Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Adam Dachowski
fot. Adam Dachowski
Piątek, 1 grudnia 2023 r. godz. 14:51

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Anglicy chcą wyrzucenia Legii z rozgrywek!

Redakcja, źródło: Legionisci.com

Kibice Legii Warszawa nie mogli obejrzeć na żywo czwartkowego spotkania Ligi Konferencji Europy z Aston Villą. W okolicy stadionu Villa Park doszło do zamieszek. Brytyjska policja poinformowała, że zatrzymała już 46 osób. Anglicy chcą także wyrzucenia stołecznego klubu z rozgrywek i rozmawiają w tej sprawie z UEFA.

{VIDEOAD}

- Wczoraj rozmawiałem z UEFA i porozmawiamy ponownie dzisiaj. Pilnie analizują sytuację. Myślę jednak, że istnieje naprawdę dobry powód, aby wyrzucić Legię Warszawa z rozgrywek — mówi dla "The Times" szef operacji piłkarskich w brytyjskiej policji, Mark Roberts. - Niestety, Legia stała się dobrze znana w Europie z powodu odrażającego zachowania kibiców. Z punktu widzenia policji niezwykle trudno jest nimi zarządzać i w pewnym momencie trzeba zadać sobie pytanie, gdzie policja i bezpieczeństwo publiczne przewyższają potrzeby konkurencji - dodaje.

Wcześniej policja z West Midlands stwierdziła, że "funkcjonariusze przez 90 minut doświadczali ciągłej przemocy, a czterech z nich zostało rannych".



Komentarze: (88)

WHU, 01.12.2023 14:57:35 - *plus.pl

Anglicy… niech łeb posypią po Heysel i w ogóle całych latach 80. Hipokryci

curragh, 01.12.2023 14:57:59 - *atman.pl

brytyjczyk zarzucajacy kibicom z innych krajów odrażajace zachowanie. najtrudniej problemy dostrzec u siebie

Grooby, 01.12.2023 15:04:27 - *autocom.pl

Jeśli kibice Legii to bydło, to prosze o podanie skali przemocy wobec kibicow AV podczas meczu we wrześniu

Patryk, 01.12.2023 15:07:05 - *chello.pl

Niech powstanie ta SuperLiga i j...ać te puchary od UEFA

Pinokio, 01.12.2023 15:13:03 - *tpnet.pl

@Patryk: real, barcsa i my. Mecz i rewanz

KAMI(L), 01.12.2023 15:14:55 - *vectranet.pl

W tym momencie jestem wielki zwolennikiem aby powstała to cała SuperLiga która zakręci UEFA kurek z pieniędzmi. Ostatnio pojawił się pomysł Ligi Trójmorza - jak najbardziej należy dążyć do tego pomysłu. UEFA i UE muszą zostać zniszczone.

kalosz, 01.12.2023 15:16:27 - *mm.pl

@WHU: brawo...a nawett i pozzniej...

Eric, 01.12.2023 15:21:08 - *r-kom.net

Wystarczyło wpuscić kibiców na stadion. Czego ta angielska ciemnota nie zrozumiała?

Stop segregacji!, 01.12.2023 15:27:34 - *centertel.pl

Boją się wszędzie Polaków i tak reagują, czy to Holandia czy Anglia, niech ściągną sobie więcej imigrantów, oni są tacy spokojni i pokrzywdzeni przez los!

Adam Chrzanowski , 01.12.2023 15:33:31 - *plus.pl

Zapewne kara będzie sroga, choć to będzie pokazówka. UEFA od dawna stosuje podwójne standardy wobec klubów, dzieląc je na lepsze i gorsze.
Jako klub i kibice nie jesteśmy bez winy, wjazdy z bramą, promocje, zamieszki itp to chleb powszedni od lat.Dostajemy wysokie kary z zamykaniem trybun włącznie. Co ciekawe kary te są natychmiastowe i egzekwowane.
Na wydarzenia w Alkmaar reakcji wciąż nie ma, kar dla francuskich klubów czy holenderskich także, nie grożono wyrzuceniem z pucharów klubom z Włoch, a finansowe fair Play jest tylko zapisem na kartce...
Kara dla Legii będzie surowa i nikt za nami się nie wstawi, nikt nie będzie płakał.
Ale zamiatanie pod dywan problemów zachodniej Europy to nie jest metodą i za to zapłacimy wszyscy prędzej czy później kolejnym Heysel...

Zet, 01.12.2023 15:36:14 - *systematic.pl

Jeżeli mówisz komuś żre ma 5prc. wedle wszelkich standardów UEFA ,potem wysyłasz mu list że ma o połowę mniej a potem że jeszcze mniej bo co? miasto jest za małe, bo stadion jest za mały , bo cooooo...........Nie drażnij LWA kiedy sra....

Kibic , 01.12.2023 15:41:15 - *plus.pl

Obłuda Anglików i Europy zachodniej przechodzi ludzkie pojęcie, najpierw nie umieją zapewnić bezpieczeństwa potem maja problemy z wkurzonymi kibicami którzy płacą za podróż i nie mogą obejrzeć normalnie meczu i jeszcze wyciągają rasistowsko pojedyncze osoby w szalikach Legii a potem jęczą.

Sebo(L) , 01.12.2023 15:42:26 - *centertel.pl

Znając standardy UEFA Legia zostanie wyrzucona z pucharów i to na 3-4 sezony. Można się już pomału zacząć z tym oswajać.

Koko, 01.12.2023 15:42:45 - *plus.pl

Zakłamani hipokryci i rasiści

Darek, 01.12.2023 15:43:19 - *chello.pl

A ja chcę wyrzucenia klubu Aston Villa bo w Anglii są rasiści, którzy wybierają kogo wpuścić na stadion a kogo nie. Nie można wolnym ludziom ograniczać ich swobód.
I złamali przepis o 5% biletów dla kibiców gości.

L, 01.12.2023 15:48:24 - *autocom.pl

Hahaha, oni serio mysla, ze szef policji wyrzuci klub i to dlatego, ze oni nie potrafia zorganizowac meczu? Legia ma brac odpowiedzialnosc za walki na ulicach? Nie dali biletow i jeszcze chca, zeby klub odpowiadal za ludzi bez biletow. Nie dales biletow to ty odpowiadasz za porzadek na swoim stadionie. Legia moze odpowiadac tylko za kibicow na stadionie, za ktorych wziela odpowiedzialnosc zamawiajac bilety.

L, 01.12.2023 15:49:24 - *autocom.pl

@Sebo(L) : za co? Za to, że policja sie pobila z ludzmi na ulicach miasta? Co ma klub z tym wspolnego?

L, 01.12.2023 15:52:46 - *autocom.pl

@Adam Chrzanowski : nie bedzie zadnej kary. Za co mialaby byc? Legia ma czyste rece bo nie otrzymala biletow wiec nie odpowiada za ludzi bez biletow. Jeszcze nie ma takich jaj, zeby karac za cos co sie wydarzylo poza stadionem. UEFA pisze, ze czeka na raporty. I od kogo mialaby dostac raport? Od tego psa? Po to jest delegat, a delegata nie interesuje to co sie dzieje poza stadionem.

Przepowiednia, 01.12.2023 15:52:51 - *chello.pl

To z tej grupy nikt nie wyjdzie. Nas wywala za to ze nie dostaliśmy biletów, alkmar wy...bią bo Pankov będzie się z nimi sądził. A av z mostarem to pozostaje czekać na ostatni mecz, na każdego się coś znajdzie

grzesiek, 01.12.2023 16:09:38 - *centertel.pl

Widzę, że wszyscy jak jeden mąż widzą tylko jedną stronę medalu. ( a raczej jego braku)

Oczywiscie ze zarowno w alkmaar jak i w Villa zostalismy zaladowani w odbyty i to z nas zrobioNo kozlow ofiarnych. Bez watpienia zostaniemy pewnie tez wyrzuceni z pucharow.

ALE


Już zapomnieliście jaki popis daliśmy w leicester? Niczemu nie winnych ochroniarzy bić?
Co sobie wtedy anglicy o nas pomysleli? przyjechało bydlo ze wschodu i robi trzode.

Chuligani jak chcą niech wynajmą sobie oktagon w birgmingham i niecj sie tłuką do połamania kregosluoow. Nie mam nic przeciwko.
Ale uwazam ze to najwyzszy czas, aby oddzielić kibicow, od chuliganów.

to tak ode mnie, takie jest moje zdanie. pozdrawiam prawdziwych kibicow

ZET, 01.12.2023 16:12:07 - *systematic.pl

LEGIIIIIII NIIEEEEEE BYYYYYŁOOOO nAAAA MEEEECZUUUUU. DEBILEEEEEEEEEEE.

grzesiek, 01.12.2023 16:13:06 - *centertel.pl

@L: swiat jest zly. Czasem niewinny idzie siedzieć, a winny lata sobie po wolności.

Kamuflaż, 01.12.2023 16:13:25 - *tpnet.pl

Gówno zrobią, taka prawda. Teraz w erze internetu, takie "niusy" rosną jak grzyby po deszczu, a ciemnota tylko to łyka i nakręca biznes. Spójrz jeden na drugiego, i się zastanów czemu to ma służyć? Innych ludzi nazywacie bydłem, podczas gdy to WY sami takimi słowy, dajecie o sobie świadectwo. Czytacie i oceniacie innych na podstawie medialnych doniesień, a to te same media wami manipulują i nastawiają przeciw sobie. Czemu tak się dzieje, że Polaków nie lubią? bo nie dajemy sobie w kaszę dmuchać, i się ich nie BOIMY. Takimi trudniej manipulować i sobie podporządkować, a reszta ... jak potulne "barany" lub jak kto woli "pożyteczni idioci", zrobi to co karzą. Zmiękczało to społeczeństwo, jest miałkie i nijakie, zniewieściałe męskie pokolenia są tego dobitnym przykładem.

Magna Polonia - WIELKA POLSKA !!!, 01.12.2023 16:14:02 - *4web.pl

Boi się nas policja angielska!
Boi się nas także holenderska!
Boi się nas policja Górnika ;)

grzesiek, 01.12.2023 16:15:25 - *centertel.pl

@KAMI(L): od dawna mysle, ze nalezalo by zrobic rozgrywki konkurencyjne wobec uefa. Niech sobie graja tam anglicy francuzi hiszpanie wlosi i niemcy. Reszta powinna stworzyc osobne rozgrywki.

Marcinek 31, 01.12.2023 16:19:07 - *play-internet.pl

Śmierdzi mi tu kontaktem ludzi z alkmaar,boja się że zostaną za 2 tyg wyeliminowani i chcą podpuścić Anglików do działań , tylko wyrzucenie Legii z pucharów da przepustkę tym debilom bez honoru

Peter , 01.12.2023 16:31:00 - *play-internet.pl

@grzesiek: Którymi nikt poważny nie będzie się interesował? Piłka nożna to biznes, liczy się niestety kasa. Sponsorzy nie będą walić drzwiami i oknami i sponsorować "ligi biedaków".

Sebo(L) , 01.12.2023 16:35:28 - *centertel.pl

@L: chłopie skąd Ty się urwałeś? UEFA karze Legię dosłownie za wszystko. Kibic Legii pierdnie na stadionie i jest już kara. Człowieku obudź się. Zobacz co UEFA zrobiła z awanturą w Alkmaar? Zamiotła wszystko pod dywan a jedyną karę za złe zachowanie kibiców wymierzyła w... Legię.

Pocałujta w 4 litery wójta , 01.12.2023 16:44:54 - *102.162

Co za brednie, koniowi zamelduj tyle będzie twojego patafianie Roberts. Najlepsze, że to jest element całej układanki. Gamonie miedzy Odrą a Bugiem już gardłują i na kolanach, tak tak masz pana rację. Ńie dobre chuligany, tak tak karać, tylko że słabo u nich z kumncją, że niestety żyjemy w kraju gdzie każdego rodzaju pomyje można wylewać na to państwo, w każdej sprawie. Opowiadać brednie, g#wno znaczące teorie bo wiedzą, że Polska to państwo z dykty mchu I paproci. Powyższa narracja to element całości. Żymianie, rezuny, lewoskrętni, ci od malarza pokojowego itd każdy z nich wie, że można sobie pozwalać bo to niepoważne państwo gdzie ludzie umysłowo zatrzymali się na poziomie 12 latków, a myślenie i zainteresowanie się tematem jest tak ciężkie jak nocna szychta w kopani. Dlatego ten zapyziały relatywizm z za Odry tak świetnie się instaluje we łbach lokalesów. Trzyma kciuki za klub, kibiców, cała Legijna brać by starczyło sił i odwagi do walki z tym cyrkiem. Jak nie My to kto. Jechać z nimi.

Marcin 77, 01.12.2023 16:49:32 - *play-internet.pl

@Kamuflaż: Zgadzam się z Tobą, dodałbym do tego upadek moralności, honorowych zasad, zwykłej ludzkiej przyzwoitości. Zastępowane to jest wypełnianiem prawa, które wcale moralne nie musi być. Tworzone jest nowe społeczeństwo, mentalnie zamykane w obozie bez drutów, samo jest sobie strażnikami.
Widać to również na przykładzie naszego społeczeństwa, upodabniamy się do zachodu, upadającej cywilizacji, bez trwałych podstaw.

Muchy, 01.12.2023 17:05:01 - *play-internet.pl

Tak jasne, najprościej zwalić na kibiców tak jak w Sheffield gdzie na skutek zaniedbań policji zginęło prawie 100 fanów z Liverpoolu

ooon, 01.12.2023 17:11:30 - *com.pl

@L: spokojnie, postępowy zachód sobie znajdzie powiązania, by tylko dowalić polskiej drużynie

Pit, 01.12.2023 17:11:46 - *net.pl

@grzesiek: napij się mleka idź spać. Jest już po 17-tej więc pora na ciebie. Dobranoc!

Romek, 01.12.2023 17:30:10 - *t-mobile.pl

@Eric: Dobrze prawisz Kolego, wystarczy samemu nie stwarzać problemów.

grzesiek, 01.12.2023 17:41:40 - *centertel.pl

@Peter : z czasem zaczeliby. Zauwaz ze czemu freak fighty zyskuja wiwksza popularnosv niz ksw. Bo w freak fightach wszyscy startuja od zera i jest wiekszy fun. Do tego nieprzewidywalnosc kazdy moze wygrac z kazdym , ogromna radosc w przypadku zeyciestw. A w obecnych rozgrywkach legia trafia na psv i dziekujemy juz sobie pograli.

A dlaczego uefa od lat gromadzi az takie gigantyc,ne pieniadze???? bo nie ma konkurencji...
a gdyby sie znalazla to za pewniam cie ze i sponsorzy by sie znalezli. Skoro taki stanowski moze swoj klub pilkarski zalozyc to co dopiero jakies szychy jak mioduski i inni wlasciciele klubow srodkowej europy.

jezus, 01.12.2023 17:52:49 - *vectranet.pl

@Marcinek 31: zartujesz? kogo niby sie boja? :D druzyny jaka juz raz spokojnie ograli? :D

KAMI(L), 01.12.2023 17:58:35 - *vectranet.pl

@Peter : No właśnie ktoś zrobił ostatnio analizę z której wynika, że kluby Europy środkowo-wschodniej i południowej zarobiłby więcej niż w obecnym formacie. Dla mnie bomba bo portfele to najczulszy punkt UEFA. Skoro można nawet na tym zarobić to znaczy, że najwyższa pora zerwać z zachodem.

Janusz, 01.12.2023 18:07:11 - *217.211

Trzeba było nie dymić a teraz oburzenie

Jopek, 01.12.2023 18:08:09 - *plus.pl

@Magna Polonia - WIELKA POLSKA !!!: kupujemy tylko Polskie produkty Polska musi być wielka żeby te zakłamane zachodnie narody nas nie oczerniały

Terry, 01.12.2023 18:13:50 - *plus.pl

@Peter : jeszcze nie powstała a ty już wszystko wiesz , pomysł dobry walić te zachodnie panienki zakłamane

Eddie, 01.12.2023 18:16:25 - *kedra.org

przeczytajcie sobie Michała Listkiewicza na Meczykach
bez srania żarem

KraJan, 01.12.2023 18:31:35 - *play-internet.pl

OK. Czytam tu wk..ych "kibiców", którzy zarzucają mi "ślepą wiarę" w to co opisują media i co głosi angielska policja. A jaka jest wasza wersja? ZA Alkmar widziałem wiele nagrań, które pokazywały niewinność piłkarzy Legii i agresywność policji i ochrony. Co wy macie z Birmigham? Po c..j jechało tam 2000 "grzecznych kibiców"? OK. To nie wasze noże mieliście w kieszeniach a policjanci w swojej agresji pobili siebie nawzajem. Może jakieś konkrety a nie tylko wyzywanie kibiców, martwiących się, że właśnie Legia zmarnowała cały wysiłek, aby odzyskać należne miejsce w Europie.

tekken (L), 01.12.2023 18:38:29 - *chello.pl

Co to za odpowiedzialność zbiorowa to nie komuna! Niech łapią tych co rozrabiają i ich karają.
Jak Legia zaczyna grac dobrze to nas wywalają z powodów formalnych.

Bambus, 01.12.2023 18:38:47 - *centertel.pl

Ten klub się staje MEMEM. Piłkarze którzy nie potrafią dominować w tak cienkiej lidze, a lansują się na gwiazdy i cały czas udzielają wywiadów odklejonych od rzeczywistości. Oraz kibice którzy jak zawsze twierdzą, że cały świat przeciwko nim i muszą walczyć z ucieśnieniem. Wsyztsko to doprowadzi do upadku.

L fan, 01.12.2023 18:44:46 - *play-internet.pl

A kto nie wpuścił naszych kibiców? AV out z LKE

stabur, 01.12.2023 18:54:35 - *plus.pl

Zrinski - AV 2:0
Legia - AZ 2:0
Wszystko będzie, jak być powinno, tak już jest urządzony świat

Robin(L) , 01.12.2023 18:56:44 - *t-mobile.pl

Czyli duże szanse że ostatni mecz zostanie rozegrany przy pustych trybunach albo częściowo zamkniętych. To było do przewidzenia że jeśli nie wpuszcza kibiców Legii będzie awantura a jak była awantura to trzeba będzie nałożyć kary i kółko się zamyka.
Komunikat w ciągu doby od meczu dowody i raporty z pewnością też bardzo, szybko zostaną zebrane w przeciwieństwie do dowodów i raportów z Holandii

asdf, 01.12.2023 18:56:54 - *vectranet.pl

@Pocałujta w 4 litery wójta : ty się najpierw po polsku naucz pisać.

Rafał, 01.12.2023 19:11:28 - *orange.pl

@Eddie: wybitna postac z k6...

Piotrek Ochota, 01.12.2023 19:17:09 - *t-mobile.pl

No diginity, no honor even poor history. Keep it that way you f...g pre.ks.

Eddie, 01.12.2023 19:17:56 - *kedra.org

@Rafał:
może postać z K6 ale wszystkie kruczki z UEFY zna, panie kolego

R323, 01.12.2023 19:22:21 - *t-mobile.pl

@Janusz: byłeś? Widziałeś? To japa. Co za dzbany.

FOREVER LEGIA , 01.12.2023 19:22:27 - *play-internet.pl

Cóż,myślę,że winni są i A.V. i kibice Legii.Ja wiem,że "jesteśmy szykanowani"przez europę zachodnią i uefa,ale na litość boską nie wolno robić burd z tego powodu,że zostaliśmy potraktowani jak "persona non grata" przez A V i uefa.Przecież w ten sposób tylko i wyłącznie sobie robimy krzywdę,bo po takich "incydentach"prędzej nam zakażą jeździć gdziekolwiek,niż ze strachu przed awanturami wpuszczać wszystkich i wszędzie.Takie sytuacje powinny być rozwiązywane systemowo,np poprzez jakieś instytucje dyplomatyczne,pzpn,czy nawet M.S.Z.....My kibice jesteśmy naprawdę podmiotem a nie przedmiotem w wielu sprawach,tylko......o tym nam nie mówią ci,którym zależy tylko na tym,żebyśmy byli potulnymi konsumentami wątpliwej zresztą jakości towaru,jakim nam serwują pseudodziałacze klubów,a nie partnerami w dyskusjach dotyczących np spraw organizacyjnych dotyczących wyjazdów,lub chociażby opieki prawnej dla tych kibiców,którzy zostają naprawdę bezpodstawnie oskarżeni o niewłaściwe zachowania wobec np milicji.Wystarczy się skonsolidować z kibicami innych drużyn (wiadomo z kim nie) i usankcjonować "przedstawicieli kibiców" którzy będą "naszym łącznikiem" z instytucjami,które są kompetentne i na każde złamanie "ustawy o imprezach masowych" będą zdecydowanie reagować.Bo przecież temat nie dotyczy tylko wyjazdów zagranicznych.Również u nas często zdarza się,że np wojewoda lub komendant rejonowy policji sektor gości z powodu np remontu ulicy tuż za tymże sektorem właśnie,lub z innych,równie irracjonalnych przyczyn.Uważam,że dopóki nie zaczniemy być "kibicami a nie kibolami",dopóty nasz kibicowski los będzie zależał tylko i wyłącznie od widzimisię jakiegoś regionalnego kacyka,który i bezkarnie i bezpodstawnie pozbawi nas-fanatyków możliwości dooingowania swojej ukochanej drużyny.Z fartem.

leon, 01.12.2023 19:24:24 - *torun.pl

@Marcin 77: w punkt

Rysio, 01.12.2023 19:36:39 - *play-internet.pl

@Jopek: Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd Go wziąłem???:)

Ziko, 01.12.2023 19:45:49 - *play-internet.pl

Ja rozumiem że są nerwy bo nie nas nie wpuścili i dzieją się różne inne rzeczy wokół Legii ale do cholery zrozumcie to że skoro gramy w Europie po szyldem UEFA i od nich bierzemy pieniądze tak jak inne wszystkie inne kluby no to trzeba się do cholery jasnej dostosować i po co te burdy te zamieszki inne kluby też robią burdy z Agnieszki i nie dostają takich kary jak my teraz nas wywalą z pucharów albo z autostradion dzięki tym kibolą Legii A jak się nie podoba to se załóżmy swoją ligę podwórkową i grajmy w niej bez żadnych pieniędzy i wszystkiego wtedy zawodnicy dostaną po 1000 zł wypłaty albo będą grać z pasji i wtedy będziemy sobie grali w A klasie a jeżeli chcemy grać w Europie i międzynarodowych rozgrywkach to trzeba się chyba do czegoś ustosunkować tak

St.anger, 01.12.2023 19:51:22 - *orange.pl

@asdf: a co niby jest do poprawienia ? uświadom nas

?, 01.12.2023 20:16:52 - *102.162

@FOREVER LEGIA : dlaczego piszesz, piszecie z pozycji cholernych kolan? To jakby tłumaczyć w KL że słuchajcie teraz to niemiec tu rządzi i daje chleb więc żądnych buntów itd. Jak chcesz wygrać w grę gdy zasady, jedyne słuszne określił przeciwnik za którym stoją poważne państwa? Oj dużo wody w rzece upłynie nim jaja w narodzie odrosną. Ale co ja tam wiem może i pozycja wypiętej żopy to słuszna pozycja niz trzymanie gardy i walka.

FOREVER LEGIA, 01.12.2023 22:02:09 - *play-internet.pl

@?: Ewidentnie Ci się czasy pomyliły,a poza tym nie bardzo nadążam za Twoim tokiem rozumowania,ale postaram się jakoś odnieść do Twojej riposty (niestety,ale cięta to ona nie była-hehehe).Po pierwsze,to ja tu nie pisze "z pozycji cholernych kolan",tylko szukam jakiegoś pomysłu,żeby rozwiązać ten problem,gdyż uważam,że buntowanie się w formie awantur jest tak samo sensowne,jak w ramach sprzeciwu wobec zakazu spożywania alkoholu w miejscach publicznych,będziesz ostentacyjnie pił sobie browarka np tuż pod komendą.Efekt takiego "protestu" będzie taki,że przyklepią ci mandat,a zakaz .....no właśnie-dalej będzie obowiązywał.I rozumiem,że "duch waleczny się w Tobie ciska",ale tak jak napisałem na wstępie-czasy Ci się pomyliły i trzeba szukać rozwiązań systemowych,a nie rozpyertalać wszystkie miasta,gdzie nas nie wpuszczają.......Faktem jest,że jesteśmy "zniewoleni"jako społeczeństwo,tylko ta niewola nie jest K L.Tu nie ma zasieków,apeli,bicia i mordowania ludzi.To zniewolenie jest na poziomie mentalnym.Nie wolno Ci "nieprawidłowo myśleć i mówić"Wszystko oczywiście pod przykrywką......wolności.Ponieważ my-kibice mamy z reguły prawicowo patriotyczne poglądy,to "myślisz i mówisz nieprawidłowo",więc w tym lewacko-tęczowym świecie lekko mieć nie będziemy,nie ma co się oszukiwać Ale tak jak mówię,trzeba walczyć o swoje prawa do wolności,ale nie wygramy tej walki rzucając kamieniami.....Jedyną metodą jest tylko i wyłącznie zorganizowana grupa,mająca poparcie różnych instytucji,które "coś mogą załatwić"....Bez tego szybko nas naprostują-zobaczycie.

Bln, 01.12.2023 22:14:05 - *play-internet.pl

Polska policja podczas meczów swoim zachowaniem ma nie prowokować kibiców, a kibice Legii starli się z kibicami Vili? Chyba nie, więc do burd doprowadziły kuriozalne decyzję klubu Aston Vili i władz miasta. Oni powinni zadbać o bezpieczeństwo polskich kibiców, a idiotycznymi decyzjami sprowokowali kibiców Legii do wyłania złości. Ale tylko głupi nie zauważy, algorytmu jaki się dzieje wobec kibiców Legii : zaczynając od Alkmar . Czystą prowokacja, której można było uniknąć

ZawiszA, 01.12.2023 22:50:53 - *t-ipconnect.de

@WHU: a Ty sobie za bitwę pod Cedynią posyp łeb. Może być cukrem pudrem nawet.

...., 02.12.2023 00:24:27 - *centertel.pl

@Ziko: byles kiedyś na jakimkolwiek meczu???

wwwojtecky (L), 02.12.2023 00:32:09 - *188.79

@Bln: No właśnie! Prosta gra, bardzo czytelna. Można było uniknąć

olew, 02.12.2023 00:45:44 - *vectranet.pl

niestety mają rację, LEGIA , której kochać nigdy nie przestanę , jest obecnie nienormalna

Marcin 77, 02.12.2023 06:11:52 - *play-internet.pl

@FOREVER LEGIA:
To że komuś się czasy pomyliły zapewne słyszeli również powstańcy styczniowi, warszawscy itp itd. Zawsze były grupy ludzi które chętniej zginały kark przed niesprawiedliwością i tyranią jak i ci którzy chcieli z tym walczyć, nawet jeśli były niewielkie szanse wygranej.
Nie chcę Cię urazić, masz rację że protesty kibiców nic nie dadzą, ale z drugiej strony czy rzeczywiście upodobnienie się do tego, co reprezentuje sobą społeczeństwo i kibice z Anglii jest dobrą drogą? Śmiem wątpić.
Lepiej być wyprostowanym niż na kolanach.
Tutaj chodzi o posłuszeństwo, tylko tresura polega na wynajdywaniu co raz to nowych ćwiczeń, systematycznie łamie się charakter kibiców. Łatwiej jest kontrolować ludzi nawykłych do słuchania nawet najgłupszych i irracjonalnych rozkazów.

S, 02.12.2023 06:30:40 - *sky.com

To jest wymarzony temat dla dziennikarzy śledczych. Wystarczy popytać policjantów o to jakie mieli wytyczne na odprawach i jakie było ogólne nastawienie przed meczem.
W szczególności warto porozmawiać z polskimi policjantami, którzy polecieli do UK oraz z Polakami pracującymi w policji brytyjskiej (przynajmniej jeden był na meczu, o dziwo bardzo w porządku, uprzedzał że po wejściu do "strefy" nie będzie wyjścia, nawet radził żeby się "zaopatrzyć", jakby wiedział że nikt nie wejdzie na stadion tylko nas tam przetrzymają).
Można też popytać byłych spottersow o ogólne nastawienie policji w różnych krajach do kibiców Legii. Większość powie bez ogródek, że w wielu przypadkach lokalna policja nastawia się na konfrontacje. Z różnych źródeł wiem, że przynajmniej w kilku miastach policjanci się cieszyli że przyjeżdża konkretną ekipa i będzie się z kim pobawić. To nie żarty. To łatwa do zweryfikowania prawda.

Przecież do momentu zapalnego całą grupa była bardzo spokojna. Gdyby nas wpuścili na stadion to każdy byłby szczęśliwy że może dopingować Legię na stadionie Premier Leauge. Co więcej, na stadionie jest dobre oświetlenie i super monitoring i nikt normalny by się nie wychylał, bo wszyscy wiedzą jak wysokie są kary w UK. W zamian, swojemu nas na różnym parkingu, kiepsko oświetlonym, bez żadnych informacji jak długo mamy czekać. Szeregowi funkcjonariusze nie byli w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie, a po niektórych widać było narastające nerwy i agresję. No i skończyło się jak się skończyć miało. Choć zapewne szkody miały być większe, bo wśród nas zostawili kilka pustych radiowozów, jakby liczyli na to że je zdemolujemy albo podpalimy. Wtedy dopiero możnaby pokazać szkody w tv. Ryzykowali też zdrowie zwykłych kibiców Aston Villi, których wpuszczali na "nasz parking". Może też liczyli na to że jakiś zwykły kibic zostanie zaatakowany, co będzie można pokazać w prasie.

Swoją drogą wyjazdy Legii to świetny materiał na reality show, które sporo by wyjaśniło zwykłym ludziom;)

Mk, 02.12.2023 08:18:46 - *net.pl

@Ziko: AV jako pierwsza nie wywiązała się ze zobowiązań wobec UEFA i tyle w tym temacie, a ze UEFA to mafia to inna sprawa

Jurek, 02.12.2023 08:33:43 - *tropolys.de

Kto wylosował drużyny do tego meczu? :-)

Legia-79, 02.12.2023 09:46:52 - *pljtelecom.pl

@Magna Polonia - WIELKA POLSKA !!!: Witam , boją się Nas kibice górnika !!! Pozdrawiam.

FOREVER LEGIA , 02.12.2023 10:26:03 - *play-internet.pl

@Marcin 77: Akurat kibice angielscy,których przywołałeś zwyczajnie dali się "zeszmacić" i poszli na ugodę z M.Tatcher,która "żelazną miotłą" wygoniła huligankę ze stadionów (do pubów,parków,czy innych miejsc,gdzie można podymić,ale z dala od stadionów),żeby zrobić miejsce dla "normalnych kibiców".U nas swojego czasu z "kibolami" chciał zrobić porządek niejaki donek tfusk.Pokazaliśmy wtedy,że "mamy jaja" i rudy musiał odpuścić.Niestety,ale trochę zachłysnęliśmy się sukcesem i zamiast pójść za ciosem za pomocą O.S.K-ów,które wtedy powstawały,zacząć "atakować postulatami różne instytucje",żeby usankcjonowały nasze potrzeby/prawa,to my stanęliśmy w miejscu,tracąc szansę na "normalność",chociażby pod kątem niewpuszczania kibiców gości z powodów zupełnie bezpodstawnych,co przecież jest niezgodne z prawem.I mimo to,nie jesteśmy w żaden sposób chronieni przed samowolką różnych wojewodów,komendantów policji czy nawet straży pożarnych,bo ich opinia jest wiążąca.I jeśli nawet by zapadła opinia,że działania w/w służb były niezgodne z prawem,to.....już jest po meczu.Twoje zaś porównanie z Powstańcami jest zupełnie bez sensu,bo wtedy tylko"walką na pięści" można było odzyskać wolność,chociażby z tego powodu,że i okupanci też"szli na zwarcie",a w naszej sytuacji zwyczajnie nie mamy "fizycznego przeciwnika",tylko "instytucje,a one wykluczą,lub zawieszą nas w rozgrywkach i ???.......

Cormo, 02.12.2023 12:56:32 - *net.pl

@Ziko: rozumiem, że byłeś na meczu i widziałeś co się działo? Nie byłeś więc przestań pier...lić bo zasada, " nie mam pojęcia to się wypowiem" raczej się tu nie sprawdzi... Pajacu.

Luk, 02.12.2023 15:17:59 - *timplus.net

@olew: spadaj z tymi swoimi wywodami na stronę wyborczej, gdzie nie znajdę twojego komentarza tam ciągle marudzisz ja stary pies...

Luk, 02.12.2023 15:37:12 - *timplus.net

a policjantowi, który ci przyłoży pałą dziękujesz, że nie strzelał z broni i całujesz buty...
Zdarzenia w Alkmaar pokazują, że nawet uzasadnione pretensje odbijają się od ściany, bo mimo iż jeszcze nie zostały zakończone czynności dotyczące wydarzeń ze stadionu AZ (nie oszukujmy się, że ktoś orzeknie ich winę) to już AV mogła naginać przepisy biorąc pod uwagę wydarzenia z Alkmaar wiedząc do czego to doprowadzi.

FOREVER LEGIA , 02.12.2023 16:21:55 - *play-internet.pl

@Luk: Kurde,zaraz dojdziemy do wniosku,że Ci,których posadzili za wybryki w Anglii,to są "męczennicy naszych czasów" i na meczu będziemy śpiewać "cześć i chwała bohaterom",bo "ginęli za waszą wolność i naszą".Cóż,całe te "kibicowanie" zaczyna przybierać jakąś formę absurdu.I nie odczytywajcie tego,że popieram te wszystkie "krzywe akcje" wobec kibiców,bo też uważam,że nasze prawa są zwyczajnie "gwałcone",ale taka forma walki o swoje prawa jest wodą na młyn naszym przeciwnikom.Poza tym trzeba wziąć pod uwagę,ilu masz ludzi za sobą,a ilu przeciwko tobie.W naszym przypadku jesteśmy tak "niszową"grupą społeczną,do tego z meganegatywną opinią wśród ludzi nie związanych z kibicowaniem,że właściwie nie mamy gdzie szukać poparcia.A bez tegoż,zawsze będziemy "sami przeciwko wszystkim",co ogólnie mówiąc,"źle wróży na przyszłość".Bez rozwiązań systemowych zeżrą nas.Trzeba też wziąć pod uwagę,że mamy przeciwko sobie właściwie wszystkie media,w których jesteśmy pokazywani tylko przy okazji "rozbitych zorganizowanych grup przestępczych powiązanych ze środowiskiem pseudokibiców",co z góry stawia nas na przegranej pozycji podczas "dochodzenia swoich praw".Nikt nie pisze,że my,jako kibice dbamy o groby Powstańców,ofiar bandytów w Katyniu,czy też że czcimy,a często nawet przypominamy o wielu wydarzeniach patriotycznych.Mówię Wam-jesteśmy na zakręcie i tylko od nas zależy,czy przyyebyemy z impetem w mur,który za tymże zakrętem stoi,czy zdążymy się zwolnić i "jakoś go ominąć.

