Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Bartosz Bereszyński i Artur Jędrzejczyk - fot. Mishka / Legionisci.com
Bartosz Bereszyński i Artur Jędrzejczyk - fot. Mishka / Legionisci.com
Piątek, 23 grudnia 2016 r. godz. 08:18

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Jędrzejczyk za Bereszyńskiego?

Woytek, źródło: przegladsportowy.pl

W prasie pojawia się coraz więcej informacji o nadchodzącym transferze Bartosza Bereszyńskiego. Największe szanse ma Sampdoria, która według Przeglądu Sportowego jest gotowa zapłacić kwotę odstępnego wpisaną w umowę "Beresia", czyli 3 mln euro.

Interesy obrońcy Legii reprezentuje Fabryka Futbolu, czyli ta sama agencja, która brała udział w transferze Karola Linettego do Sampdorii.

Odejście Bereszyńskiego znacznie zwiększyłoby szanse na powrót do Legii Artura Jędrzejczyka - byłyby pieniądze na porozumienie się z Krasnodarem.



Komentarze: (52)

michal, 23.12.2016 08:28:29 - *.play-internet.pl

Idealna wymiana, klasowy zawodnik, pewny w swoich poczynaniach - Jędza na tak:)

dasss, 23.12.2016 08:46:10 - *.adsl.inetia.pl

Bereś - bardziej perspektywiczny, ale szkło. Pół roku grania - pół kontozji. Duże ryzyko.
Jędza - pewny i lepszy. Tylko, że wiekowy.

Brać Jędze i od jego okiem hodować zastępcę z młodej Legii.

Grajcie na Rzeźniczaka, 23.12.2016 09:07:00 - *.dynamic.chello.pl

No to by było ekstra! W dodatku Jędza może grać zarówno na PO jak i LO.

Szerszeń, 23.12.2016 09:11:07 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gruzin też wraca? Po co?

(L)egniczanin, 23.12.2016 09:16:24 - *.122

Info fajne, martwi tylko ta "wiekość" już nie młodej drużyny. w Miejsce młodego przychodzi fajny grajek, tyle że już prawie 30-stka. Ta ekipa potrzebuje bodźców w postaci młodych grajków.

Roman, 23.12.2016 09:24:21 - *.static.ip.netia.com.pl

A to trzeba Beresia sprzedać żeby piniondze na jendze się znalazły? Bogus ni ma już kasy?

MATi, 23.12.2016 09:28:02 - *.static.ip.netia.com.pl

czy ja wiem Bereszyński jest sporo młodszy i z czasem to on będzie numerem 1 w kadrze a co za tym idzie rozwinie się jeszcze bardziej w obecnej chwili to ja wolę żeby Bereś został i przyszedł Jędza na lewą obronę

Piotr do Roman, 23.12.2016 09:29:18 - *.ipv4.supernova.orange.pl

No nie ma, przecież święta idą, przed gwiazdką każdy jest już spłukany

, 23.12.2016 09:35:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Dobra zmiana - wg mnie Dwalaszwili lepszy od przereklamowanego Nikolicza.

@rek, 23.12.2016 09:44:20 - *.dynamic.chello.pl

Czemu się przypierniczacie do wieku Jędzy... Jak się ma parę w płucach, dobrą technikę i poukładane w głowie to na obronie można grać spoko do 33-34 roku życia... Na zachodzie to norma, a i u nas grał kiedyś na lewym skrzydle Kiełbowicz... Spoko i wyluzować radzę... Jędza ma charakter, to dobry duch szatni a za jakiś czas spokojnie wprowadzi jakiegoś młodziaka do gry... Pozdro (L)

Patryk Legiunia, 23.12.2016 09:47:57 - *.opera-mini.net

Fajnie ze wraca Dwali, dobry kot byl, tylko nie za bardzo mial mu kiedys kto dogrywac. Teraz z linia pomocy Wadis-Rado-Gujlerme Dwali bedzie wjezdzal z pilka do bramki.

