✔ Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. ROZUMIEM
Od początku zatrudnienia Goncalo Feio na stanowisku trenera Legii codziennie oceniacie jego pracę. W 7 miesięcy oddaliście prawie 42 tysiące głosów w naszej sondzie. Całkowita średnia ocena wynosi 3,11 w skali 1-5, gdzie 1 - oznacza bardzo słabo, a 5 - bardzo dobrze. Średnia obecnego sezonu to 3,15.
Do tej pory Portugalczyk prowadził stołeczny zespół w 32 spotkaniach, z czego 62% były zwycięskie, a średnia punktów to 2,09 na mecz.
Ze wszystkich oddanych głosów 32% wybierało opcję "dobrze", a 27% "dostatecznie". Okres najniższych ocen przypadł na wrzesień, kiedy to "Wojskowi" nie potrafili wygrać w lidze trzech meczów z rzędu. W październiku zespół wrócił na właściwe tory, a tym samym poprawiły się oceny pracy szkoleniowca.
Nie ocena samego GF, ale bardziej zarządu Legii i porównanie z Jagiellonią, która także gra na trzech frontach.
- Obie drużyny grają na trzech frontach. LKE obie drużyny tyle samo punktów. W lidze Jaga ma +7 punktów i tylko 2 straty do lidera.
- Pro Junior System: 4 miejsce Jagiellonia z 1890 minutami i 14 Legia z 408 minutami
- Przychody: 1 miejsce Legia 267 mln i 7 miejsce Jagiellonia 59,5 mln
- Wynagrodzenia: Legia (ponad 100 mln) wydaje ponad 4x tyle co Jagiellonia (ok. 25 mln) na pensje.
Jeśli mamy nad nimi i nie tylko w wielu aspektach dużą przewagę (wielkość miasta, baza kibiców, frekwencja, sprzedaż koszulek, medialność, reklamy itp.) to wygląda na to, że u nas zarządzanie zupełnie leży i zdecydowanie za dużo płacimy zawodnikom. Chyba dużo większa część wynagrodzenia powinna być uwzględniona w tzw. bonusach.
odpowiedz
Cezar. - 1 godzinę temu, *.centertel.pl
@expat: tak,zgadzam się,to złe zarządzanie z mojego punktu widzenia, abstrahując od wszystkiego innego,to nie przelozenie meczu z Lechem, dla mnie to sabotaż,a może nawet autodywersja,pewno chodziło jak zwykle o kasę, coś związanego z transmisjami w Canale plus,
odpowiedz
Znawca - 2 godziny temu, *.interkam.pl
Rozpatrzyłem się trochę na temat tego gościa co niby się nim interesowaliśmy i Raków(plotka?,oby). Chodzi o tego Axela Henrikssona.Toż to drugi Gustik Berggren! Stop takim transferom.🙏 Ten koleś się nie nadaje do takiego grania jak my chcemy grać,czyli ataku pozycyjnego. Szybkobiegacz bez głowy. Brać Leo Walta.Koleś wymiata!😊
odpowiedz
KIBIC - 2 godziny temu, *.inetia.pl
Trochę więcej wiary w Pana Trenera. Ja wieżę i wiem że mam rację.
odpowiedz
odp - 2 godziny temu, *.plus.pl
@KIBIC : jedno zdanie przeczy drugiemu (r -rz)
odpowiedz
Syn Trenera - 3 godziny temu, *.play-internet.pl
Faja i Zieliński out. Faja to zły człowiek....
odpowiedz
Znawca - 3 godziny temu, *.interkam.pl
Jones EL-ABDELLAOUI pewnie ostatnia szansa by takiego chłopaka wyciągnąć,zanim pójdzie gdzieś wyżej. Niesamowity talent.A my potrzebujemy nowego Dudę lub,Muciego.😊
odpowiedz
Cezar. - 4 godziny temu, *.centertel.pl
Morishita powinien zostać,tak samo Fejo,przynajmniej przez ten najbliższy rok, oczywiście,że Malarz jest słabym trenerem bramkarzy,bo jak moze uczyć innych młodych,jakiś arkanów sztuki bramkarskiej,jak sam grając nie miał o tym pojęcia,był dobry na linii,ale to niestety wszystko,on nie z Bełchatowa,on z Pultuska,Nadnarewianka,nie obawiajcie się nie będzie żadnej rewolucji,bo na to potrzebna jest duża kasa, będzie jak zwykle pacykowanie i korporacyjna gadka do ludu.
