Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Mishka / Legionisci.com
fot. Mishka / Legionisci.com
Czwartek, 3 kwietnia 2025 r. godz. 17:29

Bilety na mecz z Chelsea FC wyprzedane!

Woytek, źródło: Legionisci.com

Legia Warszawa ogłosiła, że wszystkie bilety na mecz z Chelsea FC, który odbędzie się 10 kwietna o godz. 18:45 na stadionie przy Łazienkowskiej 3, zostały sprzedane. Dystrybuowanie wejściówek, które rozpoczęło się 27 marca, zakończyło się na 5 etapie sprzedaży zamkniętej. W sumie, według naszych szacunków z systemu biletowego, do rąk kibiców trafiło ok. 21 tysięcy biletów.

{VIDEOAD}

Oznacza to, że etap 6, czyli sprzedaż otwarta, nie dojdzie do skutku.

Klub nie uniknął kilku wpadek, które zmuszeni jesteśmy wypunktować poniżej.

1. "Frekwencja ma znaczenie" - z takim hasłem ruszyła sprzedaż, ale realnie działała tylko do etapu numer 3. Następnie możliwość zakupu otrzymali subskrybenci, którym wystarczyła tylko jedna obecność na stadionie przy Łazienkowskiej 3 w tym sezonie.

Ten fakt wykorzystali ci, którzy przez ostatnie miesiące nie mieli subskrypcji, a nabyli ją przed meczem z Pogonią i następnie stawili się na Ł3 (najprawdopodobniej stąd tak dobra frekwencja), co przyznał klub: "Cieszymy się, że po spotkaniu z Molde wielu kibiców dołączyło do grona subskrybentów. Jest w nim bardzo dużo osób, które wcześniej kupowały pojedyncze bilety i teraz postanowiły zakupić subskrypcję. Ale są też w tym gronie tacy, którzy nie byli na żadnym meczu przy Ł3 w tym sezonie (...) Kibiców, którzy czekali jedynie na mecz z wymarzonym przeciwnikiem zapraszamy na najbliższe spotkania ligowe" - informowała Legia.

Wyszło więc na to, że jedną ręką klub przymykał furtkę tym, którzy na mecze nie chodzili, a drugą otworzył szeroką bramę dla kompletnie nowych osób, byle tylko skusili się subskrypcję na kolejne 6 miesięcy. Jednocześnie, w tym samym czasie biletu nie mogli kupić kibice, którzy mieli lepszą frekwencję (9 meczów lub mniej), ale nie posiadali ani karnetu ani subskrypcji.

Frekwencja miała znaczenie, ale zasobność portfela również nie pozostała bez znaczenia...

2. Nieścisłość na grafice. W 5. etapie sprzedaży fani zostali wprowadzeni w błąd na grafice (poniżej), sugerującej, że karneciarz/subskrybent będzie mógł kupić maksymalnie dwa bilety dla znajomych, którzy byli na co najmniej jednym meczu. Biorąc pod uwagę fakt, że taki kibic prawdopodobnie kupił sobie bilet we wcześniejszych etapach, zmyłką okazała się liczba dwóch biletów, bo dotyczyło to w sumie dwóch biletów, czyli karneciarz + znajomy lub tylko 2 znajomych, bez karneciarza. Na usprawiedliwienie klubu pozostaje fakt, że było to zapisane w regulaminie.

3.Ile biletów trafiło do sprzedaży? Ile biletów kupili kibice w etapach 1-5?

Przez kilka dni klub nie potrafił nam odpowiedzieć na pierwsze z tych pytań. Codzienna analiza zajętości miejsc w systemie biletowym od początku sugerowała, że kilka tysięcy biletów na sektory normalne w ogóle nie trafiło do sprzedaży. Fani starali się dopytywać, skąd taka rozbieżność. Otrzymali informację zwrotną, że "reszta to rezerwacje: pracownicy/sponsorzy/partnerzy/UEFA".

Liczba dostępnych miejsc na sektory zwykłe z wyłączeniem sektora gości i sektorów VIP wynosi ok. 25 tysięcy. We wtorek, 1 kwietnia o godz. 14 licznik kupionych biletów wskazywał 15 tysięcy, a w systemie było wolnych ok. 3,5 tysiąca miejsc. Teoretycznie to oznaczało, że ok. 6 tysięcy biletów nie trafiło do sprzedaży.

