Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Woytek / Legionisci.com
fot. Woytek / Legionisci.com
Piątek, 4 kwietnia 2025 r. godz. 20:02

Legia potwierdza: Anglicy ograniczają bilety dla legionistów!

Woytek, źródło: Legionisci.com

W czwartkowy poranek informowaliśmy , że jest problem porozumieniem się Anglików z Polakami w sprawie kibiców gości na zbliżający się dwumecz. W piątek Legia Warszawa potwierdziła, że mimo wielotygodniowych rozmów i wcześniejszych ustaleń, pula dla fanów z Polski została zmniejszona o połowę! W tej sytuacji polska strona także o 1000 miejsc zmniejszyła liczbę biletów dla gości.

KOMUNIKAT LEGII:

{VIDEOAD}

Drodzy Kibice,

za dwa tygodnie nasza drużyna rozegra rewanżowy mecz ćwierćfinałowy Ligi Konferencji UEFA z Chelsea FC w Londynie. Spotkanie to powinno być piłkarskim świętem, jednak po raz kolejny mamy do czynienia z decyzją, która skutkuje niewłaściwym traktowaniem kibiców na europejskich stadionach.

Pomimo wielotygodniowych rozmów i wcześniejszych ustaleń, decyzją Safety Advisory Group, Chelsea FC przekazała nam zaledwie 1021 biletów – w tym 961 wejściówek regularnych oraz 30 dla osób niepełnosprawnych na wózkach i 30 opiekunów. To o ponad połowę mniej niż pierwotnie zakładana pula, która miała przekraczać dwa tysiące miejsc. Decyzję podjęto jednostronnie, bez przestrzeni na realne negocjacje.

Z podobną sytuacją spotkaliśmy się wcześniej w Birmingham. Nie jesteśmy w stanie zrozumieć tej decyzji, zaakceptowanej kolejny raz przez UEFA, pomimo umieszczonego w ich regulacjach wymogu zapewnienia 5% miejsc na stadionie kibicom gości, oraz braku zrozumienia, czym dla naszych kibiców jest obecność na trybunach.

Zależy nam, aby kibice mogli wspierać swoją drużynę na europejskich stadionach.

Jako klub, od początku deklarowaliśmy gotowość do konstruktywnej współpracy. Decyzja organizatorów meczu w Londynie pozostaje jednak bez zmian, co jest dla nas trudne do zaakceptowania. Ponadto, decyzje takie powodują analogiczne decyzje podejmowane przez lokalne władze w innych krajach, w tym w związku z meczem z Chelsea FC w Warszawie.



Komentarze: (33)

Dickson Chotowski, 04.04.2025 20:15:25 - *btcentralplus.com

F@@k chelsky. Dac im jeden bilet I to do odbioru w Australii.

Lfan, 04.04.2025 20:49:12 - *aster.pl

Nie wiem jaki cel chcą osiągnąć takim działaniem? Nie lepiej wpuścić wszystkich chętnych na stadion? Obyśmy w przyszłości omijali te śmieszne angielskie kluby w pucharach, bo to psucie idei sportu i święta jakim są dla kibiców mecze piłki nożnej ich ukochanych klubów. I to o zgrozo na wyspach, które są kolebką tej dyscypliny. Oczywiście UEFA nie widzi problemu, a gdyby to np Legia wychodziła pierwsza z robieniem takich cudów względem innych na pewno posypałyby się kary z wykluczeniem włącznie.

L, 04.04.2025 20:52:43 - *chello.pl

@Lfan: oni tam nie maja buforow, jak to w Anglii, wiec na takie mecze podwyzszonego ryzyka musza je zrobic, tylko szkoda, ze łamiąc regulamin uefy o minimum 5% dla gosci.

Szcze to powinnismy im w ogole nie dawac biletow. No bo z jakiej racji? Skoro mozna łamać regulamin nie przyznajac 5% to mozna rowniez nie przyznawac w ogole.

Arczi, 04.04.2025 21:18:22 - *orange.pl

@Lfan: zgadzam się w 100 %
Najgorsze jest to że pod stadionem podobnie jak w Birmingham będzie znowu 3 razy więcej kibiców niż biletów.Jak to się skończy?
Myślę że bez awantury się nie obędzie.
A można było tego uniknąć...

Moniek L, 04.04.2025 21:38:15 - *centertel.pl

@Dickson Chotowski: ???

jarekk, 04.04.2025 21:46:31 - *metrointernet.pl

My tracimy bo dla chelsea mecz z nami nie jest atrakcyjny a dla nas wydarzenie jakiego nie bylo od pamietnego meczu z MU i dlugo nie bedzie. To daje do myslenia o anglikach.