odpowiedz
Znawca - 4 godziny temu, *.interkam.pl
@Cezar.: z Morim,Gualem,czy Luqim w składzie my musimy z każdym w lidze wyszarpywać punkty,walką zaangażowaniem,a nie jakością. Natomiast z czołówką nie da się walką, bo oni mają większą jakość. Nawet ostatnio P. Gołaszewski zmienił narrację i zaczął otwarcie krytykować Zielińskiego i piłkarzy. I to jedyne rozsądne wyjście! Nie ma co mydlić oczu bo jaki koń jest każdy widzi.Pozdro.Udzielaj się jak najwięcej bo ciekawą treść piszesz.👍
odpowiedz
Cezar. - 2 godziny temu, *.centertel.pl
@Znawca: dzięki, także pozdrawiam,ale znasz takie mądrości ludowe,które zawsze się sprawdzają,wymienił stryjek siekierkę na kijek lub wpaść z deszczu pod rynnę,niestety to zawsze jest aktualne,wymienić, zamienić możesz zawsze,ale coś gorszego na coś lepszego potencjalnie i powinieneś mieć jakieś gwarancję, pewność,że tak będzie, chociaż na 100 proc.nigdy nie wiesz,że tak się stanie,ja nadal się upieram,że gdyby mecz z Lechem był przełożony,nawet tylko 2,3 dni to wynik mógłby być odwrotny, dlaczego?dlatego,że widziałem na żywo cały mecz Puszcza(czerwona latarnią,wtedy)-lech i puszcza rozklepala pyry jak chciała,a mogła wygrać i 4-0,co zresztą na gorąco po meczu powiedział w wywiadzie obiektywnie trener puszczy, więc co to za potęga ten Lech,z którym podmeczona Legia przegrywa drugą połowę 0-3,to są fakty,nie interpretację.👍Ps.Ty się skupiasz na poszczególnych, pojedynczych zawodnikach i ich grze,ja odwrotnie patrzę,ogólnie, całościowo, gdyż to gra zespołowa ,a liczy się tylko końcowy wynik,nic więcej.reszta to dodatek,często nieistotny.
odpowiedz
nauczyciel języka polskiego - 1 godzinę temu, *.t-mobile.pl
@Cezar.: Kiedy w końcu nauczysz się poprawnie pisać zdania, stosować odpowiednią składnię i gramatykę? Tylu przecinków w jednym zdaniu i tak długich i źle złożonych zdań to nie widziałem nawet w hurtowni Znaków Przestankowych. Zapraszam na kursy j. polskiego albo ręce precz od klawiatury!
odpowiedz
Bobik - 6 godzin temu, *.centertel.pl
Stanisław Czerczesow
odpowiedz
Johny - 4 godziny temu, *.153.224
@Bobik:
Przypomnij mi czy to ten trener który na dwa mecze przed końcem odpuścił jeden z nich bo się bał że piłkarze będą zmęczeni w drugim ważniejszym?
To był jeden z najgorszych trenerów. Robił sobie dobry marketing groźnymi minami ale to był wyrachowany tchórz. Taki rtrener Legii nie przystoi.
odpowiedz
Egon - 2 godziny temu, *.waw.pl
@Johny:
Czerczesow jednym z najgorszych trenerów ?
Doskonały żart, ale dzisiaj nie prima aprilis.
Czerczesow zdobył z Legią Mistrzostwo Polski odrabiając z naddatkiem 10 punktową stratę do lidera, a do tego dorzucił Puchar Polski po zwycięstwie Legii 1-0 z Lechem na Stadionie Narodowym.
