Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
fot. Mishka / Legionisci.com
fot. Mishka / Legionisci.com
Czwartek, 15 września 2016 r. godz. 10:34

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Media o meczu z Borussią

Wiśnia, źródło: Legionisci.com

W środę Legia Warszawa skompromitowała się w swoim pierwszym grupowym meczu w tej edycji Ligi Mistrzów. Mistrzowie Polski zostali całkowicie zdominowani przez Borussię Dortmund, której ulegli aż 0-6. Tego dnia zawiedli wszyscy, a szczególnie trener, posyłający na boisko coraz bardziej eksperymentalne jedenastki. Według wielu dziennikarzy, z legijnego projektu "Hasi" już nic nie będzie.

Weszło: Kac po Lidze Mistrzów - dramat na prawie wszystkich polach

Zastanawiamy się, co wczoraj musiało się dziać w głowie takiego Kazaiszwilego, który przyszedł do Legii z silniejszej ligi holenderskiej (gdzie miał świetne liczby), by – jak sam publicznie podkreślał – spełnić marzenie o grze w Lidze Mistrzów. Ale właśnie – o grze, a nie o bezradnym miotaniu po boisku i braniu udziału w historycznych kompromitacjach. Kiedy Gruzin tuż przed meczem obserwował piękny i wypełniony po brzegi stadion, słuchał hymnu Champions League i witał się z gwiazdami światowej piłki, musiał w duchu czuć, że podjął właściwą decyzję. Ale już kilka minut później – kiedy na tablicy widniało 0-3, a on praktycznie nie dotknął piłki – przez głowę musiała mu przejść myśl: „Co ja, ku...a, najlepszego zrobiłem?!”

Sportowe Fakty: Witajcie w dżungli. Legia została zmasakrowana przez Borussię

17 minut. Statystycy wyliczyli, że to najszybsze 3-0 w historii Ligi Mistrzów. Tylko tyle pozostawiła po sobie Legia Warszawa w pierwszym występie naszego zespołu w tych rozgrywkach od 20 lat.
Mistrz Polski na własnej skórze przekonał się, jak bardzo przez te dwie dekady odjechała nam czołówka kontynentu. Hasło "Europa dwóch prędkości" zostało zrealizowane na boisku w dosłownym sensie.

Sport.pl: Legia do Europy nie pasuje. Bolesna porażka z Borussią Dortmund

Najpierw był strach, paraliż i trzy stracone gole. Potem była bezradność i po przerwie kolejne trzy stracone gole. Legia na inaugurację fazy grupowej Ligi Mistrzów przegrała z Borussią Dortmund aż 0-6. Tak jak Legia w słabym stylu dostała się do Ligi Mistrzów, tak w jeszcze słabszym zaprezentowała się w środę z Borussią. Na inaugurację fazy grupowej LM, gdzie polski klub wrócił po 20 latach, mistrz Polski nie pokazał nic, by można było po meczu napisać, że choć trochę pasuje do najlepszego towarzystwa w Europie.

Przegląd Sportowy: Dawidziuk: Dla mnie to koniec tego projektu

Mając w głowie wszystkie plagi i problemy, które dotknęły Besnika Hasiego, to on odpowiada za funkcjonowanie zespołu. Poniósł ogromną porażkę, na którą wprawdzie się zanosiło, ale człowiek jeszcze wierzył, że zdoła to poukładać. Dziś nie widzę sensu jego dalszej pracy. Ten drużynie potrzebny był pozytywny impuls, bodziec. Nawet nie dobry wynik, bo tego trudno spodziewać się w konfrontacji z wicemistrzem Niemiec. Ale kilka dobrych akcji, groźnych strzałów, może jakiś gol.









Komentarze: (70)

legia, 15.09.2016 10:38:22 - *.dsl.telepac.pt

dziady dziady !

Baczny obserwator, 15.09.2016 10:40:13 - *.centertel.pl

Pewien legijny gwiazdor po wczorajszym meczu powiedział, że mecz z Zagłębiem jest dla nich ważniejszy niż w LM.
Przez szacunek nie podam nazwiska, chociaż zainteresowani i tak będą wiedzieli kto to.
Po takiej wypowiedzi człowiek nabiera pewności, że w Legii potrzebny jest nie tylko psycholog ale też pokaźna ekipa psychiatrów.

Delta, 15.09.2016 10:43:12 - *.npn.com.pl

Jak dla mnie jest tak: Od kilku spotkań stoi spółdzielnia, której nie podoba się trener więc grają ewidentnie przeciwko niemu. Co robi trener? Nie usiłuje się jakoś dogadać z ludźmi tylko wysyła na LM "Nowych" myśląc, że może się pokażą, tyle że to postępowanie bez ładu i składu i skazane na porażkę. Jeśli się nie mylę ten pan nie dotrwa do końca tygodnia.

Sebo(L), 15.09.2016 10:47:31 - *.play-internet.pl

A "król Twittera" coraz bardziej kompromituje się swoimi idiotycznymi wpisami. Masz swój "projekt Legia" Wstyd,żenada,kompromitacja. Dla wszystkich. Dla zarządu,piłkarzy i kibiców!! O 6:00 rano powinno być już wydane oświadczenie,że Hasi nie jest trenerem Legii. Kryzys tylko będzie się pogłębiał i o tym wiedzą wszyscy tylko nie BL1916. Hańba!

Saska Kępa (L), 15.09.2016 10:47:42 - *.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Tyle razy pisałem: po co ta napinka Bogusława "Niecieczy" vel "0-6" Leśnodorskiego w mediach, na Twitterze i jakieś bzdurne wojny podjazdowe z działaczami Lecha w mediach? Leśny kreował się na figo fago w mass mediach, wielkiego prezia, a Liga Mistrzów pokazała: koleś może i jesteś mocny w gębie na słabiusieńkim polskim podwórku, ale prawdziwa piłka nożna jest w LM i w pierwszym meczu pokazaliśmy miejsce Twojemu sportowemu projektowi.

Leśny kreował się na celebrytę, ale tak naprawdę to jest taką Kasią Cichopek polskiej piłki nożnej. I nie miałbym nic przeciwko temu, że Leśny się przez te wszystkie lata błaźni zabawą w celebrytę, gdyby nie fakt, iż Jego działania przez te kilka lat rządzenia w naszej Legii doprowadziły w pierwszym meczu LM do pierwszego upokorzenia naszej Legii: przeszliśmy do historii piłki nożnej jako klub, który najszybciej w rozgrywkach LM stracił pierwsze 3 gole. Prośmy Boga, żeby w następnych meczach ten i inne niechlubne rekordy nie zostały pobite przez naszych, bo tak właśnie Leśny przez lata swoich rządów przygotował naszą Legię do piłkarskiej Godziny W, czyli rozgrywek w LM. Wczoraj mieliśmy pierwszą próbkę "skuteczności" sportowej menedżerki Leśnego.

Niechlubny rekord należy do Dinama Zagrzeb, które w sezonie 2011/2012 straciło 22 gole i zdobyło 3 bramki. Obawiam się, że sportowy projekt Bogusława "Niecieczy" vel "0-6" Leśnodorskiego, polonisty i pyrlandzkiego zaciągu w Zarządzie może ten niechlubny rekord pobić. Boże zachowaj naszą Legię, bo rządzą nią chytrzy na kabzę cwaniacy!

