Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Dariusz Mioduski - fot. Woytek / Legionisci.com
Dariusz Mioduski - fot. Woytek / Legionisci.com
Środa, 14 września 2016 r. godz. 11:24

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Mioduski: Musimy sobie dać trochę czasu

Woytek, źródło: sport.pl

Bardzo interesującą rozmowę z Dariuszem Mioduskim, większościowym właścicielem Legii Warszawa, przeprowadził Paweł Wilkowicz ze sport.pl. - Bycie właścicielem klubu piłkarskiego to nie jest to samo, co bycie właścicielem normalnego biznesu. To jest tak, że formalnie jestem większościowym właścicielem, a w sumie posiadamy 100% Legii, ale tak naprawdę każdy kibic Legii czuje się właścicielem Legii. Czuje, że powinien mieć wpływ i powinien współdecydować, jak Legia będzie się rozwijać - to trzeba docenić i trzeba umieć zaakceptować - mówi Mioduski.

- Każdy wie, kto jest najlepszym trenerem, jaki zawodnik powinien grać, jaki powinien być ściągnięty i sprzedany. To jest z jednej strony fajne, bo pokazuje, że robi się coś, co jest ważne dla ludzi - a dla mnie jest to niezwykle istotny aspekt - ale z drugiej strony jest to najtrudniejsze, bo czasami w takich momentach kryzysowych - a w piłce zawsze są takie momenty - to strasznie nasila się i przeszkadza w racjonalnym podejmowaniu decyzji - dodaje właściciel klubu.

- Gdzieś w tym wszystkim musimy uwzględnić nasze plany i sposób, w jaki my chcemy budować klub. Ten klub ma strategię, którą przyjęliśmy. Wiemy jak chcemy się rozwijać, w którą stronę idziemy i co chcemy osiągnąć. Konsekwentnie próbujemy to realizować. Na końcu, jak się popatrzy na to, co zrobiliśmy przez ostatnie 3 lata, to udało się zrobić coś pozytywnego. To okres w historii Legii, który można zaliczyć do najlepszych, jeżeli w ogóle nie najlepszy z czysto statystycznego punktu widzenia (pod względem trofeów).

O trenerach
Mioduski dokładnie opowiedział o tym, w którym momencie wyczerpała się obecność w klubie Henninga Berga, o zatrudnieniu i zwolnieniu Stanisława Czerczesowa, a także o Besniku Hasim.

- Drużyna potrzebowała charyzmatycznego, silnego trenera, aby nadać właściwy ton i zrealizować cele, które zakładaliśmy, czyli mistrzostwo i puchar. Dlatego zdecydowaliśmy się na Czerczesowa.
Zakładaliśmy, że zostanie z nami jeszcze rok. Mistrzostwo i puchar wywalczyliśmy jednak w bólach. Pomimo że był trenerem, którego się lubiło, to jednak doszliśmy do wniosku, że jego podejście do klubu i do drużyny, z punktu widzenia jego celów, nie jest do końca kompatybilne z tym, co chcemy osiągnąć jako klub. Jemu zależało tylko i wyłącznie na wygrywaniu. Nam też zależy na wygrywaniu, ale pójście dalej tą drogą spowodowałoby, że w pewnym momencie uderzylibyśmy w ścianę, z której bardzo ciężko byłoby się wygrzebać. Mielibyśmy drużynę złożoną z bardzo doświadczonych zawodników, na końcu swojej kariery, ograniczonych jeżeli chodzi o rozwój. Przy takim stylu nie moglibyśmy ściągać o wiele lepszych, bo tacy zawodnicy kosztują o wiele więcej i Legia nie może sobie na nich pozwolić. Długoterminowo by to nie zadziałało. Dlatego z ciężkim sercem podjęliśmy taką decyzję. Chcieliśmy się zwrócić w stronę innej filozofii, dlatego wybór padł na Besnika Hasiego - powiedział Mioduski.

- Rozwój klubu to też jest rozwój organiczny - użycie nowych technologii, których np. Czerczesow jako trener starej szkoły nie stosował. To jest trochę inne podejście do tego, jak tę drużynę rozwijać i powiązać w przyszłości z akademią. Czy ta decyzja okaże się długoterminowo prawidłowa? Ja wierzę, że tak, ale każdy się myli. Nie wykluczam, że być może będziemy musieli to zrewidować, ale na dzień dzisiejszy - szczególnie w momencie, w którym jesteśmy - dajmy sobie czas do końca rundy, żeby zobaczyć, jak ten zespół zostanie poukładany. Musimy sobie dać trochę czasu - dodał Mioduski.


