Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Legia Warszawa - Real Madryt - fot. Kamil Marciniak / Legionisci.com
Legia Warszawa - Real Madryt - fot. Kamil Marciniak / Legionisci.com
Piątek, 4 listopada 2016 r. godz. 15:12

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Zwroty za bilety na mecz z Realem Madryt

źródło: Legia Warszawa

Legia Warszawa wydała komunikat dotyczący zwrotów pieniędzy za niewykorzystane bilety i części pakietów: Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami informujemy, że w związku z zamknięciem stadionu na mecz Ligi Mistrzów pomiędzy Legią Warszawa a Realem Madryt, klub rozpoczyna proces zwracania kwoty równoważnej 1/3 wartości zakupionego pakietu.

Zwrot za zakup dokonany w systemie on-online
W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu zwracania kwot dla kibiców, którzy zakupili pakiety poprzez system online, został przygotowany specjalny panel na oficjalnej stronie klubu. Po zalogowaniu do panelu będzie można potwierdzić chęć otrzymania zwrotu kwoty równej 1/3 wartości zakupionego pakietu.

Po dokonaniu potwierdzenia w panelu, kibice, którzy dokonali zakupu pakietu w systemie online dla siebie lub dla innych osób, otrzymają zwrot pieniędzy na to samo konto, z którego dokonano zakupu pakietu. Tylko w taki sposób możliwy będzie zwrot środków na konto osoby płacącej za dokonaną transakcję.

Logowanie do panelu możliwe będzie od poniedziałku 7 listopada od godziny 8:00.


Zwrot za zakup dokonany w kasach klubowych
Osoby, które nabyły pakiet w kasach klubu, zapraszamy po zwrot kwoty 1/3 wartości zakupionego pakietu bezpośrednio do kas przy ul. Łazienkowskiej 3. Kasy czynne są od poniedziałku do piątku od godz. 11 do godz. 19, w soboty od godz. 10 do godz. 17, w niedziele w godz. 11-15 oraz dodatkowo na dwa dni przed meczem od godz. 8 do 21, a w dniu meczu od godz. 8 do rozpoczęcia spotkania.

Po zwroty 1/3 wartości zakupionego pakietu również zapraszamy od poniedziałku 7 listopada od godz. 8:00 do kas klubu.


Aby zalogować się do panelu:
- wejdź na stronę www.zwroty.legia.com
- wprowadź swój numer karty kibica oraz numer PESEL
- kliknij w przycisk "Zgadzam się na zwrot 1/3 wartości pakietu za mecz z Realem"

Zwroty dla wszystkich osób, które dokonają potwierdzenia w tym panelu, będą realizowane w ciągu następnych 24 godzin w dniu roboczym.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Punktem Obsługi Kibica (pok@legia.pl, tel. +48 22 318 20 79 lub +48 22 318 20 91).



Komentarze: (106)

bezstronny , 04.11.2016 15:15:23 - *.dynamic.chello.pl

Niech nikt się nie waży sięgać po te pieniądze!!! Trzeba wspomóc klub i zapłacić za błędy.

roki, 04.11.2016 15:22:19 - *.internetdsl.tpnet.pl

hehehe wspomóc klub? niech sobie obniżą pensje i po kłopocie. nie mam zamiaru nie brać z powrotem mojej zapłaconej kasy. Nie po to tyram i płace za bilety żeby później nic z tego nie mieć.

1956, 04.11.2016 15:25:39 - *.dynamic.chello.pl

Zostawmy te pieniądze w klubie w NASZYM klubie.

Do bezstronny, 04.11.2016 15:25:51 - *.play-internet.pl

Nierządź się cudzymi pieniędzmi.

ltm, 04.11.2016 15:29:50 - *.itsa.net.pl

Mecz z Realem w pakiecie nagle stał się wart tyle samo, co mecz z Borussią i Sportingiem? Cóż za niespodzianka.:)

do bestronny, 04.11.2016 15:30:05 - *.centertel.pl

A kim ty jesteś? Uważaj bo ktos cie posłucha

abc, 04.11.2016 15:38:03 - *.warszawa.vectranet.pl

Proste! Odbieram moje pieniądze. Bezstronny wyłóż dlla klubu ze swojej pensji..najlepiej oddaj połowe, pomożesz klubowi. Pieniądze odbieram, a klubowi pomoge jeszcze nie raz. (L)

jawor, 04.11.2016 15:41:12 - *.dynamic.chello.pl

to zapłać za mnie, skoro popełniłeś błąd.. pozdro

walo do bezstronny, 04.11.2016 15:45:46 - *.play-internet.pl

Ale za czyje błędy? Ja i 30tys kibiców byłem spokojny a nie moglem obejrzec meczu z Realem

Kruszynka, 04.11.2016 15:46:40 - *.232

Jesli ktos ma honor to niech nie odbiera tych pieniedzy!!Niestety obawiam sie, ze janusze typu"roki",ktorzy mieli zamiar isc na Real a nie na Legie tego nie zrozumieja.

