Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Fumen / Legionisci.com
fot. Fumen / Legionisci.com
Czwartek, 13 października 2016 r. godz. 11:40

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Zamknięty stadion a kwestia wizerunku

Fumen, źródło: Legionisci.com

W środę Komisja Odwoławcza UEFA podtrzymała decyzję o zamknięciu stadionu na spotkanie Ligi Mistrzów pomiędzy Legią Warszawa a Realem Madryt. W efekcie zamiast 30 tysięcy widzów, na trybunie zasiądzie zaledwie kilkaset osób. Dokładnie określa to regulamin UEFA. Gwarantowane wejściówki przewidziane są dla obu klubów, przedstawicieli UEFA, partnerów europejskiej centrali oraz dziennikarzy.

Zamknięty stadion to nie tylko straty finansowe spowodowane m.in. brakiem wpływów z dnia meczowego, ale również i wizerunkowe. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy eksperta od marketingu sportowego Jędrzeja Hugo-Badera pełniącego funkcję dyrektora ds. PR w Havas Sports & Entertainment. Havas SE to globalna agencja zajmująca się obszarem komunikacji, wyspecjalizowana w sporcie i rozrywce.

- Sam fakt, że przez kilka tygodni toczyło się takie postępowanie powodował, że kryzys wizerunkowy rozciągał się w czasie. Po orzeczeniu pierwszej instancji przez jakiś czas było o nim głośno, stopniowo sprawa cichła, ale po decyzji komisji odwoławczej ponownie odżyje. I jeszcze raz przed smutnym meczem z Realem. Bycie partnerem takiego klubu jak Legia to duży prestiż. Obecni i potencjalni sponsorzy Legii muszą mieć świadomość specyfiki klubu oraz kibiców, muszą być przygotowani na konieczność wystąpienia kontrowersji. Jednak zamknięcie stadionu na najbardziej prestiżowy mecz to sytuacja trudna do przełknięcia dla każdego partnera biznesowego klubu. Z pewnością ta sytuacja utrudnia rozmowy ze sponsorami, którzy nie chcą być kojarzeni z wydarzeniami, które są odbierane jednoznacznie negatywnie. - mówi Hugo-Bader.

- Klub ratując swój wizerunek musiał wykorzystać wszystkie ścieżki odwoławcze. Jedyna droga do poprawy wizerunku to odcięcie się od takich zachowań, jakie doprowadziły do kryzysu, oraz od ich sprawców. Sam fakt, że klub planuje pociągnięcie do odpowiedzialności sprawców zajść powoduje, że nie tylko Legia próbuje odzyskać część strat finansowych, ale także daje jasny komunikat, że nie godzi się na takie sytuacje. Tylko, że mleko już się rozlało - twierdzi Jędrzej Hugo-Bader.

Podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami dyrektor Legii ds. mediów i public relations Seweryn Dmowski zapowiedział, iż klub w najbliższych dniach wystosuje komunikat dla kibiców, informujący o procedurze odzyskania pieniędzy.

- Może dodatkowo powstanie jakieś rozwiązanie, które będzie mniej bolesne finansowo dla klubu, a dodatkowo odpowiednio wykorzystane wizerunkowo. Na przykład kibice będą mogli kwotę biletu na Real odliczyć od przyszłych zakupów biletów czy karnetów. Pieniądze zostaną w klubie, a rozsądne skonstruowanie tego rozwiązania spowodowałoby, że fani nie mogliby protestować – bo przecież na Ligę Mistrzów bilety mogli dostać tylko najwierniejsi, czyli ci, którzy zaraz wrócą na trybuny na mecze ligowe. To luźny pomysł, ale należy pamiętać, że w sytuacji kryzysowej można wizerunkowo zaplusować i tu widzę na to szansę. Nie sądzę, żeby zamknięcie stadionu miało jakoś wpłynąć na obecnych bądź potencjalnych kibiców – np. zniechęcić ich do przychodzenia. Przynajmniej nie bezpośrednio. Natomiast obawiam się, że tak upragniony, historyczny awans do Ligi Mistrzów nie będzie reklamą zachęcającą do przychodzenia na Legię. Klęska z Borussią, puste trybuny z Realem. Nie wygląda na to, żeby po tej jesieni Liga Mistrzów miała nam się kojarzyć z piłkarskim świętem. I to jest smutne" - kończy Jędrzej Hugo-Bader.



Komentarze: (79)

Piotr, 13.10.2016 11:47:31 - *.186.ipv4.supernova.orange.pl

Smutne to jest... że doszło kolejny raz nałożenia kary, szczególnie dla nas kibiców kary tak dotkliwej jak zamknięcie stadionu na mecz z Realem..
Ale cóż, kto za to odpowiada ? Wiadomym jest że Uefa jest często upierdliwa i nakłada kary za rzeczy których tych kar nie wymagają, ale w tym przypadku podczas meczu z Borussią , należało nam się, klub nie potrafi zapanować nad częścią kibiców no to niech ponosi karę, szkoda normalnych kibiców.