Całą rozmowę możecie obejrzeć poniżej:



przeczytaj więcej o: ,


Komentarze: (51)

Saska Kępa (L), 14.09.2016 11:27:11 - *.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Panie Mioduski a gdzie smok? W każdej bajce jest smok.

SZODERA , 14.09.2016 11:33:29 - *.internetia.net.pl

WIELKIE BRAWA ZA MEGA TRANSFERY W WALCE O LM .

mirek stegny, 14.09.2016 11:36:59 - *.dynamic.chello.pl

masz racje miodzio

ja, 14.09.2016 11:39:56 - *.189

Panie Dariuszu każdy widzi że wykonaliście kawał świetnej roboty. Tego nikt Wam nie zabierze i nikt tego nie neguje ale to jest Legia Warszawa i ta drużyna ma rządzić w lidze od pierwszej do 30 kolejki. Te 7 kolejek dodatkowych dla drużyny która ma taki budżet i takich zawodników, powinno być 7 sparingami. Ładnie z prezesem Leśnodorskim mówicie o budowie solidnego klubu który w europejskich pucharach nie tyle co będzie występował ale będzie coś znaczył. Nikt nie oczekuje oby Legia wygrała LE, o LM już nie mówiąc. Z czym Wy do ludzi startujecie jak w lidze przegrywacie z Koroną, Termaliką, Arką, Zagłębiem czy Lechia. Jasne Barca czy Real też nie wszystko wygrywają. Dzisiaj Borussia sprowadzi Legię na ziemię i może wtedy przejrzycie z prezesem na oczy.

rafix, 14.09.2016 11:42:57 - *.centertel.pl

Właściciele cały czas powtarzają:

"Mieli byśmy drużynę złożoną z bardzo doświadczonych zawodników na końcu swojej kariery, ograniczonych jeżeli chodzi o rozwój"

A fakty są takie:
Dąbrowski rocznik 87
Langil roczki 88
Moulin rocznik 90
Ofoe rocznik 89
Radovic rocznik 84

czy Ci piłkarze są na etapie rozwoju czy powoli zmierzają do emerytury?


weteran, 14.09.2016 11:45:47 - *.unknown.uunet.be

Widać, że pan Dariusz wie co mówi i ma głowę na karku. Szacunek.

grzesiek, 14.09.2016 11:47:31 - *.dynamic.gprs.plus.pl

czekaj sobie czekaj, pół roku może i rok poczekaj to spadniemy i tyle bd miał z tej Legii

Damik8 , 14.09.2016 11:56:49 - *.static.ip.netia.com.pl

Mądry facet i dobrze, że jest właścicielem Legii. Zrobili nieprawdopodobny skok . Ale z tymi teoriami na temat trenerów to trudno się zgodzić. Nie lubię takich podziałów na trenera starej szkoły i nowoczesnego. Takiego który lubi nowinki tech i nielubi. Znaczy podział jest logiczny , ale nie ma sensu zakładać ze ten nowoczesny jest lepszy i gwarantuje lepsza przyszłość. Trener ma mieć wyniki , ma maksymalnie wykorzystać potencjał drużyny. Poukładać to tak , żeby to co jest dawało maksymalne efekty. Przy zatrudnieniu Albanczyka słyszeliśmy , że ma stawiać na młodych , że ma być bardziej otwarty na ludzi z klubu i współpracę ze sztabem. . . pytanie czy teraz będzie mógł grać młodymi jak juz musi gonić ligę? Czy współpracuje i jest otwarty na sztab? Patrząc na jego reakcje wątpię. ..no i czy widać światełko w tunelu... Czerczesow przyszedł , ocenił co ma i grał tak żeby wykorzystać potencjał optymalnie.Hasi robi zmiany,zmienia taktykę a wygląda to tak samo kiepsko

grzesiek do rafix, 14.09.2016 11:58:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Zapomniałęm kolego o arku malarzu wiek 36 lat.
:)) 100% racji

Pawel, 14.09.2016 12:00:54 - *.gemini.net.pl

Zawsze mi się wydawalo ze sport jest po to zebby wygrywać. Az tu nagle dowiaduje się, ze Czerczesow chciał wygrywać ale koncepcja klubu była jednak inna. to Hasi i pilkarze teraz w 100% realizują koncepcje klubu i już przestali cokolwiek wygrywać...

do rafix, 14.09.2016 12:01:27 - *.internetdsl.tpnet.pl

ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ rafix...

niestety to troche zaprzeczanie wlasnej filozofii, zaprzeczanie i tyle. Nie mamy na tą chwilę mlodych ktorzy wejda i beda grac na dobrym poziomie. Moglismy zostac z Niedzwiedziem i on by to pociagnal dalej, dzis pewnie nie musieli byscie ( wlasciciele ) sie tlumaczyc. Bo tylko winny sie tlumaczy a Wy bedziecie winnymi jak nie teraz to za taki jaki dacie Hasiemu.....