Cygan, 15.09.2016 10:48:06 - *.centertel.pl

No hass hass no kokain. I jak tu żyć? Piłkarze nie zrozumieli trenera on kazał im bronić przez 60min a te paraliże zrozumieli że przez 6min. Ot takie fopa.

Koniar, 15.09.2016 10:48:56 - *.80

A my swoje: Chcemy trenera, nie albańskiego frajera.

oldboy, 15.09.2016 10:51:32 - *.piaseczno.vectranet.pl

Trener faktycznie zagubiony na maksa...ale Panowie Piłkarze,którzy zarabiają kupę kasy zagrali bojaźliwie, bez ambicji,praktycznie na stojąco...tego nie da się wytłumaczyć hasłem"Hasi won".

guo, 15.09.2016 10:58:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Jeszcze raz dziś gdzieś usłysze Hasi to wybuchne!!!!Tylko jego zwolnienie może mnie ugasić

ja, 15.09.2016 10:59:07 - *.189

Panie Leśnodorski nie napina Pan dzisiaj bicepsów? Zostałeś bufonie sprowadzony na ziemie w najlepszy z możliwych sposobów. Szczerze? Szkoda że Borussia od wyniku 3:0 zaczęła sobie truchtać. Legia dostała by 12:0 to może po meczu podziękowałbyś trenerowi. To co się dzieje dzisiaj z Legia to jest Twoja, Żewłakowa i trenera wina. Cała trójka powinna sama zrezygnować. Gadałeś o tworzeniu silnej, europejskiej drużyny. Dzisiaj zostało to zweryfikowane w piękny sposób. Jak widać nie podołałeś zadaniu ale o czym tu rozmawiać jak Legia w lidze dostaje baty od Arki czy Niecieczy. Teraz jeszcze porażka w niedzielę z Zagłębiem i czas spier.... razem z trenerem i jego piłkarzami.

Mariol, 15.09.2016 10:59:08 - *.w90-79.abo.wanadoo.fr

Legia w ruinie ,taka prawda panowie.Jedyne wyjście,to natychmiast sprowadzić jakiegoś dobrego trenera,pewnego z możliwością budowy drużyny od podstaw.Jest paru wolnych takich trenerów.Po prostu dozipac jakoś do zimy,postarać sie jak najmniej boleśnie przegrać w LM,ligę w tym sezonie spisać na straty.I tak nie spadniemy,i budować wszystko od podstaw.Ale musi to być naprawdę dobry sprawdzony trener.To jest jedyne wyjście,bo jak nie to zawsze bedzie taka nicość.

neste, 15.09.2016 10:59:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl

K..... 31 lat jeżdżę i takiego wpe..... Jeszcze nie dostałem.

yikamorioka, 15.09.2016 11:00:14 - *.jjs.pl

Sprzedaliscie Dude i przecinaka sprowadziliscie szrot i jeszcze jesteście na plusie ,kasa z LM dopiero się pojawi ja się pytam gdzie reszta kasy z tych transferów, hasi je ma? Banda ,ostrowskiej juz niema trener jest autorskim pomyslem prezesów to kto zostanie tym kozlem ,który profesjonalny klub demontuje obronę w którym profesjonalnym klubem prezes wpiexdala się do skladu byli dobrze z ruskiej to trzeba bylo te zjexxbac ,czekam na wzmocnienia Legii bo kasa jest i to dużo jeszcze nic niedaliscie od siebie i czekam na nazwę stadiony i sponsora.

neste, 15.09.2016 11:11:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Wiem jestem przyzwyczajony do zwycięstw. To była kompromitacja .31 lat siedze tam gdzie Żyleta. Ktoś mi napisze kiedy większe becki dostaliśmy?

neste do saska kepa1, 15.09.2016 11:16:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Racja stary podpisuje sie pod tym

77/82, 15.09.2016 11:18:23 - *.dynamic.chello.pl

@Baczny obserwator: no ale czego półgłówku nie rozumiesz? Oczywiście, że mecz z Zagłębiem jest ważniejszy, bo przy takiej formie zespołu (i słabej kadrze, nie pozwalającej na żadne sensowne roszady w składzie) MUSIMY gonić ligę która ucieka nam straszliwie. To jest trzeźwe spojrzenie którego tobie najwyraźniej brakuje. Legia nie jest w stanie grać na 2 fronty, obudź się. Inna sprawa, że te słowa nie przekładają się na rzeczywistość, bo w lidze gramy ten sam piach co w wczoraj z Borussią. I w tym jest problem. Gdyby Legia goliła frajerów z ekstraklapy to przymknął bym oko na wynik meczu z Borussią (na brak zaangażowania już nie). Najważniejsza jest liga i tyle w temacie, obserwatorze z d*.

77/82, 15.09.2016 11:22:00 - *.dynamic.chello.pl

Saska Kępa (L): 22 stracone bramki dają nieco ponad 3,5 na mecz. Spokojnie damy radę pobić ten rekord, spokojna głowa.

yogee, 15.09.2016 11:24:22 - *.fttx.telefonserwis.pl

Do wszystkich kibiców Legii - Panowie kibicuję Legii już od ponad 20 lat. Pamiętam takie trenerskie "wynalazki" jak Etmanowicz, Gawara, ale takiego cymbała i debila jak Hasi to jakoś sobie nie mogę przypomnieć. Powiedzcie mi - jeśli się mylę - przez ostatnie 20 lat takiego "trenera" Legia chyba nie miała?...
Jak oglądałem wczorajszy mecz to przecierałem oczy ze zdumienia - nie ze względu na wynik, ale to co robi Hasi. Do przerwy 0-3 a drużyna wychodzi bez zmian, Nikolić zaczyna na ławce, Radović to samo. Najlepszy chyba ofensywny zawodnik Guilherme gra na lewej obronie. Zupełnie tego nie rozumiem. Wszystkich "kopaczy" jakich sobie sprowadził grają w wyjściowej 11. Czym wyróżnia się Moulin, Odidja czy Langil? W czym są lepsi od Kopczyńskiego czy Kucharczyka? Odpowiedzcie mi proszę na to pytanie bo ja tego zupełnie nie rozumiem - może nie widzę dobrze? Jak dla mnie to Moulin gra bez pomysłu, Odidja może i ma pojęcie o graniu ale widać że brak mu przygotowań a Langil to zakłada klapki na oczy i biegnie z piłką.....W czym Prijović miał pomóc w ataku? Co to za trener który nie umie pomóc drużynie? Siada na ławce i zakłada ręce i...... Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.
Panowie, z sezonu mistrzowskiego odszedł Borysiuk i Jędrzejczyk pozostali wszyscy z podstawowej 11 zostali!! Lewczuk odszedł w ostatnim dniu okienka transferowego a przecież blisko 2 miesiące grał!. Ja rozumiem, że było euro i zawodnicy są zmęczeni, ale do jasnej cholery ileż można się tym tłumaczyć! Który trener miał taki komfort, że dostał tych zawodników co chciał? Była przerwa na reprezentację i co? W Niecieczy był pokaz nieudolności i gry bez pomysłu. W takich meczach właśnie trener ma pomóc drużynie, swoimi zmianami i ewentualnie jakąś podpowiedzią. Tego nie było.. Staram się zrozumieć Leśnodorskiego i właścicieli, że dużo zmian i płaci się z to. Ale ile będziemy płacić?? Hasi ma zostać do zimy? Ja się pytam po co?? LEGIA ZAJMUJE 13 MIEJSCE W LIDZE!!!!! Czas podjąć decyzje bo inaczej trzeba będzie się bić nie o MISTRZA POLSKI ale o MISTRZA GRUPY SPADKOWEJ!!!. Nie to nie jest pesymizm, ale realizm bo nie widzę możliwości aby z tym trenerem Legia zaczęła grać lepiej i skuteczniej. Kto tu w ogóle ustala skład? Bo odnoszę wrażenie, że Hasi wyciąga kulki z nazwiskiem zawodnika i wystawia go bo tak wyszło w losowaniu.....
Reasumując jeśli faktycznie Legia ma zdobyć mistrzostwo i znów powalczyć o Ligę Mistrzów to w pierwszej kolejności trzeba zmienić trenera. Orkiestra zawsze gra jak dyryguje dyrygent a tu dyrygenta brak. PANOWIE PREZESI!!!CZAS SIĘ OBUDZIĆ I PODJĄĆ MĘSKIE DECYZJE.
PANIE WANDZEL - kibice trenera nie zwalniają, ale Legia TO NIE WY I ZBIERANINA PIŁKARZY TYLKO MY KIBICE!!!. Jeśli nie zaczniecie się liczyć z naszym zdaniem to będziecie mieć pusty stadion!!!! DO ROBOTY A NIE LANSOWAĆ SIĘ NA TWITTERZE I INNYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH!!!!

