Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Arkadiusz Malarz na stałe wygryzie z bramki Kuciaka? - fot. Mishka / Legionisci.com
Arkadiusz Malarz na stałe wygryzie z bramki Kuciaka? - fot. Mishka / Legionisci.com
Środa, 18 marca 2015 r. godz. 10:09

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Malarz: Mam swoje ambicje, rywalizacja mi służy

Woytek, źródło: legia.sport.pl

- Przychodząc do Legii, wiedziałem, że będę startował z drugiego miejsca. Ale mam swoje ambicje. Nie chcę siedzieć na ławce rezerwowych. Szanuję Kuciaka, ale nie zamierzam mu odpuszczać. (...) Jestem walczakiem, rywalizacja mi służy. W każdym wielkim klubie jest ona potrzebna - mówi Arkadiusz Malarz w rozmowie z legia.sport.pl.

Malarz prawdopodobnie stanie między słupkami w niedzielnym meczu z Lechem Poznań.

- Jeśli nie zagram, to będę zdziwiony. Chciałbym zagrać, bo dla takich meczów się trenuje. W dwóch poprzednich spotkaniach ze Śląskiem i z Wisłą nie popełniłem chyba takiego błędu, by teraz trenerzy mieli ze mnie zrezygnować. By ktoś mógł śmiało powiedzieć, że Malarz zawalił Legii mecz, niech wraca na ławkę. Taki był plan, że przychodzę tu walczyć, a nie siedzieć na ławce i godzić się z rolą rezerwowego. Wykonuję normalnie swoją robotę, jak w każdym poprzednim klubie. Trenerzy ją doceniają, i to cieszy - mówi Malarz.


przeczytaj więcej o: ,


Komentarze: (35)

warszawiak42, 18.03.2015 10:17:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Arek - już Cię lubię chłopaku. Tak trzymać.

legion63, 18.03.2015 10:33:30 - *.internetdsl.tpnet.pl

może nie zawaliłeś meczu ale niczym szczególnym też się nie wykazałeś więc to trochę za mało by grać w pierwszym składzie na razie to masz najlepszą gadkę i tyle w tym temacie

Bielany, 18.03.2015 10:34:06 - *.110

A pamiętam płacz,że stary,że po znajomości z Żewwłakiem itd ;-)

GCW, 18.03.2015 10:50:32 - *.218

oczywiscie ze MALARZ W BRAMCE!!

Rychu, 18.03.2015 10:53:47 - *.polkomtel.com.pl

Ja jednak stawiałbym na Kuciaka w ważnych meczach i on według mnie powinien zagrać w Poznaniu.

flaming, 18.03.2015 10:54:29 - *.play-internet.pl

... z wisłą przy bramce na 0-1 kto został w blokach, a potem leżał, bo nos burlidze w pupę wsadził - drewno. Tylko ławka, dobry zmiennik jest potrzebny

dudek, 18.03.2015 10:56:38 - *.dynamic.chello.pl

Kuciak musi grac, zebysmy mogli go sprzedac w przyszlosci za dobry hajs.

W tej sytuacji mysle ze lysy powinien dawac im grac na zmiane.

Szycha55, 18.03.2015 11:11:49 - *.2

Bardzo dobrze ze ma ambicję.
Tylko z nim jest jak ze Skabą każda interwencja jest nie pewna.

Piotrek, 18.03.2015 11:40:02 - *.v41.interkam.pl

Nie, no komedia jakaś. Przychodzi jakiś gość z podrzędnego klubu i już myśli że jest pierwszym bramkarzem mistrza Plaski. Co w nim takiego dobrego? Że ciekawie gada? Gada ciekawie, bo w tym wieku już mu tyle pozostało. Że wydziarany od stóp do głowy jak fototapeta? Toć to w końcu malarz, to musi być wymalowany:)
Burliga mu gola zagonił stojąc tyłem, pierwszego gola w meczu z Jagą dał sobie wbić z ponad 30 m. Dobrze, że w karnych ze Śląskiem stał Kuciak, bo niewątpliwie wzbudza większy respekt u przeciwników. Sytuacja podobna do rywalizacji Robakiewicza i Szczęsnego. Wesołek i "równy gość" pajacujący na bramce vs. solidny gość, z charakterem, który nie każdemu pasuje.

Sasza, 18.03.2015 11:54:42 - *.itsa.net.pl

Kuciakowi tak czy inaczej przyda się ławka na jakiś czas. Żeby sobie nie myślał, że jest świętą krową. Najważniejszy jest interes drużyny.

