Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Henning Berg w Videotonie - fot. vidi.hu
Henning Berg w Videotonie - fot. vidi.hu
Czwartek, 5 maja 2016 r. godz. 11:40

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Henning Berg trenerem Videotonu

Redakcja, źródło: vidi.hu

Oficjalna strona Videotonu poinformowała dzisiaj, że Henning Berg został nowym trenerem węgierskiego zespołu. Norweg podpisał dwuletni kontrakt. Formalnie rozpocznie pracę w drugiej połowie maja, ale pierwszy trening poprowadzi dopiero po powrocie piłkarzy po urlopach.

- Videoton to jeden z czołowych klubów na Węgrzech. Mimo że Ferencvaros ma niewielką przewagę, jestem pewien, że będziemy razem walczyć o mistrzostwo kraju. To atrakcyjna praca dla trenera, kiedy może prowadzić zespół walczący o tytuł. Mam nadzieję, że zawodnicy zakończą sezon w dobrych humorach i w takich samych nastrojach rozpoczniemy przygotowania do kolejnego - powiedział Henning Berg.

W Legii Berg pracował od początku 2014 r. do października 2015 r. Wywalczył mistrzostwo i Puchar Polski, a także doprowadził zespół do 1/16 finału Ligi Europy. Po zwolnieniu nadal był na liście płac w Legii.



Komentarze: (52)

Krzeszczu, 05.05.2016 11:48:00 - *.cust.bredband2.com

Polak, Wegier, dwa bratanki...... Wiec szkoda mi Videotonu.

Ale z drugiej strony nareszcie przestaniemy oplacac/splacac Lysego Lowce Lososi.

nooo, 05.05.2016 11:51:40 - *.82

Baba z wozu, koniom lżej...

roxy66, 05.05.2016 11:56:43 - *.mf.gov.pl

Czyli w 2016 roku mamy dodatkowo 240 tyś Euro na inne cele niż wypłata dla Berga. Może przeznaczyć je na zakup jakiegoś zdolnego juniora.

maciek(L), 05.05.2016 11:57:00 - *.adsl.inetia.pl

wiekszego ogóra nie mogli wybrac

19(L)16, 05.05.2016 11:58:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Bergu z wozu, Legii lżej;)

cbuuul, 05.05.2016 11:59:51 - *.centertel.pl

Znajomości Niko robią swoje.zalatwil nam usuniecie łososia z legijnej listy plac

grzesiek, 05.05.2016 12:00:42 - *.222

Gratuluje videoton. To poczatek waszych porazek w lidze.

Realista, 05.05.2016 12:11:35 - *.play-internet.pl

Przesadzacie, aż tak fatalny to on nie był. W Legii mu sie nie udało, ale życzę mu sukcesów. Młody jest jako trener, czeka go jeszcze sporo nauki.

Rynio, 05.05.2016 12:12:16 - *.polkomtel.com.pl

Na początku będą wygrywać jak Legia, później równia pochyła...

ZAWIErCIOK, 05.05.2016 12:17:45 - *.itcomp.pl

.. z innej beczki... zobaczcie ściankę ze sponsorami klubu, na pierwszym miejscu koncern paliwowy MOL, a u nas bukmacherka...

kibic(L), 05.05.2016 12:25:26 - *.pl

Oj przesadzacie mocno z Bergiem. Przypomnijcie sobie poziom jaki reprezentowała drużyna grając z Celtikiem. W tamtym okresie to była najlepsza Legia od lat. Całe zło rozpoczęło się od meczu z Ajaksem i odejścia Radovica. To za czasów Berga Żyro, Kucharczyk, podobnie jak cała drużyna, wznieśli się na wyżyny swoich możliwości. Dla tych co tak jadą z Bergiem niech odpowiedzą sobie na pytanie czy od odejścia Berga coś się zmieniło? Czy nasza drużyna gra teraz lepiej?

truth, 05.05.2016 12:30:31 - *.centertel.pl

współczuję Węgrom

idol, 05.05.2016 12:34:25 - *.dzierzoniow.vectranet.pl

Przypomina mi sie grzegorz rasiak, wczoraj beton dzisiaj drewno, piłka nożna.