Martin, 15.09.2016 11:26:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Do tej pory byłem zwolennikiem aby poczekać z Hasim do końca rundy, gdyż zazwyczaj to tyle czasu jest minimum aby osądzić trenera z jego poczynań, teraz jednak zmieniam zdanie i jeśli Legia nie wygra z Zagłębiem w niedziele to trenera czas będzie pożegnać - tutaj potrzebny jest taki Czerczesow z silną ręką! Mecz z Zagłębiem dla mnie ostatnią szansą dla Hasiego, remis albo przegrana definitywnie skreślają jego los w Legii.

To nie jest tak że mamy zły skład, bo generalnie jest on najmocniejszy w Legii od 20 lat, po prostu jest kompletny brak założeń taktycznych i ducha walki w drużynie.

do Saska Kępa (L), 15.09.2016 11:27:31 - *.1

Niechlubny rekord należy do Dinama Zagrzeb, które w sezonie 2011/2012 straciło 22 gole i zdobyło 3 bramki.
ZDOBYŁO 3 BRAMKI!!! My nie strzelimy ani jednej i stracimy około 30. My nie przejdziemy do historii ale staniemy się pośmiewiskiem całej europy, staniemy się piłkarskim śmieciem z takimi nieudacznikami jak Leśny, Żewłakow, Hasi, Ebebenge.
Leśny skompromitował ten klub, doprowadził go do upadku. Pseudo biznesmen nie mający pojęcia o sporcie. Bajkopisarz, ściemniacz i pajac, który umie liczyć tylko kasę a osiągnięcia piłkarskie to: Ostrowska, Hasi, belgijski zaciąg, Trickowski, Aleksandrow, Piech, Masłowski, Vranjes oraz pozbycie się Mazka, Araka...
Wstyd na 100-lecie!

szsz, 15.09.2016 11:28:55 - *.opera-mini.net

nie no, myślę ze tylko parę rzeczy jest do poprawy, te parę rzeczy to ogólnie WSZYSTKO, pozdro

Krzysztof 1x2, 15.09.2016 11:37:29 - *.play-internet.pl

Do Neste: Z Bayernem kiedyś sporo dostali ale przynajmniej coś strzelili.

marcinsoch, 15.09.2016 11:39:10 - *.2

Projekt Lady Legia trwa nadal. Modelki grają a mentor...sorki brak mentora. Ciekawe kiedy Boguś zmądrzeje i zabierze Perły Hasiemu..

Chociaż trochę zaangażowania.Żenada

kajo@upcpoczta.pl, 15.09.2016 11:40:11 - *.dynamic.chello.pl

Podobno wkroczyliśmy na salony, tylko zachowujemy się na nich jak chamy i słoma z butów nam wyłazi. Wybaczcie mój sarkazm, ale nigdy jeszcze -a kibicuję Legii od ponad 40 lat- nie zostałem tak upokorzony. Owszem przegrywaliśmy tez w przeszłości w pucharach, ale zawsze była Legia Walcząca a nie płacząca jak teraz.
Z tym trenerem nie spodziewajmy się cudów, mieliśmy kiedyś słabszych piłkarzy ale trenerzy potrafili zespół poukładać i wypracować jakiś styl. Przegrywaliśmy z Barceloną ale 0:1, a po Celtiku przejechaliśmy się jak walcem, nawet nielubiany Berg lepiej by sobie poradził z obecna drużyną. Więc co tu jeszcze robi ten Hasi panie Leśny i Mioduski???? Wiem, najważniejsze że kasa z LM przytulona a kibice niech się męczą z tym nieudacznikiem z Albanii.

77/82, 15.09.2016 11:42:36 - *.dynamic.chello.pl

Jeszcze co do rekordów to pamiętam jak kiedyś Liverpool rozbił 8:0 Besiktas, co chyba do tej pory jest rekordem LM. Z meczu do dziś pamiętam obrazek jak Liverpool prowadził 6 czy 7:0 a Benitez dalej poganiał swoich zawodników aby atakowali. Gdyby Borussia miała wczoraj takie ciśnienie na wynik to byłaby dwucyfrówka i wcale nie przesadzam. Widać było, że po trzecim golu wyraźnie odpuścili (a i wcześniej nie grali na zbyt wielkiej spinie). Nawet sędzia się nad nami zlitował nie doliczając ani minuty. Byłem przeciwnikiem zmian w LM, ale na chwilę obecną te rozgrywki naprawdę straciły sens. 21 lat temu Legia mogła bez kompleksów stanąć przeciwko mistrzowi Anglii i powalczyć o dobry wynik (wiadomo jaki to był mistrz, ale jednak). Przez te dwie dekady najlepsze kluby tak odjechały nie tylko nam ale też innym ligom w Europie, że faza grupowa LM stała się parodią. Poza kasą Legia naprawdę nie ma tu czego szukać. Nauka? Nauczyć czegoś mogą nas mecze w LE, w LM jesteśmy tylko tłem dla gwiazd Realu czy Borussii klepiących sobie jak na treningu. To tak jak wrzucić przedszkolaka do klatki z lwem i liczyć na to, że wyciągnie z tego lekcję. Co gorsza nawet ta kasa nam nic nie da, bo pierwszą inwestycją powinna być zdecydowanie odprawa dla sabotażysty z kraju miłośników kóz.