Rychu, 23.12.2016 09:48:11 - *.polkomtel.com.pl

To będzie dobra zmiana :)

Kristof, 23.12.2016 09:50:03 - *.cm-12-1a.dynamic.ziggo.nl

O Rzezniczaka bije sie Real,Atletico i Barcelona.Rozbieznosci sa rozne.Najwiecej oferuje Barcelona.Okolo 100 milionow euro.

Kam(L)a, 23.12.2016 09:53:38 - *.pl

No i to jest dobra zamiana.
Bereś już raz miał szansę na transfer do Lizbony. Nic z tego nie wyszło, a potem tak się posypał, że dopiero w tym roku się pozbierał.
A Jędza to klasa sama w sobie i tu nawet nie ma co komentować. Brać go!!!

Mr T, 23.12.2016 10:05:00 - *.dynamic.mm.pl

Dobra zmiana. Jędrzejczyka umiejętności (i możliwości) bardziej cenię niż Bereszyńskiego. Z resztą Bereszyński na jesieni zagrał dobrych tylko kilka meczy (no może kilkanaście).

Krzeszczu, 23.12.2016 10:07:58 - *.cust.bredband2.com

Szkoda bedzie jesli Beres odejdzie. Ale tak juz jest ze jak solidne marki pukaja to niestety nie ma jak naszych najlepszych zawodnikow zatrzymac.

Natomiast.... Natomiast podawane 3 mil ojro to smiechu warte. Kiedy przestaniemy zachowywac sie jak Tesco i zaczniemy z wlasnym poszanowaniem wymagac pozadnej zaplaty?
5 mil, lub 4 z dodatkami za nastepny transfer (co moze byloby lepsza opcja).
Fakt, nie znam szczegolow transferu wiec w sumie nie ma co sie uruchamiac zawczasu, ale znajac zewlaka to Beres pojdzie za worek pestk slonecznika i kubek kawy...

Cracovia potrafila z Kapustka i szacun za to. Najwyzsza pora zeby polskie kluby (tudziez my) zaczely odpowiednio wyceniac pilkarzy.
Bo inaczej na zawsze bedziemy Tesco...

Aaa, 23.12.2016 10:36:59 - *.dynamic.chello.pl

Zamiast Jędzy wolałbym podesłać amice Kędziorę

Bdhs, 23.12.2016 10:40:36 - *.237

Beres za 3mln (a powinno byc 4mln)
Jedza za 1mln
LEGIA +2mln

do Krzeszcza, 23.12.2016 10:47:06 - *.static.ip.netia.com.pl

"Sampdoria, która według Przeglądu Sportowego jest gotowa zapłacić kwotę odstępnego wpisaną w umowę "Beresia", czyli 3 mln euro"

Czyli możemy sobie krzyknąć i 100 mln EUR, a jak dadzą 3 to musimy sprzedać i tyle.

?, 23.12.2016 11:02:49 - *.centertel.pl

Bereś tyle co Niko kosztuje?

DD, 23.12.2016 11:22:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Po co nam była ta LM jak nic się po niej nie zmieniło? Dalej nasi piłkarze oddawani sa za czapke gruszek. Zawodnik dość młody i perspektywiczny,mistrz polski,uczestnik LM i reprezentant polski ma być sprzedany za 3 mln euro no błagam.Jakby grał w Dinamo Zagrzeb jego cena byłaby na poziomie 10 mln euro. Sami się nie szanujemy to kto ma nas szanować. Dośc już tego !

ja, 23.12.2016 11:44:09 - *.dynamic.chello.pl

Pytanie po co ktoś ma kupować Bereszyńskiego za 3 mln jak za tyle może kupić Jędzę, który jest lepszy i ze stabilną formą.

Jakim cudem Jędza ma przyjść do Legii? Kto mu zapłaci tyle kasy?
Przecież on nawet nie psozedł do Francji tylko został w Rosji.