jnq, 05.05.2016 12:39:40 - *.static.ip.hexaoperator.pl

kibic(L), 05.05.2016 12:25 - *.pl

To o czym mowisz bylo zasluga jego poprzednika, na ktorym zreszta tez psy wieszali:))

o, 05.05.2016 12:46:25 - *.ip.telfort.nl

z Legią zdobył MP, Puchar Polski i zdominował grupę w LE, a wszyscy mają go za nieudacznika... Wskażcie innych trenerów, którzy w tak krótkim czasie tyle osiągnęli z Legią

buba, 05.05.2016 12:49:42 - *.internetdsl.tpnet.pl

Ciekawe czy faktycznie wypadnie z listy płac, czy dopiero zaczną się negocjacje żeby zrezygnował z wynagrodzenia. Bo jak jest chciwy to będzie brał dwie wypłaty.

Redakcja (LL!): coś przekombinowałeś. Jakby nadal brał wypłatę z Legii to nie mógłby pracować w Videotonie - to chyba oczywiste.

O, 05.05.2016 12:50:04 - *.dynamic.chello.pl

Czyli Legia już nie musi mu płacić?

szefczbródna, 05.05.2016 12:58:24 - *.dynamic.chello.pl

ŁYSYM I RUDYM NIE UFFIE

Krzeszczu, 05.05.2016 13:02:11 - *.cust.bredband2.com

do realista: a gdzie, lub w ktorym klubie mu sie udalo?
W Blackburn? Lilleström? Lyn?

do kibic(L): aha, 2 super mecze. A ile tragicznych? Tego ewidentnie nie pamietasz?
Tak, cos sie zmienilo, sa wpadki, ale nie przegrywamy meczow regularnie, przeciwnie, trudno nam strzelic bramke. Wiec gramy bardziej efektywnie, zbieramy wiecej punktow, gramy bardziej agresywnie.
Nie remisujemy na lewo i prawo, a trener nie pierniczy ze wszystko jest super i wogole bajer.
I zamiast ciagle miec wolne albo jezdzic na wycieczki w Alpy, druzyna nareszcie trenuje. A co za tym idzie ma sile grac, i wygrywac.
Byc moze juz zapomniales ale wlasnie wygralismy PP i mamy realne szanse na mistrza.

wszyscy berg-lovers juz pozapominali jaka padake prezentowala druzyna za jego trenerki.

gutek, 05.05.2016 13:05:47 - *.128

Szkoda, że kacapa od nas nie wzięli :/

der, 05.05.2016 13:06:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

JEEEEEEEEEEST!

77/82, 05.05.2016 13:31:24 - *.dynamic.chello.pl

@Krzeszczu: wciąż czekam na te chociaż 2 super mecze za Czerczesowa. Liga jest najsłabsza od lat. Wisła w tym sezonie nie grała nic, to samo Lech. Piast miał świetny początek, ale potem wrócili na swój poziom i tylko dlatego odrobiliśmy tę stratę. To czym się szczyci Czerczesow to tak naprawdę zadyszka Piasta. Jasne, zmiana trenera była konieczna bo tarcia były już zbyt duże (i kibic(L) ma rację, wszystko przez Rado i Leśnego i cały ten cyrk przed meczem z Ajaxem). Kadrowo Legia w tym sezonie powinna rozjechać tę ligę jak walec, tymczasem z meczu na mecz jest coraz gorzej. Taki Nikolic np. im dłużej trenerem jest Czerczesow, tym gorzej gra. Jedyny plus to to, że Prijovic zaczął strzelać, ale tylko tyle. Już za Berga było widać, że gość umie grać w piłkę i że to raczej dobry transfer, z którego prędzej czy późnej coś będzie. Z transferów za Czerczesowa właściwie tylko Hlousek jest naprawdę trafionym, te wszystkie Borysiuki i Aleksandrowy to porażka, a Hama nagle zapomniał jak się gra w piłkę albo jest wiecznie kontuzjowany. Prawda jest taka, że gramy cały czas taką samą padakę jak na początku sezonu, a ratują nas zwyżki formy pojedynczych graczy. I nawet machnąłbym na to ręką, gdyby nie sposób bycia Czeczesowa który zaczyna mnie irytować swoimi gadkami o tym jak to odrobił 10 punktów straty. Jak nie zdobędą mistrzostwa to nie ma litości, rusek out z Legii bo robi z nas pośmiewisko. Tak jak ostatnio pytał niby retorycznie czy piłkarze Legii wyglądają na idiotów, po czym zrównaliśmy się punktami z Piastem po żenującym meczu z Zagłębiem. Cała Polska się z nas śmieje, a jak przegramy to mistrzostwo (powtarzam: od lat nie było tak słabej ligi!) to już będzie kompromitacja całego. Tego chcecie? Dlatego naprawdę nie widzę powodów do najeżdżania na Berga (w drugiej połowie lat 90 i początku XXI mieliśmy na pęczki GORSZYCH trenerów) przy jednoczesnej aprobacie tego, co gra Legia w tej chwili.