Zupa Grochowa, 18.03.2015 12:18:46 - *.centertel.pl

Dobrza Saszka gadasz!!!

dolcan, 18.03.2015 12:20:10 - *.warszawa.vectranet.pl

Bracia wszyscy dziś do Ząbek.Żydzew dziś przyjeżdza żeby znowu się nie panoszyli po wileniaku!

Dario, 18.03.2015 12:44:35 - *.internetdsl.tpnet.pl

TYLKO Malarz w pierwszym skladzie.Kuciak sie wypalil

hamak, 18.03.2015 13:14:56 - *.1

Piotrek, 18.03.2015 11:40 - *.v41.interkam.pl

Nie, no komedia jakaś. Przychodzi jakiś gość z podrzędnego klubu i już myśli że jest pierwszym bramkarzem mistrza Plaski. Co w nim takiego dobrego? Że ciekawie gada? Gada ciekawie, bo w tym wieku już mu tyle pozostało. Że wydziarany od stóp do głowy jak fototapeta? Toć to w końcu malarz, to musi być wymalowany:)
Burliga mu gola zagonił stojąc tyłem, pierwszego gola w meczu z Jagą dał sobie wbić z ponad 30 m. Dobrze, że w karnych ze Śląskiem stał Kuciak, bo niewątpliwie wzbudza większy respekt u przeciwników. Sytuacja podobna do rywalizacji Robakiewicza i Szczęsnego. Wesołek i "równy gość" pajacujący na bramce vs. solidny gość, z charakterem, który nie każdemu pasuje.



CHU* się znasz na piłce. Gol z 30 m...dobre sobie. Gol golowi nie równy.

Seth, 18.03.2015 13:18:02 - *.centertel.pl

Jednak Kuciak jest lepszym bramkarzem szczególnie na przedpolu.W meczu z Wisłą było bardzo widać,że Legia nie ma na boisku konkretnie zbudowanego bramkarza.Wiślacy wykorzystywali to przepychając Malarza i zastawiając mu drogę.Nie radzi sobie dobrze przed bramką bo jest słaby fizycznie.Mimo tego,że nieźle daje rade grając na linii to jednak gra na przedpolu jest bardzo istotna.Kuciak ma wszystko to co powinien mieć dobry bramkarz.Dobrze,że ma ambitnego konkurenta ale chyba jednak obiektywnie jest lepszy na ten moment

grochowiak , 18.03.2015 13:45:10 - *.play-internet.pl

Arek najlepszy bramkarz w naszej lidze. Musi bronić w poznaniu, przy bramkach z Wisłą nie miał nic do powiedzenia, bramkarz nie jest od krycia zawodników, pierwsza bramka Vrdoljaka

FeLek, 18.03.2015 13:48:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Płaczki, dalibyście już spokój Dusanowi, przecież Malarz ewidentnie zawalił pierwszą bramkę w wiślakami bo wychodząc do piłki dał zawodnikowi wejść przed siebie (trudno było go nie zauważyć, przecież cały czas był w polu jego widzenia). Na dobrą sprawę niczym szczególnym się nie wyróżnił w bramce więc zachwyty były na wyrost. Dalej uważam, że mimo wszystko, mimo słabszej formy to Kuciak jest nadal lepszym bramkarzem, bardziej kompletnym, a Malarz niestety ma większe braki i już ich nie nadrobi. Swoją drogą dobrze, że jest bo musi być jakiś sensowny zmiennik, ale jednak zmiennik.

artic, 18.03.2015 13:55:22 - *.adsl.inetia.pl

Narazie broni pan tatuaż ale Duszan wroci zobaczycie bramkarz musi byc troche stukniety aby bledow nie popelnial a slowak ostatnio szczegolnie w meczu z Ajaxem i PP ze Slaskiem troche ich zrobil.

andre, 18.03.2015 14:30:23 - *.itsa.net.pl

Z Wisłą pierwsza bramka puszczona z zamkniętymi oczami. Z Jagą pierwsza też uważam że Malarza. Może to wina jego (mieszanie Berga) ale w hierarchii to pierwszy powinien być Kuciak.

php, 18.03.2015 15:01:13 - *.244.wlantech.pl

Nie wiem czy Malartidis to odpowiedni poziom dla klubu niby celującego w europejskie puchary, ale mam wrażenie, że to jeden z niewielu graczy w Legii, który ma jajca, a tacy bez wątpienia są potrzebni.

