie jak by Polska grała u siebie np z Kenią, w której by grali sami murzyni, a kibice by gwizdali na nich jako na drużynę przeciwną to FIFA by zamknęła Stadion Narodowy za rasizm? a jak sie gwiżdże na drużynę przeciwną w której grają biali to nie ma problemu chyba ze na trybunach by siedzieli sami murzyni

L fan, 02.12.2014 22:13:27 - *.warszawa.vectranet.pl

Może jak się zrobi rachunek zysków i strat to nie warto grać w tej śmiesznej pseudolidze jewropy.
Po co dokładac im do kasy?

AMF, 02.12.2014 22:18:16 - *.dynamic.chello.pl

a ja swoje, nie podoba się ? pojedź na wyjazd jeden z drugim jęczydupo i zareaguj na trybunach. Patologia to wpisy prowokatorów i kibiców sukcesu.

Coach, 02.12.2014 22:22:44 - *.chomiczowka.waw.pl

Śmieszą mnie teksty w stylu "gdzie byliście w czasie meczu z Ruchem i Cracovia kibice sukcesu" - tak jakby obecność na tych meczach miała usprawiedliwić wszystkich którzy w Lokeren pokazali jak bardzo im zależy na wizerunku ich "ukochanej" Drużyny.
Ja byłem na Ruchu i na Cracovii, kibicem sukcesu na pewno nie jestem i absolutnie jestem przeciwko takiemu zachowaniu jak w Belgii.
W tym przypadku hasło Cała Legia Zawsze Razem powinno być zawieszone. Odpowiedzieć za kary powinny osoby zlapane w Belgii. To nie przedszkole żeby karać wszystkich za jednostki!

oko, 02.12.2014 22:27:57 - *.dynamic.chello.pl

czy bedzie mozna nabyć bilety biznesowe silver?

asa, 02.12.2014 22:34:33 - *.centertel.pl

Prozne wasze gadanie,
ci co udawali malpy w czasie meczu i przed meczem , maja wywalone na legię klub i ogolnie na wszystko I wszystkich, , oni byli sa I beda.zawsze przeciwko wszystkim I wszystkiemu.

rafaL, 02.12.2014 22:35:43 - *.abhsia.telus.net

Do Raff: smutny jestś i pusty czułeniu....

legionik, 02.12.2014 23:00:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jest zajebisty Prezes jakiego nigdy nie było i nie będzie. Prezes który podał rękę grupom kibicowskim to mu ją upier...lili... Jak można było tak się zachować skoro wszyscy wiedzieli, że jesteśmy na cenzurowanym? Zamiast przygotowywać się do 1/16 i zajebistej oprawy to nie tylko nie obejrzymy Legii na Ł3, ale pozbawiliśmy się wzmocnień piłkarskich.... wyć się chce!

L, 02.12.2014 23:53:06 - *.free.aero2.net.pl

Prawda jest taka ze na meczu z Metalistem czesc Zylety tez malpowala przy rzucie roznym a sedzia liniowy prawie w leb oberwal, nie mowiac o fotoreporterze ktorego trafili....

p, 03.12.2014 00:10:36 - *.static.neospot.pl

TYLKO LEGIA !!!!(L)!!!!!!

czarest, 03.12.2014 00:21:00 - *.warszawa.vectranet.pl

na Żyletę chodzę od lat i uważam ,że winni są wszyscy kibice bo nigdy nikt nikomu nie zwrócił uwagi chociażby o niemałpowanie.Nawet po incydencie w belgi na ostatnim meczu z crakowią znowu słyszało się małpowanie Te bezmuzgi są wśród nas i albo to my ich wypi..limy albo machnijmy ręką na siebie i Legię.

cynik, 03.12.2014 00:47:14 - *.dynamic.chello.pl

Do tzw. kumatych. Chodzę na Legię REGULARNIE od 1996 roku, a na wyjazdy jeżdżę Nieregularnie od 2002 roku. Widziałem trochę więcej niż część z Was.

W dupie mam Uefę, Nigdy Więcej, ale też pseudo kumatych napinaczy.

Prawda jest taka, że tak jak części pikników tak samo części kumaterii nie będzie niedługo bo to sezonowcy i kibice sukcesu.

Ale kibic to kibica musi się zwracać z szacunkiem. Jak piknik nie dorzuci na zbiórce, a Leśnodorski odejdzie to kumaci będą odpalać sobie pojedyncze race w pierwszej lidze.