Arek, 23.12.2016 12:23:07 - *.adsl.inetia.pl

@do krzeszcza, jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem to byś wiedział o czym on pisał. A tak żeś się tylko wydurnił i tyle. Dla ułatwienia podpowiem, że pisał o tym o czym pisze tutaj większość. Też mnie wk...a, że jakieś byle co machnie trzema milionami, a nasi już srają z zadowolenia. Jeden, bo napalił się na transfer grając pół rundy na przyzwoitym poziomie, a drudzy, bo marny hajs na transferze zarobili. Jakieś Dynamo Zagrzeb, czy inny Partizan wołali by od 10000000 w górę. I jak tu ma się coś budować na dłużej?

Jac Kwidzyn, 23.12.2016 12:41:53 - *.expressnet.pl

@do ja -takim cudem -jakim rok wcześniej grał przy Ł3.Do wiadomości -Jędza miał iść do średniaka ligi francuskiej i zrezygnował -jak sam powiedział w wywiadzie -chce grać o trofea, mistrzostwa a nie utrzymanie lub środek tabeli. Taka okoliczność przemawia za Legią -tu są europejskie puchary i gra o mistrzostwo !!!

@rek do wszystkich zdziwionych niską ceną piłkarzy..., 23.12.2016 13:00:23 - *.dynamic.chello.pl

Moi drodzy... Całkowitą winę za niskie (czytaj: śmieszne) ceny odstępnego naszych piłkarzy ponosi Dyr. Handlowy Bliźniak oraz Pan Prezio Koralik... Otóż obaj ci panowie (celowo piszę z małej litery) nie potrafią lub wręcz boją się oszacować nominalną rynkową wartość naszych piłkarzy i w kontrakcie zapisują "niską cenę odstępnego"... Wtedy taki grajek idzie tam, gdzie jego menadżer zwietrzy złoty interes dla siebie i nie patrzy tenże menadżer na dobro (L)egii... (L)egia może sobie żądać nawet i 10 mln euro, ale kwota odstępnego i tak jest decydująca... Niech w końcu przy umowach zarząd zacznie wpisywać wysokie kwoty odstępnego... Bo zejść z ceny k(L)ub zawsze może... Podnieść ceny już nie... Pozdro (L)

Hugon, 23.12.2016 13:01:21 - *.warszawa.vectranet.pl

Po co ta paplanina,Jędza nie przyjdzie do LEGII bo Krasnodar chce za niego ponad 3 mil. ojro i głupotą było by go wykupić za taką kasę gościu to nie ten sam zawodnik z euro,cieńki bolo.Szkoda Bereśia za taki szmal.

Nieznamsiealesiewypowiem , 23.12.2016 13:57:22 - *.dynamic.chello.pl

Śmieszne są komentarze że Jędza za stary... Gość ma wydolność 20sto latka, a nawet jak już faktycznie będzie za stary to jest to idealny zawodnik do przesunięcia na SO. Pytanie tylko czy w ogóle jest szansa na to żeby wrócił. W każdym razie transfer idealny, a do Jędzy dokupić młodego PO i niech się uczy. A broź jako ostateczne rozwiązanie na boisku.

gizior, 23.12.2016 14:17:35 - *.128

Jesli kasa z sprzedaży beresia pójdzie na kupno jedzy to jestem na tak! Tylko ze jedza ostatnio świetnie gra na lewej obronie ale mysle ze na prawej tez bedzie mu dobrze szlo a tez w razie kontuzji hlouska mógłby go zastapic

e(L)o, 23.12.2016 14:19:35 - *.67

po jakiego wała nam emeryt za młodego?????

Krzeszczu, 23.12.2016 15:11:39 - *.cust.bredband2.com

@ :
"Sampdoria, która według Przeglądu Sportowego jest gotowa zapłacić kwotę odstępnego wpisaną w umowę "Beresia", czyli 3 mln euro"

Czyli możemy sobie krzyknąć i 100 mln EUR, a jak dadzą 3 to musimy sprzedać i tyle."