Także, oby jak najwięcej takich "najgorszych" trenerów w Legii.
odpowiedz
Roma - 2 godziny temu, *.plus.pl
@Egon: no właśnie, dublet na 100 lecie, ale dla niektórych to mało.
odpowiedz
13 - 7 godzin temu, *.205.24
Statystyki go bronią. Moja wiara raczej też. Jedyny mankament jest taki, że nie rotuje właściwie składem... Moim zdaniem, a ja się tak ch🥳 znam, powinno grać grono młodych Polaków... Skoro mamy takie niedołęgi w ataku, czy w obronie...
odpowiedz
Znawca - 5 godzin temu, *.interkam.pl
@13: Moim zdaniem Adkonis czy Mozie powinni być promowani kosztem przeciętniaka Morishity. I więcej meczów już powinien mieć na koncie Mateusz Szczepaniak. Jakie statystyki go bronią? A co ma wiara do tego co widać na boisku,szczególnie z czołówką ligi? Pozdrawiam 🙂🤝
odpowiedz
Tony Adams - dancer girl - 3 godziny temu, *.t-mobile.pl
@13: Jakie statystyki go bronią? Pozycja w tabeli, strata do lidera? Ok, gramy dobrze w pucharach 3 kategorii ale z kim? Z marginesem piłkarskim Europy i rezerwami Betisu. To ile warta jest Liga Konferencji pokazuje obsada tego pucharu. Kwalifikują się tam drużyny z Walii, Islandii a nawet Wysp Owczych. Grono młodych Polaków? Przejdź się kiedy na Legię 2 i zobacz jaki poziom oni prezentują.
odpowiedz
Slawek - 8 godzin temu, *.chello.pl
Legia gra bardzo dobrze w Europie ,o tym świadcza wyniki i byle głupi hejter tego nie podważy,jest od pół roku,progres gry widoczny,opanował kryzys,wyciąga z kryzysu piłkarzy ,jak Kapustka,Pankov,Morishita,Gual co raz lepszy a ci piłkarze to nie geniusze piłkarscy,wieć tylko głupek może na nim się wyżywać
odpowiedz
Znawca - 13 godzin temu, *.interkam.pl
Niesamowity talent gra w Valerenga Jones El-Abdellaoui. 18 lat chłopak prawoskrzydłowy lub napastnik. Drugi też fajny chłopak u nich to Magnus Riisnaes.Moze warto byłoby zamiast Morishity?
odpowiedz
Co?!kurka wodna!?sprytny Mioduski… - 14 godzin temu, *.132.100
Mioduski chyba codziennie ogláda polskie komedie pt Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?!albo Misia bi i zrobił w Legii alternatywy Ł3
odpowiedz
Warszawiak1234 - 18 godzin temu, *.aster.pl
Czy ja w wieku 60 lat doczekam się w koncu normalności w Legii?! Właściciel, człowiek światowy, wykształcony, zamozny, zarządzający spółkami, prawnik, erudyta, a jeżeli chodzi o klub piłkarski to na przestrzeni kilku lat albo zatrudnia trenera od kobiecego futbolu, albo zatrudnia nienormalnego z Portugalii, potem znowu kolejnego nienormalnego. O transferach nie będę już pisał bo to jak sranie drutem kolczastym. O Jacku Zielińskim nie będę pisał przez sentyment do osoby. A może jednak nie. Trzeba właśnie powiedzieć wprost. ZIELU! WEZ GO I ODEJDŹ Z NIM RAZEM! NATYCHMIAST!
odpowiedz
FOREVER LEGIA - 18 godzin temu, *.play-internet.pl
Rewelacji nie ma,ale bym go zostawił.Tak jak i te miernoty,szumnie zwane "piłkarzami",bo najgorsze co może nas teraz spotkać,to kolejna rewolucja.Mam nadzieję,że mioduski się opanuje i chociaż jeden sezon pozwoli spokojnie przepracować Fejo'wi i tej zbieraninie szrotu.Mooooże coś się z tego "wykluje"...
odpowiedz
Korek - 13 godzin temu, *.chello.pl
@FOREVER LEGIA: rozsądny głos, jak rodzynek w zakalcu...
odpowiedz
PLBBOY - 18 godzin temu, *.inetia.pl
Czy ktoś kto cały czas uczy się trenerskiego fachu i zbiera doświadczenie, jest najlepszym kandydatem na trenera Legii? Ja wolałbym kogoś ze zdecydowanie większym doświadczeniem.
odpowiedz
PLBBOY - 18 godzin temu, *..
