Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Klikając "ROZUMIEM" lub ✔, wyrażasz zgodę na stosowanie cookies i innych technologii. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.    ROZUMIEM
Legioniści - niezależny serwis informacyjny
HokejKoszykówka
Warszawa - Wtorek, 17 kwietnia 2012, godz. 18:00
Sparing - mecz towarzyski
Herb Legia Warszawa Legia Warszawa
    0 (0)
    Herb Sevilla FC Sevilla FC
    • 45' Diawara
    • 60' Diawara
    2 (1)

    Sędzia: Marcin Borski
    Widzów: 16000
    Pełen raport

    Komentarze

    Damian Stasiak, 17.04.2012 19:58 - *.dynamic.chello.pl

    dobry kondrad jałocha

    AGEON, 17.04.2012 19:58 - *.warszawa.vectranet.pl

    ale piknik!

    przemek, 17.04.2012 19:58 - *.dynamic.chello.pl

    Blanco sie zwolnił..

    Mag(L)ier, 17.04.2012 19:59 - *.dynamic.chello.pl

    .......co to było,do tej pory bronilem Blanco ale to co ox dzisiaj wyprawial to niech spada jak najszybcjej spowrotem Novo nie lepszy.........jeden plus to nasi bramkarze Szumski i Lałocha pokazali ze mozna na nich liczyc aby dalej chłopaki robili postepy takze Kiełbik pokazal sie z dobrej strony........

    Portowiec, 17.04.2012 20:01 - *.adsl.inetia.pl

    To sobie morale podnieśli przed Lechem. Małolaty z rezerw bawili się, pierwsza połowa bez ich pressingu i nic nie graliśmy. Legia Piłkarsko nie istnieje, kilka dobrych meczów, które można policzyć na palcach jednej dłoni, meczów w całości anie połówek rzecz jasna w tym sezonie. Nasza Liga to dno totalne i to dziś widać. Skorża - mina mówi wszystko, chciał wygrać ale jak z takimi leszczami w składzie.

    Widzę, że układ z Plaformą (NCS) Obywatelską przybity.

    wszystko jasne, 17.04.2012 20:01 - *.bb.sky.com

    jak ktoś miał jakiekolwiek wątpliwość gdzie jest Polska piła to piąty garnitur Sevilli to rozwiali;)

    Wszystkim którzy powiedzą że nie graliśmy najlepszym składem powiem tylko -a co by to zmieniło

    majusL@legionista.com, 17.04.2012 20:02 - *.254

    blanco i gol do lks lub crakovii

    porazka
    nedza
    zal
    tragedia

    BLANCO ty amatorze, 17.04.2012 20:05 - *.uni.opole.pl

    600 tysięcy EURO na sezon??za co ja sie pytam?? niech mi nikt nie mówi ze on potrzebuje aklimatyzacji bo nie wiem czy mu sezon się wcześniej nie skończy.Panie ZORRO weź pan zacznij grać bo to co odpie...sz to czysta kpina. Wielki Kiełbik pokazał klase, wszyscy powinni brać z niego przykład. Mecz towarzyski , a 35-letni zawodnik biega więcej niż NOVO, ZORRO, GOL razem wzięci.

    (L)eon38, 17.04.2012 20:06 - *.aster.pl

    Dalszy ciąg kompromitacji części kolegów po szalu. Po co poszliście na ten mecz? Nie pozwalając na rozegranie na Narodowym Superpucharu potraktowano nas jak intruzów, a teraz łaskawie pozwolono na rozegranie meczu Legii. Jakie ludzkie paniska... A część kolegów po szalu pobiegła na mecz. Plują wam w twarz, traktują was jak pazi, a wy im jeszcze kabzę nabijacie i robicie dokładnie to, co chcą. Gdzie wasza inteligencja i samodzielne myślenie? Gdzie wasz honor i poczucie godności? Gdzie te czasy, gdy kibic Legii kojarzył się z honornym gościem, który nie pozwoli sobą pomiatać byle urzędniczynom...

    A co do samego meczu, to biorąc pod uwagę przepaść pomiędzy naszą - pożal się Boże - Ekstraklasą a Primera Division oraz składem w jakim grała Legia, to wynik jest nie jest zły. Zawsze to mógłby być łomot 0-5... Pozdrawiam ko(L)egów po szalu.

    mironiusz, 17.04.2012 20:07 - *.dynamic.chello.pl

    Mysle ze na razie do piłki na poziomie rezerwowej Europy nie mamy nawet pojary.zascianek w Ekstraklasie zostaje.