FC_ŻYRARDÓW, 14.09.2016 12:13:30 - *.100

Czas to już był panie właścicielu. Szanuję pana Mioduskiego i nawet jego wizje. Ale gdy zamiast fachowca który w krótkim czasie z rozsypanego zespołu zrobił maszynkę do wygrywania i zdobył wszystko co możliwe choć zaczynał w bardzo trudnej sytuacji bierze się trenerskiego analfabetę bez strategii który rozmontował szatnię, skłócił się z drużyną i kibicami oraz ma FATALNE wyniki to o jakiej dobrej zmianie mowa ?

sylwiusz11, 14.09.2016 12:19:30 - *.adsl.inetia.pl

ok
rozumiem , ze rozstanie z Czerczesowem bylo podyktowane rozbieżnością co do stylu/formy zwyciężania :))))

wy mieliście inny i zmieniliście trenera który bedzie zwyciężał - inaczej- no i mamy takiego który zwycięża inaczej!!!

dwa pytania sie rodzą;
- co wiedzieliście takiego tajemnego o Hasim czego inni nie wiedzieli ( np w Anderlechcie , że go wyje.li) że on bedzie wygrywał ?
- i dlaczego trenerem nie został Heniek z Brzeskiej ?---zwycięstw byłoby tyle samo, a typ jest równie tajemniczy i nikt nic o nim nie wie jak o tym Albanie


a może macie problemy z mafia Albańską --to śmiało mówic tu i teraz to się skrzyknie chłopaków i zrobimy krucjatę

ja, 14.09.2016 12:20:24 - *.dynamic.chello.pl

Ze wszystkim można się zgodzić, ale taki trener, który ma budowac pierwszą drużynę na zawodnikach młodych z akademii musi przyjść do klubu w momencie kiedy ta akademia pręznie działa.
A my tej akademi i wychowanków w ogóle nie mamy. To jak ten Hasi ma to realizować?

Zbudujcie akademię miejmy wielu wychowanków i wtedy taki trener ma z czego czerpać.

Nastąpi to może za 10 lat.
To po co nam teraz Hasi?

Pan Jacek, 14.09.2016 12:34:26 - *.186

Czytając to można odnieść wrażenie, że Czerczesow został
zwolniony, bo za bardzo chciał, żeby Legia ciągle wygrywała..... !!!!!!!
Nie do końca było to zgodne z wizją właścicieli, dlatego sięgnięto po wybitnego fachowca (dr. Alban) !
Teraz dają sobie czas. Obyśmy nie bronili się walecznie
przed spadkiem...
Eeech...
(L) !!!

Kuba, 14.09.2016 12:50:54 - *.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Mioduski o Czerczesowie: "Jemu zależało tylko i wyłącznie na wygrywaniu". A niby na czym ma zależeć trenerowi, czy w ogóle każdemu sportowcowi? Żeby wygrywać! Mam wrażenie, że prezesowi marzy się trener co raz wygra, raz przegra.

jnq, 14.09.2016 13:08:02 - *.static.ip.hexaoperator.pl

Madrze gosciu gada i dobrze sie go slucha, jestesmy w dobrych rekach:))

McA, 14.09.2016 13:16:41 - *.126

Ej chlopaki nie lapcie Miodka za slowka, wiadomo o co chodzilo ze Stasiem. Nie chcial brac chlopakow z akadami bo stwierdzil ze nie interesuje go przedszkole, twardo ale slusznie.
Przyszedl do klubu gdzie bylo -10pkt do Piasta nie chcial ryzykowac wystawiania malolatow ktorzy faktycznie jakos nie blyszcza. Tu polityka klubu jest jasna, promocja mlodych ale nie kosztem wynikow. Problem jest taki jak ktorys z braci zauwazyl My nie mamy akademi. Jest w budowie, wyniki beda za 5 lat najpredzej.
Moim zdaniem ( ups Miodulski sie znowu wkurzy ze kto mowi co trzeba robic, al enie to tylko moje zdanie)
Trzeba bylo zostawic Staska bo I tak dokupilismy nienajmlodszych pilkarzy... a zajac sie powaznie academia. Zatrudnic tam porzadnego koordynatora I trenerow (np ten Polak co uczy kopac w Mittyland czy jakos tak) I byly by efekty po 3 latach nie po 5.

