Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Nemanja Nikolić - fot. Woytek / Legionisci.com
Nemanja Nikolić - fot. Woytek / Legionisci.com
Środa, 13 stycznia 2016 r. godz. 10:42

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

4 mln euro za Nikolicia

Woytek, źródło: legia.sport.pl, Legionisci.com

Hamburger SV oferuje za Nemanję Nikolicia 4 mln euro - informuje legia.sport.pl. Prezes Legii przyznał we wtorek, że zainteresowanie zawodnikiem jest duże i to nikogo nie dziwi. Coraz bardziej zasadne staje się pytanie: czy stołecznemu klubowi uda się zatrzymać do końca sezonu najlepszego napastnika? Czy lata poszukiwań odpowiedniego strzelca zakończą się jego szybkim odejściem?

Legia chce zatrzymać Nikolicia, ale ostateczna decyzja może należeć do samego zainteresowanego. Według naszych informacji w kontrakcie jest wpisana kwota odstępnego.

Oprócz oferty z Niemiec, Nikolić może obrać także kierunek wschodni, gdzie oferowane są mu zdecydowanie wyższe zarobki.




Komentarze: (120)

ŁKS Łódź, 13.01.2016 10:49:58 - *.ksiezyc.pl

Już od dawna w naszej lidze nie było takiego napastnika,jeśli Legia go sprzeda to sama sobie strzeli w stopę i będzie ciężko o mistrzostwo a już nie mówię o LM

Arczi, 13.01.2016 10:51:10 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Nie! Lepiej zostac w Legii

po(L)aris, 13.01.2016 10:51:22 - *.122

sprzedać Nikolica a wziąć Rudnievsa za grosze:)albo Zwolińskiego lub Stępińskiego, choć może być zbyt drogi:)jeszcze Arak może wrócić z wypożyczenia, także jakieś tam możliwości mają.

konradini, 13.01.2016 10:52:31 - *.play-internet.pl

Ja bym go sprzedal kupil 2 kotów po 2 mln

luk, 13.01.2016 10:53:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Sprzedawać za 4 mln można kupić 2-3 grajków z polskiej ligi np. Mile , Brożka , Głowackiego

Dickson Chotowski, 13.01.2016 10:57:23 - *.range86-153.btcentralplus.com

No to teraz wiadomo dlaczego kupiono ostatnio nowych pilkarzy. A i tak wieksza czesc tej kasy nie zostanie wydana !!

ech, 13.01.2016 10:57:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Sprzedawać!!!

p, 13.01.2016 10:58:38 - *.pgi.gov.pl

jak ma wpisaną kwote odstępnego to możemy się już pożegnać, na pewno zaporowej mu nie wpisali, kto by się spodziewał że tak odpali

Niee!, 13.01.2016 10:59:34 - *.optimalg.com

Nieeeee! :(

do luk, 13.01.2016 11:00:11 - *.warszawa.vectranet.pl

Nie zapomnij o Radku Sobolewskim.

fhg56, 13.01.2016 11:00:24 - *.play-internet.pl

Sprzedać !
To tylko sezonowa gwiazdka typu Żyro i Duda, na których Legia liczyła, że zarobi grube miliony, a okazało się po czasie, że warci są worek ziemniaków !

500kg, 13.01.2016 11:02:11 - *.dynamic.chello.pl

Pod warunkiem że Rakels z Kapustką przyjdą... ;)

fhdcb67, 13.01.2016 11:02:42 - *.play-internet.pl

Sprzedać !!!
To tylko sezonowa gwiazdka typu Żyro i Duda, na których Legia miała zarobić grube miliony, a po czasie okazało się, że są warci worek ziemniaków !

walter, 13.01.2016 11:06:30 - *.centertel.pl

Sprzedac leszcza a kase w kieszeń

M., 13.01.2016 11:07:15 - *.play-internet.pl

Hehe zyro 2 bramki je...al tera

do Po(L)aris, 13.01.2016 11:07:44 - *.static.ip.netia.com.pl

o ile Hama przyszedł do Legii, o tyle Rudnevs złożył deklarację w Poznaniu. Mimo wszystko chciałbym uzyskać odpowiedź czy za kasę zrobiły ten krok?

L, 13.01.2016 11:09:03 - *.150.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

REDAKCJO

W planach przygotowan jest blad. Sa 2 zgrupowania na Malcie ? :)

Kamil, 13.01.2016 11:10:22 - *.dynamic.chello.pl

A co na to Nikolic ?

Mario, 13.01.2016 11:11:28 - *.130

cała gra polegała na taktyce - laga na Nikolica i może coś ustrzeli. Teraz , jak odejdzie będzie to samo, jak było z przejściem Radovica. Wszystko klapnie. O LM to już nawet nie wspominam.

Hutr, 13.01.2016 11:13:05 - *.static.chello.pl

Ja bym go puścił za te 4 bańki +50% kasy za kolejny transfer i ściągnał Kryszałowicza.
A poważnie to bez Nikolicia nie widzę za bardzo możliwości skutecznej pogoni za Piastem. Kto ma go niby zastąpić, fochujący, Prijovic, 3 gole w eklapie? Saganowski i Niezgoda...? Litości.

aa, 13.01.2016 11:14:43 - *.dynamic.chello.pl

Sprzedać

Laska1916, 13.01.2016 11:16:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Co z Rado ?!!! W Piątek miała być jakaś informacja czy tam zostaje ...