A WIEC DALEJ PRZYMYKAJCIE OKO NA WSZYTKO, 13.10.2016 11:48:50 - *.fresenius.de

KAZDY KTO MIAL KOMINIARKE NA SOBIE...POWINIEN ZAPLACIC TE 80TYS ! ! ! ! !

Rafa(L), 13.10.2016 12:01:49 - *.16

DZIEKI "KIBICE"

Lemiesz Grochów, 13.10.2016 12:02:16 - *.centertel.pl

Panie Boniek i co Pan może !!!!!!!

manislaw, 13.10.2016 12:04:43 - *.cpe.netcabo.pt

Redakcjo, Koledzy, czy jest ktoś, kto jedzie/leci czarterem z Warszawy na mecz w Madrycie i mógłby przekazać mi bilet? Odbiorę w Madrycie w dniu meczu. Jeśli ktoś chciałby i może pomóc, proszę o kontakt pod +48501163254 lub manislaw@o2.pl. ustalimy sposób przekazania biletu w Warszawie

@rek, 13.10.2016 12:06:46 - *.dynamic.chello.pl

O jakim "zachowaniu wizerunku" kluby wy piszecie...??? Ta zadyma i ta decyzja UEFA sprawią, iż w Europie (L)egia będzie postrzegana jako "persona non grata"... Puste trybuny to obciach na całą Europę i cały świat... Bo dzięki dziesiątkom stacji telewizyjnych miliony ludzi zawsze zawsze chcą oglądać Real Madryt w akcji... A tymczasem zobaczą sparing Realu na pustym i żałośnie cichym stadionie (L)egii Warszawa... Teraz jest "pozamiatane"... Już żadne akcje prezesów i zarządu nie zmienią wizerunku (L)egii w Europie... Dla Europy będziemy zaściankowym klubikiem z bandą trobiących burdy na stadionie... Pozdro (L)

alojzy mosznabaum, 13.10.2016 12:11:55 - *.com.pl

oddawać chajsy przez Was Realu nie zobaczę :( ... po co ja karnet kupowałem - Redakcja cy da się zwrot zrobić?

pawełek, 13.10.2016 12:23:14 - *.wim.mil.pl

Czekam na oświadczenie SKLW

vuko pocisk, 13.10.2016 12:31:54 - *.9.176.30

ale tweet ...

Roma, 13.10.2016 12:33:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Nie trzeba być wielkim fachowcem, żeby dojść do takich wniosków

do alojzy mosznabaum, 13.10.2016 12:41:29 - *.warszawa.virtuaoperator.pl

widać ze Janusz

A tak na poważnie to Boguś powinien skończyć podlizywanie się "kibicom" i wziąć ich za mor...ę. Tylko pytanie czy znowu nie będzie protestu..

No i SKLW - co to było za oświadczenie jakiś czas temu? Brak słów.

Zlb82, 13.10.2016 12:41:43 - *.81.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Co wy piszecie????Przekaz poszedl w Swiat WFH!!!Tyle w temacie!!!!Placzecie ze realu nie zobaczycie?!!To brawo KIBOLE!!!A zreszta placzcie,placzcie,mafia tak nas kocha ze jeszcze nie raz zamkna stadion!!!

obserwator, 13.10.2016 12:42:41 - *.static.ip.netia.com.pl

Do redakcji
Był taki pomysł aby przy zamknięciu stadionu dla kibiców udostępnić go wyłącznie dla kobiet i dzieci .
Myślę że godzina rozpoczęcia (np.o 17.00 zamiast o 20.45 ) w tej całej sytuacji byłaby do załatwienia z UEFA ( dla różnych telewizji mecz przy takiej publice byłby to z pewnością bardziej atrakcyjny i nietypowy niż przy pustych trybunach) .O innych zaletach takiego rozwiązania nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Może bilety za symboliczną opłatą i dochód na cele społeczne?

mk, 13.10.2016 12:43:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Zadziwia mnie myślenie i podejście do tematu tzn.
- wszyscy wiemy że nie można rac stosować, a my stosujemy bo uważamy, że klub stać by zapłacić karę.
- ochrona do wymiany bo zwykłego kibica gnębią a realnych zagrożeń nie chcą widzieć a jak ono powstają to ich nie ma.
- za kominiarkę w kieszeni gościu ma zakaz stadionowy.

Prezes LB dalej będzie na to pozwalał.

Uważacie że wygracie z UEFA, wydaje się Wam że dalej będziemy popełniać te same wykroczenia a oni Nam na to pozwolą ?
Przecież jak dalej będziemy się tak stawiać i robić takie szopki to kolejne 20 lat będziemy mogli pomarzyć o takich meczach domowych czy wyjazdach w grupie LM.

