Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
NewsyNewsy
Newsy
RSS  |  WAP  |  Kosz  |  Siatka  |  Hokej
Jacek Magiera - fot. Woytek / Legionisci.com
Jacek Magiera - fot. Woytek / Legionisci.com
Wtorek, 1 listopada 2016 r. godz. 16:38

Uwaga: Wiadomość archiwalna!

Magiera: Będzie nam brakowało kibiców

Mishka, źródło: Legionisci.com

- Analizując mecz w Madrycie, doszliśmy do wniosków, że gra w Lidze Mistrzów to gra, kiedy o wszystkich aspektach decydują detale, czy spóźnimy się o sekundę i zostaniemy 5 metrów za rywalem, czy nie. Czekają nas jeszcze dwie odprawy przed meczem i będziemy rozmawiać o tym, jak zneutralizować atuty przeciwnika. Chcemy przede wszystkim grać skutecznie w ataku i obronie - mówi przed meczem z Realem trener Legii Jacek Magiera.

- Mamy kadrę 23-osobową, wszyscy są zdrowi. Możemy wystawić optymalną jedenastkę. Mamy 2-3 warianty gry, ale decyzja zostanie podjęta dopiero po jutrzejszym rozruchu. Mamy pewne rozwiązania, chcemy powielić to, co było w Madrycie, ale też wdrożyć nowe rozwiązania, bo przecież gramy u siebie. Grę Realu analizowaliśmy już przed pierwszym meczem. Nie polega to jednak na tym, żeby pokazać, jak z nimi grać na przykładzie Barcelony czy Bayernu, bo na dzisiaj to nie nasz poziom. Patrzymy na mecze z zespołami z dolnej części hiszpańskiej tabeli. Nie trzeba nikogo motywować na ten mecz, ale trzeba uważać, żeby nie przemotywować. Pokazałem swoim piłkarzom sytuacje, jak Real broni, jak przechodzi z obrony do ataku. To jeden z najskuteczniejszych zespołów w Europie jeżeli chodzi o kontrataki. Wiedzieć co można i trzeba zrobić to jednak jedno, a wykonać to drugie. Czy uda się przerwać ich akcję, zabezpieczyć tyły i wyprowadzić własną akcję - zobaczymy. Będziemy walczyć.

fot. Woytek / Legionisci.com

- To dla nas wszystkich bardzo trudna sytuacja, ale musimy ją zaakceptować. Będzie to trudny mecz, dla nas szczególnie, bo takie piłkarskie święto odbędzie się przy pustych trybunach. Czujemy zawstydzenie, że tak to wygląda i nie powinno się było przytrafić. Zrobimy wszystko, żeby taka sytuacja miała miejsce po raz ostatni. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że granie przy pustym stadionie to jak granie na wyjeździe. Mury stadionu to jedno, a dusza i doping to drugie. Będzie nam ich brakowało. Wiem, że nasi kibice będą nas wspierać zza stadionu, ale to nie to samo. Mam nadzieję, że za rok czy dwa Real przyjedzie do nas na mecz Ligi Mistrzów i zobaczy, jak to wygląda. Nasi kibice zasługują, aby pokazywać ich w Europie, bo robią nieprawdopodobny doping w świecie. Wszyscy, którzy mieli okazję oglądać ich na żywo, przekonali się o tym. Chciałbym jednak przede wszystkim zajmować się tym, co zrobić, żeby drużyna grała dobrze. Jestem spokojny o jutro, w Warszawie będzie spokojnie, ale na stadionie zabraknie tego, co najważniejsze, czyli zdrowych emocji na trybunach.



Komentarze: (38)

A...C...'88, 01.11.2016 17:32:26 - *.dynamic.kabel-deutschland.de

LEGIA WARSZAWA - REAL "OGURINHIOS" MADRYT 2 : 1

Saska Kępa (L), 01.11.2016 17:47:27 - *.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Real zagra praktycznie bez połowy czołowych graczy: Pepe, Sergio Ramosa, Luki Modrica, Marcelo, Jamesa i Casemiro, a i tak każda porażka poniżej 0-7 będzie wynikiem po którym będziemy mogli odetchnąć z ulgą. Taką to "solidną, europejską" drużynę zbudował na Ł3 Bogusław "Nieciecza" vel "0-6" Leśnodorski. Boisko boleśnie zweryfikowało Jego błazenady twitterowe i buńczuczne napinki jaki to "potężny" klub zbudował. Zresztą jeśli my z taką ostatnią w tabeli Koroną Kielce, która ma piłkarzy z nadwagą i nie nadających się do gry przez 90 minut przeżywamy piłkarską drogę krzyżową, to o czym tu mówić. Real wystawiłby Castillię, a i tak prosilibyśmy Boga o najniższy wymiar kary na boisku. Oby jutro nie było historycznej kompromitacji.