@PLBBOY: złodzieju nie używaj mojego nicku 💩
odpowiedz
Znawca - 17 godzin temu, *.interkam.pl
@PLBBOY: zdecydowanie Legia to nie klub,żeby tu się uczyć! A Feio to robi,popełnia mnóstwo błędów np. nieumiejętnie rotujac składem,nie ma umiejętności wykreowaniu szerszej kadry gotowej na 1 skład,jak i zbudowania zawodników (każdy pod formą, może oprócz Kapustki).Brak mu też elastyczności taktycznej,i dobrania odpowiedniej pozycji dla danego piłkarza.Np,Fedja Dudić,sprawdza piłkarza na kliku pozycjach,ofensywnych na 3-4 pozycjach.a np. prawy obrońca grywał też na prawym skrzydle i defensywym pomocniku,co uczy elastyczności piłkarzy..ale Fedja to treneiros a nie praktykant..Fedja zawsze daje sobie wariantowość mimo, że jak piszą portale w Serbii oceniające tą rundę dostał odpady,i grają najlepszy futbol w lidze,Jak piszą,15 meczów,15 różnych składów,15 strzelców goli.Sa mega pod wrażeniem co robi z tym szrotem.👏🙂
odpowiedz
PLBBOY - 2 godziny temu, *.inetia.pl
@Znawca: I właśnie o tym mowa 🙂👍
odpowiedz
lopezzz - 18 godzin temu, *.11.125
Trenerem jest beznadziejnym bo jakby był dobrym to nawet na rezerwie nie siedzieli by tacy grajkowie jak Alfarela Celhaka Nsame czy nawet Kapuadi...
Ci piłkarze są za słabi nawet na rezerwę...
A ten pseudo trener wstawia ich na drugie połowy co osłabia zespół i przynosi straty punktowe...
odpowiedz
PLBBOY - 18 godzin temu, *..
Kocham Pana Feoi Naszego trenera. On jest najleszy stwozył mega dróżynę. I nie żal ze nie wygraliśmy w Poznaniu. Leszek zaslórzył na wygraną też ich bardzo lóbie.
Kocham Pana Panie Feio
odpowiedz
KIBIC - 18 godzin temu, *.inetia.pl
@PLBBOY: Ja go kocham jeszcze bardziej i cały czas w niego wieżę. Chcę sobie wydziabać jego twarz na plecach. To wspaniały Trener!
odpowiedz
Egon - 14 godzin temu, *.waw.pl
@PLBBOY:
Zmień płytę dwunikowcu, bo nudny jesteś.
odpowiedz
KIBIC - 2 godziny temu, *.inetia.pl
@Egon: Nie bądź taki nerwowy Hugon 😍
odpowiedz
Biała si - 19 godzin temu, *.vectranet.pl
Zawsze mógłby być lepszy ,
odpowiedz
Misiek - 19 godzin temu, *.play-internet.pl
Najpierw to powinni wywalić Zielińskiego. I Feio też.
odpowiedz
Johny - 22 godziny temu, *.153.224
Trener nie odpowiada za zakupy. Gra tymi których mu prezes z dyrektorem sportowym kupią, albo akademia dostarczy. Trener odpowiada za: przygotowanie do sezonu, taktykę na konkretny mecz i działania podczas meczu.
1. Przygotowanie do sezonu - plus. Nareszcie w październiku gracze nie są "zmęczeni sezonem" i mają siły biegać co trzy dni. To spora odmiana w stosunku do poprzednich lat. Kosztem budowania szczytu formy na październik jest oczywiście słabszy wrzesień ale moim zdaniem warto.
2. Taktyka na konkretny mecz - plus. Oprócz meczu z Lechem gdzie może błędem było aż tak ofensywne wyjście nie mam zastrzeżeń.
3. Reagowanie na sytuację na boisku. Nie jest idealnie do Berga mu jeszcze sporo brakuje, ale jest postęp. Nie ma panicznego bronienia jednobramkowych przewag, nie ma odpuszczania gdy chwilowo nie idzie. No i przede wszystkim trener nie ma problemu by zdjąć słabszego zawodnika nawet jeśli jak to się mówi na niego stawia.
Ogólnie moim zdaniem w tej chwili to najlepszy trener od czasu pierwszorocznego Berga.
A chyba nikt nie ma wątpliwości że wtedy Berg dysponował lepszym składem niż obecnie Feio.
odpowiedz
Gregorio - 16 godzin temu, *.wide-net.pl
@Johny:
Bardzo mądry i wyważony komentarz, brawo!