Saska Kępa (L), 15.09.2016 11:50:32 - *.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Krzysztof1x2

Pamiętam ten mecz z Bayernem, byłem na nim. W ogóle nie ma co porównywać ówczesnego meczu z wczorajszym, bo wówczas z Bayernem chciało się naszym chcieć pomimo, że pierwszy mecz przegrali. Walczyli i strzelili 3 gole, pomimo iż 7 stracili. Tak samo gdy grali z Valencią, to przerżnęliśmy tam koncertowo 6-1 to jednak u nas był remis i gdyby sędzia wówczas nie gwizdał pod Valencię, to wygralibyśmy ten mecz u siebie.

Problem w tym, że wczoraj nawet walki nie podjęli tylko dreptali przy tych Dortmundczykach. Zero charakteru, zero charyzmy i totalna bezjajeczność. Można przegrać, ale po jakiejś walce, po nieustępliwej grze. Zresztą co tutaj się dziwić jeśli kolejny magik tym razem Nico twierdzi po pierwszym meczu w LM, że to jednak nasza pożal się Boże Ekstraklasa jest dla niego priorytetem, a nie mecze w LM. To co po wchodziliśmy do LM? Chyba tylko po to, żeby Leśnemu, poloniście i pyrlandzkiemu zaciągowi w Zarządzie kasa się zgadzała i żeby przed całą Europą skompromitować naszą Legię kolejnymi niechlubnymi rekordami, bo pierwszy już się udało pobić: najszybciej stracone pierwsze 3 gole w historii Ligi Mistrzów. Leśny już się zapisał w historii piłki nożnej...

ponczoch, 15.09.2016 11:53:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Teraz to mam nadzieje na wpierdziel do Zagłębia i Wisły... Mam taką nadzieje choć boję sie że wygramy i ciągle bedziemy musili się męczyć na co co robi Hasi... To jest jedyny trener od wielu lat który dostał tak dużo i tak mocny skład a nie zrobił nic dobrego! Jeszcze rozumiem gdyby filozofia klubu rzeczywiscie byla nastawiona na wychowankow i gralo pięciu dwudziestolatkow.. No ale są na prawde dobrzy piłkarze i zero kompletne zero! ! ! ! Płakać się chcę.. I jak można było wyrzucic Tomka Brzyskiego który tyle z nami wygrał. On zasluzyl na te lige mistrzow! Wszytsko nie tak jak trzeba!

19(L)16, 15.09.2016 11:53:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Od wczoraj w Europie (L) na koszulkach oznacza naukę gry w piłkę.

Wstyd, żenada, kompromitacja. Trener dno, piłkarze dno i dwa metry mułu. Akcja kibiców(?) też dno. Prawda jest taka, że mentalnie bliżej wszystkim do Radzionkowa i Niecieczy, niż do Dortmundu, czy Madrytu.

zz, 15.09.2016 11:57:36 - *.dynamic.chello.pl

Ciekawe, czy te patałachy stracą więcej niż 24 bramki w grupie - to jest rekord LM które wyśrubowało całkiem niedawno BATE Borysów.

zenek, 15.09.2016 12:07:25 - *.global.medtronic.com

Nie ma co najezdzac na Lesnego. Facet zrobil w ostatnich latach dla Legii tyle co zaden inny prezes wczesniej. Nie zmenia to jednak faktu ze zatrudnienie Hasiego bylo ogromnym ryzykiem, ktore Lesny podjal. Ryzykiem dlatego, ze jako trener w anderlechcie Hasi niczego nie osiagnal, wiec skad przeswiadczenie ze w Legii stanie sie alexem fergusonem. Samo zatrudnienie Hasiego bledem nie bylo. Bledem jest natomiast trzymanie go na stanowisku trenera w obliczu takich wynikow, ale przede wszystkim takiej gry. Nikt nie wymaga od Legii aby wygrala chociaz jeden mecz w tej grupie. Nie chodzi nawet o wczorajszy wynik 0:6. Chodzi o gre, a w zasadzie jej brak. Brak zaangazowania, taktyki, pomyslu na gre, brak pressingu. Wymagamy takiej postawy jak pilkarzy trenczyna czy dundalk grajacych przeciwko nam. Wowczas mozna przegrac nawet mecz ale bedzie szacunek za walke.

Dlatego apeluje do zarzadu:
Panowie Wy juz dzis zdajecie sobie sprawe ze Hasiego trzeba bedzie zwolnic. Nie czekajcie wiec do konca rundy bo bedzie nieciekawie. Bledy sie zdarzaja. Wazne by w tych bledach nie trwac. I na koniec, wraz ze zwolnieniem Hasiego zwolniony powinien zostac rowniez Zewlakow, ktory sam powiedzial ze bierze pelna odpowiedzialnosc za Hasiego. Trzeba brac odpowiedzialnosc za decyzje i slowa.

Wojtek, 15.09.2016 12:10:11 - *.net.aster.pl

Szczerze? Liczę, że z Zagłębiem znowu będzie w dupala lub nędzny remis po gównianej grze. Tylko to może przyczynić się do zwolnienia tego pozoranta. Szkoda tylko, że jakoś na horyzoncie nie ma alternatywy...

Krytykant_Zawodowiec, 15.09.2016 12:10:31 - *.dynamic.chello.pl

Chcemy trenera nie albańskiego frajera. I tak aż do skutku, od niedzieli. Cała kasa z LM pójdzie na rozgonienie tej czeredy. Zaczynamy od zera.

Endrjuuu, 15.09.2016 12:15:43 - *.centertel.pl

A kim jest ten cały Krzysztof Stanowski że tak jedzie po Legii? Jakby nie grali to on cały czas się przypier***a. A goń się leszczu wielki znaffffco piłki....

FC_ŻYRARDÓW, 15.09.2016 12:20:04 - *.100

Pewnie znowu się w p i e r ... l i z BH w wysoki, długi kontrakt i teraz nie mają odwagi go dyscyplinarnie w y p i e r ... l i ć ( jak mawia Janek Tomaszewski ). Przecież nie ość że gość o trenowaniu nie ma pojęcia to moim zdaniem zawodnicy nie mogą już patrzeć na niego. Wczoraj co za skład wystawił to po prostu obraz nędzy i rozpaczy. Inna sprawa że mam wrażenie, iż projekt LEGIA został w ciągu ostatnich trzech miesięcy zupełnie rozmontowany. To co wyprawiają władze klubu woła o pomstę do nieba. Dobijając się do LM zwalniają sprawdzonego trenera którego warsztat i osobowość to dla LEGII strzał w dziesiątkę . Zamiast tego sprowadzają albańskiego pastucha z epizodem trenerskim w Belgii i za którego odpowiedzialność bierze Żewłakow ( który teraz już mówi że chciał Czerczesowa ). Przybłęda albański sprowadza swoich trzech cieniasów którzy najlepiej potrafią odcinać kupony ale o graniu w piłkę mają średnie pojęcie. Puszcza się Jędzę ( który przed Euro było do wzięcia za nieduże pieniądze ), Ariela który był przecinakiem ale skutecznym i Dudę ( ok o tym się dawno mówiło że odejdzie ). W ostatnim dniu okienka odchodzi Lewczuk. Przychodzą zawodnicy którzy niby na papierze są ok ale z którymi ten analfabeta trenerski nie ma pojęcia co zrobić ( oprócz swoich trzech patałachów którzy po prostu muszą grać w każdym meczu ). Szatnia skłócona, kibice źli, wyników NIE MA, gra FAAATALNA a ten mówi że LEGIA ma swoje problemy. To jest katastrofa a mówił że w sierpniu będzie optymalna forma . No to mamy OPTIMUM ! Ja mówię żeby nie czekać do zimy bo jest jeszcze dużo kolejek do końca roku i na wiosnę nie odrobimy i nawet jak się wczołgamy do pierwszej ósemki to może się skończyć brakiem pucharów a kasa z LM rozejdzie się na kontrakty Langila, OO, Moulena czy pastucha. Nie ma wolnych zagranicznych którzy zrobią porządek to brać Probierza, Ojżyńskiego, Wdowczyka czy nawet o zgrozo ! Rumaka - każdy będzie lepszy.