    Tomek, 17.04.2012 20:07 - *.30.awist.pl

    Bardzo dobry występ Żurka,Łukasika i niezmordowanego Kiełbika,który moim zdaniem był najlepszym zawodnikiem Legii.Facet ma prawie 40 lat i zarabia pewnie 1/5 z tego co Vrdoljak i Gol a zapiernicza po boisku aż miło.Brawo Tomek!!Występ Blanco,Gola i Vrdoljaka to po prostu katastrofa.Radovic,Novo,Jędrzejczyk też poniżej krytyki.Dobrze,że to tylko mecz towarzyski ale niesmak i tak pozostał zwłaszcza ze względu na styl gry...

    PLBBOY, 17.04.2012 20:09 - *.adsl.inetia.pl

    Uważam, że fatalna postawa Blanco wynika z tego, że został źle wprowadzony do drużyny przez trenera Skorże.

    kibo(L), 17.04.2012 20:21 - *.home.aster.pl

    TU NARAZIE JEST ŚCIERNISKO ALE BEDZIE SAN FARCISCO :)

    kuraq(L), 17.04.2012 20:23 - *.centertel.pl

    A Ja nie byłem na meczu i chromole... Chciałem iść na superpuchar to nie można było meczu zorganizować bo zasięg itp,itd... Ciekaw jestem ilu \"bojkotujących\" mecz z Lechem było na trybunach?? Uważam że takie mecze powinno się zlać, no ale to tylko moja uwaga... Tylko proszę o nie jechanie mi go garbie. To nie żadna prowokacja...

    kibol, 17.04.2012 20:25 - *.skynet.net.pl

    A gdzie liczący dostrzegł 12 - 14 tys. widzów na tym opustoszałym stadionie ? Chyba fatamorgana?

    fanatyk(L), 17.04.2012 20:25 - *.home.aster.pl

    PYTAM SIE GDZIE JEST TE 20 tyś. KIBICOW NO PYTAM SIS GDZIE ??? FREKFENCJA 14 tys. TYLE PROPAGANDY I CO WYSZŁO ZWYKŁE 0 BRAWO DLA PZPN-u I NCS MECZYK ODBYŁ SIE TERAZ ŚMIAŁO MOZNA PRZEPROWADZIC JEŁRO

    Gao Feng, 17.04.2012 20:25 - *.web.vodafone.de

    Kielbowicz ma prawie 40 lat? On jest rocznik 1977! Jak grali Szumski i Zurek?

    gazza, 17.04.2012 20:28 - *.adsl.inetia.pl

    Tego Blanco to chyba za worek ziemniaków kupili !
    Kto go uczył że w polu karnym się piłkę przyjmuje zamiast od razu strzelać z pierwszej piłki ???
    I taki zawodnik gra w naszym klubie...
    Karnego to nawet nie skomentuje ! Żenada.
    Sam mecz to istny piknik dla wyznawców ITI , dziękuję za uwagę.

    kw, 17.04.2012 20:29 - *.net011-g1.isko.net.pl

    liga hiszpanska to nie podwórko polskie

    banio , 17.04.2012 20:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie, powiedzcie mi co to miało być po przerwie...mam tu na myśli tą ciszę w dopingu... Tylko nie piszcie proszę że protest! P.S.tak na marginesie... po wuj tam poszliscie ????

    Konik, 17.04.2012 20:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem patrząc z poziomu górnej trybuny (zwłaszcza pisze o młodych):
    1. Warto coraz częściej stawiać na Szumskiego. Pewny, choć chwilami nerwowy. Parę błędów się zdarzyło, ale w debiucie na takim stadionie niejednemu by szczęka opadła, a piłki leciały z rąk. Rewelacja jak na początek! Brawo!!!
    2. Furman - dobry początek, ale dalej coraz gorzej. Ma chłopak papiery na grę, ale zbyt stójkowy póki co. Chwilami przypominał gola (i to nie jest komplement)
    3. Żurek - nabrał sędziego na karnego, ale to się szybko skończy. Zorientują się i będzie miał kartkę za kartką. Za mało szuka gry, ale widać, że piłka mu nie przeszkadza. Technicznie z młodych chyba najlepiej.
    4. Cichocki - grał tylko 25 minut, choć wcale tego nie było widać. Raz dał się ograć, ale miał też dwa przechwyty. Jak nqa tak młodego zawodnika to naprawdę dobrze. Dziwne, że wcześniej nie dostawał szans, bo Choto przewyższa sporo.
    5. Efir - dal mnie największy zawód, ale nie mozna o nim zapominać. Póki co musi się jeszcze sporo uczyć. Mimo wszystko dobrze, że zadebiutował, pomoże mu to w przyszłości.
    6. Bruce - pozytywne zaskoczenie. Aktywny, waleczny. Dobrze odebrał parę piłek, rozegrał. Pozytywne zaskoczenie jak dla mnie.
    7. Jałocha - także debiut i - choć krótki - to na pewno niezapomniany. BVędą z niego ludzie, mam nadzieję, że zrobi poważna konkurencję z czasem Kuciakowi i Szumskiemu.