Miarka, 01.11.2016 17:49:16 - *.dynamic.chello.pl

Nieobecność naszych fanów w takim meczu, to najbardziej upokarzająca kara jaką UEFA wymierzyła - jak dotąd - Legii. Trzeba jednak obiektywnie przyznać, że "nasi" kibole już od kilku lat "pracowali" na tę kibicowską sromotę.
Nam pozostaje jedynie skupić się na aspekcie sportowym tego wydarzenia, marząc po cichu o...bramkowym remisie.

do Saska Kępa (L), 01.11.2016 18:10:06 - *.static.ip.netia.com.pl

O czym ty wogóle mówisz? To Real Madryt. Leśny mógłby 15 lat budować potężną, europejską drużynę i dalej ta drużyna byłaby gorsza niż Real.

Zlb, 01.11.2016 18:15:20 - *.centertel.pl

Do saska kepa. Jeżeli misiu uwazasz że drużyna dostajaca 2 w plecy i wychodzi na 4:2 przechodzi drogę krzyżową to brawo!!!Nie wiesz jak nastawia się na Nas cała Polska,nie wiesz jak ciężko się gra z drużynami które walczą o życie???POMYŚL ZANIM COŚ NABAZGRZESZ!!!!

Saska Kępa (L), 01.11.2016 18:29:12 - *.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Zlb

Ale przecież Leśny mówił nie raz, nie dwa, że przerastamy tę naszą pożal się Boże Ekstraklasę pod każdym względem i w ogóle. Tymczasem po kwadransie jest 2-0 dla siermiężnej, mającej spasionych z nadwagą, nieprzygotowanych na 90 minut gry piłkarzy Korony. I co? Nie było nerwowo? Taki Gui gdy przegrywaliśmy już leciał z pyskiem do dzieciaka podającego piłki. Chcesz mi powiedzieć, że nie było piłkarskiej drogi krzyżowej? Że było łatwe 2-4? To chyba meczu nie oglądałeś. A z Pyrami? Przecież gdyby nie sędziowie w ostatniej minucie, to byłoby 2 pkt mniej. Taka jest brutalna prawda o obecnym poziomie naszej Legii za czasów prezesury Leśnego. Jesteśmy kibicami Legii, ale powinno nas być stać na obiektywną ocenę wartości naszego zespołu. Tyle.

do saska kepa, 01.11.2016 18:39:11 - *.dynamic.chello.pl

człowieku przestań plisss

md, 01.11.2016 18:46:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

LEGIA 2 - 2 Real ! L:EGIA !!!

kuraq((L) PrusZKów, 01.11.2016 18:51:15 - *.241

Saska kępa mówisz żeby oceniac obiektywnie?? Przeczytaj większość swoich wypowiedzi. Cały czas widzę twoje"historyczne 0-7". W Madrycie tacy jak ty wróżyli 14-0 do końca pierwszej połowy i jakoś przecierali oczy ze zdumienia od początku meczu. Chciałbyś odrazu półfinał LM.

@Saska Kępa, 01.11.2016 19:10:13 - *.dynamic.chello.pl

Przestań pier.... ć !!!!!

Ekipy z większymi tytułami dostają po 4-0 rok w rok,a ty dalej pierdo....sz o patyczku od lodów!

ha, 01.11.2016 19:33:23 - *.dynamic.chello.pl

Mam tak samo jak ty
ligę mistrzów w tv

Saska Kępa (L), 01.11.2016 20:26:56 - *.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@kuraq((L) PrusZKów, 01.11.2016 18:51 - *.241