Na dodatek zero skruchy....

Wasze chęć pokazania jaki to ja jestem kozak przestała działać a kierownictwo SKLW powinno zrobić porządek wewnątrz siebie i zadać sobie pytanie czy idziemy w kierunku Europy !!!

Spokojny1Xl, 13.10.2016 12:45:00 - *.47

Bez przesady.Straty wizerunkowe ?Kto miał przyjsc na Legię i tak przyjdzie ...bez wzgledu na to czy mecz z Realem odbędzie sie z publicznoscia czy bez.Wczesniej wieszczono koniec Legii kibicowskiej po zamknieciu stadionu w pucharze UEFA.I ..karawana pojechala dalej ...Za rok nikt nie będzie pamietał o tym zdarzeniu .Był Real będą inne firmy..grunt aby nie robić trzody na obiekcie (wjazd z bramą) ..ale fajna oprawa -vide swinia UEFA -klasa !
Per saldo- ktos bedzie musial zapłacic za zamkniecie stadionu na taaaki mecz (hahaha) ..i teraz sie okaze czy "cała Legia(czytaj Zyleta)zawsze razem.100 chlopa bedzie musiało wywalic 2 mln zeta ..No panowie Szlachta puszki w dlon i wspmaganie ziomkow ..Mam mieszane uczucia

wkrotce wybory w PZPN, 13.10.2016 12:51:27 - *.103.tvksmp.pl

To nam rudy pomógł. Po raz pierwszy i ostatni. Reklamę sobie zrobił w mediach i na tym się skończyła "pomoc".
Jest takie powiedzenie "na 2 rudych, 3 jest fałszywych". Jakże adekwatne.
UEFA kiedy tylko ma okazje, to wali nam kary jak najsurowsze. Coś im w coś za to.

MortbyMort, 13.10.2016 12:58:59 - *.static.ip.netia.com.pl

Witam
broniłem SKLW do wczoraj.
Jest winne całej zadymie na meczu z BVB. Zarzad też.

Wystarczyło siędogadać.
Panowie, na meczu z BVB
- bez piro w czasie meczu
- bez bluzgów, bo i po co
- bez zadym i akcji H.

Gramy w jednej drużynie, uefa nas nie cierpi.
Mało ? Mało?
Ale jednak wydaje się, że za dużo, jak na takie pustogłowie panujące w relacjach klub-kibice.
Sorty panowie, ale przez 26 lat broniłem za każdym razem kibolstwa, ale wczoraj czar prysł. I niestety na Ł3 takich kibiców jak ja jest coraz więcej.

Kaska Sępa (L), 13.10.2016 13:02:01 - *.itcomp.pl

Mam szczerą nadzieję, że ci "kumaci" co do złotówki pokryją straty związane z zamknięciem stadionu i będą spłacać tą karę przez wiele długich lat ! To chyba jedyny sposób na przyszłość, aby taki pajac jeden z drugim zastanowił się zanim zacznie szumieć.

przykre ale sprawiedliwe, 13.10.2016 13:08:21 - *.toya.net.pl

1. nie ma wątpliwości że w warunkach recydywy kara nam się należała,
2. wszelkie działania Klubu miały tylko na celu zmniejszenie strat i złagodzenie złości normalnych kibiców za powtarzające się tego typu zdarzenia i kolejny brak możliwości uczestniczenia w tak wyjątkowym wydarzeniu,
3. to samo dotyczy tego artykułu bo ekspert Hugo to chyba ten z kreskówek dla dzieci ;) specjalista :)
4. ja jestem zniechęcony, i to nie chodzi o real, bez względu na to z kim grałaby Legia w LM i wynik sportowy byłoby to kolejne wydarzenie na które my wszyscy zwykli kibice tak długo czekaliśmy, i zwykłe sorry, jest nam przykro, czy nie chcą nas w pucharach nie wystarczy ....
5. rekompensata dla karnetowiczów : bilet Legia-real = karnet na rundę finałową...

jnq, 13.10.2016 13:09:30 - *.dynamic.chello.pl

pawełek, 13.10.2016 12:23 - *.wim.mil.pl

Czego sie spodziewasz?
bedzie zwykly belkot i tez gadka o "odicnaniu sie od tego typu zachowan" bo niby co maja napisac???

niestety nasza slawa ma kilka kolorow;))

kibic, 13.10.2016 13:23:48 - *.dynamic.chello.pl

Rozrabiało kilkadziesiąt osób... zamknęli stadion dla 30 tysięcy. Śmiech na sali, UEFA mafia.