Saska Kępa (L), 15.09.2016 12:21:44 - *.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@zz

Dzięki, że to napisałeś, bo byłem przekonany, iż niechlubny rekord należy do Dinama Zagrzeb. Dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu, bo faktycznie BATE straciło 24 gole i strzeliło 2, więc są jeszcze "lepsi" od Dinama.

grzesiek, 15.09.2016 12:23:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl

oczywiscie ze z zaglebiem moze byc w dupala,

123, 15.09.2016 12:24:28 - *.dynamic.chello.pl

@ neste Byłem też na meczu w 1988 roku ale tam było 3:7

Leśny wypowiedz się, 15.09.2016 12:39:48 - *.pruszkow-piastow.vectranet.pl

Ryba psuje się od głowy. Jakie zarządzanie taka drużyna. Prezesi bawią się w celebrytów i tylko patrzą jak tu napchać sobie kieszenie przy minimalnych inwestycjach w druzynę. Co się złożyło na KOMPROMITACJĘ :

- nieprzedłużenie kontraktu z trenerem Stasiem który zrobił majstra , miał posłuch w tej drużynie, miał koncepcje i pomysł na nią, mial też swoje wymagania co do wzmocnień ale to sie oczywiscie nie podobało bo przeciez "trzeba jak najtaniej" ... tylko gdzie jakość Leśny? Dla tzw prezesów najlepsi trenerzy to tacy potulni jak Jasio Urban, bez wymagań, dający sie sterować.

- robienie z Legii OKNA WYSTAWOWEGO , tak sie jeszcze niedawno Leśny napinał i szydził przy okazji meczu z Ajaxem że tam nie ma druzyny, że tam kazdy tylko na sprzedaż a teraz co ? To samo robione jest w Legii. Pozbyto się podstawowego obrońcy Lewczuka i to za jakieś grosze (milion euro wtf ?), niezatrzymano Jędrzejczyka ktory dawał jakość (co panie Leśny tez oczywiscie za drogo?), Pazdan kontuzja , Rzeżnik poziom okręgówki ... i jaka obrona wychodzi w LM po 20 latach ???

- transfery nie czarujmy się , w obliczu gry w LM po prostu gów.. Panie Leśnodorski , Panie Mioduski gdzie się podziało te 20 baniek które wywalczyła Legia ???

- Leśny oczywiście ściemni że kasa idzie na akadamie LoL tylko jakoś nie widać żeby ta akademia regularnie dostarczała wychowanków do pierwszej drużyny !!! Ba ja tu nie widze praktycznie nikogo.

- brak walki i zaangażowania !!! Można być gorszym piłkarzem, mozna mieć mniejsze umiejetnosci ale jesli sie odpuszcza to w żadnym klubie na świecie ci tego nie wybaczą (tak do was paziowie piłkarzyki bo poza Arkiem Malarzem który starał się mobilizować i opierd.. na lewo i prawo widac było że macie wywalone)

- Besnik Hasi, wszyscy wiemy jak to wyglądało w Anderlechcie , czemu taki wybór ???

- Czerwiński i Dąbrowski pierwszy raz zagrali ze sobą i to w takim meczu LoL gdzie to długofalowe zarządzanie ???

- przychodzą ogórki ! Langil który gra jak Manu a raczej tylko biega czyli nie umie ani dośrodkować po ziemi ani wrzucić gónej piłki ! Moulin tułający się gdzieś po drugich ligach francuskich ! Odijda z ostatniej i najgorszej druzyny Premier League gdzie nawet w tym spadkowiczu był jedynie rezerwowym i grał jedynie od święta ! Panie celebryto Leśnodorski czy tam wygląda jakość ? Bo momentami nachodzą myśli że specjalnie kompromitujecie polską piłkę na arenie międzynarodowej. To jest upokorzenie. Amatorka jak w zarządzaniu klubem tak i na boisku.

Przypomne, gdy Legia przystępowała do Ligii Mistrzów w 1996 :

1. Utrzymano 100% składu mistrzowskiego.
2. Został trener który znał drużynę i umiał do tych ludzi dotrzeć.
3. Dokonano REALNYCH WZMOCNIE: Tomasz Wieszczycki (reprezentant kraju i gwiazda extraklasy), Ryszard Staniek (wicemistrz olimpijski regularnie grający w pierwszej lidze Hiszpańskiej) oraz czołowi napastnicy grajacy w zachodnich ligach Andrzej Kubica (Austria) i Cezary Kucharski (Szwajcaria).

Ciekaw jestem jak się teraz Leśny bedzie sie tłumaczył ?

GP, 15.09.2016 13:08:30 - *.208

Hasi Out !!!!

Baczny obserwator, 15.09.2016 13:16:00 - *.centertel.pl

do 77/82
Niech zgadnę. Byłeś u psychiatry 72 razy i zaordynował ci 82 leki? Jak widać to nie pomogło? Szkoda bo nie będę się zniżał do twego poziomu. Skoro ty nie rozumiesz, że odkąd nastał pan Leśnodorski to rozpoczął projekt pt. "operacja LM" i teraz po jednym meczu słyszę, że ważniejszy jeden ligowy pojedynek. To zgłoś się ty do psychiatry im prędzej tym lepiej dla ciebie.

edek, 15.09.2016 13:29:08 - *.142

już nie mogę doczekać się wywiadu z Lesmy w radio tok fm. Uwielbiam te jego bajki o tym że sukcesywnie Legia się rozwija itd. Ciekawe co po tym meczu będzie opowiadal ;) bo ze przekuje to w sukces to jestem pewny ;)

Saska Kępa (L), 15.09.2016 13:34:14 - *.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Leśny wypowiedz się

Funkcjonariusze aparatu propagandowego Leśnego już zaczęli bronić swojego pryncypała. Wymówką jest to, że "uczymy się" i to na pewno w przyszłości zaowocuje. Cyrku, groteski, burleski ciąg dalszy...

zbyszekm1975, 15.09.2016 13:37:51 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

No jeśli Boguś nie wyrzuci tego trenera do poniedziałku to oddaję te karnety. No już nie mówmy że obowiązek jest chodzić i dopingować bo to już chyba jest czas żeby protestować. Póki co Boguś ma wypchany stadion na LM, sprzedaną rekordową ilość karnetów na ligę. Za chwilę będziemy w strefie spadkowej w tabeli a w LM pobijemy rekordy. Ta drużyna nie gra i to nie dlatego że są słabi piłkarze albo im się nie chce. To wszystko jest źle poukładane przez trenera. Mam tylko nadzieję że prezes po rozum do głowy bo będzie za późno.

kris74, 15.09.2016 14:00:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Ludzie,przyjdżmy na mecz z zagłębiem,ale nie wchodzmy na trybunytrzeba pokazać,że mamy tego dosyć.Hasi musi odejść.Mioduski musi zareagować.

