Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej

Piątek, 26 sierpnia 2016 r. godz. 16:05

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Dystrybucja biletów na mecze grupowe Ligi Mistrzów

źródło: Legia Warszawa

Legia Warszawa ogłosiła zasady dystrybucji biletów na mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów UEFA, w ramach której na Łazienkowską 3 przyjadą Borussia Dortmund, Real Madryt oraz Sporting Club de Portugal.

- Chcemy aby te wyjątkowe mecze obejrzeli przede wszystkim wierni kibice Legii Warszawa, dlatego podstawowym kryterium uprawniającym do zakupu pakietu biletów lub wejściówek na poszczególne spotkania będzie posiadanie karnetu na sezon 2016/17 oraz frekwencja na domowych meczach Legii w 2016 roku – powiedział Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Klubu.

Sprzedaż biletów rozpocznie się we wtorek, 30 sierpnia. Kibice będą uprawnieni do zakupu wejściówek wedle poniższego harmonogramu:

- Od 30 sierpnia 2016 (godz. 15:00) do 1 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż zamknięta pakietu biletów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla posiadaczy karnetów w sezonie 2016/17 zakupionych do dnia 29 sierpnia 2016 roku włącznie

- Od 1 września 2016 (godz. 13:00) do 2 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż zamknięta biletów na mecz z Borussią Dortmund dla posiadaczy karnetów w sezonie 2016/17 do dnia 29 sierpnia 2016 roku włącznie, którzy nie zakupili pakietu biletów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA

- Od 2 września 2016 (godz. 13:00) do 5 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 10 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa (mecze rundy zasadniczej i finałowej rozgrywek Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz eliminacji Ligi Mistrzów UEFA rozgrywane przy Łazienkowskiej 3)

- Od 5 września 2016 (godz. 13:00) do 6 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy 1 stycznia 2016 roku byli na 8 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa

- Od 6 września 2016 (godz. 13:00) do 7 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców nieposiadających karnetów na sezon 2016/17, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 6 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa

- Od 7 września 2016 (godz. 13:00) do 8 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 4 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa

- Od 8 września 2016 (godz. 13:00) – sprzedaż otwarta pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA oraz biletów na mecz z Borussią Dortmund dla wszystkich zainteresowanych

Ceny biletów zostaną podane w oddzielnym komunikacie w poniedziałek 29 sierpnia 2016 roku. Nie będzie możliwości udostępnienia pakietu/biletu innej osobie, a także zwrotu zakupionego pakietu/biletu – prosimy o rozważne dokonywania zakupów.

Sprzedaż ewentualnie pozostałych biletów na kolejne mecze z Realem Madryt i Sportingiem Club de Portugal będzie prowadzona w późniejszym terminie, o którym poinformujemy w oddzielnym komunikacie.



Komentarze: (201)

LEGIA, 26.08.2016 16:09:49 - *.204

No i git, pakiet wyeliminuje właściwie w 100 % pokemony które chciały się załapać incognito na real czy borussie

3er, 26.08.2016 16:12:33 - *.centertel.pl

Brawo.

Tomo., 26.08.2016 16:16:00 - *.centertel.pl

I o to właśnie chodziło.
Wcześniej dystrybucjia na PP wzorowa(2016)
Teraz LM.
Brawo zarząd!

ch, 26.08.2016 16:19:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

za wczesne te info, byście jeszcze troche zarobili na KK :P

stachuu, 26.08.2016 16:21:45 - *.172.ipv4.supernova.orange.pl

Sprzedaż w kasach czy online?

..., 26.08.2016 16:22:29 - *.static.ip.netia.com.pl

Trochę to nie fair. Karnety powinny być liczone jedynie do meczu rewanżu z Dundalk. Znajdą się gamonie co i karnety kupią byle krystynę obejrzeć na żywo.

MrG, 26.08.2016 16:22:31 - *.214.rev.kbt.pl

Brawo! Jedynie mały szczegół, że od 1 września mogłyby być pakiety dla osób, które kupiły karnety do dnia losowania, czyli 25.IX. Teraz jednak trochę osób się na te karnety rzuci, a gdyby nie LM to ich by nie kupowali
Ale może to już delikatne czepialstwo, jakby nie było, decyzja klubu prawidłowa!

PAweł, 26.08.2016 16:22:51 - *.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Jak komuś bardzo zależy to może kupić karnet sezonowy na Legie do 29 sierpnia i też będzie uprawniony do zakupu

lolo, 26.08.2016 16:22:59 - *.84

ale nie eliminuje innej patologii. Właśnie tra oblężenie oficjalnej i wyprzedaż wszystkich karnetów. Pazie realowcy kupują karnety po 5 stów , później jeden bilet na Real i się cieszą

MrG, 26.08.2016 16:24:30 - *.214.rev.kbt.pl

Oczywiście chodziło mi o sprzedaż od 30.08-1.09, nie od 1.09

szczery, 26.08.2016 16:25:04 - *.1

Z JEDNEJ STRONY DOBRZE BO NIE BEDZIE DZIECIARNI CO KOCHAJA REAL ( MIMO, ŻE NA ŻYLECIE I TAK 10 % TO SĄ JANUSZE ) ALE Z DRUGIEJ STRONY TO DYSKRYMINACJA. NIEDŁUGO NIE BĘDZIE SPRZEDAŻ WG KOLORU SKÓRY ALBO POCHODZENIA. ŻYLETA CZY NIE ŻYLETA KAZDY KTO MA KARTĘ KIBICA LL POWINIEN MIEC TAKIE SAME SZANSY. A TO , ZE KTOS BYL NA 4 MECZACH TO MAŁO ISTOTNA SPRAWA. JA NIE CHODZE CZESTO BO NIE BEDE PLACIL 50 ZL ZEBY OGLADAC PSEUDO GRAJKOW KTORZY PLUJĄ MI W TWARZ ZE NIBY WALCZĄ I SIĘ STARALI.

HAŃBA!

WYJAZD EUROPEJSKI !!!, 26.08.2016 16:26:31 - *.knc.pl

W jakich cenach mozna spodziewac sie biletów na wyjazdwy mecz na Borussie do sektora gosci ?
Bo tam bilety na normalne sektory po 200-300 zł. czy dla nas na sektor gosci będą w bardziej przystępnych cenach ?

lolo, 26.08.2016 16:30:56 - *.84

oficjalna padła, wielka wyprz na karnetach

jnq, 26.08.2016 16:35:48 - *.dynamic.chello.pl

Napiszcie rowniez jak wyglada dystrybucja biletow na wyjazdy o ile juz cos wiadomo na ten temat

szwed, 26.08.2016 16:36:16 - *.092.078.pools.vodafone-ip.de

posiadaczy karnetów w sezonie 2016/17 zakupionych do dnia 29 sierpnia 2016 roku włącznie??????????? do 29.09???
tzn że każdy dzieciak co ma bogatych rodziców może uzyskać pierwszeństwo w kupnie biletów!!!
Wykorzystujecie sytuację do sprzedaży jak największej liczby karnetów!! KASA KASA KASA!!!

Kedar, 26.08.2016 16:37:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Widzę, że będzie trzeba nastawić się na mecze wyjazdowe :) Akurat poprzedni sezon ze względu na narodziny dziecka był dla mnie średni pod względem chodzenia na mecze.

Do redakcji, 26.08.2016 16:37:15 - *.lomza.vectranet.pl

Ile biletów może kupić karnetowicz na mecz z Borussia Dortmund?

Redakcja (LL!): Tyle, ile ma karnetów.

(L)Łomża(L), 26.08.2016 16:38:23 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl

Do 5 września Żyleta powinna być pełna!

marcin, 26.08.2016 16:38:23 - *.jjs.pl

chcialem wlasnie sprawdzic jak sytuacja z karnetami i na zylete juz nic nie ma. Wszedzie 0% (chyba, ze to przez te lagi ich bardzo wydajenej bazy danych)

Brawo , 26.08.2016 16:38:30 - *.dynamic.chello.pl

BARDZO DOBRA DYSTRYBUCJA BILETÓW

Piknik, 26.08.2016 16:38:54 - *.play-internet.pl

Zobaczcie co się dzieje na Żylecie ! Karnety schodzą jak ciepłe bułeczki ! na LM z Żylety zrobi się sektor piknikowy.

azv, 26.08.2016 16:39:43 - *.centertel.pl

Pytanie: czy zaliczam się do kryterium uprzywilejowania dla tych którzy byli na meczach Legii, jeśli nie mam karty kibica i chodziłem bez niej?

oli, 26.08.2016 16:42:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

tu chodzi o kasę karnety do 29 sierpnia przysługują do zakupu biletów przecież ilu się znajdzie,żeby wykupić karnet.gówno by mieli za zysk jakby tolerowali jedynie karnety do meczu z dundalk

lolo, 26.08.2016 16:42:47 - *.84

Do redakcji: czy wiadomo jaki procent z dostępnych miejsc może być wyprzedany w karnetach?

(L)oks, 26.08.2016 16:42:58 - *.play-internet.pl

Mam na Ł3. 300km.I jestem na meczach Legii nie za często i napewno nie załapie się na L.M.Uważam jednak, że jest to sprawiedliwe.Najwierniejsi pokażcie moc jestem z wami niestety przed TV

S(L)awek, 26.08.2016 16:43:05 - *.143

DO REDAKCJI: Małe pytanie, jeśli miałem wykupiony pakiet na rundę finałową (4 mecze), a byłem tylko na 2 meczach, to liczy się to jako obecność na 4 meczach czy na dwóch?

Arek, 26.08.2016 16:44:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

@szczery, nie chcesz płacić 5 dych na Legię, ale jak już gra w lidze mistrzów to chętnie na Real byś poszedł co? Ja tam też na wszystkie mecze nie chodzę, bo nie zawsze się da, też nie jestem z Warszawy, ale karnet posiadam, chociażby dlatego żeby spokój mieć przy dystrybucji biletów na ligę. Na lm specjalnie się nie nastawiałem, a tu miłe zaskoczenie. Moim zdaniem fajnie to wymyślili, chociaż @... ma rację. Z drugiej strony jeszcze się taki nie narodził, żeby każdemu dogodził, więc krytykować nie ma co.

hubabuba, 26.08.2016 16:44:23 - *.dynamic.chello.pl

Czy finał PP się liczy?

lolo, 26.08.2016 16:45:48 - *.84

Do redakcji: czy wiadomo jaki procent z dostępnych miejsc może być wyprzedany w karnetach?

stoLica, 26.08.2016 16:46:13 - *.play-internet.pl

Redakcjo:
Do wymaganej liczby meczów u siebie zalicza się mecz gdy wchodziło się na udostępniony karnet kumpla?