CW(L)KS, 13.01.2016 11:18:14 - *.dynamic.dsl.as9105.com

Zgadzam sie w 100% z elkaesiakiem. Tylko ciekawe czy Niko ma coś do powiedzenia w tej sprawie. On jest pod jakimś menadżerem?

gizior, 13.01.2016 11:21:47 - *.18.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

No nie wiem ... Jesli legia kupi naprawde kogoś dobrego za niego to ok ale jesli nie to kicha

koli, 13.01.2016 11:26:23 - *.play-internet.pl

7mln ojro dawajcie i niech idzie, nie bierzmy ochłapów i nie dajmy sobie wmówić, że to Polska i tu nikt nie da takich pieniędzy.

junior(L), 13.01.2016 11:28:25 - *.internetdsl.tpnet.pl

Sprzedać, za 4 mln ojro, ale po sezonie. W końcu walczymy o mistrza. Na nowy sezon można kupić kilku innych ciekawych grajków. Nie jesteśmy aż taką potęgą żeby stać nas było na utrzymanie takiego zawodnika.

JanuszeTransferow, 13.01.2016 11:28:40 - *.static.ip.netia.com.pl

Co tu kilka osób wypisuje to jest jakieś science-fiction. Sprzedać! 4 mln! Kupmy 2 po 2 mln! Bo piłkarze, zwłaszcza napastnicy to supermarket, gdzie wchodzimy, wybieramy gościa za 2 mln i mamy gwarancję bramek tak?

Obecnie Nikolić jest NAJWAŻNIEJSZYM elementem Legii. Jego bramki sprawiły, że dziś jesteśmy na 2gim miejscu, inaczej bylibyśmy maksymalnie Lechem. Gość jest nie do zastąpienia obecnie, jego sprzedaż to najgorsze co można zrobić.

A już propozycje, które tu padają ogarniają mnie śmiechem. Zarzut do Nikolicia jest taki, że to gwiazdka jednego sezonu - faktycznie, potwierdzają to 3 tytuły króla strzelców na Węgrzech. A kogo proponuje się wzamian? Rakelsa, który ma pierwszą dobrą rundę w Ekstraklasie (wcześniej grał w Zagłębiu i był wypożyczony do Katowic). Kapustka? Cracovia odrzuca za niego oferty koło 3 mln euro, więc gdzie Legia ma tu start?

Mierzcie siły na zamiary.

jarząbek, 13.01.2016 11:29:48 - *.swidnica.mm.pl

Leśny musisz zrobić wszystko, aby utrzymać Nigolica!!!!!!!!!!!
On powinien grać w Legiunii do końca kariery!!!!!!!!!
Jeśli go sprzedacie, to znaczy, że tylko myślicie o kasie, a nie o ukochanej Legii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2016 mamy 100-lecie - przypominam...

Macca, 13.01.2016 11:31:52 - *.poczta-polska.pl

Sprzedać.
Dobra oferta, lepszej nie będzie - to co wystarczy na E@ będzie za mało na Europę.

JacekL72, 13.01.2016 11:35:51 - *.free.aero2.net.pl

A Zyro dwie bramki ustrzelil...

19(L)16, 13.01.2016 11:38:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Hehehe, nieźle, jak odejdzie po jednej rundzie. A na koniec sezonu będzie tłumaczenie, że przecież i tak mieliśmy wystarczająco silną kadrę na ligę i powinniśmy ją wygrać... To jest jedyny zawodnik, którego należy za wszelką cenę zatrzymać. Czekaliśmy na bramkostrzelnego napastnika w zasadzie od czasów Stanko i co, pół roku gry? Prawda jest taka, że za gołodupców nie mamy szans zatrzymać wyróżniających się piłkarzy, więc nigdy nie będziemy klubem odnoszącym jako takie sukcesy (PP, czy MP, to max).

JankoMuzykant, 13.01.2016 11:42:24 - *.dynamic-ww-3.vectranet.pl

A niby po co Nikolić ma iść do jakiegoś Hamburger SV? Co to wgl za klub? Co innego jak by na przykład ofertę złożył Hamburger Sport Verein, wtedy mógłby się zastanawiać...

toudi, 13.01.2016 11:44:24 - *.47.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

chyba tylko głupi się łudzi, że jak sprzedadzą go za 4 miliony, to ta cała kasa pójdzie na transfery. nie pójdzie.

Kaczor(L), 13.01.2016 11:45:29 - *.play-internet.pl

Panie Prezesie ,nie może być nawet taka opcja brana pod uwagę tej zimy ,to Niko da nam mistrza na stulecie , jesli macie kogos sprzedac poświęćcie choćby Prijo (choć nic do chłopa nie mam) a za kasę zarabiona na jego sprzedaży dajcie podwyżke Niko bo jak nikt inny sobie na nią zasłużył ;) zresztą skoro daliście dużą kase dla Fina to tym bardziej Niko zasluguje na wiecej

ja, 13.01.2016 11:46:24 - *.dynamic.chello.pl

No jeśli w kontrakcie ma wpisaną kwotę odstępnego to nie mamy nic do powiedzenia, a Nikolic zapewne odejdzie, bo zagrał statystycznie runde życia i teraz może dostać najlepsze warunki finansowe.

Ale wątpię by taka klauzula była.
Najprawdopodobniej działącze poczekają aż zdobędziemy mistrzostwo, Niko zostanie królem strzelców i będzie dość wysoko w klasyfikacji złotego buta, a do tego będzie kadrowiczem na euro. Jego wartość wzrośnie i pewnie wtedy go puszczą.
Nie są głupcami i teraz go nie będą sprzedawać, chyba że jest klauzula odstępnego, ale wątpię by tak było.

>JanuszeTransferow, 13.01.2016 11:46:43 - *.dynamic.chello.pl

Popieram, ewentualnie po sezonie mając już następce z papierami.