Nie przecierałem oczu ze zdumienia od początku meczu w Madrycie, bo każdy widział, że Real wyszedł na ten mecz jak na gierkę treningową. Taki Marcelo, gdy nasi wyprowadzali kontrę, to sobie spacerkiem wracał pod bramkę swojej drużyny, więc wrzuć na luz. Real pomimo, że grał stojanowa to i tak nam mięciutko strzelił 5 goli. Więc bez zbędnych podniet kolego. Ochłoń. Poza tym mecze w naszej żenująco słabej Ekstraklasie pokazują w którym miejscu piłkarsko jesteśmy. Dlatego groteskowo teraz wyglądają te wcześniejsze napinki Leśnego, że w ciągu kilku lat zbuduje na Ł3 "solidny, europejski klub". Otóż to, co nasi wyprawiają w tej nędznej Ekstraklasie jest dowodem na to, że my wcale nie wybijamy się na piłkarską ponadprzeciętność polskiej piłki ligowej, ale odwrotnie - równamy w dół do Łęcznej, spasionych piłkarzy Korony, którzy po 60 minutach gry mają już dość czy innych wynalazków z Niecieczy. Takie są fakty i na nic takie zaklinanie rzeczywistości jak Ty uprawiasz.

zz, 01.11.2016 20:39:15 - *.play-internet.pl

Doping spod stadionu mógłby być ;)

207, 01.11.2016 20:52:07 - *.dynamic.chello.pl

@Saska Kepa
Przecież nikt nie każe Tobie kibicować Legii.Przerzuć się na inny klub.

Saska Kępa (L), 01.11.2016 21:08:37 - *.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@207

Kolego to, że kibicuję (od kilku dekad) Legii, to nie znaczy, że mam być ślepy na to, co negatywnego dzieje się w naszym klubie za rządów Leśnego. To co napisałeś, to z gruntu fałszywa alternatywa. Po prostu podkreślam fakt, że teraz na tle tego, co nasi odstawiają zarówno na boiskach naszej żenującej Ekstraklasy, jak i Ligi Mistrzów jest dowodem jak Leśny ściemniał i jaką propagandę sukcesu uprawiał i w sumie nadal uprawia tylko, że z mniejszym natężeniem, bo zauważył, iż duża część kibiców dostrzegła Jego PijaRowe ściemy.

Lobo, 01.11.2016 21:34:58 - *.dynamic.chello.pl

@ Saska Kępa - człowieku zgadzam się z Tobą w 100 procentach i każdy kto racjonalnie myśli przyzna ci rację;

Śru, 01.11.2016 21:45:42 - *.play-internet.pl

Jest jakieś szczegolowe info o dopingu pod stadionem?

eth, 01.11.2016 21:48:30 - *.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Z ciekawościa czytam ta waszą dyskusję i nie wiem czy stanąć po stronie Saskiej Kepy czy nie :) . Ttroche chlop ma rację ale nie jest tak tragicznie jak pisze. Lesnodorski podniósł Legię na nieosiągalny dla innych poziom finansowy. A bez kasy nie ma pilkarzy, bez pilkarzy nie ma wynikow. Choc mecze wyjazdowe bywały nieudane, spojrz jakie L miała wyniki pod koniec tamtego sezonu w Wwie. 4-0, 3-0... pod koniec kadencji Czerczesowa jechales na stadion Legii i wiedziales że za 2 godziny bedziesz sie cieszył z 3 pkt. Tak by bylo i teraz gdyby wszystkiego nie zniszczył Hasi. Po drugie, nie bez kozery mecz trwa 90 minut. To że L przegrywala 2-0 to nic nie znaczy. Ale strzeliła 4 gole i przywiozla z wyjazdu 3 pkt. Dinamo Zagrzeb jest potentatem u siebie a i jemu zdarzają sie wpadki. Tak samo Realowi ze slabszymi klubami w PrimDiv i całej reszcie w europie. Nie patrz przez pryzmat ostatnich meczow. To że Lesny mówił to mówił, nikt nie zbuduje druzyny ktora w 20 meczach zdobedzie 60 pkt w 3 lata. Nawet w naszej ekstraklasie. A i nie mów że nie cieszyłeś sie z wyniku w Lizbonie oraz naszej gry (wg mnie przyzwoitej) w Madrycie. Nie traktuj też mojego komentarza jako dowodu że wg mnie w Legii jest utopia bo jej nie ma. Trzeba krytykowac jesli co jest źle robione. Wielkie mocarstwa upadaly dlatego że nie można było krytykowac decyzji wodza. Natomiast nie mów ze spadamy w kierunku Łęcznej. Bo jest odwrotnie. Legia wciaz sie pnie w gore pomimo zawirowań (chocby ostatnio, wybryki kibiców, kłotnie wsrod prezesow, Hasi). Puchary Polski, 3 mistrzostwa w 4 lata, liga europy co rok + liga mistrzow. Gdzie tu widzisz kryzys? Gdzie tu widzisz Łęczną? W stronę łęcznej to zmierzaja takie byłe tuzy futbolu jak Ruch i Wisła K.