W czwartkowe południe na otwarcie 5. etapu w systemie pozostawało 2 tysiące dostępnych miejsc i szybko się wyprzedały.

W czwartkowe popołudnie - sprzedaniu wszystkich biletów - klub poinformował, że kibice kupili 21,3 tys. biletów. Na zakup biletu zdecydowało się 93% kibiców posiadających karnety sezonowe i 98% kibiców posiadających subskrypcję na Legię.

Harmonogram biletów na mecz Legia - Chelsea



Komentarze: (55)

dave, 03.04.2025 17:50:50 - *aster.pl

Ale bubel. CZyli co wszyscy mają nagle karnety i subskrypcję?

Moja racja moja kumacja, 03.04.2025 17:55:27 - *96.119

Kumaci bilety wykupili!

grzesiek, 03.04.2025 17:56:07 - *centertel.pl

sprzedaż w kasach w sumie bardziej spoko była i te kolejki od 2 w nocy pod kasami....?

jmistrz, 03.04.2025 18:00:24 - *jmdi.pl

2. Nieścisłość na grafice. W 5. etapie sprzedaży fani zostali wprowadzeni w błąd na grafice (poniżej), sugerującej, że karneciarz/subskrybent będzie mógł kupić maksymalnie dwa bilety dla znajomych, którzy byli na co najmniej jednym meczu. Biorąc pod uwagę fakt, że taki kibic prawdopodobnie kupił sobie bilet we wcześniejszych etapach, zmyłką okazała się liczba dwóch biletów, bo dotyczyło to w sumie dwóch biletów, czyli karneciarz + znajomy lub tylko 2 znajomych, bez karneciarza. Na usprawiedliwienie klubu pozostaje fakt, że było to zapisane w regulaminie.


Co za baranski leb za to odpowiada...

L, 03.04.2025 18:07:08 - *chello.pl

@dave: przeciez karnetow bylo 10 tys, to pewnie i drugie tyle subskrypcji, poza tym subskrypcje mozesz wykupic w kazdym momencie, wiec pewnie czesc osob kupilo subskrypcje po meczu z Molde.

Ciekawe czy beda zdziwieni, ze beda ją musieli placic przez pol roku, nawet po sezonie :d

L, 03.04.2025 18:07:38 - *chello.pl

@Moja racja moja kumacja: nie kumaci tylko ci, co regularnie chodza na Legie.

Rave, 03.04.2025 18:10:29 - *supermedia.pl

@dave: Zastanawiam się jak bardzo pokrętną matematykę trzeba uskuteczniać, aby taki wniosek wyciągnąć :D

dave, 03.04.2025 18:18:12 - *aster.pl

@Rave: A taki, że nawet klub nie potrafił podać liczby sprzedanych biletów, bo wychodzi na to że pon ad 4 tys. biletów to Vipy itd... Nigdy tak nie było, a owszem w rundzie wiosennej nie byłem na meczu, ale jesień prawie na każdym i każdym pucharowym. Więc słabo to trochę wygląda, bo nie wiem czy oni liczą ile osób z karnetem chodzi na mecze czy tylko patrzą kto ma karnet.

Ekonom, 03.04.2025 18:25:16 - *t-mobile.pl

Anglicy za bilety 90zł my 190....niezła ta polityka klubu taka nie za fajna

Sympatyczny, 03.04.2025 18:44:39 - *lukman.pl

Teoretycznie to oznaczało, że ok. 6 tysięcy biletów nie trafiło do sprzedaży..

No comments

L, 03.04.2025 19:00:43 - *chello.pl

@Sympatyczny: trudno zeby do sprzedazy trafily bilety z lóż, sektora prasowego, buforow i sektora gosci. Wez ty sie zastanow co piszesz.

x, 03.04.2025 19:01:38 - *103.111

@dave: kupujac karnet masz zawsze informacje, ze bedziesz mial pierwszenstwo do zakupu biletow na europejskie puchary. nie ma nigdzie infomacji, ze to pierwszenstwo bedzie obowiazywac tylko jak bedziesz dodatkowo na mecze chodzil

L, 03.04.2025 19:03:05 - *chello.pl

@Ekonom: bilety dla gosci w europejskich pucharach ustala uefa, nie klub. W lidze Konferencji max 20 euro, w Lidze Europy chyba 50 (?)