Odnośnie meczu z Lechem to uważam, że taktyka ofensywna sprawdziłaby się, gdyby nie to, że po sześciu meczach co trzy dni, w takim samym składzie (wszystkich wygranych - to też na plus dla Trenera) ewidentnie zabrakło im sił. Bo póki je mieli, to potrafili całkowicie zdominować Lecha długimi fragmentami pierwszej połowy. W drugiej połowie powinni się cofnąć i zagrać z kontry, ale myślę, że trener i drużyna wyciągną odpowiednie wnioski z tej porażki i do końca roku zobaczmy serię siedmiu zwycięstw:)
Pozdrawiam!
odpowiedz
Krzeszczu - 22 godziny temu, *.tele2.se
Pare lat temu pisalem kilka razy jak chetnie chcialbym by Jon Dahl Tomasson przyszedl do / przejal Legie.
W miedzy czasie szwedzi poszli po rozum do glowy, wykopali swojego michniewicza i zatrudnili tegoz to Jona. A szwecja z topornej i nedznie nudnej i kanciastej druzyny grajacej na 1-0 czy 1-1, przerodzila sie w fenomenalnie grajacy zespol. Rozwala kazdego strzelajac krocie bramek. Ostatnio w meczu o nic 6-0. Jest chyba w calej NL druzyna o najwiekszej liczbie strzelonych goli (moge ske mylic)
W miedzyczasie my, tzn Legia, siegnela po tak wielkich wirtuozow, ktorzy nigdy nigdzie nic nie osiagneli jak Kosta Runkajic czy niewychowany prostak Faja.
A tak malo bylo trzeba aby losy, czy historia potoczyly sie zupelnie inaczej…
odpowiedz
Singspiel - 19 godzin temu, *.plus.pl
@Krzeszczu: estonia, azerowie itp. Rywale nieco egzotyczni. Zobaczymy co Szwedzi pokaza z mocniejszymi
odpowiedz
Krzeszczu - 18 godzin temu, *.bredband2.com
@Singspiel: Tak, masz w zupelnosci racje (zapomniales tylko o slowacji 😉). Ale czy widziales jak pod jego wodzami gralo Malmö FF? Totalny (i dominujacy) futbol. Nie bylo na nich **uja we wsi. Albo raczej Allsvenskan. Nawet Blackburn majace zwyklych sredniakow (taka stal mielec) i zero kasy byla w czolowce championship. Czolowce, nie topie, ale i tak walczyla o baraze i awans. Malmö gralo po prostu zeye**sty futbol. Ogladales moze jak kilka lat temu rozniesli sracovie prodiza w (jedynym wtedy dzieki srovid) eliminacjach europejskich?
Ale nie wazne teraz. Ten autobus juz dawno odjechal. Kolejny zreszta. A my bedziemy dalej brac klafuricow, runkajicow, jozakow czy innych sympatycznych z "Legijnym DNA" golebiewskich. Faje juz mamy.
odpowiedz
Znawca - 5 godzin temu, *.interkam.pl
@Krzeszczu: na wcześniejszym etapie kariery Jona czyli po Roda Kerkrade, być może była szansa go zatrudnić,ale znowuż byłoby to samo ryzyko co teraz,bo nie miał w trenerce dużego doświadczenia,ale dla odmiany liznął wielkiego futbolu jako piłkarz więc okazało się że jest dobrym trenerem tak jak chociażby Berg,który był u nas...Feio to typowy teoretyk,analityk.Nie ma czutki,oka do piłkarzy itd.Jednak jak ktoś grał w piłkę nawet na słabym poziomie jak Mourinho,czy Klopp,to już jest zupełnie inaczej.Ja uważam że byli piłkarze są najlepszymi kandydatami na trenerów(oczywiście nie wszyscy, raczej garstka),niż tacy typowi fani FM-a jak Feio.pozdro.🙂🤝
odpowiedz
bum - 23 godziny temu, *.co.uk
Niepotrzebne rozmyślanie....
Każdy wie że potrzebujemy:
- Dyrektora sportowego
- Trenera z osiągnięciami
- Piłkarzy w gazie którzy coś znaczyli w poprzednim klubie
Dopóki się to nie zmieni niema co się pytać CO MY MYŚLIMY O KOLEJNYM RANDOMOWYM TRENERZE CZY TRANSFERACH PIŁKARZY TJ NSMAE NP....