Pozdro dla Turyści 97

do cynik, 03.12.2014 01:26:34 - *.dynamic.chello.pl

W pierwszej lidze?
Będą wielkie derby W-wy w B-klasie....

teraz to już z górki , 03.12.2014 02:00:26 - *.centertel.pl

Teraz zrobiło się pod górę. Wyjście z grupy jest ale z którego miejsca? Nawet jak z pierwszego to piłkarze w 1/16 bez Nas nie dadzą rady!!! FINAŁ SIĘ ODDALIŁ. Ps: Do Klubu ewentualne zwroty za bilety ? Jaja sobie robicie,mam płacić za czyjąś głupotę.

Marco(L)io, 03.12.2014 02:13:16 - *.a328.priv.bahnhof.se

Do tych wszystkich kumatych,starych i innych co uwazaja ze nic sie nie stalo!
Stalo sie,my zdobylismy renome na swiecie nie dzieki takim jak wy !!!Jestem z Legia od 1975r i przezylem z nia wiele i w Warszawie i na wielu wyjazdach w latach 70/80/90-tych,wiec odrazu morda ci wszyscy wielcy wyjazdowcy dzisiejsi,co macie zorganizowane pociagi i ochrone itp!Nie chwalcie sie ze byliscie w Belgii i zrobiliscie gowno!Chcecie wmawiac innym ze bylo inaczej,bo powolujecie sie na komentatora?Ze On nic nie slyszal?Jak mial slyszec w sluchawkach na uszach?Wlaczcie powtorke,uslyszycie te malpie odglosy...tak to wy,wy ktorzy tam siedzieliscie i ktorzy pozwoliliscie na to nie WAZNE W TYM MOMENCIE KOMU,CZY TO PRZYJACIELE Z DEN HAAG,CZY WY DURNIE!!!
To moze jesli czujecie sie w porzadku do swojego Klubu,to wydzcie ci wszyscy malpujacy przed nastepnym meczem na srodek i pochwalcie sie tym co zrobiliscie.Pewnie wtedy bedzie juz z nami Dossa,powtorzycie to? NIE JESTESCIE GODNI TEGO KLUBU,TEN KLUB wAS PRZERASTA i wasze miejsce nie jest tutaj,szukajcie sobie innego i tam robcie gowno!Robicie wiekszosci prawdziwym kibicom caly czas pod gorke(to tak delikatnie mowiac)Przez was klub stracil juz miliony,przez was przerwana zgoda z POGONIA SZCZECIN,do czego jeszcze zmierzacie ?
Pytam jako stary kibic,ktory przezyl z Legia naprawde duzo lat i duzo emocji i tych na stadionie i poza nim,i KU,WA nie wierze w co sie teraz dzieje!!!

kiki, 03.12.2014 07:17:53 - *.internetdsl.tpnet.pl

Jak zwykle. Wiadomo, że za głupotę się płaci. A Ci co bronią kretynów udających małpy ... otrząśnijcie się. Kara jest tak naprawdę bardzo łagodna. I współczuję tym co tego nie rozumieją.

piotrwawa, 03.12.2014 07:28:40 - *.dynamic.chello.pl

POWIEM KRUTKO WSTYDZE SIĘ ZA WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!

sir Alex , 03.12.2014 08:02:19 - *.centertel.pl

Dzieki chlopaki, Legia to my itd. Jestescie super, po prostu najlepsi kibice na swiecie.

lolek, 03.12.2014 08:26:24 - *.dynamic.chello.pl

do NaSa i jemu podobnych - POPIERAM WAS W 100% a pazie niech płaczą dalej że popcornu sobie nie kupią na sektorze -a ja dalej będę śpiewał FUCK UEFA oraz że LEGIA WARSZAWA TO KLUB RASISTOWSKI dla mnie to Legia może grać i 5 lidze i tak będę na nią chodził bo jest się na dobre i na złe a nie tylko na dobre -PAŹIE WYPAD NA K6 (czekam na ostrą ripostę )

do lolek, 03.12.2014 09:15:18 - *.210

Mordeczko, nie napinaj się bo Ci żyłka w d... pęknie.
Włącz myślenie, to nie boli

katar, 03.12.2014 09:25:13 - *.dynamic.chello.pl

Do lolek : ode mnie się nie doczekasz ;) Płaczą ci co chodzą tylko na tych" fajnych" przeciwników . Cieszy to że mimo sku.....nia europy , kibice się nie zmieniają . LTM!!!