Bart, 04.11.2016 15:52:05 - *.iry.waw.supermedia.pl

Ja nie mam zamiaru odbierać kasy.

Nie będę wbijał dodatkowego gwoździa.

Tylko Legia!

art78, 04.11.2016 15:54:46 - *.adsl.inetia.pl

Ty "bezstronny" po co zabierasz głos w sprawach, ktore Cię nie dotyczą lepiej słuchaj na lekcjach co nauczyciel mówi. Kasa jest nasza a za błędy niech płacą prezesi. Ja odbieram co moje.

Paffik, 04.11.2016 16:01:44 - *.190

w poprzednim roku nie zgłosiłem się po odbiór. w tym jednak się zgłoszę. z dwóch powodów:
- co roku taka zrzutka (zamknięty stadion) to przesada,
- nie chcę finansować odprawy Hasiego.
niech każdy zrobi, jak sam uważa.
pzdr.

Luka, 04.11.2016 16:02:46 - *.dynamic.chello.pl

Kto chce niech odbiera. Kto nie chce, niech nie odbiera. Kazdy ma prawo do podjecia takiej, a nie innej decyzji. Apeluje, by nie pisac o honorze,bo to nie na miejscu. Ja nie odbieram, ale nie potepiam tych co odbiorą.

z Żylety, 04.11.2016 16:13:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Płaczecie o kilkadziesiąt złotych jakby miały wam życie uratować,tym bardziej że to już wydane.Wlasnie w takich momentach widać co dla kogo znaczy ten Klub.Nigdy nie ubiegalem się o żaden zwrot przy poprzednich podobnych sytuacjach,ani ja ani żaden kolega z trybuny.Przemyślcie to.

do bestronny, 04.11.2016 16:19:50 - *.112

Mejmy nadzieję, żę klub wygra w sądzie pieniądze, które stracił i Ci, którzy na Borussi się awanturowali teraz wesprą klub poważniejszymi kwotami niż ceny biletów.

solidarny z bezstronnym, 04.11.2016 16:20:31 - *.dynamic.chello.pl

Narozrabiali kibice. Płacić za szkody powinni kibice.
Dziwię się,że klub oddaje te pieniądze. Odpowiedzialność zbiorowa ? Owszem,bo to kibice są winni a nie tylko pojedynczy idioci w kominiarkach. Postawa "Żylety" , uleganie prowodyrom ,skandowanie kretyńskich haseł,odpalanie rac wbrew zakazom UEFA czy wywieszanie haniebnych transparentów są wystarczającym powodem do oskarżenia WSZYSTKICH !!!!

Szok i niedowierzanie, 04.11.2016 16:22:28 - *.static.ip.netia.com.pl

Smutne, że przeważają tu głosy atakujące człowieka, który chciał, by zostawić kasę dla klubu. Dlaczego? Bo kiedyś był to typowo kibicowski portal, gdzie wiadomo było, że kibicowskie życie to zbieranie pochwał za oprawy i nagan..za inne akcje. Które jednak wpisywaliśmy w to "ryzyko" i wiedzieliśmy, że czasami jest to kara finansowa, a czasami zamknięcie trybun. I dawniej byliśmy gotowi zapłacić za tę zabawę i to dosłownie. Dziś z kolei głos Januszów bierze górę. Przykre.

do bezstronny, 04.11.2016 16:23:25 - *.dynamic.chello.pl

Zgadzam się, ale pod warunkiem, że te pieniądze posłużą do walki z tymi, co burdami z Borussią pozbawili prawdziwych kibiców Legii możliwości obejrzenia historycznego remisu z Realem!

kasa, 04.11.2016 16:24:18 - *.warszawa.virtuaoperator.pl

A ja z wielką przyjemnością odbiorę kasę. W żadnym wypadku nie utożsamiam się z bandytami. Niech sami płacą za swoje zachowanie.

radzisz, 04.11.2016 16:25:26 - *.254

Niech oddadzą co do grosza ci, którzy dymili. Ja swoje odbieram.

(L)Łomża(L), 04.11.2016 16:26:06 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl

A wiadomo co z biletami ne mecz w Dortmundzie?

cv, 04.11.2016 16:36:34 - *.214

niby czemu mialbym nie odebrać? odbiore, zostawię te kase w fan store wiec klub nie zbiednieje. nie bardzo rozumiem czemu maiłbym ot tak kase zostawić nie dostając nic w zamian?