To jakaś farsa jak klub jest zarządzany.
7 lat wiecznych pomyłek i wstydu w lidze wystarczy. Końcówka roku zobaczymy co kudłaty wymyślił tym razem 😁
odpowiedz
Jasio - 23 godziny temu, *.play-internet.pl
Wyniki są słabe ale nie wynikają ze słabej pracy Feio, tylko słabej pracy pana Jacka.
odpowiedz
lopezzz - 18 godzin temu, *.11.125
@Jasio: A kto ustawia drużynę na mecz ?
A kto robi zmiany na drugą połowę i w drugiej połowie ???
Robi to Feio - To on osłabia zespół wprowadzając te "wynalazki" Zielińskiego...
Dobry trener nie zabietrał by takich łamag nawet na ławę...
odpowiedz
Rafa - 13 godzin temu, *.virginm.net
@lopezzz: a jakie łamagi ma zabrać skoro nie mamy innych...jest akademia 2 lata w plecy i miejmy nadzieję że chlopaki pojadą "ekstraklasę"...
odpowiedz
Jasio - 23 godziny temu, *.play-internet.pl
Ocena pracy Feio: bardzo dobrze.
Ocena wyników: słabo.
odpowiedz
Malarz spadaj do Bełchatowa - 20.11.2024 / 13:21, *.mm.pl
Proszę o następną sondę z pytaniem: jak kibice oceniają pracę "trenera" Malarza i jego słowa, że "nogami się nie broni" i oni takich obron bramkarzy nie uczą?🤔
odpowiedz
Znawca - 20.11.2024 / 13:39, *.interkam.pl
@Malarz spadaj do Bełchatowa: Malarz był ograniczonym bramkarzem(nigdzie kariery nie zrobił),przyspawanym do linii i nie dziwne,że nie umie wytrenować chłopaków jak należy.(stara szkoła bronienia). Jak można nie bronić nogami? Obrona nogami jest tak samo skuteczna jak rękami, ale to trzeba ćwiczyć. Nasi bramkarze są sztywni. Jak patrze jak broni Milosević z Radnicki to, to jest kocur.Gibki,zwinny,brawurowy w wyjściach,refleks.I to już stary chłop, nasi młodzi a tacy kołkowaci.
odpowiedz
Alan - 21 godzin temu, *.t-mobile.pl
@Malarz spadaj do Bełchatowa:
Pelna zgoda co do Malarza, jak dla Mnie to on i nei tylko on bazuje na tym że mówi że jest legionistą ale pytanie czy chcemy legionistów czy ludzi dużo bardziej profesjonalnych z którymi osiągniemy sukcesy jako klub.
odpowiedz
Arek - 19 godzin temu, *.tpnet.pl
@Alan: a kto trenuje bramkarzy widzewa?
odpowiedz
Nikodem - 20.11.2024 / 13:11, *.orange.pl
Słaby mocny w słowach ja bym go zwolnił
odpowiedz
Max Kanada - 23 godziny temu, *.190.215
@Nikodem: Jedyne gdzie możesz go zwolnic to w Football Manager, i Twoich fantazjach.
Nie pozdrawiam
odpowiedz
Znawca - 20.11.2024 / 13:11, *.interkam.pl
Ja sumarycznie Feio oceniam słabo.
(-) niewykreował 16-17 ludzi do podstawowego składu.
(-) żaden zawodnik nie rozwinął się pod jego okiem.(wielu poczyniło regres).
(-) porażki z czołówką( zasłużone).
(-) słabo reprezentuje klub na zewnątrz (faki,i inne kontrowersje).
(-) opiniowanie nowych nabytków jako super transfery(przed sezonem,czyli mydlenie kibicom oczu).
(-) zapowiadanie wyjątkowego sezonu i super stylu gry oraz walki o MP( póki co nic z tego nie widać).
(-) nie rozegrał póki co żadnego wybitnego meczu,który kibice zapamiętałaby na długo.(a tych meczów było niemało).
(+) zmiana systemu gry( dał się przekonać, do tej zmiany).