Do saska kępa, 01.11.2016 22:28:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Człowiek wyjdź na spacer, ochłoń albo przestań opłacać neta bo tylko ferment siejesz. Jeżeli z innymi real wygrywa więcej i to po jednostronnych meczach to czemu sie pozwolili tak łachmanić klubowi z Polski? Poza tym twoje wpisy są tak samo jednostronne i nudne jak artykuły o kibicach w gadzinówce. To, że się mienisz kibicem LW to nie znaczy, że mamy ci uwierzyć na słowo...
P.s. Polecam melase i trochę obiektywizmu.

do SASKA KĘPA, 01.11.2016 22:35:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Idż już spać i jutro nie wciągaj!!!

Zapal sobie i mysl pozytywnie!!

Scvv , 01.11.2016 22:49:46 - *.centertel.pl

@Saska Kępa ... proszę nie używaj nazwy mojej dzielnicy do swoich wypocin. Człowieku na Legię chodzę od bez mała 40 lat ...przypomnij lepszy okres Legii ? Oczywiście jeśli chodzi o zdobyte tytuly ... mistrzostwa i puchary Polski ? weź dzieciaki ochłonąć o ciesz się z Ligii Mistrzów. ... bo przy obecnych różnicach finansowych (nie tak jak kiedyś ), oraz tego ze każdy teraz może wyjechać na zachód ... mamy złote czasy.

@Saska Kępa, 01.11.2016 22:51:40 - *.97.ipv4.supernova.orange.pl

Żarty sobie gościu robisz? Real grał na 100% luzie?
Ronaldo złapał głupio żółtą kartkę, bo był po prostu wściekły że nie może sobie poradzić, bo miał napinkę by pobić rekord, to dla Ciebie jest granie na luzie?
Gładko 5 goli? 1 po rykoszecie, jeszcze inny po spalonym a w 1 połowie Legia mogła spokojnie władować z 2 bramki do 15 minut, tylko zabrakło szczęścia(słupek Odidji) czy dobrego wykończenia(Jodłowiec, który ostatnio niestety gra piach)

Legia jest w budowie, do tego dochodzą problemy kadrowe(kontuzja Pazdana - zdeycydowanie najlepszego ŚÓ w naszej ogórkowej lidze, kontuzja Hlouska(najlepszy LO), brak formy super-snajpera Nikolicia czy problem z formą Jodłowca.

Cult⚽️Legia, 01.11.2016 22:52:02 - *.160

Trener ma nadzieje że usłyszy kibicòw pod stadionem,z tego co wiemy nic takiego nie bêdzie,a szkoda no powinno być 31tyś kibicòw aby pokazać że zamykanie stadionów nie działa,ale nie bèdzie może by było nagłośnienie pod stadionem z 90 minutowym dopingiem

Saska Kępa (L), 01.11.2016 22:54:38 - *.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@eth

Przyznałbym Tobie rację, że tak źle nie ma, gdybyśmy Lecha pocisnęli tak jak Lechię u nas, a w meczu z Koroną nie byłoby drogi krzyżowej od 2-0 do 2-4 (sporą część meczu grając w przewadze jednego zawodnika) i cyrków Gui, który ewidentnie nie umie przegrywać i startuje do dzieciaków podających piłki. A co do poziomu finansowego o którym piszesz...No i co z tego, że finansowo przebijamy inne kluby na łeb, na szyję jeśli Leśny ściąga grajków, którzy cierpią grając ze spasionymi grajkami z Kielc, którzy w 60 minucie umierają, bo nie są przygotowani do gry. Co z tego jeśli oprócz meczu z Lechią (tam faktycznie nasi ładnie zagrali) praktycznie w każdym meczu są męczarnie. Boisko wszystko dla nas boleśnie weryfikuje. A poza tym bawi mnie to tłumaczenie, że wszystko co złe to wina Hasiego. Ale ktoś tego typa ściągnął tutaj i PERSONALNIE ZA TO ODPOWIADA. TEN KTOŚ NAZYWA SIĘ LEŚNODORSKI. Najbardziej zabawne jest to, że Leśny jeszcze kilka dni przed zwolnieniem Hasiego oburzał się na tych kibiców i dziennikarzy, którzy domagali się zwolnienia Hasiego i twierdził, że to fachowiec i trzeba mu dać więcej czasu. Nie pamiętasz tych jasełek w wykonaniu Leśnego? Z bólem to stwierdzam, ale nasza Legia za czasów prezesury Leśnego to piłkarski papierowy tygrys. Boiska zarówno Ekstraklasy, jak i LM to potwierdzają.