Jesli nie zainwestujemy w Akademie to nikt nie bedzie wstawial mlodych bo sobie nie radza psychicznie. Dlaczego Arak tak fajnie gra w Ruchu czy w Zaglebiu a u Nas nie dostawal szans, widzialem Niezgode w III lidze wyroznial sie ale w pierwszym skladzie zagubiony dzieciuch.
Szczerze to Mioduslki I ekipa maja twardy orzech do ugryzienia.

HAsi na dluga mete moze I bylby dobry gdyby tylko nie udawal Krola Albani bo sie nosi strasznie, uwaza ze pozjadal rozumy I wie wszystko lepiej. Wiem cos o tym bo ten typ ma taki sam character jak ja. ni ciula sie nie dogada w szatni. To nie przedszkole ze jak tupnie to wszyscy beda siedzieli cicho. Musi poukladac stosunki z pilkarzami a na dzien dobry strzelil sobie w kolano nie zwalniajac z treningu chlopakow na slub Rzeznika - I bedzie mial pod gorke ze hoho.

xxxxni51c, 14.09.2016 13:29:37 - *.adsl.inetia.pl

Rewolucja Brawo !!! W dzisiejszym meczu z BVB cała nowa obrona!, Pomoc jedynie Jodła zagra i reszta nowi. To jest ewolucja? Żeby to jeszcze byli wartościowi gracze to nikt by się nie czepiał. Sprowadziliście szrot do klubu- może poza Kazaszwilim, może Czerwiński i Dąbrowski za 6 miesięcy będą w stanie zastąpić Lewczuka ale nie zmienia to faktu, że trenera zatrudniliście z przypadku i teraz każdy zbiera tego żniwo.
Nie posiadacie dobrego szkolenia młodzieży- pytam gdzie ta zdolna młodzież? Nie posiadacie boisk treningowych ani ośrodka treningowego- może za 2 lata, więc akurat Czerczesow byłby idealną opcją na te dwa lata.
No cóż jak zawsze w Legii za chwilę będzie zmiana trenera i gaszenie pożaru !

Reinmar, 14.09.2016 13:35:53 - *.dynamic.chello.pl

Przykłady Rafixa co do polityki transferowej Legii tego lata sa niestety wybiórcze. Bo przecież legia pozyskała również takich graczy jak:
Kazaishvili rocznik 93
Nagy rocznik rocznik 95
Kulenovic rocznik 99

Z różnych powodów na razie nie grali w pierwszej drużynie Legii ale niewątpliwie to oni reprezentują ten potencjał rozwojowy. Czy się sprawdzą to się okaże.

"- co wiedzieliście takiego tajemnego o Hasim czego inni nie wiedzieli ( np w Anderlechcie , że go wyje.li) że on będzie wygrywał ?" - a co widzieli w Czerczesowie, którzy w odróżnieniu od Hasiego, przed przyjściem do Legii jako trener żadnego trofeum nie zdobył i też został wyje.ny z Dynama Moskwa? Coś widocznie widzieli. Żeby nie było nieporozumienia - ja tez już tracę cierpliwość do Hasiego, ale po pierwsze jak się zna wyniki to łatwo krytykować kogoś kto podejmował decyzję gdy tych wyników nie znał, po drugie numer ze zwolnieniem trenera w środku sezonu czasem daje efekty a czasem nie, po trzecie wywalenie trenera po trzech miesiącach pracy napewno nie podniesie reputacji Legii w oczach potencjalnych kandydatów do pracy, po czwarte warto choćby zaczekać i zobaczyć jak zagra Legia ze swoim ponoć najbardziej wartościowym nabytkiem w składzie (Kazaishvili). W mistrzowskim sezonie Okuki też jeden Vukovic zrobił wielką różnicę.

sylwiusz11, 14.09.2016 13:55:27 - *.adsl.inetia.pl

do Reinmar:
moze wiedza o obu w chwili zatrudniania była podobna ( choc Stasiek jako piłkarz miał o wiele bogatsza kartę ale fakt na trenerke nie mozna tego tak bezpośrednio przekładac) to otoczka zatrudnienia była inna:
otóż Stach przychodził w momencie straty pkt i miał gonić bo sezon byl szczególny i swoje zrobił i dostał kopa bo styl nie pasował bądź to nie pasowało , że głosno mówił , ze chce wygrywać chce do LM i do tego potrzeba wzmocnień