odri, 13.10.2016 13:26:38 - *.8.101.18

Kupiłem karnet na mecze LM tylko dlatego, żeby zabrać syna na mecz z Realem. Pozostałe mecze nie mają dla mnie żadnego znaczenia, nie byłem na Borussi i nie wybieram się na Sporting. Oczekuję na zwrotu za cały karnet a nie tylko za jeden mecz z Realem, bo mogłem kupić tylko cały karnet a nie pojedynczy bilet. Kupno karnetu na 3 mecze to umowa handlowa między mną a klubem - sprzedawcą. Sprzedawca nie dotrzymuje warunków umowy to zwraca kasę - i tyle. Oczywiście klub ma wtedy stratę ale to nie moje ryzyko, tylko ryzyko biznesowe spółki Legia S.A. Bo przecież klub Legia to projekt biznesowy a nie sportowy - chyba jest to jasne nawet dla większości tych co krzyczą na Żylecie. A wobec tych co narazili klub na stratę - POWÓDZTWO CYWILNE i wysokie KARY FINANSOWE nawet jak potrwa to 3 lata. Chyba Legię stać na prawników.

równi i równiejsi, 13.10.2016 13:27:46 - *.dynamic.chello.pl

http://legionisci.com/pho/photos17j/17borussia1_f25.jpg

UEFA MAFIA SKORUMPOWANA... jak widać są równi i równiejsi, ale to nie powinno nikogo dziwić. Leśne dziadki zawsze stosowali i będą stosować tę zasadę... "Because football doesn't matter money does".

andreas, 13.10.2016 13:34:04 - *.rev.snt.net.pl

Ciągle tą głupotę robimy, co roku mamy zamknięty stadion na mecz w europejskich pucharach (Apollon, Trabzon, Ajax i teraz Real) czyli recydywa do potęgi. A w klubie i dopingowicze ciągle nie potrafią się ogarnąć. Rewizje dzieci emerytów, normalnych kibiców a PROBLEM nie rozwiązany. Jeszcze Dmowski zapowiada obostrzenia dla kibiców a nie dla kiboli. Pieniądze są do odebrania przy zakupie kolejnych biletów czy karnetów. Oby było MP 2017.

paw(L)os, 13.10.2016 13:37:10 - *.instalnet.com.pl

Pikniki morda w kubeł

kibic, 13.10.2016 13:38:27 - *.dynamic.chello.pl

Najlepsze jest to, że cześć kibiców Borussii też miała kominiary na głowach, odpalili race, rzucali różne przedmioty na murawę, prowokowali, zachowywali się agresywnie (m.in. wskakiwali na ogrodzenie przy sektorze gości). Jaką karę UEFA nałożyła na klub z Dortmundu? 15 tys euro? Czy trzeba coś więcej dodawać? UEFA MAFIA

Inna sprawa, że ta akcja na SWOIM stadionie była niepotrzebna. Nie przeszkadzają mi żadne race, oprawy i tym podobne kwestie, ale na tego typu meczach nie warto dymić. Gdyby to się odbyło poza stadionem lub w trakcie meczu wyjazdowego (a nie u siebie) to byłaby inna gadka.

Rogal, 13.10.2016 13:48:06 - *.internetdsl.tpnet.pl

ilu z nas zrezygnuje ze zwrotu kasy za bilet, aby wspomóc klub? Legia to głównie kibice i trzeba się liczyć z takimi konsekwencjami. Kibicujemy temu klubowi głównie za to, że jest właśnie taki jaki jest, że ma głównie markę kibicowską, a nie sportową - taka prawda. Gowno mnie obchodzą kopacze. No, podejmiemy wyzwanie jako fani i nie weźmiemy zwrotu za bilety, czy zwycięży żal, że nie będzie krystyny na Estadio WP?
Pamiętajcie marka Legii to głównie kibice!

Tomek, 13.10.2016 13:53:46 - *.dynamic.chello.pl

@MortbyMort - najlepiej grzecznie siedzieć na krzesełku przez 90 minut i zajadać popcorn. Dopingować też nie należy, bo przecież to też może komuś przeszkadzać. Kolego, race są odpalane na wielu stadionach w Europie. To jest standard, nic nadzwyczajnego. Myślisz, że na przykład na stadionie Borussii Dortmund nie odpalają rac? Co do bluzgów to nikt za to stadionu zamknąć nie może. One na meczach piłkarskich zawsze były i będą czy to w Polsce czy za granicą. Stadion to nie teatr choć i w teatrze zdarzają się spektakle z bluzgami :)

https://www.youtube.com/watch?v=2K7KjSlPYMU

do paw(L)os, 13.10.2016 14:11:21 - *.warszawa.virtuaoperator.pl

aaa to ciekawe... mam karnet od kilku sezonów i co też jestem piknik? Wyjazdy też mam na koncie

odezwał się gimbus, gardzę takimi jak ty

Ciężko zrozumieć, że normalni ludzie mają gdzieś wasze wojenki ?