Miarka', 02.11.2016 02:18:53 - *.dynamic.chello.pl

Sądzę, że Saska Kępa (L) - nie pierwszy raz - wyraża własny punkt widzenia, tak jak umie, tak jak potrafi. W tym "niewinnym" sporze nie jest najistotniejsze to, czy ma on rację, czy też nie. Opinie jego zwolenników lub żarliwych oponentów i tak brutalnie zweryfikuje najbliższa rzeczywistość. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, aby umieć zawsze uszanować zdanie innych, nawet jeżeli się z nim całkowicie nie zgadzamy. To właśnie (wymiana racji, opinii, informacji, itp.) powinno być istotą naszego portalu, a nie małostkowe, tzw. "gonienie króliczka".
Ps.: Kol. Saska Kępa (L) - głowa do góry; nie takie "herezje" większość z nas pisała, aby następnie oberwać baty od "kibicowskich fachowców". Ktoś kiedyś mądrze powiedział, że "prezes ma zawsze rację", oczywiście do póki jest prezesem...

kuba... do saska kepa, 02.11.2016 02:31:37 - *.dynamic.chello.pl

hehee saska kępa... l??? gdzie ty jestes?? po co ty chodzisz (jeżeli) na mecze?:)

Wwa, 02.11.2016 08:57:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bedzie doping pod stadionem?

Do saska kepa, 02.11.2016 09:05:21 - *.dynamic.chello.pl

Człowieku, a czy Ty w ogóle widzisz jakieś pozytywy od czasu odejścia iti? Czy przypadkiem nie zauważyłeś kilku trofeów zdobytych za kadencji Leśnego? Może umknął Ci fakt corocznej gry w fazie grupowej pucharow europejskich? Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale pomysł sobie, w jakiej czarnej dupie moglibyśmy być teraz z iti albo co gorsza że szkodnikiem mioduskim.

Czarek, 02.11.2016 09:25:15 - *.221

@Saska Kempa

2012-13 - Mistrz
2013-14 - Mistrz
2014-15 - 2 miejsce
2015-16 - Mistrz

Do tego puchar polski, liga europy i LM w tym roku.
Sorry ale to nie football manager gdzie w kilka lat z Dolcanem Zabki zdobywasz lige mistrzow.

Proponuje ochlonac...

soly, 02.11.2016 09:42:52 - *.adsl.cybercity.dk

jak z korona tracimy 2 bramki,to co bedzie z realem??..juz Rzeznik sie postara jak zawsze,bo oczywiscie asy Magery musza grac...

Saska Kępa (L), 02.11.2016 10:01:49 - *.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

@Do saska kepa, 02.11.2016 09:05 - *.dynamic.chello.pl

No teraz mnie rozbawiłeś... Napisałeś m.in.: "Człowieku, a czy Ty w ogóle widzisz jakieś pozytywy od czasu odejścia iti?" ITI zostało w Legii i ma się całkiem dobrze. Formalnie i werbalnie niby odeszło, ale zobacz ile osób z ITI zostało w Legii. To że Leśny zaczął rozmawiać z kibicami nie znaczy, że ITI - ich model i duch zarządzania klubem odszedł w siną dal. Oj, widać że nie wiesz co się dzieje z naszą Legią.