A skoro bilety po 190 zl rozeszly sie jak swieze bułeczki to gdyby zrobili je po 80 to by stracili setki tysiecy zlotych. Wiadomo, ze za drogo, ale jak jest popyt to trudno zeby bylo nisko, panie ekonom.

., 03.04.2025 19:05:51 - *chello.pl

@dave: jak nigdy tak nie bylo? Zawsze tak bylo. Mamy najwieksza trybune vip, na szeroksoc niemal calego boiska, wlasciwie na zachodniej praktycznie nie ma normalnych sektorow, do tego bufory, sektor gosci, nrzadko kiedy u nas jest powyzej 29k na mecuz mimo wyrpzedanego stadionu bo ta vipowska niemal nigdy sie nie wypelnia. Taki urok duzych klubow ze masz iles tysiecy biletow rozdawanych sponsorom, ktore nie sa wykorzystane.

Kamil, 03.04.2025 19:35:31 - *mrsn.at

Każdy piłkarz i pracownik dostali po kilka biletów dla swoich ziomków i rodzin ot co gdzie bilety

Wołomin NR, 03.04.2025 19:40:58 - *orange.pl

@Moja racja moja kumacja: było kupić karnet jak ja i być na każdym meczu a życie pisze różne scenariusze.

M, 03.04.2025 20:02:29 - *orange.pl

Od ponad 30 lat na Ł3, setki meczy i wiele sezonów z karnetem na rundę lub sezon. Dziś z racji obowiązków nie mogę być na każdym meczu idę jak tylko mogę kilka razy w rundzie , ale zawsze z 2 nastoletnich już dzieci, które wychowane na Legionistów. Dla mnie nawet mecz z Puszczą to 210 pln na same bilety było. Oczywiście "Frekwencja ma znaczenie"... dlatego bez szans na zakup.

Kasa legia, 03.04.2025 20:07:16 - *orange.pl

A takie pytanie do wszystkich którzy teraz płaczą że nie dostali biletu? Jesteście kibicami Legii czy Chelsea? Gdzie wcześniej byliście ?Na meczach małej rangi nie płaczecie jak jest komplet i nie ma biletu,a teraz.Zawsze mówiłem że dojdzie do takiej sytuacji że karnet to przywilej i kiedyś to będzie produkt deficytowy.Herra już w tym sezonie zapowiedział że z czasem będą od tego odchodzić bo im się to nie opłaca.Praktycznie na każdym meczu mają komplet.Mnie w cenie karnetu bilet wychodzi ok.35.zeta a oni jakby to nie było to by im wyszło 60-70zeta rachunek jest prosty .Mi jako karneciarzowi jak nie jestem na meczu mam teraz możliwość odsprzedaży i wraca mi na konto 30zeta z biletu.Na koniec moja wróżba na przyszły sezon-karnety tylko dla tych co mają teraz i nie będzie ani jednego więcej.w sprzedaży ..bo tak jak wcześniej napisałem ,i tak na koniec ktoś to ma teraz.. naprawdę się kilka razy zastanów zanim zrezygnujesz z karnetu...ps.nie zdziwią mnie przy okazji meczów na ł3 w nowym sezonie.. ogłoszenia naklejane byle gdzie -odkupie karnet...

Kaczyński, 03.04.2025 20:13:56 - *play-internet.pl

Ta sprzedaż biletów to jakiś kryminał! ! !

Prawda, 03.04.2025 20:45:06 - *78.10

@Kamil: po 4

Piotr (L), 03.04.2025 21:00:28 - *centertel.pl

@Kasa legia: Dokładnie kupując karnet wychodzi się najlepiej ja od lat kupuje karnet na żyletę i się bardziej opłaca niż pojedyncze bilety ?