lolek, 13.10.2016 14:18:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Do paw(L)os
Zejdź na ziemię, takich jak Ty jest może 1-2 tys.
Pozostałe osoby, kilkadziesiąt tys. tych pikników, to też kibice Legii, którzy chyba bardziej rozumieją czym jest ich ukochany klub. Większość z nich jest tutaj dłużej niż myślisz a na wyjazdy nie jeździ, bo uważa, że bilety powinny być rozprowadzane przez klub. Nie wszyscy chcą uczestniczyć w ograbianiu ich ukochanej Legii i to na różne sposoby. Nadchodzi czas, kiedy trzeba będzie zweryfikować swój stosunek do braci po szalu, aby tak głośne hasło ( Cała Legia zawsze razem ) nie było tylko marketingowym sloganem.

mietek, 13.10.2016 14:27:10 - *.emea.ibm.com

@ @rek: To prawda, że sami sobie strzeliliśmy w kolano. Ale z drugiej strony, jak się spojrzy na nieraz grubsze akcje dziczy we Włoszech i praktycznie zerowe kary, to jednak widać podział na Europę A i B.

@Kaska Sępa (L): Naprawdę w to wierzysz? Bo wg mnie to nierealne.

(L)istek, 13.10.2016 14:55:50 - *.kampinostelco.pl

WFH i nie liczy się nic więcej.

piknik, 13.10.2016 15:05:46 - *.251

paw(L)os, 13.10.2016 13:37 - *.instalnet.com.pl
Pikniki morda w kubeł

może jeszcze nie wiesz, ale jesteś idiotą.

On, 13.10.2016 15:08:08 - *.dynamic.chello.pl

Tak, tak SKLW jest winne, bo SKLW zatrudnia agencję ochrony i dba o bezpieczeństwo na stadionie :D :D :D

jb, 13.10.2016 15:37:09 - *.itsa.net.pl

a może by tak udało się Prezesowi zalatwic wejście tylko dla dzieci ze szkół podstawowych radochę by miały...

wrt, 13.10.2016 15:39:38 - *.play-internet.pl

zablokować ulice i wejścia na stadion niech ci z uefa też nie obejrzą , stop odpowiedzialności zbiorowej , to metody stalina i hitlera

szkoda, 13.10.2016 15:45:14 - *.free.aero2.net.pl

witam prawda jest taka ze samio jestesmy sobie winni bylo wiadomo ze jestesmy na cenzurowanym bylo jak cos sie bedzie dzialo ze nie beda sie cackac no i nie cackaja dlatego nie ma co miec do nikogo pretensij tylko niektorzy musza zaczac myslec i wiedziec ze to nie lata 90 albo poczatek 2000 roku ze takie akcje i nic sie nie stalo albo jakas mala reprymenda po ajaxie juz trzeba bylo powiedziec ze nie w pucharach takiego czegos nie mozna zrobic inaczej w lidze tez nie nie jestemza tym ale w lidze to jakos by sie z tego wyszlo a tu lipa szkoda

??????, 13.10.2016 16:08:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Bilety cegiełki już były jak się nie myle dwa lata temu około 3tyś zostało sprzedanych- czy pokazalismy wtedy co znaczy Cała legia zawsze razem niekoniecznie ( sam ten bilet zakupiłem) kasę za real chcę przeznaczyć w całości na bilet cegiełkę prośba do redakcji zadziałajcie w tej kwestii nie czas na obrażanie się MY JESTEŚMY LEGIA WARSZAWA czas BYĆ RAZEM!!!!!!!!!!!

zibi, 13.10.2016 16:11:20 - *.dynamic.chello.pl

z wizerunkiem też wam pomogę

Actchris , 13.10.2016 16:14:13 - *.play-internet.pl

Skoro mogą dziennikarze to dawać 25.000 akredytacji i stadio pełny.

spasiony, 13.10.2016 16:16:46 - *.xdsl.murphx.net

Komentarz eksperta Jedrzeja to same komunaly, pustoslowie...swiat widziany przez korporacyjne okulary.

Mnie oburza co innego. Na mecz wejda partnerzy UEFA, jak mniemam przedstawiciele sponsorow? Holota won pod stadion a pornogrubasy rozsiada sie w lozach? "Wszystkie zwierzeta sa sobie rowne, ale..."