Kurinhooo, 26.08.2016 16:48:09 - *.12

ej co to ma być ? loguje sie na LEGIONY patrze ile mam biletów od 1stycznia 2016 i pokazuje że aby 1 ?
byłem na meczu z Cracovią u siebie , z Trencin , z Dundalk i finał PP ......? kto to podlicza że aby na 1 meczu byłem ???

zajebiście, 26.08.2016 16:48:51 - *.dynamic.chello.pl

Prawie wszystkie karnety na żyletę kupione więc będzie januszowo

do ... i MrG, 26.08.2016 16:48:53 - *.141

A Wy na miejscu Legia Warszawa S.A nie chcielibyście, żeby w ciągu kilku dni wpadło Wam kilka tysięcy karnetów po parę stówek?:). Proste.

do szczery, 26.08.2016 16:50:13 - *.10

To jak nie chcesz płacić 50 zł żeby oglądać Legię to 100 zł też nie zapłacisz więc twoje wypociny zachowaj w domu przed TV

kasa leci, 26.08.2016 16:50:40 - *.84

Karnety na Żyletę wyprzedane;) Ciekawe ile osób wyjedzie z meczu z płaczem i żalem po starconym szaliku i koszulce CR7;)

kibic, 26.08.2016 16:51:38 - *.10

pragnę poinformować że sprzedaż karnetów na Żyletę jest zablokowana!!!

lucho_83, 26.08.2016 16:54:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bardzo dobrze, Liga Mistrzow to Nagroda dla Fanatyków!!

Do Kurinhooo, 26.08.2016 16:54:31 - *.172.ipv4.supernova.orange.pl

Mam tak samo jak Ty. Pokazuje mi że byłem na tylko 1 meczu w sezonie 2016/17, a byłem na trencinie i dundalku

Paziowyy, 26.08.2016 16:55:25 - *.play-internet.pl

Do redakcji: PILNE: Czy klub zablokował możliwość kupienia karnetu na Żyletę ?

marionek, 26.08.2016 16:56:37 - *.itsa.net.pl

Ale kasiory na januszach zarobią :) i bardzo dobrze pewnie głupki będą kupowali karnety żeby jakiś głupi napompowany ral zobaczyć to się w głowie nie mieści jak można być kibicowąc klubowi z innego państwa będąc obywatelem klubu z którym z nim rywalizuje to jest dla mnie sf.

Bartek, 26.08.2016 16:56:59 - *.158

Brawo zarząd.

Sprawiedliwie dla kibiców i drogo dla realowej gimbazy (koszt karnetu).

Awaria, 26.08.2016 16:57:15 - *.84

W systemie karnetów poważny błąd- wszystkie miejsca na Wschodniej są dostępne. Jeśli klub sprzeda karnet na miejsce już zajęte to będą niezłe awantury na meczach...

123, 26.08.2016 16:57:52 - *.knc.pl

JAKIE MOGA BYC MNIEJ WIECEJ KOSZTY BILETOW NA SEKTORY GOSCI NA BORUSSI, REALU, SPORTINGU ??????!??!?!!!!!!????!?!?!?!?!????!?!

Kurinhooo, 26.08.2016 16:58:03 - *.12

pomoże ktoś czy mam zbojkotowac to wszystko ?
co to ma być ? loguje sie na LEGIONY patrze ile mam biletów od 1stycznia 2016 i pokazuje że aby 1 ?
byłem na meczu z Cracovią u siebie , z Trencin , z Dundalk i finał PP ......? kto to podlicza że aby na 1 meczu byłem ???

Redakcja (LL!): Skontaktuj się z klubem albo spokojnie poczekaj. Na pewno przed rozpoczęciem sprzedaży dane zostaną zaktualizowane.

Do reakcji, 26.08.2016 16:58:12 - *.10

Mam karnet na Żylete i na wszystkich meczach byłem w 2016 roku.
Czy jak nie kupie pakietu, to w późniejszym terminie kupię będę mógł kupić pojedynczy bilet na Real i Sporting?
Czy jak wykupią się pakiety to niestety nie?

Redakcja (LL!): Jeśli wszystkie bilety zostaną sprzedane w formie pakietów, to nie, bo przecież te miejsca będą już zajęte.

Kedar, 26.08.2016 16:59:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Czyżby Janusze się rzucili się na karnety na Żyletę? Serwery ledwie działają. Jeśli tak to będzie niezła szopka :D

zbig, 26.08.2016 17:00:11 - *.240

a dla kibiców Zagłębia Sosnowiec będą bilety?

S(L)awek, 26.08.2016 17:01:31 - *.143

Dobrze, że chociaż zablokowali sprzedaż karnetów na Żyletę. Ufff

hubabuba, 26.08.2016 17:01:56 - *.dynamic.chello.pl

Redakcjo:
Czy finał PP się liczy? Bo akurat jest to dla mnie "graniczny" mecz ;)

L L L, 26.08.2016 17:04:12 - *.centertel.pl

Do redakcji:
W kasach jest możliwość kupna biletu we wtorek.

ananas, 26.08.2016 17:09:34 - *.dynamic.chello.pl

Przed chwilą aktywowałem sobie konto w Legionach. Czy to znaczy, że mam zero meczów w 2016, mimo ze byłem na kilku? jak to sprawdzić?

Legia , 26.08.2016 17:13:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Czyli jak chce kupić pakiet na trzy mecze to nie mg bo nie mam karnetu na sezon 16/17 sory bardzo ale bylem na wszytkich meczach elimancyjnych

mle, 26.08.2016 17:15:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A ja przyznam, że nie rozumiem decyzji wstrzymania sprzedaży karnetów na Żyletę. Niech kupują, klub zarobi. Przyjdą na jeden, dwa mecze i już. Kto miał kupić karnet na sezon, już to zrobił.

STARA ŻYLETA, 26.08.2016 17:17:55 - *.120

Dla mnie sprawa jest jasna: gimbaza która chodzi się lansować odkąd jest nowy stadion jest uprzywilejowana, a Stara Żyleta ma sp....alać. Skoro tak to chciałoby się powiedzieć "bawcie się sami" ze swoją gimbazą. Nie każdy ma 5 km na stadion, niektórzy mają 500 lub więcej bo tak im się życie potoczyło, ale jak mieli bliżej to byli na każdym meczu i jeździli na wyjazdy, a teraz mogą być tylko sporadycznie. Ciekawe ilu z tych co teraz chodzą zmarzło czy przemokło na starej Żylecie, ile chodziło w 2003, 2004 gdy nam nie szło, gdy z taką Łęczną było z 500 os na Żylecie. Ciekawe ilu było 21 lat temu na LM...? Ilu było na protestach z ajtitajem, przeszło przez widelca i inne perypetie... ???

MartinMix, 26.08.2016 17:19:22 - *.dynamic.chello.pl

Dziwi mnie podejście niektórych z Was, przecież to dobrze dla klubu że daje szansę zakupu karnetów i w ten sposób również biletów na mecze LM - przecież jak kibice Realu czy Borussi lub osób zainteresowanych jedynie tymi spotkaniami kupią karnet to dadzą dodatkowo zarobić klubowi również na spotkaniach ligowych, nawet jeśli nie będą na nie chodzić. Mnie tam to pasuje :)

PYTANIE do redakcji LL, 26.08.2016 17:22:29 - *.dynamic.chello.pl

Czy finał PP też się liczy?
Wielu kibiców było na 5 lub 7 meczach i brakuje im tego jednego meczu aby być wyżej w hierarchi.

@MartinMix, 26.08.2016 17:26:52 - *.ssp.dialog.net.pl

Pasuje ci? Takie karnety-widmo będą blokować frekwencję na meczach ligowych. I tak kibice regularnie chodzący na mecze nie dość, że nie są do końca uprzywilejowani do zakupu pojedynczego biletu na LM (bo pakiety to mimo wszystko będą worek złota kosztować) nie będą też mogli teraz kupić na ligę, bo jakieś barany będą blokować miejsca.

ZMIENIĆ REGULAMIN KARNETÓW , 26.08.2016 17:30:04 - *.centertel.pl

Niech klub zmieni regulamin zwrotu karnetów dla osób które kupiły karnet po losowaniu. Dla takich osób w przypadku skorzystania z przywilejów na zakup biletu lub biletów na LM w przypadku zwrotu zwracane byloby 1 pln za każdy nierozegrany mecz.

r2, 26.08.2016 17:31:53 - *.dynamic.chello.pl

Co za debilizm z tymi karnetami! Janusze właśnie wykupują karnety żeby Krystynę zobaczyć na żywo. Powinno być tylko dla tych co mieli karnet do meczu z Dundalk!

kibic L, 26.08.2016 17:32:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Seweryn Dmowski na ty napisal: Ze jak ktoś kupi karnet na ligę, potem LM i będzie chcial zwrócić na sezon to traci bilety na LM!

slawek, 26.08.2016 17:32:43 - *.143

Do tych co pytają o finał PP to na pewno się liczy.

Olson, 26.08.2016 17:32:44 - *.v41.interkam.pl

Zła decyzja klubu. Jeżeli zakochani w Realu Janusze wykupią nam wszystkie karnety, to potem na meczach ligowych stadion zapełni się max. w 60 %. Dla kogoś kto ma trochę kasy i jest realmaniakiem, wydanie tych 600 zł. na karnet to nie problem , kupi tylko po to, żeby obejrzeć swój Real. A tym samym zablokuje miejsce, zarówno na naszą ligę, jak i na Ligę Mistrzów dla fanatyków Legii, których nie stać na karnet. Na lidze stadion będzie świecił pustkami, pomimo braku biletów w sprzedaży.