Lee, 05.05.2016 13:56:51 - *.110

do : Krzeszczu

" A co za tym idzie ma sile grac, i wygrywac." szczególnie tą siłę pokazały mecze z Termalicą i Ruchem...

"Byc moze juz zapomniales ale wlasnie wygralismy PP i mamy realne szanse na mistrza." - chyba sytuacja była identyczna na tym etapie jak Berg był trenerem, więc nie bardzo trafiają te Twoje argumenty.

Co do Berga, to trenerem nie był złym i zakładam się, że jak przyszedł do Legii, Legia odżyła i zaczęła wygrywać w LE to piałeś z zachwytu.

Poza tym co mógł Berg zrobić jak sprzedali mu jedynego piłkarza, na którym mógł oprzeć budowanie i jako taką grę drużyny??


buba, 05.05.2016 14:03:54 - *.internetdsl.tpnet.pl

Może faktycznie trochę mnie poniosło, nie wiem jak to jest dokładnie w piłce, ale wg polskiego prawa nie ma problemu odbierania pensji z dwóch różnych miejsc. jak się mylę i jestem w błędzie to tylko będę się cieszył.pozdro

burek, 05.05.2016 14:17:55 - *.cnbch.uw.edu.pl

http://www.livescore.com/soccer/hungary/nb1/

jak to niewielka strata? przecież to przepaść...

ro, 05.05.2016 14:18:57 - *.play-internet.pl

77/82. Popieram twoje slowa nasza liga jest slabaa legia bez formy np taki kuchar k.... Krew zalewa czemu on gra, stale fragmenty w legii to kryminal a kuchar dalej wybija duda bez form a dalej gra mamy farta i tyle w temacie kto gra na skrzydlach bo ja nie wiem chyba jakies cienie

mietek, 05.05.2016 14:19:58 - *.ssp.dialog.net.pl

@77/82: A ja uważam, że Krzeszczu ma rację. Lata mi to, czy za Staszka zagramy dwa super mecze. Wolę brzydkie wygrane, ale wygrane. A nie piękne porażki. I powiedz mi tak szczerze - naprawdę sądzisz, że z Bergiem na ławce wykorzystalibyśmy zadyszkę Piasta i odrobili te 10 punktów? Bardzo wątpliwe, przy taktyce łysola - laga do przodu i się obaczy. I jeszcze ten jego kompletny brak autorytetu u piłkarzy. Staszka przynajmniej słuchają.
A co do samego newsa - świetnie się stało, bo odkąd Leśny w lutym na twitterze napisał, że chcą z nim negocjować rozwiązanie umowy, to jakoś konkretów nie było widać. A teraz przyszły same :)

kibic(L), 05.05.2016 14:33:35 - *.pl

@jnq

No właśnie. Na Urbanie też psy wieszali ale jemu też sporo zawdzięczamy choć nie uważam, że sukcesy Berga były wynikiem pracy Urbana. Mimo wszystko najlepsza gra Legii to okres, w którym sam przygotowywał drużynę do gry. A to, że się skończyło jak się skończyło to inna kwestia.

@Krzeszczu
Oczywiście, że pamiętam schyłek pracy Berga i padakę jaką prezentowała drużyna ale daleko mi do nazywania Berga nieudacznikiem. Sypnęła mu się drużyna po odejściu Radovica i nie udało mu się temu zaradzić. Nie zmienia to faktu, że wygrał MP, PP i bardzo dobrze szło mu w LE.
A jeśli chodzi o dzisiejszą Legię to chyba oglądamy inne mecze. Porażka z Termalicą, z Zagłębiem, z Ruchem Chorzów, remis z Lechią, remis z Pogonią... to według Ciebie mało strat punktów w ostatnim czasie? O jakiej agresji piszesz skoro ja widziałem ją tylko w pierwszym meczu rundy z Jagiellonią? Co z tego, że Stasiek dobrze gada jak ja jakiś wielkich efektów jego pracy nie widzę. Oczywiście, zdobyliśmy PP ale tak naprawdę oczy bolały w trakcie oglądania meczu. Puchar cieszy ale gra nie bardzo.