Do szok i niedowierzanie, 04.11.2016 16:37:47 - *.play-internet.pl

Ty to chyba typowy absolwent gimnazjum,bo niczego nie rozumiesz.Nikt nikogo nie atakuje,ale bezstronny w złym kontekście używa słowo honor.Klub powinien zapewnić bezpieczeństwo i tego nie zrobił.
Ja odbieram pieniądze i wolę,żeby zostały w Klubie poprzez zakup w Fan Store.

z Żylety , 04.11.2016 16:38:31 - *.dynamic.gprs.plus.pl

No i odbierajcie Janusze przecież i tak wiadomo że kupiliscie bilety na Real a nie na Legię.Pewnie na lidze nikt was prędko nie zobaczy.

jnq, 04.11.2016 16:40:39 - *.static.ip.hexaoperator.pl

zaplaciles? masz prawo do zwrotu, proste.
zaplaciles? nie chcesz zwrotu? to nie odbieraj hajsu, proste.

Po kiego mowicie ludziom co maja robic ze swoim hajsem???

arczi, 04.11.2016 16:46:35 - *.free.aero2.net.pl

proste że odbiorę swoje hajsy ,po to żeby kupić sobie bilet na następny mecz ... Nikogo nie będę dorabiał nie mając z tego nic...
cw#*l ! cw#*l! cracovia!!!

(L)istek, 04.11.2016 16:49:57 - *.kampinostelco.pl

Każdy prawdziwy kibic nie będzie chciał zwrotu.

Do Szok i niedowierzanie, 04.11.2016 16:51:09 - *.centertel.pl

100% racji bracie, ale dzisiaj inne czasy. Nie ma co dmuchać balonika, każdy zrobi jak uważa, prawda jest natomiast po Twojej stronie, ale i ja i Ty wiemy, ze prawda i poczucie legijnej tożsamości zwycięży. A co wypisują przeszczepy z Bułgarskiej, Konwiktorskiej i Czerskiej to juz inna historia a każdy kto ma L w sercu wie co robić.

..., 04.11.2016 16:57:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Zasada prosta: będą normalne zasady sprzedaży biletów na mecz w Dortmundzie (mimo, że nie jadę) - kasę zostawiam, będą wymysły typu niezamówienie biletów lub inne problemy z wyjazdem/biletami robione przez klub - kasę odbieram.

krystiantyp, 04.11.2016 16:59:37 - *.170

Szok i niedowierzanie, 04.11.2016 16:22 - *.static.ip.netia.com.pl

Smutne, że przeważają tu głosy atakujące człowieka, który chciał, by zostawić kasę dla klubu. Dlaczego? Bo kiedyś był to typowo kibicowski portal, gdzie wiadomo było, że kibicowskie życie to zbieranie pochwał za oprawy i nagan..za inne akcje. Które jednak wpisywaliśmy w to "ryzyko" i wiedzieliśmy, że czasami jest to kara finansowa, a czasami zamknięcie trybun. I dawniej byliśmy gotowi zapłacić za tę zabawę i to dosłownie. Dziś z kolei głos Januszów bierze górę. Przykre.


Ty tak na serio uważasz? :) Masz 15 lat? Ok rozumiem nie znasz życia. Masz >30 lat --> jestem przerażony. Pomyśl o tym :)

do Luka, 04.11.2016 17:05:12 - *.adsl.inetia.pl

bardzo rozsądny głos. Szkoda, że w internetach tego typu komentarze to rzadkość.

Janusz, 04.11.2016 17:05:36 - *.play-internet.pl

Klub to nie jest fundacja charytatywna tylko firma która zarabia kasę nie mam zamiaru finansowac nowego auta Lesnemu. Zapłaciłem za usługę której nie otrzymałem więc chcę zwrotu należności za bilet

Endy, 04.11.2016 17:10:44 - *.play-internet.pl

2 mln do oddania widze ze polowa weźmie hajs polowa nie. Klub nie straci na bank. A zobaczcie ile hajsu legia ma z innych zrodel to wielka fabryka hajsu nie zaboli taki zwrot WIEC JANUSZE ZDEJMIJCIE TE WARE Z NOSA

Rogal, 04.11.2016 17:13:35 - *.centertel.pl

a ja odbiorę i przeznaczę na oprawy....
sorry, ale bliżej mi do kibicowskiej braci niż klubu jako prezesi, piłkarze itd

do (L)Łomża(L), 04.11.2016 17:16:17 - *.centertel.pl

Powoli się już kończą.

ryba, 04.11.2016 17:36:55 - *.dynamic-ww-09.vectranet.pl

Szkoda że klub nie zrobił jakiejś drugiej opcji dla kibiców oprócz samego zwrotu kasy.
Np w ramach rekompensaty mogli dać możliwość zakupu jakiegoś okolicznościowego gadżetu/koszulki lub możliwość dofinansowania / dodatkowych bonusów związanych z zakupem kolejnych karnetów.

zajmeros , 04.11.2016 17:39:13 - *.dynamic.chello.pl

Skoro kupili bilet na Legie a nie na biedronke to niech klub odda bilet na sracovie !!!
A nie kasę !!!

zyx, 04.11.2016 17:43:01 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

To, czy ktoś odbiera, czy nie jego sprawa. Ja np. po Ajaxie nie odbierałem, a teraz sobie odbiorę, bo bilety na wszystkie mecze do końca roku już mam, na wiosnę kupię karnet a z przyjemnością wydam ten ,,gruby hajs" ;) w naszym sklepie na nową bluzę (L).