Kuba83, 13.01.2016 11:47:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl

5-6 mio I nawet bym sie nie Zastanawial. Za to mozna miec 5 ciu najlepszych zawodnikow ligi.

do_luk, 13.01.2016 11:49:52 - *.lhsystems.com

wystarczą Świętochowski i Harasimowicz

bzyk(L), 13.01.2016 11:55:03 - *.static.ip.netia.com.pl

Na ligę jest dobry.
Ale powiedzmy sobie szczerze to taki Stanko Svitlica.

Jak mierzymy w ligę mistrzów potrzebny nam napastnik jak Ljuboja, może nie aż tak skuteczny w lidze, ale umiejący grać w europejskich pucharach.

Nikolic w LE nic specjalnego nie pokazuje. To jest typ napastnika na wykończenie. Musi mieć z tyłu dwóch piłkarzy którzy na niego pracują. Dlatego nikt go nie chciał z Węgier kupić- nawet po takich sukcesach (król strzelców ligi węgierskiej). Nawet w reprezentacji Węgier siedzi na ławce.

Na ligę dobry, na puchary europejskie za słaby. To samo tyczy się Prjovica i tyczyło Sa.

Nowoczesny typ napastnika to typ Lewandowskiego. Umiejący grać z klepki, zastawiający się a nawet jak z tyłu nie dają rady to pomoże, a do tego skuteczny. Oczywiście my nie mamy pieniędzy na gracza pokroju Lewandowskiego ale pod takimi predyspozycjami powinniśmy patrzeć jeżeli chodzi o zakup napastników.

Obawiam się że Nikolic, podzieli los Svitlicy jeżeli pojedzie za granice. I myślę że on o tym dobrze wie :)

qwe, 13.01.2016 12:01:02 - *.211

Nie rozumiem często logiki komentujących na LL!. Po co sprzedawać i osłabiać się ? Jak za sam awans do Ligi Mistrzów jest już 12 mln euro... ogarnijcie się trochę.

cch, 13.01.2016 12:01:51 - *.smgr.pl

Kurde z nikoliciem jest pewien problem o ktorym mowil zreszta Urban. Naje*al tych bramek wiec siedzialem cicho, ale prawda jest taka ze on jest idealny na ekstraklasę nasza galaktyczna, ale jesli chodzi o LM gdzie są szybsi obrońcy to niestety... Zreszta jest to typ napastnika który musi miec drugiego kolo siebie, takiego prijovicia np, a w LM nie będziemy na pewno grac na dwóch napasstnikow. Ale ja zwykły obserwator nie to co ebebenge.

Sebo(L), 13.01.2016 12:17:25 - *.slupsk.vectranet.pl

swego czasu Lech sprzedał temuż samemu Hamburgerowi za kilka "baniek" euro swoją gwiazdę Rudnevsa,który miał zostać również gwiazdą HSV. Jak się skończyło nie trzeba nikomu przypominać. To,że Niko strzela jak na zawołanie w Legii nie oznacza,że to samo przytrafić się musi w o wiele bardziej wymagającej Bundeslidze. W reprezentacji Węgier Nemanja również nie grzeszy skutecznością. Niech zostanie w Legii na dłużej i strzela gole dla "Wojskowych". Tu będzie bożyszczem kibiców a w Hamburgu niekoniecznie.

rdz, 13.01.2016 12:22:51 - *.static.ip.netia.com.pl

Sprzedać Nikolica kupić Żyrę :)

lol, 13.01.2016 12:35:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A co na to Petru? ;0

tomiacab, 13.01.2016 12:42:22 - *.centertel.pl

jak go teraz sprzedadzą to powtórzą błąd z transferu Radovicia. Jeśli tak zrobią to kij im w ryj.

xxxx, 13.01.2016 12:56:02 - *.adsl.inetia.pl

jak ktoś jest tak naiwny by dać 4 mln juro za Niko niech go sprzwdają! Sorki, ale Niko nic nie osiągnie na zachodzie. Jest słabszy od Rudnevsa, a ten niewlele sobie pograł. Niko trafia tylko ze słabymi, w kadrze też nic wielkiego nie pokazuje. Warto sprzwdać teraz i zakupić od razu w jego miesjce jakąś gwiazdeczkę. No, ale później będzie jak z Zyro czy Dudą, zamiast milionów będą ochłapy....

#Zbynio, 13.01.2016 12:59:56 - *.41

:-( :-(, Sprzedawać, jest jeszcze Sagan ..........:-(

(L)ka, 13.01.2016 13:01:38 - *.54

Niko strzela jak na zawołanie 6 mln euro to wtedy możemy porozmawiać w sprawie transferu

Rypin100%Legia do jarząbek, 13.01.2016 13:03:07 - *.rypin.vectranet.pl

100% racji, właśnie to samo miałem napisać. Jeżeli go sprzedadzą to znaczy, że dla Leśnego Legia to tylko biznes!

(L), 13.01.2016 13:15:31 - *.centertel.pl

Sprzedać i odkupić Żyrę. Jeszcze na Brożka zostanie. A dalej już tylko LM. A poważnie, jeżeli komuś przyjdzie do głowy teraz go sprzedać (bo np. jest Hamalainen) to gratuluję i życzę owocnych obchodów 100-lecia

MATi, 13.01.2016 13:25:15 - *.static.ip.netia.com.pl

po sezonie mogą go sprzedać a nie teraz , poza tym koleś wali jak na zawołanie , walczy o złotego buta ,a tutaj tylko 4 bańki ? jakby dali 8 to sam bym im go zawiózł , to są jednak śmieszne pieniądze który strzelił tyle goli , więcej ma tylko ten Brazylijczyk z szachtara a jego kupić można ale za 24 mln więc jakie porównanie a nasza liga jest chyba silniejsza , tam są z 3-4 kluby dobre mocne a reszta to padaka straszna

wróżbita, 13.01.2016 13:26:48 - *.177

Jeśli sprzedać to za co najmniej 10 mln €, ale lepiej wstrzymać się do eliminacji LM, w których jeśli dojdziemy do IV rundy to na 99 procent będziemy rozstawieni. A wtedy wartość wszystkich piłkarzy znacznie wzrośnie.