REMEK, 15.09.2016 14:09:41 - *.cli.nitronet.pl

CO WY TYLKO NA TRENERA PILKARZE TO PARTACZE ZOBACZCIE JAK CI Z DORTMUNDU SIE PORUSZALI TEECHNIKA TU I FERGUSON BY NIE DAŁ RADY

do kris74, 15.09.2016 14:33:43 - *.4

Pomysł dobry. Lecz ja bym proponował: przychodzimy, śpiewamy "MP jest L" i po hymnie wychodzimy. To powinno zrobić wrażenie, jak kiedyś za czasów iti na starym stadionie (pamiętne "a teraz kupicie kibiców?")

77/82, 15.09.2016 14:39:16 - *.dynamic.chello.pl

@Baczny obserwator: słuchaj paziu, ile ty masz lat? 15? Bo jak więcej, to współczuję głupoty. Operacja LM? O czym ty w ogóle gadasz? Mamy najsłabszą drużynę od lat, do tego wylosowaliśmy grupę śmierci. I ty mi głąbie piszesz coś o psychiatrze? Zresztą już w drugiej kolejnej wypowiedzi go przywołujesz, ale jak to mówią "głodnemu chleb na myśli". Tylko nie wiedziałem, że macie w Tworkach swobodny dostęp do sieci... Nieważne. Piszę to nie do ciebie tylko do reszty, aby przypadkiem nie traktowali twoich wpisów poważnie. NAJWAŻNIEJSZA JEST LIGA. "Projekt LM" (hahaha) to bzdura. Dostaliśmy się i tyle. NIC tam nie ugramy. I tak i tak będzie 4 miejsce grupie, bo na tyle nas stać. Jak dorośniesz to zrozumiesz, no chyba że już dorosłeś i jesteś po prostu głupi. W poprzednich latach (kiedy drużyna grała o niebo lepiej) dobre mecze w LE odbijały nam się czkawką w lidze, ale przynajmniej nabijaliśmy punkty. A teraz? Czy ty naprawdę myślisz, że jakby piłkarzyki potraktowały ten mecz priorytetowo (trudne słowo, zapytaj mamy co znaczy) to wynik z BVB byłby korzystny? Jeżeli chodzi o europejskie puchary to osiągnęliśmy nasz REALNY cel maksimum, czyli awans. Kasa wpadła, koniec. Trzeba odbębnić te 6 spotkań i skompromitować się w jak najmniejszym stopniu. W przeciwieństwie do ciebie pamiętam LM w 1995 roku i naprawdę nie było takich różnic pomiędzy nami a rywalami jak teraz. To jest przepaść. I zamiast porywać się z motyką na słońce czas pomyśleć o przyszłym sezonie, a to czy zagramy chociaż w LE zależy m.in. od spotkania z Zagłębiem. Piłkarze to widzą. Jesteśmy w beznadziejnej dyspozycji, nie mamy trenera. WSZYSTKIE siły trzeba rzucić na ligę, bo brak pucharów w przyszłym sezonie będzie katastrofą. Wyprzedaż składu, brak realnych wzmocnień (bo kto będzie chciał się kopać w czoło w ekstraklapie?). Zrozum cymbale, że aby osiągnąć jakieś wyniki trzeba zachować ciągłość. Sukcesem nie jest tak naprawdę sam pojedynczy awans do LM, tak samo jak nie jest nim pojedyncze, wymęczone raz na 20 lat mistrzostwo Polski. I na krajowym podwórku zdawało się, że ta ciągłość się pojawiła. Kolejne mistrzostwa, że o PP nie wspomnę. W LE też graliśmy w miarę systematycznie. Aby uznać, że "operacja LM" (hahaha dzieciaku) się udała, to musimy tam awansować za rok, a nie pałować się teraz z Borussią, aby przegrać nie 0:6 a 0:3 i potem czołgać się w meczu ligowym z powodu braku sił. Takie jest życie. Z tym, że tak jak napisałem to tylko czcze gadanie, bo w lidze też gramy piach. W momencie kiedy jednak do słów piłkarzyków dojdą czyny i zaczniemy coś grać w lidze, to słowa które tak w swojej ignorancji wyśmiewasz staną się faktem.

do Saskiej., 15.09.2016 14:39:49 - *.free.aero2.net.pl

nie bede stawal w niczyjej obronie ale. piszesz o kompromitacji hanbie i takie tam. ja rozumiem ze przegralismy z kretesem czego nalzalo sie spodziewac, ale z ta kompromitacja to ty lekko przesadzasz.to tak jakbys na torze wyscigowym postawil poloneza obok lamborgini i on juzbylby na mecie gdy polonez dobiero w 1/4 drogi, gdzie kazdy by sie spodziewal takiego zakonczenia i ty bys to nazwal kompromitacja czy hanba?? cos co z gory bylo wiadome i skazane na porazke???

Arek, 15.09.2016 14:55:05 - *.free.aero2.net.pl

A ja miałem nadzieję, że z Lubinem może będzie nowy trener. To żeście pocieszyli człowieka. Ja już na nic innego nie czekam, tylko na komunikat, że ten cieć odchodzi.

Olo, 15.09.2016 14:55:54 - *.dynamic-ww-12.vectranet.pl

Takie beki z klubu piłkarskiego jak jest dzisiaj to jeszcze internet nie widział. I co gorsza - beka zasłużona. Mówiłem, że LM w tym roku to będzie mega wstyd, gdy się ledwo awansowało po grze z amatorami.

ups, 15.09.2016 14:56:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Drodzy kibice z termalica to był szczyt i ja osobiscie nie kupuje biletu do kiedy w klubie beda pan polonia i pan dr alban czy jak go tam nazywacie.ja po takim meczu jak z termalica czyje sie upokorzony a po dortmundzie jak by mnie pociag przejechał.

Saska Kępa (L), 15.09.2016 15:12:01 - *.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@do Saskiej., 15.09.2016 14:39 - *.free.aero2.net.pl

Oczywiście, że to była kompromitacja i hańba:

1. Nie wiem jaki masz staż kibicowski, ale ja na Legię zacząłem chodzić w połowie lat 80-tych ubiegłego wieku i jedno Ci powiem: tak słabo grającej Legii nie pamiętam. Nawet wtedy, gdy broniliśmy się przed spadkiem;

2. Każdy kto oglądał wczorajszy mecz wie, że przy stanie 3-0 Borussia odpuściła mecz i grała jak na treningu, bo gdyby grali na fest, to mogłoby się skończyć dwucyfrówką;

3. Pierwszy mecz naszej Legii w LM za prezesury Bogusława "Niecieczy" vel "0-6" Leśnodorskiego i od razu pada haniebny rekord, którym zapisaliśmy się w historii piłki nożnej - najszybciej stracone 3 gole w historii rozgrywek LM.