Pisanie komuś, że należy ,,nie odbierać" jest słabe, bo karnety dostały osoby, które były już na meczach a więc wspierały Legię finansowo + to ich $$$, ale z drugiej strony, dopisywanie ideologii do ,,odbioru" też jest trochę śmieszne - jakbym miał za takie rzeczy obrażać się na NASZ klub, to bym skończył kibicowanie w 1995 po PP z GieKS-ą ;)

JŁW !, 04.11.2016 17:54:30 - *.adsl.inetia.pl

Klub powinien dać możliwosć wymiany biletu z Realu na voucher na Cracovie zeby po takim meczu ludzi przyciągnąć .

..., 04.11.2016 18:04:32 - *.dynamic.chello.pl

wysyp andrzejkow ktorzy i tak nie mieli biletow chce zwrotow :)

tutti frutti, 04.11.2016 18:35:04 - *.103.tvksmp.pl

Pieniędzy oczywiście nie odbieram, bo najważniejsza jest Legia.
z Żylety bardzo dobrze napisał.

Rafał do ryba, 04.11.2016 18:43:13 - *.internetdsl.tpnet.pl

znalezienie alternatywy dla zwrotu to fajny pomysł. Ja na Appolon kupiłem bilet pamiątkowy za te 20 zl bo stadion był zamknięty.

Wy róbcie i piszcie co chcecie ja nie komentuję.

Do bezstronny i Reszty .Lemiesz Grochów , 04.11.2016 18:49:05 - *.centertel.pl

Nie brać Kasy i pokazać tym Tłuszczom z UEFA że tu nad Wisłą mieszkają KIBICE .









sprite, 04.11.2016 19:01:05 - *.play-internet.pl

Moze będzie mozliwosc że za ten bilet z Realem bedzie mozna nabyć wejściówki na mecz w 116 w lidze europejskiej na wiosnę. Ja wierzę w Legie, że się uda awansować z 3 miejsca

P, 04.11.2016 19:05:43 - *.dynamic.chello.pl

Do: krystiantyp

Smutny to Ty jesteś. Ja na przykład pieniądze odbiorę, wole je wpłacić dla chłopaków na świąteczne paczki.

Cała Legia zawsze Razem

(L), 04.11.2016 19:07:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Jak kochacie ten klub nie odbierajcie pieniędzy. Wśród moich znajomych a wielu ma wykupione pakiety nikt nie odbiera kasy. Niech każdy postąpi według własnego sumienia i honoru! Tylko nie mówcie później "z Legią na dobre i na złe"!

Zetter, 04.11.2016 19:12:16 - *.dynamic.chello.pl

Moi Drodzy, jeżeli ktoś chce odebrać to niech odbiera, takie ma prawo i możliwość. Odbierz sobie te pieniądze i nie komentuj. Bo pisanie o jakiejś "nie wykonanej usłudze" to jest żenada. Albo że nie będzie dorabiał prezesów... No proszę Was.. Jak dla Was jest to tylko usługa i nic więcej to ja w tym momencie jestem mega zadowolony, że nie obejrzeliście tego meczu. I podstawowa sprawa: To nie klub sobie wymyślił, że zamyka stadion tylko UEFA! Bo co poniektórzy chyba o tym pojęcia nie mają albo zapominają widzę sądząc po komentarzach.

kibic 30 lat na Ł3, 04.11.2016 19:59:50 - *.dynamic.chello.pl

Ogarnijcie się dzieciaki. Znów zaczyna się dzielenie na "prawdziwych ' i "januszy". To w historii naszego klubu nigdy nie prowadziło do czegokolwiek dobrego.

Wrot, 04.11.2016 20:21:48 - *.vpnonline.eu

Odbieram kasę, chociaż uważam że Klub powinien zwracać podwójnie. Nie dlatego że chciałem zobaczy Real, tylko dlatego że nie mogłem zobaczyć na żywca jak Legia wali trzy bramy najlepszej drużynie Świata, nie mogłem skakać i drzeć mordy z radości. Przez bandę <autocenzura> kopanych w <autocenzura> przepadło. Dziękuję wam bardzo "bracia po szalu" Zamiast bredzić o kasie ze zwrotów, spróbuj policzyc ile milionów Nasza Legia straciła przez wasz debilizm.

eth, 04.11.2016 20:51:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Komentarz "Rafał do ryba" podsunął mi taki pomysł, że może klub by mógł zrobić takie pamiątkowe bilety-cegiełki z meczu z Realem? Darmowe, dla osób które nie odebrały pieniędzy, za 10-15 zł dla osób które odebrały i dla innych.