Tomi, 13.01.2016 13:44:30 - *.dynamic.chello.pl

Niech go trzymają do końca sezonu... Jak utrzyma formę to wezmą dwa razy więcej!!!

do luk, 13.01.2016 13:47:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

juz ci chyba na dekiel padło pomyśl troche zanim coś napiszesz Mlia chórzysta Brożek przeciętniak a Głowacki dziadek jak cała reszta tu trzeba ludzi typu Rakels, Kapustka czy Zwoliński i moim zdanien jeszcze Czerwiński z Pazdanem byłaby mega para jaka stoperzy

Motyka, 13.01.2016 13:52:55 - *.via.zamek.net.pl

Nickolić opuścił zgrupowanie :((((((

Jakub, 13.01.2016 13:56:29 - *.web.vodafone.de

Czekalismy na takiego napastnika dlugie lata. Jak sobie przypomne ze w ataku biegal wlodarzyk lub grzelak to ogarnia mnie pusty smiech. Nawet gdybysmy sprzedali Nikolicia za kilka milionow euro i wydali te pieniadze na innego napastnika to nie mamy pewnoscie ze bedzie strzelal tak regularnie jak obecnie Nikolic. Przypominam tylko ze za sam awans do ligi mistrzow jest 12 miliono euro. Wiec w dalszej perspektywie jest do wyjecia wieksza kasa. Raz juz zesmy sie polaszczyli na 2 miliony euro za Radovicia. Jednorazowo wpadlo duzo kasy ale ile zesmy stracili?Tego juz nigdy sie nie dowiemy. Ale mozna bylo z Radoviciem powalczyc z Ajaxem. Tu tez byla kasa za awans do nastepnej rundy. Mozna bylo z Radoviciem zdobyc mistrzostwo. Mozna bylo powalczyc o lige mistrzow i te 12 milionow euro. Ile stracilismy na sprzedazy Rado? Napewno duzo wiecej niz zesmy dostali od chinczykow. Wiec jezeli mamy aspiracje do ligi mistrzow musimy Nikolicia zatrzymac w tym okienku i w nastepnym. Bo sprzedac go po sezonie przed samymi eliminacjami to czysta glupota. Mozliwe ze Nikolic pojedzie na mistrzostwa do Francji tam tez cos strzeli i jego wartosc jeszcze wzrosnie.
Rozumie tez wlascicieli.Mogli sprzedac Zyro za kilka milionow euro a poszedl za drobne. Ale tylko dlatego ze sam pilkarz wykiwal Legie. Razem z kuchrskim. Dude tez mogli sprzedac za kilka milionow euro a teraz prezentuje taka forme ze jest wart worek ziemniakow. Dlatego wlasciciele obawiaja sie ze w razie kontuzji Nikolic straci forme i juz nigdy nikt nie zaproponuje takich pieniedzy za niego. Ale kto na jego miejsce? Sagan? Niezgoda? To zadna alternatywa na teraz.
Jak mam grac w lidze mistrzow to nie mozemy sprzedawac najlepszych pilkarzy. Jak mamy tylko aspiracje by grac w lidze mistrzow to wtedy mozemy sprzedawac najlepszych pilkarzy ale w ten sposob nie wejdziemy poziom wyzej.Nie awansujemy do ligi mistrzow a pieniadze ze sprzedazy tych pilkarzy beda szly na biezace potrzeby klubu. Bledne kolo. Bedziemy caly czas na tym samym poziomie badz bedziemy sie cofac.

Łukasik, 13.01.2016 13:58:23 - *.dynamic-ww-1.vectranet.pl

No to już po NIKO!

Sebo(L), 13.01.2016 14:00:11 - *.slupsk.vectranet.pl

MATi ,twierdzisz,że nasza Ekstraklasa jest silniejsza od ukraińskiej bo tam są 3-4 zespoły mocne? Sęk w tym,że kluby te grają co roku w Lidze Mistrzów i w Lidze Europy. Ja od 21 lat nie widziałem polskiego klubu w LM , a w LE gra tylko Legia lub Lech z mniejszym lub większym powodzeniem (czytaj wyjście z grupy) Jest różnica?

Jurii, 13.01.2016 14:06:41 - *.wroclaw.dialog.net.pl

Mam nadzieję że dogra sezon do końca,to rasowy napastnik,na których nie stać nas żeby wymienić.

A, 13.01.2016 14:12:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Sprzedaz Nikolicia przekresla MP dla Legii, bylby to ruch który dorównalby wystawieniu Bereszynskiego w meczu z Celtikiem. Czyli jedna z najwiekszych glupot w dziejach klubu. A ci co pisza sprzedac powinni byc banowani, nie potrzeba nam tu komentarzy z innych miast.

, 13.01.2016 14:16:20 - *.centertel.pl

4 bańki to mało, przynajmniej z 6 baniek euro. Nisko ceni się Leśny i spolka

Marcin, 13.01.2016 14:25:12 - *.internetia.net.pl

Sprzedawać oczywiście sercem jestem za tym aby został i grał w takiej formie jak najdłużej ale tu chodzi o 4 mln euro w dodatku piłkarz dostanie dużo lepsze warunki finansowe . Oczywiście fajnie hmm i nie fajnie gdyby tam pograł trochę później " ława " i Legia odkupuje go z powrotem za 500 tyś . Niko cokolwiek zrobisz , zrobisz słusznie byle byś się nie sprzedał do lecha .

ooon, 13.01.2016 14:28:45 - *.play-internet.pl

Ktoś pamięta ile dostaliśmy za Janczyka?