    To tyle. Sparink chyba pozyteczny. Wynik nieistotny, ważne, że młodzi przekonali (?) do siebie trenera. Wzorem wielu ligowych drużyn (jak np. najbliższy Lech) można śmiało stawiać na nich. Pogryzą murawę, powalczą, a nie będą stać i czekać niewiadomo na co, jak to w zwyczaju mają nasze niektóre gwiazdeczki.
    Pozdrawiam
    (L)

    Leon38, 17.04.2012 20:49 - *.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    niezmordowany krytyk z Ciebie Leonie widze ...zjadłeś już wszystkie rozumy świata

    ps.dzisiaj byłem ale nie Łazienkowską nie chodzę i nie dorabiam Walterowców ...tam do dopiero plują w morde kibicom.

    Dresu, 17.04.2012 20:54 - *.net011-g1.isko.net.pl

    nie dobry wynik - ten BLANCO to zupelny załamunek

    cres, 17.04.2012 20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla tych obrażonych niczym wódz kaczor na wszystkich i wszystko i wszędzie widzących spiski, bojkotujących co się da, byle się działo. dla tych bawiących się w politykę, zamiast po prostu i zawsze na maxa kibicować ukochanej drużynie coś przypomnę:

    JESTEŚMY ZAWSZE TAM, GDZIE NASZA LEGIA GRA !!

    chyba że to nie prawda, że to tylko taka se piosenka i że tylko tak sobie śpiewacie bez przekonania, hipokryci!

    W dupie z polityką - TYLKO LEGIA!

    kibolek, 17.04.2012 21:05 - *.skynet.net.pl

    Jak się patrzy na te zdjęcia pustego stadionu z fotoreportażu, to na usta cisną się słowa - jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy !

    mario, 17.04.2012 21:11 - *.centertel.pl

    Co do braku dopingu na początku 2 połowy. Przemarsz z jednej części stadionu na drugą musiał chwilę potrwać...

    Tamainez, 17.04.2012 21:19 - *.home.aster.pl

    W cztery litery niech sobie wsadzą swoją tandetną krytykę zawistni dyskopolowcy.

    dcv, 17.04.2012 21:23 - *.dynamic.chello.pl

    JESTEŚMY ZAWSZE TAM, GDZIE NASZA LEGIA GRA !! Zgadza się, ale K....... !!!! nie w momencie gdy LEGIA ma 4 mecze do końca sezonu i w dodatku mecz finałowy PP. Zresztą wogóle nie powinno być takich meczów w trakcie rundy jesiennej czy wiosennej. Najlepszy termin to powiedzmy lipiec - sierpień, ewentualnie styczeń (aby przetestować zawodników)
    A przede wszystkim chodzi o zasady !
    Policja najpierw mówi że finał PP nie może się odbyć na NARODOWYM bo..... łączność nie działa
    Potem się okazuje że łączność działa.... ale tylko na sparing z Sevillą. Na 17 kwietnia działa a na 24 IV już nie działa ?
    Marne żarty ze strony NCS-u i ludzi którzy są za ten burdelik odpowiedzialny

    ..., 17.04.2012 21:36 - *.dynamic.chello.pl

    Ci mnlodzi to niech wiecej trenuja mniej sie po klubach rozbijaja-co piatek i sobote mozna ich spotkac w Warszawskich lokalach-pety,alko i co jeszcze???? Brak poszanowania do bycia zawodnikeim Legii to norma-licza sie zera na koncie i zabawa a nie tradycja i treningi

    (L)eon38 do: Leon38, 17.04.2012 20:49 - *.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl, 17.04.2012 21:36 - *.aster.pl

    Owszem, krytykuję głupotę. A jeśli chodzi o Twoje stwierdzenie, że wszystkie rozumy zjadłem, to daruj sobie takie uwagi. Jeśli nie zgadzasz się ze mną to polemizuj merytorycznie. Pozdrawiam.