@Czarek, 02.11.2016 09:25 - *.221

Co są warte mistrzostwa Polski zdobyte w ostatnich latach pokazują właśnie boiska Ligi Mistrzów i chociażby piłkarskie gwałty na nas z Borussią 0-6 na własnym boisku czy gra na stojanowa Realu, gdzie na luziku stuknęli nam 5 goli wychodząc na boisko jak na gierkę treningową. Europejska piłka odjechała naszej pożal się Boże Ekstraklasie o lata świetlne i nie ma co się podniecać zdobytymi mistrzostwami czy Pucharami Polski w ostatnich latach, bo ich wartość mocno się zdewaluowała. Kiedyś np. w latach 70-tych czy 80-tych, czy nawet jeszcze 90-tych tytuł mistrza Polski coś był wart, bo polskie drużyny potrafiły zawalczyć jak równy z równym z mistrzem Anglii (pokonaliśmy u siebie Blackburn), mistrzem Włoch (nasi wyeliminowali późniejszego mistrza Włoch Sampdorię), graliśmy dobry dwumecz z Barceloną (gdzie w pierwszym meczu sędzia musiał ratować Katalońców i drukować spalonego, bo inaczej Legia wyjechałaby z Katalonii ze zwycięstwem) czy nawet mecze hanysów z Zabrza z Realem, gdzie grali z nimi jak równy z równym. Dlatego mistrzostwo mistrzostwu nierówne. Owszem, jako kibica Legii mnie cieszą te kolejne tytuły, bo to ładnie wygląda w kolekcji klubowej, ale od zawsze dla mnie miernikiem poziomu naszej drużyny były, są i będą europejskie puchary i gra z najlepszymi na naszym kontynencie. A to wygląda jak wygląda. I było od kilku lat jasne, że tak będzie wyglądać. Dlatego tak mnie bawiło i nadal bawi, gdy Leśny opowiadał i nadal oppowiada kocopoły jaki to wielki i silny klub na Ł3 zbudował. Facio kreuje się co najmniej jakby był preziem Realu albo Barcelony, groteskowo napina się, a tymczasem dostajemy od Łęcznej, Niecieczy czy Arki. Dlatego mam niezły ubaw z Leśnego i Jego błaznowania na Twitterze. Jedynie żal mi, że ten facet swoją błazenadą kompromituje nasz klub z taką tradycją i legendą. Nasza Legia nie zasługuje na taką kompromitację jaką funduje nam Leśny.

eth, 02.11.2016 10:20:32 - *.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

No cóż, tak jak Ty nie zgadzasz się do konca z moim zdaniem tak ja i wielu innych niezbyt (bądź zupelnie) nie zgadzamy sie z Twoim. Ty chodzisz na Legię od dekad, ja od 3 lat z kawałkiem, ale dałbym sobie rękę uciąć że róznica miedzy Lesnym a iti jest nieporownywalna. Na plus oczywiscie dlq lesnego. Dlaczego ciagła Twoja krytyka opiera sie na meczu z Lechem i Koroną? Zagralismy jak zagralismy ale mamy z nich 6 pkt! Co z tego ze stracilismy z koroną 2 gole. Ale strzelilismy cztery. Czy budując zespół marzeń nie chcialbys aby twoja druzyna tracac 2 bramki (zdarza sie kazdemu, źle weszlismy w mecz) umiała je odrobic z okładem? Czy wolalbys żeby piłkarze grali w piłke jak Mozart na pianinie ale remisowali kazdy mecz, czy grali opornie ale wygrywali co chwila. A Lech gola strzelił nam w koncowce i to z karnego. Skoro zwracasz taka uwagę na gre, to zwroc tez uwage, ze jedynego prawdziwego gola strzelil wtedy Niko, a gol po faulu w polu karnym nie powinien byc zadnym argumentem.
Co do Hasiego: bawi mnie zwalanie win hasiego na lesnego. Lesny sprowadzil zlego trenera, ale sie zreflektował i go wyj..ał. Czy przed sprowadzeniem Hasi wygladal na zlego trenera? Belgia, liga mistrzow, anderlecht, te sprawy. Wg mnie nie wygladal źle ale zupelnie nie pasowal do Legii, bo JUZ PO podpisaniu kontraktu okazal sie trenerem ch..owym. Nigdy Ci sie nie zdarzylo że kupiłes produkt znanej firmy, ktory w srodku byl zgniły bo byl zle przechowywany? Zdarza sie... Co do Hasiego jeszcze... Jestem z tych ktorzy cale zło ostatnich miesiecy widzą w osobie hasiego ponieważ to on wprowadził ferment i klotnie w szatni, eksperymentował, chcial byc dyktatorem. Gdyby to lesny byl temu winny a nie hasi to nie mielibysmy takich wynikow ani za Czerczesowa ani teraz za Magiery. Zgadzam sie z Tobą co do tych szopek lesnego kiedy widac bylo ze Hasi to ch*jnia, a lesny go jeszcze bronił. Co do twojego komentarza ze L to papierowytygrys, odsylam do koncowki mojego poprzedniego komentarza. I chcialbym aby ludzie zaczeli doceniac to co mają. Nie musimy sie marwic o finanse klubu. Mamy europejskie puchary. Mamy co rok podium w lidze, choc i tak ostatnio jest to najwyzsze miejsc na tym podium. Mamy prezesa ktory nie widzi w Legii firmy, korporacji, ktora mozna wydoić i porzucic tylko chce dla Legii dobrze, a do tego chce wspilpracowac z kibicami. Wg mnie Legia nie jest z papieru (''papierowy tygrys''), ale z wysokiej jakosci plasteliny bo caly czas Legia jest formowana, budowana.