Suchy, 13.01.2016 14:32:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Chytry dwa razy traci, tak było z Dudą, która za dużo nie pokazuje i tak było z Żyro który wbrew opinii wszystkich znawców strzelił dwie bramki. Niko ma najlepszy sezon w karierze, ale nie jest to wszechstronny gracz, na miarę walki o LM. 4 miliony to i tak sporo jak za takiego grajka w tym wieku.

Piotr, 13.01.2016 14:36:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Sprzedaż Nikolicia będzie strzałem w kolano.

sedm, 13.01.2016 14:42:14 - *.internetdsl.tpnet.pl

Legia nie powinna sprzedawać Nikolić nawet jeśli miałaby podnieść zarobki Nemanj to jest wyjątkowa napastki i jest wart każdych pieniędzy, jeśli Legia ma na 100 lecie zdobyć mistrzostwo to te 4 miliony euro to drobne dla Legii. Mysle że my kibice Legii jeśli pan Leśnodorski sprzeda Nikolica nie szybko mu to wybaczymy. Legio tylko Mistrzostwo

zenek, 13.01.2016 14:42:48 - *.200

jezeli rzeczywiscie w jego kontrakcie jest klauzula odstepnego to klub nic juz z tym nie zrobi jezeli ktos wylozy taka kase. Jezeli natomiast zaden klub nie skozysta z klauzuli to NIE SPRZEDAWAC!!! W trakcie rundy podpisac z Niko nowy kontrakt, usuwajac z niego klauzule badz ja podwyzszajac do 6, 7 mln. Oczywiscie wiele zalezy tu od samego zainteresowanego. Mysle, ze od nastepnego sezonu warto wlaczyc to pierwszego skladu Araka i Bartczaka. Zwlaszcza Bartczak, ktorego obserwuje od dluzszego czasu, prezentuje bardzo solidny poziom I warto na niego stawiac.

Arek, 13.01.2016 14:47:21 - *.adsl.inetia.pl

A co to jest jakieś Hsv? Kiedy to w pucharach grało ostatnio bo nie pamiętam. A z tego co pamiętam to chyba 3 sezony z rzędu ledwo się w lidze utrzymali. I co, że liga niemiecka jest silniejsza? Rudnevs też tam poszedł, a gdzie jest teraz to nawet nie wiem. Strasznie mnie wk..a, że jakieś byle gówno machnie milionem, a u nas wielka podnieta. Mam nadzieję, że go nie puszczą, bo ciężko będzie o mistrza i żaden Hamalainen go nie zastąpi. A jak już tak Niemcom zależy niech dają szóstaka wtedy można negocjować.

lolo, 13.01.2016 14:50:15 - *.83

tak jest, sprzedać za 4, opowiedzieć że kasa poszła na kontrakt za Hamalainena, zapomnieć że Nikolić zwalnia najwyższy kontrakt w lidze i przypomnieć że trzeba spłacać długi

pe, 13.01.2016 14:57:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Mimo wszystko, z nikolicem Ligi mistrzów nie zawojujemy, wystarczy spojrzec na jego gre w LE...

Do walter, 13.01.2016 15:07:21 - *.102.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Leszcz to Ty jesteś , boli Cię pyro że gra u nas a nie U was i jeszcze w dodatku olał was Hami.A Ci ktòrzy tak krzyczą żeby gołym sprzedać to chyba też pyrlandia.Mam wrarzenie że odkąd jest Hami pyry wıęcej siedzą na naszych stronach niż u siebie.Wszystko zależy od Nico jeśli ma olej w głowie nie odejdzie teraz.Tu jest osobą od której zaczyna się ustalać skład a tam wiadomo będzie musiał się uczyć nowej taktyki zanim odpali może stracić szansę pojednania na ME powinien tu dograć ten sezon przynajmniej bo nie łudźmy się nie utrzymamy takiego grajka na dłużej .I nawet jak by była spora kasa z niego teraz to kogo W jego miejsce tu ściągnąć? Ci ktòrzy narzekają że jest dobry tylko na naszą ligę pytam. A kto ma tu przyjść żeby było dobry na puchary?Żadnej wielkiej gwiazdy tu nie zobaczymy nie ma szans a zresztą jedna gwiazda meczu nam w pucharach nie wygra.więc wszystko w rękach Nico woli większą kasę czy pewniejsze miejsce w składzie i więcej min. na boisku.

kola, 13.01.2016 15:22:00 - *.rev.kpsi.pl

jak za żyre dawali 2 wszyscy czekali na 8. Ile takich przykładów było w L. Moim zdaniem za 4-5 euro można go sprzedać, bo i tak mamy dosć szeroka kadrę. Poza tym nie jest wielkim fanem jego talentu:)

Almix, 13.01.2016 15:23:33 - *.satfilm.net.pl

O 4 za mało.

Jim, 13.01.2016 15:25:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Rakels lepszy, szybszy, silniejszy no i skuteczność tez miał niezła, zamienić i kasa zostanie na innych bo w przeciwnym razie będzie jak z Duda odejdzie za grosze

Boger, 13.01.2016 15:32:52 - *.adsl.inetia.pl

Ciężko mi zrozumieć czym się kierują włodarze Legii przecież jak sprzedadzą Nikolićia to kto im będzie bramki strzelał.Dochodzi do tego zdobycie Mistrzostwa Polski i awans do Ligi Mistrzów ,bo ja nie dopuszczam innego scenariusza.