Nauczyciel z daleka, 13.10.2016 16:16:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Jestem nauczycielem matematyki ze szkoły podstawowej, powiedzmy .... gdzieś w Polsce (daleko od Warszawy). Bilet na mecz Legia - Real był nagrodą za najlepszy wynik ze sprawdzianu dla uczniów z klasy szóstej. Wczoraj napisałem maila do UEFA, żeby wytłumaczyli chłopcu który osiągnął najlepszy wynik, że nie otrzyma swojej nagrody. W mailu wyraźnie zaznaczyłęm, że to spokojny i utalentowany uczeń a obejrzenie tego meczu jest dla niego największym marzeniem w życiu. Oświadczyłęm, że ten uczeń nie stwarza zagrożenia dla bezpieczeństwa imprezy. Słyszałem, że z Borussią źle zachowywało się dwustu ludzi. I tym ludziom i tylko tym należy zabronić wchodzenia na stadion i surowo ich ukarać. Działacze z UEFY gwiazdy Realu widzieli na żywo wiele razy, Ale mój uczeń piłkarzy Realu nie widział nigdy i nadchodzący mecz jest pierwszą i pewnie ostanią okazją w życiu. Domyślam się, że ten chłopiec to dla UEFY smarkacz jakich wielu i fakt, że nie dostanie swojej nagrody jest dla nich obojętny. Niestety to ja musiałem poinformować tego chłopca, że ktoś zabronił mu dostać swoją nagrodę. Chciałbym aby taką informację przekazał mu działącz UEFY i żeby to on zobaczył łzy w oczach ucznia. Piszę o tym wszystkim gdyż wiem jak wiele wysiłku włożył uczeń aby zdobyć tę nagrodę i jest mu przykro, że ktoś mu ją zabrał. Chciałbym aby nadszedł dzień, że w miejsce zbiorowej odpowiedzialności, konsekwencje złamania prawa będą ponosić wyłącznie sprawcy. Niedawno w naszym miasteczku na dworcu kolejowym pobito i okradziono człowieka. Dziekuję Bogu, że dworzec nie podlega pod UEFA gdyż zamkniętoby go a ja straciłbym możlwość dojeżdżania do pracy.

do Rogal, 13.10.2016 16:40:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Niech Bóg ma Cię w opiece. Markę kibicowską zobaczysz na meczu z kimś tam z madrytu. 0 (zero) kibiców na trybunach, brak dopingu. Jaka to marka? To brak marki.

laki, 13.10.2016 16:54:23 - *.dynamic.chello.pl

osoby zidentyfikowane z powództwa cywilnego do Sadu o odszkodowanie za straty finansowe oraz utratę wizerunku . Żadne zakazy ! tylko kasa i kasa ! niech płaca to się nauczą !

Do: wkrotce wybory w PZPN,, 13.10.2016 17:07:51 - *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

A czego ty sie spodziewałeś że Boniek napisze list albo zadzwoni i już UEFA nam odpuści? Jesteśmy recydywą w dodatku znienawidzoną przez UEFA MAFIA. Mają wywalone na Legie oraz na inne małe i biedne kluby, więc przestańcie nadawać na Bońka bo w tej sytuacji w jakiej byłą Legia to patrząc realnie szanse powodzenia były czysto iluzoryczne.

gin gin, 13.10.2016 17:14:17 - *.146

Do Odri. Jesli nie wybierasz sie z synem na Sporting chetnie odkupie dla siebie i mojego syna. Mieszkamy daleko i czasami jestesmy na stadionie a LM bylaby dla niego swietem. Jak masz zmarnowac bilet daj znac chetnie odkupie. Pisz na ginpasterz@interia.pl

LM1993, 13.10.2016 17:19:42 - *.v13.interkam.pl

Nie pierwszy, nie ostatni raz stadion zamykają.
Namiastka szalonych lat 90 tych...
Starzy z łezką w oku. Młodzi tego nie zrozumieją.

walo, 13.10.2016 17:24:37 - *.play-internet.pl

Odpowiedzialnosc zbiorowa. A co my do ch....a mieszkamy w Korei Połnocnej???

word!up, 13.10.2016 18:04:22 - *.adsl.inetia.pl

Te zadymy na stadionie były dobre w latach 90.

Do "pawełek", 13.10.2016 18:18:53 - *.91.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Pewnie będzie tak wyczerpujące i profesjonalne jak ostatnie. Żenada.

Do "Spokojny1IX", 13.10.2016 18:24:40 - *.91.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Nie rozumiesz chyba podstawowych zasad. Nie chodzi o to ile osób przyjdzie na kolejne mecze, bo o to raczej nie ma co się martwić. Przychodzili ludzie i przychodzić będą. Chodzi o postrzeganie klubu przez obecnych i potencjalnych sponsorów.