Pac, 03.04.2025 21:29:09 - *com.pl

@Kasa legia: ale ty jesteś tępy,a co np.maja powiedzieć ludzie którzy mają do Warszawy ponad 400 km i nie są w stanie jeździć często bo to kosztuje,a po co kupić karnet skoro nie będzie można jeździć na wszystkie mecze że względu na odległość

Maciej, 03.04.2025 21:50:25 - *154.47

@L: mega słabe właśnie , trochę wych…. tych co są chodzą na Legię. A i klub więcej by zarobil.

dave, 03.04.2025 22:11:13 - *aster.pl

@x: To wysarczy kupić karnet i juz? Nie trzeba nawet chodzić? To faktycznie frekwencja ma znaczenie....

Łukasz, 03.04.2025 22:35:29 - *orange.pl

Nie rozumiem tego płaczu o dystrybucję biletów z chelsea. Kto wspierał Legię ten kupił bilet. Plus nowi subskrybenci od meczu z pogonią. Chciałbym żeby Ci co płaczą napisali za kogo mają dostać bilet? Za tego, który chodził na Legię niezależnie od przeciwnika? Skoro zdzierałem gardło na meczach z puszczą, stalą, motorem dritą czy molde to tak samo będę na chelsea czy innym wynalazku. A część sobie przypomina jak przyjeżdża betis, Aston Villa czy inne Napoli.

Łukasz, 03.04.2025 22:38:53 - *orange.pl

@Pac: Dokładnie, karnet to jedno a frekwencja drugie. Uważam, że powinno się premiować karnetowiczow ale też kibiców z frekwencją. I tyle.

Kasa legia, 03.04.2025 23:06:03 - *orange.pl

@Pac: Tępy...baranie jeden..?mieszkam koło Zielonej góry (ponad 500km.od Warszawy... jeżdżę z synami na mecze Legii ..mamy karnety i nikt nas nie pyta na co kasę wydajemy bo to nasze pieniądze.Ci co teraz płaczą nad cenami biletu potrafią w jeden lub w dwa weekendy przepić lub przepalić na większe pierdoły i nie widzą problemu.Zapytaj się ich ich gdzie oni są jak my siedzimy w pociągu czy jedziemy w jeden dzień samochodem ponad 1000 km na stadion bez względu na wynik..rozumiesz to ćmoku..?Mam ponad 50 na karku ,z tego 40 lat tylko dla Legii..obudziłbys mnie w nocy to wymieniam składy meczowe z lat 80,90 i tak dalej ..a ty jesteś chociaż w stanie wymienić skład z meczu z pucharowego z ruchem?-? oczywiście.. bo jesteś tępy ?tak jak mnie nazwałeś i sobie zaraz sprawdzisz,a na meczu z Chelsea to dla ciebie najważniejsze będzie selfie i pokazanie to na Facebooku..ten wasz świat ?...Mimo wszystko pozdrawiam i pamiętaj Legia to nie tylko Warszawa,tutaj jeżdżą ludzie z całej Polski i nie tylko ..bo legionistą jest się bez względu na miejsce zamieszkania.Pozdrawiam wszystkich normalnych...?

1234, 03.04.2025 23:18:13 - *79.193

@Łukasz: Tak jak napisałeś "nowi subskrybenci od meczu z pogonią" nie powinni mieć prawa kupienia biletu.

Zzp, 03.04.2025 23:21:46 - *plus.pl

Jako subskrbent byłem na 4 meczach ligowych i wszystkich LKE zawsze z dwoma synami 7lat i 9 lat, na w/w spotkanie mam bilet tylko dla siebie (wraca do obiegu). Dla mnie system sprzedaży był totalnie z d... i jeśli promował zaangażowanie to co najwyżej finansowe. Szczerze poerd°lę te całe czelsi (subskrypcję tym bardziej) stokroć wolę z młodymi wyskoczyć (200km) na ekstraklasowe zmagania.

Jak w dobrym korpo w tym klubie najlepiej działa ostatnio promocja i sprzedaż reszta ... dno .

Rafał, 03.04.2025 23:43:06 - *chello.pl

Ja się tam cieszę, że biletu nie kupiłem, bo nawet nie planowałem.
Za takie pieniądze???
Ludzie, ogarnijcie się!
Jak można się spierać o bilety, które kosztują tyle, że przeciętny Polak pracujący za średnią krajową nie pozwoli sobie na taką fanaberię, mając dom, rodzinę, jakiś tam kredyt, codzienne wydatki na przyziemne sprawy.
Niektórzy piszą o "dostaniu biletu". Nie! Wy go nie dostaliście! Musieliście kupić za niemałe pieniądze. To że byliście na iluś tam meczach, to inna inszość. Także nikt wam nic nie dał, a jeszcze na was porządnie zarobił ???
Miłego oglądania!