ŁKS Łódź, 13.01.2016 15:39:57 - *.ksiezyc.pl

Powtórzę to jeszcze raz,jeśli Legia chce coś ugrać w tym sezonie i powalczyć o LM pod żadnym pozorem nie powinni nawet myśleć o sprzedaniu Nikolica!!!Muszą postąpić jak Borusia z Lewym,nawet jeśli Niko miałby później odejść za darmo Legia będzie miała więcej z tego że teraz zostanie i jeśli awansują do LM. Jeśli ktoś w Legi myśli że Hamalainen załata dziurę po Nikolicu to jest w ogromnym błędzie,i w cale nie będę zdziwiony jak Hamalainen nie odpali!!!

mrquad, 13.01.2016 15:46:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Mamy mieć mistrza, bo jubileusz tego wymaga. Nie wolno w takim momencie sprzedawać najlepszego snajpera, tym bardziej, że jak dalej będzie tak strzelał, to w letnim okienku zobaczymy dużo więcej chętnych za jeszcze lepszą kasę. Dzisiaj dzięki niemu dużo klubów w Europie rozpoznaje Legię i to jest też wspaniała promocja.Wystarczy nam doświadczeń z zeszłego roku z odejściem Rado.

Lee, 13.01.2016 15:56:44 - *.110

Taaa... Kupiony kozak Niezgoda, to można pognać Nikolicza. Ważne, żeby Boguś miał na nowe Lambo hehe

Suchy, 13.01.2016 15:56:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Ja znam Wesley Moraes Ferreira Da Silva z Trencin 19 lat Brazylijczyk, 190 cm. 15 meczów 6 goli. Pierwszy sezon. Wyceniony na 300 tysięcy euro.

zioLeg, 13.01.2016 15:59:56 - *.maxon.pl

Jeżeli to prawda że dają tyle kasy to sprzedawać!

MSput, 13.01.2016 16:00:15 - *.internetdsl.tpnet.pl

"Jesli go LEgia sprzeda, jesli go Legia sprzeda..." co wy pierdzielicie :) Lesny janso powiedzial ze NIE CHCA GO SPRZEDAWAC, wiec o czym mowa ?
Jak ktos wylozy kwote odstepnego i Niko bedzie chciał to nic go nie zatrzyma. Tyle ze Niko nie ma sie po co spieszyc i gdzie, moze sie stac rekordzistą Legii, moze nawet ligi, byc najlepszym strzelcem roku w Europie a moze na swiecie. Latem pojdzie za jeszcze lepsze pieniądze! i dostanie jeszcze lepszą pensję, więc mam nadzieję że zostanie do czerwca. Bo o tym zeby go zatrzyman na nastepny sezon mozna zapomniec ;)

Jerz z Potoku, 13.01.2016 16:10:27 - *.dynamic.chello.pl

Jeżeli sprzedawać Nikolicia, to dopiero po zakończeniu kwalifikacji do LM ew. fazy grupowej LE i oczywiście za większe pieniądze. Pośpiech przy tym ew. transferze absolutnie niewskazany. Już nie raz przekonaliśmy się, że ilość bardzo rzadko przechodzi w jakość. Legia długo nie miała takiego "brylantu" w ofensywie, który obecnie z pewnością stanowi najpoważniejszy argumentem we wiosennej rywalizacji o tytuł MP.

Wawer, 13.01.2016 16:25:45 - *.dynamic.chello.pl

8 mln najmniej, a jak nie to WARA

walter, 13.01.2016 16:31:11 - *.centertel.pl

sprzedawac leszcza bo odsetki rosną

k., 13.01.2016 16:33:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jeśli już to dopiero po sezonie!

piter11, 13.01.2016 16:56:00 - *.static.ip.netia.com.pl

Ci co chcą Nico sprzedać niech popatrzą na tabelę. Co by było gdyby nie jego bramki, nawet strzelane słabeuszom. Odejmijcie w tabeli gole i punkty które zdobyto dzięki Niko i pomyślcie na którym miejscu byśmy byli bez Niego. Ile razy LEGIA przegrała mistrzostwo tracąc punkty z kasztanami. Niektórzy piszą że za te pieniądze można kupić 3 dobrych grajków, nawet podają nazwiska (Brożek,Stępiński,Zwoliński) to są chyba jakieś jaja.Oni razem nie strzelą połowy tego co Nikolić. Jeśli Nico w rundzie rewanżowej dołoży kilkanaście goli, a na pewno Go na to stać, to będzie wart dużo więcej niż 4 mln.

h5, 13.01.2016 16:59:01 - *.dynamic.chello.pl

I się zaczyna to co zwykle... Jak mamy awansować do LM gdy tylko jak pojawi się ktoś lepszy to zaraz go sprzedajemy??

tekken (L), 13.01.2016 16:59:20 - *.dynamic.chello.pl

Chcemy mieć króla strzelców w naszej ekstraklasie.

mario, 13.01.2016 17:00:27 - *.16.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

po mistrzostwie na 100-lecie, tak...ale nie teraz!!!

Do ŁKS, 13.01.2016 17:15:09 - *.centertel.pl

Jaka Liga Mistrzów?? Z czym do ludzi!

(L)opez, 13.01.2016 17:15:29 - *.inowroclaw.mm.pl

Jak Legia myśli poważnie o Mistrzostwie Polski to nie można naszego snajpera sprzedawać

sprzedac, 13.01.2016 17:52:31 - *.42

wiem ze strzela, ale to jego zadanie z ktorego sie wywiazuje znakomicie! wg mnie ma farta i tyle ! zaden z niego kot i snajper, za ta kase ktos pisal wyzej mozna by kupic dwoch kotow po 2mln jeden

grzesiek, 13.01.2016 18:05:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl

dobrze byłoby go zachować i dokupić 3-4 piłkarzy ale .....realnie to pewnie go opchną i kupią dwóch jakichś średnich polaczków typu masłowski którzy nie przebiją się do składu.