kris, 05.05.2016 14:43:33 - *.dab.02.net

[*] Videoton [*]

Arek, 05.05.2016 15:10:31 - *.free.aero2.net.pl

@77/82, Chyba się zapędziłeś trochę, bo prawda jest taka, że 10 punktów Czerczesow odrobił. Owszem, Piast zaczął gubić punkty, tylko, że gówno by to dało jakbyśmy nie wygrywali meczów. Jak już chyba Krzeszczu pisał, może nie gramy efektownie, ale za to efektywnie i nawet przy zrównaniu się punktami z Piastem nadal wszystko od nas zależy. Oczywiście wcale nie uważam, że powinno się po Bergu jeźdźić, bo fajnie się oglądało jego Legię w Europie, a już szczytem szczytów jest mówienie, że mecze z Celticem to dzięki poprzednikowi, bo poprzednik to miał już gówno do gadania, bo i w przerwie zimowej i potem w letniej przygotowywał Legię Berg. Ja tam życzę mu powodzenia na Węgrzech, chociaż nie powiem, też cieszę się ze zwolnienia z wypłacania mu tej pensji.

Krzeszczu, 05.05.2016 15:48:56 - *.cust.bredband2.com

Lee, bez napinki, ale skoro trener opiera cala swoja gre/taktyke na jednym zawodniku, to jest to dupa a nie trener. Trener powinien miec obrana strategie i taktyke, ustawiac jak najlepszy sklad i grac o zwyciestwo. bo gra 11stu a nie jeden. A biadolenie o tym ze wszystko opieralo sie na grze jednego jedynego grajka to tylko tanie alibi. Dupy a nie trenera.

Berg mial, na nasza lige, dobry sklad. Na tyle dobry zeby lige wyfgrac. Ale on wolal pitolic o tym jak to wszystko piekne, druzynie zamiast trenowac dawac wolne, wytawiac swoich ulubiencow zamiast optymalny sklad. Berg przewage punktowa roztrwonil i mistrza przegral.
Stasiek jeszcze mistrza nie zdobyl, ale 10 punktowa strate odrobil.
Berga nie ma i cale szczescie.
Stasiek to nie Klopp czy Ferguson, ale druzyne uporzadkowal.

Gramy agresywnie, wysokim presingiem, i mamy sile grac przez 90+ minut. Czego ani za Berga ani za Urbana nie bylo.

kibic(L), zgadzam sie i rowniez mnie wkurzaly takie porazki. Ale porazki byly, sa i beda, w kazdej lidze, kazdej druzyny. My nie jestesmy wyjatkiem.
Pozytywem jest to ze za Staska tych porazek jest malo. Na dodatek, kiedy tracimy pierwsi bramke potrafimy straty odrobic. Ani za Berga ani za Urbana tego nie bylo.

Nie twierdze ze Stasiek to jakis cudotworca i trener z ktorym zawojujemy swiat.
Ale jest to napeno lepszy szkoleniowiec niz jego dwaj poprzednicy.
I na dodatek, jak to mietek bardzo dobrze ujal, ma autorytet a pilkarze go sluchaja. Nie cacka sie, nie chucha i dmucha, nie wystawia ulubiencow.
Najlepszy przyklad to Zlatan. Na samym poczatku cos tam przegial, Stasiek go wyslal do rezerw, a teraz? Prijo gra jak szalony. Strzela, podaje, walczy, wygrywa starcia. Kazdy z nas go oklaskuje.

Na sam koniec przylacze sie do wypowiedzi Arka (patrz rowniez podejscie fanow Arsenalu Londyn!): wole bysmy wygrywali grajac brzydko, niz grac pieknie i dostawac becki.

Laczy nas to samo, Legia, wiec trzymajmy kciuki za druzyne i zebysmy za pare tygodni swietowali mistrza!

buba, 05.05.2016 15:55:58 - *.internetdsl.tpnet.pl

Jak się stoi tzn dopinguje na Żylecie to uj wielki z grą, tam to jest najmniej ważne, ważny jest wynik i atmosfera ;-). A gra to ważna jest jak się na C+ ogląda mecz. Stadion to nie kino.