Ccf, 26.08.2016 17:32:58 - *.devs.futuro.pl

SUPER :)

do MrG, 26.08.2016 17:38:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Karnety są drogie, na pewno trochę osób kupi, ale wg mnie niewiele - to nie powinno mieć wpływu na całosć sprzedaży.

do "ananas ", 26.08.2016 17:38:40 - *.play-internet.pl

Ja mam tak samo

maxio , 26.08.2016 17:39:25 - *.5

Ja nie chodzę na mecze ale liczę ze mi się uda iść na real bo reszta to padaka. Widzę jak grają w tv to szkoda kasy wydawać i oglądać tą zenade w domu przelacze kanał i gotowe.

do 'Olson', 26.08.2016 17:41:17 - *.play-internet.pl

Niestety, ale masz całkowitą rację!

(L)ata90, 26.08.2016 17:42:05 - *.dynamic.chello.pl

Lanserzy i gimbaza która nawet nie pamięta jak wyglądał stary stadion kupi bilet, a wierni z (L) w sercu którzy nie jedno przeszli na kibicowskim legijnym szlaku wykluczen bo nie było im po drodze na ostatnie mecze. I jeszcze janusze od Cristiano którzy rzucili się na karnety. Brawo zarząd! Brawo Leśny! ... Po trupach do celu byle kasa wpadła.

G., 26.08.2016 17:44:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No z tym karnetem trochę pojechali. Powinnno być pierwszeństwo dla zeszłorocznych karnetowiczów. Brakuje mi też ostatniej kategorii 1+ mecz. Zawsze to pewność że kibice Legii wykupią ostatnią pulę a nie przypadkowe osoby. Ale tak czy siak plus dla zarządu, że dbają w pierwszej kolejności o swoich kibiców

Do Redakcji , 26.08.2016 17:47:39 - *.143

Jak miałem pakiet na rundę finałową (4 mecze) a poszedłem tylko na 2 mecze to liczy się to jako 4 czy jako 2? Za 2 mecze, na których nie byłem nie miałem zwrotu kasy. Dzięki za odp.

kibice realu KUPIĄ KARNERTY?, 26.08.2016 17:48:14 - *.dynamic.chello.pl

Jak janusze które kibicują realowi kupią karnety to na lidze będzie połowa stadionu pusta mimo sprzedanych wszystkich karnetów i na meczach z borussią i Sportingiem będzie połowa stadionu pusta.

KTO WYMYŚLIŁ ŻE LICZĄ SIE KARNETY SPRRZEDANE DO PONIEDZIAŁKU DO 29 SIEPNIA?

Wielu januszy kupi karnet za 500 zl przyjdą na real i już ani razu wiecej w sezonie blokując miejsca normalnym kibicom,może być tak że Legia sprzeda 30 tys. karnetów,a na każdym meczu będzie góra 15 tys. ludzi.

Zibi, 26.08.2016 17:49:06 - *.play-internet.pl

Redakcjo na podstawie jakich przepisów nie bedzie można zwracać biletów i pakietów . Prawo konsumenta nie obowiązuje juz czy jak ....

L, 26.08.2016 17:53:18 - *.241.wlantech.pl

Wszystkie karnety na żylete wykupione :(

zz, 26.08.2016 17:53:34 - *.dynamic.chello.pl

Mądry kompromis. Posiadający już karnety mają prawo do pakietu, jednocześnie jest okienko, które sprawi, że karnety kupi więcej osób do 29 sierpnia. Oczywiście, że będzie także sporo pajaców, co to kupią karnet tylko po to, żeby pójść na LM, bo ich na to stać i ich miejsce na lidze będzie puste, ale przecież klub dzięki temu zarobi, więc nie widzę problemu.
Szkoda tylko, że choć jeden mecz nie będzie na Stadionie Narodowym - prawie dwukrotnie większa pojemność.

doradca, 26.08.2016 17:54:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Powinno byc karneciarze do 24.8 dostają 48h ,pozniej ci co byli w 2016 na 10 meczach 24h i na koncu otwarta dla wszystkich,a nie zdupy podział na tego co był na 2 a inny na poł meczu. całosc w max 4 dni

ch, 26.08.2016 17:54:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

moim zdaniem te karnety to totalna pomyłka, chcieli dobrze, ale nie pomyśleli do końca, Zyleta niby zablokowana i tam Realowiec nie kupi, ale pozostałe trybuny mają na wyciągnięcie ręki, powinno być tak jak w kolejnych dniach, np w pierwszej kolejności mozliwosc zakupu maja osoby co byli na 15 meczach, 13, 10 itd Ci karneciarze którzy zasłużyli na LM taką okazję przecież i tak bedą mieli, a nowych to przyblokuje. A w ogóle to rozbudowac ten stadion trzeba, 3 piętro by się przydało, chyba coś tam z tych zysków jest odłożone

KIBICE REALU WYKUPUJĄ KARNETY, 26.08.2016 17:55:02 - *.dynamic.chello.pl

Kibice realu wykupią karnety przynajmniej na Żylete i będzie tak że przyjdą tylko na 1 mecz,a póżniej przez cały sezon w Ekstraklasie i w Lidze Mistrzów pół Żylety będzie pusta.Zwykli kibice Legii którzy chodzą co drugi lub trzeci mecz bo ich nie stać na karnet będą zablokowani przez fanów Krystiana i Realu i nie będą mogli kupić biletów na Żylete.

KARNETY - sposób na cwaniaków, 26.08.2016 17:55:08 - *.84

Niech klub ogłosi, że PRZYWILEJ wcześniejszego zakupu biletów na mecze Ligi Mistrzów wpływa na zasady zwrotów karnetów.

Dla osób, które SKORZYSTAJĄ Z PRZYWILEJU wcześniejszego zakupu zwrot karnetu nie będzie możliwy. Lub będzie jedynie zwracana symboliczna złotówka za niewykorzystaną część karnetu.

W systemie biletowym można dodać dodatkowe pole do zaznaczenia z oświadczeniem o tym, że "Korzystając z przywileju wcześniejszego zakupu biletu na LM zgadzam się, aby w przypadku ewentualnego zwrotu karnetu zwrócone było jedynie 1 zł".

Zgoda byłaby dobrowolna, albo DOBROWOLNY PRZYWILEJ wcześniejszego zakupu i brak możliwości zwrotu karnetu na normalnych zasadach, albo zakup biletów na LM razem z resztą kibiców i możliwość zwrotu karnetu na zasadach dotychczas obowiązujących.

do Olson, 26.08.2016 17:55:20 - *.143

Kasa Misiu kasa, tylko to się liczy, co ich obchodzi pusty stadion skoro miejsca będą opłacone ze sprzedaży karnetów fanom CR7.

macias, 26.08.2016 17:59:06 - *.play-internet.pl

EJ to liczba meczy od 2016 liczona jest na legionach czy strefie kibica? Pozdro

Bocian, 26.08.2016 18:00:36 - *.bigpipeinc.com

Jestem z Sosnowca, kilka lat mieszkam w Kanadzie. Jak mieszkalem w PL jezdzilem na mecze. I na Legie i na Zaglebie. Teraz bede akurat w PL na urlopie i chcialem jechac na chicby jeden mecz, niestety szanse na bilet znikome. Ale jak mialbym siedziec z burakami z Poznania, ktorzy przyjechali zobaczyc krystyne to wole siedziec przed TV a atmosfere niech robia fanatycy, tajze brawo dla zarzadu. Warto byloby dac info, ze nie beda tolerowane zadne barwy realu, koszulki szaliki itd. Wiem jak to brzmi, ale znam tez rzeczywistisc. Pozdro Bracia

lemdzian, 26.08.2016 18:01:14 - *.play-internet.pl

Fatalny pomysl,ZYLETA pelna piknikowych Januszow,kto to wymyslil?????Karnetow na zylete brak bo piknikowcy juz zakupili by obejrzec Krystyne i Reusa....Zenada,pozostaje zrobic wycieczke do Madrytu i Dortmundu,w tamtym roku na LM najtansze byly pov40 euro.

eth, 26.08.2016 18:02:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

@mle - a ja nie rozumiem dlaczego ty nie rozumiesz. Już teraz ok 10% Żylety na meczach nie dopinguję tylko idzie na łuk i normalnie ogląda mecz. Gdyby nie została sprzedaż wstrzymana to byłaby porażka Żylety na LM jesli chodzi o atmosferę.

LUCEK, 26.08.2016 18:08:24 - *.play-internet.pl

Znam cene pakietu na LM to 550 zl wiec 50% z Januszow i innych piknikowiczow zrezygnuje....

HanseL, 26.08.2016 18:08:43 - *.92

Też jest dziwne że w systemie on-line teraz pokazuje że cały trybuna wschodnia jest puszty..... Ale mam tam moje miejsce który teraz jest wolny. Coś na pewno nie jest dobrze.

MrG, 26.08.2016 18:17:13 - *.214.rev.kbt.pl

No to jeszcze ciekawe, czy karnety można zwracać, bo to też niektóre cwaniaczki mogą wykorzystać i zwrócą karnet po kupnie biletów na LM

POMOC, 26.08.2016 18:19:12 - *.play-internet.pl

Jak policzyć na ilu się było meczach od 2016? człowiek jeździ to tu to tam i nie może się doliczyć czy był na 7,8 czy 10 :D
1- finał na narodowym się liczy?
2-jak ziomek przepisał mi bilet to się liczy?

Gumis1984, 26.08.2016 18:20:32 - *.118.host.citystrada.pl

Bez sens, że zrobili pierwszeństwo dla tych co kupią nawet 29.08. Janusz kupi pakiet i odda karnet. Chyba, że pomyśli klub i zwrot karnetu zakupionego już po losowaniu LM będzie nieopłacalny.