Skład Legii powinien wyglądać następująco: z 6- 7pilkarzy najlepszych z polski + reszta obcokrajowcy tez dobrzy.

oLaf, 13.01.2016 18:30:35 - *.dynamic-ww-1.vectranet.pl

NIEEEEEEEE dla sprzedaży Nikolica!!!!

Jak go sprzedamy to na pewno nie zdobędziemy Mistrza na 100-lecie klubu !!!!

HSV niech spada z tymi drobnymi 4 mln Euro - ostatnio czytałem jak to chyba Wolfsburg napastnika (o którym ja nie słyszałem nigdy) sprzedał do Anglii za 50 mln funtów !!!!!

To są konkretne pieniądze, a nie jakieś 4 mln ''na waciki''!!!

Mamy super gościa to się szanujmy!!!!

A dwa, najpierw niech tu pogra 2 lata i da coś Legii!!

Adieu, 13.01.2016 18:35:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Prawda jest taka, że jak dadzą za Nico dobrą kasę to włodarze Legii nawet nie pykną brewką...biznes jest biznes,już nie raz to pokazali

STRZA(L)EK, 13.01.2016 18:52:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nikolic albo Mistrzostwo !!! wybieraj Prezesino

Lupa, 13.01.2016 19:04:02 - *.dynamic.chello.pl

i tyle go widzieliśmy. Zaden polski klub nie odrzuci takiej oferty. niestety.

Tagi, 13.01.2016 19:15:23 - *.dynamic.chello.pl

Co za bzdety tutaj piszą ludzie ???
Nicolic musi zostać do pożegnania sie Legii w lato z LM lub LE !
Wtedy niech sie poprawią do 5 mln. i droga wolna.

Czarny 222 , 13.01.2016 19:36:22 - *.6

Nie ma takiej opcji!!!

Wi(L)ko(L)ak, 13.01.2016 20:39:29 - *.ssp.dialog.net.pl

Sprzedać jeżeli sam będzie chciał odejść z niewolnika nie bedzie zawodnika , przykład Żyry w Legii drewno w Wolverhampton 2 bramy w debiucie .

ksu, 13.01.2016 21:49:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

4 mln to za mało, żeby załatać po nim dziurę. Legia ma zawsze problem z solidnymi napastnikami, a jak już się trafił, to odrazu go sprzedają (najpierw Sa bo nie lubił się z Bergusiem, teraz Niko). Powinien zostać do końca sezonu, ale znając politykę naszego klubu, to już jest sprzedany. Zresztą jeśli ma klauzulę odejścia w kontrakcie, to nic się nie da zrobić (i już widzę, jak Leśnodorski będzie się usprawiedliwiał właśnie w taki sposób ;))
...
Inna sprawa, że na ligi zachodnie to on jest zbyt wolny i zginie tam. No ale to już nie nasz problem, tylko potencjalnego nabywcy. Niektórzy powtarzają, że Niko strzela tylko słabeuszom... W naszej lidze są sami słabeusze więc... :D

Tomek Mokotów, 13.01.2016 22:03:18 - *.warszawa.mm.pl

Dzieciarnia i amatorszczyzna... Wam się wydaje, że napastnik strzelający bramki w jednym klubie będzie strzelał i w drugim... Albo nie... A wiecie tyle co mamusia wam na obiad da. Wielu piłkarzy gra w klubie słabo, odchodzi i gra nagle porywająco. Lub odwrotnie. A może w HSV Niko bedzie miał jeszcze lepszych podających niż w Legii lub kolegę w ataku co mecz? I Lewandowski przy nim to będzie pikuś? Albo bedzie drugim Srutwą, który w chorzowskiej glorii trafił do Legii a tu nagle okazało się, że nie jest jedyny, nie jest gwiazdą i wogóle musi zacząć pracować a nie gwiazdorzyć?
Chrzanicie ggłupoty czy Nikolic sobie poradzi i tyle. Wazniejsze jest czy zostanie w L czy nie. Reszta nieistotna.

Skoku, 13.01.2016 22:03:26 - *.dynamic.chello.pl

Dla niego to ostatnia szansa by zaistnieć w pilce. Niestety nie bedziemy w stanie go zatrzymać. 4 mln euro to sporo kasy jak za 28l. Grajka z polskiej ligi. Dodatkowo jego szanse na 1 sklad w kadrze Węgrzech wzrosną jako gracz HSV niz Legii.

kmnskkdiw, 13.01.2016 22:22:12 - *.adsl.inetia.pl

NIKO ZOSTAN !!

yo, 13.01.2016 22:45:31 - *.dynamic.chello.pl

to nie HSV proponuje 4 mln jurków tylko klub z Rosji

jerry, 13.01.2016 22:53:50 - *.finemedia.pl

jeśli z cena to prawda (wątpię bo HSV 4mln nie zapłaciło od dobrych 5 albo i więcej lat za nikogo) to brać Rudnevsa i niech dopłacą 3mln i szafa gra...a jak nie to 4mln spokojnie wystarczy na dwóch, dajmy na to Zwolinski plus ktos jeszcze

Bigier, 13.01.2016 23:00:57 - *.hsd1.il.comcast.net

Zostawcie go w spokoju !