Arek, 18.03.2015 15:03:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Pierwszy Kuciak i tak zagłosowałem w tej ankiecie, ale moim zdaniem dobrze, że Berg wpuszcza Malarza. Kuciak chyba poczuł się trochę zbyt pewnie i mecz czy dwa jak posiedzi sobie nic mu się nie stanie.

kle, 18.03.2015 15:13:13 - *.dynamic.chello.pl

Ludzie Wy chyba nie wiecie nic o bramkarskiej robocie. O wiele lepiej ja wykonuje Malarz niz Kuciak.. Pierwsza bramka dla Wisly to wina Malarza :D? A co on mial zrobic? Mial w tej sytuacji wyjsc na pierwszy slupek i zostawic cala bramke pusta:D? Zawalil Ivica, moze jakby byl blizej niego to Malarz moglby cos zrobic. Jak narazie broni bez zarzutu a i czasem wyciagnie cos wiecej niz Kuciak. W dodatku poki co nie puscil zadnego babola ani nie popelnil bledu

elo elo areczku, 18.03.2015 15:54:27 - *.stansat.pl

AREK JESTES GOSC TAKICH LUDZI NAM TRZEBA. Z wisla albo w poprzednim meczu jak gral typ wlazl w Arka jak Arek zlapal pile, zerwal sie i do typa spier...aj frajerze.. Ogladalem w tv i przeczytalem z ust. Dasz wiare.

Kuci!, 18.03.2015 16:32:31 - *.debica231.tnp.pl

Dusi kubeł zimnej wody na łeb! Miał ostatnio kilka wpadek, musi odpokutować, oczywiście nie zapominajmy tego, jaki wniósł spokój między słupkami w Legii :D Myślę, że powinni grać naprzemiennie :D

chrum, 18.03.2015 17:26:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

W sumie Malarz nie gra tak źle, nie spodziewałem się. ALE Kuciak jest młodszy, ma większy potencjał i da się na nim zarobić. A Malarz to już wita się z piłkarską emeryturą. Najważniejsze i tak żeby obrona się ogarnęła, bo to oni odpowiadają za stracone gole z Wisłą.

Przemo, 18.03.2015 18:28:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl

dla mnie obecnie prezentuje lepsza forme niz Kuciak. powinien grać a Kuciak niech pokaze ze ma jaja i wywalczy nr 1. do tej pory nie musiał za bardzo się wysilać bo z takimi rezerwowymi nie miał zagrozenia. bardzo dobry ruch ze Arek przyszedł do Legii

gazza, 18.03.2015 18:38:54 - *.adsl.inetia.pl

Więcej treningów polecam a mnie salonu tatuażu bo narazie to widze zwykłą miernote do pępka nie dorastającą Kuciakowi.

dani, 18.03.2015 18:49:58 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl

do elo elo areczku. To bylo teraz z Wisla :) Malarz odrazu na ostro goscia dojechal. Charakterny chlop

..., 18.03.2015 19:09:03 - *.dynamic.chello.pl

Pedzel na lawke a Dusan na bramke

nas, 18.03.2015 19:18:59 - *.jmdi.pl

różnica podstawowa to taka że Malarz stara się łapać piłki a Kuciak stara się piąstkować i odbijać!!!

elo elo, 18.03.2015 19:27:23 - *.stansat.pl

Dal rade jak by nie bylo typ z jajami.. Dusan musi odpoczynek zaliczYc

(L) , 18.03.2015 20:43:51 - *.12-2.cable.virginm.net

Spoko, ale Kuciak i tak jest nr jeden, możesz walczyć i rywalizować, ale umiejętnościami Dusana już nie prześcigniesz.

grochowiak , 18.03.2015 21:30:59 - *.adsl.inetia.pl

Dusan jeden z najgorszych (o ile nie najgorszy) bramkarzy w lidze grze nogami. W naszym klubie to jest priorytet, my dyktuje warunki gry, posiadanie piłki mamy na poziomie 60% i nie możemy mieć takiego przeciętnie w bramce, który co drugą piłę wybija po autach. Kuciak to nie jest ten poziom co Boruc, Fabiański, Mucha. Wiecie dlaczego, ponieważ tyle lat gra u nas, jakby był dobry to juz ktoś dawno by go kupił. A Malarz to były najlepszy bramkarz ligi greckiej, która jest wiele lepsza niż polska, tyle w tym temacie.

Arek, 19.03.2015 00:22:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No to może jeszcze w Poznaniu zagra, bo tam jest Sadajew i jak do niego tak powie to go sprowokuje na bank i kartka dla Czeczena murowana hehe.

pafnucy, 19.03.2015 07:59:52 - *.centertel.pl

Sadajew to raczej Rosjanin a nie Czeczen.Prawdziwych Czeczenów praktycznie już nie ma

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!