(L)uk, 26.08.2016 18:24:19 - *.dynamic.chello.pl

A nie zastanowiliście się, że wszyscy Janusze teraz kupują karnety???

eth, 26.08.2016 18:24:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jesli chodzi o karnety to niech jeszcze dzis Leśny ogłosi że za oddanie karnetu bedzie zwracane tylko 5 zł/mecz i po sprawie. Dużo zostało jeszcze na Żylecie, atmosfera bedzie ok.

hm, 26.08.2016 18:26:23 - *.dynamic.chello.pl

Nie zaliczam się do wspomnianej kategorii, od 13 lat uczęszczam na Legią, ale pewnie sporo jest opisanych przez was dzieciaków. Niestety, ruch wykonany jednak niekoniecznie dobry. Mam nadzieje, że jakoś uda wam się trafić na stadion. Sam nie jestem tego pewien, bo karnetu z nawyku nigdy nie miałem. Drugą kategorię spełniam, ale i tak 3 % wolnej trybuny - reszta karnety. Kij wie co to będzie.

Jak wygląda sprawa - kupić karnet, kupić pakiet, zwrócić karnet. Mam nadzieje, że wtedy też jest anulowany pakiet. W innym przypadku trochę niepoważnie.

Nie wiem jak wyglądały zajęte miejsca przez wykupione karnety, ale teraz północna czerwono-szara. Od 0% do 1% na sektorach.

dominik1916_wrk, 26.08.2016 18:27:15 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl

KASZANKA ...

(L)uk, 26.08.2016 18:27:49 - *.dynamic.chello.pl

Tatuś ma pieniądze to kupił karnet, żeby synuś obejrzał Krystynkę... A reszta ze starej żylety spierd... Dzięki Prezesie ja wiem, że to biznes, ale słabo wyszło...

Qba, 26.08.2016 18:27:51 - *.inaddr.ip-pool.com

To jest skandal. Regularnie chodzi się na mecze od lat, jeszcze odkąd był stary stadion, czeka się latami na upragnioną LM, a teraz jak jest LM to nie można iść na stadion bo się miało dłuższe wakacje i nie mogło się być na kilku ostatnich meczach, a janusze i tak rozbijają skarbonki i wykupują karnety żeby iść obejrzeć krystynę w akcji... :-/

Dickson Chotowski, 26.08.2016 18:34:26 - *.range109-145.btcentralplus.com

Niech sprobuje jakis Janusz wejsc na Zylete w koszuli Real Madrid.......

Maro do maxio, 26.08.2016 18:39:12 - *.centertel.pl

jak chcesz isc na real to jedz sobie do Madrytu tu sie chodxi na Legie.

Prezio, 26.08.2016 18:39:51 - *.jmdi.pl

Real-pokemonów to nie powstrzyma. Kupią sobie karnety przed 29 sierpnia 2016. Tak naprawdę to bat i kara(?) dla "okazyjnych kibiców" i januszy zasiadających głównie na wschodniej.

hah, 26.08.2016 18:41:19 - *.dynamic.chello.pl

To jest jakaś kpina, a nie dobry pomysł. Jedynym racjonalnym wyjściem było zablokowanie możliwości kupienia karnetów na 40% każdej z trybun lub późniejszy komunikat " z powodu przeciążenia systemu karnety kupione od 22.082016 nie uprawniają do wczesnego zakupu biletu na LM". Będzie kibiców (L) tylu co wykupionych karnetów przed losowaniem. Reszta cyrkowców z całej polski. Brakuje jeszcze rozkręcenia afery na meczu i wywalenie z LM. Gratulacje dla firmy, bo trudno po takim ruchu nazwać klubem.

Wystarczyło uwzględniać tylko karnety kupione wcześniej, a dla zjazdu kibiców realu ceny pomnożyć, oczywiście jak zostaną bilety. Piknikkwo-teatrowo się zapowiada. Piłkarsko nie błyśniemy, a przez taką dystrybucje biletów i kibicowsko będzie pośmiewisko u nas.

Prwne info, 26.08.2016 18:42:29 - *.dynamic.chello.pl

Real przyjedzie do Wawy w rezerwowym skladzie to pewne.

Igson, 26.08.2016 18:42:43 - *.static.ip.netia.com.pl

eeeej Panie, Panowie, droga redakcjo działa Wam opcja Zaloguj po prawej stronie np. na https://serv289.legia.com/msi/SelectSector.aspx

chciałem sprawdzić na ilu meczach byłem w 2016, nie wszystkie pamiętam :) :P

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

BaRtek, 26.08.2016 18:46:11 - *.254

Chu...e W poprzednim sezonie ze wzgledow zdrowotnych nie moglem byc na zadnym meczu awczesniej przez kilka lat jezdzilem regularnie i teraz na takie wydarzenie nie mam prawa jechac??

(L), 26.08.2016 18:46:13 - *.elk.mm.pl

Janusze kupią karnety, następnie pakiet na LM i od razu zwrócą zakupiony karnet proste ;-)

fotelowa polska, 26.08.2016 18:54:41 - *.dynamic.chello.pl

myśli, że tu gwiazdy przyjadą ? Znowu głębokie rezerwy jak to już bywało. Wypierdzielać przed tv, tam gdzie wasze miejsce.

Do (L)ata90, 26.08.2016 18:55:02 - *.knc.pl

Skoro jesteś takim wiernym fanem to aż nie możliwe żebyś nie miał żadnych znajomości z środowisku i nie załatwił sobie biletu ;) Nie wspominając ze nie było cie na choćby 4 meczach w tym roku

arczi, 26.08.2016 18:55:15 - *.play-internet.pl

Teraz wszyscy kupią karnet, a jak się skończą mecze LM u nas to zaczną zwracać żeby jeszcze parę złotych odzyskać.

KAMI(L), 26.08.2016 18:59:51 - *.dynamic.chello.pl

BILETY POWINNY BYĆ DLA KARNECIARZY Z POPRZEDNIEGO SEZONU LUB DLA KARNECIARZY NA TEN SEZON ZAKUPIONYCH PRZED DNIEM LOSOWANIA!

OLSON 100% RACJI, POWINNO SIĘ ZMIENIĆ ZASADY I TO JESZCZE DZISIAJ!

A poza tym bracia, na każdym meczu niech będzie piekło! Każdy mecz to tylko 90 minut! I to tyczy się każdej trybuny, jak trafią jakieś realfany to niech tracą barwy i niech stoją cały mecz, każdy na każdej trybunie niech zapier.... na stojąco pełne 90 minut! Niech każdy widzi że Warszawa się bawi, a nie siedzenie jak na stypie w Hiszpanii, Portugalii czy innej Anglii!

LEGIA MISTRZ!

eth do Redakcji, 26.08.2016 19:00:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Rozumiem że dla karnetowiczów, czyli w sprzedaży zamkniętej, bilety będą do kupienia również w kasach nie tylko w necie, zgadza się?

PiotrŻo(L)iborz, 26.08.2016 19:04:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Bardzo dobra dystrybucji biletów oraz pomysł z dopuszczeniem karnetów zakupionych obecnie. Myślę, że wielu z tych ludzi zacznie chodzić na mecze w przyszłości gdy tylko poczuje tę atmosferę na stadionie. Ja sam zacząłem regularnie odwiedzać stadion właśnie po meczach w LM 21 lat temu i do chwili obecnej staram się być na wszystkich meczach, nawet tych ze słabym przeciwnikiem. Mam i miałem karnet od początku a w szufladzie nawet ten z trumną :)

Bartek, 26.08.2016 19:23:24 - *.158

Juz to widzę jak Janusze kupują karnet na Żyletę bo tanio i przychodza oglądać krystynę.... zostaną szybko postawieni do pionu...

Michal, 26.08.2016 19:29:31 - *.play-internet.pl

No i pokemony wykupili karnety na żylete prawie juz nie ma a na lidze zyleta bedzie do konca sezonu pusta

ELBLAG, 26.08.2016 19:37:59 - *.play-internet.pl

POLICZEK DLA LUDZI KOCHAJACYCH LEGIE A NIE MIESZKAJACYCH W STOLICY,ZE WZGLEDU NA PRACE ORAZ PONAD 200 KM DO WARSZAWY BYLEM W TYM ROKU NA 4 LIGOWYCH I REWANZU Z IRLANDCZYKAMI.KIBICUJE LEGII Z CALYCH SIL OD PONAD 20 LAT I TYLE CZEKALEM ZEBY OBEJRZEC UKOCHANA LEGIE W LM....TAK TRACI SIE PRZYJACIOL.....ZENADA,ZEBY JANUSZ PIKNIKOWSKI MOGL MIEC UDZIAL W SWIECIE NA LAZIENKOWSKIEJ A PRAWDZIWY KIBIC ZASIADAL PRZED TV.JEZELI NIE UDA MI SIE DOSTAC BILETOW,PRZESTAJE JEZDZIC NA LEGIE ALE NIE PRZESTANE JEJ WIELBIC!!!!ZOSTAJE TELEWIZOR....

sprite, 26.08.2016 19:45:08 - *.mobile.sferia.net

Gdzie znajdę cennik pakietu?

cymek, 26.08.2016 19:52:10 - *.play-internet.pl

do redakcji: Zarząd Legii Warszawa wprowadził właśnie zmiany w Regulaminie Sprzedaży Karnetów. Wiecie może konkretnie co się zmieniało w zapisach ?

Redakcja (LL!): Chodzi przede wszystkim o zapis dotyczący braku możliwości zwrotu karnetu: "W przypadku gdy Nabywca Karnetu na pod stawie Karnetu uzyska zniżkę lub rabat na zakup biletu/pakietu, a następnie dokona zakupy biletu/pakietu biletów na Mecz nieobjęty Karnetem, prawo, o którym mowa w ust. 10 powyżej takiemu Nabywcy Karnetu nie przysługuje."

hmmm, 26.08.2016 19:54:15 - *.dynamic.chello.pl

Jest jeden duży problem w takiej dystrybucji. Gdzie są najtańsze karnety? Na Żyletę. Ile kosztuje? Nie pamiętam, ale pewnie koło 600 zł. Zapalony fan Realu/BVB będzie w stanie wydać taką kwotę ekstra. Przecież u konika płaciłby pewnie o mniej więcej tyle więcej za bilet. Jaki tego będzie skutek? Klub zarobi, jasne, ale jednocześnie na stadionie zablokuje się miejsce, na które na lidze nikt nie przyjdzie. Na Żylecie...