(L)egionowo, 04.11.2016 20:56:45 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

Dumni ze zwycięstwa wierni po porażce! A tą porażką był mecz przy pustych trybunach. Tylko prawdziwy kibic NASZEJ LEGII nie powinien odebrać tych pieniędzy bo wtedy takie hasło jak CAŁA LEGIA ZAWSZE RAZEM nie ma sensu.

Robi10, 04.11.2016 21:11:29 - *.warszawa.vectranet.pl

Ludzie , Komentowanie tego tematu jest bardzo słabe . Jest to indywidualna decyzja kazdego z Nas . Ogłaszanie czy odbiorę pieniądze czy tez nie , świadczy o braku klasy . Niech każdy postąpi z własnym sumieniem i potrzebami

Krzeszczu, 04.11.2016 21:52:31 - *.cust.bredband2.com

Kolega "kas" wyzej powiedzial: "W żadnym wypadku nie utożsamiam się z bandytami. Niech sami płacą za swoje zachowanie."

To nie kibice tylko banda w kominiarkach do tego doprowadzila, i ta banda powinna za to zaplacic.
Odpowiedzialnosc i konsekwencje.

Rafał do eth, 04.11.2016 21:53:59 - *.play-internet.pl

nie mam nic przeciw :) mogą być bilety i plakaty pamiątkowe itp w proponowanej wersji przez Ciebie.

Mam tylko małą uwagę co do odbioru za bilet, to niestety trzeba zaksięgować i w tym jest cały problem.

Niech klub nad tym pomysli bo chętni są.



Rafał , 04.11.2016 21:58:57 - *.play-internet.pl

A tak ogólnie mozna spojrzeć na to tak:

bilet do kina kosztuje ale na żadnym filmie nie przeżyję tego co przeżyłem patrząc na ten mecz.

Dzięki za walkę chłopaki ;)

Gp, 04.11.2016 22:09:43 - *.dynamic.chello.pl

Ja nie odbieram

Janusz, 04.11.2016 23:11:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Do tych co nawoluja, zeby nie odbierac. To skoro tacy jestescie wielcy, to zostawcie te pieniedze i dajcie dodatkowo darowizne na klub. Ja nie widze powodu, aby kasy nie odebrac. Znowu pod haselkiem "cala Legia zawsze razem" hehehehehe.

do solidarny z bezstronnym, 04.11.2016 23:13:42 - *.dynamic.chello.pl

skad sie biora na Legii takie zaganiary jak Ty?

PI, 04.11.2016 23:19:50 - *.centertel.pl

Kazdy ma swoje zdanie.Szanuje zdanie tych ktorzy nie odbiorą zwrotu.Ja odbieram nie dlatego ze mi ta kasa potrzebna.Wspieram klub caly sezon, kupuje karnet, robie zakupy w funstore, zawsze cos kupuje w bufecie w dniu meczowym.Frekwencja w tym sezonie 100%.Dopinguje Legie w kazdym meczu.W tym sezonie wydam na Legii ok.1600zl.i nie zaluje ani jednej zlotowki.Odbieram zwrot tylko dlatego ze nie zgadzam sie na to co sie stalo i nie czuje sie winny tylko poszkodowany tą sytuacją.Ktoś powinien poniesc ODPOWIEDZIALNOSC i nie zamierzam wskazywac winnych ale nie zamierzam ponosic jej ja placac za ten bilet.Dla mnie to tylko i wylacznie kwestia odpowiedzialnosci.Nie zamierzam wspierac finansowo tej sytuacji i tyle ale dalej bede wspierał klub tak jak powyzej napisalem.

borus431, 04.11.2016 23:27:06 - *.centertel.pl

Ja również nie odbieram tej kasy

Pl, 04.11.2016 23:32:54 - *.centertel.pl

Mylicie milosc z odpowiedzialnoscia.To jak z wychowaniem dziecka-trzeba dac mu poniesc konsekwencje wlasnych czynów.Efekt poblazania jest taki ze czwarty rok mamy zamkniety stadion na mecz w europejskich pucharach.Dlatego uwazam ze kase trzeba odebrac, a niech placą odpowiedzialni za ten cyrk w klubie to moze ich zmotywowac do czegos.Milosc ale twarda milosc.

Stefciu do P , 04.11.2016 23:58:20 - *.centertel.pl

Jakie ty rakiety mozesz wysyłać .. Jak skubniesz pare groszy za nie zobaczenie r7 na żywo .... Chyba do F :)

Kumaty Paź, 05.11.2016 00:32:33 - *.core.ynet.pl

Jagiellonia zakaz wyjazdowy
Dortmund coś kombinuje by nas nie wpuścić
Kto odbiera kasę za Real niech przeznaczy na wyjazd do Wrocławia !!