    daniel, 17.04.2012 21:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podobno nikt na mecz miał nie iśc . Ja korzystając z okazji ,chciałem pokazać rodzicom stadion narodowy. Oczywiście stanąłem w korkach samochodem ......W końcu zostawiłem w centrum samochód i pojechał kilka przystanów autobusem i co ? tłum kibiców Legii przed stadionem ,kolejka na 300 metrów albo więcej ! Postałem w kolejce do 18 15 i się w k...wiłem ......wróciłem do domu. Jakiś debilizm! Ci ludzie nie umieją więcej kas otworzyc? Co ta k...wa ma byc? Prowokacja? ! Polska ma organizować EURO 2012 r? Jak tak dalej pójdzie to będzie kompromitacja ! Na drugi raz to w internecie sobie bilet kupie. Myslałem że nikt na stadion nie pójdzie.Tak czytałem w Internecie. Tam był tłum ...........tylko pod stadionem. 100-tki osób a może wiecej zrezygnowało z tego meczu bo nikt nie miał zamiaru w takiej kolejce stac. Jestem rozczarowany. Oglądałem w domu ostatnie 30min meczu ale kaszanka ! Blanco ,Nowo kompletne drewna. Organizacja meczu i poziom spotkania DNO. Legii był ten potrzebny mecz jak umarłemu kadzidło. Lepiej żeby zawodnicy Legii odpoczywali wszyscy i szykowali się na Lecha.

    cres , 17.04.2012 22:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do DCV
    lepszy sparing z Sewilla czy jakimś III-IV ligowcem? Przynajmniej czysta gra była i młodzi mili się gdzie pokazać.

    (L)eon38
    do dentysty też nie chodzisz, żeby nie nabijać kasy panu dentyście? Pewnie, niech napierdziela... w imię zasad :)

    DO CRES, 17.04.2012 22:16 - *.51.ip.abpl.pl

    to cie \"wojewóda\" teraz ograbił(brak kibiców Lecha) za to że wiernie wystąpiłeś w tym teatrzyku!!! PAZIE NA RAZIE!!!!!!!!!AHA DRUŻYNY DO TEGO PSEUDO-MECZU WYBRAŁA \"MINISTER SPORTU\" NIEJAKA mUCHA NIE-SIADA !!!!

    Juliusz, 17.04.2012 22:18 - *.net011-g1.isko.net.pl

    podejrzewam że w meczu ligowym wynik byłby wyższy Blanco nie ładnie się spisałeś

    Woytek, 17.04.2012 22:37 - *.gl.digi.pl

    Co powiecie na taki scenariusz w następnych kolejkach: wygrywamy z Lechem, Śląsk przegrywa w Gdańsku, Ruch remisuje z Polonią i świętujemy mistrzostwo po wygranym meczu z Jagiellonią. Pozdro

    Leon, 17.04.2012 22:53 - *.adsl.inetia.pl

    Nie chcę się mądrzyć, ale skoro była mowa o zbojkotowaniu tego festynu to po kiego się pytam koledzy pchaliście się na ten mecz? Nie lepiej było ścisnąć pi...y? Przynajmniej ze 20 000 szala by było więcej!!!

    mp, 17.04.2012 22:59 - *.warszawa.mm.pl

    Do CRES
    Następnym razem ta polityka zamknie Ci stadion i sobie zaśpiewasz tyle że pod płotem

    1983. mój pierwszy raz, 17.04.2012 23:14 - *.9

    do CRES
    a może to nie nasza Legia dzisiaj grała?
    przeczytaj ze zrozumieniem.
    nie...
    ...powiedziałem ze zrozumieniem...


    ...nie rozumiesz......
    ...próbuj.

    mirex, 17.04.2012 23:16 - *.dynamic.chello.pl

    Do cres; piszesz :w dupie z polityką, a na samym początku walisz jak Platforma na kaczora .Daliście się wykorzystać przez aparat PO-wców ,a w nagrodę Lech nie będzie na najważniejszym meczu sezonu.

    kali, 17.04.2012 23:31 - *.102

    Panie Skorża niech Pan będzie bardziej elastyczny i wstawi do podstawowegu składu na lewą pomoc Kiełbowicza, przecież on nigdy nie schodzi z wysokiego poziomu i naprawdę stwarza duze zagrożenie dla rywali swoimi dosrodkowaniami i rzutami wolnymi, a co najwazniejsze pomimo swojego wieku daje z siebie wszystko i może byc wzorem dla młodych ze swoim zaangażowaniem.