powislak, 13.10.2016 18:26:47 - *.centertel.pl

Beksy sie łudziły i znowu beczą

ee, 13.10.2016 18:37:07 - *.203

Jedyna decyzja , ktora pomoze by bylo lepiej to pociaganie z osoba do odpowiedzialnosci i nie zakazy stadionowe , a niech splacaja ta kare teraz , nie ma kasy? Sprzatac ulice... nauczy to od razu

ali, 13.10.2016 19:23:58 - *.dynamic.chello.pl

Brawo Rogal

Do Odri

"Kupiłem karnet na mecze LM tylko dlatego, żeby zabrać syna na mecz z Realem. Pozostałe mecze nie mają dla mnie żadnego znaczenia"

jak czytam coś takiego to szlak mnie trafia
bardzo dobrze że nie obejrzysz tego meczu
Chcesz zobaczyć Krystyne to leć sobie do Madrytu

janusz, 13.10.2016 19:38:36 - *.play-internet.pl

do odri: to wypad do madrytu , już wolę tych w kominiarkach od takich jak ty ,bo oni jak trzeba to są naszym 12 zawodnikiem i nie byłoby mistrzostwa bez nich czyli ligi mistrzów również , bez pozdrowień

aa, 13.10.2016 19:46:44 - *.play-internet.pl

do nauczyciel z daleka - cala okrutna prawda a koncowe porównanie mistrzowskie .

Olo, 13.10.2016 19:47:04 - *.dynamic-ww-12.vectranet.pl

Wielki fachowiec od wizerunku... do takiego samego wniosku dojdzie każdy co najmniej średnio rozgarnięty człowiek.

Czesio, 13.10.2016 19:47:05 - *.mobile.sferia.net

Mam tak samo jak Ty,
Liga Mistrzów w TV...

do odri, 13.10.2016 19:53:29 - *.mobile.sferia.net

procesuj się o zwrot za bilety z Leśniodorskim
pewnie ma słabych prawników...
powodzenia

wrocLawianin, 13.10.2016 20:13:48 - *.internetia.net.pl

Jakim to ograniczonym człowiekiem trzeba być z powodu paru matołów. Cóż nie od dziś wiadomo, że UEFA stosuje zasadę winy zbiorowej więc nie ma co się dziwić...

do nauczyciel z daleka, 13.10.2016 21:25:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jako pulkownik z ubieglego sezonu moge zabrac chlopaka na dowolny mecz ligowy domowy(oczywiscie jezeli jeszcze nie byl na Legi) kontakt jewka69@o2.pl po co mu ogladac real niech poczuje atmosfere meczu na ZYLECIE pozdrawiam

phaeton, 13.10.2016 21:31:45 - *.dynamic.chello.pl

real madryt też wielka mi drużyna

wkrotce wybory w PZPN, 13.10.2016 22:28:05 - *.103.tvksmp.pl

Nie liczyłem że Boniek nam pomoże, zresztą nie o to mi chodzi. Chodzi o to, że w mediach przedstawił sprawę, jakby już Legii wielokrotnie pomógł, że zamierza pomóc po raz ostatni. To jego zakichany obowiązek, jako prezesa PZPN, żeby pomagać polskim klubom. Tym bardziej że Legia to polski rodzynek, jeśli chodzi o tegoroczne europejskie rozgrywki. Nie wspominając o LM po tylu latach. A co on właściwie zrobił? Zadzwonił? Wysłał email? Umówił się na kawę z kimś z UEFA? Czy chociaż kiwnął palcem w bucie w sprawie Legii? To po co przedstawia się jak osoba, która duzo może, zamiast od razu powiedzieć "spróbuję". A nie z wielką łaską mówić ile to się napomagał.
Na zdrowy rozum zamykanie całego stadionu i odpowiedzialnosc zbiorowa są chore. Jak za komuny, z którą zresztą UEFA po drodze. Niektóre kluby robią oprawy z komunistycznymi akcentami i nie dostają żadnej kary. Za nazistowska oprawę wykluczyliby od razu klub z pucharów. A przecież jedno jest warte drugiego.

kibic ze wschodniej, 13.10.2016 23:29:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

szanowni panowie z sklw/żylety itd itp możecie o mnie mówić piknik,janusz itd itp, ale prawda jest taka, że to ja kupując od kilku sezonów karnet więcej niż Wy płace na ten k(L)ub.Mało tego bardzo czesto wrzucałem do puszek na oprawy...teraz uważam, że najlepszym rozwiazaniem ze strony uefy było zamknięcie żylety na 2 mecze-z RM i SL.Jeżeli chodzi o mnie to nie dostaniecie ode mnie złotówki na oprawy i race, które uważałem,że są OK, ale bójki i bandytyzm NIE!!!!

Mar, 14.10.2016 00:35:28 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Mam bilet na real i nie płaczę

Pozdrawiam, 14.10.2016 00:41:33 - *.109

Pamiętam jak byłem na meczu Juve kilka lat temu, wszyscy siedzieli, przy golu były oklaski CZASAMI, a kibice przeciwnej drużyny siedzieli na sektorach Juve. Żadnych opraw, żadnych sportów ekstremalnych, emocje jak w teatrze. Nigdy bym nie chciał czegoś takiego na Legii.

jnq, 14.10.2016 01:22:11 - *.dynamic.chello.pl

https://www.youtube.com/watch?v=8hT9cgpUY-U

qwerty, 14.10.2016 01:33:27 - *.knc.pl

To jest smutne ale to nie jest pierwszy raz i nie ostatni zrozumcie to tumany :D Taki mamy styl kibicowania każdy nas się boi Hooligans!! Hooligans !!