Kamil M, 26.08.2016 19:56:11 - *.tvp.pl

Dziękuję Zarządowi za uznanie dla kibiców, którzy mają "L" w sercu. To jest nasz Święto!

janski, 26.08.2016 20:14:41 - *.pansa.pl

Wszystko fajnie tylko ja noe chce iść na Real ale na borussie o sporting chętnie sobie obejrzę, od 1 stycznia byłem na 10 meczach a każecie mi wykupić cały pakiet jeszcze gdybym mógł chociaz komuś oddać bilet na Real to bym sie z kimś złożył.

powiślak, 26.08.2016 20:20:38 - *.centertel.pl

@STARA ŻYLETA nawet nie wiesz ile bym dał za wyburzenie tego stadionu i wstawienie znowu starego z dawną atmosferą i w ogole za starą Legie...

Zyleta, 26.08.2016 20:30:10 - *.pansa.pl

Jest to kpina z kibicow, ja rozumiem ze klub chce zarobić na karnetach ale po lidze mistrzów żyleta będzie w połowie pusta. Janusze przestaną przychodzić a w ich miejsce nikt nie przyjdzie bo nie bedzie mozna kupić biletu. Gratulacje

danny, 26.08.2016 20:35:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Furtka do zwrotu karnetów (kupionych tylko dla LM) zamknięta :)
Brawo!

II 9. Karnet nie obejmuje (...) meczów rozgrywanych na Stadionie w rozgrywkach prowadzonych przez UEFA, w tym Ligi Europy lub Ligi Mistrzów...

III 10. Z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej, Nabywca Karnetu ma prawo do zwrotu Karnetu...

III 11. W przypadku gdy Nabywca Karnetu na podstawie Karnetu uzyska zniżkę lub rabat na zakup biletu/pakietu, a następnie dokona zakupy biletu/pakietu biletów na Mecz nieobjęty Karnetem, prawo, o którym mowa w ust. 10 powyżej takiemu Nabywcy Karnetu nie przysługuje.

KibicWwa12, 26.08.2016 20:35:48 - *.play-internet.pl

Widzę to tak:
Kasztany kupują karnety
Następnie bilety na Real
Do grudnia na lidze bedą pustki bo nowi karneciarze nie przyjdą
Po LM masowy zwrot karnetów
A na Żylecie zrobi się atmosfera piknikowa bo przyjdą pazie, które nie znają żadnej przyśpiewki ani zasad panujących na trybunie północnej
Następnie oprawy nie wyjdą bo owe pazie nigdy nie miały z czymś takim do czynienia, zaczną robić zdjęcia i kręcić filmiki, poza tym przyjdą na czarno lub różowo i usiądą wcinając popcorn
Obym się mylił ...
Jak to Staruch kiedyś powiedział "wolałbym, żeby była nas garstka, ale normalnych, zamiast tysięcy pazi"
Pozdro

r, 26.08.2016 20:44:38 - *.19-1.cable.virginm.net

to co jednak te mecze nie beda na narodowym?? 2 razy tyle kibicow by przyszlo, takze tacy by mieli szanse jak pan o niku Stara Zyleta i inni ktorzy nie maja karnetow ale ogarniaja sie na dzielnicach i dzialaja

szwed, 26.08.2016 20:49:00 - *.092.078.pools.vodafone-ip.de

Przez wykupienie karnetów w lidze już nie będzie pełnego stadionu. Miejsca będą poblokowane!!!

PiotrŻo(L)iborz, 26.08.2016 20:54:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl

No i już wiadomo, ktoś sprawdził nowy regulamin,
No, furtka do zwrotu karnetów (kupionych tylko dla LM) zamknięta :) Brawo! II 9. Karnet nie obejmuje (...) meczów rozgrywanych na Stadionie w rozgrywkach prowadzonych przez UEFA, w tym Ligi Europy lub Ligi Mistrzów... III 10. Z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej, Nabywca Karnetu ma prawo do zwrotu Karnetu... III 11. W przypadku gdy Nabywca Karnetu na podstawie Karnetu uzyska zniżkę lub rabat na zakup biletu/pakietu, a następnie dokona zakupy biletu/pakietu biletów na Mecz nieobjęty Karnetem, prawo, o którym mowa w ust. 10 powyżej takiemu Nabywcy Karnetu nie przysługuje.
LEGIONISTA007 Podporucznik
Brawo!

psycho(L) Janusz, 26.08.2016 20:58:02 - *.play-internet.pl

A MOZE MECZ PRZENIESC DO POZNANIA??? MAJA WIEKSZY OBIEKT I BEDZIE GIT.

kibic wierny, 26.08.2016 21:07:09 - *.dynamic.chello.pl

Szacun za ten system dystrubucji. Nie bedzie fanow krystyny i innych wynalazkow.
Poza tym o Zylete sie nie martwcie, sprzedaz tam jest po prostu zablokowana, bilety pojda wsrod ogarnietych.

sprite, 26.08.2016 21:16:19 - *.mobile.sferia.net

Czy jest gdzieś info o cenach biletów,pakietu ??

Lukasz33, 26.08.2016 21:21:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Droga redakcjo czy orientujecie się co z nazwą stadionu już trochę minęło, nowa nazwa(sponsor)to dodatkowa kasa dziękuję i pozdrawiam

Bobi, 26.08.2016 21:23:03 - *.dynamic.chello.pl

Przecież to od dawna było wiadome że Leśnemu zależy tylko i wyłącznie na kasie, ale niektórzy tak go zażarcie bronili. Jednego dnia sprzeda 10 tysięcy karnetów średnio po 600zł to daje mu 6 milionów złotych a do tego kasa z biletów i pakietów na LM kolejne 5 milionów zł. I po co transfery, wzmocnienia, jak w tydzień wpada do kieszonki ponad 10 baniek.
A że pikniki przyjdą, Janusze, że na lidze połowa stadionu tylko, co go to obchodzi. Kasa się zgadza.

gajor, 26.08.2016 21:28:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl

''Stara Żyleto" współczuję Ci. Ja na Legię chodziłem w latach 50-tych, byłem na meczu z Wisłą 12:0. Pamięta to któryś z dzisiejszych Żyletowców? Wie o tym? Mieszkam od 40 lat w Poznaniu. Wiecie co znaczy być kibicem Legii w Poznaniu? Nigdy się Legii nie wyparłem. Od lat jeżdżę na mecze, 3-4 razy w sezonie a kosztuje mnie to więcej niż karnet żyletowca na rok. Zgłosiłem się na pakiet. Jeśli nie otrzymam biletów, to nie znaczy że nie będę Legionistą ale w dupie mam Leśnodorskiego i cały Zarząd co nie uwzględnia naszych sytuacji. Nam powinien przysługiwać przelicznik razy 3. Inaczej Legia będzie klubem Gówniarzy z obecnej żylety, nie stuletniej Legii.

KartonG, 26.08.2016 21:29:14 - *.dynamic.chello.pl

Też mi brakuje atmosfery ze starej ŻYLETY ale niestety czasy się zmieniają, oczekiwania są (lepsi gracze, lepsza gra) jak jest awans do LM to znowu lamenty że Janusze że ceny koszt całego zeszłego sezonu na ŻYLECIE (za karnety pakiety i finał PP) oscylowały koło 900 pln jak ktoś jest takim fanatykiem to raczej odłożenie 100pln miesięcznie nie stanowi problemy mniej browaru i fajek i tyle. Przychody z biletów to jest dla klubu mała tylko cześć wpływów ale zawsze coś, każda kasa się przyda. Najwyżej będzie trzeba Janków postawić do pionu !!!!!!!

arek1916, 26.08.2016 21:32:16 - *.dynamic.chello.pl

W sezonie 2015/2016 byłem na wszystkich meczach,
a jeszcze wcześniej na prawie wszystkich i tak od wielu lat. Na obecny sezon nie kupiłem karnetu( sprawy rodzinne) bo nie mam jak chodzić na mecze,
No i teraz taki nowy kibic kupi sobie karnet np. dziś nigdy nie będąc na Ł3 i będzie lepiej traktowany przez Klub niż Ja.-Brawo za takie rozwiązanie
Pozdrawiam starą ŹYLETĘ

(L)istek, 26.08.2016 21:33:51 - *.adsl.inetia.pl

Jak te pazie wejdą na żyletę w barwach Realu to będzie ciekawie hehe.

Matus, 26.08.2016 21:42:50 - *.play-internet.pl

Nie będzie żadnego meczu na narodowym i bardzo dobrze walić frajerów tzw SEZONOWCOW

do redakcji, 26.08.2016 21:56:01 - *.play-internet.pl

Gdzie liczona jest ilosc meczy na legionach czy strefie kibica?

Brawa dla klubu, 26.08.2016 21:57:33 - *.dynamic.chello.pl

Brawa dla klubu za zasady sprzedaży biletów/pakietów i za błyskawiczną reakcję w kwestii ewentualnych cwaniaczków, którzy planowali zwrócić karnet po zakupie biletów na LM.

Myślę, że takich cwaniaczków było więcej wśród niedzielnych kibiców Legii wybierających sobie mecze (sam słyszałem na Dundalk jak jeden cwaniaczek się chwalił swoim chytrym planem zakupu karnetu po to, żeby go zwrócić po LM). Podejrzewam, że zdesperowanych i odpowiednio ogarniętych kibiców Realu, którzy postanowili kupić karnet na Legię, po to żeby zdobyć bilet na Real można policzyć na palcach jednej ręki.

A nawet jeśli jakieś jedno bogate dziecko Madrytu się trafi, to mając karnet na wszystkie mecze Legii jest szansa, że zostanie na stałe. A bogate dziecko to chyba najlepszy kibic z perspektywy klubowej kasy;)

Dziwi mnie trochę lament "Starych Żyleciarzy", którzy teraz pewnie byliby skłonni wydać sporą kasę na bilet LM, ale jakoś nie było im po drodze, żeby kupić karnet. Karnet na Żyletę kosztuje 420, a ulgowy 300 (dla osób, które rok temu też miały karnet). A to mniej więcej tyle ile pojedynczy bilet na Real w Madrycie.

Do tej pory bilety na Żyletę schodziły najwolniej, na lidze były pustki. I nagle lament, bo Janusze wykupią karnety. Miejsc na Żylecie jest jakieś 8 tysięcy i jeśli nie uda Ci się kupić biletu na LM, to przykra prawda jest taka, że to niestety Ty jesteś Januszem.