Pinokio, 04.04.2025 05:47:14 - *tpnet.pl

I co glupie klubowe ciule? Mowilem, zeby zrobic bilety po 300. Byscie o 1/3 wiecej zarobili haha

L, 04.04.2025 06:37:24 - *play-internet.pl

Przenieście tą padake na stadion narodowy i bedzie po sprawie. Wszyscy miłośnicy oglądania kopania się po głowie beda mogi podziwiać nasze gwiazdy na boisku.

Cichy, 04.04.2025 06:56:47 - *autocom.pl

Szkoda tylko że promowani byli subskrybenci, kiedy wiem jak to się ma do frekwencji, gdyż jak ktoś śmigał na prawie każdy mecz bez owej subskrybcji to został pominięty bo niepłaci myta..... a taki co poszedł 2-3 razy na lepszy mecz z subskrypcja to jest fanatyk hehe

Autor, 04.04.2025 07:13:29 - *vectranet.pl

@Rafał: już się ogarnąłem. Otworzyłeś mi oczy. Dzięki za kazanie. ?

Stefan, 04.04.2025 07:19:15 - *play-internet.pl

@Rafał: pamiętajcie o tych codziennych fanaberiach jak będziecie ładować czteropaki do koszyka w biedronce.

Nie pasuje cena biletów? Skończcie zasilać klubowy catering hotdogami i tym pożal się Boże "piwem" do Miodkowej kieszeni. Bo nie można zjeść i napić się przed meczem.

AKCJA PUSTY STADION, 04.04.2025 07:50:38 - *216.196

Tylko Trybuna Torwar, bojkot konfabulanta Miodulskiego. A wynikowcy i krawaciarze niech się bawią sami! AKCJA PUSTY STADION TRYBUNA TORWAR!!!

Michał, 04.04.2025 08:08:59 - *tpnet.pl

@Rafał:
Nikogo nie stać, a jednak bilety się rozeszły przed ostatnim etapem. Nie zaglądam nikomu w kieszeń, ale nie rozumiem podejścia że bilet na takie wydarzenie sportowe ma kosztować tyle, żeby było stać na nie przeciętnego pracownika. Inna sprawa że uważam, iż 200-250 PLN żyjąc w Warszawie nie jest przesadzoną ceną.
Wolny wybór, ale nie liczcie że ktoś zejdzie z ceny żeby stać było każdego.

ktoś, 04.04.2025 08:52:49 - *orange.pl

@AKCJA PUSTY STADION: Mioduski nie Miodulski,co wy macie z tym Miodulskim?

sektor 200, 04.04.2025 09:26:47 - *play-internet.pl

@AKCJA PUSTY STADION:
mordo możesz iść na tą trybunę i nikt nie będzie płakał. Ja też tam będę bo parkuje tam samochód.

Okęciak, 04.04.2025 09:59:16 - *.

@Rafał: chłopie jak Ty nie potrafisz sobie odłożyć 200-300 zł na bilet to o czym my rozmawiamy... to z Tobą jest coś nie tak a nie z innymi którzy nie mają z tym problemu, przemyśl to...?

cwany gapa, 04.04.2025 10:27:54 - *.

kupiłem subskrypcję, kupiłem bilet na pogoń (chociaż na mecz nie przyszedłem) i bilecik na Chelsea jest, pozdro dla kumatych! ???

Pracownik, 04.04.2025 10:39:08 - *plus.pl

@cwany gapa: Dziekujemy za informacje, zweryfikujemy czy rzeczywiscie byla taka mozliwosc obejscia regulaminu i cofniemy wszystkie bilety, ktore zostaly nabyte w ten sposob.

cwany gapa, 04.04.2025 11:28:57 - *.

@Pracownik: hahahahaha ???