Do odri i innych takich, 14.10.2016 02:52:09 - *.dynamic.chello.pl

Bardzo dobrze sie stało, chcesz oglądać Real kup sobie karnet w Madrycie. Tu jest Legia Warszawa, nie dla pazi i januszy.

Krzeszczu, 14.10.2016 05:16:09 - *.cust.bredband2.com

Do kilku powyzej: tez nie znosze faszystowskich poczynan srUEFA. Ale przestancie walic glupoty o jakiejs tam odpowiedzialnosci zbiorowej. Bo wcale tak nie jest.

SrUEFA nie kara kibicow tylko KLUB. KLUB! Zamyka stadion. A ze jest na nim 35000 krzeselek a nie jedno to göwno ich to obchodzi. To KLUB jest karany za "jedno lub drugie".
A fakt zostaje faktem ze to banda kilku balwanow w kominiarkach jest tego przyczyn.
Chcecie znalezc winnych? Prosze bardzo! Szukajcie tych w kominiarkach!

Franz, 14.10.2016 07:19:09 - *.play-internet.pl

A może zagrać mecz przy pełnych trybunach za to z walkowerem od uefy? Przynajmniej będzie święto a i tak przegramy he he he

do paw(L)os, 14.10.2016 07:33:02 - *.dynamic.chello.pl

Ty to pewnie "kumaty" jesteś, ale nic nie kumasz krzykaczu. Jestem "piknikiem" jak tacy jak Ty nazywają tych co sobie siedzą popijając kawę na meczach. Podejrzewam, że jak ja chodziłem na L3 to Ciebie na świecie nie było... Jak te madrale co zadymili na BDB dostaną do zapłaty po kilkadziesiąt tysięcy to może zmadrzeja, choć w to wątpię... Pozdrowienia dla "piknikow" ze wschodniej ;)

Krzeszczu, 14.10.2016 07:36:00 - *.60

@ Do odri i innych takich, 14.10.2016 02:52 - *.dynamic.chello.pl:
A ja juz myslalem ze przeczytalem wszystkie durne komentaze. I ze wiekszych glupot juz nie przeczytam.
Jak bardzo sie mylilem, bo ty pobiles wszystkie rekordy.

wrt, 14.10.2016 11:25:07 - *.play-internet.pl

do Krzeszczu : nie zaklinaj rzeczywistości , to jest odpowiedzialność zbiorowa , formalnie kara jest dla klubu zgadza się ,ale faktycznie ukarani zostali kibice ,którzy nie rozrabiają , no i czemu nazywasz głupotą krytykowanie gościa co kupił karnet tylko po to by zobaczyć ronaldo , głupsze jest właśnie kupienie karnetu z tego powodu niż krytykowanie go

Do Krzeszcza, 14.10.2016 12:32:27 - *.centertel.pl

Siedź w tym kalifacie skandynawskim jak ci dobrze i sie nie wpiera...j

vacar, 14.10.2016 17:46:22 - *.ipcom.comunitel.net

Ciekawe dlaczego UEFA nie nalozy kar za SWOJE RASISTOWSKIE zachowanie? Dlaczego LEGIA i INNE Polskie druzyny nie sa losowane z jednego koszyka razem z mistrzowskimi druzynami federacji hiszpanii,niemiec,wloch,francji i anglii?
Co Legia jest beee..? Nazisci tekze uwazali ,zydow za beee..!

L, 14.10.2016 20:03:34 - *.centertel.pl

Aha czyli normalny kibic ma wspierac klub ktory przymyka oko na takie zachowania....Tylko zwrot kasy mnie interesuje.Zadnych ustepstw.Jak jlub zaplaci to moze cos z tym zrobi.Kibice i tak zaplacili najwyzsza cene bo nie zobacza meczu w LM z obronca tytulu LM.

do L jak lamus, 14.10.2016 22:35:53 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

tak, ma wspierać ślepo klub i nie komentować

DarceLi, 14.10.2016 22:57:28 - *.ip-point.pl

Tylko zbiorowy pozew minimum 30 000 kibiców przeciwko uefo-MAFI może coś zdziałać a przynajmniej zaznaczyc medialnie problem kar zbiorowych dla kibicow!!!są wśród nas kibiców różni prawnicy ktoś by mógł coś sensownego stworzyć i z powództwa cywilnego pozwać mafie za szkody moralne . . . może nic by to nie dało ale przynajmniej zrobiłby się szum medialny w tej sprawie

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!