Alban przyszedl do mistrzowskiego zespołu z zadanie właściwie jednym --nie popsuć a jak sie uda to poprawić ...i jak dzisiaj wyglada gra Legii?...i gdzie te wprowadzanie młodzieży ?...ile transferów zrobili ---sadzisz , ze jak Staśkowi by zrobili transfery jak chciał to nie dałby rady?...jednemu za głosne mówienie o wzmocnieniach dano kopa a drugiemu sprowadzono 6-7 grajków i też narzeka , że ich zgrac nie umie , ze kontuzje i takie tam

a takich graczy jak Hlousek, Rzexnik, kuchy, i jeszcze kilku miał od poczatku i jak oni wygladaja na boisku --cienie ludzi z wiosny

ja rozumiem , ze taktyka może nie grac bo sporo nowych jest i musza sie zgrac , ale fizyczność ( wytrzymałość szybkość, siłę ) to powinien u graczy umiec zrobić lub nie nalegac na transfery graczy typu Vadis gdzie gość ma 60 kg nadwagi ---no i nic dziwnego , ze on nie gra może zagra ale może wtedy juz bedziemy w drugiej 8 ligowej tabeli?

Kamil M, 14.09.2016 13:59:22 - *.play-internet.pl

Obawiam się,ze zostawienie Hasiego do końca rundy zniweluje cały sezon...

Tybet, 14.09.2016 14:21:44 - *.91

Staszek chciał piłkarzy doświadczonych na tu i teraz by wygrywać (możliwe, że wskazał konkretne nazwiska). W zespole brakowałoby jednak piłkarzy młodszych typu Duda, Bielik, na których można zarobić. Transfery na zewnątrz to jednak jeden z filarów budżetu Legii. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że było to sprzeczne z filozofią właścicieli, którzy chcą dywersyfikować źródła z jakich spinają cały budżet.
Mimo, że nie byłem przeciwnikiem rozstania ze Staszkiem, to laik dostrzeże różnicę klas między obecnym a byłym trenerem. Szanuję właścicieli za konsekwencję w realizacji celów. Jeżeli jednak zostawimy obecnego trenera do końca rundy, to naprawdę może być ciężko to pozbierać na wiosnę. Tak jak było tu już napisane - rozbita szatnia, brak autorytetu, brak pomysłu na grę, brak jakiegokolwiek progresu - tego Hasi jak widać nie naprawi. Mocno ryzykowne jest również liczenie na małą stratę punktową do wiosny, podział punktów czy słabą formę zespołów z czuba tabeli w dalszej części sezonu. No chyba, że właściciele zrobili analizę i akceptują stratę np. 20pkt. do lidera na koniec roku... Aktualnie 9pkt. a w niedzielę raczej strata wzrośnie.

maka, 14.09.2016 14:32:38 - *.4

Co to za trener co puka go jakiś obdartuś z wronek z grupka przypadkowych piłkarzyków od układania chodników. Wstyd i żadne piękne bajki tego nie zmienią. 8 kolejek minęło i co mamy ... jajco a za miesiąc rozpocznie się rozpaczliwa walka o górną ósemkę. Wtedy mecze LM obskoczą ci młodzi "zdolni" bo i tak bilety już dawno poszły......

wampirek, 14.09.2016 14:46:39 - *.artnet.gda.pl

Czas do konca rundy ? Pozniej, nawet Murinho z Ronaldo, nie pozamiataja po tym albanskim nieudaczniku. Trzeba sie przyznac do bledu i dzialac bo nie ma czasu !!!

Nikki, 14.09.2016 14:50:26 - *.dynamic.chello.pl

Patrząc na pana dokonania w biznesie - trudno uwierzyć, że tak fatalne decyzje podejmuje pan będąc większościowym właścicielem Legii; opowiadacie panowie o akademii lecz nic z tych opowieści nie wynika; popełniliście panowie duży błąd zwalniając Czerczesowa i jeszcze większy zatrudniając Hasiego, który niszczy wszystko to, co dotychczas zostało zbudowane; lepiej uderzyć o ścianę będąc mistrzem - będąc najlepszym, niż odbijać się od dna w nieskończoność (...) W tej sytuacji należy zadać pytanie: czy to zarząd Legii nie chce zatrudnić trenera z Polski, czy żaden trenem w Polsce nie chce pracować z zarządem Legii? drugie pytanie brzmi: czy jeżeli w grudniu Legia będzie znajdować się w drugiej 8-mce ESA, to panowie nadal będziecie mówić o projekcie rozwoju klubu z trenerem Hasim?
Na zakończenie dodam, że należy skończyć opowieści o zasłudze Hasiego w temacie LM - bowiem jest to wyłącznie zasługa jego poprzedników:)

Jurii, 14.09.2016 15:11:53 - *.adsl.inetia.pl

Trener nie ma szacunku u piłkarzy,grają przeciwko niemu! Weselna decyzja zepsuła wszystko co zbudował Stasiek.