Nie jesteśmy jakąś Niecieczą czy Gliwicami (z całym szacunkiem do kibiców tych drużyn), ale LEGIĄ WARSZAWA. Najbardziej utytułowanym i najbardziej znanym polskim klubem. Jeśli ktoś zna chociaż troszkę 100-letnią historię naszego klubu, to rozumie, że nam po prostu nie wypada przegrywać 0-6 na własnym stadionie z drużyną, która ponad 70 minut gra na pół gwizdka. Jeśli tego nie rozumiesz i nie widzisz problemu to trudno.

laki, 15.09.2016 15:13:08 - *.dynamic.chello.pl

kużwa może się okaże że ktoś grał a nie powinien bo kartki , może lepiej by było bo przynajmniej walkower 3 do 0 !

Piotr, 15.09.2016 15:34:54 - *.168.ipv4.supernova.orange.pl

Czekam od rana na informacje : Hasi zwolniony. I dalej się nie mogę doczekać. ..

19(L)16, 15.09.2016 16:21:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl

@ Saska Kępa - dwa niechlubne rekordy - LM, czyli najszybciej stracone 3 bramki, o którym piszesz i do tego klubowy, czyli najwyższa porażka w historii w pucharach. Tak więc brawo piłkarzyki, ciekawe ile selfie z galerii handlowych dzisiaj wrzucicie na swoje tłitery. Piłkarzyki pajacyki? Nie, to szmaciarze, nie piłkarze.

Do delta, 15.09.2016 16:24:09 - *.centertel.pl

I ci nowi co przyszli z miejsca tez sa przeciwko hasiemu? Naciagana teoria

Matt, 15.09.2016 16:41:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ludzie ja was czytać nie mogę. A co wy myśleliście, że my ugramy jakiś niezły wynik? Na podstawie czego mieliście takie przypuszczenia? Ja nie widziałem dobrej gry od czasów znienawidzonego przez was Berga, który początek miał genialny. Z tamtą drużyną moglibyśmy powalczyć o 0:2 w plecy, może przy rozbitym banku szczęścia o remis.

Legia weszła do Ligi Mistrzów i to jest sukces czy wam to się podoba czy nie. Jak wszyscy wiedzą jest to sukces ponad miarę. W LM mają z założenia grać 32 najsilniejsze kluby Europy, czy wy myślicie, że Legia jest chociaż w 50? Jak tak, no to ciężkie chwile was czekają do końca fazy grupowej.

Mam nadzieję, że Legia ugra choć jeden remis. Malutką nadzieję, ale tego im życzę. Nasza drużyna i zespoły z czołówki to nawet nie inna liga, tylko jakby grali w inną grę.

Wczoraj zagrali przeciętni rzemieślnicy z prawdziwymi fachowcami albo nawet i artystami.

Wolfik, 15.09.2016 16:57:04 - *.dynamic.mm.pl

@77/82. Kolego oczywiście masz rację. Z jednym małym zastrzeżeniem (o którym zresztą sam wspomniałeś) w naszej lidze również gramy beznadziejnie. I mniej więcej mamy takie sami wyniki (zachowując naturalnie dystans). Nikt z nas nie spodziewał się dobrego wyniku z BVB (byli co prawda tacy, co upatrywali remisów, ale...traktuję to jako lokalny humor), tak jak nikt trzeźwo myślący nie wierzy(ł) w brednie o 3-cim miejscu. A takie słowa padały. Skąd? A chociażby nasz złotousty prezio coś tak bąknął podczas jednego z wywiadów.

O co większość ma pretensje do zarządu? O to, że traktują Nas, kibiców jak skończonych debili. Bredzenie o "średniej europejskiej klasie", o zazdrości innych klubów itp. Tymczasem przekaz powinien być jasny. W tym roku liczy się awans i uciułanie może 1-2 punktów jeśli rywale nas zlekceważą lub wyjdzie nam mecz życia. Bo nie pokonamy 20-lat niebytu w jeden sezon. Jak się uda awansować za rok, uciułamy kolejne 2-4 punkty.

Tymczasem nie widzę rozsądnej wizji. Uważam że sportowo (nie finansowo) się cofamy. Kasa zasłoniła oczy prezesom, mamy gówno nie zespół, o trenerze już nie wspomnę. A Leśny dalej bredzi te swoje debilizmy. I większość z nas to wqurwia. Zespół personalnie stać obecnie na walkę o górną 8-kę w naszej lidze. To wszystko. A przecież w maju potrafiliśmy wygrywać przekonywująco (fakt, że u siebie).

Skoro już jesteśmy w tej LM, to może jednak warto coś pokazać, powalczyć. Przegrana, ale po walce buduje morale. Klęska i brak walki pogłębia tylko nicość. Co nie przeszkadza niektórym dalej tweetować i żyć w swoim wymyślonym świecie.

byku, 15.09.2016 17:36:42 - *.dynamic.chello.pl

z realem bedzie 5-0 najszybsze strzelone bramki w Lm bo juz po 12 minutach a do konca jeszcze daleko bedzie

Franz, 15.09.2016 17:39:16 - *.dynamic.chello.pl

Mój syn który trwa we młynie na Żylecie oczami wyobraźni miał nadzieję na walkę ze Sportingiem. Ja niestety młody nie jestem. Widzę jak gra ta drużyna tzn jak nikt na boisku nie wie co grać. Biegają ci ludzie bez ładu i składu chaos i przerażenie. Nie widziałem tak słabej Legii. A pierwszym meczem na którym byłem był 1 mecz w Legii Darka Dziekanowskiego. Hasi to totalna pomyłka. Pisałem o tym 2 miesiące temu. Wtedy jeszcze chyba puchar Polski był do uratowania. Dziś jest fatalnie a za chwilę będzie megafatalnie. Realnie oceniając możliwości Legii patrząc na mecz z Wieśniakami obstawialem z Borussią 2 x po 0:5 z Realem 0:7 i 0:6 a ze Sportingiem 2 x po 0:3. Może być gorzej. Chyba że zamiast Albana przyjdzie ktokolwiek

Krzeszczu, 15.09.2016 18:08:41 - *.cust.bredband2.com

Chcialem cos napisac ale widze ze wszystko juz w sumie zostalo trafnie ujete i powiedziane.

Wolfik, Saska Kepa, Baczny Obserwator, Sebo(L), ja, i inni.

Dodam tylko: A nie mowilem??? (bez napinki)

Jedno i jedyne zdanie, ba, pytanie ktore ten patalach pseudo trenerzyna dr alban powinien uslyszec (i slyszec az do znudzenia), to: A W POSREDNIAKU BYLES ??!!??!!??

dr alban, zewlak, ugabunga i caly ten cyrk, jak to mowila Halincia: a paszol won i arrivederci roma!!!!