Bartek, 04.04.2025 22:07:23 - *chello.pl

@jarekk: Weź nie pisz bajek.Liga Mistrzów mówi ci to coś? jak Ty i Twoi znajomi nakręcacie się ligą konferencji i "czelsi" to inna sprawa i nie kazdy tak się nakręca,między MU a meczem z czelsi były dziesiątki ciekawszych spotkań w Lidzie mistrzów,w lidze europy,czy choćby mecze z widzewm i lechem decydujące o Mistrzostwie Polski

Konstancin, 04.04.2025 23:11:57 - *knc.pl

Mam gleboka nadzieje, ze polska policja zrobi to co anglicy na aston. Niech stoja pod stadionem. Macie bilety, nie macie. Stoicie nad kanalkiem caly mecz i grzecznie.

13, 05.04.2025 06:08:30 - *128.10

Nie ma problemu.... Wiesz co może zrobić 1000 fanatyków w Londynie? Może nie zagłuszyły stadionu ale pokażemy im co ich k? czeka w Warszawie

Tylko udostępnić im dokładnie w procentach, nie w miejscach, ilość kibiców na stadionie...

I żegnamy, płakać nie będą w Polsce. Jest milion fanatyków gotowych zapłacić podwójnie za bilet aby tylko zedrzeć gardło z Żyletą!

ozon, 05.04.2025 07:47:50 - *centertel.pl

@13: Mecz w warszawie jest pierwszy.

Ko(L)o, 05.04.2025 08:08:24 - *plus.pl

@13: Ciekawe tylko kiedy po meczu w Londynie chelsea zagra w Warszawie? :)

Beton, 05.04.2025 09:08:22 - *play.pl

Wyrolowali was w Birmingham , rolują was w Londynie a wy im przydzielicie dodatkowo sektor225 kosztem własnych kibiców. Tak było z AV tak będzie zapewne i teraz. Wstydu nie macie

oLo, 05.04.2025 09:31:27 - *centertel.pl

Skoro Chelsea dostała okrojoną ilość od nas to i my powinnismy wejsc w tej okrojonej liczbie. Z AV była sytuacja taka ze oni mieli u nas wszystko zorganizowabe na tip top + cały sektor, a nam sie odwzajemnili wiadomo jak...

1916, 05.04.2025 10:00:23 - *virginm.net

@Konstancin: tak tylko roznica taka ze przed meczem w birmingham bylo od tygodnia wiadomo ze wpuszcza tylko 900 osob bo tyle dali biletow a przyjechalo 2000, dlatego stslismy pod stadionem... a jak chelsea dostanie 1000 i 1000 przyjedzie to czemu maja ich trzymac nad kanalkiem... gdybysmy my sie wtedy zgodzili wejsc w 900 i by przyjechalo 900 to by nie bylo problemu i bysmy weszzli, taka roznica do sytuacji o ktorej piszesz?

Prawda, 05.04.2025 10:25:05 - *.

nie wpuszczać ich (ich cała Polska pie....) i cały sektor razem z buforami przeznaczyć dla kibiców Legii. Nie przejmować sie mafią uefa.

xyz, 05.04.2025 11:17:53 - *aster.pl

@oLo: Zgadzam się, że powinniśmy wejśc. W takim wyjątkowym meczu nasi piłkarze powinni słyszeć wsparcie choćby tych 1000 kibiców przez całe spotkanie. Inaczej to trochę tak jakby obrażać się na pogodę na którą nie ma się wpływu. Kto ma zamiar jechać bez biletu niech robi to ze świadomością, że po prostu nie wejdzie i tyle.

zły, 05.04.2025 11:50:11 - *play-internet.pl

sam jesteś niepełnosprawny gamoniu piszący ten tekst, mogą być OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, trochę szacunku, szczególnie dla kibiców swojego klubu

Max Kanada, 05.04.2025 12:57:58 - *190.181

@zły: musisz koniecznie odstawic proch na bok bylo strasznie Ci wchodzi na baniak co można zauważyć po Twoich tekstach “ teczowy napinaczu”
Nie pozdrawiam Cię!

abcd, 05.04.2025 14:45:54 - *aster.pl

@Prawda: jestem tego samego zdania, nie obchodzi mnie `'piłka nożna dla kibiców" itp. tłumaczenia. J** ich i tyle.