znawca rynku, 14.09.2016 15:12:54 - *.centertel.pl

Alban won z Legii. Puchar Polski w plery. Zajmujemy ostatnie miejsca w tabeli. Jakimś niewytłumaczalnym cudem gramy w Lidze Mistrzów. Trzeba przyznać. O co tu chodzi? Gdyby Legua nue weszła do LM Hassi by juz dawni w Albani kozy.oasł i nie tylko pasł

olew, 14.09.2016 15:17:26 - *.warszawa.vectranet.pl

Zbyt dużo mądrali tu pisze. Nie tylko niesprawiedliwie , ale i niemądrze. Legia jest nie na raz i nie na dwa , tylko na wieczność ! A to wymaga czasu, cierpliwości, kasy , mądrości. Dla mnie właściciele mają duży plus za wyrzucenie ruska, chociaż ten nowy trener jakby trochę kiepski, ale jak będzie tak dalej, to go wymienią ... Ogólnie jest dobrze , a dzisiaj to nawet bardzo fajny meczyk . Trochę rozsądku zalecam, cala Polska nam zazdrości i wścieka się , nas raczej nie lubią .Dlatego my powinniśmy siebie lubić !

nostradamus , 14.09.2016 15:30:53 - *.dynamic.chello.pl

Panie Mioduski mydli pan oczy w perfidny sposób. Dla was (właścicieli) nieliczy się Legia tylko kasa. Tanio kupić wypromować w LM i drogo sprzedać. Kibice łykają bajeczki które ładnie pan opowiada, a Legia w przyszłym sezonie bez pucharów bo LM nie wygrają a w lidze będą na wiosnę bronić się przed spadkiem. Pewnie nie spadną bo od wiosny przyjdzie nowy trener i wyciągnie drużynę Gadanie o młodych talentach i budowaniu drużyny to bzdury. Co pan zbudował i nie ma co się chwalić wygranymi w beznadziejnej lidze gdzie wicemistrz i 3 drużyna przegrywają eliminacje do ligi europy z każdym co roku. Przewiduje, że w niedługim czasie sprzedacie Legię jak nie będzie pucharów (przydzły sezon)

lakis, 14.09.2016 15:59:13 - *.dynamic.chello.pl

Panie Prezesie ma Pan rację, że za Pana kadencji Legia zrobiła duże postępy i za to szacunek. Ale od początku słyszę o Akademi jako zapleczu dla jedynki, a żaden trener za Pana czasów nie wprowadził wychowanka (sporadycznych gierek nie liczę) Trenerzy to osobna bajka bo choć jak Pan mówi, Stanisław to trener "starej daty" to trzeba pamiętać, że tylko za niego nasza drużyna miała styl i tylko wtedy jak jechano na Ł3 to się bano. Teraz jadą po 3 punkty prawie na pewniaka, a boją się tylko dopingu.

mietek, 14.09.2016 16:21:47 - *.ssp.dialog.net.pl

@Tybet: Ja myślę, że to szło połączyć. Skoro udało się sprzedać za całkiem niezłe pieniądze 31-letniego Lewczuka, to i innych w jego wieku też by szło upchać. A przy pieniądzach z Ligi Mistrzów już by się nie trzeba martwić "dywersyfikacją" przychodów. My nie możemy działać na zasadzie wahadła, że w jednym sezonie są same sukcesy, w następnym bryndza i majonez. Trzeba robić malutkie kroczki, ale cały czas do przodu. A niestety na razie wyglądamy jak idący menel: dwa kroki w przód - jeden w tył. Gorzej, jak się ten menel w końcu wywali, bo potem już może nie wstać...

Marco, 14.09.2016 16:57:00 - *.hamburg.freifunk.net

Z tego co wyczytalem to wlasciciele zwolnili Czerczesowa bo ten chcial sprawdzonych pilkarzy zapewne po 30-stym roku zycia.Oni zrobili by wyniki ale ich juz by nie dalo sie sprzedac.Wiec woleli zatrudnic gamoni kosztem wynikow tylko po to by ich sprzedac za rok lub dwa.Ale z taka gra to nikogo panowie nie sprzedacie chocby wszyscy mieli po nascie lat.Po prostu pokrak nikt nie kupuje.No chyba ze my.

andreas, 14.09.2016 17:01:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Pieniądze lubią ciszę. U nas najważniejszy jest PR za dużo gadania o Akademii oglądam młodych z Borusia nie jest źle ale kultura gry po stronie rywali. Za dużo filozofii Leśnego więcej konkretnych działań.