I gööwno prawda. Nic nie MUSIMY. Kazda taka oferte mozemy odrzucic. Zero musu. Zblazniles sie.

@Arek: dzieki ze przeczytales ze zrozumieniem i dzieki za wpis. Pozdro.

Yaya Banana w Legii!, 23.12.2016 15:57:07 - *.dynamic.chello.pl

Jędrzejczak powoli robi się ogórowaty, trzeba kupic jakiś młody talent (np polprawy obrońca reprezentant Kamerunu Yaya Banana) a nie emeryta od robienia atmosfery.

Br(L)dno, 23.12.2016 15:58:46 - *.opera-mini.net

Tyle tylko,że na Beresiu LEGIA może zarobić w ch....j kasiory a na Jędzy już się nie da zarobić

goos, 23.12.2016 16:30:02 - *.centertel.pl

zrozumcie patafiany że taka ma klauzulę w kontrakcie bo inaczej kontraktu by nie podpisał nowego i juz by był gdzies daleko . co za ćmoki

Zonek, 23.12.2016 16:50:29 - *.117

Czy są jakieś wieści czy Jędza wogóle chce tu wrócić?On dobrze czuje się w Rosji,i czy mówił że chętnie przyjdzie tutaj?

Krzeszczu, 23.12.2016 17:07:19 - *.cust.bredband2.com

@ goos: sam jestes cmok. skad ty masz takie tajne info ze Beres ma taka klauzule? albo jaka kolwiek klauzule?

Maciek Ursynów, 23.12.2016 17:42:56 - *.dynamic.mm.pl

zawsze najwięcej morde strzepia ci co nie mają nic do gadania i nie ponoszą za nic odpowiedzialnosci

zabawne:)

Roman Sielce Mokotow, 23.12.2016 18:09:23 - *.opera-mini.net

Lesnodorski to golodupiec, rozwala cala kase przy rulecie, takze g...o kupi a nie Jedrzejczyka. To rak naszej ukochanej Legii.

FC ŁUKÓW, 23.12.2016 18:29:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Do wszystkich którzy mówią, że Jędza za stary. O Radovicu mowiliscie to samo. :-)

krys008, 23.12.2016 18:41:46 - *.serv-net.pl

Irytuje mnie cosezonowa wyprzedaż. Leśny tak nie buduje się klubu na lata! Rozumiem, że taki klub jak Legia musi sprzedawać, aby funkcjonować. Za zawodnika dostaną tyle ile będzie ktoś chcial zapłacić, ale niech ktoś mi wskaże drugi taki klub z tyloma nietrafionymi zakupami w ostatnich latach co Legia!
Pomijam kilka ostatnich strzałów, dokladnie 4, ale zakupy skrzydłowych, bramkarzy, czy obrońców zwłaszcza lewych przejdą do historii.
Ktoś k... nad tym panuje?
Już nie wiem ilu kupiliśmy skrzydłowych za czasów Leśnego, chyba z 10, a żadnego dobrego! Policzcie ile kasy zarobili przez ten czas, a zakupy tylko zawodników z kartą ma ręku. Panie Krągły Bogusławie dość tych bajek. Ostatnio dopisało wam mnóstwo szczęścia z drabinką do LM, a i tak do końca robiliśmy w gacie, to jest Legia, a nie jarmark z wyprzedażą. Boję się tego okna transferowego, na Ajax wyjdzie inna, gorsza Legia.

Bartez, 23.12.2016 20:16:22 - *.hypernet.biz.pl

"Odejście Bereszyńskiego znacznie zwiększyłoby szanse na powrót do Legii Artura Jędrzejczyka - byłyby pieniądze na porozumienie się z Krasnodarem."

A to co, to już Legia przehulała kasę za LM, że trzeba kogoś sprzedać aby Jędza przyszedł?