Gucio, 02.11.2016 10:44:37 - *.centertel.pl

@SaskaKępa
Wyczuwam niesamowity ból dupy z twojej strony. Czego Ci jest mało. Tytuły są, regularna gra w Europie jest, awans do Ligi Mistrzów, w której na marginesie trafiliśmy do grupy śmierci. Wzrost pod względem każdego wskaźnika ekonomicznego jest to o co Ci chodzi? Że nie jesteśmy Realem Madryt czy Barceloną? To jest liga polska,a nie Premier League, gdzie za prawa transmisyjne kluby dostają miliard funtów. Klub jest w nieporównywalnie lepszym miejscu niż był zanim rządy objął Leśnodorski i choćbyś nie wiem co tu napisał to tego nie zmienisz, i tak czeka nas jeszcze dużo robot. Może Ci nie pasować jego sposób bycia ale jego rozlicza się z efektów pracy, a nie tego co sądzisz na jego temat. Z Hasim popełniono błąd i tyle, zawsze może się tak zdarzyć bo to nie jest Football Manager, tak więc zejdź na ziemie.

Hugon, 02.11.2016 13:27:19 - *.warszawa.vectranet.pl

Co Ty nawijasz że kasa nie gra,dla porównania Real 0.5 miliarda wycena zawodników W euro.LEGIA 16 milionów.Kasa misiu kasa.

Nikki, 02.11.2016 13:29:24 - *.dynamic.chello.pl

@ Saska Kępa - hejterzy Leśnodorskiego ruszyły na Ciebie jak przysłowiowe ogary w las, tego ich jazgotu nie warto komentować ani na niego reagować (...)

Maks, 02.11.2016 14:17:20 - *.dynamic.chello.pl

Jeżeli potwierdzi się skład dzisiejszego meczu, który opublikował PS, czyli Rzeźniczak w pomocy a Pirijo brak nawet na ławce rezerwowych to znaczy, że trener Magiera długo nie pociągnie; odpowiedź Magiery w ankiecie n/Sport+ na pytanie kto jest najlepszym zawodnikiem Ekstraklasy, że to Radović - to porażka; kto jak kto ale trener powinien mieć wiedzę, że to już nie jest wschodząca gwiazda ani gwiazda w zenicie tylko spadająca gwiazda, która w styczniu skończy 33 lata;

Never, 02.11.2016 18:34:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Legio nie odpuszczać i jechać z nimi ...do samego końca!

Kosmita do SaskaKępa, 02.11.2016 22:15:59 - *.dynamic.chello.pl

Mam nadzieje ze wejdziesz tu kolego i odszczekasz i przeprosisz Pana Leśnodorskiego skoro wszystkie wywody opierasz na boisku. Czekam bo śledziłem całą rozmowę. :) pozdrawiam.

Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, "trolling", obrażające innych czytelników i instytucje.
Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść:


Zgłoś newsa!

Jeżeli masz informację, której nie ma na tej stronie, a Twoim zdaniem powinna się znaleźć, zgłoś ją nam! Wystarczy wypełnić prosty formularz, a informacja zostanie dodana do naszej bazy.
Zgłoś newsa!