Tutti Frutti, 05.04.2025 15:08:32 - *tvksmp.pl

@1916: myślisz że w Londynie pod stadionem Czelsi będzie tylu kibiców, ile Legia dostanie biletów? Jak się okraja gościom bilety, a przyjeżdża ekipa z prawdziwego zdarzenia w większej liczbie, a nie banda pokemonów, to nic dziwnego, że jest jazda bez trzymanki. Czy chcę zadymy z Czelsi? Jeśli nie odwalą więcej głupot, to mi nie zależy?
Najważniejsze żeby Legia nie poniosła konsekwencji. Z tym że mopa też nie trawię i chciałbym zmianę na lepsze???

Tutti Frutti, 05.04.2025 15:14:29 - *tvksmp.pl

@Beton: przecież Legia przyznała im połowę mniej biletów.

Maestro, 05.04.2025 15:17:00 - *tvksmp.pl

@Konstancin: lipa jest z tym, że rewanż w Londynie jest po meczu w Warszawie. Jeśli ich nie wpuścimy, to Czelsi pewnie nie wpuści Legii.

L, 05.04.2025 15:37:38 - *co.uk

"Nie jesteśmy w stanie zrozumieć tej decyzji, zaakceptowanej kolejny raz przez UEFA"

Nie daja nam biletow bo wszedzie robimy trzode - proste.

Nie ma co zgrywac pokrzywdzonej ofiary, jestesmy czym jestesmy i zachowujemy sie jak zachowujemy.

Sa konsekwencje. Nie ma co plakac. Zycie.

tonton, 05.04.2025 16:12:13 - *79.87

Tylko zablokowanie kibiców chelsea pod naszym stadionem. Albo formalnie zarząd zdecyduje, że kontrola będzie sprawdzać kibiców Chelsea 3 godziny i nie wejdą na mecz, albo my (70 tysięcy chętnych na mecz), którzy biletów nie kupią zagrodzimy kibicom Chelsea wejście na stadion

logic, 05.04.2025 16:50:58 - *httpx.pl

Ćwierćfinał europejskich pucharów, historyczny moment. Zwłaszcza, gdy wynik pierwszego meczu będzie dawał choćby cień szans na powodzenie w rewanżu, głupotą byłoby gdyby zabrakło na stadionie dopingu dla Legii. Choćby miało być tam ledwie 500 kibiców to uważam, że ci co mają bilety powinni wejść i dać z siebie wszystko żebyśmy pokazali im co to znaczy być kibicem. W perspektywie pucharów w przyszłym sezonie lub ew półfinału inne rozwiązania są non sensem, który nie przyniesie żadnych korzyści.

Top CWKS, 05.04.2025 17:40:37 - *vectranet.pl

@logic: mocno na bakier z logika!
skad sie takie pokemony biora????

eduardo, 05.04.2025 18:42:13 - *toneticgroup.pl

@L: taa, bo Anglicy świeci pewnie są. Polakow traktuja jak czlowieka II kategorii na zachodzie

Elo, 05.04.2025 18:45:41 - *telefonica.de

Bracia czujecie to ???? To strach ??

..., 05.04.2025 19:37:18 - *centertel.pl

@Top CWKS: a jaki jest twoj logiczny plan? Powtorka z birmingham? Tam zasieki juz sa stawiane ale ty sie na pewno przebijesz. Oni nam ucieli bilety, my im. Jest jako tako sprawiedliwie, przynajmniej nie tak jak z AV. Ale ty sie obrazasz na rzeczywistosc jak przedszkolak co mu mana nie pozwala zjesc wiecej cukierkow. A tu chodzi o mecz jaki zdarza sie raz na 30 lat... chyba lepsze 1000 gardeł niz 0?

L, 05.04.2025 19:53:05 - *233.210

@eduardo: UEFA nas nienawidzi od lat, co mecz to jakis problem.

Polowa biletow dla nas to o polowe mniejsza grupa do zabezpieczenia.

Nie pochwalam tego, mowie ci tylko jak oni na to patrza.

Wzgledy bezpieczenstwa, to wszystko.

Zamojszczak, 06.04.2025 01:32:37 - *plus.pl

@zły: typie jestes niepelnosprawny. Tak samo jak ktos jest slepy, chory, glodny, biedny a nie osoba ze slepota, osoba z choroba, osoba z glodem, czy osoba z biedą xD

Heh, 06.04.2025 09:22:35 - *jmdi.pl

@tonton: wystarczy ich badać alkomatem na wejściu. Brytole będą przy naszych cenach piwa (w porównaniu do ich) ledwo do stadionu się dotaczać. Przekroczony limit promili? Nie wchodzisz. Tak na stadion wejdzie z 300-400 fanów Chelsea zamiast i tak przyciętych 740;)

Kibic, 06.04.2025 11:51:26 - *211.41

Ch… z nimi, nie wpuszczać ich wcale na stadion Legii. Nie mają szacunku do przeciwnika do won.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!