Wolfik, 23.12.2016 21:35:34 - *.dynamic.mm.pl

Koledzy, żeby sprowadzić tutaj z powrotem Jędrzejczyka trzeba zapewne wyłożyć minimum 5 mln ojro. Naprawdę wierzycie, że nasz prezio kiedykolwiek wyda takie pieniądze? Przecież Artur to piłkarz uniwersalny, do tego reprezentant Polski. I będzie kosztował mniej niż Bereś? Ktoś tam napisał 1 mln. Tyle to może było przed euro. Dlatego uważam, ze szanse abyśmy zobaczyli na wiosnę "Jedze" w Legii są wg mnie zerowe.

Ale oczywiście, jeśli taka zmiana jednak by jakimś cudem nastąpiła, jestem bardzo za.

Cult⚽️Legia, 23.12.2016 23:08:33 - *.130

Zostańcie!w!Legiiii!!!wszyscy!!!albo!!!nikt!!!!Cult⚽️Legia !!!!!!!!!!!!!!!!Ooooorrrr!!!!!!!deeeeaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PoL, 24.12.2016 01:19:57 - *.dynamic.telkab.pl

Skad macie informacje ze dwaliszwili wraca

kibic, 24.12.2016 08:00:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Jest to wszystko realne . Jędrzejczyk sportowo lepszy ,może grać na prawej jak i swobodnie na lewej obronie tyle tylko że już w wieku prawie 30lat, dlatego jego wartość finansowa dużo spada .Dla mnie osobiście to byłoby świetne rozwiązanie .

gazza, 24.12.2016 10:00:44 - *.adsl.inetia.pl

Zmiana nic nie wnosząca - ten sam poziom czyli mizeria.

kora(L), 24.12.2016 11:40:59 - *.172

Dokładnie, Jędrzejczyk do nas nie wróci, bo Legia nie będzie w stanie spełnić warunków, jakie postawi Krasnodar, a i wątpie żeby sam Jędza chciał wrócić tym bardziej, że odrzucił ofertę z Girordins, a Krasnodar gra w 1/16 LE z Fenerbahce

On, 24.12.2016 15:00:57 - *.bb.sky.com

Jędza nam w LE nie pomoże bo grał w Krasnodarze......

Do Krzeszczu, 24.12.2016 19:17:21 - *.centertel.pl

To jak ćmoku? Ma klauzule a my nie musimy czy nie ma klauzuli (skąd wiesz że nie ma - zarzucasz kłamstwo autorowi posta?). Jeżeli nie musimy to po ch... są klauzule ćmoku?

Do Krzeszczu /ćmoka, 24.12.2016 19:20:56 - *.centertel.pl

Poza tym wartość odstepnego jest zwykle uzależniona od kontraktu albo niska pensja i niskie odstepne albo odpowiednio wyższy kontrakt i brak odstepnego lub bardzo wysokie

Tb95, 24.12.2016 23:25:17 - *.46.interdom.net.pl

Jesli Beres ma 3mln kwoty odstepnego to wjezdza Sampdoria placi a zawodnik sie zgadza to Legia nie ma nic do gadania....tak do nas trafil Dabrowski i Czerwinski...obaj mieli wpis w kontrakt Legia placila i kluby tj Zaglebie i Pogon nje mogly blokowac

wrt, 25.12.2016 08:50:52 - *.play-internet.pl

nie kumam , czyli Jedza jest tańszy chociaż Beresia na ławie posadził wiosną , nikt nie chce Jędzy co na euro grał na lewej obronie u nas na prawej a dobry jest też jako stoper , a za Beresia , który dopiero się uczy prawej obrony ktoś daje 3 miliony , paranoja

Wolfik, 26.12.2016 14:21:05 - *.dynamic.mm.pl

@wrt: Dlatego uważam, że szanse na zobaczenie "Jędzy" u nas na wiosnę są równe zeru. Masz rację, ta sytuacja zalatuje paranoją.

Ale taką zmianę zdecydowanie popieram, pomarzyć można :)

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!