dd12, 03.12.2014 09:52:35 - *.pinczow.bajtbusko.com.pl

Debilizm w tych czasach jest kosztowny :D

NAJMĄDRZEJSZY_Z_CAŁEJ_WSI, 03.12.2014 10:25:15 - *.100

Abstrahując od faktu czy kara jest za wysoka czy nie,słuszna czy niesłuszna trzeba wyciągnąć wniosek - jak chcemy by LEGIA rozwijała się, była coraz potężniejsza i stabilna finansowa takie rzeczy trzeba sobie darować. Można lubić czy nie lubić czarnych, tęczowych czy tam jeszcze kogoś ale stadion nie jest miejscem żeby to okazywać. W taki sposób tylko szkodzimy naszemu Klubowi.

Weteran 67 do Marco(L)io, 03.12.2014 10:43:23 - *.226

Kolego zgadzam się z tobą w stu procentach! Kiedyś to były zasady, szacunek dla starszyzny, trzymanie za morde - a teraz...szkoda gadać...

katar, 03.12.2014 10:46:49 - *.dynamic.chello.pl

Do NAJMĄDRZEJSZY: Wszyscy chcemy żeby Legia się rozwijała tylko problem polega na tym kosztem czego ma się rozwijać . Jeśli Legia ma grać co roku w lidze mistrzów kosztem tego że ja nie będę mógł wstać z miejsca i pomachać flagą jak to ma miejsce na Wyspach to ja nie chcę tej ligi mistrzów , jeśli pieniądze na rozwój klubu pochodzą od sponsora który w zamian za to zmienia nazwę klubu lub herb (Real ) to ja nie chcę jego rozwoju . Zachowanie kibiców się od lat nie zmienia , zmienia się tylko świat na gorsze .A to nie znaczy że kibice też mają się zmieniać.

do katar, 03.12.2014 11:54:55 - *.54

Ok, kolego wszystko rozumiem ale nikt tu nie zabrania wstawania z miejsca, machania flaga. Nie ma tez jakichs niemoralnych propozycji sponsorow. Wystarczy nie robic wsi i nie udawac malp na stadionie. Czy to tak duzo? Chyba ze dla niektorych to sens zycia, wtedy mamy do czynienia z problemem.

aaa, 03.12.2014 11:59:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Kibice też się zmieniają, bo jest inna mentalność. To o czym pisał Marco i Weteran. Prawie nikt nie skakał wyżej niż mógł, a jak skakał, to był klaps. Była zabawa, a nie jak teraz większość z obowiązku i miernikiem fanatyzmu jest miejsce gdzie stoi na stadionie, wrzucenie 5 zl do puszki czy inne barachło.

"Jestem najwierniejszym fanatykiem paziu, bo od 2 lat chodzę na mecze (w tv taka nagonka, ze za trendem poleciałem) i bylem na pp z lechem przy tej mega zadymie. To ja zrobiłem krok na murawę jako 1, a potem uciekłem na gore trybun" w wolnym tłumaczeniu.

Tych rzeczy się czytać nie da, bo każdy to samo, ale po polsku nie umie pisać, po treści widać że nie wie ocb i ściga się z drugim takim tworząc nową historie piłki nożnej na świecie hahaha

Idzie zadowolić w jakimś stopniu i pikników i kumatych (jak to tu nazywacie), ale zamiast pomyśleć obiektywnie, to się czepiają durnych komentarzy w zajemnie jakby one miały jakieś znaczenie pfi.

Weteran, Marco - pozdrawiam

strzałka, 03.12.2014 12:12:52 - *.net.kth.pl

Cała Legia Zawsze Razem !!! :) niedługo będzie jeszcze lepsza atmosfera. Wiadomo ocb :) pozdrówki dla wszystkich pozytywnie nakręconych wariatów. (L)

Do AMF, 03.12.2014 12:49:51 - *.100

Po pierwsze to niestety ma wyjazdy jeździ się tylko po znajomości teraz. A jak ja jeździłem na wyjazdy to po poziomie wypowiedzi wnioskuję że na świecie cię nie było. Bilety kupowało się wtedy na stadionie rywala, wszyscy jeździli pociągami i kombinowali jak urwać się policji . Mało kto miał jakieś pieniądze ale atmosfera była super. Nie było limitów - ile osób pojechalo tyle weszło. Stara gwardia pamięta jak było - poziom obecnej ekipy wyjazdowej wątpliwy - dowód ? Jak ktoś ma równo pod sufitem może zniżyć się do udawania małpy ? Szanuj siebie będą cię szanować inni.