(+) dobre wyniki w LK.(choć to byli najłatwiejsi rywale w grupie,Betis niezdeterminowany).
Moja ocena w skali ocen szkolnych: 3.
odpowiedz
Remino - 23 godziny temu, *.orange.pl
@Znawca: w punkt!
odpowiedz
(L)eming - 22 godziny temu, *.vectranet.pl
@Znawca: Porażki z czołówką-1 jedna zasłużona, z Pogonią i Rakowem to niekoniecznie, z Cracowią zobaczymy.
odpowiedz
Mariol - 21 godzin temu, *.wanadoo.fr
@Znawca: Też tak samo go oceniam.Wszystkie punkty jakie opisałeś są właśnie takie.
odpowiedz
bum - 20 godzin temu, *.co.uk
@(L)eming:
O co Ci chodzi z tymi NIEZASŁUŻONYMI porażkami?? Haha jak przegrali to raczej zasłużyli... Po co zaklinasz rzeczywistość?
Bez sensu
odpowiedz
Znawca - 19 godzin temu, *.interkam.pl
@(L)eming: z Pogonią co oddaliśmy 1 strzał? To nie zasłużyliśmy na porażkę? Z Piastem zasłużona i wyraźna porażka,z Pogonią,Lechem to samo,z Rakowem bliżej remisu było,ale minimalnie lepsi okazali się oni.No a z Jagą to różnie można interpretować.Ktoś powie powinniśmy wygrać,ale w pierwszej połowie równie dobrze mogło być po meczu,a liczy się to co na tablicy. Generalnie zasłużone porażki.Graliśmy słabo. I to nie przypadek, że czołówka jednak wyjaśniła Feio.Na pewno nie zaskoczyliśmy ich żadnymi nowinkami taktycznymi,a raczej sami się zaskoczyliśmy w Poznaniu złymi założeniami na mecz.
odpowiedz
Cezar. - 3 godziny temu, *.centertel.pl
@Znawca: zgodzę się, oprócz punktu drugiego,sam wiesz , że jest dość naciągany,ale moim zdaniem i tak Fejo powinien zostać jeszcze jakiś czas,jeśli za niego przyjdzie ktoś lepszy, to krótki czas.u mnie ma 3 plus.
odpowiedz
Darek - 20.11.2024 / 13:00, *.chello.pl
Ciekawi mnie czy Feio ma wpływ na transfery?Jeżeli tak to w jakim stopniu? Wtedy jest winien i transferów i słabych wyników.
Jeżeli nie ma żadnego wpływu na transfery to tak krawiec kraje jak mu materiał staje. I żaden trener nie zrobi dobrej drużyny ze stada gamoni.
odpowiedz
KIBIC - 20.11.2024 / 12:59, *.play-internet.pl
Uwielbiam Pana Trenera Gonzalo Feio. To świetny szkoleniowiec i szczerze wieżę że Legia zdobędzie mistrzostwo pod jego wodzą.
odpowiedz
Piotrek - 20.11.2024 / 12:58, *.gigainternet.pl
Aby zbudować dobry zespół potrzebna jest kasa. Niestety nie mamy na chwilę obecną tyłu dobrych piłkarzy, aby zbudować dwie silne jedenastki. Dlatego widzę że od 2 sezonów powstała koncepcja gramy jak najdłużej w pucharach, aby trzepać hajs, a na polskim podwórku tak, aby pucharów nie zabrakło w kolejnym sezonie. Po to Mioduski zabiegał o kolejny format pucharów w postaci ligi konferencji, abyśmy tam zdobywali punkty do rankingu i pieniądze. Ktoś powie śmieszna, trzecia liga pucharowa. Może i racja, ale lepsza taka niż żadna. Sorry, na chwilę obecną przegrywamy w rankingach z potężną liga czeską, więc z czym do ludzi. Potrzeba czasu, aby to wszystko zbudować, ruszyć do przodu. Liczę na to że w tym sezonie uda się dojść do półfinału LKE, a co za tym idzie mieć fundusze na rozwój, lepsze transfery i dobra opcje negocjacyjną przy zakupie zawodników. Jednak gra w pucharach, to pokazanie się innym klubom, managerom, możliwosc transfery do lepszego klubu. Taka promocja. Smutne jedynie jest to, że te punkty które zbieramy od kilku lat do rankingu, gdzie istnieje szansa że za niedługo 2 kluby będą uczestniczyć w eliminacjach LM, należą się całej lidze. Bo z całym szacunkiem, ale czy Cracovia, Lech lub Pogoń dołożyły się do tego dorobku? To My mamy szansę na rozstawienie w każdej rundzie LE i LKE. My tracimy siły, aby wznieść na wyżyny Polska piłkę, a później z braku sił, braku mocnej ławki rezerwowych otrzymujemy oklep od lecha, który zmierza po MP. Czy tak to powinno wyglądać? Czy jako bodajże 79 drużyna w Europie nie powinniśmy od razu mieć zapewnioną grę w pucharach w kolejnym sezonie? Bez naszego dorobku, bez Legii nigdy polska piłka nie będzie mieć szans na zaistnienie w światowym futbolu .