Lolek, 05.11.2016 07:48:56 - *.dynamic.chello.pl

Każdy sobie mozme odebrać i kij Was to obchodzi. Tak samo nie widzę powodu do chwalenia sie ze nie odbierzesz....

Lucas35, 05.11.2016 08:13:06 - *.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Do Kruszynka..rozumiem i doceniam twoją postawę ale akurat honoru do tego nie mieszaj..przez pryzmat jednej decyzji nie oceniajmy ludzi bo za tymi decyzjami stoi zawsze jakaś historia której ty jak i ja nie znamy..Zygmunt August - był taki król:-) - powiedział kiedyś do swoich podwładnych "nie jestem królem waszych sumień" - stosujmy się do tego..kto zostawi kasę w klubie to super..kto ją odbierze - jego święte prawo..może za to kupi wódkę,może pójdzie do Fanstore i kupi legijny gadżet a może kupi lekarstwo choremu dziecku..

Kibic, 05.11.2016 08:56:16 - *.dynamic.chello.pl

A dlaczego mam nie odbierać? Na młodzież w Ząbkach nie można było wejść, ani słowa o wyjeździe na borussie, Bodek z Miodkiem gryzą się o pieniądze.. a ja mam do tego burdelu dopłacać? To wole odebrać i kupić coś w sklepie Żyleta. Właściciele niech się ogarną bo pojawił się trochę większy kwit a ci zaczęli zachowywać się jak rozhisteryzowane panienki.

EjTyKolo, 05.11.2016 09:01:29 - *.dynamic.chello.pl

Ją zrobię tak: monetę odbieram a następnie wydam ją w FanStore i każdy powinien być zadowolony..ja mam gadżet a kasa zostaję w klubie.

odbieram, 05.11.2016 09:36:49 - *.dynamic.chello.pl

Mam dokladnie tak jak PI, z tym że ja w klubie w tym sezonie zostawiłem już grubo ponad 3000, wliczając gadżety ze sklepu. Wiadomo kto ponosi odpowiedzialność za to co się stało, niestety Leśny się boi wprowadzić w czyn słów o odszkodowaniach od sprawców, których poniekąd sam współfinansuje.

Kibicka, 05.11.2016 10:32:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

A ja odbiorę, 2 z żylety bo moje dzieci byli dumne ze mają pakiet, i co wyszło ... nie chodzi o kasę bo to tylko 100 zł , do zobaczenia w niedziele na stadionie

do borus431, 05.11.2016 10:54:39 - *.opera-mini.net

wzruszyło mnie twoje wyznanie

Tak, 05.11.2016 11:51:56 - *.adsl.inetia.pl

Klub powinien siegnac do kieszeni tych, którzy zrobili tę awanture. Pojechac ich na odszkodowania i tyle.

mietek, 05.11.2016 12:26:38 - *.ssp.dialog.net.pl

@Krzeszczu: Niestety tak nie będzie, bo oni potem pójdą do fan store i kupią ileś tam gadżetów, więc staną się dla klubu bardziej wartościowym "targetem", na którego stratę sobie nie można pozwolić.

@cv: Teoretycznie tak. Ale VAT na bilety to 8%, a na produkty z fan store to już 23%. Więc finalnie w klubie zostanie mniej pieniędzy, choć mechanizm postępowania całkiem logiczny.

Rafał, 05.11.2016 12:34:12 - *.play-internet.pl

Każdy zrobi jak będzie chciał , bez względu na to co kto napisze.

Wymana zdań? Zrozumiałe.
Spinać się? Niepojęte.

cycu, 05.11.2016 12:49:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Każdy, kto odbierze pieniądze nigdy nie zasługiwał na ten bilet na mecz z Realem!!

do do solidarny z bezstronnym, 05.11.2016 12:49:21 - *.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

A skąd tacy durnie jak ty.bo facet dobrze napisal.

Radomiaczek, 05.11.2016 13:12:58 - *.bb.sky.com

Solidarnie mordeczki nie odbieramy hajsu za bilety. Za zabawe trzeba placic! takie ryzyko! PDW Valdi!!