    cres, 17.04.2012 23:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kibicuje Legii od dziecka (a na karku już nie mało) i średnio mnie interesowało, czy Legia była komunistyczna, wojskowa, czy dewooo czy iti... Dla mnie to zawsze jest ten sam klub z tradycjami, godłem, flagą... Właściciele klubu się zmieniają, władza w kraju się zmienia, zawodnicy się zmieniają, trenerzy etc. Ale Legia to zawsze jest Legia! Ktoś daje kasę, żeby w Stolicy był klub, który co roku walczy o najwyższe cele. Nie twierdzę, że jest idealnie, ale czy w tym kraju zawsze trzeba tylko krytykować, bojkotować, obrażać się i innych? Czemu ja mam bojkotować mój Klub? Mnie nie interesują żadne układy. Tyle. Zawsze Legia na dobre i na złe!

    (L)eon38 do: cres, 18.04.2012 01:08 - *.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Rozumiem, że merytorycznie nie jesteś w stanie zbić moich argumentów, to się czepiasz, ale jeśli tak bardzo chcesz, to Ci napiszę, że akurat do dentysty chodzę i bardzo sobie go chwalę, bo jest bardzo dobrym fachowcem. Dlatego pomimo, że woła od mojej skromnej osoby niemałe pieniądze, to płacę, bo mnie szanuje i dobrze wykonuje swoją pracę. Reasumując: odpłacam mu szacunkiem za to, że szanuje mnie. Właśnie tylko i aż tyle wymagam od NCS czy ITI: szacunku dla kibiców. I tyle w temacie. Pozdrawiam

    do Leona 38, 18.04.2012 10:14 - *.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    rozumiem że na Łazienkowską nie chodzisz od poczatku protestu do teraz ,ale rozumiem że wogóle to uczęszczasz choćby w niektórych meczach wyjazdowych Legii??

    (L)eon38 do: cres, 18.04.2012 10:23 - *.181.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zgadzam się z Tobą, że różne były czasy, epoki i ustroje, a Legia była i liczyła się tradycja, herb, flaga... Zgadzam się też z Tobą, że Legia to jest zawsze Legia. Masz tutaj 100 proc. racji. Napiszę więcej: mnie ziębi, ani grzeje kto jest właścicielem Legii. Ale nigdy, przenigdy nie będzie mojej zgody na to, że właściciel nie szanuje nas, kibiców. A ITI nas nie szanuje. Wystarczy podać pierwszy, lepszy z brzegu przykład: mecz z Ruchem i iście \"świąteczne\" potraktowanie przez ITI kibiców: na pierwsze danie pałowanie i gazowanie w bramach stadionu, na drugie zakazy stadionowe, a na deser kłamstwa i szkalowanie kibiców Legii w stacjach TVN i TVN24. To działania ITI powodują, że kwestia właściciela staje się istotna.

    Chciałbym aby Legia miała normalnego właściciela (i o mnie, za mnie to może być były PZPR-owiec czy jakiś inny aparatczyk-dla mnie to nie ma znaczenia) tylko żeby nas szanował. Tzn. akceptował fakt, że są oprawy i nie przeszkadzał w tym, że stadion to nie Wersal i za jedną bluzgę nie dawał zakazu stadionowego i żeby (tak jak to czyni ITI) nie kłamał i nie szkalował w mass mediach kibiców, którzy z własnej kieszeni budują budżet klubu. Czy to tak wiele? Czy to wygórowane oczekiwania? Pozdrawiam.

    (L)eon38 do: do Leona 38, 18.04.2012 10:14 - *.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl, 18.04.2012 10:45 - *.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Owszem, jeżdżę na mecze wyjazdowe. W ostatnich latach rzadko co prawda, bo praca, doktorat i inne sprawy mam na głowie, ale jeszcze kilka lat temu w miarę regularnie jeździłem na meczyki wyjazdowe. Pozdrawiam.