Karo(L), 03.12.2014 12:59:51 - *.244.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

UEFA najwyraźniej ma target na kary w każdej kolejce LM i LE. Za wszelką cenę i po raz kolejny chciała ukarać Legię. Jaka jest podstawa prawna do zastosowania tzw. zbiorowej odpowiedzialności ? Dlaczego kara dotyczy zamknięcia naszego stadionu skoro wydarzenia miały miejsce na innym obiekcie? Na jakiej podstawie sędzia zinterpretował, iż były to odgłosy małpy, a nie zwykły śmiech? Trudne pytania - Banalnie wg. uefa Kary!

do Do AMF, 03.12.2014 13:18:41 - *.dynamic.chello.pl

w zasadzie to trochę racji masz, ale nie do końca, bo:
wtedy była milicja i walczyło sie z wrogiem, bilety kosztowały tyle co alpaga, czyli na dzisiejsze 5-8zł, więc nie było problemu żeby uzbierać, pociągiem waliło się zawsze na gapę, nie było odgórnej kontroli i ustaleń, tylko każda grupa wojowała po swojemu i nie było wszyscy na biało czy trzeżwo, a najciekawsze jest to, że nikt cie nie rozliczał z zachowania i nie było jęczenia, jak teraz w internecie, że wstyd czy coś takiego, tylko wszystko się rozwiązywało w swoim gronie. Dlatego po raz kolejny napiszę: pojedź na wyjazd, cos sie nie podoba, zwróć na to uwagę, jeśli się nie przebijesz z postulatem - znaczy twój postulat jest słaby. A tak na marginesie to jako stary wyjazdowicz masz problem z zapisaniem sie na wyjazd ? A i jeszcze jedno, dzisiejsze "skandale" to mały pikuś w porównaniu z tym co się wyrabiało kiedyś.

magdalegia, 03.12.2014 13:36:12 - *.21

Teraz, jako wierni kibice Legii, powinnismy wykupic bilety na mecze przy zamknietym stadionie aby klub zmniejszyl straty finansowe!
Jestem za zakazami stadionowymi dla DEBILI, ktorzy zachowuja sie jak troglodyci a nie jak cywilizowani ludzie!
Rozwazcie propozycje

do redakcji , 03.12.2014 15:42:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Kiedy można odebrać pieniądze za bilety na trabzon?

łysy, 03.12.2014 17:30:24 - *.bas.roche.com

no jak ma byc dobrze jak sa takie lolki i inne debile, co w swoim gimnazjum sie nasluchaja jak to fajnie byc rasista i pozniej pieprza takie farmazony.

hi, 03.12.2014 19:21:35 - *.dynamic.chello.pl

Na początku była Legia.
Potem powstała Żyleta.
Legia wyrosła z wieku dziecięcego, jest duża i chce do Europy.
Natomiast na Żylecie wciąż jest dziecinada.
Legia Was już nie potrzebuje.
Zrozumcie.
Legia to nie Wy, już więcej.

(L)

do hi, 03.12.2014 23:14:23 - *.warszawa.vectranet.pl

A kogo Legia teraz potrzebuje Ciebie zapewne europejczyka w rurkach z grzywą na boczek?
Może zamiast Ż bary z pocornem i colą?
Oj człowieku zastanów się co piszesz :(

Pani Fusia, 04.12.2014 00:29:43 - *.dynamic.chello.pl

Czy naprawdę jedyna alternatywa dla rasistów to Europejczyk w rurkach?
Zastanów się, co piszesz.

gaLgan, 04.12.2014 09:41:36 - *.139

Czy może mi ktoś powiedzieć kiedy decyzja Sądu w Lozannie w sprawie Celtic-Legia?

piotr, 04.12.2014 10:46:33 - *.dynamic.chello.pl

wychodzi na to ,ze cały ten sezon to jedna wielka kompromitacja...

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!