123, 14.01.2016 00:55:02 - *.centertel.pl

Podniesc mu pensje i niech zostanie do czerwca. Strzela tylko slabym? Niech zagra wLM lub LE to skarci i lepszych.

jnq, 14.01.2016 01:09:41 - *.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

sprzedanie go teraz to totalna glupota i z jego jak i z naszej perspektywy...
teraz jest 4 mln, po sezonie bedzie 5-6 mln. to z naszej strony...
z jego strony, zamiast "100 tys." 150 tys. ...
Nie warto poczekac glupie pare miesiecy???mozna oczwisice myslec chwila, bo to roznie bywa, ale przeciez kto nie ryzykuje nie spija smietanki? tak to szlo?
:) slowem , pomoze w zdobyciu mistrza a pozniej i tak sie zarobi i tak....

qemp, 14.01.2016 08:45:27 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Ale wy mądrzy.Sprzedać i kupić.Serio dalej jesteście tak naiwni żeby myśleć, że kogoś nasz zarząd kupi za takie pieniądze?Gdyby tak było po każdym odejściu zawodnika to byśmy tu sprowadzali innych po kilka milionów euro a nie za każdym razem czekali na gości z kartą w łapie.Pieniądze ze sprzedaży się rozpływają a na nowych nie wydawana jest nawet połowa tylko mała część tego.Nie wiem z kim musielibyśmy grać o tą LM żeby się zakwalifikować.Co sezon odchodzą najlepsi i nie ma na to lekarstwa.Nawet szkoda pieniędzy na lewego obrońce gdzie jest dramat.

koko1234, 14.01.2016 10:24:29 - *.tel.tkb.net.pl

za 4 mln euro sprzedać i pocałować w rękę. Można sprowadzić kilku ciekawych graczy za 1-2 mln zł. Stępiński, Mak, Nespor, Vacek, itp.

uli, 14.01.2016 13:59:12 - *.dynamic.chello.pl

Rudnevs w HSV - 137 tys. euro tygodniowo
Nikolic w Legi - 400 tys. euro rocznie

Jakies pytania?

bat, 14.01.2016 14:28:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nikolic kompletnie się nie sprawdził w lidze europejskiej, jest za wolny i nawet nie podejmuje konfrontacji z silniejszymi i szybszymi obrońcami.
Z drugiej strony w lidze polskiej jest niezawodny. Rzeczywiście, jeśli miałby odejść już teraz, to strata byłaby niepowetowana, jak w przypadku Radowica. Całkowity brak napastników strzelających bramki, nigdy w żadnej grze się nie sprawdził.
Jest tylko jedna możliwość naprawy sytuacji! Zakontraktowanie jakiegoś super napadziora już teraz i
ew. powrót Radowica, jako lidera zespołu.
drugi wariant: Nikolic zostaje do końca sezonu i dyskontuje do końca swój tytuł króla strzelców i po próbie wejścia do Ligi mistrzów sprzedany.
Na Rakelsa nie ma co liczyć, bo Filipiak liczy Euro w Niemczech. Inne polskie kluby także dla Legii wyceniają swoich zawodników grubo powyżej wartości, poza tym aktualnie nie widzę jakiejś rewelacji na przyszłość.

powiślak @uli, 14.01.2016 17:10:46 - *.centertel.pl

Po sezonie będzie miec jeszcze lepsze oferty a po euro to juz maksymalne.jakby teraz odszedl to bylby jego błąd

radzisz, 14.01.2016 20:22:40 - *.dynamic.mm.pl

Można sprzedać za 10mln jeśli to pójdzie wszystko na transfery - inaczej nic nam nie dadzą te pozostałe transfery...

ZXC, 14.01.2016 22:07:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Najwyższa pora, by Legia potrafiła zatrzymać u siebie zawodników wycenianych przez rynek do 5-6 milionów Euro. Sprzedajemy tylko wyżej, z każdym transferem podnosząc rekord ekstraklasy. Będzie to kolejny krok do sukcesu klubu, po coraz częstszym dokonywaniu ciekawych transferów (Nikolic, Hamalainen, niech będzie Duda).

r, 15.01.2016 23:13:20 - *.warszawa.mm.pl

bez nico nie ma szans na mistrza! A mistrzostwo to pieniądze. A swoją drogą czy ktoś jeszcze naiwnie patrzy ze kasa, czy tez jej większa część pójdzie na transfery? chyba na transfery do i.ti ...

RR, 16.01.2016 15:40:04 - *.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Spokojnie z lamentami dzieciaki! To jest oferta kupna wystosowana przez obcy klub. To nie Legia kontaktowała się z HSV że chcę sprzedać Niko za 4 mln, tylko HSV zaoferowało Legii taką kwotę.
Skoro jest kwota odstępnego w kontrakcie to ważne obecnie jest co powie sam Niko.
Legia mu wielkiej podwyżki nie zaproponuje, ale może coś podniosą, obiecają jakiś bonus i jednak zostanie. Ma tu przecież ułożony pod siebie zespół. W HSV tego nie będzie.
Więc nie lamentujcie bo może sam Nikolić powie im NIE.

KRIS, 17.01.2016 17:40:37 - *.dynamic-ww-1.vectranet.pl

MAŁO.

Tomek Mokotów, 01.02.2016 21:51:50 - *.warszawa.mm.pl

Jak czytam teksty w stylu "Nikolic nie sprawdził się w LE" to mnie zastanawia czy rozumek kibica jest równy gługości jego penisa... Współczuję w takim razie waszym żonom i dziewczynom.
A Legia sprawdziła sie w Europie? Napastnik ma wykorzystywać podania kolegów, jakieś były? Cała drużyna grała słabo i to z taktyką a'la Piechniczek: mamy aż jednego napastnika to sobie poradzi.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!