    cres, 18.04.2012 11:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do Leon:
    Zatem postawmy się w roli takiego Waltera. Daleki jestem od tego aby go bronić - mógł nie kupować Legii. Jaki jest i jaką ma przeszłość można poczytać. Ale kupi.l I póki co nie można powiedzieć, że zrobił na tym świetny interes.Zatem jakie przesłanki nim kierowały, skoro nie biznesowe? Pewnie kupił dlatego, że też jest kibicem. Co by złego na iti nie mówić, to Legia nigdy w przeszłości nie prezentowała się tak profesjonalnie. Gramy na najładniejszym (moim zdaniem) stadionie w Polsce i aż się prosi o poziom europejski w naszej grze - o wielką europejską Legię! Jestem 120% na tak jeśli chodzi o oprawy i doping na maxa! Ale na boga nie o festyniarskie petardy które wszędzie są zabronione i karane. Nie o wyzywanie siebie i innych. Nie o sranie we własne gniazdo. I nie o układy różnych grup i grupek, które pod pozorami wierności Klubowi robią na tym niezły szmal. Zarówno wśród kibiców jak i ochrony czy policji (w każdej grupie społecznej), zawsze znajdą się czarne owce. Konkluzja jest taka, aby przez te osoby Wszyscy którym zależy na Legii od zawsze i na zawsze nie dali się prowokować tej mniejszości.

    Na koniec taki tekst do przemyślenia:

    http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/wojciech-kuczok-zabral-glos-ws-zadymy-w-chorzowie,1,5106516,wiadomosc.html

    Pozdrawiam Leon,

    aom, 18.04.2012 12:12 - *.174

    Blanco by strzeli 2 bramy to by go nosili nasi \"znawcy\" na rekach...mecz mu nie wyszedl i juz hajda na niego....

    obiektywnie to Blanco nie daje tego co powinien...za taka kase....moim zdaniem nalezy jednak poszukac inego napastnika.....szkoda ze Huba znow sie leczy mialby okazje wczoraj sie pokazac....ale ten czech ma pecha ;(

    (L)eon38 do: cres, 18.04.2012 12:29 - *.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie wiem jakie motywy kierowały Walterem, że kupił Legię. natomiast tekstem: \"(...) o by złego na iti nie mówić, to Legia nigdy w przeszłości nie prezentowała się tak profesjonalnie\". Przypominam, że nowy stadion nie wybudował ITI, ale jest on z naszych podatków. I żadnej, literalnie żadnej zasługi ITI w tym nie ma. To po pierwsze. Po drugie: trochę wiosenek już sobie liczę i nie pamiętam, naprawdę nie pamiętam, aby Legia grała tak słabo jak obecnie. Nawet jak broniliśmy się przed spadkiem na początku lat 90-tych, to potrafiliśmy zawalczyć w Pucharach Europejskich i dojść do półfinalu PZP i walczyć jak równy z równym z mistrzem Włoch, Szkocji czy z Manchesterem United, a teraz... Co myśmy ugrali w Europie odkąd jest ITI? Przyjeżdża takie PSV i leje nas bez problemów. Bez formy Sporting eliminuje nas bez większych problemów. Wcześniej eliminują nas jakieś Zurichy czy FK Moskwa. Dlatego uważam, że ITI to są megapsuje naszego klubu. Pozdrawiam.

    moje zdanie, 18.04.2012 15:34 - *.132.umts.dynamic.t-mobile.pl

    cyrk na Legii dzieję się od Wilna które potrzebne Nam było jak kur..e majtki ,taka prawda....sam dałem się omamić i po proteście poleciałem po karnet ...jednak poszedłem po rozum do głowy i nie nabiję kasy ITI ,w miarę mozliwości pojadę na wyjazd i przeczekam okupanta
    Jednym słowem błędem było zakończenie protestu na Legii ..omamili zamydlili oczy i doją kibiców jak się da przy tym nie szanując kibica swego,ważne tylko zakazy i uprzykrzanie życia.
    Najgorsze że ciągle wszyscy jak w transie lecą i nabijają kasę Łolterowi
    ps.przypomnijcie sobie obiecane transfery
    a co robią nic zupełnie nic.
    jedyny wyjatek to Ljuboja za free.

    Marian(L) do:Tomek, 18.04.2012 17:14 - *.aster.pl

    Zgodzę się w 100%. Mądrze prawisz chłopaku ale zapomniałeś dodać Szumskiego który też spisał się na medal. Pozdro.