Rafix do Reinmar, 14.09.2016 17:02:05 - *.centertel.pl

Potwierdził tylko to o czym napisałem. Niby sprowadzili młodych perspektywicznych, ale jeszcze murawy nie powachali. Jak to się ma do słów Mioduskiego o wprowadzaniu młodych?
W lidze gramy drugim składem i wystawiamy jednego młodego. Pozostali albo rezerwy albo wypożyczenia.
Po co w takim razie zwalniała Urbana który chyba jako jedyny potrafił odpowiednio postawić na młodzież. Zwolnili go bo nie wygrywał. Zatrudnił Czerczesowa który wygrywał to zwolnili go bo nie stawiał na młodzież.

To teraz mamy trenera który o nie wygrywa i nie stawia na młodzież.

Gp, 14.09.2016 18:04:40 - *.dynamic.chello.pl

Co jest nie tak z tymi którzy ciągle narzekają

Wiecznie niezadowoleni
Pretensję narzekania itd

Wokół was nic chyba dobrego się nie dzieje

Taki jeden z drugim będąc na miejscu prezesa piłkarza czy trenera w spodniach byłoby pełno oj pełno

,,,,,,,,,,,,, Więcej luzu panowie ,,,,,,,,,,,.
Nie widziałem tutaj narzekającej kobiety ,,,, przypadek????
2:1 tak czuję

Lukasik777, 14.09.2016 18:46:11 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Jeżeli Stara szkoła była skuteczna to po co zmieniać?

Rataj, 14.09.2016 18:50:36 - *.pruszkow-piastow.vectranet.pl

"Legia awansowała z najsłabszą drużyną, z jaką mierzyła się w kwalifikacjach od 1995 roku. Widziałem jej mecze z AS Trencin i Dundalk FC. Chłopaki niczego nie pokazali. Nie mieli miażdżącej przewagi. W Irlandii mieli szczęście, że sędzia podyktował dla nich rzut karny. To im ustawiło mecz. W Warszawie zagrali jeszcze gorzej. Bardzo słabo."

"Nie było czego oglądać. Pół akcji nie zrobili. Z Trencinem na wyjeździe jeszcze coś grali. Ale u siebie ze Słowakami i z Irlandczykami... nic. Legia nie ma kim zaatakować. Gra drużyny opiera się na wybiciu piki do przodu. Na Nikolicia, który w dodatku nie jest szybki."

"Tu pytanie do prezesów - budujemy, czy idziemy na zarobek? Cała polska liga opiera się na schemacie powielanym od lat, czyli wypromować i oddać za granicę za małe pieniądze, bo 3 miliony euro to nie jest fortuna. W obecnej drużynie potrzebna jest stabilizacji, gra jedną kadrą przez 2-3 sezony. Inaczej nie zbuduje się zespołu. Z żadnym trenerem. Dla mnie rotacja w składzie Legii jest za duża. Inny skład gra w lidze, inny w eliminacjach Champions League. Zawodnikom brakuje ogrania. To zlepek jedenastu ludzi. A w ekstraklasie i tak przegrywają, więc koncepcja się nie sprawdza."

Greg61, 14.09.2016 18:56:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Panie Mioduski Pan się nie znasz na piłce i tyle.To co Pan mówi to zwykłe banialuki.Nie chce Pan wygrywać ,no to ma Pan 13 miejsce w lidze wstyd i tyle

do Gp, 14.09.2016 18:59:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Pamiętam taki finał pucharu w Częstochowie Ja jestem w spodniach chcesz się gościu przekonać.Mioduski mówi i nie wie co mówi i to jest problem

mike, 14.09.2016 19:02:22 - *.ingram.com.pl

Czerczesow nie miał czasu na eksperymenty w końcówce sezonu, ale skąd mioduski wie, że w nowym sezonie grając na trzech frontach nie wprowadzał by młodych mając dodatkowo komfort podziału punktów w lidze?

do Gp, 14.09.2016 19:06:31 - *.play-internet.pl

ty jesteś wyluzowany po kolejnej kompromitacji ? gratuluje podejscia , niczym sie nie przejmować , ch...j z wynikami , a gra jeszcvze gorsza od wyników

grzesiek, 14.09.2016 19:20:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl

W sumie w druzynie albana jest mnostwo nowych ludzi i oni si3 nie znaja praktycznie ... mozna to tak tlumaczyc. Ale przychodzi rado ktory nie gral z nikoliciem. Tzn roz3gral mozez tydzien razem z nim i juz notuje jedne fajne podanke do nikolicia jakby z nim gral conajmniej pol sezonu. Wchodzi prijo i swietnie wymienia podania juznnie pamietam z kim . Ale oczywiscie nie gramy 2 napastnikami tylko 5 pomocnikamk bo taki moulin pupilek trenera musi grac przeciez chociaz nie jest w formie... ten trener to padaka tyle powiem. Dzis nie ma co liczyc na zwyciestwo. Jeszcze bez pazdana dostaniemy po dupie na bank

kazik buda, 14.09.2016 21:11:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Panowie Lesnosodorski Mioduski i Wandzel zabierajcie te pieniadze tych grajkow za piec groszy i tego wspanialego trenera co z anderlechtu na kopach wylecial a i pana zewlakowa zabierzcie ze soba i budujcie sobie druzyne w pyrach wont z tad pentaki poznaniaki !!!!!

Bogy, 14.09.2016 23:58:56 - *.dynamic.chello.pl

Prawda jest taka: SPRZEDAJECIE GÓWNO W CENIE ZŁOTA

keny, 15.09.2016 00:55:07 - *.ip.telfort.nl

czasu juz nie ma czas sie skonczyl nikt nie moze chanbic Legii

Janusz Paź, 15.09.2016 10:56:50 - *.dynamic.chello.pl

Znam Mioduskiego z dawnych lat. Playboy z NY. Oczywiście zaje***y łeb biznesowy i prawniczy. Dobry człowiek. Ale historia o kibicowaniu zamyka się w zdaniu "Zawisza byłA..."

olaf, 15.09.2016 14:12:06 - *.internetdsl.tpnet.pl

życie pokazało, ze klub podjął szereg fatalnych decyzji, kolejne mecze to kolejne kompromitacje; trzeba bylo zostawić Czerczesowa, zresztą okoliczności jego odejscia są dziwne, co innego mowi klub, co innego mowil trener na ostatniej konferencji, niejasne to i niezrozumiale dla mnie.nie chodzi mi bynajmniej o hejtowanie Klubu, po prostu jako kibic płacący za bilety czuję się stroną nieformalnej umowy- płacę za bilet, w zamian dostaję określony "towar" wysokiej jakości. tymczasem o tej jakości swiadczy fakt, że na myśl o przyjeździe do nas Zagłębia Lubin mam dreszcze grozy. taka prawda i domagam się od Klubu szeregu informacji o strategii naprawczej

Na Łazienkowskiej od 1974, 01.10.2016 18:39:55 - *.174

"To okres w historii Legii, który można zaliczyć do najlepszych..." W latach 70 i 80 nawet jak Legia była 12 w lidze, każdy kto przyjeżdzał do nas srał w nachy. Od kilkunastu lat to się niestety zmieniło. W 2000 0:3 z Polonia u siebie, w którymś momencie 0:3 z Lechią i później niektórzy przyjeżdzali jak po swoje. Tragedia. Taki Bayern w Niemczech takich numerów nie odwala. Takich piłkarzy jak Deyna, Gadocha, Dziekanowski i reszta już nie ma i pewnie nie będzie. Tylko za bramkarzy nie musimy się wstydzić przez te wszystkie lata: Mowlik, Kazimierski,..
Mucha

Na Łazienkowskiej od 1966r., 02.10.2016 08:48:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Jacek Maagieraa nasz Ci On!!!

Sasza, 03.10.2016 10:16:01 - *.itsa.net.pl

Cytat dotyczący Czerczesowa:
"Jemu zależało tylko i wyłącznie na wygrywaniu"

No tak, to straszne a nawet niesłychane, że trenerowi zależało na wygrywaniu. Miodek zapomniał już że Czerczesow jak przyszedł to zastał pewną konkretną sytuację. Po pierwsze 10 punktów straty do lidera a po drugie drużynę składającą się w większości z rzemieślników a nie graczy Barcelony stworzonych do stosowania tiki-taki. I z tego niezbyt imponującego materiału wykroił dublet. Niestety pozwolił sobie na uwagę, że zawodnicy naszej akademii nadają się do gry na skrzypcach. To była realna ocena realnej przydatności absolwentów naszej futbolowej uczelni do realiów poważnej piłki, nawet jeżeli mówimy tylko o ekstraklasie. I to był gwóźdź do jego trumny, tego miodek darować mu nie mógł. Jak on skubany śmiał skrytykować projekt będący oczkiem w głowie większościowego właściciela ?!!! Potem przyszedł Hasi, wyświetlił kilka slajdów, ponawijał makaron na uszy i poszło. A teraz pretensje, że garbaty ma proste dzieci i wszyscy naokoło są winni bo trzeźwo oceniają sytuację i możliwości klubu.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!