A do klubu sugestia, żeby na Żylecie wprowadzić "overbooking", czyli sprzedawać na ligę jakieś 10 procent więcej miejscówek niż liczba krzesełek. Nawet jeśli wszyscy by przyszli to spokojnie się zmieszczą, ale znając życie, to na mecze ligowe jakieś 20 procent karneciarzy odpadnie.

dyzio, 26.08.2016 22:08:20 - *.inwep.pl

rzy takiej polityce na lige na zylecie bedzie 3000 osob te ktore mialy karnety przed ogloszeniem ha ha ha..
PREZESI pokazali ze zakezy im na kasie a trybuny moga byc puste wazne ze za krzeselko jakis pawian zaplacil...BRAWO TY.... Karnety tez powinny bys sprzedawane biorac pod uwage ilosc meczy wiadomo ze ktos kto byl nna 6-7 meczach i kupil by teraz karnet zapewne wykorzystał by go w 90% a sloiki przyjda na 3 mecze L.M a ciekawe kto bedzie na Niecieczy ITP...BRAWO

Artur, 26.08.2016 22:13:41 - *.51

Ja nie rozumiem tutaj tego jęku i płączu (swoją droga, płączki na Legii...) przecież jak jesteście kibicami, za których się podajecie, to karnet kupiliście już dawno, prawda? A gadanie innych płaczków co to chodzili w latach 90tych a teraz nie mogą pójść na real....ludzie litości, to chodzicie na Legie czy Real? Ja nie mogę teraz chodzić regularnie, a w latach 90tych chodziłem, ale nie mam do nikogo pretensji. I teskt, że prawdziwych kibiców nie stać na karnet....proszę, kolejna głupia wymówka. Nie pij piwa ze 2 miesiace, odejmuj sobie inne przyjemności i karnet będzie.
Zarząd zrobił to PERFEKCYJNIE. Świetna dystrybucja, wreszcie wykupione karnety będą. Świetnie!!! Klub zarobi a o to chodzi. Jakbyście byli kibicami prawdziwymi, to nie trzeba by było czekać na Januszy do wykupu biletów.

dyzio, 26.08.2016 22:15:04 - *.inwep.pl

DO STARA ZYLETA HE HE HE ja na Spartaku byłem w kalesonach i 3 bluzach na zakolu to byly czasy

Masakra, 26.08.2016 22:19:02 - *.IP.cloudmosa.com

System dystrybucji nieprzemyslany i nie do konca uczciwy..
Na Legie chodze od 1990 roku.Bylem na wyjazdach LM za czasow kiedy walczylismy o ciercfinal LM..Do dzis jestem wiernym kibicem.Niestety w Pl bywam okolo 60 dni w roku.Na LM bylem zdecydowany przyleciec ale przegrywam z systemem..

Efka miszcz , 26.08.2016 22:40:35 - *.232

Pomysl na rozprowadzanie karnetowiczow/biletow bardzo ok tylko nie powinni nowi kibice miec mozliwosc siedzenia na zylecie. Ale ja to widze tak że prawdziwa zyleta da pare klapsow swoim nowym sasiadom na sektorze i da innym do zrozumienia że don't fuck with zyleta

Finał PP, 26.08.2016 22:41:46 - *.dynamic.chello.pl

ten mecz sie nie liczy, bo nie odbył się na Ł3....

dyzma, 26.08.2016 22:43:15 - *.inwep.pl

DO Artur zobaczymy jaka bedzei frekwencja na lidze tych z karnetow

Reksio, 26.08.2016 23:01:52 - *.dynamic.chello.pl

W dzisiejszym "Szkle Kontaktowym" pokazano fragment wypowiedzi Arka Malarza i Marka Saganowskiego - BRAWO!!!! Arek Malarz powinien wypowiadać się częściej - z przyjemnością słucha się tego co mówi - w przeciwieństwie do tego co mówi Hasi ....

:), 26.08.2016 23:03:30 - *.dynamic.chello.pl

Artur - no widzisz, a ja karnetu naście lat nie miałem i mieć nie będę. Tak, wiem - jestem gorszego sortu. I pewnie myślisz, że ludzie dzięki którym jest taka atmosfera mają karnety ... Widać chodzisz i wiesz wszystko* n/c. To rozważaj teraz. Skoro dla ciebie* płacenie jest miarą prawdziwego kibica, to coś uzmysłowię. Przez te naście lat co roku wydawałem minimum 2x więcej niż osoby z karnetami, i świat runął. Nawet ostatni sezon licz, na prawie wszystkich spotkaniach byłem, a teraz odejmij karnet... Tylko nie pierdziele 3po3 z pretensjami do ludzi posiadających karnety, mój wybór jest inny i tyle. Nie napierdzielam do klubu, że nie mogę sobie zrobić fotki z zawodnikami, że jestem pomijany w pierwszej sprzedaży.

Dystrybucja jest mało przemyślana. Przywileje LM powinny obowiązywać (jak już) ludzi, którzy kupili przed losowaniem, do tego dodałbym obecność na Ł3 nawet większą niż jest. Pomijam lata wstecz.

Pomyśl człeku ile da karnecik chwilowy, a ile się straci na zajętych miejscach. Skoro karnet jest tańszy niż normalnie brany bilet. Tak wiem, że czasem nie będzie frekwencji, ale mimo wszystko, to jest strata. I pomijam tu nowych, młodych, zarażony. Czym ? 1/3 stadionu na lidze ?.

Reakcja klubu spóźniona, za szybkie ruchy i mało przemyślane. Wyda człek na karnet i pakiet, a w większości na 2 lm i ligę miejsca puste. Nie zagłębiam się w regulamin i podpisywanie papierków, bo prawnie różnie może być.

Bardzo chcę (L) dopingującej real, sektorówkę realu i catering ... Się trafi grupka z innego klubu, zrobi syf i zamknięta trybuna albo wywalenie z grupy.

I jak dalej chcecie płakać i pisać te bajki (w większości), to polecam 1 spotkanie albo karnet w Madrycie. Terminy można wybrać, walnąć wycieczkę z biegu, żona na wakacjach i inne pierdoły. Wracać na fotele i tam sobie cykać fotki - WoW co za mecz, oglądałem - bum zdjęcie, będzie dla pokoleń.

Co wy tu wgl pleciecie. Chodzisz, to nie masz się o co martwić i tyle. Nie chodzisz, to przykro nam ...

Adam, 26.08.2016 23:05:25 - *.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

W latach 90-tych jeździłem na wszystkie mecze (też wyjazdy). Teraz mieszkam daleko od Warszawy i bywam na meczach stanowczo za rzadko, więc nie zasługuję, żeby być na akurat tych meczach. Ale jaki to problem, jak będę chciał to pojadę na inne mecze Legii i tyle. System dystrybucji dobry. Byłby bardzo dobry, gdyby zakup nie zależał od karnetów tylko od liczby meczy (w tym wyjazdów). Do liczby meczy nie powinny być wliczane te na które były sprzedane wszystkie bilety. Powinny być do tego jakieś oddzielne pule biletów dla zgód i fan-clubów.

Lolo, 26.08.2016 23:18:58 - *.dynamic.mm.pl

Pojawiaja sie pojedyncze karnety na zylete. Przed zablokowaniem nie wszystkie zostaly wykupione

ololo, 26.08.2016 23:26:21 - *.dynamic.chello.pl

Kuźwa płaczecie i stękacie - dziś rano miałem polew z komentarzy na polskich stronach Hala dzieci, a widzę, że tutaj to samo. Ogarnijcie się trochę. Jesteście jak ta "realowa gimbaza" - karnety można było kupować od dawna, jeszcze przed poprzednimi rundami. Teraz trafiliśmy Real i BVB i wszyscy rzucili się jak szczerbaty na suchary i udają, że są lepsi od tych co kupują w tym samym czasie co oni. Zluzujcie poślady.

Stefan, 26.08.2016 23:33:11 - *.dynamic.chello.pl

Jedna rzecz jest w tym wszystkim do dupy - jeśli ktoś ma karnet i regularnie chodzi na prawie wszystkie mecze, ale nie może być na Borussi to i tak musi kupić pakiet na wszystkie trzy mecze, bo inaczej nie ma żadnej szansy na Real i Sporting. Ja niestety w dniu meczu z Borussią jestem z żoną i dzieckiem na zaplanowanym ponad pół roku temu wyjeździe za granicą. Jak zobaczyłem terminarz to się załamałem po raz pierwszy, bo liczyłem że zaczniemy od meczu na wyjeździe, wtedy wszystko byłoby ok. A drugi raz się załamałem jak zobaczyłem że pakietu nie będzie można nikomu legalnie udostępnić na jeden mecz nawet ojcu czy bratu żeby miejsce z Borussią nie było puste. O ile dobrze pamiętam w zeszłym roku na Lidze Europy było to możliwie i myślałem że też tak będzie,ale oczywiście komuś to przeszkadzało, trzeba maksymalnie ludziom utrudnić życie żeby niektórzy czuli się dowartościowani.

kamek, 26.08.2016 23:51:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

dobrze i ch...owo bo sprzedaż wyelimunujee tych którzy jezdzą rzadziej bo ich nie stać po prostu tak jak mnie a(koszt koło 150 jeden mecz) jeżdze od ponad 10 lat regularnie ok 4- 5 meczy na sezon

ajaj, 27.08.2016 00:25:52 - *.dynamic.chello.pl

>Adam spokojnie, są.

>ololo płaczą, bo tyle mają wspólnego z LEGIĄ, a ja mam czas by czytać te pierdoły i bilet będzie, ot i cymes.

Przyjdą niedzielni i będzie co palić hahah

I walka o to, by zobaczyć rezerwowy skład, gdzie ci wielcy fani rm nie są w stanie wymieć 6 zawodników. Real był kiedyś, tylko tych zawodników nie znacie. Od dawana jest wyspecjalizowaną firmą.