Gerwazy, 05.11.2016 13:27:54 - *.207

Będe załamany jak ktos wezmie te pieniądze od Legii

edek, 05.11.2016 14:08:11 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl

Gdzie dwoch Polakow tam trzy zdania w kazdym temacie. Niech kazdy zrobi co uwaza. Kto sie czuje oszukany niech odbierze , kto sie czuje wspolodpowiedzialny niech zostawi kase w klubie, i wszyscy beda zadowoleni.

chip, 05.11.2016 14:28:39 - *.90

Proponuje zrobic akcje odbieramy kase ale robimy zakupy w fanstore . Ja chce koszulke " Fejsowego Rzeznika" i jego zdjecie :D

Janusz, 05.11.2016 14:43:17 - *.centertel.pl

dosc tego ze przez stadionowych badytow cierpli klub i prawdziwi kibice ( janusze jak nazywaja ich "kumaci"). Klub powinien odpalic poza zakazami kary finansowe dla tych co do tego doprowadzili... po kilkaset tysiecy jakby poczuli to reszta moze by sie opamietala... dalo sie w Anglii? W Polsce tez sie da

(L)istek, 05.11.2016 15:07:41 - *.adsl.inetia.pl

Tyko cioty chcą zwroty.

Do Radomiaczek, 05.11.2016 15:24:31 - *.135.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Ta zabawa to dla ciebie latanie w kominach po stadionie i psikanie ochroniarzy gazem?

dezet, 05.11.2016 15:27:48 - *.dynamic.chello.pl

jak czytam wypociny co poniektórych honorowych, to się zastanawiam czy wy rozumiecie w ogole to słowo. Żal mi was i waszego lewicowego podejscia do tematu, zwrot się należy każdemu, jak bardzo ktoś nie chce swoich pieniędzy jego sprawa, ale wara wam od ludzi którzy odbierają SWOJE pieniądze, swoją drogą 1/3 to jest minimum za ten mecz więc klub robi to co musi żeby właśnie ten honor zachować... Po odbiorze z chęcią przeznaczę tę kasę na inne mecze i wrzucenie do puszki na oprawy, więc kasa zostanie w Legii nie srajcie żarem...

do (L)istek, 05.11.2016 15:57:54 - *.opera-mini.net

te prawilniak może mi to w twarz powiesz jutro albo w poniedziałek jak bede kase odbierał?

IgorSzumski, 05.11.2016 16:27:06 - *.home4.cgocable.net

Dziękuję bardzo za zwrot. Biorę pieniądze i następnie daje do domu dziecka albo na inny cel. Niech klub w końcu zrobi jakiś porządek z kibolami. Co ma płacić za wybryki tych karkolomow w kominarach? Nie, dziękuję

do do (L)istek, 05.11.2016 17:15:02 - *.dynamic.chello.pl

albo w srode czwartek lub piatek ha ha ha tos sie kozaku ustawil

do do do (L)istek, 05.11.2016 18:26:16 - *.opera-mini.net

taki z ciebie kibic i nie wiesz,że jutro jest mecz?no to chyba bedzie jakaś okazja,a w poniedzialek może mi to powiedzieć gdy bede odbierał zwrot,także pomyśl troche to nie boli czemu napisałem o jutrze czy poniedziałku.

L, 05.11.2016 18:50:01 - *.chomiczowka.waw.pl

Z klubem się jest na dobre i na złe. A patrząc tu po wypowiedziach niektórych osób niestety tak nie jest.

Zlb, 05.11.2016 19:38:49 - *.centertel.pl

O czym Wy mówicie???LEGIA TO MY!!!

Krzeszczu, 05.11.2016 20:10:42 - *.cust.bredband2.com

@ Zlb: A kto konkretnie ci MY?
MY kibice?
My fani?
Czy MY bandyci w kominiarkach?

Wytlumacz.

generalnie , 06.11.2016 00:59:26 - *.2-1.cable.virginm.net

dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają

rozsadny, 06.11.2016 01:33:53 - *.dynamic.chello.pl

Klub powinien oddać wszystkim a nie tworzyć jakieś panele i liczyć na to że ktoś zapomni albo w porę się nie zgłosi.
Dodatkowo, podwyższyć ceny biletów na Żyletę proporcjonalnie do kar jakie trzeba płacić za wybryki,

Ja nie ale to on !!!, 06.11.2016 02:20:13 - *.centertel.pl

Do krzeszczu ...
Legia to My.... Wszyscy, Andrzeje, Stefany , pazie na razie , pikniki , szalikowcy , JANuSZE ;) , ultrasi, pikniki, zgredy i bandyci w kominiarkach .... A także i ty internetowy NAPINACZU :))))
Ps. I jeszcze dzieci fb :))
I wiele ( przepraszam o których zapomniałem ) osób ..
Odbieraj chajs bo ci sie należy to ....twoja sprawa ... Widziałem ładne rękawiczki różowe z herbem :) bez pozdrowien !

do do do do (L)istek, 06.11.2016 02:33:36 - *.dynamic.chello.pl

to ty pomysl. typ ma sie krecic 2 dni w okolicach Ł3 i liczyc na szczescie ze spotka goscia z dziara (L)istek na czole? bylo ustawic sie na 16 w zrodle i by byl konkret. to tak samo jakby ci w klubie powiedzieli: panie, zwroty za real beda w 2016 albo 2017 roku....

