Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Stadion w Gdańsku - fot. Mishka / Legionisci.com
Stadion w Gdańsku - fot. Mishka / Legionisci.com
Sobota, 6 lutego 2016 r. godz. 08:18

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Lechia i Ruch ukarane ujemnymi punktami

Redakcja, źródło: PZPN

Podczas piątkowego posiedzenia Komisja Odwoławcza ds. Licencji Klubowych PZPN rozpatrzyła odwołania Ruchu Chorzów oraz Lechii Gdańsk od decyzji z dnia 25 stycznia 2016 roku. Komisja postanowiła utrzymać w mocy decyzję nakładającą na Ruch Chorzów oraz Lechia Gdańsk sankcję regulaminową w postaci kary odjęcia jednego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/2016 w związku z naruszeniem kryterium F.09 Podręcznika Licencyjnego.
Powyższe decyzje są ostateczne.

Kryterium F.09 jest punktem, zgodnie z którym kluby ekstraklasy muszą udokumentować, że na dzień 30 listopada 2015 roku nie posiadały przeterminowanych zobowiązań wobec innych klubów piłkarskich, pracowników, zawodników i z tytułu prawomocnych wyroków Piłkarskiego Sądu Polubownego PZPN, które powstały do dnia 30 czerwca 2015.
Za niepłacenie w ustalonym terminie zobowiązań finansowych Komisja Ligi ds. Licencji PZPN może nałożyć na klub kary: odjęcie od 1 do 10 punktów w trwającym sezonie 2015/16.



Komentarze: (18)

B, 06.02.2016 08:59:08 - *.16-1.cable.virginm.net

Kara symboliczna, oby od nowego naliczania było to nie mniej niż 6 pkt. Przy dzieleniu punktów po sezonie zasadniczym to tylko pogrozenie palcem. Ważniejsze jest ustalenie limitu pomocy z państwowej kasy. Zrzutka z podatków wszystkich obywateli to jest dopiero przegięcie.

Gbz, 06.02.2016 09:07:55 - *.ip.telfort.nl

Odjecie 1go punktu to jakis zart czy na serio u nas tak sie srogo kara?

Kokos, 06.02.2016 09:23:17 - *.dynamic.chello.pl

Niech boisko ustala kolejność w tabeli.

ooon, 06.02.2016 09:48:12 - *.66

Zgadzam się Kokos.

Michał, 06.02.2016 10:17:19 - *.dynamic.chello.pl

Kokos- święta racja.
Chyba hasło "Let Football Win" nie spodobało się w PZPN. Rozumiem degradację za korupcję, czy niedopuszczenie klubu do rozgrywek przy niespełnianiu standardów licencyjnych, ale odejmowanie punktów...

do Kokos, 06.02.2016 11:09:41 - *.chomiczowka.waw.pl

święta racja Kokos, punkty się zdobywa na boisku grając w piłkę, a kary za regulaminy i finanse niech będą karami regulaminowymi i finansowymi...piłkarze zdobywają punkty i nie są winni że klub nie radzi sobie z finansami i formalnościami

Onys, 06.02.2016 11:13:12 - *.dynamic.chello.pl

ten 1 punkt może zadecydować,że nie dostaną się do pierwszej ósemki więc może się okazać,że to wcale nie tak mało...

Dodi, 06.02.2016 13:01:43 - *.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

W praktyce odjecie tego jednego punktu nic nie oznacza. Sama kara to sztuka dla sztuki. Jesli druzyna bedzie miala na koniec przed podzialem na grupy przykladowo 48 punktow to po podziale bedzie ich miala 24 czyli dokladnie tyle samo ile miala by majac punktow 47 bo zaokraglamy w gore.