Fi(L)ip, 05.05.2016 17:02:00 - *.102

A co mnie obchodzi Berg????
a Kowalski jest trenerem 5 ligowej Bystrej Bystrzycy....

mg, 05.05.2016 18:02:52 - *.centertel.pl

Klocicie sie o warsztat 2 trenerow i obwiniacie o porazki. Uwazam ze to grajki przegrywaja mecze. Owszem trener ma ich przygotowac do spotkania ustalic taktyke wprowadzic korekty taktyczne oraz personalne gdy cos nie idzie. Trener jeden czy drugi moze zmienic tylko 3 zawodnikow w trakcie spotkania... A czasami powinien 2/3 skladu zdjac z boiska bo graja tak jakby obcielo im jajca. Nastepna sprawa kim ich zastapic. Kazdy ma swoje zdanie. Pozdro.

Zlb82, 05.05.2016 18:07:58 - *.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

NIE NO FAKTYCZNIE ZA BERGA TO MAŁO Z LIGI NIE SPADLISMY:-)OGARNIJCIE SIĘ DECZKO!!!MISTRZ,LE,A BYŁABY MISTRZÓW!!!!MAŁO?TO ZAPRASZAM PRZED TV I BARCELONA!!!!A ŻE SOS OD LEŚNEGO CIĄGNĄŁ???A KTÓRY Z WAS CHCIAŁBY NIC NIE ROBIĆ!??? JA NA PEWNO!!!! LEGIA MISTRZ!!!

k(L)ik, 05.05.2016 19:18:03 - *.centertel.pl

Obyśmy jeszcze o Berga nie płakali!

Wolfik, 05.05.2016 20:59:46 - *.dynamic.mm.pl

Panowie, mamy piłkarzy jakich mamy i sam trener, chociażby miał nie wiem jaki warsztat z gowna bata nie ukręci. Mieliśmy jednego z najlepszych trenerów polskich (Skorża) który mistrzostwo przerżnął na finiszu. z Lechem mu się udało, ale na jesieni już było katastrofalnie. Berg trenerem nie był złym (tak uważam), podobnie jak i Czerczesow. Sytuacja w tej chwili jest o tyle lepsza niż rok temu, bo Leśny się ogarnął i Nikolicia nie sprzedał do Chin a obronę wzmocnił. Jestem pewien, że gdyby nie to to z Broziem i Brzyskim 10-cio punktowej przewagi moglibyśmy nie odrobić bo Jędza i Hlousek jednak różnicę robią.

@Krzeszczu, wiem że Czeczesowa lubisz, ale to jego eksperymenty w Lubinie (Jedza na środku, Broź na prawej a Pazdan na ławie) spowodowały, że nie mamy choćby tej marnej 3-oczkowej przewagi. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że nie tylko ja widziałem że takie ustawienie powoduje że byliśmy dziurawi jak gouda.

lemiesz, 05.05.2016 21:14:35 - *.centertel.pl

wszyscy jadą po Bergu, a swego czasu mało laski mu nie robili, gdy Legia szła jak burza w LE. Teraz już nikt nie pamięta wielu fantastycznych meczów, oraz tego, że Berg nie mógł liczyć na transfery, a na końcu sprzedali mu nawet Rado. Berg to była miazga w porównaniu do wuefisty Urbana czy Skorży, ale dostaje mu się bardziej niż tamtym nieudacznikom... zaiste to dziwne...
Życzę mu jak najlepiej. Gdyby miał lepsze warunki do pracy ze strony działaczy, to i może jego ocena byłaby diametralnie inna.

Krzeszczu, 05.05.2016 22:23:52 - *.cust.bredband2.com

@Wolfik: Lubie Staska, moze chocby ze wzgledu ze Urban byl slaby, a Lysy Losos totalnie marny. Wiec moze to wszystko spowodowane wieloletnim cierpieniem :-)

Ale tez nie jestem w niego wpatrzony jak w swiety obrazek.
Tez podkreslalem ze na eksperymenty nie ma miejsca.
(np Duda na skrzydle, Gui w srodku, Pazdan tez w pomocy itp).
Stasiek sporo poprawil, ale daleko i jemu i naszej kochanej druzynie do idealu.
Ale jestesmy na dobrej drodze!
Sa tacy ktorzy mowia ze jestesmy marni i ze w LM nie mamy co robic. Ale zeby do tej LM nawet miec szanse sie kwalifikowac, to trzeba zdobyc mistrza. A dla mnie zdobycie mistrza to juz cos! To jest sukces. To jest wygrana ligi.

Tak mnie moi najlepsi trenerzy uczyli, celuj w gwiazdy a zdobedziesz czubki drzew. Kazdy sukces, nawet ten maly, jest cos warty i na nim mozna budowac wieksze sukcesy.

Stasiek, jak narazie, jest na dobrej drodze. Pamietajmy ze jeszcze nie mial jednego pelnego sezonu!
To samo bylo kiedy MoPo przyszedl do Tottenhamu, mimo ze mial duzo lepsza reputacje. I niewiele brakowalo zeby dostal kopa.
A jak sie to pozniej potoczylo?
Staskowi zycze tego samego. Bo sukcesy Staska beda automatycznie sukcesami Legii!
A o tym wszyscy marzymy :-)

pzdr.

ryter, 05.05.2016 22:59:24 - *.dynamic.chello.pl

Dziwna decyzja Berga. Pobyt w Polsce pokazał mu, że jego cywilizowane metody w podejściu do podwładnego opierające się na szacunku, cierpliwości i odpowiedzialności nie przystają do tutejszej mentalności szlachecko-pańszczyźnianej. Na Węgrzech będzie miał do czynienia z tym samym problemem.

mg, 05.05.2016 23:01:04 - *.centertel.pl

H.. Z wynikami hej Legio jestesmy z wami! H.. Z trenerami... To samo z pilkarzami! LEGIA TO MY!!!

mg, 05.05.2016 23:17:30 - *.centertel.pl

Zycze nam samych sukcesow jak kazdy kto kibicuje Legii! Bergowi na wegrzech tez moge. Dopoki jego druzyna nie spotka sie z NASZA LEGIA! stasiek do roboty!!! Do boju LEGIO MARSZ!!! Marsz! Marsz! Marsz!..

petero, 06.05.2016 00:29:00 - *.dynamic.chello.pl

77/82 sto procent poparcia- drużyna nic nie gra i wygląda coraz gorzej, Berg wielki nie był ale nie uważam żeby Staszek był lepszy

k(L)ik, 06.05.2016 07:21:14 - *.dynamic.chello.pl

Obyśmy jeszcze o Berga nie płakali!

Maciek(L), 06.05.2016 07:42:51 - *.centertel.pl

Mogli trafić gorzej ale Urban był już zajęty......

Kipkorir, 06.05.2016 08:26:55 - *.dynamic.chello.pl

Z jednej strony szkoda mi Bratanków, z drugiej strony jak łosoś osłabi Videoton, to jest szansa na puchary dla Ujpestu, któremu kibicuję ;)
Najważniejsze, że tego anty-trenera nie ma jednak już w Legii, nawet na liście płac.

Gregohrrr, 06.05.2016 09:52:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

1/16 LE... Mistrzostwo, Puchar... już nie przesadzajcie że był aż taki kalafior ;) Znam gorszych ;]

Krzeszczu, 06.05.2016 10:06:57 - *.cust.bredband2.com

Gregohrrr: Berg to taki sam dobry trener jak Sasha Grey aktorka.... :-))))

Kruk, 06.05.2016 12:31:09 - *.internetdsl.tpnet.pl

Krzeszczu: uważam że Sasha Grey jest całkiem niezłą aktorką;)

fyfy, 06.05.2016 17:27:11 - *.centertel.pl

Moim zdaniem Stanisław w niczym lepszy od Heninga póki co nie jest, a nie zapominajmy o sezonie Berga w LE, wpadce z Celtikiem czy sprzedaży Rado.

Lulas, 06.05.2016 21:52:22 - *.dynamic.chello.pl

No nie mogę, jeszcze takiego kasztana będą ludzie opłakiwać!

Po(L)aris, 07.05.2016 11:17:33 - *.ssp.dialog.net.pl

Berg - trener który wprowadził Legię do Ligii Mistrzów.
Legia - klub który zrobił wszystko aby z niej odpaść.
Moim zdaniem Berg jest b. dobrym trenerem, a to że klub robił go w "jajo" to inna sprawa. Jestem przekonany że sobie poradzi i Videoton na tym zyska.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!