Prezes, 06.11.2016 08:09:37 - *.dynamic.chello.pl

Niech kazdy zrobi jak uważa,ja odbieram z prostej przyczyny, po poerwsze: przy każdym meczu jak sa zbiórki wrzucam do puszek , po drugie: bilet w Madrycie kosztował 25€ A u nas cena była 160zl wiec klub i tak zarobił na jednym bilecie około 50zl
Po trzecie: co miesiec robie zakupy w fan Storze na kwotę około 400-500 zł wiec i tak dość wspomagam klub.
Po czwarte: to dlaczego piłkarze jak graja ch...wo nie sa tacy hojni i nie zapłacą za bilety lub dorzuca sie

Krzeszczu, 06.11.2016 09:16:15 - *.cust.bredband2.com

@Ja nie ale to on!!! :
Mozesz mi ublizac, mozesz mnie wyzywac, mozesz mi wyzywac.

Jest jedna zasadnicza roznica miedzy toba a mna:
Otoz, ja nigdy, NIGDY, ani razu, ani nawet pol, nie sprawilem krzywdy czy tez strat, naszemu Klubowi. Nigdy.
Bo ja ten Klub kocham i szanuje, i chce aby ten Moj Klub rozwijal sie jak najlepiej.

A ty, ty mozesz sie walic w klate lubudubu, lubudubu, tanczyc labada i wogole byc z siebie bardzo dumnym.
Tak, badz z siebie bardzo dumny.

JAN Z JELONEK, 06.11.2016 09:48:46 - *.warszawa.vectranet.pl

Śmieszy mnie ta cała dyskusja i posty typu ,, jak masz odrobinę honoru to nie odbieraj kasy ,, czy ,, Cała Legia zawsze razem na dobre i na złe ,, he he a czy drodzy Bracia Legia to MY kibice czy Prezes i piłkarze którzy dziś są jutro ich niema , Przypominam że poziom agresji wrósł z tym że zachowanie naszych kopaczy zakrawało o pomstę do nieba więc niektórzy się wkurzyli :) Ja osobiście nie wiem co zrobię z moją kasą ale oprócz nie odebrania pieniędzy za pakiet , za rozsądne uważam odebranie i przeznaczenie tych pieniędzy na inne bilety czy zakupy w fanstore lub tak jak ktoś napisał przeznaczenie na rakiety dla braci za kratami - szkoda że klub nie wyskoczył z taką inicjatywą np jakiś okolicznościowy gadżet w związku z zrzeknięciem się kasy za pakiet ,

Pl, 06.11.2016 10:45:03 - *.centertel.pl

Jak dziecko wybije szybe raz drugi trzeci... to mozna pokrywac straty bez konca ale przyszedl czas zeby mu to potracic z kieszonkowego! Inaczej nigdy sie nia nauczy.Jak ktos sie czuje winny niech nie odbiera.

Właśnie tu, 06.11.2016 11:23:11 - *.play-internet.pl

Gdyby klub nie wziął wcześniej swojej zapłaty, to bym nie odbierał. Pozdrowki.

Endrjuuu, 06.11.2016 13:05:41 - *.centertel.pl

A co jeśli odbiorę kasę i zakupie za to dwa bilety na ligę? Nie posiadam karnetu a chodzę na mecze w miare możliwości finansowych i już nie jestem prawdziwym kibicem? Ojej jakie to żałosne, że tak płaczecie. A jak ktoś nie ma pieniędzy bo mało zarabia? Każdy zrobi jak uważa płaczki jedne.

dyzma, 07.11.2016 11:03:33 - *.inwep.pl

Co znaczy niech nikt sie nie..... czlowieku a czy klub mi zwraca za mandat jak nie mam gdzie postawic samochodu pod stadionem????? stac ich na ten zwrot i tak odbija sobie na lidze

DO POK, 07.11.2016 11:09:05 - *.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Witam
czy inna osoba może odebrać za mnie pieniądze z moją kartą kibica?

stary kibol, 14.11.2016 17:22:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

klub powinien dac mozliwosc zakupu biletow za re kase.tzn.do wyboru zwrot kasy lub otwarty kredyt na zakup biletow powiedzmy z 10% znizka dla zachety.ja bym chetnie skorzystal.wszyscy byliby zadowoleni-klub by nie musial oddawac gotowki a ja bym sie bardziej zmobilizowal do chodzenia na lige.a tak to oddac kase-to normalne zadanie

Kibic sukcesu, 15.11.2016 14:02:12 - *.riz.pl

Czy ktos dostal juz pieniadze na konto?

thekristo, 16.11.2016 19:13:28 - *.dynamic-ww-06.vectranet.pl

Bezstronny , a kto cie pytał czy mamy odbierać kase czy nie? Kazdy zrobi tak , jak będzie uważał , nie sądzisz?

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!