1410, 04.04.2025 11:36:32 - *t-mobile.pl

Czyli jednak nie było tak drogo ?

pol, 04.04.2025 11:40:35 - *aster.pl

@AKCJA PUSTY STADION: wal się

Dz, 04.04.2025 11:51:41 - *ghnet.pl

Jeżeli po meczu z Molde można było kupować subskrypcję, kupić na Pogoń i uzyskać prawo zakupu na Chelsea i to jest to skandal wobec ludzi regularnie chodzących ale bez subskrypcji.

Łukasz, 04.04.2025 12:04:52 - *citystrada.pl

@Kasa legia: Szacunek?

Kasa legia, 04.04.2025 15:13:09 - *orange.pl

@Łukasz: Dzięki?,.Ale chodzi o to żeby niektórzy się ogarnęli.Płacz nad ceną biletu....a jaka ma być?W końcu nie przyjeżdża Puszcza z całym szacunkiem do niej tylko zdobywca trofeum ligi mistrzów,i może będzie to jedyna okazja zobaczyć ich na żywo w Warszawie
.Nt.dystrybucji napisałem już wcześniej.Nie mogę zrozumieć dużo kibiców przychodzi na mecze od wielkiego dzwonu.Komu kibicujcie Chelsea czy jak np.mecz krajowy z Widzewem.. Gdzie jesteście jak dużo kibiców jeździ czy chodzi na wszystko co się rusza związane z legią zostawiając wszystko, zaniedbując swoje prywatne sprawy(u mnie często po powrocie z meczu często na ranem synowie nie narzekają jeden ciśnie z marszu na pierwszą zmianę do roboty a drugi do szkoły,ale są happy że byli na meczu a ja dumny z nich że zaszczepiłem im to.A ktoś może nawet mieszka blisko stadionu i ma to w d...ie..a teraz to Chelsea... to wielki płacz ? bo biletu nie ma.pozdrawiam?

45540, 04.04.2025 22:10:18 - *ynet.pl

sa takie wyjatkowe dni w zyciu czlowieka, ze nawet codzienne piwko po pracy odpada a domem staje sie kamper. Warszawa posiada takze stadion narodowy i tego typu mecze powinny tam sie odbywac. to tak jak do tesciow isc na noc :) 60 tys to nie 30

AutorLLL, 04.04.2025 23:55:51 - *orange.pl

Czy uważasz, że będzie można wejść, wykorzystując bilet innej osoby? Czy faktycznie będzie audyt? Czy ktoś planuje skorzystać z biletu kogoś innego? Oni po prostu oferują mi, żebym poszedł, bo był dodatkowy bilet

Zamojszczak, 05.04.2025 01:30:59 - *net.pl

@Pac: mam 260 km, bylem na kazdym meczu w tym sezonie. Jesli problem z kasa to ogarnij ekipe i rozlozcie koszty.
Na Legie latam od 9 lat. Lacznie ch...j wie ile km, pewnie z 70 tysiecy za nia przejechalem i przelecialem - w wiekszosci oczywiscie na domowe - jak liczylem. Mniej plakania, wiecej jezdzenia na mecze

Nikoś, 05.04.2025 13:44:59 - *tpnet.pl

@45540: pi...lisz bzdury. Czy jak Chelsea czy inny klub z Londynu graja w Lidze Mistrzów z Realem Madryt to przenoszą mecz na Wembley? Nie. Graja u siebie. I tak jest w każdym kraju. Na Narodowym to niech sobie Probierz ogrywa Maltę, Litwę czy inne gówno. Jak najdalej od tego żałosnego Stadionu X-lecia.

P, 05.04.2025 20:08:04 - *.

@AutorLLL: powinno się udać, chyba że przy sprawdzaniu dowodu porównają dane z biletem ( ale nie widziałem jeszcze ).

Kasa legia, 05.04.2025 20:47:00 - *orange.pl

@Zamojszczak: Tylko chęci i mniej płaczu.Tak jak napisałem i Ty to samo.Za drogo(niech zobaczą ile kosztują bilety na niektóre koncerty.to dopiero jest jazda?-i też moment są sprzedawane.)..to zawsze pozostaje transmisja w tw.pozdrawiam.

Diabeł, 08.04.2025 10:03:26 - *play-internet.pl

MORDKI ma ktoś może sprzedać dwa bilety na Chelsea? Odkupię za każdą cenę

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!