Na swoje stadiony nie chodzą, a tu się pchają. Bezczelność to mało powiedziane. Tacy fani realu, to poświęcajcie czas, odkładajcie pieniądze i wyjazd do Madrytu. Nie mogę - to taki z ciebie kibic ... out

Bartek, 27.08.2016 00:33:14 - *.adsl.inetia.pl

Jestem na co 2-im meczu przy Ł3, nie majac szans na bilety na CL kupilem karnet i mam nadzieje iz we wtorek kupie pakiet na CL :)

Tagi, 27.08.2016 00:38:23 - *.dynamic.chello.pl

Jeszcze się taki nie urodził , co by każdemu dogodził.
Życie .

ofidau, 27.08.2016 02:02:08 - *.dynamic.chello.pl

Przydał by się jeszcze czas dla "był na chociaż jednym meczu Legii w 2016 r." co dałoby szansę rzadkim, ale jednak kibicującym Legii przed fanami Realu i Krystyny.

w(L)s, 27.08.2016 07:18:27 - *.2

mam wrażenie że klub cały czas nie ma pomysłu na dystrybucje biletów...Na na pierwszy mecz finału PP decydowało SKLW, teraz premiuje się osoby na podstawie frekwencji/posiadania karnetu ale tylko w odniesieniu do bieżącego roku...

kibic, 27.08.2016 07:36:36 - *.static.chello.pl

A ja bym chciała, aby real nas przyjechal drugim skladem i chcialabym zobaczyc minę tych wszystkich realowych kibicow hahaha

Janusz, 27.08.2016 08:03:40 - *.play-internet.pl

Proszę o zaprzestanie wycierania sobie gęby moim imieniem. Na Legię chodzę od 85 r. 15 lat na Żylecie, potem Kryta, teraz rodzinny. Już mnie trochę to januszowanie wkurza...

k., 27.08.2016 08:50:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Byłem na praktycznie wszystkich meczach w Warszawie, na wyjazdach sporadycznie też bywam, od kilkunastu lat. Karnetu nie kupowałem tylko chodziłem na biletach choć i karnety tez kupowałem. Teraz już po ptokach. Mam nadzieję, że ci którzy tak gremialnie kupili karnety na Żyletę będą na meczach z Nicieczami.

Kotlin, 27.08.2016 09:35:12 - *.215.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Czytając niektóre komentarze wnioskuję, że kolejność powinna być taka:
1. Ci co byli na wszystkich meczach LM w sezonie 95/96 (pierwszeństwo Ci z zagranicy, potem spoza Warszawy (taka sytuacja życiowa) i na koniec Ci mieszkający w Warszawie).
2. Ci co mieli największą ilość karnetów na starą Żyletę.
3. Największa ilość meczów na starej Żylecie (ewentualnie łuk)
4. Ci których ogólnie teraz nie stać na Legię, ale kiedyś chodzili regularnie
5. Sprzedaż otwarta dla pozostałych.

Ale moje zdanie jest takie, że klub rozegrał to perfekcyjnie!

filozof, 27.08.2016 10:21:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Nie znalazł się jeszcze taki, który by wszystkim dogodził.

Jurii, 27.08.2016 10:37:34 - *.adsl.inetia.pl

Wszyscy dostaną bilety co mają dostać,nie kupi z zasadami to bez zasad od grup kibicowskich i sklw także spokojnie bracia i siostry.

xen, 27.08.2016 10:45:27 - *.dynamic.chello.pl

co za głupota! powinno być kto pierwszy ten lepszy!!!!

do powiślak, 27.08.2016 11:20:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Wierz mi, że też dałbym wiele żeby był ten poprzedni stadion, ta żyleta, ten sam klimat, i Ci sami ludzie, dla ponad połowy dzisiejszych bywalców nie byłoby tam miejsca.

do xen, 27.08.2016 11:46:01 - *.play-internet.pl

Co za głupota kto pierwszy ten lepszy i byle paź co chce zobaczyć Krystyne,będzie miał taką samą szansę na bilet jak kibic,który na przyklad od kilkunastu lat ma karnet i jest na każdym meczu?

joxer, 27.08.2016 11:55:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bylem na wszystkich domowych meczach UCL w sezonie 95/96. A blizej - zarowno na dundalkach jak i zrijnskim. Na najblizsze 3 spotkania sie nie wybieram. szkoda nerwow - najpierw cuda z biletami beda, potem sam mecz, a co najgorsze - najedzie sie tego szajsu z calego kraju co pierwszy raz na meczu beda. NA zrijnskim sporo wolnych miejsc bylo i jakos nie wyrabiali wtedy KK. Moje pieniadze miast do klubu - poleca do monopolu, na butle jakiegos zacnego trunku. Tylko drogi moj ty Klubie, reale i borussie odjada, a wraz z nimi na wieki znikna lokalni kastylijczycy i czy inny mieszakncy zaglebia ruhry spod radomia. A ja - o ile nie wpadne w alkoholizm, to moze wpadne na stadion na jakis normalny mecz, z dopingiem jak trzeba. Pozdrawiam & na zdrowie!

do płaczków, 27.08.2016 12:00:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Rozumiem wasze żale, ale dwa dni przed ogłoszeniem sposobu dystrybucji było info że gwarancję biletów na LM mają tylko Ci którzy mają karnety. Ja na Legię chodzę mniej więcej na ok 7 meczów na każde 10, więc pewnie wyrobiłbym się w tej transzy dla osób którzy byli na 10 meczach w 2016 roku i pewnie bym dostał pakiet. Ale wolałem dopłacić 400 zł i mieć gwarancję że na LM pójdę. Dla atmosfery, dla Legii i dla samej Ligi Mistrzów, bo nie często się takie święto zdarza. I wcale nie uważam że teraz stadion bedzie pusty. Jakoś na przeciętnym ligowcu było 15,000-20,000 kibiców, więc nawet jakby janusze z realu wykupili 7000 karnetów to i tak powinny być miejsca. Nie wiem też czy stara Żyleta wychowywała ludzi którzy tylko narzekają... "bo byłęm w 1995" I co z tego? Warszawa się rozrosła, kazdy chce być na meczu LM, i jesli Wam zależało żeby pojść na LM trzeba było pilnować swojego interesu.
Słowo do innych "fanatyków", wg których osoba nie mająca karnetu to nie fanatyk. Ja nigdy karnetu nie kupowałem, wolałem na każdy mecz poleźć do kas i kupić pojedynczy bilet, nie widziałem powodu aby kupić karnet. Mimo to daję z siebie wszystko na Zylecie do takiego stopnia że jako astmatyk, po co drugim meczu jestem chory. Mimo to uwazam że warto. Mimo to uważam się za fanatyka. I mimo że nie miałem karnetu byłem i na Termalikach i Łęcznych i Zrinjskich.
Wydaje mi się też ze po LM nie bedzie aż tak źle, nie wszystkie karnety sie zmarnują a karnet dla posiadających go od kilku dni stanie sie możliwością do uczestniczenia w wiekszej ilosci meczów.
Jeśli chodzi o politykę klubu dot. sprzedazy wydaje mi sie ona dosc sprawiedliwa, choć najsprawiedliwiej by było gdyby 30000 biletów dali do sprzedaży otwartej, z czego 10 tys do kupna tylko online a 20 tys tylko w kasach. Każdy by musiał odstac swoje i kazdy byłby szczesliwy. I tak co mecz, bez zadnych pakietów.
Przy okazji, wątpię żeby "fanatycy Borussi i Realu" bardzo licznie schodzili sięna Żyletę ale na Wschodniej juz moze kilku ich się znaleźć, frajerów w jakichs koszulkach/szalikach realu, wiec dobrze by było kliku ludzi wysłać na Wschodnią żeby pilnowali porządku. Choć i na Żylecie bedzie trzeba obserwować.
Kończąc, napiszę jeszcze raz że komu zależało mógł pilnowac swojego interesu, choć mam swiadomosc że ludzie mają różne sytuacje, i powyższe słowa na pewno NIE odnoszą się do WSZYSTKICH kibiców którzy mogą mieć problem z kupnem biletu.

akex, 27.08.2016 13:27:56 - *.centertel.pl

Nie mam karnetu, nie mam zamiaru kupować karnetu

ale:

w tym roku (tj. od 1 stycznia) nie byłem tylko na dwóch meczach na Ł3 - nie liczę na ilu byłem - no na kilkunastu pewnie ( czyli wszystkie - 2)

Co oznacza, że mogę kupić pakiet w drugiej kolejności po karneciarzach. Jak myślicie - jest szansa?

info, 27.08.2016 13:54:57 - *.warszawa.vectranet.pl

Prośba o info bez spiny czy osoby, które były na 10 lub 8 meczach Legii od początku roku będą mogli kupić pakiety w późniejszych terminach, czy tylko i wyłącznie w wyznaczonych? Wypłata :(((
Np. Osoba która była na 10 meczach chce kupić w dniu kiedy jest sprzedaż dla tych co byli na 6?
Pamiętacie jak to było podczas sprzedaży na finał Pucharu Polski w maju?
Z góry dzięki za info.

do akex, 27.08.2016 14:17:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wg mnie spora

Do Redakcji, 27.08.2016 14:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Prosze o jak najszybszą odpowiedź. Jest jakies info że od 30 sierpnia wejsciówki kupią osoby, ale tylko przez internet. Czy naprawde, dobrze zroumiałem ze tylko przez internet? Nie da sie w kasach?
Zawsze kupowałem w kasach, i nie mam pojecia jak kupic przez na bilety.com. Nie mam żadnych kont internetowych, żadnych PayU itd. Mogę prosić o jakieś wytłumaczenie?

Do info, 27.08.2016 14:45:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Później możesz kupić, o ile będą dostępne.

Pku, 27.08.2016 15:00:02 - *.dynamic.chello.pl

90% karnetów sprzedanych po losowaniu LM przyjdzie tylko na LM i do końca sezonu będą puste krzesełka - brawo klub, ktoś tam myśli?

Ale hajs się zgadza i mają to wiadomo gdzie.

Ja chciałbym przyjechać z Anglii na jakikolwiek z trzech meczów bo jest to jakaś atrakcja, teraz już mogę sobie odpuścić, brawo klub x2!