    Marcin77, 18.04.2012 17:35 - *.dolsatbelchatow.pl

    Czym ten mecz był dłuższy,to LEGIA słabiej grała.Najlepsze w Naszym wykonaniu,to około 30 pierwszych minut,bo później,to jakby Fc Sevilla Nas rozpracowała;/ ...Zawód w tym meczu to z pewnością wciąż słaby ISMAEL BLANCO

    cres: do (L)eon38 , 18.04.2012 21:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wina leży, jak zazwyczaj, po środku. iti to koncern mediowy który gówno się znał na profesjonalniej piłce i nadal się zna bardzo średnio. Tylko kto ma przyjść na ich miejsce? Wskażesz właściciela, który tylko da pieniądze, nie oczekując nic w zamian, i będzie się godził na odpalanie petard, wyzwiska etc? Na wszystkie kretyńskie wybryki malej grupy ludzi, którzy pomylili kibicowanie z robieniem wiochy? I za to też będzie płacił? SKLW miało płacić kary, zgodnie z ustaleniami, ale u nich jakoś kasa się rozmyła w powietrzu i płacić nie ma kto. I znów klub musi sprzątać. Może uznasz to za marne pocieszenie, ale w innych klubach które mają względnie bogatych właścicieli jest znacznie gorzej. Masz jakiś pomysł na zmianę na lepsze? iti to może i zło, ale takie które znamy. I jakoś ten klub w końcu zarabia na siebie w przeciwieństwie do innych. Zawsze jest ryzyko, że przyjdzie ktoś nowy, tylko dla kasy, i zrobi takie porządki, że jeszcze zatęsknimy za iti. Legia to nie Barcelona - to nie jest brand który zarabia na znaczku. Zrobienie z Legii europejskiego klubu który się liczy wymaga czasu. Mnie nie boli wydać 50 zł za bilet i nie boli, że nabijam kasę temu czy owemu. Codziennie nabijam różnym ludziom. Legia to moje hobby, pasja, to emocje, to mój klub. Wkurzam się jak grają marnie, płaczę ze szczęścia jak wygrywają (jak w Moskwie). I dalej będę chodził. Nie dla iti! dla Legii i dla siebie!
    Pozdrawiam Cię Leon.

    (L)eon38 do: cres, 19.04.2012 01:55 - *.140.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wiesz, wydaje mi się, że podchodzisz do zagadnienia w ten sposób, iż bez ITI nie byłoby Legii. Jestem przekonany, że nasz klub to taka marka, iż bez wątpienia szybko znalazłby się nowy właściciel i śmiem postawić tezę, że dużo lepszy od ITI. Bo chyba gorzej niż za ITI, to już być nie może. Przypominam, że to nie kto inny, ale Walter na łamach jednego z tygodników nazwał nas, kibiców Legii bandytami i dilerami. Do tej pory nie odszczekał tego i nie przeprosił. Przypominam, że to media ITI (TVN, TVN24, Onet.pl) były komponentem policyjno-polityczno-propagandowej akcji \"Widelec\". Przypominam, że to za czasów ITI daje się zakazy stadionowe dla niewygodnych kibiców. Widzisz, gdyby ITI umiało rozmawiać z nami kibicami, gdyby uwzględnili naszą specyfikę (której oni-rozumujący tylko i wyłącznie przez pryzmat mamony w ogóle nie ogarniają), to śmiem postawić tezę, że na Legii niepotrzebna byłaby ochrona i ITI nie płaciłoby ani grosza kar. Ot, pierwszy lepszy przykład z brzegu: mecz z Wisłą Kraków, gdy przed kilku laty zdobywaliśmy Mistrza Polski. Przecież to kibice Legii sami zabezpieczali, aby nikt nie wbiegł na murawę. I co? Wbiegł ktoś? Nie. Ale wówczas ITI dogadało się z kibicami. I tak zawsze mogłoby być. Wystarczyłoby z ich strony odrobinę dobrej woli, uznania, że jesteśmy istotnym elementem Legii (także finansowym-bilety, karnety, pamiątki klubowe itp.) i spokojne, uczciwe ustalenie wspólnych zasad oraz konsekwentne ich przestrzeganie. A tak, to mamy ciągłe szkalowanie nas w mediach ITI i odsądzanie od czci i wiary.

    Napisałeś też: \"(...) Zrobienie z Legii europejskiego klubu który się liczy wymaga czasu\". ITI jest na Legii już ładnych parę lat, a Legia pod względem piłkarskim nic nie ugrała. W Europie nic nie zwojowaliśmy, bo przecież zwycięstwa nad nic nie znaczącymi Rapidem Bukareszt, Hapoelem czy Spartakiem nie można uznać za znaczące sukcesy. Takie kluby Legia powinna połykać na miękko. Nie wiem jak Ty, ale ja doskonale pamiętam słowa Waltera, że jak będzie nowy stadion to będzie Liga Mistrzów. I co? Stadion jest, a Champions League jak nie było tak nie ma i nie łudźmy się - tym składem nie ma szans na awans do LM. Chcesz wierzyć Walterowi i wmawiasz sobie, że na to trzeba czasu - proszę bardzo, wierz sobie, łudź się, wmawiaj to sobie. To Twoja sprawa, ale ja w te Walterowe bajeczki nie wierzę.