odpowiedz
Znawca - 20.11.2024 / 13:32, *.interkam.pl
@Piotrek: wystarczy co okienko kupować dwóch dobrych,porządnych, do pierwszego składu,niż przepalać kasę na szrot.(pewnie ważne prowizje).i tak już przez 6 okienek szanownie nam urzędującego dyrektora sportowego.Koncepcja gry w pucharze tymbarku jest złą koncepcją! Należy walczyć o mistrzostwo i celować chociażby w LE. Tyle pieniędzy co zostało przemielone to powinniśmy mieć kadrę dużo mocniejszą,przynajmniej 16-17 ludzi pokroju i umiejętności Elitima.On kosztował grosze a ma jakość!
odpowiedz
Wnikliwy - 20.11.2024 / 12:57, *.orange.pl
Brakuje możliwości głosowania " dla nas liczy się tylko mistrzostwo" 🤣
odpowiedz
Cieciu - 20.11.2024 / 12:27, *.orange.pl
z tym składem to Guardiola by tu więcej nie zdziałał...
odpowiedz
Cezar. - 20.11.2024 / 12:11, *.centertel.pl
Dobrze.gdyby było zwycięstwo z Jagiellonią w lidze(Marciniak) i remis z Lechem to bardzo dobrze,szefostwo Legii nie przełożyło tego meczu a to duży błąd (to nie obciąża Fejo)
odpowiedz
Moty(L) - 22 godziny temu, *.plus.pl
@Cezar.: pamiętam, że sam Fejo nie był zainteresowany przekładaniem meczy. To nie usprawiedliwia wyników. Trener "gra" tylko do pierwszego gwizdka. To jakość piłkarzy, a w naszym pilkarzom raczej jej brak, wygrywa już mecz na murawie.
odpowiedz
Cezar. - 15 godzin temu, *.centertel.pl
@Moty(L): mnie nie interesuje,że jest wersja,że Fejo nie był zainteresowany przekładaniem meczów także tego z Lechem,mi tylko chodzi o ten mecz,gdzie w czwartek wieczorem graliśmy z Mińskiem,a w niedzielę po 17 z głównym rywalem do MP,to nawet Magiera czy Papszun na pewno by zabiegali o przełożenie takiego meczu,gdyż to był mecz, którego wynik będzie kluczowy w tym sezonie.a jak zespół jest bardzo zmęczony co było widać w drugiej połowie,to przegrywa ,co się stało w tym przypadku,i do tego jest to sromotną porażka.
odpowiedz
Gad - 20.11.2024 / 12:03, *.strzyzowski.net
Nie ma co gdybać braliśmy słabo a punkty zdobywaliśmy ze słabymi drużynami jak przyszły mecze z lepszymi drużynami to dostawaliśmy w czapkę A konferencja ligi Europy to jest puchar drużyn gorszych od naszej. P lidze Europy są drużyny na naszym powiedzmy poziomie albo ciut lepsze. Póki co nie ma się czym podniecać bo mistrza będzie bardzo ciężko zdobyć
odpowiedz
B. - 20.11.2024 / 11:21, *.play-internet.pl
Kibice pamiętają o ostatnim meczu, żyją wyłącznie emocjami związanymi z ostatnim zwycięstwem bądź przegraną.
Legii brakuje paru punktów w lidze, gdyby byli na podium to można by oceniać jako 5-
odpowiedz
REKLAMA
Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.
Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam!
Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy. Zgłoś newsa!