Marcin, 27.08.2016 18:47:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Klub zrobił skok na kasę ale sie przeliczy,bo na lidze stadion bedzie świecił pustkami a miejsca będą zajęte przez bananowców którzy nie przyjda i nikt już biletu nie kupi.Atmosfera zrobi się gęsta a trybuny się jeszcze bardziej podzielą na kumtych i Januszy.Ci co byli na 10 meczach moga zapomnieć o biletach bo uprzedzi ich bogate dziecko kochanego tatusia który wyda w sumie 1000 zł żeby zobaczyć Krystynę w akcji.Chodzę na Legię 25 lat i przez ten numer w tym sezonie juz nie pojdę bo wszystko sie sprzeda w karnetach.Powinna być data zakupu karnetu do 23 sierpnia z pierwszenstwem.Kasa sie zgadza ale smród pozostanie.Nie zdziwie sie jak w meczu z Realem przy 0-3 zacznie sie łapanie Januszy na Żylecie.Zarząd źle to rozegrał bo i tak na Lidze Mistrzów byłby komplet na 3 meczach,a na lidze bede pustki bez atmosfery.

grzesiek , 27.08.2016 20:29:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Szczerze to nie chodzę na wiekszosc meczów , bo neistety nie jestem z Warszawy i trochę to w moim wypadku utrudnione. ALe serdecznie współczuje braciom którzy mogą nie pójść tylko ze względu na to że synowie bananowców podkupią karnety.
Klub przecież wprowadził Legiony, w których jest podliczana ilość meczów na jakich się było. Jeśli jakiś delikwent nie był na minimum 4 w rundzie ewentualnie w sezonie to powinien nie dostać karnetu. Kasa to nie wszystko

L, 27.08.2016 20:46:48 - *.centertel.pl

Nie zapominajcie ze jest pula na karnety i pula na pojedyncze mecze ekstraklasy wiec to nie jest tak ze jak Janusze wykupia karnety na sezon to nie bedzie miejsc na pojedyncze mecze ekstraklasy.Tez uwazam ze karnet powinien byc liczony do max 23.08. bo faktycznie Janusze sie rzucili wykupili karnety na żylete bo najtaniej i sporo z nich przyjdzie na LM nieswiadomi jaki jest regulamin żylety.

L, 27.08.2016 22:21:14 - *.centertel.pl

Duzo osob pisze ze to nie sprawiedliwe "bo ja bylem na LM w latach 90tych" "bo ja chodze na Legie od 60roku" "bo ja nie mam karnetu bo dojezdzam 200km" itd itp. Ludzie!!!to sa indywidualne przypadki i co teraz klub ma rozpatrywac kazda osobe indywidualnie po kolei????jak mialby to zrobic???jak mialby to weryfikowac???Nie da sie zrobic idealnie sprawiedliwego systemu dla wszystkich.Klub preferuje jak widac przede wszystkim karnet na ten sezon bo to w tym sezonie gramy w LM poza tym od poczatku sezonu byla informacja ze jak kupisz karnet na ten sezon bedziesz mial pierwszenstwo w zakupie biletow na mecze LE lub LM jesli awansujemy.Przeciez klub nie moze sie teraz z tego wycofac!!!Fakt ze moglaby byc inna data zakupu karnetu niz do 29.08.Poza tym dobrze ze poza karneciarzami w dalszej kolejnosci beda Ci z najlepsza frekwencja w aktualnym sezonie (nie w latach 90tych bo mamy rok 2016). Rozwiazanie nie jest idealne ale napewno lepsze niz kto pierwszy ten lepszy.

jas, 27.08.2016 22:46:36 - *.0

Na meczu z Jagą 13,5 tys, Śląsk 12 tys. Piast 18 tys. Arka 16tys. Nie mam nic przeciwko aby w październiku czy listopadzie dalej było 10 tys wolnych miejsc na stadionie ale opłaconych.

CarLos, 28.08.2016 10:40:56 - *.51

Powiem krótko, wszystko rozumiem, ale to jest k..... niesprawiedliwe. Kibicuje Legii od 1992, aktualnie mieszkam za granicą, w Polsce jestem raz w roku i akurat jedyny urlop jaki mam chciałbym poświęcić na to żeby zobaczyć moją Legię w LM i co i wielki ch.... Bo już ja to widzę jak sobie kupię bilet po 8 września.

do Pku, 28.08.2016 12:09:01 - *.241

Chciałbyś tylko na te mecze bo to jakaś atrakcja?? Ale na spotkanie ligowe to już be?? Nie potrzeba nam takich ciołków...

do Pku, 28.08.2016 12:46:17 - *.241

Chciałbyś tylko na te mecze bo to jakaś atrakcja?? Ale na spotkanie ligowe to już be?? Nie potrzeba nam takich ciołków...

kokxik, 28.08.2016 12:58:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ja zapytam - to po co w ogole jest ten program legiony !?

Max4, 28.08.2016 13:11:22 - *.play-internet.pl

Do CarLos : To dzielny jesteś chłopaku. Przyjechałeś do Polski i ci się bilet należy jak psu zupa. Biletu nie dostaniesz. Żryj zupę

Maju, 28.08.2016 13:20:34 - *.211

Mam nadzieję że regulamin żylety będzie ostro przestrzegany i po pierwszym meczu połowa Januszów odda swoje bilety prawdziwym kibicom Ⓛ

wwa, 28.08.2016 14:36:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Spokojnie, do sprzedaży dla karneciarzy trafiło troszkę więcej niż połowa miejsc w każdym z sektorów. Ci co nie mają karnetów a wystarczająco ilość meczy, czyli raczej od 10 w górę, bez problemu kupią pakiet na LM. A tych "jednorazowców" fanów Krystyny uprzedzam nie przychodźcie w barwach Realu na stadion.

CarLos, 28.08.2016 14:58:51 - *.51

@Max4 Nie chodzi o to, że mi się należy, ale chciałbym mieć szanse go kupić. Ty masz kolego możliwość pójścia na stadion kiedy chcesz, ja niestety tylko raz-dwa razy w roku.

No dobra trudno - może się uda.

W(L)ochy, 28.08.2016 15:25:32 - *.dynamic.chello.pl

czy ktoś wie czy superpuchar zalicza się do meczy branych pod uwagę?

do W(L)ochy, 28.08.2016 20:39:48 - *.centertel.pl

Superpuchar sie wlicza bo byl rozgrywany na Legii.

Jan, 29.08.2016 08:37:15 - *.dynamic.chello.pl

Na żyletę nie ma już karnetów. Chcę zobaczyć liczbę zwrotów po lidze mistrzów :) hahaha ludzie specjalnie kupili karnety żeby mieć bilety a później będą zwracać

Rysiek, 29.08.2016 09:31:53 - *.dynamic.chello.pl

Jak dla mnie to zła polityka. Bo byle janusz może sobie kupić karnet. Pierwszeństwo powinny mieć osoby, które miały karnet w zeszłym sezonie.

Czesiek, 29.08.2016 09:48:04 - *.dynamic.chello.pl

A ja sobie obejrzę w tv :) a na żyletę wrócę jak skończy się ta szopka :)

Kacperek, 29.08.2016 11:56:23 - *.itsa.net.pl

Panowie,

Karnety Legii na Żyletę zostały zablokowane przez Klub !Dlatego widzimy że są zajęte miejsca. Zarządowi opłaca sprzedawać się bilety na inne sektory. Oczywiście nie można już zwrócić karnetu "tak jak myśleli ogarnięci" :) jak już się kupiło po LM

alek, 29.08.2016 12:49:23 - *.warszawa.vectranet.pl

O której info o cenach pakietów na Lige Mistrzów???

neste, 29.08.2016 15:24:45 - *.147

Ciekawe po ile będą trzypaki?

Kleopatra, 29.08.2016 15:33:27 - *.play-internet.pl

Podobno dzisiaj miały być ceny pakietów na LM ... Czy jest ktoś zorientowany kiedy one bedą ?

L, 29.08.2016 16:43:40 - *.centertel.pl

No i gdzie te ceny?????

pajak, 29.08.2016 17:21:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

30 sierpnia w kasach czy online?

do L, 29.08.2016 17:35:55 - *.dynamic.chello.pl

Ceny będą jak Lesny przeliczy kasę... Kadży wie że klub ma przygotowane kilka wariantów i czeka tylko ile karnetów sprzeda. I czekają tak długo aby mieć jak najwięcej sprzedanych.
Jeśli zejdzie dużo to ceny pakietów będą przystępne, jeśli sprzedaż karnetów będzie szła słabiej szczególnie na te najdroższe sektory to pakiety będą w kosmos aby tylko kasa się zgadzała.
Najpierw Leśny mówił że ceny biletów na LM będą niewiele droższe od biletów na Dundalk (a te były 55-105zł), a nieoficjalnie w klubie się mówi o cenach rzędu 80-160zł

Czekam12345, 29.08.2016 18:39:23 - *.play-internet.pl

Prezes mówił o tym, ze Rado może się pojawić u niego dzisiaj i jeszcze coś o Enklawie ... Także dajcie prezesowi wytrzeźwieć ... A co do karnetów to liczą sie te, które zostaną sprzedane do dnia dzisiejszego, wiec mysle, ze czekają aż karnety skończą sie sprzedawać i dadzą ceny.

Do Jan, 29.08.2016 18:41:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Nikt nie zwroci jeżeli kupi pakiet na LM. Klub zablokował taką możliwość. Brawo :)

A ja bylem tylko na 6, nie mam karnetu wiec pewnie lm przed tv. Trudno. Za tona wyjazd sie wybiorę

PiotrŻo(L)iborz, 29.08.2016 19:03:30 - *.ipvanish.com

Jeszcze nie ma sprzedaży a strona Legia.com padła. :)

Razdwatrzy, 29.08.2016 20:29:04 - *.play-internet.pl

Do północy można kupować jeszcze karnety ... Podobno od wylosowania grupy LM poszło juz 2 tys. karnetów. Teraz jak ludzie zobaczyli, ze ceny na LM nie są wysokie to pewnie jeszcze trochę ludzi do północy kuli karnecik. W końcu karnet + bilet/pakiet na LM to tańszy wydatek niż podróż do Madrytu i tam kupienie biletu.

enrique, 02.09.2016 04:27:37 - *.dynamic.mm.pl

A co z ludzmi którzy przekazują od kilku lat 1% podatku na akademie

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!