Redi, 06.02.2016 13:38:56 - *.centertel.pl

100% punkty zdobywa sie i traci na boisku, a nie przy zielonym stoliku, kara finansowa, degradacja tak, ale nie odejmowanie punktow.

hehehe, 06.02.2016 13:41:00 - *.2

jak to pilkarze nie są winni ze klub nie radzi sobie z finansami? hehehe, przeciez to wlasnie od pilkarzy zalezy w jakiej kondycji finansowej jest klub...od ich gry. na tym to polega wlasnie. beda dobrze grac, zdobeda dobre miejsce to i finanse beda lepsze, a jak nie beda grac i plasowac sie na ostatnich miejscach go jednoczesnie w takiej sytuacji finansowej bedzie klub.. wszystko jest w rekach pilkarzy. wedlug mnie to wlasnie nie kluby powinno sie karac, tylko pilkarzy. najbardziej mnie smieszy jak pilkarz placze ze klub nie ma kasy na pensje dla niego.. a czyja to wina? twoja, pilkarzu! tak grales z kolegami ze nic nie osiagneliscie w lidze, to i profitow za to jest mniej (mniej kasy z praw TV, mniejszy udzial sponsorow, slaba frekwencja, slaba sprzedaz pamiatek klubowych itd..). a pilkarz ma czelnosc jeszcze domagac sie pensji, a zasluzyl na to swoja gra? Wisla czemu miala takie problemy z kasą? przez pilkarzy i ich slaba gre (brak awansu do LM w meczu z Apoelem) i wtedy wszystko peklo.. podobnie moze byc w Legii... wysokie kontrakty, wysokie pensje, i nawet teraz brak MP bedzie mozna sromotnie odczuc..

Arek, 06.02.2016 13:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wszystko fajnie, tylko, że ja nie za bardzo rozumiem tą informację na tej stronie. To jest chyba strona o Legii, a nie o jakichś Lechiach czy Chorzowach. A swoją drogą jak dla mnie to żadna kara. Jakby im odjęli kilka punktów to już bym zrozumiał, a przy podziale to tak jakby im po pół punkta odjęli.

Do hehehe, 06.02.2016 14:36:11 - *.play-internet.pl

Jaki ty głupi jesteś, to nawet nie zdajesz sobie sprawy

do hehehe, 06.02.2016 15:24:45 - *.play-internet.pl

Ojojjoj. To się chłopczyku rozwinąłeś. Hmmm

..., 06.02.2016 16:31:08 - *.dynamic.chello.pl

ZABIERAC HAJSY Z PRAW TV NA POKRYCIE NALEZNOSCI

Tagi, 06.02.2016 16:48:35 - *.dynamic.chello.pl

Punkty powinno się zdobywać i tracić tylko na placu.
"Zielony stolik" powinien odejśc do lamusa.
A na przewinienia niech "mądre" głowy znajdą inne kary.

do kokos, 07.02.2016 16:04:37 - *.dynamic.chello.pl

Kokos za RUdego!

Tomek Mokotów, 08.02.2016 15:12:25 - *.warszawa.mm.pl

Przestańcie naiwniacy... W każdej lidze odejmowane są punkty. Jak kara finansowa, dla kogoś kto i tak już nie płaci? Można mieć w dupie wszystkich, nasprowadzać sobie piłkarzy, nie zapłacić ale ligę wygrać i tak bez końca... Taki Rucha zajmie miejsce w pucharach uczciwemu klubowi, który płacił swoim pracownikom, co wtedy powiecie?

PS. A jeden punkt mniej to może być strata, matematycy od siedmiu boleści. Gdy drużyna zamiast 47 będzie miała 46 to po podziale...? I co?

zorientowany, 08.02.2016 17:00:19 - *.centertel.pl

Przede wszystkim kara ujemnego punktu może mieć ogromne konsekwencje.Od tego jednego punktu może zależeć czy Klub będzie w strefie mistrzowskiej czy spadkowej.A to raczej bardzo istotna kwestia a w konsekwencji dotkliwa kara. Poza tym Kluby dokładnie powinny znać przepisy i wiedzieć co je czeka za niespełnienie określonych warunków. To jakie kary powinny być waszym zdaniem?Powinno się Kluby z problemami finansowymi karać karą finansową?Ujemne punkty to jedyna sankcja która spowoduje regulowanie przez Kluby swoich zobowiązań na czas.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!