Do do Delta, 15.09.2016 18:18:08 - *.dynamic.chello.pl

Nie chodzi o to , że oni są przeciwko trenerowi. Chodzi o to, że zastępując ludzi ze spółdzielni nowymi nic to nie daje bo oni po prostu nie są zgrani. Czy ktoś widział Gruzina w ataku, albo obronę składającą się z dwóch debiutantów? I jak oni przepraszam mają grać??

Saska Kępa (L), 15.09.2016 18:45:47 - *.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Matt

Oczywiście, że nikt nie oczekiwał tutaj nie wiadomo czego, ale mieliśmy prawo oczekiwać walki, walki i jeszcze raz walki. Bo to jest Legia i tutaj prezes, Zarząd, trener i piłkarze mają obowiązek szanować kibiców. A więc zostawić serce i zdrowie na boisku. A dzisiaj po Leśnym i Hasim następny agregat niejaki Nicolic mówi, że Liga Mistrzów nie jest dla niego tak ważna jak nasza nędzna Ekstraklasa. No tak, a więc totalna olewka w LM i kolejne haniebne wyniki z Realem, Sportingiem i Dortmundem. Taki Nicolic, Hasi, polonista czy Leśny nie widzą problemu. Wystawiają naszą Legię na pośmiewisko w Europie swoje zarobią na Ł3, a później sobie pójdą w siną dal. A my byliśmy, jesteśmy i będziemy z Legią. I to my, kibice przede wszystkim weźmiemy na klatę tę hańbę piłkarską jaką nam fundują Leśny, polonista, pyrlandczycy z Zarządu i tacy jak Hasi czy Nicolic ze swoimi głupawymi (ale szczerymi wypowiedziami).

Napiszę Tobie tak jak to już komuś tu napisałem: nie jesteśmy jakąś Niecieczą czy Gliwicami (z całym szacunkiem do kibiców tych drużyn), ale LEGIĄ WARSZAWA. Najbardziej utytułowanym i najbardziej znanym polskim klubem. Jeśli ktoś zna chociaż troszkę 100-letnią historię naszego klubu, to rozumie, że nam po prostu nie wypada przegrywać 0-6 na własnym stadionie z drużyną, która ponad 70 minut gra na pół gwizdka. Jeśli tego nie rozumiesz i nie widzisz problemu przechodząc nad tą piłkarską hańbą do porządku dziennego to trudno.

bolo, 15.09.2016 21:08:56 - *.adsl.inetia.pl

< bolo
chciałem coś napisać pozytywnego ale nie wiem co.Wiem jedno Legia to WY KIBICE!!!!! nie Hasi, kucharczyk, rzeżniczak, moulin, langil,ofo, czerwiński, dąbrowski czy broż.To tylko najemnicy dla których LEGIA to okazja do zarobienia łatwych pieniędzy . KIBICE to wizytówka naszego klubu sama w sobie światowa klasa. Żeby grać u nas trzeba na to zasłużyć a nie snuć się jak dzieci we mgle. Co wyprawiały wczoraj nasze gwiazdy tego nie wie nikt . Szanowny Panie Mioduski bardzo proszę o interwencję bo wczoraj chyba najadł się Pan wstydu jak mało kto.

tomiacab, 15.09.2016 22:08:43 - *.18-2.cable.virginm.net

możemy podziękowac włodarzom naszego klubu, za to że po zakończeniu, sprzedali mistrzów Polski, a w zamian kupili szrot z naciąganym CV i zatrudnili nieudacznika w roli trenera. Tak panowie leśny, miodek i ten trzeci przygotowali kadrę do gry w LM

do Saskiej., 15.09.2016 22:36:27 - *.251.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Zgadzam się z tobą ale tylko w połowie. Dlaczego, ano dlatego że kompromitacja czy hańba to są porażki z nieciecza, łęczna czy innymi kurnikami,więc porażka z bvb nawet w takich rozmiarach wstydu, hańby nam nie przynosi. Biorąc pod uwagę grupę jaką mamy jest to wkalkulowane. Silniejsze od Nas ekipy i sportowo i finansowo dostawały podobne baty bądź większe vide cwelitic z fcb. I jak piszesz gdybyśmy dostali taki oklep na naszym krajowym podwórku to się zgodzę byłby wstyd i hańba. Bo my jesteśmy LEGIA Warszawa i nam nie przystoi. Ale niestety w Europie na tle innych i mocniejszych od Nas to się nie musimy tego wstydzić,gdyż jak wyżej wspomniałem większe tuzy od Nas dostawali poważniejsze bęcki. Pozdrawiam.

hasi WON, 16.09.2016 03:24:57 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl

remik I inni kur....a przeciez to taktyka hasiego ze pilkarze stoja w miejscu wykonuja polecenia trenera gra pozycyjna czyli stoja w miejscu i czekaja az cos bedzie sie dzialo w ich obrembie pola nie moga pomagac w ataku i obronie bo bedzie ze pilkarze graja przeciwko trenerowi i nie wykonuja polecen te wymowki juz byly jak pilkarze chcieli wygrac czyli 3 zawodnikow do rezerw MALARZ ty par...o kim jestes by poniewierac pilkarzy przestan sie lansowac jako jedyny co cos chce zacznij grac i wspierac ludzi ktorzy sa nowi bo przepychanki z obroncami swiadcza o twoim braku profesionalizmu a kapitana dal ci hu...a malarz won albo po rozum do glowy

Ziomek, 16.09.2016 06:17:34 - *.play-internet.pl

Jak Szanowny Pan Prezez może pisać ze ten wynik to sroga lekcja ... To jest dno dna kompromitacja i śmiech na sali . Dziadostwo je...e . Sroga lekcja to jest 3 do 0

Widzewiak, 16.09.2016 06:42:10 - *.92-221-30.customer.lyse.net

Jestem kibicem Widzewa ale całym sercem kibicuje w tych ciężkich dla was czasach, waszej Legii. Tylko bowiem wasz klub ma szansę pchnąć trochę polska piłkę do przodu. A ja mogę synowi z dumą powiedzieć że to nie ważne że gra legia bo w takim meczu kibicujemy Polskiemu zespolowi

FOREVER LEGIA , 16.09.2016 16:26:11 - *.play-internet.pl

Wszyscy tylko "Hasi out""Hasi won"i takie tam.To nie wina trenera,ze jest slaby,tylko wina B.L.,ze go zatrudnil.Problem polega na tym,ze zdecydowana wiekszosc kibicow uwaza,ze B.L i spolka sa kibicami Legii.Otoz nie-oni sa tylko jej wlascicielami,a ci jak wiadomo sa w Legii po to,zeby zarobic jak najwiecej inwestujac jak najmniej.Traktuja klub jak korporacje,ktora ma tylko i wylacznie przynosic dochod jej prezesom.Dlatego nie ma w Legii ani trenera z prawdziwego zdarzenia,ani pilkarzy,ktorzy potrafia cos wiecej niz kopnac sie w czolo.Prawdziwy trener kosztuje,a przede wszystkim wymaga od prezesow,zeby mu dali solidnych zawodnikow-no a poniewaz jak stwierdzil B.L.ze "jezeli ktos mysli ze wielka druzyne buduje sie za wielkie pieniadze,to jest w bledzi"to mamy tak jak mamy.BL i reszta pseudodzialaczy won.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!