Luk, 02.12.2023 16:27:43 - *timplus.net

@jezus: po pierwsze to ledwo nie spokojnie, a po drugie widać było, że się obawiają Legii bo robili wszystko żeby ograniczyć możliwość spokojnego skupieniu się na meczu i grali u siebie... teraz czeka ich mecz w Warszawie gdzie AV przegrała mimo strzelenia 2 bramek.

stary kibic, 02.12.2023 17:14:02 - *mgk.pl

@Ziko: kolejny wyznawca uefa

Maestro, 02.12.2023 17:19:20 - *plus.pl

@grzesiek: kontroluj bajerę mysiu pysiu. I nie pisz jak nie masz o czymś zielonego pojęcia.

Znachor, 02.12.2023 17:22:01 - *plus.pl

@Przepowiednia: AV za rasizm. Mostar za brzydką pogodę w zimę.

Znachor, 02.12.2023 17:33:58 - *plus.pl

@KraJan: Pojechali bo chcieli być potraktowani jak cywilizowani ludzie w ponoć demokratycznym, tolerancyjnym, nie rasistowskim kraju. Ale się zawiedli. 4 rannych policjantów po kilku godzinach poważnych zamieszek? Rzeczywiście zamieszki po byku. Co mieli w kieszeniach? Scyzoryki żeby pokroić chleb i czymś posmarować. Pchnęli kogoś nożem? Więc co z tego co mieli w kieszeniach?

Tutti Frutti , 02.12.2023 17:40:55 - *plus.pl

@ZawiszA: co ma walka o niepodległość wspólnego z tragedią na stadionie? Weź rozbieg, a ściana cię w końcu znajdzie.

1234, 02.12.2023 18:23:19 - *t-mobile.pl

@FOREVER LEGIA : Bardzo mądrze piszesz Kolego, zgadzam się w stu procentach. Marcin 77 piękne słowa tylko czy serio w imię tych wspaniałomyślnych słów, odniesień do Powstańców itd., musimy rzucać racami, kamieniami i rodpie...lać płoty? Serio myślisz, że to jest kontynuacja działań Bohaterów walczących za nasz kraj? Dla mnie takie porównanie to profanacja. Walczmy z nimi z głową a nie w ten sposób bo tylko im dajemy pretekst. A policje pier...olę i wiem, że się na nas tam nakręcili jak na wojnę tylko cóż z tego?

Lolo , 02.12.2023 23:40:16 - *plus.pl

@Luk: sam spadaj Ty durniu!

Sponsi , 03.12.2023 01:12:46 - *centertel.pl

@Ziko:
Co ty pie...sz człowieku?

T75, 03.12.2023 10:26:20 - *stansat.pl

@Ziko: Ty chyba nigdy nie byłeś na meczy a tym bardziej nie miałeś do czynienia z psami. Oni potrafią się nawet przy..urwić do mojej 70letnie Mamy albo nastoletniego syna. 1312!

Luk, 03.12.2023 15:02:06 - *timplus.net

@Lolo : no przekonałeś mnie w 100% Lolo ^^
Masz jeszcze jakieś odkrywcze przemyślenia?

Luk, 03.12.2023 15:18:05 - *timplus.net

@FOREVER LEGIA : jestem w stanie zrozumieć twoje podejście, ale zrozum, że bycie w mniejszości nie oznacza, że popełniasz błąd i nie masz racji. Burdy często są tego nieodzownym elementem z prostego względu, jak ktoś ci pluje w twarz to nie udajesz, że to deszcz pada. Zauważ, że jak strajkują rolnicy czy górnicy to zazwyczaj są palone opony i niejednokrotnie dochodzi do starć, a w mediach jest to szeroko opisywane, z drugiej strony jak jest jakaś pokojowa manifestacja to czasem przechodzi bez echa. Teraz pytanie, kto dostaje więcej?

Gosia, 04.12.2023 21:01:34 - *t-mobile.pl

Widać wyraźnie, że polscy kibice są prowokowani. Najpierw pozwala się im kupić bilety i naciąga na duże wydatki, a potem bez powodu zatrzymuje przed meczem, okrążając kordonem policji. To śmianie się ludziom w twarz, że się ich zrobiło w konia. Jeszcze się ich opluwa mówiąc im, że sobie na to zasłużyli. Trudno się dziwić, że było wściekli. Myślę, że podobnie powinno się potraktować obcych kibiców w Polsce, żeby się przekonali jak to jest. Przecież na polskich stadionach są spokojni, a jest ich wielu wiecej.

jezus, 04.12.2023 23:55:19 - *vectranet.pl

@Luk: bredzisz xD

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!