    Jeśli chodzi o SKLW i środki finansowe oraz Twoje zarzuty, że rozpłynęły się w powietrzu, to nie wypowiadam się, bo jestem człowiekiem wychowanym w kręgu Cywilizacji Zachodniej - łacińskiej, wywodzącej się z prawa rzymskiego i której fundamentem jest założenie, że jeśli nie mam na coś dowodów, to działa zasada domniemanej niewinności. Dlatego nie oskarżam i tym bardziej nie feruję wyroków odnośnie SKLW. Ale w innych kwestiach uważam, że SKLW popełnia rażące błędy-chociażby z tym, że usiedli do stołu negocjacyjnego z krakowskimi cwaniakami z ITI, gdy praktycznie byli już na kolanach i groziła im marketingowa kompromitacja. Udało się tym pasożytom z ITI wciągnąć w rozmowy SKLW, ułożyli się z nimi i na efekty długo nie trzeba było czekać. ITI osiągnęło swój cel: kibice kupili bilety i karnety, krakowskie cwaniaki z ITI uniknęły obciachu na całą Polskę w postaci totalnie pustych trybun na nowym stadionie, ale nie omieszkali dokonać kilku prowokacji, wlepić zakazy stadionowe, szkalować nas w TVN i TVN24 oraz urządzić świąteczne gazowanie i pałowanie przed mecze z Ruchem Chorzów. To tak w ramach \"podziękowania\" dla kibiców Legii za nabijanie im kabzy w postaci kupowania karnetów i biletów.

    Reasumując: nie zgadzam się z Tobą, że wina leży po środku. Nie-ona w 99 proc. jest po stronie ITI. Dopóki te pasożyty będą na Legii dopóty nie będzie dobrze z naszym klubem. Pozdrawiam serdecznie.

    Ref, 19.04.2012 16:28 - *.cable.smsnet.pl

    a co fajnego jest w niewbiegnięciu na murawę w meczu zamykającym mistrzowski sezon?

    sami zabijamy spontaniczność... lata 90 już nie wrócą ehhh

    (L)eon38 do: Ref, 19.04.2012 16:41 - *.aster.pl

    Tego nie wbiegania na murawę po zdobyciu Mistrza Polski nie podałem jako pozytywnego przykładu, bo sam uważam, że akurat po zdobyciu MP czy Pucharu Polski to powinno być tradycją i normalnym zwyczajem, że świętuje się na murawie. Podałem ten przykład jako fakt, że gdy ITI porozumiało się z kibicami, to potrafiliśmy sami przypilnować siebie i dotrzymaliśmy ustaleń. Z Twoim stwierdzeniem, że jest to zabijanie spontaniczności podzielam. Pozdrawiam.

    xxmen, 20.04.2012 14:53 - *.home.aster.pl

    Panowie cres i (L)eon38 Walter kupił Legię po to żeby na niej zarabiać. Klub ma nadal ogromny dług wobec ITI i póki go nie spłaci i nie zacznie zarabiać już wyłącznie na swoje konto nie będzie wielkich wzmocnień, będzie łatanie dziur i daltego nie będzie LM może być przypadkiem LE ale biorąc pod uwagę obecną formę będą jedynie eleminacje.

    xxmen, 21.04.2012 21:42 - *.home.aster.pl

    I co miałem rację. Jak się przez cały sezon markuje robotę to jeden mecz wszystkiego nie załatwi. Szkoda kibiców którzy całym sercę są za Legią. Zawodnicy po prostu z Nas sobie kpią. Skorża won!

    dln, 21.04.2012 22:26 - *.dynamic.chello.pl

    Szanowni piłkarze Legii. Jesteście bandą gejów bez umiejętności i bez charakteru. Bez poważania.

    Legia , 22.04.2012 11:57 - *.150

    MISTRZEM POLSKI JEST LEGIA LEGIA NAJLEPSZA JEST LEGIA TO JEST POTEGA LEGIA CWKS

    Serwis Legionisci.com nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy nie związanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie.

    Dodaj swój komentarz:

    autor:

    e-mail:

    treść: